Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – NEC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Net als AZ – SC Heerenveen, speelt ook FC Groningen – NEC zich twee keer af in één week. Bij de ontmoeting van afgelopen donderdag ging de winst verrassend genoeg naar de ploeg uit Nijmegen. Dat mag FC Groningen zich volledig aantrekken. Hoogtijd om dat zondagmiddag even recht te zetten in de competitie. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Vitesse – NEC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De andere ‘lunchwedstrijd’ van dit weekeinde is ook een derby. Deze derby gaat tussen de rivalen Vitesse en NEC, waar de spanningen vaak hoog op kunnen lopen. Dit keer stappen de teams de derby in als de nummer twee en nummer zeventien van de Eredivisie, waarbij het onderlinge verschil 22 punten bedraagt. Normaal gesproken moet dat een simpele overwinning zijn voor de nummer twee, maar een derby is een wedstrijd met een speciale lading waarbij van alles mogelijk is. Er zijn websites beschikbaar…
- 0 reacties
- 1k weergaven
<p>[table][th] Live: PEC Zwolle – FC Utrecht Eredivisie 2013 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />De koploper uit Zwolle mag het zondagmiddag opnemen tegen FC Utrecht. De Zwollenaren zijn de enige ploeg in de Eredivisie die nog geen punten heeft verspeeld. FC Utrecht wist daarin tegen afgelopen weekend pas de eerste overwinning te behalen. Tegen AZ werd er met 2-0 gewonnen door goals van Steve de Ridder. PEC Zwolle heeft nu tien wedstrijden achter elkaar gewonnen, daarvan waren er vijf vriendschappelijk en vijf voor de Eredivis…
moest net ff kakken, wil je hem aflikken ? O0
Laatste reactie door ReneDuken, -
de sims 3
door nixsnapper123- 1 reactie
- 1k weergaven
ik heb laatst de sims 3 gedownload, en alles gedaan, toen kon ik op het startscherm komen, maar als ik hem dan wil spelen staat er: fout bij verificatie van de disk. Hoe kan ik hem nu laten denken dat er wel een disk in zit?? Graag in een makkelijke uitleg alvast bedankt!! nixsnapper123
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: AZ – Vitesse Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Zondagmiddag staat de subtopper tussen AZ en Vitesse op het programma. In Alkmaar mag de thuisploeg zich revancheren na het verlies bij FC Utrecht. Vitesse hoopt daarin tegen de winst tegen FC Twente vorige week te herhalen. Beide ploegen willen graag winnen, zodat ze nu al een goede positie hebben voor Europees voetbal. De wedstrijd zou eerst om 14:30 uur gespeeld worden, maar is verplaatst. De wedstrijd wordt nu om 16:30 uur gespeeld. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal…
- 0 reacties
- 1k weergaven
www.panda-beer.org als zodanig komt niet onder dezelfde naam terug!! Wel is de Panda ploeg elders actief onder een andere naam. Deze stel ik via een PB ter beschikking op aanvraag!!
Laatste reactie door Thundercat, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is nieuw van Twilight Saga – Robert Pattinson & Lautner De Twilight Saga is een van de meest succesvolle ?lmseries van onze tijd geworden. De Multi-miljard-franchise komt met een nieuwe release ‘Twilight Breaking Dawn deel 2′. Vanaf de eerste Twilight hebben Robert Pattinson en Taylor Lautner meer dan [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
ik heb fifa 09 gedownload maar ik kan niet normaal door passen, als ik dat doe doet hij een 1 2'tje en loopt de andere speler door. heeft iemand een oplossing?
Laatste reactie door jeroen755, -
probleem met vista
door gkeeee- 2 reacties
- 1k weergaven
ik heb vista zitten downloaden maar bij het einde, toen de download klaar was, kwam er te staan spinstall.exe is geen geldig win32-toepassing. kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen
Laatste reactie door gkeeee, -
Aw:Forum overzichtelijker?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
Helemaal voor die WoW topic :laugh:
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – FC Twente Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Deventer start zondagmiddag de wedstrijd tussen twee teams uit Overijssel. Go Ahead Eagles ontvangt in de eigen Adelaarshorst FC Twente. Dit wordt een lastige wedstrijd voor de ploeg van Foeke Booy, want FC Twente is de nummer twee van de Eredivisie en wil deze plaats ook zeker behouden met het oog op kwalificatie voor de Champions League. The Eagles kunnen de punten goed gebruiken om niet in de gevarenzone te komen. Nu helemaal met het oog op de andere wedstrijden van deze speel…
Aw:PS 2 Spellen downloaden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
Turklife01 schreef: even de handleidingen hier doorlezen en je weet hoe je kan downloaden overal vindt je wel games voor de PS2. En om te leren hoe je ze moet branden kan je ff googlen en dan weet je het zo. Je moet er in ieder geval wel iets voor doen!
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – PSV Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Een leuke wedstrijd dat belooft de wedstrijd FC Groningen tegen PSV te worden. De nummer 8 en nummer 2 van de Eredivisie ranglijst hebben de afgelopen jaren bewezen erg aan elkaar gewaagt te zijn en hiermee een leuke pot voetbal te kunnen afleveren voor het publiek. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie is via de onderstaande li…
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoe open jij een nieuw tablad? Misschien dat het daar aan ligt. Ik gebruik ook mozilla. dubbelpost :buck:
Laatste reactie door Vico, -
Laatste reactie door ReneDuken,
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
En volgende keer ook in het juiste forum sectie plaatsen.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is nieuw van Bachelorette Drie vriendinnen vinden het eigenlijk niet echt leuk dat hun oude klasgenoot gaat trouwen. Toch organiseren ze een vrijgezellenfeestje voor haar. Dit loopt echter al snel uit de hand. Regie: Leslye Headland Met: Kirsten Dunst, James Marsden, Lizzy Caplan, Isla Fisher, Adam Scott, Rebel [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: FC Utrecht – FC Twente Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste wedstrijd van de zondagmiddag gaat om 12.30 uur van start in Stadion De Galgenwaard, waar FC Twente op bezoek gaat bij FC Utrecht. FC Utrecht hoopt een mindere periode te hebben afgesloten na de overwinning thuis op FC Groningen. Die overwinning was hard nodig voor de Domstedelingen want ze waren al ver afgezakt op de ranglijst, terwijl FC Twente nog steeds tweede staat. Al is het gat met Ajax wat groter geworden, is er nog niets aan de hand want ze krijgen de koploper nog op b…
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19405.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van CAPSULE Djie Han Thung met:Anouk Kleykamp (Eva Rijssen), Michael Schnörr (Daniel Ichigo), Orlando Manuel do Brito (Jason Landma), Jet Kragt (Christine Wielkens), Inge Snijders (Liza Wielkens), Olga van de Ven (Yvonne Dentener), Sharon Zaal (Yvonne van der Velden), Frida Krijger (assistent Ichigo), Ernst [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Vuurwerk
door Julien- 0 reacties
- 1k weergaven
10 stuks voor 20 euro .. best duur vind ik .. maarja.. tis maar 1 keer oud en nieuw in een jaar he.. ^-^ ^-^ nee .. er staat geen BIG Spanish Cracker op .. het is gewoon 1 zwarte doos.. heb ook nog spanish crackers volgens mij .. maar geen BIG O0
Laatste reactie door Julien, -
Gratis muziek downloaden
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik kwam langs deze geweldige site en wou die graag met jullie delen aangezien ik vaak de vraag was tegen gekomen waar kan ik gratis muziek downloaden. Dat kan hier namelijk het word dagelijks geupdate en er staan nederlandstalige albums op en de nederlandse hitlijsten. De site is wel in het engels maar dat moet geen struikelblok zijn denk ik. bekijk de site eens en als je ziet dat jouw favoriete liedje er niet opstaat vraag hem aan dan.
-
Lg renoir proxy server instellen
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb een poos geleden een lg renoir gekocht, hierop zit Wi-Fi. Bij ons op school hebben ze draadloos netwerk, hier kun je gewoon op met Wi-Fi, je kunt wel verbinding maken, maar je kunt niet op het internet, de systeembeheerder zij dat ik de proxyserver op Inetproxy moest zetten op poort 8080, Ik heb dit gedaan(weet niet of ik het goed heb gedaan), maar dan moet ik vanalles toevoegen zoals het IP adres, wat niet lukt, Kan iemand me hiermee helpen? Bvd