Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Ik zoek de volledige versie van Pandora's box(PC)
door Gast jaimyh12- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Wie kan me helpen aan het spel Pandora's box voor op de pc,is al een ouder spel Alvast bedankt
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
oeps mijn fout nu dan maar de goede DukeN: 26d 3u 4m Eagles: 17d 33m michiel: 15d 20u 42m ma.blok: 13d 3u 27m yvon: 9d 5u 31m Wesley: 9d 1u 17m yihaa: 8d 14u 34m Impy: 6d 22u 38m georges kesters: 6d 16u 29m Dusszz:6d 3u 51m
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ik heb sins kort newsbin pro gedowloaden daar daar 40 dollar voor betaald maar ik had een serrie gedownloadn van 25 gb geen probleem daar ontbraken een paar bestand en nie te krijgen. dus alles verwijderd maar nu heb ik het volgende probleem ik kan nu niks meer dowloaden als ik film of muziek of wat dan ook wil dowloaden blijt alles in het rood staan hij ga wel dowloaden maar de balk blijft rood en er kom niks binnen kan iemand mijn misschien helpen aub ik werk via de nieuws groep xs.news
Laatste reactie door Thomasbreij, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Oke dat is alvast 1 zorg minder Dus ik zou even binnenin moeten kijken of alles wel goed vast zit enzo...
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Heey, k heb laatst Assassins Creed gedownload op mijn laptop. Maar ik heb een heel irritant probleem. Alle beelden zijn heel maar dan ook heel erg sloom. Het is niet normaal te spelen. Ik heb een NVIDIA GeForce Go 7300 op mijn Laptop. Misschien dat iemand weet wat ik nu moet doen? Alvast bedankt!, Avi
Laatste reactie door Avietje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – Heerenveen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Op zaterdag 5 oktober 2013 werd het duel tussen ADO Den Haag en SC Heerenveen afgelast vanwege een slecht veld. De Hagenezen hadden een grasmat waar zelfs een boer zich voor zal schamen en de KNVB vond het dan ook niet verantwoord om hierop te voetballen. De wedstrijd is daardoor verzet en zal vanavond om 18:45 uur worden afgewerkt in het Kyocera Stadion. Sinds deze rumoerige week is er een kunstgrasveld geplaatst, waardoor er nu altijd gevoetbald kunt worden. Dit was voor de ploeg van Mau…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
okee.. ik heb dat nero recode dus gedownload.. maar in dat prog. moet ik dus instellen naar welk formaat ik het moet doen ofzo ?:S ik snap er geen snars van.. ik kan op mijn I-pod wel 3gp afspelen ofzo :S.. die film is nu .avi bestand. hoe krijg ik die film nu op m`n i-pod:S? Groetjes
Laatste reactie door gioor, -
Re: Status DukeN.NL
door Duken- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Even een (a) test
Laatste reactie door Duken, -
Aw:virussen!!!!!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Start de computer op in veilige modus en laat Norton dan nog een keer een full scan doen kijken of je ze dan wel kan verwijderen.
-
- 4 reacties
- 1,1k weergaven
hey ik heb een omgebouwde xbox 360 met 2 controllers en ik speel soms met me vrienden. Heeft iemand een lijst met chille games die je met zn 2en kan doen maar niet met xbox live? Fable 2 en lotro conquest heb ik al..
Laatste reactie door dinges123, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
tada http://www.film-torrents.nl/movies.details.php?id=353
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – RKC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Een uur na de wedstrijd tussen twee ploegen onder in de Eredivisie start de volgende wedstrijd tussen twee ploegen die in de onderste regionen te vinden zijn. ADO en RKC staan respectievelijk vijftiende en zeventiende. Voor beide teams zijn de drie punten broodnodig. ADO kan bij winst aansluiten onderin de grote middenmoot, terwijl RKC over ADO kan gaan en boven de nacompetitiestreep komt bij een overwinning. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Re: Top 40-50
door Piet Hein- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Alleen deze ene keer kan je de top 40 vanaf duken ophalen
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hey beste allemaal, Ik heb hier een vraagje voor jullie, die ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden. Ik wil erg graag filmpjes gaan editen en dan vooral die van me spellen (worldofwarcraft, en een paar shooters) maar nu zat ik dus een te zoeken en er zijn zoveel programma's voor, dus vroeg ik me af of jullie mischien een goed programma kennen waarmee je lekker veel kan editen met veel opties. Groetjes Xariasta. PS graag site erbij zetten en versie. ;D
Laatste reactie door xariasta, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Gevonden Araf Zehra en Olgun werken in een wegrestaurant in een stad langs de snelweg tussen Ankara en Istanbul. Ze werken lange diensten en verder is er niets te doen. Ze willen beide het liefst weg uit deze stad. Olgun is heimelijk verliefd op Zehra. Zij begint echter een relatie [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hallo ik heb Windows vista 32 bit ik heb een leuke spel gedawlont Rogue Spear ik krijg dik probleem http://foto-uploaden.nl/zie/ud8gaoq MVg engin O0 O0 [Modbreak=Fredpascal]Van plaatje link gemaakt, zodat deze wel werkt.[/modbreak]
Laatste reactie door engin1234444, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ey, ik heb een probleempje, ik heb Blazing Angels geinstalleerd, maar deze deed het vervolgens niet. Dit was geen probleem, maar toen ik vervolgens dit spel wou verwijderen gaf hij het onderstaande aan. Iemand enig idee wat ik moet doen om het spel te kunnen verwijderen? alvst bedankt [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Miguelb, -
probleem met vista
door gkeeee- 2 reacties
- 1,1k weergaven
ik heb vista zitten downloaden maar bij het einde, toen de download klaar was, kwam er te staan spinstall.exe is geen geldig win32-toepassing. kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Deze release is nieuw van De Bijbel 04, Jozef Aartsvader Jacob heeft Joseph en Benjamin meer lief dan zijn andere zonen. Met name Joseph wordt voorgetrokken. Als de kans zich voordoet verkopen zijn broers hem als slaaf naar Egypte en vertellen hun vader dat hij is omgekomen door een wild [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:veel bestanden niet stabiel
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Wat voor film bestand is het? avi, xvid of mpeg of gewoon een geripte dvd? En met welk pakket brand je de films? en hoe vcd of svcd of dvd?
-
Help mij door hier op te klikken, als je wil kun je zelf ook spelen:) http://famouz.mybrute.com en dan naam invullen en vechten:D
Laatste reactie door famouz, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Matterhorn In een klein gelovig dorpje leidt Fred een eenzaam bestaan. Zijn vrouw is overleden en hij heeft geen contact meer met zijn zoon. Het enige wat hij nog doet is naar de kerk gaan en met de buren praten. Als er in [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Status DukeN.NL
door Tom- 0 reacties
- 1,1k weergaven
DukeN, ik heb je een PMmetje gestuurd met daarin een handleiding over het downloaden met BitTorrent en het gebruik van Azureus Vuze. Hij is te groot om op het forum te zetten. Er staan 59 plaatjes in, vandaar. Kijk maar even wat je er mee doet.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
nee is niet genoeg
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Goh, maar jij zei dat registratie niet nodig was :s Goed ik registreer wel even. -edit- The burnout paradise city is not available at this time please try again later. Verdomme....
Laatste reactie door headsh0t,