Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
HOT Torrents op SPAM
door Gast Hotwheels- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik spam me dood edit: duken
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Starship Troopers: Invasion De Troopers van twee starships moeten de handen ineen slaan als insecten een buitenpost van de federatie aanvallen. Voordat de missie is volbracht en de overlevenden zijn geëvacueerd, verdwijnt plotseling een van de starships op mysterieuze wijze. De overgebleven Troopers schieten te hulp, maar ontdekken al snel [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
heeft iemand een site of een torrent waar ik windows office word kan downloaden
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: Gunbound
door Pctje- 0 reacties
- 1,1k weergaven
wat is je naam op trackmania ? zo kan ik je toevoegen pctje zoals gewoonlijk
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van U2: A Rock Crusade 1976…. 4 tieners beginnen te spelen in de keuken: de band U2 is ontstaan! 2012…. 36 jaar en 170 miljoen verkochte albums later, U2 is een van ‘s werelds grootste bands met de meeste Grammy Awards! U2 staat vooral voor filantropie, liefdadigheid en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Cold Light of Day Will (“Henry Cavill”) is op weg naar Spanje om tijd door te brengen met zijn familie. Zijn leven staat echter op z’n kop nadat blijkt dat z’n familie ontvoert is en dat zijn vader (“Bruce Willis”) een undercover [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik wou ff met start » uitvoeren » ipconfig/all ff mijn ip adres bekijken maar ik krijg telkens een venster met daarin paar programmatjes waarmee ik iets moet openen.
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Bump
Laatste reactie door megacyriel, -
Re: football manager 2008
door Gast ric777- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Halo, ik heb fm 2008 gedownload zoals eeder in deze topic is vermeld een link daarvan, nu heb ik een mapje fm 2008, met daarin 2 bestanden FM2008.mdf en FM2008.mds , ik heb deamon tools gedownload, aleen ik weet niet hoe dat in werking gaat, zouw iemand mij hierover veder infomeren hoe ik deze bestanden kan openen of wat ik moet doen om fm 2008 te kunnen instalen/spelen Grtzz Ricardo
-
Re: Status DukeN.NL
door Duken- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Even een (a) test
Laatste reactie door Duken, -
- 7 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi ik ben opzoek naar een ds lite met flash kaart. Ik wil hem wel eerst eventjes in echt bekijken voordat ik hem echt koop ik wil zo 50euro er voor geven meer heb ik niet. Heeft iemand nog eentje thuis liggen waarmee hij toch niks doet reageer op dit topic! Dan kan je me er erg blij mee maken.
Laatste reactie door x90x, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van Bait 3D Een Australische supermarkt wordt overvallen als er precies op dat moment een tsunami de winkel overspoelt. De overlevenden proberen te schuilen op de stellages van de winkel. Maar het water is niet de enige vijand. Er raast ook een meegespoelde haai door het [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
okee.. ik heb dat nero recode dus gedownload.. maar in dat prog. moet ik dus instellen naar welk formaat ik het moet doen ofzo ?:S ik snap er geen snars van.. ik kan op mijn I-pod wel 3gp afspelen ofzo :S.. die film is nu .avi bestand. hoe krijg ik die film nu op m`n i-pod:S? Groetjes
Laatste reactie door gioor, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hey beste allemaal, Ik heb hier een vraagje voor jullie, die ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden. Ik wil erg graag filmpjes gaan editen en dan vooral die van me spellen (worldofwarcraft, en een paar shooters) maar nu zat ik dus een te zoeken en er zijn zoveel programma's voor, dus vroeg ik me af of jullie mischien een goed programma kennen waarmee je lekker veel kan editen met veel opties. Groetjes Xariasta. PS graag site erbij zetten en versie. ;D
Laatste reactie door xariasta, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Oke dat is alvast 1 zorg minder Dus ik zou even binnenin moeten kijken of alles wel goed vast zit enzo...
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Kan je pc het wel aan : http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest :peace:
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
zijn ze gratis en komen er geen dingen te staan(koop een ..... om dit.....) terwijl de film zich afspeelt??
Laatste reactie door marcov, -
Re: Welke torrent sites zijn (weer)online/offline gezet
door Gast erik1964- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Maar we willen toch wel graag weten waar we moeten downloaden! Ik weet nog een heel erg goede met de nieuwste films en games. ;D Kijk hier maar: http://www.happytorrents.org Goed weekend en veel downloadplezier. Erik
Laatste reactie door postduif01, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
oeps mijn fout nu dan maar de goede DukeN: 26d 3u 4m Eagles: 17d 33m michiel: 15d 20u 42m ma.blok: 13d 3u 27m yvon: 9d 5u 31m Wesley: 9d 1u 17m yihaa: 8d 14u 34m Impy: 6d 22u 38m georges kesters: 6d 16u 29m Dusszz:6d 3u 51m
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van BOBBY EN DE GEESTENJAGERS Martin Lagestee met: Nils Verkooijen (Bobby), Hanna Obbeek (Sanne), Max van der Burg (Lucas), Lotte Heijtenis (Els), Bas van Prooijen (Benno), Jelle Stout (Thomas), Diana Dobbelman (Martha), Eva van der Gucht (Bernadette), Dimme Treurniet (Eric Masters), Joke Tjalsma Scenario: Martin Dewitte, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
tada http://www.film-torrents.nl/movies.details.php?id=353
magixfotos en dvd
door carocel- 0 reacties
- 1,1k weergaven
hallo wie kan mij vertellen waar ik magix fotos en dvd kan downloaden, bvd
Laatste reactie door carocel, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
2 dagen 21 uur 44 minuten
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hoi, Ik heb vandaag spotnet gedownload (ingesteld zoals voorgeschreven in een post van jullie)en als ik een dvd of een film keuze maak krijg ik idd een ovewrzicht van de film met het download picto rechtsboven. Echter als ik op de pijl klik krijg ik een vermelding als volgt: Kan geen verbinding maken. Kan geen verbinding maken met de server. 400 news.kpn.l: Your host connection limit reached-newsmaster[A]planet.nl. Na wat gevogelt te hebben kon ik wel in eens een film downloaden maar dit was ook zo weer over en kreeg ik dezelfde bovengenoemde vermelding.Wat nu te doen of wat kan ik er aan doen? Met Ftd had ik hier nooit geen moeite mee,en via grabbit downloaden en nog ste…
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ey, ik heb een probleempje, ik heb Blazing Angels geinstalleerd, maar deze deed het vervolgens niet. Dit was geen probleem, maar toen ik vervolgens dit spel wou verwijderen gaf hij het onderstaande aan. Iemand enig idee wat ik moet doen om het spel te kunnen verwijderen? alvst bedankt [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Miguelb,