Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Aw:virussen!!!!!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Start de computer op in veilige modus en laat Norton dan nog een keer een full scan doen kijken of je ze dan wel kan verwijderen.
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
weet je of hier een setup programma bij zit, want gisteren had ik er 1 gedownload waar allleen de kaarten inzaten
Laatste reactie door balletje23, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Omdat je het ook niet hebt gekocht, download het ergens op isohunt zit een goede torrent.
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – RKC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Een uur na de wedstrijd tussen twee ploegen onder in de Eredivisie start de volgende wedstrijd tussen twee ploegen die in de onderste regionen te vinden zijn. ADO en RKC staan respectievelijk vijftiende en zeventiende. Voor beide teams zijn de drie punten broodnodig. ADO kan bij winst aansluiten onderin de grote middenmoot, terwijl RKC over ADO kan gaan en boven de nacompetitiestreep komt bij een overwinning. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Jack and Jill Jack Sadelstein (Adam Sandler) een succesvolle reclameman uit Los Angeles, met een beeldschone vrouw (Katie Holmes) en kinderen, heeft maar aan één ding een hekel. Dat is als zijn tweelingzus Jill (Adam Sandler) op bezoek komt voor de feestdagen. Haar [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
W02-bestand
door uiltje- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Ik ben niet zo handig met de computer. Nu heb ik de sims 1 gedownload en krijg ik een W02-bestand. Ik kan nergens op internet vinden wat ik daarmee moet doen. Kan iemand mij daarmee helpen.............. Dit bestand kan ik ook niet op deze site vinden?????????????
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Aw:Vragen: Nieuw bij DC++!
- 1,1k weergaven
eagles schreef: De grootte aan mb\'s/gig\'s die je shared heeft niet te maken met hoe snel je download! Het enigste waarvoor je dingen moet sharen omdat de meeste hubs een limiet hebben van je moet minimaal 5gig sharen om erin te komen. Natuurlijk is dat aan de eigenaar van de hub om te bepalen hoe hoog het minimum is. De snelheid waarmee je van iemand kan downloaden hangt af van diegene zijn internet verbinding en of hij niet tooltjes gebruikt waarmee ze hun upload afknijpen bv. een programma als NetLimiter is nogal populair. Maar dat is erg irritant want dan download je nog maar met 1tot5kb van iemand.
-
Re: Status DukeN.NL
door Tom- 0 reacties
- 1,1k weergaven
DukeN, ik heb je een PMmetje gestuurd met daarin een handleiding over het downloaden met BitTorrent en het gebruik van Azureus Vuze. Hij is te groot om op het forum te zetten. Er staan 59 plaatjes in, vandaar. Kijk maar even wat je er mee doet.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – SC Heerenveen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van speelronde 23 is de derby van het Noorden. FC Groningen ontvangt in de eigen Euroborg SC Heerenveen. Deze twee teams ontlopen elkaar niet veel. Het zijn de nummer vijf en negen op de ranglijst en het verschil tussen beiden is vijf punten. Dat komt mede doordat FC Groningen de laatste twee wedstrijden niet wist te winnen tegen AZ en Ajax en het heeft een wedstrijd minder dan de andere teams. Deze wedstrijd tegen FC Twente wordt woensdag ingehaald. Er zijn websi…
Aw:veel bestanden niet stabiel
- 1,1k weergaven
Wat voor film bestand is het? avi, xvid of mpeg of gewoon een geripte dvd? En met welk pakket brand je de films? en hoe vcd of svcd of dvd?
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Gevonden Araf Zehra en Olgun werken in een wegrestaurant in een stad langs de snelweg tussen Ankara en Istanbul. Ze werken lange diensten en verder is er niets te doen. Ze willen beide het liefst weg uit deze stad. Olgun is heimelijk verliefd op Zehra. Zij begint echter een relatie [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
ik heb sins kort newsbin pro gedowloaden daar daar 40 dollar voor betaald maar ik had een serrie gedownloadn van 25 gb geen probleem daar ontbraken een paar bestand en nie te krijgen. dus alles verwijderd maar nu heb ik het volgende probleem ik kan nu niks meer dowloaden als ik film of muziek of wat dan ook wil dowloaden blijt alles in het rood staan hij ga wel dowloaden maar de balk blijft rood en er kom niks binnen kan iemand mijn misschien helpen aub ik werk via de nieuws groep xs.news
Laatste reactie door Thomasbreij, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Goh, maar jij zei dat registratie niet nodig was :s Goed ik registreer wel even. -edit- The burnout paradise city is not available at this time please try again later. Verdomme....
Laatste reactie door headsh0t, -
probleem met vista
door gkeeee- 2 reacties
- 1,1k weergaven
ik heb vista zitten downloaden maar bij het einde, toen de download klaar was, kwam er te staan spinstall.exe is geen geldig win32-toepassing. kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Matterhorn In een klein gelovig dorpje leidt Fred een eenzaam bestaan. Zijn vrouw is overleden en hij heeft geen contact meer met zijn zoon. Het enige wat hij nog doet is naar de kerk gaan en met de buren praten. Als er in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
nee is niet genoeg
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
<p>[table][th] Live: SC Heerenveen – FC Twente Eredivisie Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />De laatste wedstrijd van de woensdagavond is op papier een aantrekkelijke wedstrijd. SC Heerenveen ontvangt in het eigen Abe Lenstra Stadion FC Twente. Dit zijn de nummers drie en vijf van de Eredivisie, alleen is het gat naar elkaar zeven punten in het voordeel van FC Twente en heeft FC Twente nog een wedstrijd minder gespeeld. Zij zullen volgende week de wedstrijd tegen FC Groningen inhalen. Maar eerst staat de wedstrijd tegen SC He…
download problemen (nds)
door Gast lingling- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Ik weet niet of dit wel goed aankomt, ben hier namelijk voor het eerst... Mijn vraag is, kan iemand mij helpen? Ik heb een probleem met mijn > Nds ik kan er namelijk niet op gamen. Ik heb hem al 2 jaar en had eerder nooit problemen. Tis trouwens een omgebouwde Nds. Ik kan alle spellen wel downloaden, maar dan zet ik hem aan en dan geeft die aan: de gegevens konden niet worden gelezen, zet de nintendo ds uit en plaats de ds game card opnieuw. HELLPPP..HELLLPPP!!! Dat zegt ie niet bij 1 game , maar bij alle die ik download... pleaseee help me..
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Doe mij maar bier en tieten
Laatste reactie door marcov, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Hey Usenet-users, Een tijdje geleden werd hier gevraagd naar populaire newsgroepen en de site waarvoor dat was is in zo verre klaar ;D nu zou ik graag jullie mening horen en ook tips willen hebben hoe wij kunnen groeien tot 1 van de grootste van nederland :peace: het gaat om de website http://www.nzbhome.com wij halen ruim elke minuut nieuwe posts op en daardoor zijn we vaak de eerste die het bestand heeft! wij werken samen met usenet van Use4All Ook zijn we bezig met een programma als ftd maar dan de legale manier :police: Met vriendelijke groet, Christian Verweij :friends: Als er vragen zijn kan er altijd contact worden opgenomen via MSN op christian[A]wee…
Laatste reactie door Christian-NzbHome, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Deze release is nieuw van De Bijbel 04, Jozef Aartsvader Jacob heeft Joseph en Benjamin meer lief dan zijn andere zonen. Met name Joseph wordt voorgetrokken. Als de kans zich voordoet verkopen zijn broers hem als slaaf naar Egypte en vertellen hun vader dat hij is omgekomen door een wild [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – Heerenveen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Op zaterdag 5 oktober 2013 werd het duel tussen ADO Den Haag en SC Heerenveen afgelast vanwege een slecht veld. De Hagenezen hadden een grasmat waar zelfs een boer zich voor zal schamen en de KNVB vond het dan ook niet verantwoord om hierop te voetballen. De wedstrijd is daardoor verzet en zal vanavond om 18:45 uur worden afgewerkt in het Kyocera Stadion. Sinds deze rumoerige week is er een kunstgrasveld geplaatst, waardoor er nu altijd gevoetbald kunt worden. Dit was voor de ploeg van Mau…
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Cambuur Leeuwarden – RKC Waalwijk Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De Eredivisie opent vrijdagavond met een wedstrijd tussen Cambuur tegen RKC. De twee ploegen leken in het begin van het seizoen weinig kans te maken in de hoogste Nederlandse competitie, maar momenteel doet zowel RKC als Cambuur het beter dan verwacht. De Waalwijkers staan momenteel op een zestiende plek met twee punten afstand op de veilige vijftiende plek. Cambuur staat na het gelijke spel tegen Ajax (1-1) op een elfde plek met vier punten meer dan RKC. Bij een eventuele ove…
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
<p>[table][th] Live: ADO Den Haag – SC Heerenveen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />ADO Den Haag wist Vitesse afgelopen woensdag van de koppositie te houden. De ploeg van Maurice Steijn won met 2-1 van Vitesse en dit mag gezien worden als een mooie prestatie. Het is dan ook vreemd om te zien dat de ploeg tegen Heerenveen geen favoriet is, aangezien Vitesse op het zelfde niveau is als Heerenveen. Tegen de Arnhemmers zorgde Kramer al voor een vroege goal in de zevende minuut, maar was het Pröpper die er na 65 m…
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Met die spiralen , je kan dan meerdere opties kiezen , dit is er 1 van , je kan hem ook rond laten lopen , probeer dat maar is! O0 EDIT : RUSLAND - NEDERLAND 3-1! :'(!
Laatste reactie door Niels.,