Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
de sims 3
door nixsnapper123- 1 reactie
- 1k weergaven
ik heb laatst de sims 3 gedownload, en alles gedaan, toen kon ik op het startscherm komen, maar als ik hem dan wil spelen staat er: fout bij verificatie van de disk. Hoe kan ik hem nu laten denken dat er wel een disk in zit?? Graag in een makkelijke uitleg alvast bedankt!! nixsnapper123
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – FC Twente Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Deventer start zondagmiddag de wedstrijd tussen twee teams uit Overijssel. Go Ahead Eagles ontvangt in de eigen Adelaarshorst FC Twente. Dit wordt een lastige wedstrijd voor de ploeg van Foeke Booy, want FC Twente is de nummer twee van de Eredivisie en wil deze plaats ook zeker behouden met het oog op kwalificatie voor de Champions League. The Eagles kunnen de punten goed gebruiken om niet in de gevarenzone te komen. Nu helemaal met het oog op de andere wedstrijden van deze speel…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo leden , ik heb een probleem of iets wat ik niet snap aan harry potter. ik heb harry potter dus geinstalleerd en vervolgens moet ik de crack in een map plaatsen er staat nu overal op internet : Copy Crack to your install folder waar staat die install folder en in welke map moet ik de crack precies zetten ? mail a.u.b naar thomas-bos@hotmail.com , of reageer op topic Alvast bedankt , groeten thomas ;D
Laatste reactie door Markey54, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
hallo ik heb Windows vista 32 bit ik heb een leuke spel gedawlont Rogue Spear ik krijg dik probleem http://foto-uploaden.nl/zie/ud8gaoq MVg engin O0 O0 [Modbreak=Fredpascal]Van plaatje link gemaakt, zodat deze wel werkt.[/modbreak]
Laatste reactie door engin1234444, -
Aw:Forum overzichtelijker?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 999 weergaven
Helemaal voor die WoW topic :laugh:
-
Re: Vuurwerk
door Julien- 0 reacties
- 999 weergaven
10 stuks voor 20 euro .. best duur vind ik .. maarja.. tis maar 1 keer oud en nieuw in een jaar he.. ^-^ ^-^ nee .. er staat geen BIG Spanish Cracker op .. het is gewoon 1 zwarte doos.. heb ook nog spanish crackers volgens mij .. maar geen BIG O0
Laatste reactie door Julien, -
- 0 reacties
- 999 weergaven
[table][th] Live: FC Utrecht – FC Twente Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste wedstrijd van de zondagmiddag gaat om 12.30 uur van start in Stadion De Galgenwaard, waar FC Twente op bezoek gaat bij FC Utrecht. FC Utrecht hoopt een mindere periode te hebben afgesloten na de overwinning thuis op FC Groningen. Die overwinning was hard nodig voor de Domstedelingen want ze waren al ver afgezakt op de ranglijst, terwijl FC Twente nog steeds tweede staat. Al is het gat met Ajax wat groter geworden, is er nog niets aan de hand want ze krijgen de koploper nog op b…
Aw:PS 2 Spellen downloaden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 998 weergaven
Turklife01 schreef: even de handleidingen hier doorlezen en je weet hoe je kan downloaden overal vindt je wel games voor de PS2. En om te leren hoe je ze moet branden kan je ff googlen en dan weet je het zo. Je moet er in ieder geval wel iets voor doen!
-
Gratis muziek downloaden
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 998 weergaven
Ik kwam langs deze geweldige site en wou die graag met jullie delen aangezien ik vaak de vraag was tegen gekomen waar kan ik gratis muziek downloaden. Dat kan hier namelijk het word dagelijks geupdate en er staan nederlandstalige albums op en de nederlandse hitlijsten. De site is wel in het engels maar dat moet geen struikelblok zijn denk ik. bekijk de site eens en als je ziet dat jouw favoriete liedje er niet opstaat vraag hem aan dan.
-
- 0 reacties
- 997 weergaven
[table][th] Live: AZ – Vitesse Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Zondagmiddag staat de subtopper tussen AZ en Vitesse op het programma. In Alkmaar mag de thuisploeg zich revancheren na het verlies bij FC Utrecht. Vitesse hoopt daarin tegen de winst tegen FC Twente vorige week te herhalen. Beide ploegen willen graag winnen, zodat ze nu al een goede positie hebben voor Europees voetbal. De wedstrijd zou eerst om 14:30 uur gespeeld worden, maar is verplaatst. De wedstrijd wordt nu om 16:30 uur gespeeld. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal…
Laatste reactie door ReneDuken,
-
probleem met vista
door gkeeee- 2 reacties
- 997 weergaven
ik heb vista zitten downloaden maar bij het einde, toen de download klaar was, kwam er te staan spinstall.exe is geen geldig win32-toepassing. kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 996 weergaven
De download is nieuw van Twilight Saga – Robert Pattinson & Lautner De Twilight Saga is een van de meest succesvolle ?lmseries van onze tijd geworden. De Multi-miljard-franchise komt met een nieuwe release ‘Twilight Breaking Dawn deel 2′. Vanaf de eerste Twilight hebben Robert Pattinson en Taylor Lautner meer dan [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 996 weergaven
Hoe open jij een nieuw tablad? Misschien dat het daar aan ligt. Ik gebruik ook mozilla. dubbelpost :buck:
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 996 weergaven
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 996 weergaven
hey ik heb een omgebouwde xbox 360 met 2 controllers en ik speel soms met me vrienden. Heeft iemand een lijst met chille games die je met zn 2en kan doen maar niet met xbox live? Fable 2 en lotro conquest heb ik al..
Laatste reactie door dinges123, -
- 0 reacties
- 996 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19405.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 995 weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – PSV Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Een leuke wedstrijd dat belooft de wedstrijd FC Groningen tegen PSV te worden. De nummer 8 en nummer 2 van de Eredivisie ranglijst hebben de afgelopen jaren bewezen erg aan elkaar gewaagt te zijn en hiermee een leuke pot voetbal te kunnen afleveren voor het publiek. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie is via de onderstaande li…
Lg renoir proxy server instellen
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 994 weergaven
Ik heb een poos geleden een lg renoir gekocht, hierop zit Wi-Fi. Bij ons op school hebben ze draadloos netwerk, hier kun je gewoon op met Wi-Fi, je kunt wel verbinding maken, maar je kunt niet op het internet, de systeembeheerder zij dat ik de proxyserver op Inetproxy moest zetten op poort 8080, Ik heb dit gedaan(weet niet of ik het goed heb gedaan), maar dan moet ik vanalles toevoegen zoals het IP adres, wat niet lukt, Kan iemand me hiermee helpen? Bvd
-
- 0 reacties
- 994 weergaven
als je winrar heb kan je dat gewoon doen met rechtermuisknop op de map en dan ad to archive van plaats dat je een rar bestand maakt maak je een dan een ZIP
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 7 reacties
- 994 weergaven
Hoi ik ben opzoek naar een ds lite met flash kaart. Ik wil hem wel eerst eventjes in echt bekijken voordat ik hem echt koop ik wil zo 50euro er voor geven meer heb ik niet. Heeft iemand nog eentje thuis liggen waarmee hij toch niks doet reageer op dit topic! Dan kan je me er erg blij mee maken.
Laatste reactie door x90x, -
- 8 reacties
- 993 weergaven
hey ik vroeg me af of iemand hier een relaxte ps3 actie/adventure/rpg game weet? Behalve red dead redemption en cod 6 en bfbc2 want die heb ik al Gewoon met een lange storyline en oline mogelijkheden
Laatste reactie door Markey54, -
- 0 reacties
- 993 weergaven
De download is nieuw van Bachelorette Drie vriendinnen vinden het eigenlijk niet echt leuk dat hun oude klasgenoot gaat trouwen. Toch organiseren ze een vrijgezellenfeestje voor haar. Dit loopt echter al snel uit de hand. Regie: Leslye Headland Met: Kirsten Dunst, James Marsden, Lizzy Caplan, Isla Fisher, Adam Scott, Rebel [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 992 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van CAPSULE Djie Han Thung met:Anouk Kleykamp (Eva Rijssen), Michael Schnörr (Daniel Ichigo), Orlando Manuel do Brito (Jason Landma), Jet Kragt (Christine Wielkens), Inge Snijders (Liza Wielkens), Olga van de Ven (Yvonne Dentener), Sharon Zaal (Yvonne van der Velden), Frida Krijger (assistent Ichigo), Ernst [...] Het volledige artikel bekijken
he kun je me helpen ik heb fifa 08 maar da is in het engels weet je hoe ik het in het nederlands kan zetten
Laatste reactie door spanje*,