Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 992 weergaven
hoy heb hulp noodig bij spel damnation is een crackfix bij van vitality ik weet niet waar ik die vitality dll moet copieren die spel loopt fast met klimen Dnk U
Laatste reactie door katarina, -
mmmmmmmmmmm
door ReneDuken- 0 reacties
- 992 weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 991 weergaven
Ondertiteling taal: Engels dat wl ik niet. zonder ondertiteling. want dat is engels. ik wil NL Subs. maar als je zelf de ondertiteling er bij moet voegen is het goed. maar als je bij files kijkt zie je alleen .avi dus die ondertiteling zit er in
Laatste reactie door Vico, -
W02-bestand
door uiltje- 2 reacties
- 991 weergaven
Ik ben niet zo handig met de computer. Nu heb ik de sims 1 gedownload en krijg ik een W02-bestand. Ik kan nergens op internet vinden wat ik daarmee moet doen. Kan iemand mij daarmee helpen.............. Dit bestand kan ik ook niet op deze site vinden?????????????
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 991 weergaven
. Oblivion In de toekomst is de aarde onherkenbaar veranderd en Jack Harper (“Tom Cruise”) maakt deel uit van een missie waar de laatste delfstoffen worden gewonnen. Dan stort er een ruimteschip neer en Jack redt een vrouw uit het wrak. Dit leidt tot een reeks gebeurtenissen waarin de toekomst [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Status DukeN.NL
door Tom- 0 reacties
- 991 weergaven
DukeN, ik heb je een PMmetje gestuurd met daarin een handleiding over het downloaden met BitTorrent en het gebruik van Azureus Vuze. Hij is te groot om op het forum te zetten. Er staan 59 plaatjes in, vandaar. Kijk maar even wat je er mee doet.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 991 weergaven
En volgende keer ook in het juiste forum sectie plaatsen.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 990 weergaven
Dit topic is verplaatst naar (Anti)Virus - Firewalls - Spyware. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24196.0[/iurl] Gaat over anti-spyware.
moet ik info files ook kopieeren naar sd card om het spel te kunnen spelen?en hoe moet dit?
Laatste reactie door bolan064, -
- 0 reacties
- 990 weergaven
i don't smoke! :-[ i'm not crazy Oke ik zal het ff opzoeken... ik heb het gevonden... hier staan heel veel tips: http://www.discoverychannel.nl/emea/ultimatesurvival.htm of deze: http://www.historisch-openluchtmuseum-eindhoven.nl/ijzertijd/Brabant/vuur_maken-2-praktijk.html
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 990 weergaven
Heey, k heb laatst Assassins Creed gedownload op mijn laptop. Maar ik heb een heel irritant probleem. Alle beelden zijn heel maar dan ook heel erg sloom. Het is niet normaal te spelen. Ik heb een NVIDIA GeForce Go 7300 op mijn Laptop. Misschien dat iemand weet wat ik nu moet doen? Alvast bedankt!, Avi
Laatste reactie door Avietje, -
- 1 reactie
- 990 weergaven
Hallo, ik heb windows 7 gedownload met nieuwsgroepen, tot mijn verbazing werkt deze perfect op mijn dell 9100 van vijfjaar oud... O0 Nu , het is een bestand van 4.0GB ongeveer groot, je kan kiezen tussen Windows 7: Ulitmate, Professional, home edition, Bussiness. Deze allemaal samen in 1 download, en deze werkt perfect zit er momenteel op... Het is een Nederlandstalige versie, wie intresse heeft, laat mij iets weten, Ik mag geen directe links geven op het forum dus stuur PM !
Laatste reactie door Scallie, -
- 0 reacties
- 990 weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – RKC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Een uur na de wedstrijd tussen twee ploegen onder in de Eredivisie start de volgende wedstrijd tussen twee ploegen die in de onderste regionen te vinden zijn. ADO en RKC staan respectievelijk vijftiende en zeventiende. Voor beide teams zijn de drie punten broodnodig. ADO kan bij winst aansluiten onderin de grote middenmoot, terwijl RKC over ADO kan gaan en boven de nacompetitiestreep komt bij een overwinning. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 989 weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – NEC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Net als AZ – SC Heerenveen, speelt ook FC Groningen – NEC zich twee keer af in één week. Bij de ontmoeting van afgelopen donderdag ging de winst verrassend genoeg naar de ploeg uit Nijmegen. Dat mag FC Groningen zich volledig aantrekken. Hoogtijd om dat zondagmiddag even recht te zetten in de competitie. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. …
- 0 reacties
- 989 weergaven
Deze release is nieuw van The Lucky One Een Amerikaanse soldaat keert terug uit Irak. Volgens hem heeft hij z’n leven te danken aan een foto met daarop een voor hem onbekende vrouw. Hij zoekt de vrouw op en gaat werken op het bedrijf van haar familie. Er ontstaat een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 989 weergaven
demonoid.cc??
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 1 reactie
- 989 weergaven
eerste?
Laatste reactie door steffris, -
-
door Gast fdfd- 0 reacties
- 989 weergaven
SPAM, slotje.
-
wii ombouwen?
door minka- 1 reactie
- 988 weergaven
Hallo, ik zit eraan te denken om onze wii om te laten bouwen. Kan ik dit weilig laten doen, of loop ik een groot risico als ik dat doe, en de wii spellen die ik gekocht heb in de winkel, kan ik die er dan ook nog gewoon op spelen?
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 6 reacties
- 988 weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb een bestand van 1,42 GB, en die wil ik splitten in parts van 100 MB. Nu doe ik het volgende: Rechtsklikken > Toevoegen aan archief > Naam .rar invullen > Archief opsplitsen (bytes) > ZZip100: 98078 kb > OK. Nou dan gaat hij hem rarren. Nu komt het: Hij maakt maar 1 archief aan, en niet de parts die ik wil hebben... :-[ Ik heb heel Google afgestruind, maar kan niet vinden. Kennen jullie dit probleem? Of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?? Alvast bedankt! O0
Laatste reactie door PeaceFreak, -
Nieuw forum!
door Nieno- 1 reactie
- 987 weergaven
Hallo, Op het allernieuwste forum dat sinds vandaag is geopend vindt je: - Torrents - Handleidingen om te downloaden - Vrienden - andmore... MOD: Spam verwijderd! Greetz, Nieno, Site Owner
- 0 reacties
- 987 weergaven
Opera vind ik 't beste werken
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 987 weergaven
<p>[table][th] Live: PEC Zwolle – FC Utrecht Eredivisie 2013 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />De koploper uit Zwolle mag het zondagmiddag opnemen tegen FC Utrecht. De Zwollenaren zijn de enige ploeg in de Eredivisie die nog geen punten heeft verspeeld. FC Utrecht wist daarin tegen afgelopen weekend pas de eerste overwinning te behalen. Tegen AZ werd er met 2-0 gewonnen door goals van Steve de Ridder. PEC Zwolle heeft nu tien wedstrijden achter elkaar gewonnen, daarvan waren er vijf vriendschappelijk en vijf voor de Eredivis…
- 0 reacties
- 987 weergaven
Gevonden Araf Zehra en Olgun werken in een wegrestaurant in een stad langs de snelweg tussen Ankara en Istanbul. Ze werken lange diensten en verder is er niets te doen. Ze willen beide het liefst weg uit deze stad. Olgun is heimelijk verliefd op Zehra. Zij begint echter een relatie [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 986 weergaven
zijn ze gratis en komen er geen dingen te staan(koop een ..... om dit.....) terwijl de film zich afspeelt??
Laatste reactie door marcov,