Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 975 weergaven
Hoe open jij een nieuw tablad? Misschien dat het daar aan ligt. Ik gebruik ook mozilla. dubbelpost :buck:
Laatste reactie door Vico, -
- 2 reacties
- 975 weergaven
Heey, k heb laatst Assassins Creed gedownload op mijn laptop. Maar ik heb een heel irritant probleem. Alle beelden zijn heel maar dan ook heel erg sloom. Het is niet normaal te spelen. Ik heb een NVIDIA GeForce Go 7300 op mijn Laptop. Misschien dat iemand weet wat ik nu moet doen? Alvast bedankt!, Avi
Laatste reactie door Avietje, -
- 1 reactie
- 974 weergaven
Hallo leden , ik heb een probleem of iets wat ik niet snap aan harry potter. ik heb harry potter dus geinstalleerd en vervolgens moet ik de crack in een map plaatsen er staat nu overal op internet : Copy Crack to your install folder waar staat die install folder en in welke map moet ik de crack precies zetten ? mail a.u.b naar thomas-bos@hotmail.com , of reageer op topic Alvast bedankt , groeten thomas ;D
Laatste reactie door Markey54, -
moest net ff kakken, wil je hem aflikken ? O0
Laatste reactie door ReneDuken, -
Re: Settlers 6
door ReneDuken- 0 reacties
- 974 weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
Nieuw forum!
door Nieno- 1 reactie
- 973 weergaven
Hallo, Op het allernieuwste forum dat sinds vandaag is geopend vindt je: - Torrents - Handleidingen om te downloaden - Vrienden - andmore... MOD: Spam verwijderd! Greetz, Nieno, Site Owner
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 973 weergaven
Gevonden Araf Zehra en Olgun werken in een wegrestaurant in een stad langs de snelweg tussen Ankara en Istanbul. Ze werken lange diensten en verder is er niets te doen. Ze willen beide het liefst weg uit deze stad. Olgun is heimelijk verliefd op Zehra. Zij begint echter een relatie [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
ik heb fifa 09 gedownload maar ik kan niet normaal door passen, als ik dat doe doet hij een 1 2'tje en loopt de andere speler door. heeft iemand een oplossing?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 0 reacties
- 972 weergaven
?
Laatste reactie door ninax, -
- 0 reacties
- 972 weergaven
Bedankt
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 972 weergaven
[table][th] Live: AZ – Vitesse Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Zondagmiddag staat de subtopper tussen AZ en Vitesse op het programma. In Alkmaar mag de thuisploeg zich revancheren na het verlies bij FC Utrecht. Vitesse hoopt daarin tegen de winst tegen FC Twente vorige week te herhalen. Beide ploegen willen graag winnen, zodat ze nu al een goede positie hebben voor Europees voetbal. De wedstrijd zou eerst om 14:30 uur gespeeld worden, maar is verplaatst. De wedstrijd wordt nu om 16:30 uur gespeeld. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
hallo ik zoek een programma waarmee je kan zien wat er in je netwerk gebeurt dus welke sites er allemaal bezocht worden please help me
Laatste reactie door eddd3, -
- 1 reactie
- 972 weergaven
Nieuwe song Post samenvoeging: januari 11, 2011, 17:52:26 New one: Colorful - Yellow Sunset] Colorful - Yellow Sunset
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 972 weergaven
i don't smoke! :-[ i'm not crazy Oke ik zal het ff opzoeken... ik heb het gevonden... hier staan heel veel tips: http://www.discoverychannel.nl/emea/ultimatesurvival.htm of deze: http://www.historisch-openluchtmuseum-eindhoven.nl/ijzertijd/Brabant/vuur_maken-2-praktijk.html
Laatste reactie door Farid., -
Gratis muziek downloaden
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 972 weergaven
Ik kwam langs deze geweldige site en wou die graag met jullie delen aangezien ik vaak de vraag was tegen gekomen waar kan ik gratis muziek downloaden. Dat kan hier namelijk het word dagelijks geupdate en er staan nederlandstalige albums op en de nederlandse hitlijsten. De site is wel in het engels maar dat moet geen struikelblok zijn denk ik. bekijk de site eens en als je ziet dat jouw favoriete liedje er niet opstaat vraag hem aan dan.
-
- 0 reacties
- 972 weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – FC Twente Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Deventer start zondagmiddag de wedstrijd tussen twee teams uit Overijssel. Go Ahead Eagles ontvangt in de eigen Adelaarshorst FC Twente. Dit wordt een lastige wedstrijd voor de ploeg van Foeke Booy, want FC Twente is de nummer twee van de Eredivisie en wil deze plaats ook zeker behouden met het oog op kwalificatie voor de Champions League. The Eagles kunnen de punten goed gebruiken om niet in de gevarenzone te komen. Nu helemaal met het oog op de andere wedstrijden van deze speel…
- 0 reacties
- 971 weergaven
Wat is er goed aan Norton
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 971 weergaven
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 971 weergaven
tada http://www.film-torrents.nl/movies.details.php?id=353
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Lg renoir proxy server instellen
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 970 weergaven
Ik heb een poos geleden een lg renoir gekocht, hierop zit Wi-Fi. Bij ons op school hebben ze draadloos netwerk, hier kun je gewoon op met Wi-Fi, je kunt wel verbinding maken, maar je kunt niet op het internet, de systeembeheerder zij dat ik de proxyserver op Inetproxy moest zetten op poort 8080, Ik heb dit gedaan(weet niet of ik het goed heb gedaan), maar dan moet ik vanalles toevoegen zoals het IP adres, wat niet lukt, Kan iemand me hiermee helpen? Bvd
-
- 0 reacties
- 970 weergaven
Gevonden Seeking Justice Will (Nicolas Cage) is een gelukkig getrouwde man wiens leven op z’n kop staat als zijn mooie vrouw Laura op weg naar huis met bruut geweld wordt overvallen. In het ziekenhuis, wachtend op nieuws, wordt Will benaderd door ene Simon (Guy Pearce). Simon zegt een groep verontruste [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 970 weergaven
een politie-auto
Laatste reactie door basbulletje, -
Video converter met subs
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 970 weergaven
Ik heb een paar seizoenen van de simpsons gedownload, maar die kan ik niet met convertx2dvd converteren en/of branden(is VP7), ik heb geprobeerd om ze met een ander programma te converteren(xilisoft video converter) en dit lukte, maar daarbij kon ik niet de pro versie bemachtigen(en daardoor worden ze steeds maar 5minuten lang), Bvd
-
- 0 reacties
- 970 weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – Cambuur Leeuwarden Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In de schaduw van De Klassieker wordt er nog een wedstrijd gespeeld om 14.30 uur. In De Euroborg spelen FC Groningen en Cambuur Leeuwarden hun partij. Als je naar de namen kijkt zou je denken dat FC Groningen dit zou moeten winnen, maar realiteit is dat FC Groningen slechts drie punten boven Cambuur Leeuwarden staat en dus kunnen de Friezen langszij komen bij de Groningers. Dit hebben ze in Leeuwarden voornamelijk te danken door de late goal in eigen huis tegen concurrent Roda…
- 0 reacties
- 969 weergaven
De download is nieuw van Twilight Saga – Robert Pattinson & Lautner De Twilight Saga is een van de meest succesvolle ?lmseries van onze tijd geworden. De Multi-miljard-franchise komt met een nieuwe release ‘Twilight Breaking Dawn deel 2′. Vanaf de eerste Twilight hebben Robert Pattinson en Taylor Lautner meer dan [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,