Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 916 weergaven
Unieke download van Epic Mary Katherine woont met haar vader, die professor is, in een bos. Als ze haar vader in het bos gaat zoeken wordt ze plotseling verkleind en ze ontdekt het miniscule Bladervolk. Ze moet hen helpen met de strijd tegen de boosaardige Boggans. Regie: Chris Wedge Met [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 915 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Swan Princess Christmas Prinses Odette, Prins Derek en hun vertrouwde bos vrienden herenigen voor de eerste kerstviering samen in dit geheel nieuwe avontuur! Wanneer het koninkrijk zich voorbereidt voor een feestelijke vakantie, plant de kwaadaardige Rothbart Kerstmis te vernietigen. Zullen de kasteel vrienden [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 915 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Cave of Forgotten Dreams Documentaire over de grotten bij het Franse Chauvet. Hier werden in 1994 de oudste grotschilderingen ter wereld ontdekt. Deze kunstwerken zijn 32.000 jaar oud. Werner Herzog filosofeert over de kunstenaars uit die tijd. Regie: Werner Herzog Met: Werner Herzog, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 915 weergaven
nou ik heb dus vandaag zo'n appaaratje gekocht waar je allemaal van die SD kaarten enzo erin kunt doen :buck: en dan zeg maar aan je PC aansluiten alles gaat goed todat ik een van die bestanden wil verwijderen of bestanden toevoegen :geheim: het rare deraan is dat ik wel de bestanden van de SD kaart naar me PC kan slepen :buck: Bijlage meegeleverd [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 915 weergaven
Slotje idd O0
Laatste reactie door headsh0t, -
Digitorianen.
door noeke- 1 reactie
- 915 weergaven
;DBen op zoek naar andere Digitorianen! Groetjes van Maccie en Noeke!
Laatste reactie door riczz2, -
- 0 reacties
- 914 weergaven
het volgense probleem doet zich voor: Geen enkel brandprogramma herkend dvd-r. ik heb verbatim dvd-r aangeschaft maar alle brandprogramma's lopen vast, en elke keer geven ze aan dat er geen dvd is ingevoerd??? Wie weet waar dit aan ligt en dus hoe kan ik het oplossen ik ben zeer benieuwd naar de oorzaak en jullie reactie's groet wrist ps: als er ergens een linkje is op deze site, laat het me even weten, ik kon 'm namelijk niet vinden...
Laatste reactie door wrist, -
- 0 reacties
- 914 weergaven
Laatste reactie door Chief., -
- 0 reacties
- 914 weergaven
[table][th] Live: Vitesse – NEC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De andere ‘lunchwedstrijd’ van dit weekeinde is ook een derby. Deze derby gaat tussen de rivalen Vitesse en NEC, waar de spanningen vaak hoog op kunnen lopen. Dit keer stappen de teams de derby in als de nummer twee en nummer zeventien van de Eredivisie, waarbij het onderlinge verschil 22 punten bedraagt. Normaal gesproken moet dat een simpele overwinning zijn voor de nummer twee, maar een derby is een wedstrijd met een speciale lading waarbij van alles mogelijk is. Er zijn websites beschikbaar…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 913 weergaven
Ik zou zeggen open hiervoor je eigen topic(s).
Laatste reactie door Assyrian, -
:-[
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 2 reacties
- 912 weergaven
overigens staat de © op duken.nl, dus graag deze tut niet gebruiken voor je eigen website DHRJ
Laatste reactie door IfElse, -
Re: [Centraal] Anno 1404 Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast goldiloxx- 0 reacties
- 911 weergaven
klopt, maar dan vraagt ie wel om de retail dvd. heeft iemand daar al een torrent of zo van want die van mininova is een direct download versie en die pakt ie niet
-
- 0 reacties
- 911 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van BOBBY EN DE GEESTENJAGERS Martin Lagestee met: Nils Verkooijen (Bobby), Hanna Obbeek (Sanne), Max van der Burg (Lucas), Lotte Heijtenis (Els), Bas van Prooijen (Benno), Jelle Stout (Thomas), Diana Dobbelman (Martha), Eva van der Gucht (Bernadette), Dimme Treurniet (Eric Masters), Joke Tjalsma Scenario: Martin Dewitte, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 910 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33829.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 910 weergaven
. Oblivion In de toekomst is de aarde onherkenbaar veranderd en Jack Harper (“Tom Cruise”) maakt deel uit van een missie waar de laatste delfstoffen worden gewonnen. Dan stort er een ruimteschip neer en Jack redt een vrouw uit het wrak. Dit leidt tot een reeks gebeurtenissen waarin de toekomst [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 910 weergaven
Hoi! Ik heb ook een probleem met het branden van wii spellen. Ik he een Sony Vaio met een Sony DVD RW-DW56A brander. Ik heb heel vaak films gebrand op DVD+R, altijd zonder problemen. Ik wil nu WII spellen branden op DVD-R en steeds krijg ik fouten bij het brandprpgramma. Nij IMGburn krijg ik de melding Write protected en bij Nero onbekende brandfout. Inmiddels heb ik verschillende -R DVDtjes geprobeerd (Verbatim, Platinum en Imation). Als ik de spellen om een +R brandt gaat dit goed, alleen mn WIi kan geen +R lezen. Wie kan me helpen???
Laatste reactie door Alwayslost, -
- 0 reacties
- 910 weergaven
[table][th] Live: NEC – AZ Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van dit Eredivisieweekend is weggelegd voor NEC en AZ, deze twee ploegen gaan wellicht ook dit weekend zorgen voor de meest spannende wedstrijd van dit weekend omdat uit statistische grafieken blijkt dat de twee ploegen behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn. Doordat deze twee clubs zo aan elkaar gewaagd zijn werden de laatste 6 wedstrijden tegen elkaar in het stadion van NEC dan ook gelijkgespeeld, toch bestaat de grootste kans nog altijd dat NEC in eigen huis verliest, want slechts 18,8%…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 909 weergaven
hallo allemaal !! ik heb ff vraagje want wou zonet film kijken alleen toen lukte het niet meer op beeld te krijgen op mijn tv er stond : niet ondersteunt signaal pas uw pc uitgang aan zou iemand mij kunnen helpen zodat ik toch nog een filmpje kan zien? Alle kabels zijn goed aangesloten en hij deed het eerst wel en als ik de laptop uitdoe en weer opstart dan doet hij het voor ongeveer 5 seconden. Daarna valt hij weer uit en krijg ik dat van niet ondersteunt signaal weer te zien plus een zwart scherm. Ik heb volgens mij niks verandert in de resolutie maar ik heb hier de link waar je die kunt zien: http://s648.photobucket.com/albums/uu205/janniek/?action=view&curre…
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 909 weergaven
disweb
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 908 weergaven
Gevonden Spring Breakers Vier meiden overvallen een fastfood restaurant om zo hun vakantie te betalen. Als ze met hun buit hard gaan feesten worden ze opgepakt door de politie. Hun borg wordt betaald door ene Alien. Hij geeft de vier klusjes om hun borg te betalen en laat ze tegelijkertijd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 908 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24831.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
Deamon Tools verwijderen?
door Gast MichelleSunno- 0 reacties
- 908 weergaven
Ik zit met een probleem. Het lukt niet op Deamon Tools te verwijderen. Hij staat niet in de software lijst. Ik ben verder niet zo handig met computers dus kunnen jullie me helpen?
-
- 0 reacties
- 907 weergaven
Deze release is nieuw van De Bijbel 04, Jozef Aartsvader Jacob heeft Joseph en Benjamin meer lief dan zijn andere zonen. Met name Joseph wordt voorgetrokken. Als de kans zich voordoet verkopen zijn broers hem als slaaf naar Egypte en vertellen hun vader dat hij is omgekomen door een wild [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 907 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Peer-2-Peer . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27505.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal,