Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: Beijing 2008 PC
door pepsi- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoi, mag ik je even storen? Waar vind jij die games, en wat bedoel je met seeds?
Laatste reactie door pepsi, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Oke dat is alvast 1 zorg minder Dus ik zou even binnenin moeten kijken of alles wel goed vast zit enzo...
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Goh, maar jij zei dat registratie niet nodig was :s Goed ik registreer wel even. -edit- The burnout paradise city is not available at this time please try again later. Verdomme....
Laatste reactie door headsh0t, -
-
door Gast fdfd- 0 reacties
- 1k weergaven
SPAM, slotje.
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33890.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hey beste allemaal, Ik heb hier een vraagje voor jullie, die ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden. Ik wil erg graag filmpjes gaan editen en dan vooral die van me spellen (worldofwarcraft, en een paar shooters) maar nu zat ik dus een te zoeken en er zijn zoveel programma's voor, dus vroeg ik me af of jullie mischien een goed programma kennen waarmee je lekker veel kan editen met veel opties. Groetjes Xariasta. PS graag site erbij zetten en versie. ;D
Laatste reactie door xariasta, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – RKC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Een uur na de wedstrijd tussen twee ploegen onder in de Eredivisie start de volgende wedstrijd tussen twee ploegen die in de onderste regionen te vinden zijn. ADO en RKC staan respectievelijk vijftiende en zeventiende. Voor beide teams zijn de drie punten broodnodig. ADO kan bij winst aansluiten onderin de grote middenmoot, terwijl RKC over ADO kan gaan en boven de nacompetitiestreep komt bij een overwinning. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
okee.. ik heb dat nero recode dus gedownload.. maar in dat prog. moet ik dus instellen naar welk formaat ik het moet doen ofzo ?:S ik snap er geen snars van.. ik kan op mijn I-pod wel 3gp afspelen ofzo :S.. die film is nu .avi bestand. hoe krijg ik die film nu op m`n i-pod:S? Groetjes
Laatste reactie door gioor, -
Re: Status DukeN.NL
door Duken- 0 reacties
- 1k weergaven
Even een (a) test
Laatste reactie door Duken, -
Re: Welke torrent sites zijn (weer)online/offline gezet
door Gast erik1964- 1 reactie
- 1k weergaven
Maar we willen toch wel graag weten waar we moeten downloaden! Ik weet nog een heel erg goede met de nieuwste films en games. ;D Kijk hier maar: http://www.happytorrents.org Goed weekend en veel downloadplezier. Erik
Laatste reactie door postduif01, -
Re: Gunbound
door Pctje- 0 reacties
- 1k weergaven
wat is je naam op trackmania ? zo kan ik je toevoegen pctje zoals gewoonlijk
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ey, ik heb een probleempje, ik heb Blazing Angels geinstalleerd, maar deze deed het vervolgens niet. Dit was geen probleem, maar toen ik vervolgens dit spel wou verwijderen gaf hij het onderstaande aan. Iemand enig idee wat ik moet doen om het spel te kunnen verwijderen? alvst bedankt [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Miguelb, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
zijn ze gratis en komen er geen dingen te staan(koop een ..... om dit.....) terwijl de film zich afspeelt??
Laatste reactie door marcov, -
magixfotos en dvd
door carocel- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo wie kan mij vertellen waar ik magix fotos en dvd kan downloaden, bvd
Laatste reactie door carocel, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
oeps mijn fout nu dan maar de goede DukeN: 26d 3u 4m Eagles: 17d 33m michiel: 15d 20u 42m ma.blok: 13d 3u 27m yvon: 9d 5u 31m Wesley: 9d 1u 17m yihaa: 8d 14u 34m Impy: 6d 22u 38m georges kesters: 6d 16u 29m Dusszz:6d 3u 51m
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Omdat je het ook niet hebt gekocht, download het ergens op isohunt zit een goede torrent.
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Starship Troopers: Invasion De Troopers van twee starships moeten de handen ineen slaan als insecten een buitenpost van de federatie aanvallen. Voordat de missie is volbracht en de overlevenden zijn geëvacueerd, verdwijnt plotseling een van de starships op mysterieuze wijze. De overgebleven Troopers schieten te hulp, maar ontdekken al snel [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 16 reacties
- 1k weergaven
en nu stoppen met slijmen en nutteloze post plaatsen. bedankt! O0
Laatste reactie door Bart', -
Aw:Wat wil jij later worden?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
Ben ook al aan het werk als systeem/netwerkbeheerder
-
- 1 reactie
- 1k weergaven
ik heb sins kort newsbin pro gedowloaden daar daar 40 dollar voor betaald maar ik had een serrie gedownloadn van 25 gb geen probleem daar ontbraken een paar bestand en nie te krijgen. dus alles verwijderd maar nu heb ik het volgende probleem ik kan nu niks meer dowloaden als ik film of muziek of wat dan ook wil dowloaden blijt alles in het rood staan hij ga wel dowloaden maar de balk blijft rood en er kom niks binnen kan iemand mijn misschien helpen aub ik werk via de nieuws groep xs.news
Laatste reactie door Thomasbreij, -
- 6 reacties
- 1k weergaven
Goededag.. Ik heb een oude computer (2002) op de kop getikt met een aopen moederbord AX4B-PRO. Daar zit geen lan op on board, dus ik zet er een lan netwerkkaart (nieuw) in (FPE G24101MK-R). Nu denk ik... he..he.. ik heb internet en nu kan ik de rest van de updates en virusscanners op halen. Mooi niet.... in het lijstje apparaatbeheer zie in een geel vraagtekentje [glow=red,2,300]?[/glow] en een uit roepteken[glow=red,2,300] ![/glow] in. Nu weet ik dat het wel eens eerder over komen is... maar dat is een paar jaar geleden... ik weet nu even niet hoe ik dit op gelost heb... :-[ Besturingsprogramma Windows-XP- HOME. Er zit nog geen sp2 op... nu heb je sp3 (mag/kan s…
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
<p>[table][th] Live: ADO Den Haag – SC Heerenveen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />ADO Den Haag wist Vitesse afgelopen woensdag van de koppositie te houden. De ploeg van Maurice Steijn won met 2-1 van Vitesse en dit mag gezien worden als een mooie prestatie. Het is dan ook vreemd om te zien dat de ploeg tegen Heerenveen geen favoriet is, aangezien Vitesse op het zelfde niveau is als Heerenveen. Tegen de Arnhemmers zorgde Kramer al voor een vroege goal in de zevende minuut, maar was het Pröpper die er na 65 m…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
download problemen (nds)
door Gast lingling- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Ik weet niet of dit wel goed aankomt, ben hier namelijk voor het eerst... Mijn vraag is, kan iemand mij helpen? Ik heb een probleem met mijn > Nds ik kan er namelijk niet op gamen. Ik heb hem al 2 jaar en had eerder nooit problemen. Tis trouwens een omgebouwde Nds. Ik kan alle spellen wel downloaden, maar dan zet ik hem aan en dan geeft die aan: de gegevens konden niet worden gelezen, zet de nintendo ds uit en plaats de ds game card opnieuw. HELLPPP..HELLLPPP!!! Dat zegt ie niet bij 1 game , maar bij alle die ik download... pleaseee help me..
-
nieuwe mobiel
door Dark Legend- 3 reacties
- 1k weergaven
hey, mijn abbo van me mobiel is afgelopen op 1 jan. 2009... dus ik ben alvast aant zoeke voor een nieuwe weet iemand een goede sites voor goedkope mobieltjes?? liefst geen oude mobieltjes :s
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – Heerenveen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Op zaterdag 5 oktober 2013 werd het duel tussen ADO Den Haag en SC Heerenveen afgelast vanwege een slecht veld. De Hagenezen hadden een grasmat waar zelfs een boer zich voor zal schamen en de KNVB vond het dan ook niet verantwoord om hierop te voetballen. De wedstrijd is daardoor verzet en zal vanavond om 18:45 uur worden afgewerkt in het Kyocera Stadion. Sinds deze rumoerige week is er een kunstgrasveld geplaatst, waardoor er nu altijd gevoetbald kunt worden. Dit was voor de ploeg van Mau…
Laatste reactie door EredivisieSteams,