Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
www.panda-beer.org als zodanig komt niet onder dezelfde naam terug!! Wel is de Panda ploeg elders actief onder een andere naam. Deze stel ik via een PB ter beschikking op aanvraag!!
Laatste reactie door Thundercat, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: FC Utrecht – FC Twente Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste wedstrijd van de zondagmiddag gaat om 12.30 uur van start in Stadion De Galgenwaard, waar FC Twente op bezoek gaat bij FC Utrecht. FC Utrecht hoopt een mindere periode te hebben afgesloten na de overwinning thuis op FC Groningen. Die overwinning was hard nodig voor de Domstedelingen want ze waren al ver afgezakt op de ranglijst, terwijl FC Twente nog steeds tweede staat. Al is het gat met Ajax wat groter geworden, is er nog niets aan de hand want ze krijgen de koploper nog op b…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:virussen!!!!!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Start de computer op in veilige modus en laat Norton dan nog een keer een full scan doen kijken of je ze dan wel kan verwijderen.
-
Wekelijkse column
door Bart'- 0 reacties
- 1,1k weergaven
"Revoluties" in de techniek Ja man, ik heb bluray, je kunt er beter ook maar snel een kopen want voor je het weet zijn er ineens geen DVDs meer en wat dan?! Of: Ja, over een paar maanden is alles hdmi; consoles, pc's, monitoren en tv's. En wat dacht je van led tv's?Die zouden oh zo goed zijn en plasma en LCD in een keer van de maarten vegen. Wat mij betreft allemaal gezeur om niks, geen van bovengenoemde gaat echt hét worden. Led gaat niet de andere tv's van de markt gooien, het geeft lcd en plasma juist een steuntje in de rug. Lcd en plasma gaan er alleen maar op vooruit. De echte kenners schakelen tegenwoordig al weer terug van led naar plasma omdat de kleuren mooi…
Laatste reactie door Bart', -
Re: New Kids Nitro - Download / Torrent / NZB
door Gast mdk1977- 0 reacties
- 1,1k weergaven
thanks..............
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
. Capsule Doordat de kosmische straling op Aarde toeneemt wordt het leven onmogelijk. De wetenschapper Ichigo ontwikkelt een capsule waarin enkele uitverkorenen kunnen overleven. Om te worden uitverkoren meet Ichigo het vermogen om lief te hebben. Regie: Djie Han Thung Met: Orlando do Britto, Anouk Kleykamp Download / Torrent / [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
hallo ik zoek een programma waarmee je kan zien wat er in je netwerk gebeurt dus welke sites er allemaal bezocht worden please help me
Laatste reactie door eddd3, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: NAC – ADO Den Haag Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] NAC mag zondagmiddag om 14:30 uur aftrappen tegen ADO Den Haag. De ploeg uit de hofstad hoopt in Breda de eerste punten van het seizoen te halen. De thuisploeg hoopt na de nederlaag van vorige week in eigen stadion nu wel de volle winst te boeken. Beide ploegen lijken zich op te kunnen maken voor een seizoen tussen de plaatsen voor play-offs en nacompetitie. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisi…
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Kan je pc het wel aan : http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest :peace:
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]woensdag 15 juni 2011[/td] [td]Productie land:[/td] [td]Verenigde Staten[/td] [td]Genre:[/td] [td]Animatie, Avonturenfilm[/td] [td]Regisseur:[/td] [td]Jennifer Yuh[/td] [td]Acteurs:[/td] [td]Edwin Evers, Rik Felderhof, Yolanthe Cabau van Kasbergen, Sander de Heer, Jörgen Raymann[/td] [/table] Verhaallijn: Het vervolg op animatiefilm Kung Fu Panda uit 2008 waarin de dikke Panda Po een onwaarschijnlijk goede vechter werd Po's droom is uitgekomen nu hij De Drakenkrijger is en de Vredesvallei beschermt samen met zijn vr…
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van Machine Gun Preacher De film vertelt het verhaal van Sam Childers, een voormalige drugdealer en bendelid van de Hell’s Angels die zich bekeerd heeft tot God. Hij richtte een weeshuis op in Soedan in de jaren ’90. Nadien vormde hij een militie om te voorkomen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit lijkt meer op KinderGarden , maar het is wel grappig @ assyrian: laat maar zitten, ik kan hem met mn blote handen ook wel aan :cool2: :duken: :irule: :biggun: :guns: :banaan: :ziek2:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Owja, en deze vraag staat vast op een verkeerde plek, maar heb geen idee waar ik deze vraag neer moest zetten....
Laatste reactie door kiwinasje, -
Aw:Geel balletje
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Het is niet zo\'n ramp een geel bolletje kan ook te maken hebben dat er weinig seeders zijn en dan gaat de download ook traag. Maarja als je al niet eens weet wat een router echt is wens ik je veel succes met poorten openen Zo uit me hoofd dacht ik dat je poort 6881 t/m 6889 moest openen in de hoop een groen bolletje te krijgen
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – PEC Zwolle Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 14.30 uur zal op zondag 24 November 2013 de wedstrijd FC Groningen tegen PEC Zwollen aanvangen. De wedstrijd tussen FC Groningen en PEC Zwolle zal plaatsvinden in het Euroborgstadion te Groningen. Door een beter doelsaldo van Ajax staat FC Groningen op dit moment 4e in de eredivisieranglijst, het puntenaantal die de clubs wisten te behalen in de wedstrijden zijn gelijk en hiermee staat FC Groningen eigenlijk al op een gedeelde 3e plek. Een zware kluif gaat het dan ook worden voor PEC Zw…
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – NEC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Net als AZ – SC Heerenveen, speelt ook FC Groningen – NEC zich twee keer af in één week. Bij de ontmoeting van afgelopen donderdag ging de winst verrassend genoeg naar de ploeg uit Nijmegen. Dat mag FC Groningen zich volledig aantrekken. Hoogtijd om dat zondagmiddag even recht te zetten in de competitie. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. …
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24149.0[/iurl] Gaat over telefonie.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
waarom reageer niemand
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Goh, maar jij zei dat registratie niet nodig was :s Goed ik registreer wel even. -edit- The burnout paradise city is not available at this time please try again later. Verdomme....
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
what for fucking are you :-[ :-X :geheim:
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Plies wil iemand mij helpen....... =] ookal is het maar met 1 vraag! xx
Laatste reactie door afratjuh, -
Help mij door hier op te klikken, als je wil kun je zelf ook spelen:) http://famouz.mybrute.com en dan naam invullen en vechten:D
Laatste reactie door famouz, -
- 7 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb het idee dat duken vandaag uitgestorven is, rond dit tijdstip. Maar als er zo wat mensen zijn, doe ik wel mee
Laatste reactie door GreenDroid, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
okee.. ik heb dat nero recode dus gedownload.. maar in dat prog. moet ik dus instellen naar welk formaat ik het moet doen ofzo ?:S ik snap er geen snars van.. ik kan op mijn I-pod wel 3gp afspelen ofzo :S.. die film is nu .avi bestand. hoe krijg ik die film nu op m`n i-pod:S? Groetjes
Laatste reactie door gioor,