Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 952 weergaven
Ik ga hem nu installeren kan ik dadelijk ook al een patch downloaden en waar kan ik cracks vinden? Post Merge: december 22, 2008, 09:26:23 pm Ik heb hem nu geïnstalleerd hoe kom ik aan cracks en moet ik die gewoon is de map waar je de bestanden kan zien plakken, dus waar je de Engelse readme ziet?
Laatste reactie door mathijs666, -
- 0 reacties
- 952 weergaven
Ik zoek de Dvd van Ilse de Lange Live at Ahoy 2009 (de retail versie) Heeft iemand die beschikbaar? Ook zoek ik Mamma Mia (de film) Alvast bedankt Groet Perdokkie
Laatste reactie door perdokkie, -
Re: Hollands Supermodel voor de Nintendo DS
door Gast Juultiee- 1 reactie
- 952 weergaven
Hej ja ik heb dat spelletje op kaartje je mag hem wel overkopen is de orginelen zit nog in doos hollands super model;) ik heb heb voor 40,00 verkocht mail me maar op miss_juultiee@live.nl
Laatste reactie door mobas, -
- 0 reacties
- 952 weergaven
Hey, mensen ik heb tussendoor iets gemaakt, een signature voor mijn Age of Conan Guild members, Dus het gaat alleen even om het geheel What do you think of it?
Laatste reactie door Jon, -
- 0 reacties
- 951 weergaven
Dit is een nieuwe release van An Episode in the Life of an Iron Picker Nazif en Senada wonen in Bosnië en ze hebben het niet bepaald breed. Samen hebben ze twee dochters, emsa en Sandra. Nazif verdient geld door oud metaal in te zamelen en het door te verkopen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 951 weergaven
ja klopt
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 951 weergaven
Je moet volgens mij persee een update doen? Heeft hier nou niemand meer last van?
Laatste reactie door Mussie, -
- 0 reacties
- 951 weergaven
Pardon? Wie doet er racistisch dan?
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 951 weergaven
Oke. Fijn zo! Dan kan hier een slotje op O0
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 951 weergaven
Unieke download van Take This Waltz De 28-jarige Margot (“Michelle Williams”) is gelukkig getrouwd met kookboekenschrijver Lou, gespeeld door “Seth Rogen”. Dan krijgen ze een nieuwe buurman en Margot begint een affaire met hem. Ze moet kiezen tussen de twee mannen terwijl ze zichzelf beter leert kennen. Regie: Sarah Polley [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Ik zoek de volledige versie van Pandora's box(PC)
door Gast jaimyh12- 3 reacties
- 951 weergaven
Wie kan me helpen aan het spel Pandora's box voor op de pc,is al een ouder spel Alvast bedankt
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 950 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24922.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 950 weergaven
[table][th] Live: NAC – ADO Den Haag Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] NAC mag zondagmiddag om 14:30 uur aftrappen tegen ADO Den Haag. De ploeg uit de hofstad hoopt in Breda de eerste punten van het seizoen te halen. De thuisploeg hoopt na de nederlaag van vorige week in eigen stadion nu wel de volle winst te boeken. Beide ploegen lijken zich op te kunnen maken voor een seizoen tussen de plaatsen voor play-offs en nacompetitie. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisi…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 950 weergaven
daarom waarvoor is dit topic nodig? dit is tog een (srry voor het slecht gedrag) teringtopic Als je het niet nuttig vind, reageer dan ook niet.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 950 weergaven
[table][th] Live: SC Heerenveen – Feyenoord Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De lunchwedstrijd van dit weekend wordt verzorgd door SC Heerenveen en Feyenoord. Twee teams die in de subtop van de Eredivisie staan en elkaar niet veel ontlopen. Feyenoord staat momenteel vierde met 24 punten en Heerenveen staat zevende met maar één puntje minder (23). Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie is via d…
Race Games.
door Deeeemy- 7 reacties
- 949 weergaven
Hee, Ik ben opzoek naar een leuke race Game voor de Pc , Ik heb Need For Speed Undercover Maar die Heb ik uitgespeeld, dus zoek ik een nieuwe. Greetz. O0
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 949 weergaven
gebruik de zoek optie rechts boven in beeld er is al zo vaak gevraagd naar de sims 2
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 949 weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – Roda JC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de vijfde speelronde wordt gespeeld in Rotterdam. Feyenoord mag het in de eigen Kuip opnemen tegen Roda JC. Feyenoord wist pas vorige week de eerste punten te halen tijdens de 3-1 overwinning op NAC. Roda JC heeft ondertussen al zeven punten bij elkaar gespeeld door te winnen van ADO Den Haag en Cambuur Leeuwarden en gelijk te spelen tegen Vitesse. Roda JC wist de laatste vier wedstrijden tegen Feyenoord niet te winnen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis …
- 0 reacties
- 949 weergaven
jep, niet aangedacht. maar het is toch echt belangrijk anders word duken uit de lucht gehaalt :buck:
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 949 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33524.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 948 weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24669.0[/iurl]
- 0 reacties
- 948 weergaven
[table][th] Live: FC Twente – NAC Breda Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] FC Twente mag dit voetbal weekend afsluiten tegen NAC Breda, als laatste wedstrijd zal deze wedstrijd worden afgefloten om 16.30 uur in de Grolsche Veste. Dat het een wedstrijd in eigen huis is betekend voor FC Twente goed nieuws, want 50% van de wedstrijden tussen FC Twente en NAC Breda in de Grolsche Veste leverde FC Twente een winnend resultaat op, 18,2% wist men niet om te zetten naar een positief resultaat en 33,3% speelde men gelijk. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live …
- 0 reacties
- 948 weergaven
Ik ga me niet verlagen aan jouw niveau. Je bent gewoon een sukkel die boel zoekt. Wil je wat weten? Mcafee/AVG/Norton/Kaspersky zeggen allemaal dat die site onveilig is: Danger: AVG Search-Shield has detected active threats on this page and has blocked access for your protection. The page you are trying to access has been identified as a known exploit, phishing, or social engineering web site and therefore has been blocked for your safety. Without protection, such as that in the AVG Security Toolbar and AVG, your computer is at risk of being compromised, corrupted or having your identity stolen. Please follow one of the suggestions below to continue. IP Address: 89.24…
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 948 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Peer-2-Peer . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27505.0[/iurl]
videokaart
door sep- 1 reactie
- 947 weergaven
Voor de nieuwe spellen, bijvoorbeeld fifa 10 en pes 10, is het aanbevolen om een bepaalde videokaart te hebben maar die heb ik niet. En bij fifa 10 was mijn beeld niet goed. Kan je zoiets ook downloaden?
Laatste reactie door Releases,