Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 991 weergaven
Pieta Gangster Kang-do leidt een simpel, eenzaam bestaan. Hij werkt als schuldeiser en als de mensen niet kunnen betalen, zorgt hij er op hardhandige wijze voor dat ze dat met hun verzekeringsgeld wel kunnen. Tot op een dag een oudere vrouw zijn leven besluit in te dringen en alles voor [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 991 weergaven
dus moet je gewoon niet naar multiplayer gaan.. je moet anders cracked servers joinen ofzo weet alleen niet.
Laatste reactie door ActionWaction, -
Re: Probleem
door Albert R.- 0 reacties
- 990 weergaven
Het Programma is SABnzb+ 0.3.1
Laatste reactie door Albert R., -
- 0 reacties
- 990 weergaven
[table][th] Live: Stream Feyenoord – FC Utrecht Eredivisie Live 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vandaag zenden we weer vele wedstrijden gratis uit met ondermeer Feyenoord tegen FC Utrecht. Je kan je nu aanmelden om deze voetbalwedstrijd gratis te volgen. Na het aanmelden kan je direct de wedstrijd gratis volgen vanaf de aftrap tot de laatste seconde. Veel kijkplezier! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivis…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 3 reacties
- 990 weergaven
Ik zoek de ultimate, Mcafee anti-virus werkend... Mag nieuwsgroep zijn , torrent als het maar clean is en goed werkt... Let wel op directe links naar illegale contents zijn verboden! Typ daarom bv inplaats van : www.thepirateby.org = 3xW[Punt]thepirateby[punt]Org Mvg, Anoniem!
Laatste reactie door anonymousee, -
- 0 reacties
- 990 weergaven
Vind je dit een nutteloze topic stem dan op deze maar dat is ook een beetje een grapje. vertel hier je domste grap ooit hier komt die van mij het is rood en het ziet eruit als een aardbei maar het is geen aardbei toch een aardbei ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :) :) :) :) :D :D :D :D
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 989 weergaven
Hee mensen Ik heb vandaag counter strike source gekocht Maar.... Hierbij heb ik 2 questpasses gekregen. 1tje voor cs source en 1 voor day of defeat source. Als je em wilt moet je mij eventjes een pm sturen waarom jij hem zou moeten krijgen leukste 2 krijgen hem. Zet er bij welke je het liefste wilt. Vergeet me dan ook niet toe tevoegen op steam Pc
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 989 weergaven
?
Laatste reactie door ninax, -
- 0 reacties
- 989 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24224.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 989 weergaven
//modbreak: Waar ben je mee bezig man? 2 waarschuwingen: één voor dit topic en één voor de vorige. Bij volgende keer ban van een week.
Laatste reactie door mannetje123, -
- 0 reacties
- 989 weergaven
Dit is een nieuwe release van Toegetakeld door de liefde Arie leidt aan een writersblock en hoopt dat hij hulp kan vinden bij trambestuurster Sonja. Al stalkend komt hij er echter achter dat er al een man is in Sonja’s leven. Fantasieën over een leven met Sonja krijgen de overhand [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 989 weergaven
weet niet of meerder mensen dit hebben ik heb spotnet ingesteld dat hij de nzb moet openen en downloaden via grabbit, want als ik spotnet gewoon alles laat downloaden kan ik niet meer dan 2 dingen aanzetten....1 download en 1 in de wacht want dan krijg ik de melding "max aantal verbindingen bereikt" iemand meer last van nadeel van spotnet ook is dat hij soms ook films pakt die er niet helemaal opstaan... iemand mss een tip want ik word er een beetje moe van.
Laatste reactie door Yu123, -
- 0 reacties
- 988 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,28168.msg120257#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 988 weergaven
ik kan niet wachten.
Laatste reactie door stefjuh, -
Mass Effect 3 Update v1.2.5427.16-RELOADED – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 987 weergaven
Mass Effect 3 Update v1.2.5427.16-RELOADED Mass Effect 3 update v1.2.5427.16-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Mass.Effect.3.Update.v1.2.5427.16-Team Release Date: 09-04-2012 Retail Datum: 06-03-2012 Bestandsnaam: Mass.Effect.3.Update.v1.2.5427.16-RELOADED.rar Bron: WEB Maat: 6,91 MB Genre: RPG Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: BioWare release Beschrijving Mass Effect 3 is een Role-playing Game [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 987 weergaven
Deze release is nieuw van Elefante blanco De twee bevriende priesters Nicolas en Julian werken aan de bouw van een ziekenhuis in de sloppenwijken van Buenos Aires. Nicolas is verward door zijn ervaringen maar vindt troost bij de atheistische Luciana. Zijn geloof begint te wankelen. Ondertussen wordt de situatie in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 987 weergaven
DmC Devil may Cry-RELOADED DmC Devil May Cry-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED Release Name: DmC.Devil.may.Cry-RELOADED Releasedatum: 25 januari 2013 Retail Datum: 25 januari 2013 Bestandsnaam: RLD-dmc Bron: Steam Grootte: 7,6 GB Genre: Actie Critici: 84% Uitgegeven door: Capcom Ontwikkeld door: Ninja Theory Op de markt Beschrijving In deze hervertelling [...] Het volledige artikel bekijken
demonoid
door cranckyflippo- 1 reactie
- 987 weergaven
Hoi, heb gehoord dat je voor demonoid een invitation code nodig hebt, kan iemand mij er eentje geven en even vertellen hoe ik dit moet doen? thanx
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 987 weergaven
Hey mensen. Ik heb net GTA IV gekocht in de winkel, maar het beeld is erg raar. Screenshot: Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? MVG, Lajos
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 986 weergaven
Deze release is nieuw van Think Like a Man Het leven van vier jonge mannen komt volledig op zijn kop te staan nadat hun geliefde vrouwen het boek hebben gekocht van Harvey, een relatie expert, wiens advies zij maar al te graag opvolgen. Probleem is alleen dat Harvey zelf moeite [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 986 weergaven
http://www.mininova.org/tor/1031687 Ik weet niet of die werkt, moet je maar ff proberen
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 986 weergaven
Pretty Good Solitaire v13.2.0-PH Pretty Good Solitaire v13.2.0-PH Release Info Release Group: PH (Scene) Release Name: Pretty.Good.Solitaire.v13.2.0-PH Release Date: 07-04-2012 Bestandsnaam: Pretty.Good.Solitaire.v13.2.0-PH.rar Maat: 8,1 MB Type: Mini Game release Beschrijving U zult genieten van ontelbare uren plezier met Pretty Good Solitaire. Speel 770 verschillende solitaire kaartspelen, van klassieke spelen zoals [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 986 weergaven
gebruik everest ultimate
Laatste reactie door AriiFii, -
- 0 reacties
- 986 weergaven
ga nu kijken of ik crysis dit keer wel goed kan installeren de vorige keer was er maar 2gb geïnstalleerd van de 12
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 986 weergaven
Ik weet niet op wat voor systeem je het draait. Maar kijk anders even of je pc het wel aan kan. http://cyri.systemrequirementslab.com/CYRI/intro.aspx Heb je XP? Dan werkt het niet. Minimum specs: Operating System: Microsoft Windows Vista or Windows 7 (Windows XP is unsupported) Processor: Dual-core CPU with SSE3 (Athlon 64 X2 4200 / Pentium D 3GHz) Graphics Card: Nvidia Geforce 8800 Series / ATI Radeon HD 2600 Pro with 256MB memory or equivalent DX10 card with 256MB memory Memory: 2GB RAM DirectX: Microsoft DirectX 10 Hard Drive: 10GB of free drive space Optical Drive: DVD-ROM drive Sound Card: 100% DirectX 10 compatible sound card Internet Connection: Intern…
Laatste reactie door Freddytje,