Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 950 weergaven
DmC Devil may Cry-RELOADED DmC Devil May Cry-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED Release Name: DmC.Devil.may.Cry-RELOADED Releasedatum: 25 januari 2013 Retail Datum: 25 januari 2013 Bestandsnaam: RLD-dmc Bron: Steam Grootte: 7,6 GB Genre: Actie Critici: 84% Uitgegeven door: Capcom Ontwikkeld door: Ninja Theory Op de markt Beschrijving In deze hervertelling [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
The Elder Scrolls V Skyrim Update 8-RELOADED – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 950 weergaven
The Elder Scrolls V Skyrim Update 8-RELOADED The Elder Scrolls V Skyrim Update 8-Team Release Info Release Group: RELOADED (SCENE) Release Name: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Update.8-Team Release Date: 30-03-2012 Bestandsnaam: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Update.8-Team Maat: 134 MB Genre: Actie | RPG Critici: 9.5/10 Uitgegeven door: Bethesda Game Studios Ontwikkeld door: Bethesda Game Studios release Beschrijving Het [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 950 weergaven
scoop okeej...
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 949 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24649.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Re: Status DukeN.NL
door Duken- 0 reacties
- 949 weergaven
http://www.youtube.com/watch?v=LA4un0I0k-E
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 949 weergaven
Dit is een nieuwe release van Her Theodore Twombly verdient zijn geld het schrijven van liefdesbrieven voor anderen. Hij raakt geobsedeerd door ‘Samantha’: een computerprogramma met verrassende menselijke kenmerken. De band tussen Theodore en Samantha lijkt te evolueren tot liefde. Regie: Spike Jonze Met: Amy Adams, Joaquin Phoenix, Olivia Wilde, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 949 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26995.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 949 weergaven
De download is nieuw van Alles is Familie In ‘Alles Is Familie’ is iedereen binnen de familie De Roover op een punt in zijn leven beland, waarin het maken van cruciale keuzes onvermijdelijk is. Zo wil Winnie een baby, haar man Rutmer wil dichter bij zijn gevoel komen, zijn broer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 948 weergaven
Hm, dat staat ook zo stom. Doen we maar niet.
Laatste reactie door Tom, -
Aw:virtuele schijf
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 948 weergaven
1 topic is toch genoeg. Lees anders ff de andere topics door over Fifa2006 er zijn de laatste tijd heel veel problemen daarmee en je moet bij gamecopyworld.com een kleine image binnenhalen en dat installeren ofzoiets wordt allemaal in de andere topics ook uitgelegt
-
- 1 reactie
- 948 weergaven
Waar staat die crack van razor??? Snap er niks van zie hem nie.
Laatste reactie door Trizomu, -
Pacsteam vraagje
door Razor- 0 reacties
- 948 weergaven
Ik ben dus van plan om GTA:SA te downloaden via Pacsteam omdat in mijn torrent de stemmen niet werken Maar werkt hij dan ook? Moet ik hem dan activeren ofso?
Laatste reactie door Razor, -
- 0 reacties
- 948 weergaven
[table][th] Live: Ajax – Cambuur Leeuwarden Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het toetje van deze speelronde is voor Ajax en Cambuur Leeuwarden. In de ArenA zullen deze teams strijden om de laatste drie punten die te verdienen zijn in dit weekend. Ajax heeft de concurrentie een geweldige klap te geven door te winnen in De Kuip en de naaste belagers op acht punten te zetten. Dat doet het niet met erg mooi voetbal zoals we eigenlijk gewend zijn, maar het is wel effectief. De Amsterdammers zijn onderhand alweer veertien wedstrijden oprij ongeslagen in de Eredivisi…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 947 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24224.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
wii updaten
door TOMHOFMAN- 1 reactie
- 947 weergaven
Hallo ik heb een probleem Als ik de updates wil doen voor de wii geef die aan (error:test fialed-chech your connections and try again) Wat moet ik doen Groetjes Tom
- 0 reacties
- 947 weergaven
[table][th] Live: Vitesse – Roda JC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de zaterdagavond wordt gespeeld in Arnhem, waar de hekkensluiter Roda JC op bezoek gaat bij nummer drie Vitesse. Dit zal een lastige pot worden voor het team uit Kerkrade, niet alleen omdat ze onderaan staan, maar ook omdat ze al een tijd niet meer hebben gewonnen en veel mensen moeten missen vanavond voor deze wedstrijd tegen Vitesse. Vitesse zal waarschijnlijk geen moeilijke avond krijgen, maar onderschatten mag je een ploeg nooit en dat weet Peter Bosz dus dat zal …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 947 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20794.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 946 weergaven
Die ATI videokaart, staat daar nou dat 't maar een 64 MB video kaart is.. :-[?? En zou iemand mij uit kunnen leggen wat dat GigaHertz nou precies inhoud? Wat is goed, en wat niet? Edit: Dit vond ik nog over de video kaart, maar wat houd dat in?
Aw:games dwnloaden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 946 weergaven
via DC++ kan het ook
-
- 0 reacties
- 946 weergaven
nee je begijpt het niet mijn film heeft dus echt de beste kwaliteit ik heb zelf al gekeken maar speel ik dat af met ondertiteling en dan heeft hij dat niet door hij doet alles wel goed en ik volg de handleiding maar er staat vanboven www.........be
Laatste reactie door kenner, -
- 0 reacties
- 946 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27709.0[/iurl]
Laatste reactie door ReneDuken,
-
- 1 reactie
- 945 weergaven
Hallo iedereen, Ik heb nu als videokaart de 3450 256 MB, maar ik wil graag een andere videokaart, daarom heb ik een paar vragen: 1) Is de 3450 256 MB een AGP of PCI kaart? 2) Waarmee is de 3450 256 MB met een NVidia te vergelijken? 3) Is een NVidia Geforce 7600 GT 256 MB een AGP of PCI kaart? 4) Wat is een goede videokaart voor ongeveer €200,00, waarmee je de nieuwste spellen goed mee kan spelen? Ik hoop dat jullie antwoord weten op deze vragen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Robbert, -
he kun je me helpen ik heb fifa 08 maar da is in het engels weet je hoe ik het in het nederlands kan zetten
Laatste reactie door spanje*, -
- 0 reacties
- 944 weergaven
en dit topic gaat over office, niet over playstation ?? :S
Laatste reactie door svenholtman,