Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 7 reacties
- 1k weergaven
Het is misschien heel stom, maar ik kom er niet uit. Hoe kun je ook alweer een plaatje tonen, bijvoorbeeld hier op het forum, en tegelijkertijd zorgen dat 'ie klikbaar is? Ik heb dat nodig voor een review. De maximale breedte van de foto is 600 pixels, maar ik wil hem doorsturen (dus klikbaar maken) naar een versie van 1200 pixels, zodat het wat beter te zien is dan dat postzegelformaat. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat doe?
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hotell Erika heeft alles: een goede baan, veel vrienden en een vaste relatie. Op een dag raakt ze echter alles kwijt. Ze gaat in groepstherapie waar ze meerdere mensen ontmoet. Samen met een groep neemt ze het heft in eigen handen: ze gaan naar hotels waar ze wakker kunnen worden [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
moest net ff kakken, wil je hem aflikken ? O0
Laatste reactie door ReneDuken, -
moet ik info files ook kopieeren naar sd card om het spel te kunnen spelen?en hoe moet dit?
Laatste reactie door bolan064, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ondertiteling taal: Engels dat wl ik niet. zonder ondertiteling. want dat is engels. ik wil NL Subs. maar als je zelf de ondertiteling er bij moet voegen is het goed. maar als je bij files kijkt zie je alleen .avi dus die ondertiteling zit er in
Laatste reactie door Vico, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Spore, het nieuwste spel van Electronic Arts, is sinds het op 2 september op bittorrentnetwerken verscheen al meer dan 500.000 maal gedownload. Nog niet eerder is dat met een game binnen twee weken zo vaak gebeurd. De grote populariteit van Spore op p2p-netwerken wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de stringente beveiliging tegen kopiëren, die EA aan het spel heeft toegevoegd. Ieder exemplaar van Spore kan pas geïnstalleerd worden nadat een activatieserver via internet hier toestemming voor heeft gegeven, en dit kan maximaal drie keer. Mochten in de toekomst de activatieservers uit de lucht gehaald worden, dan kan het spel zelfs helemaal niet meer geïnstalleerd word…
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is nieuw van Bachelorette Drie vriendinnen vinden het eigenlijk niet echt leuk dat hun oude klasgenoot gaat trouwen. Toch organiseren ze een vrijgezellenfeestje voor haar. Dit loopt echter al snel uit de hand. Regie: Leslye Headland Met: Kirsten Dunst, James Marsden, Lizzy Caplan, Isla Fisher, Adam Scott, Rebel [...] Het volledige artikel bekijken
Nieuw forum!
door Nieno- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo, Op het allernieuwste forum dat sinds vandaag is geopend vindt je: - Torrents - Handleidingen om te downloaden - Vrienden - andmore... MOD: Spam verwijderd! Greetz, Nieno, Site Owner
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoi, Zoek een goede Processor E8400/E8500/E8600 met een beetje goede batch voor m'n Computer. Draai momenteel een quad core (Q6600) maar wil graag terug naar een Dual core.
Laatste reactie door egemin, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
<p>[table][th] Live: PEC Zwolle – FC Utrecht Eredivisie 2013 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />De koploper uit Zwolle mag het zondagmiddag opnemen tegen FC Utrecht. De Zwollenaren zijn de enige ploeg in de Eredivisie die nog geen punten heeft verspeeld. FC Utrecht wist daarin tegen afgelopen weekend pas de eerste overwinning te behalen. Tegen AZ werd er met 2-0 gewonnen door goals van Steve de Ridder. PEC Zwolle heeft nu tien wedstrijden achter elkaar gewonnen, daarvan waren er vijf vriendschappelijk en vijf voor de Eredivis…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
ik heb windows media player 11 gedownload als ik het installeer komt er een vraag dat ik me moet valideren heeft iemand een crack ervoor??,
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – Cambuur Leeuwarden Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In de schaduw van De Klassieker wordt er nog een wedstrijd gespeeld om 14.30 uur. In De Euroborg spelen FC Groningen en Cambuur Leeuwarden hun partij. Als je naar de namen kijkt zou je denken dat FC Groningen dit zou moeten winnen, maar realiteit is dat FC Groningen slechts drie punten boven Cambuur Leeuwarden staat en dus kunnen de Friezen langszij komen bij de Groningers. Dit hebben ze in Leeuwarden voornamelijk te danken door de late goal in eigen huis tegen concurrent Roda…
- 3 reacties
- 1k weergaven
Ik zoek de ultimate, Mcafee anti-virus werkend... Mag nieuwsgroep zijn , torrent als het maar clean is en goed werkt... Let wel op directe links naar illegale contents zijn verboden! Typ daarom bv inplaats van : www.thepirateby.org = 3xW[Punt]thepirateby[punt]Org Mvg, Anoniem!
Laatste reactie door anonymousee, -
ik heb fifa 09 gedownload maar ik kan niet normaal door passen, als ik dat doe doet hij een 1 2'tje en loopt de andere speler door. heeft iemand een oplossing?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar (Anti)Virus - Firewalls - Spyware. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24196.0[/iurl] Gaat over anti-spyware.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – Ajax Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Zondagmiddag staan er vier wedstrijden op het programma. De eerste wordt gespeeld in het hoge noorden. FC Groningen mag het in de eigen Euroborg opnemen tegen Ajax. Beide ploegen hebben na vier wedstrijden zeven punten gehaald. Vorig seizoen stonden de ploegen drie keer tegenover elkaar, en alle drie de keren wist Ajax te winnen. De Groningers waren zelfs niet in staat om te scoren in de drie wedstrijden tegen de Amsterdammers. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal k…
- 0 reacties
- 1k weergaven
en dit topic gaat over office, niet over playstation ?? :S
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
DmC Devil may Cry-RELOADED DmC Devil May Cry-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED Release Name: DmC.Devil.may.Cry-RELOADED Releasedatum: 25 januari 2013 Retail Datum: 25 januari 2013 Bestandsnaam: RLD-dmc Bron: Steam Grootte: 7,6 GB Genre: Actie Critici: 84% Uitgegeven door: Capcom Ontwikkeld door: Ninja Theory Op de markt Beschrijving In deze hervertelling [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door ReneDuken,
-
Ik zoek de volledige versie van Pandora's box(PC)
door Gast jaimyh12- 3 reacties
- 1k weergaven
Wie kan me helpen aan het spel Pandora's box voor op de pc,is al een ouder spel Alvast bedankt
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Deze release is nieuw van Think Like a Man Het leven van vier jonge mannen komt volledig op zijn kop te staan nadat hun geliefde vrouwen het boek hebben gekocht van Harvey, een relatie expert, wiens advies zij maar al te graag opvolgen. Probleem is alleen dat Harvey zelf moeite [...] Het volledige artikel bekijken
Laptop aansluiten op Sony LCD-tv
door Gast Karel12345- 0 reacties
- 1k weergaven
Gegroet iedereen. Wij hebben thuis een Sony KDL-32U2000 LCD-tv. Ik wil daar nu mijn laptop op aansluiten om films te bekijken. Beeld kan ik al aansluiten. Als ik echter geluid van mijn laptop om mijn tv wil krijgen, lukt dit niet. Weet iemand hoe ik dat doe? Bedankt! mvg Karel12345
-
Aw:Forum overzichtelijker?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
Helemaal voor die WoW topic :laugh:
-
- 2 reacties
- 1k weergaven
Ik ben a technisch maar op de ene of ander manier lukt het mij al jaren perfect te downloaden van nieuwe films, helaas is hier eergisteren een einde aan gekomen. Telkens als ik een film download, en die klaar is ik wil het vervolgens afspelen dan krijg ik of 4 sec beeld met niets er op of een filmpje met download payvix, maar playvix heb ik geprobeerd te downloaden maar hmmm... ik snap het niet meer, en hmmm ik ben verslaafd aan downloaden please help mee.. thanxs ???
Laatste reactie door Tom, -
Re: Status DukeN.NL
door Duken- 0 reacties
- 1k weergaven
http://www.youtube.com/watch?v=LA4un0I0k-E
Laatste reactie door Duken,