Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 982 weergaven
impy:bedankt voor het snelle antwoord. ik heb de test geprobeert en alles is in orde,genoeg geheugen en vrije schijfruimte over dus daar ligt het niet aan Post Merge: juni 22, 2009, 01:33:58 am impy:bedankt voor het snelle antwoord. ik heb de test geprobeert en alles is in orde,genoeg geheugen en vrije schijfruimte over dus daar ligt het niet aan
Laatste reactie door dipesh, -
- 0 reacties
- 646 weergaven
waar kan ik die scan draaien dan ik heb hem trouwens ook gewoon in het nederlands Post Merge: juli 10, 2009, 10:53:44 pm wat kan ik het beste doen om te zien wat voor type ik heb want ik weet niet waar ik die scan moet draainen met everest Post Merge: juli 10, 2009, 11:05:26 pm is de chipset mijn geheugen type want ik denk dat ik een soort test heb gedaan
Laatste reactie door magicm14, -
- 0 reacties
- 632 weergaven
Oke dan probeer je wat gedownloade spellen waarvan er ook een paar niet jouw ding zijn. Ik merk dan regelmatig dat er geen uninstaller bij zit. Hoe krijg ik dan het spel gedeinstalleerd op een beetje nette manier? Zodat er niet allemaal rotzooi achterblijft als je bijvoorbeeld enkel de installatiemap verwijderd.
Laatste reactie door Sillysauce, -
Nina, Dit topic gaat opslot, je mag een nieuw topic aanmaken in het Apple Board met daar de juiste informatie waar ik eerder een paar posts hierboven heb gevraagd.
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 604 weergaven
Ik heb me aangemeld bij de club
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 436 weergaven
Ja heb ik Dat was ik inderdaad van plan als het probleem zich nog langer aan houd. Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door Freddytje, -
Re: Mother's Day (2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast NzbGirl- 0 reacties
- 491 weergaven
thnx
-
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
De download is nieuw van What to Expect When You’re Expecting In deze film volgen we vijf vrouwen die alle vijf voor het eerst een kindje krijgen. Alle vijf zitten ze in een andere situatie maar ze maken allen deze stap naar volwassenheid. Regie: Kirk Jones Met: Cameron Diaz, Elizabeth [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 654 weergaven
Darksiders II-SKIDROW Darksiders II-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Darksiders.II-SKIDROW Releasedatum: 14.08.2012 Retail Datum: 18-08-2012 Bestandsnaam: Darksiders.II-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 5,5 GB Genre: Actie Bescherming: Steam Uitgever : THQ Developer : Vigil Games Op de markt Beschrijving Darksiders II volgt de avonturen van de Dood, een van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 612 weergaven
Dit is een nieuwe release van Populaire Het is 1958 en Rose Pamphyle lijkt voorbestemd voor een saai huisvrouwen bestaan. Ze denkt daar zelf echter anders over en gaat solliciteren bij een verzekeringsmaatschappij. Tijdens het sollicitatiegesprek blijkt dat ze enorm snel kan typen. Ze wordt aangenomen onder voorwaarde dat ze [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Deze release is nieuw van Movie 43 Movie 43 is een film met een heleboel bekende acteurs en twaalf regisseurs. Het resultaat is een komedie die zowel schokkend, absurd als grappig is. De film is een samenstelling van twaalf verhaallijnen verhaallijnen. Regie: Elizabeth Banks, Griffin Dunne, Brett Ratner, James Gunn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 727 weergaven
[table][th] Live: Heracles – RKC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste wedstrijd van speelronde 20 wordt gespeeld tussen Heracles Almelo en RKC Waalwijk. Twee teams die in de onderste regionen van de Eredivisie terug te vinden zijn. Het zal dus echt een kelderwedstrijd worden op het kunstgras in Almelo. Het onderlinge verschil tussen beide teams is drie punten in het voordeel van de Heraclieden, maar bij een nederlaag zal RKC over Heracles heen gaan. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee ka…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:geen ondertiteling
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.8k weergaven
De persoon die de dvd \"geripped\" heeft die heeft tijdens het rippen de NL subs eruit gehaald dus je ziet ze in de lijst wel maar ze zijn niet aanwezig op de dvd.
-
Aw:shareaza
- 1.2k weergaven
Heb je misschien een screenshot van de melding die je kreeg?
-
Aw:FM 2006 instaleert niet
- 1.3k weergaven
En wat doet het niet dan??? Of welke foutmelding krijg je..... We hebben wel iets meer info nodig dan alleen een kreet hij doet het niet
-
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo, ik heb bit tornado gedownload en hij werkt. Nu blijft mijn rondje geel, Nu heb ik gelezen dat je de poorten dan moet open zetten. Dit heb ik geprobeerd met port forwarding. Ik heb alles in gesteld, maar als ik hem dan wil updaten zegt hij dat ik moet inloggen met een registratie code die heb ik niet. Wat nu? Alvast bedankt Groeten Coen
Laatste reactie door Coen1324117117, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Alebade bedankt voor je reactie. Heb spel toch nog binnen kunnen krijgen via een nieuwsgroep.
Laatste reactie door Gemke, -
Re: nep 4rus
door Pctje- 0 reacties
- 1.2k weergaven
vaders hea :-[
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
En ik open dit topic weer, want het vragen is niet verboden. Zodra er echter een code in dit topic staat, wordt dat bericht verwijderd. Informatie geven over hoe je zaken moet downloaden of cracken mag, maar serials geven is alsnog een illegale activiteit en om dit forum open te kunnen houden, mag er van zoiets niets gepost worden. Degene die het wel doet, krijgt een waarschuwing.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 915 weergaven
is maar gekheid
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 908 weergaven
is de Logitech Z-5400 nog wel te koop? Zelfs logitech.nl heeft ze niet :-[
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 595 weergaven
Niemand.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 824 weergaven
Hey, Ik wil graag een Windows 7 Ultimate Retail versie hebben van binsearch.info Weet iemand een goede die al geactiveerd is en dat ik gewoon kan updaten?Wel met Windows Media Player Alvast bedankt O0
Laatste reactie door TheBigBoss, -
- 0 reacties
- 833 weergaven
Ik zou je zelf dan een HD4850 naar aanleiding van dat je geen goede PC hebt. Maar het beste is gewoon om een gloednieuwe PC te kopen. Wacht nog wel even de reactie van Tom af.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
Jezus heb nog een vraag! :$ Ik heb in mijn systeem een Sata 2 port voor een Sata 2 harde schijf met een sata 2 kabel, ik heb geprobeerd om de sata kabel in een sata 1 port te doen. Dit werkt niet, tijdens de OS blijft die gwn stilstaan en als ik hem zo opstart kan die hem niet vinden. Kan dit verholpen worden met een BIOS update? of is deze combinatie van kabel, schijf en port niet mogelijk. Want mij vermoeden was dat het wel zou werken maar niet op de volle snelheid van Sata 2. Post samenvoeging: januari 07, 2011, 21:33:57 Heb me BIOS ge-update deed hem in de Sata 1 port, duurde even maar toen kwam dezelfde melding. Deze keer duurde het wel langer voordat de meldi…
Laatste reactie door Ramadan93,