Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
DANKJE! ik ben hier echt slecht in xd
Laatste reactie door OLGAA, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – Heerenveen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Op zaterdag 5 oktober 2013 werd het duel tussen ADO Den Haag en SC Heerenveen afgelast vanwege een slecht veld. De Hagenezen hadden een grasmat waar zelfs een boer zich voor zal schamen en de KNVB vond het dan ook niet verantwoord om hierop te voetballen. De wedstrijd is daardoor verzet en zal vanavond om 18:45 uur worden afgewerkt in het Kyocera Stadion. Sinds deze rumoerige week is er een kunstgrasveld geplaatst, waardoor er nu altijd gevoetbald kunt worden. Dit was voor de ploeg van Mau…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ok bedankt, mag slotje op
Laatste reactie door Nielszz, -
Aw:virussen!!!!!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
Start de computer op in veilige modus en laat Norton dan nog een keer een full scan doen kijken of je ze dan wel kan verwijderen.
-
Help mij door hier op te klikken, als je wil kun je zelf ook spelen:) http://famouz.mybrute.com en dan naam invullen en vechten:D
Laatste reactie door famouz, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
en ze zeggen dat als je het piepschuim er af haalt, dat hij dan nog beter vliegt. maar ik ga dat niet doen dan verneuk ik me ufo
Laatste reactie door appelsap, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Nou moet ik opeens mijn spel weer gaan registreren, maar hoe? En als ik op "Remind me later" druk krijg ik weer een foutmelding: This application has encountered a fatal error and must close Please restart the application, or contact support at: http://www.rockstargames.com/support Wat moet ik nu weer doen en hoe registreer ik het spel ik ben al lid van rockstar social club en kan je GTA IV wel registreren met een Hotmail account of meot het met een Live ID? Kan iemand mij helpen ik wil zo graag GTA IV spelen. Post Merge: december 24, 2008, 03:13:01 pm Ik blijf de fout houden ook als ik hem repareer en als ie het doet krijg ik weer die RESC10 Kan iemand mij helpe…
Laatste reactie door mathijs666, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
dat denk ik ook, misschien dat later iemand er voor zorgt dat ze in de winkel liggen :buck:
Laatste reactie door Farid., -
Re: PC resetten
door E7691- 0 reacties
- 1k weergaven
ik zal het eens proberen ik zal het laten weten of het gaat
Laatste reactie door E7691, -
nieuwe mobiel
door Dark Legend- 3 reacties
- 1k weergaven
hey, mijn abbo van me mobiel is afgelopen op 1 jan. 2009... dus ik ben alvast aant zoeke voor een nieuwe weet iemand een goede sites voor goedkope mobieltjes?? liefst geen oude mobieltjes :s
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – Ajax Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Zondagmiddag staan er vier wedstrijden op het programma. De eerste wordt gespeeld in het hoge noorden. FC Groningen mag het in de eigen Euroborg opnemen tegen Ajax. Beide ploegen hebben na vier wedstrijden zeven punten gehaald. Vorig seizoen stonden de ploegen drie keer tegenover elkaar, en alle drie de keren wist Ajax te winnen. De Groningers waren zelfs niet in staat om te scoren in de drie wedstrijden tegen de Amsterdammers. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal k…
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Cambuur Leeuwarden – RKC Waalwijk Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De Eredivisie opent vrijdagavond met een wedstrijd tussen Cambuur tegen RKC. De twee ploegen leken in het begin van het seizoen weinig kans te maken in de hoogste Nederlandse competitie, maar momenteel doet zowel RKC als Cambuur het beter dan verwacht. De Waalwijkers staan momenteel op een zestiende plek met twee punten afstand op de veilige vijftiende plek. Cambuur staat na het gelijke spel tegen Ajax (1-1) op een elfde plek met vier punten meer dan RKC. Bij een eventuele ove…
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Matterhorn In een klein gelovig dorpje leidt Fred een eenzaam bestaan. Zijn vrouw is overleden en hij heeft geen contact meer met zijn zoon. Het enige wat hij nog doet is naar de kerk gaan en met de buren praten. Als er in [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
disweb
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – SC Heerenveen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van speelronde 23 is de derby van het Noorden. FC Groningen ontvangt in de eigen Euroborg SC Heerenveen. Deze twee teams ontlopen elkaar niet veel. Het zijn de nummer vijf en negen op de ranglijst en het verschil tussen beiden is vijf punten. Dat komt mede doordat FC Groningen de laatste twee wedstrijden niet wist te winnen tegen AZ en Ajax en het heeft een wedstrijd minder dan de andere teams. Deze wedstrijd tegen FC Twente wordt woensdag ingehaald. Er zijn websi…
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is nieuw van Bait 3D Een Australische supermarkt wordt overvallen als er precies op dat moment een tsunami de winkel overspoelt. De overlevenden proberen te schuilen op de stellages van de winkel. Maar het water is niet de enige vijand. Er raast ook een meegespoelde haai door het [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Deze release is nieuw van De Bijbel 04, Jozef Aartsvader Jacob heeft Joseph en Benjamin meer lief dan zijn andere zonen. Met name Joseph wordt voorgetrokken. Als de kans zich voordoet verkopen zijn broers hem als slaaf naar Egypte en vertellen hun vader dat hij is omgekomen door een wild [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
tada http://www.film-torrents.nl/movies.details.php?id=353
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Jack and Jill Jack Sadelstein (Adam Sandler) een succesvolle reclameman uit Los Angeles, met een beeldschone vrouw (Katie Holmes) en kinderen, heeft maar aan één ding een hekel. Dat is als zijn tweelingzus Jill (Adam Sandler) op bezoek komt voor de feestdagen. Haar [...] Het volledige artikel bekijken
YESSS YESSS ik start net dus utorrent op 1 binne 1 sec werd die groen:P:P:D:D:D:D hahaa bedankt voor alle reacties:D:D
Laatste reactie door fifa2008, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Met die spiralen , je kan dan meerdere opties kiezen , dit is er 1 van , je kan hem ook rond laten lopen , probeer dat maar is! O0 EDIT : RUSLAND - NEDERLAND 3-1! :'(!
Laatste reactie door Niels., -
mmmmmmmmmmm
door ReneDuken- 0 reacties
- 1k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
Re: Drivers
door Thijs- 0 reacties
- 1k weergaven
Weet iemand waar ik het programma driver cleaner gratis kan downloaden??
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Bump..
Laatste reactie door playstation,