Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: Welke torrent sites zijn (weer)online/offline gezet
door Gast erik1964- 1 reactie
- 1k weergaven
Maar we willen toch wel graag weten waar we moeten downloaden! Ik weet nog een heel erg goede met de nieuwste films en games. ;D Kijk hier maar: http://www.happytorrents.org Goed weekend en veel downloadplezier. Erik
Laatste reactie door postduif01, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – RKC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Een uur na de wedstrijd tussen twee ploegen onder in de Eredivisie start de volgende wedstrijd tussen twee ploegen die in de onderste regionen te vinden zijn. ADO en RKC staan respectievelijk vijftiende en zeventiende. Voor beide teams zijn de drie punten broodnodig. ADO kan bij winst aansluiten onderin de grote middenmoot, terwijl RKC over ADO kan gaan en boven de nacompetitiestreep komt bij een overwinning. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Omdat je het ook niet hebt gekocht, download het ergens op isohunt zit een goede torrent.
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
okee.. ik heb dat nero recode dus gedownload.. maar in dat prog. moet ik dus instellen naar welk formaat ik het moet doen ofzo ?:S ik snap er geen snars van.. ik kan op mijn I-pod wel 3gp afspelen ofzo :S.. die film is nu .avi bestand. hoe krijg ik die film nu op m`n i-pod:S? Groetjes
Laatste reactie door gioor, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Goh, maar jij zei dat registratie niet nodig was :s Goed ik registreer wel even. -edit- The burnout paradise city is not available at this time please try again later. Verdomme....
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: Gunbound
door Pctje- 0 reacties
- 1k weergaven
wat is je naam op trackmania ? zo kan ik je toevoegen pctje zoals gewoonlijk
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27709.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
download problemen (nds)
door Gast lingling- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Ik weet niet of dit wel goed aankomt, ben hier namelijk voor het eerst... Mijn vraag is, kan iemand mij helpen? Ik heb een probleem met mijn > Nds ik kan er namelijk niet op gamen. Ik heb hem al 2 jaar en had eerder nooit problemen. Tis trouwens een omgebouwde Nds. Ik kan alle spellen wel downloaden, maar dan zet ik hem aan en dan geeft die aan: de gegevens konden niet worden gelezen, zet de nintendo ds uit en plaats de ds game card opnieuw. HELLPPP..HELLLPPP!!! Dat zegt ie niet bij 1 game , maar bij alle die ik download... pleaseee help me..
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
oeps mijn fout nu dan maar de goede DukeN: 26d 3u 4m Eagles: 17d 33m michiel: 15d 20u 42m ma.blok: 13d 3u 27m yvon: 9d 5u 31m Wesley: 9d 1u 17m yihaa: 8d 14u 34m Impy: 6d 22u 38m georges kesters: 6d 16u 29m Dusszz:6d 3u 51m
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
hopelijk zit dese topic hier goed, ik heb van mensen gehoord dat als je rond loopt bij huizen of flats om een gelukkig nieuw jaar te wensen en een kaartje te geven dat je dan geld kan verdien( tussen de 100-500 euro!). is dit waar want ik ga het denk ik uitproberen. :
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik wou ff met start » uitvoeren » ipconfig/all ff mijn ip adres bekijken maar ik krijg telkens een venster met daarin paar programmatjes waarmee ik iets moet openen.
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
<p>[table][th] Live: ADO Den Haag – SC Heerenveen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />ADO Den Haag wist Vitesse afgelopen woensdag van de koppositie te houden. De ploeg van Maurice Steijn won met 2-1 van Vitesse en dit mag gezien worden als een mooie prestatie. Het is dan ook vreemd om te zien dat de ploeg tegen Heerenveen geen favoriet is, aangezien Vitesse op het zelfde niveau is als Heerenveen. Tegen de Arnhemmers zorgde Kramer al voor een vroege goal in de zevende minuut, maar was het Pröpper die er na 65 m…
Aw:Wat wil jij later worden?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
Ben ook al aan het werk als systeem/netwerkbeheerder
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Oke dat is alvast 1 zorg minder Dus ik zou even binnenin moeten kijken of alles wel goed vast zit enzo...
Laatste reactie door Farid., -
-
door Gast fdfd- 0 reacties
- 1k weergaven
SPAM, slotje.
-
magixfotos en dvd
door carocel- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo wie kan mij vertellen waar ik magix fotos en dvd kan downloaden, bvd
Laatste reactie door carocel, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Doe mij maar bier en tieten
Laatste reactie door marcov, -
Re: Status DukeN.NL
door Duken- 0 reacties
- 1k weergaven
Even een (a) test
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
<p>[table][th] Live: SC Heerenveen – FC Twente Eredivisie Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />De laatste wedstrijd van de woensdagavond is op papier een aantrekkelijke wedstrijd. SC Heerenveen ontvangt in het eigen Abe Lenstra Stadion FC Twente. Dit zijn de nummers drie en vijf van de Eredivisie, alleen is het gat naar elkaar zeven punten in het voordeel van FC Twente en heeft FC Twente nog een wedstrijd minder gespeeld. Zij zullen volgende week de wedstrijd tegen FC Groningen inhalen. Maar eerst staat de wedstrijd tegen SC He…
- 12 reacties
- 1k weergaven
hallo mensen, ik heb modern warfare 2 gedownload van SKIDROW... de multiplayer werkt perfect via de aIW maar als ik op single player klik dan staat er: ''steam must be running'' ik heb steam maar hoe werkt dit? RESPECT ALS IK ANTWOORD KRIJG
Laatste reactie door ipodtouchmania, -
Re: vencinto
door Tom- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik wilde toch nog even reageren op dit topic. Ook ik heb veel last van die jongen gehad, maar ik heb geprobeerd zo aardig mogelijk over te komen. Ik heb hem veel geholpen met zijn problemen, misschien wel een stuk of 10. Allemaal over MSN. Ik wist dat velen van jullie werden toegevoegd op MSN en de PM problemen was ik ook van op de hoogte. Ik heb hem daarna dus aangesproken op zijn gedrag en wist niet dat jullie waarschuwingen gaven / banden. Nadat ik hem met klem heb gevraagd niet meer zo raar te doen, heeft hij het ook nooit meer gedaan. In ieder geval niet bij mij. Hier een stuk van een msn gesprek waarop ik hem heb aangesproken (28 januari '08): Viel hij na d…
Laatste reactie door Tom, -
Aw:veel bestanden niet stabiel
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
Wat voor film bestand is het? avi, xvid of mpeg of gewoon een geripte dvd? En met welk pakket brand je de films? en hoe vcd of svcd of dvd?
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
waarom reageer niemand
Laatste reactie door sunaj, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
ik heb sins kort newsbin pro gedowloaden daar daar 40 dollar voor betaald maar ik had een serrie gedownloadn van 25 gb geen probleem daar ontbraken een paar bestand en nie te krijgen. dus alles verwijderd maar nu heb ik het volgende probleem ik kan nu niks meer dowloaden als ik film of muziek of wat dan ook wil dowloaden blijt alles in het rood staan hij ga wel dowloaden maar de balk blijft rood en er kom niks binnen kan iemand mijn misschien helpen aub ik werk via de nieuws groep xs.news
Laatste reactie door Thomasbreij, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Starship Troopers: Invasion De Troopers van twee starships moeten de handen ineen slaan als insecten een buitenpost van de federatie aanvallen. Voordat de missie is volbracht en de overlevenden zijn geëvacueerd, verdwijnt plotseling een van de starships op mysterieuze wijze. De overgebleven Troopers schieten te hulp, maar ontdekken al snel [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,