Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
2 dagen 21 uur 44 minuten
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – Roda JC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de vijfde speelronde wordt gespeeld in Rotterdam. Feyenoord mag het in de eigen Kuip opnemen tegen Roda JC. Feyenoord wist pas vorige week de eerste punten te halen tijdens de 3-1 overwinning op NAC. Roda JC heeft ondertussen al zeven punten bij elkaar gespeeld door te winnen van ADO Den Haag en Cambuur Leeuwarden en gelijk te spelen tegen Vitesse. Roda JC wist de laatste vier wedstrijden tegen Feyenoord niet te winnen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hoy heb hulp noodig bij spel damnation is een crackfix bij van vitality ik weet niet waar ik die vitality dll moet copieren die spel loopt fast met klimen Dnk U
Laatste reactie door katarina, -
-
door Gast fdfd- 0 reacties
- 1,1k weergaven
SPAM, slotje.
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Deze release is nieuw van The Lucky One Een Amerikaanse soldaat keert terug uit Irak. Volgens hem heeft hij z’n leven te danken aan een foto met daarop een voor hem onbekende vrouw. Hij zoekt de vrouw op en gaat werken op het bedrijf van haar familie. Er ontstaat een [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van Bait 3D Een Australische supermarkt wordt overvallen als er precies op dat moment een tsunami de winkel overspoelt. De overlevenden proberen te schuilen op de stellages van de winkel. Maar het water is niet de enige vijand. Er raast ook een meegespoelde haai door het [...] Het volledige artikel bekijken
Re: football manager 2008
door Gast ric777- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Halo, ik heb fm 2008 gedownload zoals eeder in deze topic is vermeld een link daarvan, nu heb ik een mapje fm 2008, met daarin 2 bestanden FM2008.mdf en FM2008.mds , ik heb deamon tools gedownload, aleen ik weet niet hoe dat in werking gaat, zouw iemand mij hierover veder infomeren hoe ik deze bestanden kan openen of wat ik moet doen om fm 2008 te kunnen instalen/spelen Grtzz Ricardo
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik wou ff met start » uitvoeren » ipconfig/all ff mijn ip adres bekijken maar ik krijg telkens een venster met daarin paar programmatjes waarmee ik iets moet openen.
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Is GEEN veilige site!
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Monument Builders Titanic v1.0-TE Monument Bouwers Titanic v1.0-TE Release Info Release Group: TE ( SCENE) Release Name: Monument.Builders.Titanic.v1.0-TE Release Date: 03-04-2012 Retail Datum: 01-04-2012 Bestandsnaam: Monument.Builders.Titanic.v1.0-TE Bron: WEB Maat: 85,42 MB Genre: Beheer | Avontuur Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games release Beschrijving Beleef de grote [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van BOBBY EN DE GEESTENJAGERS Martin Lagestee met: Nils Verkooijen (Bobby), Hanna Obbeek (Sanne), Max van der Burg (Lucas), Lotte Heijtenis (Els), Bas van Prooijen (Benno), Jelle Stout (Thomas), Diana Dobbelman (Martha), Eva van der Gucht (Bernadette), Dimme Treurniet (Eric Masters), Joke Tjalsma Scenario: Martin Dewitte, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Jack and Jill Jack Sadelstein (Adam Sandler) een succesvolle reclameman uit Los Angeles, met een beeldschone vrouw (Katie Holmes) en kinderen, heeft maar aan één ding een hekel. Dat is als zijn tweelingzus Jill (Adam Sandler) op bezoek komt voor de feestdagen. Haar [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Beijing 2008 PC
door pepsi- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi, mag ik je even storen? Waar vind jij die games, en wat bedoel je met seeds?
Laatste reactie door pepsi, -
HOT Torrents op SPAM
door Gast Hotwheels- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik spam me dood edit: duken
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37503.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: Welke torrent sites zijn (weer)online/offline gezet
door Gast erik1964- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Maar we willen toch wel graag weten waar we moeten downloaden! Ik weet nog een heel erg goede met de nieuwste films en games. ;D Kijk hier maar: http://www.happytorrents.org Goed weekend en veel downloadplezier. Erik
Laatste reactie door postduif01, -
Aw:Vragen: Nieuw bij DC++!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
eagles schreef: De grootte aan mb\'s/gig\'s die je shared heeft niet te maken met hoe snel je download! Het enigste waarvoor je dingen moet sharen omdat de meeste hubs een limiet hebben van je moet minimaal 5gig sharen om erin te komen. Natuurlijk is dat aan de eigenaar van de hub om te bepalen hoe hoog het minimum is. De snelheid waarmee je van iemand kan downloaden hangt af van diegene zijn internet verbinding en of hij niet tooltjes gebruikt waarmee ze hun upload afknijpen bv. een programma als NetLimiter is nogal populair. Maar dat is erg irritant want dan download je nog maar met 1tot5kb van iemand.
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Starship Troopers: Invasion De Troopers van twee starships moeten de handen ineen slaan als insecten een buitenpost van de federatie aanvallen. Voordat de missie is volbracht en de overlevenden zijn geëvacueerd, verdwijnt plotseling een van de starships op mysterieuze wijze. De overgebleven Troopers schieten te hulp, maar ontdekken al snel [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Kan je pc het wel aan : http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest :peace:
Laatste reactie door Cédric., -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hey Usenet-users, Een tijdje geleden werd hier gevraagd naar populaire newsgroepen en de site waarvoor dat was is in zo verre klaar ;D nu zou ik graag jullie mening horen en ook tips willen hebben hoe wij kunnen groeien tot 1 van de grootste van nederland :peace: het gaat om de website http://www.nzbhome.com wij halen ruim elke minuut nieuwe posts op en daardoor zijn we vaak de eerste die het bestand heeft! wij werken samen met usenet van Use4All Ook zijn we bezig met een programma als ftd maar dan de legale manier :police: Met vriendelijke groet, Christian Verweij :friends: Als er vragen zijn kan er altijd contact worden opgenomen via MSN op christian[A]wee…
Laatste reactie door Christian-NzbHome, -
Re: Gunbound
door Pctje- 0 reacties
- 1,1k weergaven
wat is je naam op trackmania ? zo kan ik je toevoegen pctje zoals gewoonlijk
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
zijn ze gratis en komen er geen dingen te staan(koop een ..... om dit.....) terwijl de film zich afspeelt??
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Bump
Laatste reactie door megacyriel,