Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
nee is niet genoeg
Laatste reactie door Piet Hein, -
wii updaten
door TOMHOFMAN- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo ik heb een probleem Als ik de updates wil doen voor de wii geef die aan (error:test fialed-chech your connections and try again) Wat moet ik doen Groetjes Tom
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is nieuw van The Domino Effect Wat gebeurt er als de economie instort? Deze film portretteert mensen die allemaal geraakt worden door de financiële crisis. Omdat de crisis wereldwijd is, is iedereen meer met elkaar verbonden dan men zou denken. Regie: Paula van der Oest Met: Theo Maassen, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Gevonden 3 Days to Kill Ethan Runner is een geheim agent. Hij wil stoppen met zijn baan om de band met zijn vrouw en tienerdochter te versterken. Voordat Ethan stopt moet hij een allerlaatste klus afmaken: de meest genadeloze terrorist van de wereld omleggen. Regie: McG Met: Kevin Costner, Amber [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
gebruik everest ultimate
Laatste reactie door AriiFii, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van American Hustle Irving Rosenfeld is een oplichter. Hij en zijn partner Sydney Prosser moeten werken met een FBI- agent: Richie DiMaso. Via Richie komen Irving en Sydney in de criminaliteit terecht. De burgemeester van Camden (New Jersey), Carmine Polito en Irvings vrouw Rosalyn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Deze release is nieuw van Think Like a Man Het leven van vier jonge mannen komt volledig op zijn kop te staan nadat hun geliefde vrouwen het boek hebben gekocht van Harvey, een relatie expert, wiens advies zij maar al te graag opvolgen. Probleem is alleen dat Harvey zelf moeite [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 1k weergaven
ik heb sins kort newsbin pro gedowloaden daar daar 40 dollar voor betaald maar ik had een serrie gedownloadn van 25 gb geen probleem daar ontbraken een paar bestand en nie te krijgen. dus alles verwijderd maar nu heb ik het volgende probleem ik kan nu niks meer dowloaden als ik film of muziek of wat dan ook wil dowloaden blijt alles in het rood staan hij ga wel dowloaden maar de balk blijft rood en er kom niks binnen kan iemand mijn misschien helpen aub ik werk via de nieuws groep xs.news
Laatste reactie door Thomasbreij, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Spore, het nieuwste spel van Electronic Arts, is sinds het op 2 september op bittorrentnetwerken verscheen al meer dan 500.000 maal gedownload. Nog niet eerder is dat met een game binnen twee weken zo vaak gebeurd. De grote populariteit van Spore op p2p-netwerken wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de stringente beveiliging tegen kopiëren, die EA aan het spel heeft toegevoegd. Ieder exemplaar van Spore kan pas geïnstalleerd worden nadat een activatieserver via internet hier toestemming voor heeft gegeven, en dit kan maximaal drie keer. Mochten in de toekomst de activatieservers uit de lucht gehaald worden, dan kan het spel zelfs helemaal niet meer geïnstalleerd word…
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 1k weergaven
nou ik heb dus vandaag zo'n appaaratje gekocht waar je allemaal van die SD kaarten enzo erin kunt doen :buck: en dan zeg maar aan je PC aansluiten alles gaat goed todat ik een van die bestanden wil verwijderen of bestanden toevoegen :geheim: het rare deraan is dat ik wel de bestanden van de SD kaart naar me PC kan slepen :buck: Bijlage meegeleverd [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – Heerenveen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Op zaterdag 5 oktober 2013 werd het duel tussen ADO Den Haag en SC Heerenveen afgelast vanwege een slecht veld. De Hagenezen hadden een grasmat waar zelfs een boer zich voor zal schamen en de KNVB vond het dan ook niet verantwoord om hierop te voetballen. De wedstrijd is daardoor verzet en zal vanavond om 18:45 uur worden afgewerkt in het Kyocera Stadion. Sinds deze rumoerige week is er een kunstgrasveld geplaatst, waardoor er nu altijd gevoetbald kunt worden. Dit was voor de ploeg van Mau…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
ik kan niet wachten.
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Take This Waltz De 28-jarige Margot (“Michelle Williams”) is gelukkig getrouwd met kookboekenschrijver Lou, gespeeld door “Seth Rogen”. Dan krijgen ze een nieuwe buurman en Margot begint een affaire met hem. Ze moet kiezen tussen de twee mannen terwijl ze zichzelf beter leert kennen. Regie: Sarah Polley [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Is GEEN veilige site!
Laatste reactie door Vico, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Nieuwe Features
Laatste reactie door Nickoss, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ok O0
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Une Pure Affaire Het leven van de familie Pelame wordt gekenmerkt door gebrek aan geld, frustraties en tal van ruzies. Alles verandert wanneer de vader de lokale dealer wordt.. Download / Torrent / NZB – NL Subs de film is te downloaden als torrent en nzb De handleiding om te [...] Het volledige artikel bekijken
de sims 3
door nixsnapper123- 1 reactie
- 1k weergaven
ik heb laatst de sims 3 gedownload, en alles gedaan, toen kon ik op het startscherm komen, maar als ik hem dan wil spelen staat er: fout bij verificatie van de disk. Hoe kan ik hem nu laten denken dat er wel een disk in zit?? Graag in een makkelijke uitleg alvast bedankt!! nixsnapper123
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: AZ – SC Heerenveen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Na een slopende wedstrijd van 120 minuten woensdagavond, staan beide ploegen opnieuw tegenover elkaar in het AFAS stadion. Het was een enerverende wedstrijd, waar uiteindelijk strafschoppen de beslissing bracht in het voordeel van AZ. Beide teams zullen vermoeid zijn na de slopende wedstrijd, maar daar hebben ze beiden last van en dus geen excuus voor een van de twee teams. Woensdagavond speelden ze om een plek in de kwartfinales van de KNVB beker, terwijl nu drie belangrijke punten in de Er…
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: FC Twente – Ajax Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De wedstrijd van dit weekend mag toch wel de wedstrijd van FC Twente tegen Ajax worden genoemd, de wedstrijd belooft dan ook een waar spektakel te gaan worden tussen de nummer 1 en de nummer 3 van de Eredivisie ranglijst. Deze wedstrijd tussen FC Twente kan afhankelijk van wat de andere ploegen dit weekend doen in de eredivisie een hoop veranderen in de ranglijst van de Eredivisie. De grote vraag is dan ook weten de tukkers, of terwijl FC Twente de koppositie vast te houden en ook Ajax in eigen hui…
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit is een nieuwe release van An Episode in the Life of an Iron Picker Nazif en Senada wonen in Bosnië en ze hebben het niet bepaald breed. Samen hebben ze twee dochters, emsa en Sandra. Nazif verdient geld door oud metaal in te zamelen en het door te verkopen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Csak a szél Een Hongaars zigeunergezin bestaande uit moeder Mari, kinderen Anna en Rio en hun opa reizen naar Canada om aan recente moorden op zigeunerfamilies te ontsnappen. Dit betekend echter niet dat ze in Canada veilig zijn. Regie: Benedek Fliegauf Met: Gergely Kaszás, Gyöngyi Lendvai, Lajos Sárkány, Katalin Toldi, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is nieuw van Die Welt Alex Pitstra met: Abdelhamid Naouara (Abdallah), Mohsen Ben Hassen (Hassan), Rahma Ben Hassen (Ahlem), Ilse Heus (Anna), Judith van der Meulen (José), Kamel Ben Khalfa (Samir), Imed Sassi (Mohamed), Imed Sassi (Mohamed), Fouad Cheneti (Fouad), Mehdi Cheneti (Mehdi), Jamil Ferchichi (Jamil), Youssef Hammami (Djo), Houcem [...] Het volledige artikel bekijken
W02-bestand
door uiltje- 1 reactie
- 1k weergaven
Ik ben niet zo handig met de computer. Nu heb ik de sims 1 gedownload en krijg ik een W02-bestand. Ik kan nergens op internet vinden wat ik daarmee moet doen. Kan iemand mij daarmee helpen.............. Dit bestand kan ik ook niet op deze site vinden?????????????
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Pacsteam vraagje
door Razor- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik ben dus van plan om GTA:SA te downloaden via Pacsteam omdat in mijn torrent de stemmen niet werken Maar werkt hij dan ook? Moet ik hem dan activeren ofso?
Laatste reactie door Razor,