Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 558 weergaven
ik zou wel iets meer geld vragen, zo rond de 200 euro is een mooie prijs
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 810 weergaven
waarom wil niemand hem hebben?
Laatste reactie door -lol-, -
- 0 reacties
- 605 weergaven
zit er een spel bij?? wil je hem ruilen tegen een xbox 360 met een paar spellen + 2 controllers??
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 724 weergaven
Nieuwe link: http://link.marktplaats.nl/214840964 De prijs is iets goedkoper nu..
Laatste reactie door Wouter36, -
- 0 reacties
- 746 weergaven
Het is een heel leuk kerst cadeau voor jong en oud!
Laatste reactie door Wouter36, -
- 2 reacties
- 873 weergaven
Als je Virtual DJ hebt moet je wel automix aanzetten Ja ik heb Virtual DJ, maar waar kan ik die automix knop vinden???
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 2 reacties
- 976 weergaven
overigens staat de © op duken.nl, dus graag deze tut niet gebruiken voor je eigen website DHRJ
Laatste reactie door IfElse, -
Re: [TUT] Jailbreak Iphone/ Ipod touch/ Ipad v.3.1.2, 3.1.3, 3.2 en 4.0+ | Free apps
door HenkGameVids- 9 reacties
- 1.1k weergaven
ik ben toch aan het jailbreake maar heb vraagje: je moet cydia.hackolu.us in type maar moet je daar voor ook nog http:// zetten?? 3.Nu krijg je een schermpje in beeld: Vul daarin: cydia.hackulo.us en klik op 'Add Source' :peace:
Laatste reactie door Rikkert., -
- 4 reacties
- 718 weergaven
4.3.1 IPSW Download: http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/ is dead link maar ziet er goed uit als die link het doet maar is proberen. ik heb nog steeds 4.1 jailbreak
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 701 weergaven
Tiktak, als je een handleiding wilt maken neem dan invervolg eerst even contact op met mod of admin. Handleidingen worden gemaakt met tekst (met pijl) en een plaatje. Voor elke stap die je doet, voor elke muisklik maak je een screenshot met een pijl. Dit kan heel mooi met snagit. Als je hem even goed maakt kunnen we hem in FAQ opnemen.
Laatste reactie door Robin, -
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 594 weergaven
Klaar met plaatjes. Post Merge: februari 14, 2009, 07:43:09 am Is hij goed? Want het is een heel eenvoudig programmatje...
-
- 0 reacties
- 749 weergaven
http://www.youtubedownload.nl 10 x makkelijker voor mijn doen
Laatste reactie door jenteaap2, -
- 644 weergaven
MEt dit kan je van alle sites...
-
- 0 reacties
- 772 weergaven
met realplayer ook (de meeste sites)
Laatste reactie door Schaapje, -
- 678 weergaven
Real player convert het niet naar wat jij wilt. Met dit convert je het zondere programma naar wat jij wilt.
-
- 0 reacties
- 664 weergaven
voor mij is het duidelijk maar de volgende keer zou ik gewoon met snagit werken.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 623 weergaven
Ik heb snagit ook gebruikt...........
-
- 0 reacties
- 796 weergaven
De plaatjes doen het niet meer, althans de 3 onderste O0
Laatste reactie door Farid., -
- 723 weergaven
Farid. het ligt aanjouw bij mij doen ze het gewoon.
-
- 0 reacties
- 650 weergaven
Lag niet aan hem, je had iets verkeerd gedaan waardoor je naar de site imageshack linkte i.p.v. naar de screenshot, heb het aangepast. Trouwens je 1e plaatje komt van een andere site, is ook niet echt de bedoeling, het gaat erom dat je zelf de plaatjes maakt. Nog een ander punt is dat de plaatjes niet met een DukeN.NL watermerk zijn voorzien, dit moet nog even gebeuren. En het laatste wat ik wou zeggen is dat het beter is om je plaatjes op te slaan als .jpg i.p.v. .png, dit scheelt namelijk wat kwaliteit
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 881 weergaven
Goeie tips!
-
- 0 reacties
- 621 weergaven
het gaat om het simpele als je 20 verschillende plaatjes moet maken en uploaden ben je veelste lang bezig hiermee heb je een plaatje in een seconde klaar en hoeft hem niet op te slaan of upteloaden
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 628 weergaven
ik wil wat reps hebben
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 546 weergaven
als ik een server heb aangeklikt (lumiel ofzoiets), en op select server klik, loopt het spel vast. wat kan ik hier aan doen? alvast bedankt mvg rowinesli
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 715 weergaven
ik ga nu eerst proberen de harde schijf opnieuw te formateren en opnieuw naar wbfs bestand over te zetten.. als dat niet lukt ga ik jouw methode proberen.. zou je me dan die methode nog wat duidelijker uit kunnen leggen, want ik snap er helemaal niets van
Laatste reactie door animallovertje,