Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
hallo, Ik heb een psp op marktplaats gekocht anderhalf jaar geleden. maar ik weet niet of hij al omgebouwd is... ik kan wel muziek op zetten maar ik weet niet waar ik psp spellen kan downloaden. dus ik kan wel muziek afspelen, is hij dan al omgebouwd en kan ik er dan ook al psp spellen opzetten en spelen? Demy.
-
Re: Probleem
door Albert R.- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Het Programma is SABnzb+ 0.3.1
Laatste reactie door Albert R., -
Re: Iphone
door loesJ...- 0 reacties
- 1,1k weergaven
bedankt!
Laatste reactie door loesJ..., -
Aw:PS 2 Spellen downloaden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Turklife01 schreef: even de handleidingen hier doorlezen en je weet hoe je kan downloaden overal vindt je wel games voor de PS2. En om te leren hoe je ze moet branden kan je ff googlen en dan weet je het zo. Je moet er in ieder geval wel iets voor doen!
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van The Great Gatsby In 1922 gaat Nick, gespeeld door “Tobey Maguire”, naast de de extravagante miljonair Jay Gatsby (“Leonardo DiCaprio”)wonen. Nick wordt steeds verder in de wereld van Gatsby getrokken. Regie: Baz Luhrmann Met: Leonardo DiCaprio, Joel Edgerton, Carey Mulligan, Amitabh Bachchan, Tobey Maguire, Isla Fisher, Jack [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – FC Utrecht Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De koploper uit Zwolle mag het zondagmiddag opnemen tegen FC Utrecht. De Zwollenaren zijn de enige ploeg in de Eredivisie die nog geen punten heeft verspeeld. FC Utrecht wist daarin tegen afgelopen weekend pas de eerste overwinning te behalen. Tegen AZ werd er met 2-0 gewonnen door goals van Steve de Ridder. PEC Zwolle heeft nu tien wedstrijden achter elkaar gewonnen, daarvan waren er vijf vriendschappelijk en vijf voor de Eredivisie. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de liv…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 3 reacties
- 1,1k weergaven
Hallo, Mijn vraag is, bestaan er gta 4 mods voor op de ps3? Zoja, wat voor een mods? Ik ben gewoon jaloers op die mooie mods van gta 4 op de pc maar mijn laptopje kan gta 4 niet aan. Alvast bedankt,
Laatste reactie door Maikuul, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Vind je dit een nutteloze topic stem dan op deze maar dat is ook een beetje een grapje. vertel hier je domste grap ooit hier komt die van mij het is rood en het ziet eruit als een aardbei maar het is geen aardbei toch een aardbei ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :) :) :) :) :D :D :D :D
Laatste reactie door stefjuh, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22797.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Ajax – Cambuur Leeuwarden Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het toetje van deze speelronde is voor Ajax en Cambuur Leeuwarden. In de ArenA zullen deze teams strijden om de laatste drie punten die te verdienen zijn in dit weekend. Ajax heeft de concurrentie een geweldige klap te geven door te winnen in De Kuip en de naaste belagers op acht punten te zetten. Dat doet het niet met erg mooi voetbal zoals we eigenlijk gewend zijn, maar het is wel effectief. De Amsterdammers zijn onderhand alweer veertien wedstrijden oprij ongeslagen in de Eredivisi…
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Serials.ws
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: FC Twente – Ajax Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De wedstrijd van dit weekend mag toch wel de wedstrijd van FC Twente tegen Ajax worden genoemd, de wedstrijd belooft dan ook een waar spektakel te gaan worden tussen de nummer 1 en de nummer 3 van de Eredivisie ranglijst. Deze wedstrijd tussen FC Twente kan afhankelijk van wat de andere ploegen dit weekend doen in de eredivisie een hoop veranderen in de ranglijst van de Eredivisie. De grote vraag is dan ook weten de tukkers, of terwijl FC Twente de koppositie vast te houden en ook Ajax in eigen hui…
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van An Episode in the Life of an Iron Picker Nazif en Senada wonen in Bosnië en ze hebben het niet bepaald breed. Samen hebben ze twee dochters, emsa en Sandra. Nazif verdient geld door oud metaal in te zamelen en het door te verkopen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
De download is nieuw van A Dark Truth Het verhaal gaat over een ex-CIA agent die zijn spannende leven opgeeft om de presentator van een politiek praatprogramma te worden. Hij vergaart heel wat aandacht en wordt gevraagd om de waarheid over het bloedbad in een Zuid-Amerikaans dorpje aan het licht [...] Het volledige artikel bekijken
moest net ff kakken, wil je hem aflikken ? O0
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Uprising44 The Silent Shadows-SKIDROW Uprising44 The Silent Shadows-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Uprising44.The.Silent.Shadows-SKIDROW Releasedatum: 14.09.2012 Retail Datum: 18-09-2012 Bestandsnaam: Uprising44.The.Silent.Shadows-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 2,6 GB Genre: Strategie Uitgever: DMD Enterprise Ontwikkelaar: DMD Enterprise Bescherming: N / A Op de markt Beschrijving Uprising44: The Silent Shadows combineert [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
The Dark Knight Rises Het is acht jaar geleden dat Batman in de duisternis is verdwenen en van een held in een banneling is veranderd. Hij heeft de schuld van de dood van Harvey Dent op zich genomen en voor het grotere goed alles opgeofferd. Deze leugen heeft een tijd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ok O0
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
iPod touch spelle op zetten gratis zo alls spore en zo O0 wie kan mijn helpen met uit leg?
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Peer-2-Peer . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27505.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
als je winrar heb kan je dat gewoon doen met rechtermuisknop op de map en dan ad to archive van plaats dat je een rar bestand maakt maak je een dan een ZIP
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Stream AZ – Vitesse Eredivisie 1 september 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vandaag zenden we weer vele wedstrijden gratis uit met ondermeer AZ tegen Vitesse. Je kan je nu aanmelden om deze voetbalwedstrijd gratis te volgen. Na het aanmelden kan je direct de wedstrijd gratis volgen vanaf de aftrap tot de laatste seconde. Veel kijkplezier! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie is via de …
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb spore gedownload van demonoid, nu heb ik hem gemount! Ik installeerde hem en nu vraagt hij om een regestratiecode. Ik heb de registratiecode out de crack gehaalt en gepached maar nu zegt hij steeds dat het een foute is! :-[ Ik download bijna nooit games maar deze leek me wel leuk, en hoe zit dat met die crack moet ik die copieeren?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoe open jij een nieuw tablad? Misschien dat het daar aan ligt. Ik gebruik ook mozilla. dubbelpost :buck:
Laatste reactie door Vico,