Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Is GEEN veilige site!
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37503.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van Twilight Saga – Robert Pattinson & Lautner De Twilight Saga is een van de meest succesvolle ?lmseries van onze tijd geworden. De Multi-miljard-franchise komt met een nieuwe release ‘Twilight Breaking Dawn deel 2′. Vanaf de eerste Twilight hebben Robert Pattinson en Taylor Lautner meer dan [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar (Anti)Virus - Firewalls - Spyware. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24196.0[/iurl] Gaat over anti-spyware.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
dat denk ik ook, misschien dat later iemand er voor zorgt dat ze in de winkel liggen :buck:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Cambuur Leeuwarden – RKC Waalwijk Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De Eredivisie opent vrijdagavond met een wedstrijd tussen Cambuur tegen RKC. De twee ploegen leken in het begin van het seizoen weinig kans te maken in de hoogste Nederlandse competitie, maar momenteel doet zowel RKC als Cambuur het beter dan verwacht. De Waalwijkers staan momenteel op een zestiende plek met twee punten afstand op de veilige vijftiende plek. Cambuur staat na het gelijke spel tegen Ajax (1-1) op een elfde plek met vier punten meer dan RKC. Bij een eventuele ove…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 2 reacties
- 1,1k weergaven
Spore, het nieuwste spel van Electronic Arts, is sinds het op 2 september op bittorrentnetwerken verscheen al meer dan 500.000 maal gedownload. Nog niet eerder is dat met een game binnen twee weken zo vaak gebeurd. De grote populariteit van Spore op p2p-netwerken wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de stringente beveiliging tegen kopiëren, die EA aan het spel heeft toegevoegd. Ieder exemplaar van Spore kan pas geïnstalleerd worden nadat een activatieserver via internet hier toestemming voor heeft gegeven, en dit kan maximaal drie keer. Mochten in de toekomst de activatieservers uit de lucht gehaald worden, dan kan het spel zelfs helemaal niet meer geïnstalleerd word…
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
huh??? ???
Laatste reactie door Farid., -
Re: Welke torrent sites zijn (weer)online/offline gezet
door Gast erik1964- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Maar we willen toch wel graag weten waar we moeten downloaden! Ik weet nog een heel erg goede met de nieuwste films en games. ;D Kijk hier maar: http://www.happytorrents.org Goed weekend en veel downloadplezier. Erik
Laatste reactie door postduif01, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van Epic Mary Katherine woont met haar vader, die professor is, in een bos. Als ze haar vader in het bos gaat zoeken wordt ze plotseling verkleind en ze ontdekt het miniscule Bladervolk. Ze moet hen helpen met de strijd tegen de boosaardige Boggans. Regie: Chris Wedge Met [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
is daar dan een award voor? die ga ik zeker halen!!! > > :2funny: :2funny: :angel: :angel: :angel: :crazy: :crazy: :knuppel: :knuppel: :duken: :duken: :ban: :ban: :ban: :stank: :stank: :celb: :celb: :dans2: :dans2: :gamer: :gamer: :hand: :hand: :slaap: :slaap: :slaap: :irule: :irule: :vechten: :vechten: :vis: :vis: :stupid: :stupid: :pics: :pics: :zielig: :knuffel: :knuffel: :ziek: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :proost: :superman: :superman: :jerry: :jerry: :welkom: :welkom: :offtopic: :offtopic: :goodpost: :goodpost: :post1: :post1: :pc: :pc: :spam: :spam: :treaddead: :treaddead: :biggun: :biggun: :guns: :guns: :drank: :drank: :ziek2: :ziek2: :lies: :lies: :hijacked:…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van American Hustle Irving Rosenfeld is een oplichter. Hij en zijn partner Sydney Prosser moeten werken met een FBI- agent: Richie DiMaso. Via Richie komen Irving en Sydney in de criminaliteit terecht. De burgemeester van Camden (New Jersey), Carmine Polito en Irvings vrouw Rosalyn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Pieta Gangster Kang-do leidt een simpel, eenzaam bestaan. Hij werkt als schuldeiser en als de mensen niet kunnen betalen, zorgt hij er op hardhandige wijze voor dat ze dat met hun verzekeringsgeld wel kunnen. Tot op een dag een oudere vrouw zijn leven besluit in te dringen en alles voor [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
tada http://www.film-torrents.nl/movies.details.php?id=353
Aw:veel bestanden niet stabiel
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Wat voor film bestand is het? avi, xvid of mpeg of gewoon een geripte dvd? En met welk pakket brand je de films? en hoe vcd of svcd of dvd?
-
Nieuw forum!
door Nieno- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo, Op het allernieuwste forum dat sinds vandaag is geopend vindt je: - Torrents - Handleidingen om te downloaden - Vrienden - andmore... MOD: Spam verwijderd! Greetz, Nieno, Site Owner
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Opera vind ik 't beste werken
Laatste reactie door marcov, -
The Elder Scrolls V Skyrim Update 10 Incl Dawnguard.DLC-HI2U – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 1,1k weergaven
The Elder Scrolls V Skyrim Update 10 Incl Dawnguard.DLC-HI2U The Elder Scrolls V Skyrim Update 10 Incl Dawnguard.DLC-Hi2u Release Info Release Group: Hi2u (SCENE) Release Name: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Update.10.Incl.Dawnguard.DLC -Hi2u Releasedatum: 16-09-2012 Bestandsnaam: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Update.10.Incl.Dawnguard.DLC- Hi2u Grootte: 712 MB Genre: Actie | RPG Critici: 9.5/10 Uitgegeven door: Bethesda Game Studios Ontwikkeld door: Bethesda [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
weet je of hier een setup programma bij zit, want gisteren had ik er 1 gedownload waar allleen de kaarten inzaten
Laatste reactie door balletje23, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
nee is niet genoeg
Laatste reactie door Piet Hein, -
he kun je me helpen ik heb fifa 08 maar da is in het engels weet je hoe ik het in het nederlands kan zetten
Laatste reactie door spanje*, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hee mensen Ik heb vandaag counter strike source gekocht Maar.... Hierbij heb ik 2 questpasses gekregen. 1tje voor cs source en 1 voor day of defeat source. Als je em wilt moet je mij eventjes een pm sturen waarom jij hem zou moeten krijgen leukste 2 krijgen hem. Zet er bij welke je het liefste wilt. Vergeet me dan ook niet toe tevoegen op steam Pc
Laatste reactie door Pctje, -
- 5 reacties
- 1,1k weergaven
Ik wil voor mijn team een site maken. Ik heb nu een site op everyoneweb maar kan geen pagina's meer aanmaken www.kloosterhaara1.tk Dit zijn de dingen die ik sowiezo wil hebben: -Home -Selectie -Competitie -Stand -Beker -Foto's -Video's -Gastenboek en er moeten nog 15 onzichtbare pagina's komen omdat ik bij de selectie wil hebben dat je op de foto van de speler klikt en het dan doorlinkt naar een pagina met alle gegevens over die speler. Hebben jullie advies voor me?
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25891.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24649.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin,