Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20794.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Re: even voorstellen
door Gast miquellaura- 0 reacties
- 1k weergaven
Hai Ik ben Miquel,woon samen en het heb sinds kort weer internet,dus we gaan er voor!! groeten en veel download plezier!!
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Laatste reactie door Pctje, -
Aw:games dwnloaden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
via DC++ kan het ook
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo Heeft er iemand voor mij nog een uitnodiging? Ben al zo lang op zoek om aan eentje te geraken. Het zou mij echt een groot plezier doen!! Alvast bedankt! djo_321@hotmail.com Joachim
Laatste reactie door joa1207, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van BOBBY EN DE GEESTENJAGERS Martin Lagestee met: Nils Verkooijen (Bobby), Hanna Obbeek (Sanne), Max van der Burg (Lucas), Lotte Heijtenis (Els), Bas van Prooijen (Benno), Jelle Stout (Thomas), Diana Dobbelman (Martha), Eva van der Gucht (Bernadette), Dimme Treurniet (Eric Masters), Joke Tjalsma Scenario: Martin Dewitte, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is nieuw van Machine Gun Preacher De film vertelt het verhaal van Sam Childers, een voormalige drugdealer en bendelid van de Hell’s Angels die zich bekeerd heeft tot God. Hij richtte een weeshuis op in Soedan in de jaren ’90. Nadien vormde hij een militie om te voorkomen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
een witte iphone is een gayphone.
Laatste reactie door kipneck, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
als je winrar heb kan je dat gewoon doen met rechtermuisknop op de map en dan ad to archive van plaats dat je een rar bestand maakt maak je een dan een ZIP
Laatste reactie door kaasbroodje, -
HOT Torrents op SPAM
door Gast Hotwheels- 0 reacties
- 1k weergaven
ik spam me dood edit: duken
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Bump..
Laatste reactie door playstation, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,28168.msg120257#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Iron Man 3 In de derde film over Iron Man 3 komt Tony Stark erachter dat een machtige vijand zijn persoonlijke leven aan het verwoesten is. Hij moet al zijn creativiteit aanwenden om te overleven. Hij moet zich afvragen of het pak de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik zoek de Dvd van Ilse de Lange Live at Ahoy 2009 (de retail versie) Heeft iemand die beschikbaar? Ook zoek ik Mamma Mia (de film) Alvast bedankt Groet Perdokkie
Laatste reactie door perdokkie, -
probleem met vista
door gkeeee- 2 reacties
- 1k weergaven
ik heb vista zitten downloaden maar bij het einde, toen de download klaar was, kwam er te staan spinstall.exe is geen geldig win32-toepassing. kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo allemaal !! ik heb ff vraagje want wou zonet film kijken alleen toen lukte het niet meer op beeld te krijgen op mijn tv er stond : niet ondersteunt signaal pas uw pc uitgang aan zou iemand mij kunnen helpen zodat ik toch nog een filmpje kan zien? Alle kabels zijn goed aangesloten en hij deed het eerst wel en als ik de laptop uitdoe en weer opstart dan doet hij het voor ongeveer 5 seconden. Daarna valt hij weer uit en krijg ik dat van niet ondersteunt signaal weer te zien plus een zwart scherm. Ik heb volgens mij niks verandert in de resolutie maar ik heb hier de link waar je die kunt zien: http://s648.photobucket.com/albums/uu205/janniek/?action=view&curre…
Laatste reactie door janniek, -
Aw:virtuele schijf
- 1k weergaven
1 topic is toch genoeg. Lees anders ff de andere topics door over Fifa2006 er zijn de laatste tijd heel veel problemen daarmee en je moet bij gamecopyworld.com een kleine image binnenhalen en dat installeren ofzoiets wordt allemaal in de andere topics ook uitgelegt
-
- 7 reacties
- 1k weergaven
Hoi ik ben opzoek naar een ds lite met flash kaart. Ik wil hem wel eerst eventjes in echt bekijken voordat ik hem echt koop ik wil zo 50euro er voor geven meer heb ik niet. Heeft iemand nog eentje thuis liggen waarmee hij toch niks doet reageer op dit topic! Dan kan je me er erg blij mee maken.
Laatste reactie door x90x, -
Kan spel niet opstarten?!
door Gast Kaszz- 0 reacties
- 1k weergaven
hoi, pas heb ik flight simulator X gedownload. ik had 2 dvd's nodig om het spel op te branden. Ik heb hem toen ook geinstalleerd en dat ging allemaal goed. probleem is nu dat het spel niet meer op kan starten, als ik dvd2 in de lade doe dan reageert ie uberhaubt niet. Als ik dvd1 in de lade doe dan vraagt hij alleen om te deinstalleren. Weet iemand wat ik fout heb gedaan? alvast bedankt Kas
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
k heb een microsoft word office gedownload en er zit een bin file en een cue-bestand
Laatste reactie door grafgeest 076, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: FC Utrecht – RKC Waalwijk Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Twee clubs die dit seizoen een redelijk moeizame start kennen zijn RKC Waalwijk en FC Utrecht. Als we kijken naar de ranglijst dan zien wij een magere vijftiende positie voor de Utrechters en een veertiende positie voor de club uit Waalwijk. Beide ploegen wisten dit seizoen pas één keer te winnen en dus zullen zowel Utrecht als RKC er vandaag op gebrand zijn om de drie punten mee naar huis te nemen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicat…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hoi, Zoek een goede Processor E8400/E8500/E8600 met een beetje goede batch voor m'n Computer. Draai momenteel een quad core (Q6600) maar wil graag terug naar een Dual core.
Laatste reactie door egemin, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is nieuw van A Dark Truth Het verhaal gaat over een ex-CIA agent die zijn spannende leven opgeeft om de presentator van een politiek praatprogramma te worden. Hij vergaart heel wat aandacht en wordt gevraagd om de waarheid over het bloedbad in een Zuid-Amerikaans dorpje aan het licht [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Site van het Jaar verkiezingen 2005!
- 1k weergaven
bpower schreef: Jah dat zal helemaal leuk zijn! de Duken.NL straat in belgië
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
scoop okeej...
Laatste reactie door Jeroen,