Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 953 weergaven
Is GEEN veilige site!
Laatste reactie door Vico, -
- 3 reacties
- 953 weergaven
Ik zoek de ultimate, Mcafee anti-virus werkend... Mag nieuwsgroep zijn , torrent als het maar clean is en goed werkt... Let wel op directe links naar illegale contents zijn verboden! Typ daarom bv inplaats van : www.thepirateby.org = 3xW[Punt]thepirateby[punt]Org Mvg, Anoniem!
Laatste reactie door anonymousee, -
- 0 reacties
- 953 weergaven
Ok O0
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 953 weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – Heerenveen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Op zaterdag 5 oktober 2013 werd het duel tussen ADO Den Haag en SC Heerenveen afgelast vanwege een slecht veld. De Hagenezen hadden een grasmat waar zelfs een boer zich voor zal schamen en de KNVB vond het dan ook niet verantwoord om hierop te voetballen. De wedstrijd is daardoor verzet en zal vanavond om 18:45 uur worden afgewerkt in het Kyocera Stadion. Sinds deze rumoerige week is er een kunstgrasveld geplaatst, waardoor er nu altijd gevoetbald kunt worden. Dit was voor de ploeg van Mau…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Angry Birds Seasons v2.4.1 cracked READ NFO-THETA – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 952 weergaven
Angry Birds Seasons v2.4.1 cracked READ NFO-THETA Angry Birds Seasons v2.4.1 gebarsten READ NFO-THETA Release Info Release Group: THETA ( P2P) Release Name: Angry.Birds.Seasons.v2.4.1.cracked.READ.NFO-THETA Release Date: 18-06-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Seasons.v2.4.1.cracked.READ.NFO-THETA Maat: 35 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd release Beschrijving Een van [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 952 weergaven
THE DOMINO EFFECT Paula van der Oest met: Jelka van Houten (Antoinette), Theo Maassen (Kai), James D’Arcy (Mark), Bracha van Doesburgh (Angie), David Hayman (Robert), Harriet Walter (Ann), Nathaniel Parker, Ayabulela Stevens, Robert de Hoog (Nick), Urmie Plein, Ad van Kempen, Miguel Gomez (Jake), Sarah Jones, Sakina Jaffrey (Serena), Tiya [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Het lukt niet
door Luc.- 0 reacties
- 952 weergaven
Ben je wel connected? :
Laatste reactie door Luc., -
- 1 reactie
- 952 weergaven
hopelijk zit dese topic hier goed, ik heb van mensen gehoord dat als je rond loopt bij huizen of flats om een gelukkig nieuw jaar te wensen en een kaartje te geven dat je dan geld kan verdien( tussen de 100-500 euro!). is dit waar want ik ga het denk ik uitproberen. :
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 952 weergaven
[table][th] Live: AZ – SC Heerenveen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Na een slopende wedstrijd van 120 minuten woensdagavond, staan beide ploegen opnieuw tegenover elkaar in het AFAS stadion. Het was een enerverende wedstrijd, waar uiteindelijk strafschoppen de beslissing bracht in het voordeel van AZ. Beide teams zullen vermoeid zijn na de slopende wedstrijd, maar daar hebben ze beiden last van en dus geen excuus voor een van de twee teams. Woensdagavond speelden ze om een plek in de kwartfinales van de KNVB beker, terwijl nu drie belangrijke punten in de Er…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 951 weergaven
Bump..
Laatste reactie door playstation, -
- 0 reacties
- 951 weergaven
aaaaaaa ik krijg een stijve pijp me
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 6 reacties
- 951 weergaven
Goededag.. Ik heb een oude computer (2002) op de kop getikt met een aopen moederbord AX4B-PRO. Daar zit geen lan op on board, dus ik zet er een lan netwerkkaart (nieuw) in (FPE G24101MK-R). Nu denk ik... he..he.. ik heb internet en nu kan ik de rest van de updates en virusscanners op halen. Mooi niet.... in het lijstje apparaatbeheer zie in een geel vraagtekentje [glow=red,2,300]?[/glow] en een uit roepteken[glow=red,2,300] ![/glow] in. Nu weet ik dat het wel eens eerder over komen is... maar dat is een paar jaar geleden... ik weet nu even niet hoe ik dit op gelost heb... :-[ Besturingsprogramma Windows-XP- HOME. Er zit nog geen sp2 op... nu heb je sp3 (mag/kan s…
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 950 weergaven
Gevonden 3 Days to Kill Ethan Runner is een geheim agent. Hij wil stoppen met zijn baan om de band met zijn vrouw en tienerdochter te versterken. Voordat Ethan stopt moet hij een allerlaatste klus afmaken: de meest genadeloze terrorist van de wereld omleggen. Regie: McG Met: Kevin Costner, Amber [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 950 weergaven
k heb een microsoft word office gedownload en er zit een bin file en een cue-bestand
Laatste reactie door grafgeest 076, -
- 0 reacties
- 950 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,28168.msg120257#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 950 weergaven
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 949 weergaven
Ik heb de neiuwe navigatie software voor de aps 30 (oftewel versie 10) deze bestaat uit een aantal .db bestanden en een .img bestand. Branden met Nero burning Rom zorgt ervoor dat het systeem de cd-rom niet herkend. Het enige wat er t.o.v. versie 6 veranderd is is dat op de vorige cd's een .v30 file stond en dat dat nu een .img gworden is. Iemand ervaring met het branden van .db en .img betanden? Bij voorbaat dank
Laatste reactie door Dutchy17, -
- 0 reacties
- 949 weergaven
Unieke download van De Provincie Een domineeszoon gaat als journalist in Amsterdam werken om weg te zijn uit de provincie. Eén van zijn jeugdvrienden wil dat hij terugkeert om de laatste preek van zijn vader te horen. Weer in het dorp komen echter ook de gevoelens voor een oude geliefde [...] Het volledige artikel bekijken
The Elder Scrolls V Skyrim Update 8-RELOADED – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 949 weergaven
The Elder Scrolls V Skyrim Update 8-RELOADED The Elder Scrolls V Skyrim Update 8-Team Release Info Release Group: RELOADED (SCENE) Release Name: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Update.8-Team Release Date: 30-03-2012 Bestandsnaam: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Update.8-Team Maat: 134 MB Genre: Actie | RPG Critici: 9.5/10 Uitgegeven door: Bethesda Game Studios Ontwikkeld door: Bethesda Game Studios release Beschrijving Het [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 948 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24649.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Aw:virtuele schijf
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 948 weergaven
1 topic is toch genoeg. Lees anders ff de andere topics door over Fifa2006 er zijn de laatste tijd heel veel problemen daarmee en je moet bij gamecopyworld.com een kleine image binnenhalen en dat installeren ofzoiets wordt allemaal in de andere topics ook uitgelegt
-
- 0 reacties
- 948 weergaven
Beste mensen , ik heb hier al een oudere computer maar die valt steeds uit. ik begrijp er niks van. ik heb de processor schoon gemaakt bijna alles hij valt ong. om de 5 minuten. hij is voorderest niet egt stoffig als je me kan helpen doe het aub groetjes stef
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 948 weergaven
DmC Devil may Cry-RELOADED DmC Devil May Cry-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED Release Name: DmC.Devil.may.Cry-RELOADED Releasedatum: 25 januari 2013 Retail Datum: 25 januari 2013 Bestandsnaam: RLD-dmc Bron: Steam Grootte: 7,6 GB Genre: Actie Critici: 84% Uitgegeven door: Capcom Ontwikkeld door: Ninja Theory Op de markt Beschrijving In deze hervertelling [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 947 weergaven
Spore, het nieuwste spel van Electronic Arts, is sinds het op 2 september op bittorrentnetwerken verscheen al meer dan 500.000 maal gedownload. Nog niet eerder is dat met een game binnen twee weken zo vaak gebeurd. De grote populariteit van Spore op p2p-netwerken wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de stringente beveiliging tegen kopiëren, die EA aan het spel heeft toegevoegd. Ieder exemplaar van Spore kan pas geïnstalleerd worden nadat een activatieserver via internet hier toestemming voor heeft gegeven, en dit kan maximaal drie keer. Mochten in de toekomst de activatieservers uit de lucht gehaald worden, dan kan het spel zelfs helemaal niet meer geïnstalleerd word…
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 947 weergaven
Hm, dat staat ook zo stom. Doen we maar niet.
Laatste reactie door Tom,