Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ok.. Het gaat over een man die zit zwaar in de schulden en verkoopt waardeloze dingen.. hij probeert zich uit de schulden te werken door bij een ........ bedrijf te werken
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hey beste allemaal, Ik heb hier een vraagje voor jullie, die ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden. Ik wil erg graag filmpjes gaan editen en dan vooral die van me spellen (worldofwarcraft, en een paar shooters) maar nu zat ik dus een te zoeken en er zijn zoveel programma's voor, dus vroeg ik me af of jullie mischien een goed programma kennen waarmee je lekker veel kan editen met veel opties. Groetjes Xariasta. PS graag site erbij zetten en versie. ;D
Laatste reactie door xariasta, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Doe mij maar bier en tieten
Laatste reactie door marcov, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hallo ik heb Windows vista 32 bit ik heb een leuke spel gedawlont Rogue Spear ik krijg dik probleem http://foto-uploaden.nl/zie/ud8gaoq MVg engin O0 O0 [Modbreak=Fredpascal]Van plaatje link gemaakt, zodat deze wel werkt.[/modbreak]
Laatste reactie door engin1234444, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ga nu kijken of ik crysis dit keer wel goed kan installeren de vorige keer was er maar 2gb geïnstalleerd van de 12
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ey, ik heb een probleempje, ik heb Blazing Angels geinstalleerd, maar deze deed het vervolgens niet. Dit was geen probleem, maar toen ik vervolgens dit spel wou verwijderen gaf hij het onderstaande aan. Iemand enig idee wat ik moet doen om het spel te kunnen verwijderen? alvst bedankt [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Miguelb, -
Met wat uitpakken?
door YMessi- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik heb net een game gedownload maar 2 van de 3 bestanden is .bin en een is .cue, hoe moet ik die 3 bestanden uitpakken, niet met winRAR in ieder geval....
Laatste reactie door Maserati, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
nee, kan hem niet uitpakken http://img85.imageshack.us/img85/4357/naamlooskb7.jpg
Laatste reactie door MiXo, -
AHHH JAA AHHH
door ReneDuken- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Je moet volgens mij persee een update doen? Heeft hier nou niemand meer last van?
Laatste reactie door Mussie, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van Bachelorette Drie vriendinnen vinden het eigenlijk niet echt leuk dat hun oude klasgenoot gaat trouwen. Toch organiseren ze een vrijgezellenfeestje voor haar. Dit loopt echter al snel uit de hand. Regie: Leslye Headland Met: Kirsten Dunst, James Marsden, Lizzy Caplan, Isla Fisher, Adam Scott, Rebel [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Laatste reactie door ReneDuken,
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Die ATI videokaart, staat daar nou dat 't maar een 64 MB video kaart is.. :-[?? En zou iemand mij uit kunnen leggen wat dat GigaHertz nou precies inhoud? Wat is goed, en wat niet? Edit: Dit vond ik nog over de video kaart, maar wat houd dat in?
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
. Portable Life De 17-jarige Sea vindt een mysterieus medaillon aan de rand van een meer. De inscriptie op het medaillon doet haar besluiten om op wereldreis te gaan. Daarbij laat ze zich leiden door onverwachte wendingen en raadselachtige tekens. Het lijkt erop dat ze wordt geleid door een eerder [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van Wake Up and Die Camilla, een jonge vrouw, wordt op een ochtend wakker naast een mysterieuze man die ze nog nooit eerder gezien heeft, na een wilde nacht vol seks en alcohol. Ze vraagt zich af wat er precies aan de hand is, maar wordt door hem [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
aaaaaaa ik krijg een stijve pijp me
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van Your Sister’s Sister Als de broer van Jack sterft wordt hij door zijn goede vriendin Iris uitgenodigd om een paar dagen op een privé eiland te verblijven. Daar aangekomen blijkt dat Hannah, de zus van Iris ook op het eiland zit. Na een nacht vol drank belanden [...] Het volledige artikel bekijken
Gratis muziek downloaden
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik kwam langs deze geweldige site en wou die graag met jullie delen aangezien ik vaak de vraag was tegen gekomen waar kan ik gratis muziek downloaden. Dat kan hier namelijk het word dagelijks geupdate en er staan nederlandstalige albums op en de nederlandse hitlijsten. De site is wel in het engels maar dat moet geen struikelblok zijn denk ik. bekijk de site eens en als je ziet dat jouw favoriete liedje er niet opstaat vraag hem aan dan.
-
Aw:Wat wil jij later worden?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ben ook al aan het werk als systeem/netwerkbeheerder
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
jep, niet aangedacht. maar het is toch echt belangrijk anders word duken uit de lucht gehaalt :buck:
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: Drivers
door Thijs- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Weet iemand waar ik het programma driver cleaner gratis kan downloaden??
Laatste reactie door Thijs, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
weet niet of meerder mensen dit hebben ik heb spotnet ingesteld dat hij de nzb moet openen en downloaden via grabbit, want als ik spotnet gewoon alles laat downloaden kan ik niet meer dan 2 dingen aanzetten....1 download en 1 in de wacht want dan krijg ik de melding "max aantal verbindingen bereikt" iemand meer last van nadeel van spotnet ook is dat hij soms ook films pakt die er niet helemaal opstaan... iemand mss een tip want ik word er een beetje moe van.
Laatste reactie door Yu123, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
? Bij www.srtest.com staat die er wel tussen (gewoon zelfde site als wat kaasbroodje zei) ? :-[. Hier is Fifa 08: http://www.systemrequirementslab.com/bonus/t/analysis2.tmpl?PHPSESSID=b54d1b62f4c1e52c85559defe7bdb3bf
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
+++++++ VAKANTIE ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ DINSDAG WALIBI WORLD
Laatste reactie door headsh0t, -
Dus jij denkt dat je zieke moves hebt?
door Gast ravi15- 2 reacties
- 1,1k weergaven
hierow een filmpje.....betreft dansen....kan je goed gebruiken als je er al een tijdje mee bezig bent succes ermee http://zadan.nl/index.php?option=com_lpcontent&view=article&id=1116:dus-jij-denkt-dat-je-zieke-moves-hebt&catid=5:nieuws-actueel&Itemid=22
Laatste reactie door Duken,