Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
ik zet mijn mobiel gewoon aan, bij mij pakken ze hem niet meer af :duivel: :duivel: als ze hem willen afpakken zet ik me mobiel op wekker (om ongeveer 4 uur in de morgen) Gma Gma moeten ze maar niet mijn mobiel afpakken :duivel: en nu doen ze het niet meer :duivel: Misschien een tip??? ;D
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1k weergaven
iPod touch spelle op zetten gratis zo alls spore en zo O0 wie kan mijn helpen met uit leg?
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: PSV – RKC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Dit weekend is het weer tijd voor de Brabantse derby tussen PSV en RKC. Beide clubs kunnen een overwinning goed gebruiken. PSV kan zich na de nederlaag van vorige week tegen AZ herstellen door voor eigen publiek te winnen, terwijl RKC de punten nodig heeft om uit de degradatiezone te ontsnappen. Als PSV dit weekend weet te winnen dan lonkt de koppositie. De Eindhovenaren staan op dit moment al gedeeld bovenaan, samen met FC Twente en Heerenveen. FC Twente heeft echter een lastige uitwedstrijd bij SC …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
demonoid Invitation code
door Gast verkniptegeest- 0 reacties
- 1k weergaven
waarschijnlijk ben ik al de zoveelste die staat te springen om een demonoid Invitation code maar als iemand zich geroepen voelt........GRAAG!!! Mijn dank is bij voorbaat VERPLETTEREND; Marco (in Rotterdam beter bekend als ZAAG!..Zaag????DE ZAAGTAND!!?? Jawel DE enige echte..
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Undergroud Gamer is een site waar u Retro Games vind. Deze Games kunt u hier downloaden. Alle Games zijn van voor 01-01-2003. Het aanbod is groot.. Ik heb een aantal invites(7) voor mensen, maar deze zal ik alleen geven als jullie ook echt gaan downloaden / EN DELEN! (Delen is verplicht met een verhouding van 1:1 Minimaal.) ]Ik wil dit topic graag openen zodat meer mensen er van komen te weten en de site meer leden krijgt.( de site bestaat zowizo al uit 32.000 leden! dus ontvangers zijn er genoeg. Diegenen die ik een uitnodiging geef, ga ik er van uit dat je power user word (dit gebeurt al redelijk snel aangezien ik 27.56 GB heb geupload en 10.68 GB heb gedownload h…
Laatste reactie door riczz2, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33070.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
anti virus
door gkeeee- 1 reactie
- 1k weergaven
hoi, ik heb net avg free verwijderd wegens problemen die voorkwamen, mijn vraag is wie kent een hele goeie anti-virus rogramma.
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Dit is dè plek waar je mag offtopic-en! Dus, praat maar raak! :offtopic: :drank: Whoohoo! Wat is de Goliath (achtbaan in walibi world) toch geweldig!!!
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Minecraft.v1.2.5.CRACKED-P2P Minecraft.v1.2.5.CRACKED-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Minecraft.v1.2.5.CRACKED-P2P Retail Datum: 04/22/2012 Bestandsnaam: Minecraft.v1.2.5.CRACKED.rar Maat: 47 MB Genre: Avontuur Uitgegeven door: Mojang AB Ontwikkeld door: Mojang AB release Beschrijving Minecraft is een sandbox constructie spel, geïnspireerd door Infiniminer, en gemaakt door Markus Persson, de oprichter van Mojang specificaties. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Ik heb hem gedownload, en hij doet het. Je doet het zo: Eerst download je deze: Die installeer je en scipt de serial, dan kopieër je de crack naar de game file. EN DOWNLOAD DAN DEZE NOG: Dat is ook een crack en kopieër die ook naar je game file, En dan moet die het doen. [gmod]Direct links zijn niet toegestaan.[/gmod]
Laatste reactie door 2BeeTwo, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb vandaag The happening gedownload via utorrent en toen heb ik het op een dvd+R gebrand en daarna probeerde ik het te afspelen op 1 van mijn dvd spelers maar hij kan de disc niet lezen ook bij mijn ps2 niet...maar wel bij mijn dvd-recorder maar het moet toch normaal zijn dat het gewoon in alle spelers kan afspelen. Heb ik iets fout gedaan..met een verkeerde brandprogramma misschien?
Laatste reactie door Rayman90, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Maar zoals ik al heb gepostt zijn het 4 vlc bestanden (kijk boven voor info) hoe moet ik diedan extracten tot 1 of hoe werkt dat dan?
Laatste reactie door Maartenn, -
Re: Spelletje
door Vico- 0 reacties
- 1k weergaven
mooi hé ;D
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Roda JC – FC Utrecht Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 19.45 uur wordt ook een wedstrijd in Kerkrade gespeeld. FC Utrecht zal op bezoek gaan naar het zuiden van het land om te proberen drie punten mee terug te nemen. Dat zal het doen als de huidige nummer negen van de Eredivisie met 24 punten uit negentien wedstrijden. De thuisclub heeft vijf punten minder verzameld, namelijk negentien punten uit evenveel wedstrijden en bezet daardoor de zestiende positie op de ranglijst. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kij…
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik ga me niet verlagen aan jouw niveau. Je bent gewoon een sukkel die boel zoekt. Wil je wat weten? Mcafee/AVG/Norton/Kaspersky zeggen allemaal dat die site onveilig is: Danger: AVG Search-Shield has detected active threats on this page and has blocked access for your protection. The page you are trying to access has been identified as a known exploit, phishing, or social engineering web site and therefore has been blocked for your safety. Without protection, such as that in the AVG Security Toolbar and AVG, your computer is at risk of being compromised, corrupted or having your identity stolen. Please follow one of the suggestions below to continue. IP Address: 89.24…
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Okee sorry speel ook geen sims 2 op de nds (is veel aders dan op de pc)
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Releasedatum: 24-06-2012 Bestandsnaam: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Grootte: 49 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving Transformeer beelden met kern Photoshop-functies in een app ontwikkeld voor tablets.Combine afbeeldingen, gelden professionele effecten, delen de resultaten met vrienden en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Paranormal Activity 4 Vijf jaar nadat Katie samen met haar neefje Hunter spoorloos verdween en ze voor dood en verderf zorgde, keert ze nu terug in een nieuwe stad. Klaar om nieuwe slachtoffers te maken met haar demonische woede. Een buurmeisje legt alle gruwelijke gebeurtenissen vast. Het [...] Het volledige artikel bekijken
Re: vencinto
door Tom- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik wilde toch nog even reageren op dit topic. Ook ik heb veel last van die jongen gehad, maar ik heb geprobeerd zo aardig mogelijk over te komen. Ik heb hem veel geholpen met zijn problemen, misschien wel een stuk of 10. Allemaal over MSN. Ik wist dat velen van jullie werden toegevoegd op MSN en de PM problemen was ik ook van op de hoogte. Ik heb hem daarna dus aangesproken op zijn gedrag en wist niet dat jullie waarschuwingen gaven / banden. Nadat ik hem met klem heb gevraagd niet meer zo raar te doen, heeft hij het ook nooit meer gedaan. In ieder geval niet bij mij. Hier een stuk van een msn gesprek waarop ik hem heb aangesproken (28 januari '08): Viel hij na d…
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: RKC Waalwijk – FC Twente Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Speelronde achttien begint op vrijdagavond met de wedstrijd RKC Waalwijk tegen FC Twente. Deze wedstrijd gaat tussen een team dat strijd om de bovenste plaatsen en een team dat strijd om lijfsbehoud. Doordat alle teams onderin af en toe eens weten te winnen, blijft alles dicht bij elkaar staan. Dat betekent dat RKC op dit moment slechts twee punten boven de laatste plaats staat. De Eredivisie kruipt heel erg in elkaar. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan k…
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: RKC – Go Ahead Eagles Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In Waalwijk mag RKC het opnemen tegen promovendus Go Ahead Eagles. Beide ploegen zijn het seizoen boven verwachting begonnen, met vijf punten uit vier wedstrijden. RKC kwam vorige week nog met 2-0 achter, maar wist er alsnog een gelijkspel uit te halen. De Eagles wisten vorige niet te winnen van FC Groningen. Na drie keer voor te hebben gestaan, en na de 3-2 met twee man meer te hebben gespeeld, moest het genoegen nemen met slechts een punt. De laatste keer dat de ploeg uit Deventer wist …
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hey, mensen ik heb tussendoor iets gemaakt, een signature voor mijn Age of Conan Guild members, Dus het gaat alleen even om het geheel What do you think of it?
Laatste reactie door Jon, -
Re: Verkloot de Quote
door Tom- 0 reacties
- 1k weergaven
^ Niks, want ik ben ziek. < Gisteren 25 euro gevonden op straat. V Ook wel eens briefgeld gevonden?
- 0 reacties
- 1k weergaven
One question. Ik kan niet de game niet spelen met mijn EVGA 9800 GTX+? :-X Post samenvoeging: januari 05, 2011, 20:53:45 Nevermind ik heb Dirext x11 ofzo, dat zegt mn pc iig
Laatste reactie door Freddytje, -
SPAM
door Gast mrkramer- 0 reacties
- 1k weergaven
Kijk hier eens, gratis games downloaden zonder programmatje en alles in het Nederlands! SPAM