Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Re: Gears of War
door Michiel- 0 reacties
- 1.1k weergaven
...excuses namens het DukeN.nl forum-team. we kunnen u op dit moment geen antwoord geven op de door u gestelde vraag. Niet uit onwil, maar simpelweg omdat we het even niet weten. Houdt uw bericht in de gaten mogelijk wordt er een reactie door ons (of iemand anders) geplaatst zodra we het antwoord hebben......
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: Ajax – Cambuur Leeuwarden Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het toetje van deze speelronde is voor Ajax en Cambuur Leeuwarden. In de ArenA zullen deze teams strijden om de laatste drie punten die te verdienen zijn in dit weekend. Ajax heeft de concurrentie een geweldige klap te geven door te winnen in De Kuip en de naaste belagers op acht punten te zetten. Dat doet het niet met erg mooi voetbal zoals we eigenlijk gewend zijn, maar het is wel effectief. De Amsterdammers zijn onderhand alweer veertien wedstrijden oprij ongeslagen in de Eredivisi…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: AZ – Vitesse Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Zondagmiddag staat de subtopper tussen AZ en Vitesse op het programma. In Alkmaar mag de thuisploeg zich revancheren na het verlies bij FC Utrecht. Vitesse hoopt daarin tegen de winst tegen FC Twente vorige week te herhalen. Beide ploegen willen graag winnen, zodat ze nu al een goede positie hebben voor Europees voetbal. De wedstrijd zou eerst om 14:30 uur gespeeld worden, maar is verplaatst. De wedstrijd wordt nu om 16:30 uur gespeeld. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal…
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19405.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: Roda JC – Cambuur Leeuwarden Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het eerste duel van het komende weekend begint rondom de klok van acht uur. Vorige week mocht Ajax aftrappen op vrijdag tegen Roda in eigen huis, maar nu is het Roda JC waarbij Brood aan het roer staat om in eigen huis de komende speelronde te laten starten. Ze spelen tegen de promovendus uit het hoge noorden. Dit elftal onder leiding van Lodeweges trad aan tegenover NAC in eigen huis en het duel was een verschrikking. 0-0 met één kans, meer niet. Hopelijk hebben de mannen uit Leeu…
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Doe mij maar bier en tieten
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Goh, maar jij zei dat registratie niet nodig was :s Goed ik registreer wel even. -edit- The burnout paradise city is not available at this time please try again later. Verdomme....
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo kent er iemand het programma Tuneup gold(zie: http://www.tuneupmedia.com/) dit is een programma wat samenwerkt met itunes. Je kunt je muziek uit itunes ernaar toe slepen en dan zoekt Tuneup voor je de juiste titel en de goeie cover art (erg handig als je je muziek dowload en niet koopt dan zijn de titels vaak anders en zit er geen cover bij). Er is een gratis versie maar daar heb je maar een beperkt aantal cleans(je kunt dus maar een paar nummers een goede cover art geven en de goede naam) Ik ben opzoek naar een crack of een juiste serial daar voor zodat je tuneup gold hebt dan kun je oneindig je muziek cleanen. Het zou heel fijn zijn als er iemand is die mij kan …
Laatste reactie door kassa, -
-
door Gast fdfd- 0 reacties
- 1.1k weergaven
SPAM, slotje.
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
? Bij www.srtest.com staat die er wel tussen (gewoon zelfde site als wat kaasbroodje zei) ? :-[. Hier is Fifa 08: http://www.systemrequirementslab.com/bonus/t/analysis2.tmpl?PHPSESSID=b54d1b62f4c1e52c85559defe7bdb3bf
Laatste reactie door Heisenberg, -
ik heb fifa 09 gedownload maar ik kan niet normaal door passen, als ik dat doe doet hij een 1 2'tje en loopt de andere speler door. heeft iemand een oplossing?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hallo leden , ik heb een probleem of iets wat ik niet snap aan harry potter. ik heb harry potter dus geinstalleerd en vervolgens moet ik de crack in een map plaatsen er staat nu overal op internet : Copy Crack to your install folder waar staat die install folder en in welke map moet ik de crack precies zetten ? mail a.u.b naar thomas-bos@hotmail.com , of reageer op topic Alvast bedankt , groeten thomas ;D
Laatste reactie door Markey54, -
nieuwe mobiel
door Dark Legend- 3 reacties
- 1.1k weergaven
hey, mijn abbo van me mobiel is afgelopen op 1 jan. 2009... dus ik ben alvast aant zoeke voor een nieuwe weet iemand een goede sites voor goedkope mobieltjes?? liefst geen oude mobieltjes :s
Laatste reactie door Luc., -
sinfulcomics.com
door rambo94- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hey, heeft iemand een account van sinfulcomics.com die ik mag gebruiken?
Laatste reactie door rambo94, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Silver Linings Playbook Pat (“Bradley Cooper”) is alles kwijtgeraakt: zijn huis, zijn baan en zijn vrouw. Na acht maanden in een psychiatrische kliniek te hebben gaat hij bij zijn ouders wonen en probeert zijn leven weer op te rit te krijgen. Dan ontmoet [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
tada http://www.film-torrents.nl/movies.details.php?id=353
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Aw:PS 2 Spellen downloaden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Turklife01 schreef: even de handleidingen hier doorlezen en je weet hoe je kan downloaden overal vindt je wel games voor de PS2. En om te leren hoe je ze moet branden kan je ff googlen en dan weet je het zo. Je moet er in ieder geval wel iets voor doen!
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
. Party Girl Angélique (Angélique Litzenburger) is een 60-jarige gastvrouw in een nachtclub, die mannen verleid tot het bestellen van drankjes voor haar. Vanwege haar hoge leeftijd daalt het aantal klanten, maar vaste bezoeker Michel valt voor haar als een blok. Wanneer het op trouwen aankomt, geeft dit een kans [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
dus moet je gewoon niet naar multiplayer gaan.. je moet anders cracked servers joinen ofzo weet alleen niet.
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hehe eindelijk voor elkaar gegooid, macaffee dicht gegooid en toen bleefdie lang genoeg staan om de intalatie te beginnen want mac start vanzelf weer op, ong 10 min geleden dus maar ik zie niks verschijnen in de map die ik gekozen heb en heb ook geen map program(s) waar die in verschijnt heb ook al op mn c schijf gezocht naar iwd bestanden ofzo maar vind niks :S EDIT: LAATMAAR eindelijk gelukt zie nu de bestanden in mn gekozen map komen , kmoest dus heel macafee dichtgooien ( wat opzich al een hel is ) Post samenvoeging: november 12, 2009, 15:13:39 pm ik vraag wel heel veel :$ maar ik heb de crack van razor , daar staan best veel bestanden in als de map zone , mi…
Laatste reactie door marinus1991, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
dat denk ik ook, misschien dat later iemand er voor zorgt dat ze in de winkel liggen :buck:
Laatste reactie door Farid., -
Re: Top 40-50
door Piet Hein- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Alleen deze ene keer kan je de top 40 vanaf duken ophalen
Laatste reactie door Piet Hein, -
VERPLAATST: wii spel gedowload en gebrand doet het niet! Error #002 An error has occurred.
door Jeroen- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37329.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
oeps mijn fout nu dan maar de goede DukeN: 26d 3u 4m Eagles: 17d 33m michiel: 15d 20u 42m ma.blok: 13d 3u 27m yvon: 9d 5u 31m Wesley: 9d 1u 17m yihaa: 8d 14u 34m Impy: 6d 22u 38m georges kesters: 6d 16u 29m Dusszz:6d 3u 51m
Laatste reactie door kaasbroodje,