Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Re: .mkv branden
door Schaapje- 0 reacties
- 1.9k weergaven
nee, converten doe je met convertxtodvd. dus; eerst de .mkv bestanden converten met convertxtodvd naar video_ts, en dan branden met nero
Laatste reactie door Schaapje, -
Re: .torrent?
door kukuruza- 0 reacties
- 736 weergaven
The film very much is pleasant to me
Laatste reactie door kukuruza, -
- 0 reacties
- 468 weergaven
Hij is weer sticky! Was dus een tijdelijk probleem
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 593 weergaven
Neee..... >
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 643 weergaven
Bedankt, Sorry voor die links, dat wist ik niet. Post samenvoeging: oktober 27, 2010, 15:00:09 Trouwens, mag je hier wel links versturen in berichten naar andere op duken? Post samenvoeging: oktober 27, 2010, 17:12:52 Gelukt! http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38214.msg225087#msg225087
Laatste reactie door jelmer11, -
- 0 reacties
- 685 weergaven
Verplaats naar Centrale Game Topics A.U.B
Laatste reactie door Valcorb, -
- 1 reactie
- 664 weergaven
Dan zul je nog een tijdje moeten wachten..
-
- 0 reacties
- 942 weergaven
Ik heb even gekeken in een ander topic en heb dit doornomen: Ga naar Uitvoeren > typ hier "cmd" > typ in het zwarte scherm "ipconfig" > dan zoek je even je standaard gateway adres op > schrijf dit over of onthoudt dit en ga naar je internet Browser en typ het adres in > als het goed is kan je nu in je router komen ik weet niet of jullie een wachtwoord hebben maar meestal is het Gebruikersnaam: admin en Wachtwoord: admin. okee nu je in de router zit moet je op zoek naar Universal Plug and Play (afkorting UPnP) dit dingetje staat meestal gewoon onder settings in de router, als dit niet is aangevinkt moet je dat cker doen. de kans is groot dat hij daarna gewo…
Laatste reactie door Renedeman, -
- 0 reacties
- 657 weergaven
waar zit die dan?
Laatste reactie door r4dioactivity, -
Re: [A]DukeN
door snor1991- 1 reactie
- 575 weergaven
Hou oud word je eigenlijk?
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 742 weergaven
Mijn laptop: Een Dell Studio 17 Intel® Core2 Duo CPU -- T8300 @ 2,40 GHz 4,00 geheugen (RAM) 500GB harde schijf Ik ben alleen niet zo geheel tevreden, als je de specs ziet zou hij normaal gezien perfect moeten lopen maar deze laptop blijft nog vaak haperen bij bv photoshop en dan moet ik dat weer gaan afsluiten, hatelijk! En dan nog iets; mijn laptop start redelijk snel op maar vanaf ik op mijn bureablad komt en dus bv op interneticoontje duwt duurt het ongeveer nog 2 minuten voordat hij echt vloeiend begint te lopen ... Iemand een idee wat ik daar aan kan doen?
Laatste reactie door Thomah, -
- 0 reacties
- 957 weergaven
Oeps foutje :redface:
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 919 weergaven
Wil ik met trots mijn 4 maanden geleden pctje showen: Processor: Intel Core Quad Q6600 Boxed(775) CPU Koeler: Scythe Mugen SCHINF 1000 Videokaart: XFX 8800GT Alpha Dog Moederbord: ASUS P5N-D 750Sli Harde Schijf: Samsung 500 Gb RAM Geheugen: D2 4GB Kit 800-444 Reaper OCZ Behuizing: Antec 900 Voeding: OCZ GameXStream 850w Monitor: Samsung 22" scherm - 2232BW Loopt als een zonnetje met Vista Ultimate
Laatste reactie door Panty_sniffer, -
- 0 reacties
- 786 weergaven
Ok, ik begrijp dat die spphire HD4850 echt een goede videokaart is (enthousiasme van jou + de reacties van azerty) Ik ga er eens goed over na denken!
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 546 weergaven
Wie weet een goede video kaart grafische kaart en processor? Wel waar ik mee kan gamen zoals gta 4 fallout 3 COD MW 2
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 827 weergaven
<3
Laatste reactie door Robin, -
Re: [Algemeen] Hoe heet dit nummer ????
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 700 weergaven
Mischien kan TrackID helpen? Heb het op me mobiel, en misschien is het ook voor op de pc.
-
- 0 reacties
- 697 weergaven
Weet iemand welk nummer dit is? Vanaf 4:12. http://www.youtube.com/watch?v=9R1p8uGgS8Q Post Merge: juni 01, 2009, 11:43:28 am Weet iemand welk nummer ze vanaf 4:12 minuut gebruiken? Word gebruikt in een goochelshow in Walibi. http://www.youtube.com/watch?v=9R1p8uGgS8Q
Laatste reactie door hotniels13, -
- 0 reacties
- 793 weergaven
Niemand?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 723 weergaven
Dat weet ik niet meer kan best zijn.
Laatste reactie door Speedfire, -
- 0 reacties
- 726 weergaven
Wed al gezegt door Kaas, maar bedankt O0
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Weet iemand misschien de titel van het achtergrond muziek van deze reclame?: [table] [/table] Alvast bedankt! O0 Edit: Inmiddels al het nummer gevonden, het nummer heet: Yeah Yeah Yeahs - Heads Will Roll (A-Trak Remix)
Laatste reactie door mathijst, -
- 0 reacties
- 657 weergaven
Hey Bekent nummer uit de 80's!!! Opus - Live Is Life kan jij mij miss een invitation code voor demonoid sturen aub
Laatste reactie door Timsalabim, -
Re: [Centraal] Anno 1404 Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast goldiloxx- 0 reacties
- 995 weergaven
klopt, maar dan vraagt ie wel om de retail dvd. heeft iemand daar al een torrent of zo van want die van mininova is een direct download versie en die pakt ie niet
-
Re: [Centraal] Anno 1404 Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast brilsmurf007- 0 reacties
- 987 weergaven
hoi