Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Aw:Film branden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dennis1972 schreef: Open je nero en kies voor svcd of als het bestand groter als 700mb is kies je voor vcd. Dan voeg je dit bestand toe en kies je voor Burn. Dan zet nero het automatisch om. Het is gewoon een Xvid bestand wat gebruik maakt van AC3 als audio codec.
-
VERPLAATST: SBK07
door Erwin.- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19191.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 947 weergaven
ooooh sory verkeerde crack en serial deze is van fifa 09 sory
Laatste reactie door mitsas, -
Re: Norton interne fouten
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 624 weergaven
-
Sitecom300n
door Pascalnijhuis- 0 reacties
- 834 weergaven
Weet iemand hoe ik daarmee een 8000 poort kan openen? Want ik weet niet ik zet hem open maar als ik poort scan doe zegt ie dat hij dicht is Alvast bedankt.
Laatste reactie door Pascalnijhuis, -
Re: ADSL Splitter
door PCgamer- 0 reacties
- 588 weergaven
bij MM lopen de grootste prutsers rond die ik ken, ging ooit voor de gein daar eens kijken, vertel tegen die jongen dat ik een netbook zocht. Hij vroeg wat wil je er exact mee gaan doen, ik zeg nou msn, internetten, downloaden maar wil ook de laatste games kunnen spelen (wat dus eigenlijk al niet kan op een cheap netbook). Zei ook tegen hem ik heb 400 euro te besteden. Loopt hij alle kaartjes langs doet net of hij de specs bekijkt komt bij een laptop die 399 kost zegt hij ja hiermee lukt dat wel :S Ze willen je gewoonweg iets verkopen maakt niet uit hoe, sindsdien loop ik er vaker binnen gewoon om weer even te lachen om die domme antwoorden die je krijg ;D
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 371 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40658.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 404 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40924.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 3.5k weergaven
Deze release is nieuw van LOL: Laughing Out Loud Lola (“Miley Cyrus”) is een 16-jarige scholier die haar leven deelt met haar vriendinnen via Facebook, SMS en Youtube. Als haar moeder, gespeeld door “Demi Moore”, haar dagboek leest komt ze erachter dat er een groot verschil is tussen hun generaties. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 775 weergaven
Transformers Fall of Cybertron-SKIDROW Transformers Fall of Cybertron-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Transformers.Fall.of.Cybertron-SKIDROW Releasedatum: 23-08-2012 Retail Datum: 21-08-2012 Bestandsnaam: Transformers.Fall.of.Cybertron-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 7,79 GB Genre: Third-Person Shooter Critici: 8.5/10 Uitgegeven door: Activision Ontwikkeld door: High Moon Studios Op de markt Beschrijving De oorlog op de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 639 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van A Few Best Men De Brit David gaat trouwen met zijn Australische vriendin en reist met zijn bruidsjonkers af naar Sydney. Hij probeert indruk te maken op zijn schoonouders maar of dat gaat lukken na het rampzalig verlopen vrijgezellenfeest is nog maar de [...] Het volledige artikel bekijken
Counter Strike Global Offensive-cracked offline-ARC – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 708 weergaven
Counter Strike Global Offensive-cracked offline-ARC Counter Strike Global Offensive gekraakte offline-ARC Release Info Release Group: ARC (P2P) Release Name: Counter.Strike.Global.Offensive-cracked.offline-ARC Releasedatum: 29-11-2012 Retail Datum: 29-11-2012 Bestandsnaam: Counter.Strike.Global.Offensive-cracked.offline-ARC Bron: N / A Grootte: 6 GB Genre: Actie Critici: 7.6/10 Uitgegeven door: Valve Software Ontwikkeld door: Valve Software Op de markt Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Nena Zomer 1989. De vader van de zestienjarige Nena lijdt aan MS. Als hij een zelfmoordpoging doet, is Nena hevig gekwetst door zijn doodswens. Daarnaast wordt ze zwaar verliefd op Carlo, de pitcher van het honkbalteam. Nena’s leven wordt steeds interessanter terwijl dat [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2k weergaven
De download is nieuw van Birdman Riggan Thomson (“Michael Keaton”) beleefde in de jaren negentig veel succes als acteur in de Birdman-films. Nu probeert hij op Broadway zijn carriere nieuw leven in te blazen met een toneelstuk wat hij zelf heeft geschreven. Als hij Mike Shiner (“Edward Norton”) inhuurt als [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 5.2k weergaven
Between the Devil and the Deep De Abalone schelp is een gewilde maar zeldzame delicatesse. In China wordt het zelfs gezien als een afrodisiacum. Maar de illegale vangst van de Abalone heeft desastreuze gevolgen voor de vissers in het Zuid-Afrikaanse Kaapstad. “Between the Devil and the Deep” bekijkt de problemen [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Uitpakproblemen
- 1.4k weergaven
2x dezelfde vraag :pinch: Voor iemand met admin rechten of samenvoegen of 1 sluiten jerry heeft mij nog steeds geen admin gemaakt :kiss:
-
Aw:robbie wiliams intencive care
- 1.1k weergaven
DukeN schreef: Jij vind andre hazes ook slecht! Nee man hazes is wel ok :laugh: Vooral dat ek nummertje van hem!
-
Aw:cd branden
- 1.1k weergaven
www.gamecopyworld.com
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hey! ik wil ondertiteling onder mijn films zetten, maar dat kan het best met Virtualdub. Ik krijg helaas steeds de volgende melding: Couldn't locate decompressor for format 'DX50' (unknown). Virtual Dub requires a Video for Windows (VFW) compatible codec to decompress video. Direct Show codecs , such as those used by Windows Media Player, are not suitable. Only 'Direct stream copy' is available for this video. Weet iemand hoe ik toch deze films kan toevoegen in Virtualdub, zodat ik er ondertiteling onder kan zetten? Of: Weet iemand een ander programma waarin het wel lukt met deze films? Ik hoop dat iemand het weet! Greetz Arjen
Laatste reactie door staybamboocha, -
- 0 reacties
- 847 weergaven
niels, ik heb nu dat ik dronken word! moet ik echt 35 minuter naar die herrie luisteren?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 870 weergaven
ik heb een nieuwe router dus dacht ik ik zal hem effe laten showen, Met snelheden wireless t/m 300 mbps ik zit nu op mijn zolder met alle deuren dicht met 243 mbps deze gaming router opent automatisch poorten voor spellen en download software. tis zeer handig en kabeloos:> slasher O0 O0
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 774 weergaven
hallo tom zag dat jij mij kan helpen ik ben gek van fifa manager 09 heb al gedownload maar nu vraagt hij een soort code en je weet het al die heb ik niet kan jij mij helpen alvast bedankt
Laatste reactie door gekie1973, -
- 0 reacties
- 809 weergaven
Ik heb het in de map gezet. Maar als ik erop klik staat er 'Football Manager 2009 is already running'? Daarna doet hij het niet. Wat moet ik doen??
Laatste reactie door burakbest7, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, Vorige week heb ik Mirror's Edge gedownload en geïnstalleerd. Nou dit werkt allemaal prima tot je bij chapter 3 komt dan heb je het probleem met dat je spel in slowmotion gaat lopen en dat ze niet meer kan springen enz. Nu is daar een heel mooi handig Crackje voor je hoeft alleen maar een nieuwe exe neer te zetten en je spel (zou) weer moeten werken. Bij vele is dit ook zo maar bij mij niet . een kameraad van mij heeft presies de zelfde post gedownload en bij heb werkt de crack en het spel wel. Het enige verschil tussen de pc van mij en die van hem is dat ik een 64 bit XP heb. maar daar zal het tog niet aan liggen? iemand een iede/oplossing? verder spec's …
Laatste reactie door kees1991,