Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
ik zet mijn mobiel gewoon aan, bij mij pakken ze hem niet meer af :duivel: :duivel: als ze hem willen afpakken zet ik me mobiel op wekker (om ongeveer 4 uur in de morgen) Gma Gma moeten ze maar niet mijn mobiel afpakken :duivel: en nu doen ze het niet meer :duivel: Misschien een tip??? ;D
Laatste reactie door Farid., -
Los verkopen of in een keer?
door Gast Vlutje- 5 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Ik zit erover te denken om een ps3 te kopen, maar heb nu nog een xbox360, maar ik vroeg me af hoeveel ik hiervoor kan vragen, en of ik het beter los of in 1 keer kan verkopen, ik heb het volgende: -Xbox360 met alle kabels zonder HDMI aansluiting(van vorig jaar november) -20GB harde schijf met daarop de volgende spellen: battlefield 1943 en Southpark:lets go tower defence play -2 wireless controllers met accu packs en plug-and-play kabels - Headset De volgende games: - GoW2: GOTY - Dirt 2 - Dead or Alive 4 - GH3 met 2 wired controllers - Lips met 2 microfoons - C&C Red Alert 3 - Universe at War: Earth Assault - Enemy territory: Quake wars - Crackd…
-
- 7 reacties
- 1k weergaven
Ik heb het idee dat duken vandaag uitgestorven is, rond dit tijdstip. Maar als er zo wat mensen zijn, doe ik wel mee
Laatste reactie door GreenDroid, -
Pacsteam vraagje
door Razor- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik ben dus van plan om GTA:SA te downloaden via Pacsteam omdat in mijn torrent de stemmen niet werken Maar werkt hij dan ook? Moet ik hem dan activeren ofso?
Laatste reactie door Razor, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25891.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Et maintenant, on va où? In een Libanees dorp worden er mannen begraven. De rouwstoet splitst zich in een christelijk en islamitisch deel. De vrouwen van het dorp besluiten dat de mannen zich buiten religieuze conflict moeten houden en saboteren radio en TV om [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 10 reacties
- 1k weergaven
hallo, Ik heb laats battlefield 2 gedownload en ik wou de crack gebruiken maar ik kan de folder niet vinden? ik heb hem al opnieuw geïnstalleerd maar ik kan hem niet vinden! waar kan ik de folder vinden?
Laatste reactie door roykev3, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb vorige week me psp laten ombouwen en heb er Monster Hunter Freedom 2 opgezet, alleen als ik een level speel en door de gebieden heen loop slaat hij erg vaak vast tijdens de laadtijden, ik kan niet eens een level uitspelen omdat hij zo vaak stil valt Het gebeurt altijd bij het laadscherm, deze bevriest en uiteindelijk valt de psp uit, weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Laatste reactie door ToAnPSP, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Ik heb sims 2 gedownload, Alles ging goed. Cd 1, Cd 2, Cd 3 Cd 4 heb ik allemaal gebruikt. Het spel installeren is ook allemaal goed. Maar als ik de spel wil op starten zegt die, Verwijder de cd-rom, plaats hem opnieuw, klik op ok en herstart de applicatie. Dat het ik gedaan, maar krijgt steeds hetzelfde bericht , Wie weet hoe het precies moet , omdat weg te krijgen en gewoon SIms 2 te spelen. alvast bedankt
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb dat programma geopend, (wins3ld.exe) en verzonden to support! wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door stepduk, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van The Great Gatsby In 1922 gaat Nick, gespeeld door “Tobey Maguire”, naast de de extravagante miljonair Jay Gatsby (“Leonardo DiCaprio”)wonen. Nick wordt steeds verder in de wereld van Gatsby getrokken. Regie: Baz Luhrmann Met: Leonardo DiCaprio, Joel Edgerton, Carey Mulligan, Amitabh Bachchan, Tobey Maguire, Isla Fisher, Jack [...] Het volledige artikel bekijken
Re: foutmelding football manager 2008
door Gast DRKOEK- 0 reacties
- 1k weergaven
mensen ik heb dit: wie kan me helpen? groetjes!
-
Aw:virtuele schijf
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
1 topic is toch genoeg. Lees anders ff de andere topics door over Fifa2006 er zijn de laatste tijd heel veel problemen daarmee en je moet bij gamecopyworld.com een kleine image binnenhalen en dat installeren ofzoiets wordt allemaal in de andere topics ook uitgelegt
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20794.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: AZ – SC Heerenveen Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Na een slopende wedstrijd van 120 minuten woensdagavond, staan beide ploegen opnieuw tegenover elkaar in het AFAS stadion. Het was een enerverende wedstrijd, waar uiteindelijk strafschoppen de beslissing bracht in het voordeel van AZ. Beide teams zullen vermoeid zijn na de slopende wedstrijd, maar daar hebben ze beiden last van en dus geen excuus voor een van de twee teams. Woensdagavond speelden ze om een plek in de kwartfinales van de KNVB beker, terwijl nu drie belangrijke punten in de Er…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
hehe eindelijk voor elkaar gegooid, macaffee dicht gegooid en toen bleefdie lang genoeg staan om de intalatie te beginnen want mac start vanzelf weer op, ong 10 min geleden dus maar ik zie niks verschijnen in de map die ik gekozen heb en heb ook geen map program(s) waar die in verschijnt heb ook al op mn c schijf gezocht naar iwd bestanden ofzo maar vind niks :S EDIT: LAATMAAR eindelijk gelukt zie nu de bestanden in mn gekozen map komen , kmoest dus heel macafee dichtgooien ( wat opzich al een hel is ) Post samenvoeging: november 12, 2009, 15:13:39 pm ik vraag wel heel veel :$ maar ik heb de crack van razor , daar staan best veel bestanden in als de map zone , mi…
Laatste reactie door marinus1991, -
Aw:Ik geef het op!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1k weergaven
Hahahah wil je lege dvd\'s al onderzetter gebruiken of wil je er wat op hebben staan nog?
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Peer-2-Peer . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27505.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 999 weergaven
JA... Weet iemand een NEDERLANDSE tutorialsite voor Adobe Premiere Pro CS3? Alvast bedankt
Laatste reactie door Niek67, -
- 0 reacties
- 999 weergaven
Pardon? Wie doet er racistisch dan?
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 999 weergaven
Mijnes 4.6 GB ?
Laatste reactie door marcov, -
wii updaten
door TOMHOFMAN- 1 reactie
- 999 weergaven
Hallo ik heb een probleem Als ik de updates wil doen voor de wii geef die aan (error:test fialed-chech your connections and try again) Wat moet ik doen Groetjes Tom
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 999 weergaven
Dit is een nieuwe release van Trois mondes Als Al iemand aanrijdt staat zijn leven in een klap op zijn kop. Op aanraden van zijn vrienden rijdt hij snel door zonder naar het slachtoffer te kijken. Julliette heeft het echter allemaal zien gebeuren en gaat helpt de vrouw van het [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 997 weergaven
Dit is dè plek waar je mag offtopic-en! Dus, praat maar raak! :offtopic: :drank: Whoohoo! Wat is de Goliath (achtbaan in walibi world) toch geweldig!!!
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 2 reacties
- 997 weergaven
overigens staat de © op duken.nl, dus graag deze tut niet gebruiken voor je eigen website DHRJ
Laatste reactie door IfElse,