Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Stream AZ – Vitesse Eredivisie 1 september 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vandaag zenden we weer vele wedstrijden gratis uit met ondermeer AZ tegen Vitesse. Je kan je nu aanmelden om deze voetbalwedstrijd gratis te volgen. Na het aanmelden kan je direct de wedstrijd gratis volgen vanaf de aftrap tot de laatste seconde. Veel kijkplezier! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie is via de …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25315.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
The Pirates! Band of Misfits Een groep piraten onder leiding van een niet al te snuggere kapitein wil zijn grote rivalen Black Bellamy en Cutlass Liz verslaan om ´Piraat van het Jaar´ te worden. Tijdens dit avontuur maken ze onder andere kennis met een duivelse koningin en een wetenschapper genaamd [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Ik heb the godfather 2 gedownload en met een serial number geïnstalleerd en dat werkte. Maar toen ik het spel wou opstarten kwam er telkens een schermpje van EA waarop letterlijk staat: Voer hier je registratiecode in. Voer de registratiecode in die je vindt in je bevestigingse-mail, in de handleiding of op de verpakking van de game of op de Game Card. Ik heb dezelfde serial ingevoerd maar dat werkte niet. Kan iemand me alstublieft helpen!! Alvast bedankt.
Laatste reactie door jensu_4, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Peer-2-Peer . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27505.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
test topic waar nog goedkeuring voor dient te komen
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Je moet volgens mij persee een update doen? Heeft hier nou niemand meer last van?
Laatste reactie door Mussie, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hey, mensen ik heb tussendoor iets gemaakt, een signature voor mijn Age of Conan Guild members, Dus het gaat alleen even om het geheel What do you think of it?
Laatste reactie door Jon, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Maakt mij niet uit. Ik wil hier geen ruzie over. Download gewoon met een torrent. Iedereen weet dat de torrent sites veilig zijn dan zo'n download site. Jij mag die site beter vinden maar euhh, ikke niet.
Laatste reactie door Vico, -
Re: [Centraal] Anno 1404 Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast brilsmurf007- 0 reacties
- 1k weergaven
hoi
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
JFK 99 waarom J.F.K? [Edit] Post zelf verwijdert, wist reden al.
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Et maintenant, on va où? In een Libanees dorp worden er mannen begraven. De rouwstoet splitst zich in een christelijk en islamitisch deel. De vrouwen van het dorp besluiten dat de mannen zich buiten religieuze conflict moeten houden en saboteren radio en TV om [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo Heeft er iemand voor mij nog een uitnodiging? Ben al zo lang op zoek om aan eentje te geraken. Het zou mij echt een groot plezier doen!! Alvast bedankt! djo_321@hotmail.com Joachim
Laatste reactie door joa1207, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: NAC – ADO Den Haag Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] NAC mag zondagmiddag om 14:30 uur aftrappen tegen ADO Den Haag. De ploeg uit de hofstad hoopt in Breda de eerste punten van het seizoen te halen. De thuisploeg hoopt na de nederlaag van vorige week in eigen stadion nu wel de volle winst te boeken. Beide ploegen lijken zich op te kunnen maken voor een seizoen tussen de plaatsen voor play-offs en nacompetitie. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisi…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
oow zet maar op me rekening haha, ik betaal het wel :buck:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20794.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, ik heb alle stappen gevolgd van convertxtodvd en was zover dat ik kon gaan branden,heb een lege dvd erin gedaan maar hij doet niets,ik moet er wel bij vertellen, heb convertxtodvd gedownload,en kon kopen of proberen, dus denk ik eerst maar proberen,zou het daar aan kunnen liggen. wie kan mij helpen alvast bedankt nelleket
Laatste reactie door nelleket, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
nee je begijpt het niet mijn film heeft dus echt de beste kwaliteit ik heb zelf al gekeken maar speel ik dat af met ondertiteling en dan heeft hij dat niet door hij doet alles wel goed en ik volg de handleiding maar er staat vanboven www.........be
Laatste reactie door kenner, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
jep, niet aangedacht. maar het is toch echt belangrijk anders word duken uit de lucht gehaalt :buck:
Laatste reactie door Jeroen, -
Kan spel niet opstarten?!
door Gast Kaszz- 0 reacties
- 1k weergaven
hoi, pas heb ik flight simulator X gedownload. ik had 2 dvd's nodig om het spel op te branden. Ik heb hem toen ook geinstalleerd en dat ging allemaal goed. probleem is nu dat het spel niet meer op kan starten, als ik dvd2 in de lade doe dan reageert ie uberhaubt niet. Als ik dvd1 in de lade doe dan vraagt hij alleen om te deinstalleren. Weet iemand wat ik fout heb gedaan? alvast bedankt Kas
-
Re: Nieuwe PC
door marcov- 0 reacties
- 1k weergaven
Hij wil crysis etc kunnen spelen.. ik zeg koop dan 8800GTS.. maar nee dat is dan weer te duur.
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
hehe eindelijk voor elkaar gegooid, macaffee dicht gegooid en toen bleefdie lang genoeg staan om de intalatie te beginnen want mac start vanzelf weer op, ong 10 min geleden dus maar ik zie niks verschijnen in de map die ik gekozen heb en heb ook geen map program(s) waar die in verschijnt heb ook al op mn c schijf gezocht naar iwd bestanden ofzo maar vind niks :S EDIT: LAATMAAR eindelijk gelukt zie nu de bestanden in mn gekozen map komen , kmoest dus heel macafee dichtgooien ( wat opzich al een hel is ) Post samenvoeging: november 12, 2009, 15:13:39 pm ik vraag wel heel veel :$ maar ik heb de crack van razor , daar staan best veel bestanden in als de map zone , mi…
Laatste reactie door marinus1991, -
wii updaten
door TOMHOFMAN- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo ik heb een probleem Als ik de updates wil doen voor de wii geef die aan (error:test fialed-chech your connections and try again) Wat moet ik doen Groetjes Tom
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb dat programma geopend, (wins3ld.exe) en verzonden to support! wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door stepduk,