Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 9 reacties
- 2.7k weergaven
ik heb een omgebouwde ps2 maar kan niet online spelen ...geeft iets met DNAS aan,,,en verder loopt ie vast,,,komt dat door mijn gekopieerde spel of wat anders? :-\ heb ook gehoord dat je chip op stealth kan zetten weet iemand er wat meer over?
Laatste reactie door Eagles, -
pro evolution soccer clone dvd (Opgelost)
door Gast mirsad- 13 reacties
- 2.9k weergaven
ik heb het spel gedownload,gebrand en geinstalleerd ,maar als ik het wil spelen zegt het"steek het juiste originele dvd in station e".Heb al verschillende cracks geprobeert maar het wil niet lukken.Wat zou ik moeten doen??
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo allemaal !! ik heb ff vraagje want wou zonet film kijken alleen toen lukte het niet meer op beeld te krijgen op mijn tv er stond : niet ondersteunt signaal pas uw pc uitgang aan zou iemand mij kunnen helpen zodat ik toch nog een filmpje kan zien? Alle kabels zijn goed aangesloten en hij deed het eerst wel en als ik de laptop uitdoe en weer opstart dan doet hij het voor ongeveer 5 seconden. Daarna valt hij weer uit en krijg ik dat van niet ondersteunt signaal weer te zien plus een zwart scherm. Ik heb volgens mij niks verandert in de resolutie maar ik heb hier de link waar je die kunt zien: http://s648.photobucket.com/albums/uu205/janniek/?action=view&curre…
Laatste reactie door janniek, -
Probleem bij formatteren externe harde schijf
door Gast Vlutje- 7 reacties
- 3.8k weergaven
Ik heb een tijd geleden een externe harde schijf van 1TB gekocht(het is er een van LaCie), ik heb er sinds ik hem had al problemen mee gehad zoals dat de pc bleef maar vastlopen. Ik heb gisteren de bestanden die ik wilde bewaren ervanaf gehaald en nu wilde ik hem gaan formatteren, maar als hij bezig is geeft hij opeens aan: Het formatteren is mislukt. Er staat rechtsonderin ook dat de stuurprogramma's het niet doen. Ik heb deze instellingen gebruikt: Capaciteit:931GB(kan niet anders) Bestandstype: NTFS(exFAT kan ook) Clustergrootte: 4096 bytes(512,1024,2048,8192bytes kunnen ook en 16kb, 32kb en 64kb) (Het is een harde schijf met USB 2.0) Nu is mijn vraag hierover:…
-
- 4 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, Ik heb het nu al 5 keer geprobeerd een .iso bestand branden naar een schijfje. Ik heb een goed schijfje (DVD+R DL) en brander is volgensmij ook wel goed. Ik heb nu 5 verschillende tutorials gebruikt en allemaal krijg ik bij ongeveer 50 a 55 procent een foutmelding.. Hier een screen van de foutmelding: http://i35.tinypic.com/116o1tc.jpg & http://i38.tinypic.com/bgz983.jpg Alvast heel erg bedankt, Edwin.
Laatste reactie door eD.winn, -
- 0 reacties
- 2.5k weergaven
hoi, ik heb een probleem bij het branden van een film op dvd9=double layer. ik heb geprobeerd op elke brandsnelheid, maar niets werkte wel. enig idee? om het te verduidelijken heb ik het logbestand toegevoegd. Windows XP 5.1 IA32 WinAspi: - ahead WinASPI: File 'C:\Program Files\Nero\Nero 7\Core\Wnaspi32.dll': Ver=2.0.1.74, size=164112 bytes, created 2-11-2004 12:54:32 NT-SPTI used Nero Version: 7.5.9.1 Internal Version: 7, 5, 9, 1 Recorder: <FREECOM_ DVD+/-RW16B9> Version: 2.46 - HA 1 TA 1 - 7.5.9.1 Adapter driver: <USB 2.0> HA 1 Drive buffer : 2048kB Bus Type : set to ATAPI (3) -> ATAPI, det…
Laatste reactie door bambi1515, -
- 2 reacties
- 904 weergaven
hallo allemaal, ik heb laatst fifa van deze site gedownload en toen wou die al meteen niet goed uitpakken er kwam namelijk te staan Could not open K:fifa 09fifald-fif9.iso. probable cause: sharing or file permissions problem. nu wil die ook de map reloaded niet meer openen want dan komt er dit te staan: K:fifa 09FIFA.09-RELOADED is niet toegankelijk. kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/Q apparaat. als ik hem verplaats van de K schijf af naar het bureau blad komt er een lege map want dus niet klopt. zou iemand mij kunnen helpen? gr janniek ik heb een probleem om in die map te komen dus dan hoort die niet bij de centrale topic fifa? anders laat he…
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo, Ik heb pas GTA San Andreas gedownload, toen uitgepakt in een verkeerde map, alles stond verdeeld over 2 mappen. Kreeg ik tijdens het instaleren natuurlijk een error. Nou heb ik uninstal geprobeerd, maar dan krijg ik de onderstaande 2 errors. Daarna met de hand alles er weer afgeflikkerd, en opnieuw goed uitgepakt, maar nu geeft ie alleen play aan en geen instal, uninstal werkt dus ook niet. iemand enig idee? PS: ik heb aardig (niet enorm) veel ervaring met de computer, niet dat ik nergens geen hol van snap ofzo. Kan iemand me misschien helpen? Bvd Mvg Stijn [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door Stienie, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hallo leden , ik heb een probleem of iets wat ik niet snap aan harry potter. ik heb harry potter dus geinstalleerd en vervolgens moet ik de crack in een map plaatsen er staat nu overal op internet : Copy Crack to your install folder waar staat die install folder en in welke map moet ik de crack precies zetten ? mail a.u.b naar thomas-bos@hotmail.com , of reageer op topic Alvast bedankt , groeten thomas ;D
Laatste reactie door Markey54, -
- 3 reacties
- 2k weergaven
Hallo leden , ik had eerst een probleem dat ik de crack file ( de map waar de crack in geplaats moest worden ) niet kon vinden maar ik heb nu de crack gekopieerd in de map D:\Program Files\Electronic Arts\Harry Potter en de Halfbloed Prinsâ„¢ maar nu moet ik harry potter opstarten via de map : D:\Program Files\Electronic Arts\Harry Potter en de Halfbloed Prinsâ„¢\Razor1911 als ik harry potter - hp6 nu aanklik komt er vervolgens zwart beeld heeft iemand enig idee wat ik nu moet doen ? ;D Groeten thomas
Laatste reactie door Bryanoh, -
- 0 reacties
- 893 weergaven
Hallo leden , Ik heb een probleem met het spel harry potter en de half bloed prins Eerst wist ik niet in welke map ik de crack moest zetten , maar nu is de crack in deze map gezet : D:\Program Files\Electronic Arts\Harry Potter en de Halfbloed Prinsâ„¢\pc Maar het gene wat die nu aan geeft is : geen cd/dvd gevonden plaats een cd om harry potter en de half bloed prins te kunnen spelen , en als ik het via het icoontje hp6 afspeel dan start die op maar dan geeft die zwart beeld aan en doet die niks .. Groeten , Thomas ;D
Laatste reactie door thmzzz, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
ik wou laatst echosub instaleren. de instalatie lukt wel maar dan probeer ik het te starten en dan krijg ik een fout melding. en dat is deze: Component 'MSCOMCTL.OCX'or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid. ik heb het nog van verschillende sites gedownload maar ik krijg steeds deze foutmelding
Laatste reactie door rayman, -
- 0 reacties
- 767 weergaven
hallo ik heb alone in the dark 5 gedownload en wilde hem cracken maar hij zo verdomd goed beveiligt dat het me niet lukt kan misschien iemand van hier mij vertellen hoe dat moet.. ik heb alles geprobeert misschien dat jullie iets weten groet ryan
Laatste reactie door ryan12, -
- 0 reacties
- 4.3k weergaven
Ik ben compleet nieuw met mirc en heb geen ervaring hiermee. Ik zie op http://www.swecheck.net/default.asp?grupp=JAGAD een aantal films waar ik belangstelling voor het, maar kom er niet uit hoe ik die kan downloaden. Bijvoorbeeld de film Gädda På Fluga die ik wil hebben. Ik begrijp inmiddels dat deze site een soort ftd site is. Men geeft hier aan wat ze geupload hebben, maar waar het staat en hoe ik het er af kan krijgen geeft problemen. Zoeken met ircspy en packetnews geeft geen resultaat. Beiden hebben 0 treffers. Is er iemand die mij kan helpen ?
Laatste reactie door Michiel, -
- 1 reactie
- 731 weergaven
Hallo , ik ben nu al de hele dag bezig maar het lukt me echt niet.. Ik ben begonnen met Nero Startsmart Essentials, ik heb het .avi & .srt bestand samen laten branden op een data-dvd , dan wou ik die dvd bekijken op men televisie maar blijkt dat die ondertiteling niet werkt. Dan heb ik geprobeerd alles samen te converteren via ConvertxToDVD , al goed & wel maar dan stond dat waterkenmerk heel de film in het midden van men scherm ! aangezien ik geen code vind om dit gratis te gebruiken Dan heb ik nog verschillende programma's gebruikt maar ook weer dat kenmerk.. Ik geraak er echt niet meer aan uit.. wie kan me helpen met zo'n code voor convertxtodvd aub ? …
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, ik heb alle stappen gevolgd van convertxtodvd en was zover dat ik kon gaan branden,heb een lege dvd erin gedaan maar hij doet niets,ik moet er wel bij vertellen, heb convertxtodvd gedownload,en kon kopen of proberen, dus denk ik eerst maar proberen,zou het daar aan kunnen liggen. wie kan mij helpen alvast bedankt nelleket
Laatste reactie door nelleket, -
probleem met mirc
door Gast bonistel- 0 reacties
- 2.8k weergaven
HOI, als ik mirc wil gebruiken staat er bij status not conected. ben ik dan niet verbonden . wie kan mij daarbij helpen... En om een film te dowloaden moet je dan altijd zo lang wachten.. wie kan me helpen...... :
-
- 0 reacties
- 821 weergaven
Hallo, Ik heb net een ondertiteling aan een film toegevoegd met ConvertXToDVD, maar als ik dan de film bekijk zie ik dat de ondertiteling er eerder is dan de mensen die praten. Wat kan ik hier aan doen? Dankjewel alvast,
Laatste reactie door Nieno, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Het volgende probleem heb ik: Als ik SABnzbd afsluit, maar ook de computer afsluit. En de dag erna de computer aanzet en SABnzbd opstart, zijn al mijn downloads weg. Waar kan dat aan liggen? Kan mij iemand hiermee helpen? Alvast bedankt René
Laatste reactie door Limburg2007, -
probleem met ssbb
door repoc- 0 reacties
- 1.1k weergaven
ik heb ssbb op mijn wii maar als ik story mode doe loopt hij telkens vast. hebben jullie hier een oplossing voor?
Laatste reactie door repoc, -
Probleem met uitpakken Sims 2 uitbreidingen
door Gast NurseAnn- 0 reacties
- 725 weergaven
Beste mensen, ik heb het forum al behoorlijk doorlopen om een eventuele oplossing te vinden voor mn probleem, maar kan het nog niet vinden,.. Ik heb net (heeft de halve dag geduurd) een 12GB bestand gedownload met alle uitbreidingen voor de Sims 2 plus de de gewone Sims2 basis. De originele Sims2 deluxe heb ik al, dus die hoefde ik niet te installeren. Ik had alleen MagicIso nodig om het te installeren, dus dit heb ik geinstalleerd. In de tekstfiles wordt niets uitgelegd, dus ik probeer alles maar gewoon te openen, maar een gewoon .exe bestand opent mn pc niet. Hij kan het vereiste bestand niet vinden of deze is beschadigd. Betekent dit nu dat het gewoon allemaal rom…
-
probleem met virtual dj 6.0
door Gast Vlutje- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Ik heb pas virtual dj 6.0 gedownload(deze download d8 ik:http://thepiratebay.org/torrent/4956320/Virtual_Dj_Pro_V6.0.1___Crack_vsigns) Ik heb hem op mijn laptop geinstalleerd, maar als ik hem op mijn desktop wil installeren geeft hij dit aan: Invalid skin file(error line 0 in the xml) Deze error had ik volgensmij ook op deze pc met andere versies, wat moet ik doen om virtual dj te laten werken? bvd
Laatste reactie door stefjuh, -
probleem met vista
door gkeeee- 2 reacties
- 1k weergaven
ik heb vista zitten downloaden maar bij het einde, toen de download klaar was, kwam er te staan spinstall.exe is geen geldig win32-toepassing. kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
nou ik heb dus vandaag zo'n appaaratje gekocht waar je allemaal van die SD kaarten enzo erin kunt doen :buck: en dan zeg maar aan je PC aansluiten alles gaat goed todat ik een van die bestanden wil verwijderen of bestanden toevoegen :geheim: het rare deraan is dat ik wel de bestanden van de SD kaart naar me PC kan slepen :buck: Bijlage meegeleverd [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
15:32:22] AVI2DVD Started ! [15:32:24] Type mode : Avi Input [15:32:24] Output : Dvd [15:32:24] Encoder Selected : QuEnc [15:32:24] Start demuxing the AudioStream No.1 ... [15:32:40] Demuxing of the selected audio finished successfully ! [D:\\Movies\\Over The Hedge\\Avi2dvd_temp\\Extracted_Audio.mp3 72621197 Bytes] [15:32:40] Starts Audio correction ... [15:32:45] Audio Fixed successfully ! [D:\\Movies\\Over The Hedge\\Avi2dvd_temp\\Fixed_Audio01.mp3 72621325 Bytes] [15:32:45] Starts Mp3->Ac3 convertion ... [15:56:41] Audio converted in Ac3 successfully ! [D:\\Movies\\Over The Hedge\\Avi2dvd_temp\\AudioStream 1 MP3 2CH.ac3 2255370…
Laatste reactie door Michiel,