Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 965 weergaven
iPod touch spelle op zetten gratis zo alls spore en zo O0 wie kan mijn helpen met uit leg?
Laatste reactie door Duken, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast ludacrash- 0 reacties
- 965 weergaven
ik wil wel graag 1 uitnodiging.. wie heeft er 1 voor mij? mijn email': rickjansen_93@hotmail.com :)
-
- 0 reacties
- 964 weergaven
[table][th] Live: FC Twente – Ajax Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De wedstrijd van dit weekend mag toch wel de wedstrijd van FC Twente tegen Ajax worden genoemd, de wedstrijd belooft dan ook een waar spektakel te gaan worden tussen de nummer 1 en de nummer 3 van de Eredivisie ranglijst. Deze wedstrijd tussen FC Twente kan afhankelijk van wat de andere ploegen dit weekend doen in de eredivisie een hoop veranderen in de ranglijst van de Eredivisie. De grote vraag is dan ook weten de tukkers, of terwijl FC Twente de koppositie vast te houden en ook Ajax in eigen hui…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Re: foutmelding football manager 2008
door Gast DRKOEK- 0 reacties
- 964 weergaven
mensen ik heb dit: wie kan me helpen? groetjes!
-
Dus jij denkt dat je zieke moves hebt?
door Gast ravi15- 2 reacties
- 964 weergaven
hierow een filmpje.....betreft dansen....kan je goed gebruiken als je er al een tijdje mee bezig bent succes ermee http://zadan.nl/index.php?option=com_lpcontent&view=article&id=1116:dus-jij-denkt-dat-je-zieke-moves-hebt&catid=5:nieuws-actueel&Itemid=22
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 964 weergaven
Ik ben a technisch maar op de ene of ander manier lukt het mij al jaren perfect te downloaden van nieuwe films, helaas is hier eergisteren een einde aan gekomen. Telkens als ik een film download, en die klaar is ik wil het vervolgens afspelen dan krijg ik of 4 sec beeld met niets er op of een filmpje met download payvix, maar playvix heb ik geprobeerd te downloaden maar hmmm... ik snap het niet meer, en hmmm ik ben verslaafd aan downloaden please help mee.. thanxs ???
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 963 weergaven
da's duidelijk
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 963 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25891.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 963 weergaven
kan iemand me nou helpen dan??
Laatste reactie door christian1988, -
- 0 reacties
- 962 weergaven
. La Religieuse De 16-jarige Suzanne wordt tegen haar wil in naar een klooster gestuurd om zo novice te worden. Dromend van een vrij bestaan probeert ze de manieren, eenzaamheid en de wreedheid van het kloosterleven te doorstaan. Regie: Guillaume Nicloux Met: Isabelle Huppert, Louise Bourgoin, Pauline Etienne, Martina Gedeck, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:Ik geef het op!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 962 weergaven
Hahahah wil je lege dvd\'s al onderzetter gebruiken of wil je er wat op hebben staan nog?
-
wii updaten
door TOMHOFMAN- 1 reactie
- 962 weergaven
Hallo ik heb een probleem Als ik de updates wil doen voor de wii geef die aan (error:test fialed-chech your connections and try again) Wat moet ik doen Groetjes Tom
Laatste reactie door Robin, -
- 5 reacties
- 962 weergaven
Ik wil voor mijn team een site maken. Ik heb nu een site op everyoneweb maar kan geen pagina's meer aanmaken www.kloosterhaara1.tk Dit zijn de dingen die ik sowiezo wil hebben: -Home -Selectie -Competitie -Stand -Beker -Foto's -Video's -Gastenboek en er moeten nog 15 onzichtbare pagina's komen omdat ik bij de selectie wil hebben dat je op de foto van de speler klikt en het dan doorlinkt naar een pagina met alle gegevens over die speler. Hebben jullie advies voor me?
Laatste reactie door 'Robin, -
Spam
door Gast de.schurk- 0 reacties
- 961 weergaven
Spam verwijderd door moderator.
-
- 0 reacties
- 961 weergaven
JA... Weet iemand een NEDERLANDSE tutorialsite voor Adobe Premiere Pro CS3? Alvast bedankt
Laatste reactie door Niek67, -
- 0 reacties
- 961 weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – Roda JC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de vijfde speelronde wordt gespeeld in Rotterdam. Feyenoord mag het in de eigen Kuip opnemen tegen Roda JC. Feyenoord wist pas vorige week de eerste punten te halen tijdens de 3-1 overwinning op NAC. Roda JC heeft ondertussen al zeven punten bij elkaar gespeeld door te winnen van ADO Den Haag en Cambuur Leeuwarden en gelijk te spelen tegen Vitesse. Roda JC wist de laatste vier wedstrijden tegen Feyenoord niet te winnen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis …
- 0 reacties
- 961 weergaven
Ik heb ook avi bestanden 2 bestanden cd 1 en cd2 allebei avi bestanden maar nu wil ik branden met Convert (ga toch proberen) maar nu wil die hem niet branden
Laatste reactie door meissie1595, -
demontools
door waltere- 0 reacties
- 961 weergaven
ik heb demon tools gedouwnload maar ik kan hem niet opstarten als ik ut wil openen dan start ie niet
Laatste reactie door waltere, -
- 0 reacties
- 961 weergaven
. Party Girl Angélique (Angélique Litzenburger) is een 60-jarige gastvrouw in een nachtclub, die mannen verleid tot het bestellen van drankjes voor haar. Vanwege haar hoge leeftijd daalt het aantal klanten, maar vaste bezoeker Michel valt voor haar als een blok. Wanneer het op trouwen aankomt, geeft dit een kans [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 960 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Swan Princess Christmas Prinses Odette, Prins Derek en hun vertrouwde bos vrienden herenigen voor de eerste kerstviering samen in dit geheel nieuwe avontuur! Wanneer het koninkrijk zich voorbereidt voor een feestelijke vakantie, plant de kwaadaardige Rothbart Kerstmis te vernietigen. Zullen de kasteel vrienden [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 960 weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – FC Utrecht Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De koploper uit Zwolle mag het zondagmiddag opnemen tegen FC Utrecht. De Zwollenaren zijn de enige ploeg in de Eredivisie die nog geen punten heeft verspeeld. FC Utrecht wist daarin tegen afgelopen weekend pas de eerste overwinning te behalen. Tegen AZ werd er met 2-0 gewonnen door goals van Steve de Ridder. PEC Zwolle heeft nu tien wedstrijden achter elkaar gewonnen, daarvan waren er vijf vriendschappelijk en vijf voor de Eredivisie. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de liv…
- 0 reacties
- 960 weergaven
[table][th] Live: FC Utrecht – RKC Waalwijk Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Twee clubs die dit seizoen een redelijk moeizame start kennen zijn RKC Waalwijk en FC Utrecht. Als we kijken naar de ranglijst dan zien wij een magere vijftiende positie voor de Utrechters en een veertiende positie voor de club uit Waalwijk. Beide ploegen wisten dit seizoen pas één keer te winnen en dus zullen zowel Utrecht als RKC er vandaag op gebrand zijn om de drie punten mee naar huis te nemen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicat…
- 0 reacties
- 960 weergaven
[table][th] Live: FC Twente – Go Ahead Eagles Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de zaterdagavond gaat tussen twee teams uit het oosten van het land. FC Twente ontvangt Go Ahead Eagles in de Grolsch Veste. Het is een duel tussen de nummer drie en nummer elf van de Eredivisie, waar het verschil tussen beiden tien punten bedraagt. FC Twente staat op een keurige derde plaats met slechts drie punten achter koploper Vitesse. De thuiswedstrijd tegen The Eagles is het perfecte moment om voor een dag gedeeld koploper te zijn. Want als er puur n…
Softmod etc.
door Marith- 4 reacties
- 959 weergaven
Hoi Hoi Allemaal Met een beetje gekloot heb ik het voor elkaar gekregen m'n backup dingen te wissen.. ik kan nu dus geen gedownloade spellen meer aan.. Nou heb ik een SD kaartje besteld (komt morgen) en wil ik proberen de wii zelf te softmodden.. Hebben jullie nog tips? Nederlandse sites etc? Verder heb ik dit gedaan omdat ik bij Grand Slam Tennis een error #002 kreeg.. Zal ik deze game nu wel kunnen spelen (als het is gelukt te softmodden) Ik heb Maxell DVD-R DVD's en deze deden het allemaal prima.. Ik ben dus opzoek naar ideeën etc. :-) Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Groetjes, Marith PS: Mailen of berichtje sturen mag ook!!
-
- 0 reacties
- 959 weergaven
ik zet mijn mobiel gewoon aan, bij mij pakken ze hem niet meer af :duivel: :duivel: als ze hem willen afpakken zet ik me mobiel op wekker (om ongeveer 4 uur in de morgen) Gma Gma moeten ze maar niet mijn mobiel afpakken :duivel: en nu doen ze het niet meer :duivel: Misschien een tip??? ;D
Laatste reactie door Farid.,