Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
r4 ds
door Gast jerry- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo allemaal . ik heb een vraag ik heb voor mijn dochter een nintendo ds lite gekocht en wil spelletjes downloaden bij frozen maar dat lukt niet [wie helpt]. ik heb de r4 ds gekocht maar ik kan geen spelletjes downloaden. ik weet niet wat ik bij frozen moet doen om te downloaden. micro sd kaartje is welgelukt maar het lukt niet om te downloaden. wie kan mij uitleggen om te downloaden bij frozen of een ander wat ik precies moet doen. Mvg jerry
-
- 1 reactie
- 5.9k weergaven
Ola, heb recent een R4 kaartje aangeschaft . Ben echter nogal een beukenoot :-[ op computer gebied. Aan en uit gaat maar dan >. Goed, wie weet lukt het me om de kaart te vullen met spellekes, hulp is meer dan welkom. Mzzltov O0
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
hallo ik heb een nieuwe Ds gekocht op 26.09.2008 en een r4 kaartje. Nu heb ik alles wat er moet gebeuren op het r4 kaartje , ook gedaan ! en het werk maar niet op mijn nieuwe ds.. ik heb namelijk een oudere versie van ds en nu ook een nieuwe. op de oude ds gaat het r4 kaartje en op de nieuwe niet. weet hier iemand een verklaring voor ? 2 vrienden van mij hebben ook een nieuwe ds lite en daar gaat mijn r4 kaart wel op ?! heeft het iets te maken waar de ds gemaakt word (Europa of Japan ?) of is het iets anders ? alvast graag een oplossing alvast bedankt grts jason O0
Laatste reactie door Vico, -
- 1 reactie
- 2.7k weergaven
Hoi mijn zoontje heeft enkele gedownloade games en heeft er geen problemen mee gehad tot zijn dsi een vebinding met internet heeft gehad en ik een update heb gedaan. Hij kan nog originele games spelen maar geen gedownloade, dan krijgt hij een error. Op een andere ds kan er nog wel met die card gespeeld worden... Weet iemand raad?
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 612 weergaven
Ik weet dat er meerdere topics over geweest zijn, maar kan ze niet terugvinden. Ik heb een beetje een vreemd probleem. Ik heb hier een tweedehands nintendo DS liggen van het zoontje van een vriendin. Ze heeft het gekocht met een R4 kaart erbij en een 2GB geheugenkaartje waar de software enz op staat. Nu vindt ze 2GB te weinig en heeft een 4GB geheugenkaartje gekocht. Maar wat ik ook probeer, het lukt me niet om het 4GBkaartje werkend te krijgen. Ik heb het kaartje geformatteerd en de software die op het 2GB kaartje staat erop gezet, maar meteen na het opstarten krijg ik alleen een zwart scherm waar LOADING op staat. Ook andere software geprobeerd, maar er veranderd…
Laatste reactie door Oranje, -
Laatste reactie door Vico,
-
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
R4DS en DSTT in gevaar? Webwinkels dagen Nintendo voor de rechter AMSTERDAM - Zeven Nederlandse webwinkels dagen Nintendo voor de rechter. Het Japanse bedrijf eist dat de webwinkeliers stoppen met het aanbieden van zogeheten flashcards en modchips, elektronica waarmee de functionaliteit van spelcomputers kan worden aangepast. De webwinkels weigeren dat en zijn een procedure gestart, zo meldt SOLV Advocaten donderdag in een persbericht. Modchips stellen consumenten in staat om hun Nintendo spelcomputer om te bouwen tot mediaspelers, waardoor het ook mogelijk is om bijvoorbeeld films af te spelen, muziek te luisteren en gekopieërde spellen te spelen. Nintendo ve…
Laatste reactie door Vico, -
- 3 reacties
- 5k weergaven
Ik wil een R4DS kopen met een 2 gig sd kaartje van kingston, nou vroeg ik me af: saved hij gewoon of moet ik iets speciaals doen?, ook hoor ik wel eens dat save files het niet meer doen klopt dit?
Laatste reactie door Robin, -
Race Games.
door Deeeemy- 7 reacties
- 976 weergaven
Hee, Ik ben opzoek naar een leuke race Game voor de Pc , Ik heb Need For Speed Undercover Maar die Heb ik uitgespeeld, dus zoek ik een nieuwe. Greetz. O0
Laatste reactie door Duken, -
Hoe kan ik bijv Juiced2 met mijn stuur spelen, weet iemand daar een programma'tje voor want je kan het niet bij de settings instellen alvast bedankt, Teun
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hallo, Ik heb net RB6 Vegas gekocht, hartstikke vet game alleen heb één probleem: Ik heb op Xboxlive een eigen personage gemaakt, alleen ik ben niet tevreden over z'n uiterlijk en wil dit veranderen. Ik kan alleen nergens iets vinden hoe ik z'n uiterlijk (gezicht e.d) verander (ook niet in de handleiding). Weet iemand dat? Groetjes, Robin
Laatste reactie door gamefreaks, -
eey mensen ik heb rambo 4 gedownload via torrentreactor alleen speelt de film niet er komt tenminste geen beeld. ik wil die film hebben kan iemand me daarmee helpen :-\
Laatste reactie door yannick93, -
- 0 reacties
- 633 weergaven
De download is nieuw van Rampart Los Angeles 1999. Politieman Dave Brown doet het vuile werk en volgt zijn eigen notie van rechtvaardigheid. De grenzen tussen goed en kwaad vervagen. Als hij een verdachte in elkaar ramt wordt hij door zijn verleden ingehaald. Brown weigert zich aan te passen in [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 569 weergaven
Ranzige red band-trailer voor komedie ’Klown’ Hieronder vind je de red-band trailer van de Deense komedie Klown (ook wel Klovn of Clown), geregisseerd door Mikkel Nørgaard die het baseerde op een Deense tv-serie. Hoofdrollen zijn er voor Frank Hvam en Casper Christensen die twee vrienden spelen die een Tour De [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 8 reacties
- 4.8k weergaven
Heey, Ik heb een vraag als die bestanden zijn in part1 enzo maar voor mijn psp moet ik ISO of CSO hebben hoe moet ik dat doen..? Groetjes,Rogier
Laatste reactie door Tom, -
Ratiomaster
door teun2- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Hallo Ik gebruik een private tracker om xbox 360 spellen te downloaden, en nu wil ik mijn ratio bijwerken met het programma Ratiomaster. Maar als ik dit doe dan registreert de site alleen maar de gesimuleerde download van het programma maar niet de upload. weet iemand misschien hoe ik de site ook mijn upload kan laten registreren? Alvast bedankt O0
- 7 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo =D Ik heb Rayman 1 op de playstation 1 en ik kon hem eerst wel spelen maar toen deed ik hem in de computer en later wou ik hem weer spelen alleen dan krijg ik een grijs scherm met blokjes te zien en de liedjes die in het spel voorkomen. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? =D Dankjee.
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Mijn zoon had al Roller Coaster Tycoon 3 op zijn PC staan (originele game). Omdat hij heel graag de uitbreiding Dolle Waterpret wilde, heb ik deze voor hem gedownload en geinstalleerd. De installatie gaf geen probleem maar nu krijg ik RCT niet meer opgestart, hij blijft vragen om de CD van RCT3. Als ik die er in doe (dus de originele CD van het originele spel) blijft hij toch deze melding geven. Ik heb het nog geprobeer met de CD met het gedownloade spel maar ook hierbij geeft ie deze melding... Omdat hij nu RCT3 helemaal niet meer kan spelen, wilde ik Dolle waterpret maar weer van de PC verwijderen maar dat kan alleen maar door RCT3 helemaal te verwijderen. En dan is…
Laatste reactie door ineke49, -
- 1 reactie
- 384 weergaven
Ja er is al wel lang niets aan gedaan zo te zien als je dat ziet:D Post samenvoeging: april 03, 2011, 20:22:50 [a]R-138 Bij die tweede, ik vind dit niet betrouwbaar. http://icon.cnzz.com/pic.gif
-
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Laatste reactie door yihaa, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
. [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Laatste reactie door Captain Buttface, -
Re: .BNT openen