Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Inspector Magnusson Murder on the Titanic v34.120331-TE – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 993 weergaven
Inspector Magnusson Murder on the Titanic v34.120331-TE Inspecteur Magnusson Moord op de Titanic v34.120331-TE Release Info Release Group: TE (Scene) Release Name: Inspector.Magnusson.Murder.on.the.Titanic.v34.120331-TE Release Date: 13-04-2012 Bestandsnaam: Inspector.Magnusson.Murder.on.the.Titanic.v34.120331-TE Maat: 101 MB Type: Mini Game release Beschrijving Ontrafel een verhaal van moord en samenzwering op de RMS Titanic. Op de bewuste [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 993 weergaven
Frozen Hearth-RELOADED Bevroren Haard-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Frozen.Hearth-RELOADED Releasedatum: 26.11.12 Retail Datum: 26.11.12 Bestandsnaam: Frozen.Hearth-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1,92 GB Genre: RPG Critici: N / A Uitgegeven door: Immanitas Entertainment GmbH Ontwikkeld door: Driekoningen Games Op de markt Beschrijving Frozen Haard is een Real-Time Strategy [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 993 weergaven
De download is nieuw van Bait 3D Een Australische supermarkt wordt overvallen als er precies op dat moment een tsunami de winkel overspoelt. De overlevenden proberen te schuilen op de stellages van de winkel. Maar het water is niet de enige vijand. Er raast ook een meegespoelde haai door het [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Top 40-50
door Piet Hein- 0 reacties
- 992 weergaven
Alleen deze ene keer kan je de top 40 vanaf duken ophalen
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 2 reacties
- 992 weergaven
Hoi, Ik heb vandaag spotnet gedownload (ingesteld zoals voorgeschreven in een post van jullie)en als ik een dvd of een film keuze maak krijg ik idd een ovewrzicht van de film met het download picto rechtsboven. Echter als ik op de pijl klik krijg ik een vermelding als volgt: Kan geen verbinding maken. Kan geen verbinding maken met de server. 400 news.kpn.l: Your host connection limit reached-newsmaster[A]planet.nl. Na wat gevogelt te hebben kon ik wel in eens een film downloaden maar dit was ook zo weer over en kreeg ik dezelfde bovengenoemde vermelding.Wat nu te doen of wat kan ik er aan doen? Met Ftd had ik hier nooit geen moeite mee,en via grabbit downloaden en nog ste…
Laatste reactie door Vico, -
- 1 reactie
- 992 weergaven
ik heb sins kort newsbin pro gedowloaden daar daar 40 dollar voor betaald maar ik had een serrie gedownloadn van 25 gb geen probleem daar ontbraken een paar bestand en nie te krijgen. dus alles verwijderd maar nu heb ik het volgende probleem ik kan nu niks meer dowloaden als ik film of muziek of wat dan ook wil dowloaden blijt alles in het rood staan hij ga wel dowloaden maar de balk blijft rood en er kom niks binnen kan iemand mijn misschien helpen aub ik werk via de nieuws groep xs.news
Laatste reactie door Thomasbreij, -
- 0 reacties
- 992 weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – Ajax Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Zondagmiddag staan er vier wedstrijden op het programma. De eerste wordt gespeeld in het hoge noorden. FC Groningen mag het in de eigen Euroborg opnemen tegen Ajax. Beide ploegen hebben na vier wedstrijden zeven punten gehaald. Vorig seizoen stonden de ploegen drie keer tegenover elkaar, en alle drie de keren wist Ajax te winnen. De Groningers waren zelfs niet in staat om te scoren in de drie wedstrijden tegen de Amsterdammers. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal k…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 992 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Silver Linings Playbook Pat (“Bradley Cooper”) is alles kwijtgeraakt: zijn huis, zijn baan en zijn vrouw. Na acht maanden in een psychiatrische kliniek te hebben gaat hij bij zijn ouders wonen en probeert zijn leven weer op te rit te krijgen. Dan ontmoet [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 992 weergaven
Unieke download van From Prada to Nada Twee verwende Latina zusjes moeten hun mooie leventje vaarwel zeggen wanneer hun rijke vader plotseling overlijdt en ze geen cent meer hebben. Noodgedwongen moeten ze intrekken bij hun tante die ze al in geen tijden meer gezien hebben en die bovendien in de [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Drivers
door Thijs- 0 reacties
- 992 weergaven
Weet iemand waar ik het programma driver cleaner gratis kan downloaden??
Laatste reactie door Thijs, -
nieuwe mobiel
door Dark Legend- 3 reacties
- 991 weergaven
hey, mijn abbo van me mobiel is afgelopen op 1 jan. 2009... dus ik ben alvast aant zoeke voor een nieuwe weet iemand een goede sites voor goedkope mobieltjes?? liefst geen oude mobieltjes :s
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 991 weergaven
Er staat nu dat Football Manager kan zien dat ik Daemon Tools gebruik ofzo... Wat moet ik nu doen?? EDIT: Ik heb nu ergens gelezen dat ik YASU moet downloaden en dan in de map 'directory' moet zetten... maar ik zie nergens de map directory staan en als ik YASU gewoon bij de gehele daemon tools map zet blijft ie dezelfde melding geven..? Weet iemand wat ik moet doen?
Laatste reactie door Bart., -
Aw:nokia n-gage
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 991 weergaven
Ja en als je dan die gedownloade bestanden kopieërt naar dat lege mapjes op je n-gage werkt het dan nog niet?
-
- 0 reacties
- 991 weergaven
En volgende keer ook in het juiste forum sectie plaatsen.
Laatste reactie door Fredpascal, -
mmmmmmmmmmm
door ReneDuken- 0 reacties
- 991 weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 991 weergaven
[table][th] Live: NAC – Vitesse Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Dit duel gaat tussen de nummer tien (NAC) en nummer drie (Vitesse) van de Eredivisie. Twee teams gehuld in geel/zwart die zullen strijden voor de drie punten. Het onderlinge verschil tussen beide teams is zeventien punten in het voordeel van Vitesse waardoor je geneigd bent om te zeggen dat Vitesse deze wedstrijd wel naar zich toe zal trekken, maar dat is iets waar ze bij Vitesse voorzichtig mee moeten zijn. NAC heeft namelijk in zijn laatste zes wedstrijden niet verloren. Er werden twee overwinn…
- 0 reacties
- 990 weergaven
Ondertiteling taal: Engels dat wl ik niet. zonder ondertiteling. want dat is engels. ik wil NL Subs. maar als je zelf de ondertiteling er bij moet voegen is het goed. maar als je bij files kijkt zie je alleen .avi dus die ondertiteling zit er in
Laatste reactie door Vico, -
- 1 reactie
- 990 weergaven
Beste, Ik wilde het homebrew channel installeren op mijn wii vooral om backups te kunnen spelen maar tijdens de installatie bij stap 5 dat ik bij "source netwerk " moet kiezen krijg ik een error RET =116. kan er mij iemand mee helpen alstublief. Alvast bedankt, Patrik
Laatste reactie door Dinie, -
W02-bestand
door uiltje- 2 reacties
- 990 weergaven
Ik ben niet zo handig met de computer. Nu heb ik de sims 1 gedownload en krijg ik een W02-bestand. Ik kan nergens op internet vinden wat ik daarmee moet doen. Kan iemand mij daarmee helpen.............. Dit bestand kan ik ook niet op deze site vinden?????????????
Laatste reactie door kaasbroodje, -
the sims 3 start niet
door Gast lor10103- 1 reactie
- 990 weergaven
hallo, ik heb de sims 3 gedownload, uitgepakt en geinsteleerd. ook heb ik de crack erbij gedaan zoals het moet. maar ik krijg nog steed van dat er geen cd aanwezig is. maar ik kan hem wel starten via programma files, maar ik wil hem gewoon starten zoals het zou moeten. kan iemand mij hierbij helpen? vriendelijke groet lorenzo (lor10103)
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 989 weergaven
Starship Troopers: Invasion De Troopers van twee starships moeten de handen ineen slaan als insecten een buitenpost van de federatie aanvallen. Voordat de missie is volbracht en de overlevenden zijn geëvacueerd, verdwijnt plotseling een van de starships op mysterieuze wijze. De overgebleven Troopers schieten te hulp, maar ontdekken al snel [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Status DukeN.NL
door Tom- 0 reacties
- 989 weergaven
DukeN, ik heb je een PMmetje gestuurd met daarin een handleiding over het downloaden met BitTorrent en het gebruik van Azureus Vuze. Hij is te groot om op het forum te zetten. Er staan 59 plaatjes in, vandaar. Kijk maar even wat je er mee doet.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 989 weergaven
[table][th] Live: Vitesse – ADO Den Haag Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Na de doordeweekse speelronde begint speelronde 23 alweer een dag later op vrijdag. Zo blijft de Eredivisie snel achter elkaar doorgaan. ADO Den Haag zal op bezoek gaan in Arnhem waar Vitesse klaarstaat. Op voorhand lijkt dat een kansloze missie van de Hagenaren, maar misschien heeft het ontslag van Maurice Steijn een goede invloed op de ploeg. Het is nu aan Henk Fräser de taak om ADO van de onderste plaats af te halen. Dat de rode lantaarndrager op bezoek komt in Arnhem zal voor Vitesse…
- 1 reactie
- 989 weergaven
Hallo, ik heb windows 7 gedownload met nieuwsgroepen, tot mijn verbazing werkt deze perfect op mijn dell 9100 van vijfjaar oud... O0 Nu , het is een bestand van 4.0GB ongeveer groot, je kan kiezen tussen Windows 7: Ulitmate, Professional, home edition, Bussiness. Deze allemaal samen in 1 download, en deze werkt perfect zit er momenteel op... Het is een Nederlandstalige versie, wie intresse heeft, laat mij iets weten, Ik mag geen directe links geven op het forum dus stuur PM !
Laatste reactie door Scallie, -
- 0 reacties
- 989 weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – RKC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Een uur na de wedstrijd tussen twee ploegen onder in de Eredivisie start de volgende wedstrijd tussen twee ploegen die in de onderste regionen te vinden zijn. ADO en RKC staan respectievelijk vijftiende en zeventiende. Voor beide teams zijn de drie punten broodnodig. ADO kan bij winst aansluiten onderin de grote middenmoot, terwijl RKC over ADO kan gaan en boven de nacompetitiestreep komt bij een overwinning. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam …
Laatste reactie door EredivisieSteams,