Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 791 weergaven
ik heb een windows vista en gta 4 maar geen 1!!! CRACK WERKT!! weet iemand een werkende crack?? O0
Laatste reactie door jotemans, -
gedaan werkt nog steeds niet Uninstall CoD4 eens, verwijder dan de map en installeer het spel opnieuw. Download dan weer de nieuwste patche. Post Merge: februari 26, 2009, 05:44:26 pm Vergeet het maar. Je kan niet meer cracked spelen. Je moet hem gaan kopen.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 930 weergaven
Hallo weet iemand een NZB van microsoft train simulator oftewel MSTS? ik zou daar erg blij mee zijn
Laatste reactie door eddd3, -
- 0 reacties
- 601 weergaven
Hehe
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
Re: Mortal Kombat - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast thesander705- 0 reacties
- 816 weergaven
lol
-
- 0 reacties
- 377 weergaven
na het downloaden het spel uit gepakt met daemon. en dan krijg ik de volgende foutmelding. het progamma kan niet worden gestrat omdat dncommon.dll ontbreekt op uw computer. en hoe nu veder.
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 0 reacties
- 779 weergaven
Deze release is nieuw van Dark Shadows – gratis special Het kost meer dan alleen een reeks van prothetische tanden en witte make-up! In deze gratis special vertelt de cast meer over de eigenzinnige karakters en hun samenwerking en kijk je mee achter de schermen naar de special effecten die [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Tom Clancys H.A.W.X 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 and Crack-SHIELD – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 835 weergaven
Tom Clancys H.A.W.X 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 and Crack-SHIELD Tom Clancys HAWX 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 en Crack-SHIELD Release Info Release Group: SHIELD (P2P) Release Name: Tom.Clancys.HAWX2.MULTi6.Incl.Update.v1.01.and.Crack-SHIELD Releasedatum: 17 februari 2013 Retail Datum: 17 februari 2013 Bestandsnaam: Tom.Clancys.HAWX2.MULTi6 . Incl.Update.v1.01.and.Crack-SHIELD Bron: DVD Grootte: 6,4 GB Regio: N / A Genre: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: Stream AZ – Vitesse Eredivisie 1 september 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vandaag zenden we weer vele wedstrijden gratis uit met ondermeer AZ tegen Vitesse. Je kan je nu aanmelden om deze voetbalwedstrijd gratis te volgen. Na het aanmelden kan je direct de wedstrijd gratis volgen vanaf de aftrap tot de laatste seconde. Veel kijkplezier! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie is via de …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 691 weergaven
[table][th] Live: Vitesse – FC Utrecht Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 19.45 uur op zaterdag 9 november 2013 zal de leuke en spannende wedstrijd Vitesse tegen FC Utrecht aanvangen. Wist Vitesse in het verleden in eigen huis FC Utrecht in 71,4% van de wedstrijden met hangende pootjes terug naar Utrecht te laten gaan, tegenwoordig is gezien de laatste 6 wedstrijden in GelreDom tussen beide partijen het percentage dat de overwinning naar Vitesse ging gezakt naar 50%. De overige gevallen 33,3 % kwam er een gelijkspel uit de bus, in maar slechts 16,7% van de gevalle…
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – FC Twente Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 14.30 uur trappen FC Groningen en FC Twente af in de Euroborg voor hun tweede wedstrijd van dit kalenderjaar. Beide ploegen presteren goed en zijn terug te vinden op een respectievelijke zesde en derde positie op de ranglijst. Tussen beide teams zit een gat van negen punten in het voordeel van FC Twente. Zij willen het gat met de bovenste twee teams niet groter zien worden, terwijl FC Groningen het gat naar bijvoorbeeld een FC Twente alleen maar klein wil maken. Er zijn websites b…
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
[table][th] Live: Volledig programma en livestreams Eredivisie 27 April 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vandaag vind de een na laatste speelronde van dit eredivisie seizoen plaats. Ajax kan vandaag kampioen worden uit bij Heracles in Almelo maar ook bij de andere duels staat er nog volop op het spel waaronder Europees voetbal en degradatie uit de Eredivisie naar de jupiler league! Mis dus geen seconde van deze schitterende voetbalmiddag! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisi…
- 0 reacties
- 3.3k weergaven
. Girlhood Marieme (16) zit niet lekker in haar vel, ze ergert zich aan haar familie, de jongens in de buurt en op school gaat het ook niet echt goed. Totdat ze de drie vrijgevochten meiden ontmoet. Ze sluit zich bij hen aan. Al gauw veranderd haar leven. Marieme heet [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Installeer probleem!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.7k weergaven
www.gamecopyworld.com zoek hier je nocd patch voor je game en veel plezier met spelen!
-
Aw:help me aub!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- 1.4k weergaven
Is de melding niet MBR inplaats MDR? Als dat het is dan moet je even booten met de windows cd en dan als je in het beginscherm van de installatie komt moet je kiezen voor R - repareren. Dan kom je in een zwart (dos) venster waar je commando\'s kan typen die hij dan uitvoert. Als je daar fixmbr intypt en op enter drukt gaat hij je MBR repareren. Als je hierna dan exit typt en op enter drukt kan je gewoon afsluiten en je computer opnieuw opstarten. Dan zal hij weer moeten werken en als hij niet werkt heb je toch een serieuzer probleem! Laat maar weten hoe het gaat....
-
Aw:2 vragen
- 1.4k weergaven
Het makkelijkste is gewoon de search gebruiken. Daar heb je een vinkje die je kan aanvinken van: Only users with free slots. Dan gaat hij op zoek naar mensen die dat bestand hebben wat jij zoekt met een vrije slot. Dus dat je meteen kan downloaden. En als je anders een willekeurig iemand aanklikt heb je idd vaak de kans dat er geen slots vrij zijn. En kan je soms heel lang wachten.
-
- 0 reacties
- 2k weergaven
Het volgende probleem heb ik: Als ik SABnzbd afsluit, maar ook de computer afsluit. En de dag erna de computer aanzet en SABnzbd opstart, zijn al mijn downloads weg. Waar kan dat aan liggen? Kan mij iemand hiermee helpen? Alvast bedankt René
Laatste reactie door Limburg2007, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
^-^
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Met die spiralen , je kan dan meerdere opties kiezen , dit is er 1 van , je kan hem ook rond laten lopen , probeer dat maar is! O0 EDIT : RUSLAND - NEDERLAND 3-1! :'(!
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb spore gedownload van demonoid, nu heb ik hem gemount! Ik installeerde hem en nu vraagt hij om een regestratiecode. Ik heb de registratiecode out de crack gehaalt en gepached maar nu zegt hij steeds dat het een foute is! :-[ Ik download bijna nooit games maar deze leek me wel leuk, en hoe zit dat met die crack moet ik die copieeren?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 587 weergaven
Ik heb dit vroeger als eens geprobeert alles selekteren en copiëren naar externe schijf. Maar dit lukte me niet mijn interne schijf was toen 200gig en mijn externe schijf was toen 250gig. volgens mijn gegevens toen die op mijn scherm kwam w
Laatste reactie door patjepapa, -
- 0 reacties
- 630 weergaven
http://www.youtube.com/watch?v=GSERNoYIhbE http://www.youtube.com/watch?v=ZBkj0s9_0WU&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=wlOjmO4rdAQ http://www.youtube.com/watch?v=L76ceeJsbDE&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=ev8jysQO5C0&feature=related
Laatste reactie door Wicca_whitch, -
- 0 reacties
- 749 weergaven
Brein = Nazi
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 394 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40938.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Le magasin des suicides In een stad waarin alleen maar depressieve mensen leven, is een lichtpuntje: de zelfmoordwinkel. Voor de echt wanhopige is dit de perfecte uitweg en ze worden graag geholpen door Michima en Lucrèche. Maar dan wordt Alan geboren en deze jongen kan wel de vrolijke kant van [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,