Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
ps2 game\'s branden
door Gast MONIQUE02- 14 reacties
- 36,7k weergaven
Als je een PS2 spel van emule download moet je altijd de DVDFull downloaden. Dat is veel beter dan kleine dvdrips van 650mb. Dus alleen DVDFulls in één rar bestand van ongeveer 2GB groot. Als je hem binnen hebt moet je alles helemaal uitpakken totdat je een .iso bestand over houd. Download vervolgens DVDDecrypter (ff googlen). Open DVD decrypter en doe een DVD +/- R in je DVD-Schrijver. Toets hier even je dvd merk in om te kijken of de ps2 hem afspeelt: http://www.videohelp.com/dvdmedia Als je dvd het doet, klik in dvddecrypter dan vervolgens op het mapje om je iso te selecteren. En dan branden maar! Nu moet je PS2 wel zijn omgebouwd of je moet een slide…
-
- 0 reacties
- 11,6k weergaven
ik ga swapmagic 3.6 kopen is dit goed of niet wand ik wil dat mijn ps2 games werken.
Laatste reactie door yunus-emre, -
- 2 reacties
- 1,3k weergaven
ik weet niet of het hier thuishoort maar, weet iemand misschien een leuk adresje waar ik gekopieerde ps2 spellen kan kopen? voor een goedkope prijs. alvast bedankt
Laatste reactie door Jeroen, -
- 4 reacties
- 2,5k weergaven
ik heb een probleem bij medal of honour op de ps2, hij loopt steeds vast bij een bepaald level. ik denk dat ik het probleem gevonden heb..... een kras op de cd!! :'( . is er iets om dit te repareren of te kopieeren waardoor hij het wel weer doet? het is een gekocht spel, en nu ongeveer een jaar oud dus trg gaan naar de winkel heeft ook geen zin! haha
Laatste reactie door Eagles, -
- 15 reacties
- 3,5k weergaven
Hallo Dukeners, Vanochten probeerde ik mijn PS2 te starten alles ging goed en zo normaal gaat het ''motortje'' een beetje herrie maken als er een spel inzit dit deed mijn PS2 niet meer en hij las opeens geen schijfjes Orginele als Gedwonloade las hij niet meer. Ik denk dat het aan de laser ligt want als ik naar browser ga komt er ook helemal geen schijfje te staan alleen mn memory cards. Kan iemand plz helpen Greetzzz Jelmer :cool2: PS: Hij is omgebouw met een Matrix infintiy chip
Laatste reactie door mohammedb, -
- 12 reacties
- 2,3k weergaven
Als ik mijn Network Access key kwijt ben, kan ik dan ook even naar Sony mailen? zoja, wat is hun mail? Want ik heb geen zin om de helpdesk van sony te gaan bellen. Gr. Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
PS2 of PS3? 1 2 3
door sunaj- 55 reacties
- 8,1k weergaven
ej jongens ik ben misschien van plan om een PS2 of een PS3 te kopen alleen ik niey welke precies me eerste gedachte zat bij de PS2 vooral omdat daar gewoon heel veel games voor zijn en omdat je games kan downloaden en om de prijs? ik wil graag jullie mening horen O0
Laatste reactie door Robin, -
PS2 Ombouw
door dnaiel- 12 reacties
- 4,5k weergaven
Dus als ik een Playstation 2 wil ombouwen. Heb ik het volgende nodig: - SwapMagic CD/DVD - PS2 Fliptop of een Slide-card Heb ik nog meer dingen nodig? :-\
Laatste reactie door Erwin., -
PS2 Ombouwen
door Bapao11- 3 reacties
- 1,2k weergaven
Heeij, ik wil mijn ps2 (laten) ombowen maar kan iemand mij daar wat meer informatie over geven.?? ik wel hem ombouwen omdat mijn memorycard vaak vol is en ik wil games kunnen downloaden als dat kan. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen... Greetz
-
- 8 reacties
- 2,4k weergaven
Hallo mensen, ik heb een probleempje met mijn PS2 (kleine zilveren editie). Hij pakt geen spellen meer, ik heb al zo'n diagnose gedraaid maar hij doet het nog steeds niet. Ook heb ik al het stof met een stofzuiger eruit gehaald. Iemand een idee?
Ik heb net een ps2 spel gedownload bestaand uit een MDS file van 4 MB en een ISO file met grootte van 3,6 GB. Hoe moet ik dat dan nu branden?
Laatste reactie door yvon, -
- 7 reacties
- 2,6k weergaven
goede dag allemaal.. ik heb net need for speed carbon gedownload voor de ps2 met BitTorrent. maar met welk programma moet ik hem branden want op de site staat dat alcohol 120% voor windows 98 of windows me is. Greetzz Renz
Laatste reactie door Wesley, -
- 4 reacties
- 2,4k weergaven
Ik heb het spel ape excape3 gedownload via torrent. Nu heb ik op de schijf 1 iso bestand staan van 3,8 gb, dat moet dus op een DVD gezet worden. Hoe ga ik nu tewerk als ik die ISO file op dvd brand gebeurd er niks. (ja de playstation is omgebouwd) ik heb het op DVD-RW en DVD+R geprobeerd maar nada nop niks zero. Ik heb al veel programma's zoals alcohol 120% gedownload en Nero en noem maar op maar niets werkt er. Wie kan er mij nu eens goed uitleggen wat ik moet doen, mn vader is nu zo onderhand wel overspannen geraakt ( ) en ik wil nu wel eens spelen. Hoop graag iets te horen voordat mijn vader achter die dikke deuren zit. Hij denkt alles te weten, blijkbaa…
- 0 reacties
- 995 weergaven
hallo, ik heb een ps2 omgebouwd met een matrix infinity chip. heb altijd ps2 spellen kunnen branden met img burn of alcohol of clone cd en nero. nu is mijn probleem dat de laatste spellen die er te vinden zijn op het net, dat ik die met geen enkel programma meer gebrand krijg. en als ze al gebrand krijg, krijg ik niet de gegevens op dvd te zien. weet iemand of je tegenwoordig weer een ander prog. nodig hebt om toch de spellen goed gebrand te krijgen. zelf heb ik altijd platinum dvd's gebruikt en altijd goed resultaat gehad. misschien kan iemand de tip geven die ik nodig heb.
Laatste reactie door garfield24, -
ps2 swapmagic 3.6
door koekie- 13 reacties
- 9k weergaven
hallo ik heb pas een ps2 gekocht met een origineel spel. maar ik wil graag spellen downloaden dus heb ik swapmagic 3.6 gekocht maar snap er niks van. als im er iets over lees hebben ze het aleen maar over de dvd maar ik heb er 2 ijzeren dingen bij gekregen (swapsleutel) daar snap ik niks van ? maar kan ik ook aleen de dvd gebruiken hoe doe ik dat graag advies ' ik heb een platte versie alvast bedankt of heeft iemand een goede beschrijving kwa tekst of tekening
Laatste reactie door Erwin., -
Hallo, ik wil een PS3 gaan kopen. Alleen ik las laatst op een site dat je daar een HD tv voor nodig had is dit waar? Gr. Vencinto
Ik wil een PS3 kopen weet iemand of deze dan ook gelijk regiovrij zodat ik spellen uit amerika kan kopen.
Laatste reactie door Bart., -
eej ik vroeg me af of je een ps3 kan ombouwen, laat me dit snel weten plz. alvast bedankt.
Laatste reactie door Masterjul, -
- 1 reactie
- 2,4k weergaven
Hallo, Ik vroeg mezelf even af of je ook hele spellen voor de PS3 kunt downloaden. Zelf heb ik geen idee en denk eigenlijk dat het niet kan, maarja. Ik heb geen internet op mijn ps3. Gr.
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hey.. Ik hoorde laatst van een vriend dat ik een ps3 game kon branden zonder blu-ray disk en zonder te chippen ofzo... Dat je hem gewoon moet downloaden en op een DVD 9 zet en dat je hem er dan gewoon ik kan doen en dat hij het doet.. Heeft iemand hier ervaring mee?
Laatste reactie door dinges123, -
ps3 games....
door niels15- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik ben van plan een ps3 te kopen met 60 gb opslag is het mogelijk om via pc gedownloade ps3 games op de ps3 te krijgen via het netwerk dus op die 60 gb hd? of moet je ze eigenlijk eerst branden. heb gezocht naar deze vraag kon hem niet vinden. mocht deze vraag al bestaan kan iemand mij een link sturen? niels15
Laatste reactie door niels15, -
- 1 reactie
- 1,9k weergaven
broetjes beeldscherm eizo flexscan l66 46 cm 18.1 inch class color lcd monitor andere dingen die erop staan supports 1280×1024 75 hz 2 d-sub inputs high stable brightness 180 cd/m² utilizes eizo orginal d³ d-cubed digital technology digital signal processing digital image control digtal flexscan kan mijn broetjes playstation 3 hierop worden aangesloten als het kan willen jullie dan zeggen welke spullen ik nodig heb. en hoe het moet want mijn broetje heeft geen goeie tv zon kleine rot ding ik heb nog 2 plaatjes van de aanluitingen van zijn pc http://img257.imageshack.us/img257/4292/aansluitng1pi4.jpg http://img111.imageshack.us/img111/2…
Laatste reactie door pd1wwp, -
PS3 ombouwen
door TamSz- 0 reacties
- 757 weergaven
Heej allemaal, ik heb een playstation 3 die ik graag om wil bouwen, alleen staat er nu de versie 3.50 op. Weet iemand hoe ik hem met deze versie om kan bouwen? Gr. Tamara
Laatste reactie door TamSz, -
PS3 Spellen
door .Wouter.- 4 reacties
- 1,5k weergaven
ik wil een spel kopen maar ik zit te twijfelen tussen rainbowsix las vegas 2 of battlefield bad company. welk raden jullie aan? alvast bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 605 weergaven
Hoi, Ik zou graag willen weten of dat mogelijk is. Heb namelijk een hdmi aansluiting en een hdmi kabel. Bedankt!
Laatste reactie door WizardGamer,