Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 720 weergaven
Gevonden Une vie meilleure Chefkok Yann Laurent krijgt een nieuwe vriendin: Nadia, die een zoontje van 9 heeft. Als ze een oud huis bij een meer te koop zien staan kopen ze het in een opwelling om er een restaurant van te maken. Maar door allerlei tegenslagen staat het nieuwe [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 4.7k weergaven
. SPIJT! Dave Schram met: Robin Boissevain (David), Stefan Collier (Jochem), Charlotte Bakker (Sanne), Dorus Witte (Vera), Nils Verkooijen (Justin), Brahim Fouradi (Youssef), Fabienne Bergmans (Nienke), Gregory Samson (Niels), Rick van Elk (Remco), Dave Mantel (Tino), Mike Libanon (leraar Engels), Jessica Zeylmaker (moeder van Jochem), Edo Brunner (vader van Jochem), Tarzan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
[table][th] Live: Alle uitslagen en samenvattingen Eredivisie 27 April 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Ajax kon vandaag voor de tweede keer het kampioenschap beslissen en dit keer lukte dat ook. Uit tegen Heracles moesten ze gelijkspel spelen of winnen, maar aangezien Heracles genoeg had aan een gelijkspel, was dit niet lastig en werd het een saaie wedstrijd. Feyenoord wist nog gemakkelijk te winnen van Cambuur. Hier vind je de volledige uitslagen van de Eredivisie wedstrijden dit weekend. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:Installeer probleem!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
TJ schreef: Maar 2 topics openen met hetzelfde probleem hoeft ook niet! Daarmee wordt het forum een beetje een zooitje en is het niet makkelijk helpen! En net zoals wat duken zegt als ook al heb je een nl versie je kan gewoon een engelse nocd patch gebruiken dat is geen probleem. Het enigste is als je een readme gaat lezen wat erbij zit is het engels.
-
Aw:Druk....
- 1.4k weergaven
ga jij leven of je forum? maar is idd druk steeds zoveel rode uitroeptekens als ik tijd niet normaal meer man meestal keek ik ff 5minuten voor mijn middagpauze maar dat red ik niet meer
-
Aw:2 vragen
- 1.7k weergaven
bertje123 schreef: Het is wel 10x sneller want anders moet je eerst een username aanklikken en dan de filelist opvragen. Als je gewoon de search gebruikt zoekt hij bij alle gebruikers die in de hubs zitten waar jij bij geconnect bent. Dus 10x makkelijker
-
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17630.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ben je een vd weinigen
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 606 weergaven
Hahaha en dan? Welk bekende hackteam? Wat is een hackteam ? Wie ben jij trouwns van welke site ben jij moderator?
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
Re: Welk internetbrowser gebruik jij?
door Gast kamikazo- 0 reacties
- 751 weergaven
he ik gebruik nu firfox zeker omdat lockerz daar ook uitstekend op werkt en ik zelfs nu bewijs heb door middel van een foto van mijn spullen die ikheb onvtangen dus wil je je lid worden pm me je hotmail of wil je het bewijs zien pm me ook
-
- 0 reacties
- 746 weergaven
Is dit het niet ? http://extensions.joomla.org/extensions/access-a-security/backend-a-full-access-control/5584
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 716 weergaven
ik ga nu eerst proberen de harde schijf opnieuw te formateren en opnieuw naar wbfs bestand over te zetten.. als dat niet lukt ga ik jouw methode proberen.. zou je me dan die methode nog wat duidelijker uit kunnen leggen, want ik snap er helemaal niets van
Laatste reactie door animallovertje, -
- 0 reacties
- 481 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41732.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 649 weergaven
Videogame ’Need for Speed’ wordt verfilmd Eén van de meest succesvolle racegames ooit scheurt richting het witte doek. Need for Speed is een gamereeks van Electronic Arts die al loopt vanaf 1994. DreamWorks staat op het punt de rechten te kopen van een filmversie die zal worden geschreven en geproduceerd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 851 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van De krekel Deze film bestaat uit zeven verschillende verhaaltjes voor kleuters vanaf drie jaar. De verhaaltjes gaan over een krekel die avonturen beleeft met de andere insecten, vogels en andere dieren. Regie: Zdenek Miler Met: (Series Cast [1]) Antonín Jedlicka Torrent – Download [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Vitesse – NEC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De andere ‘lunchwedstrijd’ van dit weekeinde is ook een derby. Deze derby gaat tussen de rivalen Vitesse en NEC, waar de spanningen vaak hoog op kunnen lopen. Dit keer stappen de teams de derby in als de nummer twee en nummer zeventien van de Eredivisie, waarbij het onderlinge verschil 22 punten bedraagt. Normaal gesproken moet dat een simpele overwinning zijn voor de nummer twee, maar een derby is een wedstrijd met een speciale lading waarbij van alles mogelijk is. Er zijn websites beschikbaar…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
De download is nieuw van DE POEL Chris W. Mitchell met: Katja Herbers (Jenny), Jamie Grant (Emilie), Gijs Scholten van Aschat (Lennaert), Alex Hendrickx (Jan), Carine Crutzen (Sylke), Bart Klever (Rob), Chris Peters (Marco) Scenario: Chris W. Mitchell, Gijs Scholten van Aschat. Twee gezinnen zetten tijdens een trektocht hun tenten [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.8k weergaven
Bloedlink Twee criminelen, gespeeld door “Tygo Gernandt” en “Marwan Kenzari”, ontvoeren rijkeluisdochter Laura. Met het losgeld dat ze vragen willen ze een enorme slag te slaan. Hun plan lijkt waterdicht. Of is er meer aan de hand? Regie: Joram Lürsen Met: Tygo Gernandt, Marwan Kenzari, Sarah Chronis Download / Torrent [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 6.8k weergaven
Dit is een nieuwe release van Jurassic World 22 jaar na de gebeurtenissen in Jurassic Park is er dan toch echt een succesvol dinosaurus themapark gebouwd op Isla Nublar. Maar zo langzamerhand beginnen de omzetten terug te lopen. De bazen van Jurassic World komen met een geweldig idee: ze maken [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:game kopieeren
- 1.5k weergaven
Waarom open je een 2de precies dezelfde topic :S Als je gewoon weer naar je andere topic gaat daar komen de antwoorden toch in beetje onnodig om voor 1 vraag 2 aparte topics te openen. Zo blijft het forum niet overzichtelijk! Link naar jou precies dezelfde topic: http://www.duken.nl/component/option,com_simpleboard/Itemid,81/func,view/id,795/catid,15/
-
Aw:Druk....
- 1.7k weergaven
kishan4uall schreef: Paint is the key! C :silly: :woohoo: Lol sorry hoor maar dit lijkt net mijn first paint tekening En duken zijn photoshop skills zijn ver te zoeken hoor :laugh:
-
Aw:2 vragen
- 1.8k weergaven
bertje123 schreef: Dat doet de search ook :pinch: hij zoekt in alle hubs waar jij geconnect bent :S
-
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
als je gestemd hebt ty
Laatste reactie door scill, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
volgens mij is dat de film men in black deel 1 of 2
Laatste reactie door ouwe,