Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 717 weergaven
Wat heb ik met torrentstart te maken.. Bovendien hoezo een hacking groep. Wat is hacken? lol Aan je style van praten te horen met o.a mij "WaR" noemen heb je waarschijnlijk ook ondekt dat ik de ex- FTU beheerder ben.. Want daar zal je me wel van kennen.. Niet?
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
- 0 reacties
- 608 weergaven
Hahaha en dan? Welk bekende hackteam? Wat is een hackteam ? Wie ben jij trouwns van welke site ben jij moderator?
- 0 reacties
- 651 weergaven
Fuck hotsspots lol die maken elke site zwart...
Probleem bij formatteren externe harde schijf
door Gast Vlutje- 7 reacties
- 3.8k weergaven
Ik heb een tijd geleden een externe harde schijf van 1TB gekocht(het is er een van LaCie), ik heb er sinds ik hem had al problemen mee gehad zoals dat de pc bleef maar vastlopen. Ik heb gisteren de bestanden die ik wilde bewaren ervanaf gehaald en nu wilde ik hem gaan formatteren, maar als hij bezig is geeft hij opeens aan: Het formatteren is mislukt. Er staat rechtsonderin ook dat de stuurprogramma's het niet doen. Ik heb deze instellingen gebruikt: Capaciteit:931GB(kan niet anders) Bestandstype: NTFS(exFAT kan ook) Clustergrootte: 4096 bytes(512,1024,2048,8192bytes kunnen ook en 16kb, 32kb en 64kb) (Het is een harde schijf met USB 2.0) Nu is mijn vraag hierover:…
-
- 0 reacties
- 602 weergaven
Hehe
- 0 reacties
- 662 weergaven
Bovendien wat geef jij erom. Ga die mensen die inbraken plegen en moordenaars maar criminelen noemen :police: ik heb verder nog niemand horen klagen hoor, jij hebt zeker geen "brein" mailtje van hem gehad? Nee tuurlijk niet want die krijgen alleen de beheerders en torrent eigenaren van een site!
- 0 reacties
- 669 weergaven
[modbreak=cancan] Genoeg is genoeg, we gaan weer ontopic. [/modbreak]
- 0 reacties
- 666 weergaven
Wat een idioot zeg, daar gaat tie dus niet mee wegkomen. We moeten kijken of we hem kunnen laten aanklagen ofzo!!
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 671 weergaven
dat kan ik wel.. maar heb ik alleen geleerd voor "leerdoeleindens" en ik zal die macht ook nooit misbruik en alleen voor legale doeleinden gebruiken. Whahahaha lekker legaal, Platgooien die hap. --> NierB bij het verstrekken van je NaW gegevens hier en 50 euro voor mij, stop ik. Ok maatje?
- 0 reacties
- 603 weergaven
Yep aanpakken die handel. Kijken of hij blij is met een DDos attack op zijn ip.. (Dit is geen bewijs dat ik dat doe he ... )
Opnieuw vista/xp installeren op laptop
door Gast Vlutje- 8 reacties
- 1.9k weergaven
Ik heb een laptop , hij is 2 jaar oud, en sinds een half jaar is hij heel sloom, het duurt soms meer dan 4 minuten om op te starten, en vaak krijg ik opstartherstel ervoor, ik wil er graag opnieuw vista of xp op zetten, maar die zat niet bij de laptop, wat kan ik het beste downloaden? XP of Vista, en welke download moet ik hebben, Specs: Acer aspire 5610 Processor:Genuine Intel® CPU T2250 @ 1.73GHz RAM: 2.0GB RAM Videokaart: NVIDIA GeForce Go 7300 621MB video RAM DirectX :DirectX 10.0 Harddisc: 160GB Bvd Niels
-
Re: Serials, Crack, Torrents etc. Sites
door Gast Monatoetje- 0 reacties
- 703 weergaven
Torrent site NL http://www.DutchRevenge.org Momenteel uitnodiging nodig. Binnen kort misschien weer vrije toegang... Doneren is niet verplicht maar mag wel ;-)
-
Nieuw op de site
door Gast adhemarke- 0 reacties
- 770 weergaven
Hallo Door een ongeval ben ik x weken thuis. Daarom heb ik tijd om spelletjes ( xbox360 en PC ), alsook muziek en films te zoeken voor mijn 3 kids. Ik ben al een tijdke op zoek naar hoe ik de gedownloade spelletjes van XBOX360 via een externe HD kan afspelen op mijn Xbox, of deze omzetten naar PC formaat Tips altijd welkom Slukes :-*
-
- 0 reacties
- 713 weergaven
Hoi, ik weet niet of het hier goed staat, maar anders zal een mod hem wel verplaatsen Weet iemand of de "www.realmom.info - XBOX360- s-dirt2.par2" - 6,18 GB - yEnc geschikt is voor een PAL xbox360? Er staat in de NFO die ik erbij vond op een site, dat het regiovrij was. Maar ik heb al vaker gehad dat een spel niet werkte, en dat vind ik zonde van de dvd. Dus, weet iemand (uit ervaring) of dit een goede is?
Laatste reactie door stekelzak, -
- 0 reacties
- 584 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32292.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 650 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32286.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 711 weergaven
Niemand(A)?
Laatste reactie door Patrickj, -
Sabnzbd + voor MAc
door Gast andel46- 0 reacties
- 1.8k weergaven
ik heb een probleem met het programma Sabnzbd+ heb dit gedownload voor Apple computers Op mijn Mac Book pro werkt het geweldig kan ook alle gegevens invullen downloaden prima Op mijn Imac zit hetzelfde programma maar icoon verschijn in het dock en gegevens in balk bovenin maar zodra ik op de icoon tikt gebeurt in het scherm niets ( om gegevens in te vullen ) Wanneer ik dit op de Mac Pro hetzelfde doet dan geen probleem Wie kan mij een tip geven dat ik dit goede programma ook op mijn Imac werkend krijg bij voorbaat dank Andel46 [modbreak=modbreak door Impy] Heb de poll even verwijderd. [/modbreak] Post Merge: september 09, 2009, 17:32:52 pm
-
Fout opstaren Sims 3
door Gast lala78- 1 reactie
- 828 weergaven
Ik heb Sims 3 gedownload en geinstaleerd enzo, maar als ik het op wil starten geeft hij deze melding aan. http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1914440.html Ik heb geloof ik een ATI MOBILITY READON 7500 videokaart. Weet iemand hier toevallig raad mee? Groetjes lala78.
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 710 weergaven
Is het aan te raden om .avi-bestanden naar .vob te converteren als je ze op een dvd-speler wil bekijken of mag dat ook .mpeg zijn? Ik had begrepen dat je met 'vob-bestanden menu's kan maken(wat ik op zich niet noodzakelijk vind) Wat is verder het voordeel van .vob tegenover .mpeg bestanden? Zijn .mpeg-bestanden uberhaupt door een dvd-speler te lezen?
Laatste reactie door Sillysauce, -
- 1 reactie
- 997 weergaven
ik zoek een progamma omliedjes uit filmpjes te halen of de of datik de leidje er uit haal da ti bij vidoe niks hoor greetzz Makaveli
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 751 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32220.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 702 weergaven
Kijk eens hier --> http://samenkopen.net/action/58471 Even links in het kolommetje bij de producten kijken hun hebbe Caffeine poeder en weet ik veel wat nog meer Je kunt ook ees gaan kijke bij de kruidenier voor MU Thee dat is japanse thee waar je HEEL veel energie van krijgt
Laatste reactie door r12dannys, -
- 0 reacties
- 908 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32176.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 666 weergaven
Laatste reactie door Tim.,