Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 993 weergaven
www.panda-beer.org als zodanig komt niet onder dezelfde naam terug!! Wel is de Panda ploeg elders actief onder een andere naam. Deze stel ik via een PB ter beschikking op aanvraag!!
Laatste reactie door Thundercat, -
- 0 reacties
- 993 weergaven
Gevonden 21 and Over Jeff Chang haalt alleen maar hoge cijfers. Als hij 21 jaar oud wordt, wordt hij meegenomen door zijn vrienden. De avond loopt al snel uit de hand. De volgende dag heeft Jeff echter een belangrijk intake-gesprek. Regie: Jon Lucas, Scott Moore Met: Justin Chon, Miles Teller, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 992 weergaven
ja klopt
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 991 weergaven
gebruik de zoek optie rechts boven in beeld er is al zo vaak gevraagd naar de sims 2
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 991 weergaven
Deze release is nieuw van De Prijs Van De Hemel Een dertienjarig voetbaltalent wordt gevolgd. De valkuilen zijn talrijk: torenhoge verwachtingen, het grote geld dat lonkt, de voetbaljungle, een chaotisch gezinsleven en een wispelturige vader. Regie: Jack Janssen Download / Torrent / NZB – NL Subs U kunt de film [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 991 weergaven
oow zet maar op me rekening haha, ik betaal het wel :buck:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 990 weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24669.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 990 weergaven
Unieke download van AFTER THE TONE Digna Sinke met de stemmen van: Dragan Bakema (Adriaan), Olga Zuiderhoek (moeder Onno), Rifka Lodeizen (Annet), Josefien Hendriks (Saskia), Moniek Kramer (Claudia) Scenario: Henk Burger, Digna Sinke. Op de dag dat architect Onno een belangrijke prijs heeft gewonnen, is hij onvindbaar. Geen scènes met [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 990 weergaven
jep, niet aangedacht. maar het is toch echt belangrijk anders word duken uit de lucht gehaalt :buck:
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 990 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Peer-2-Peer . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27505.0[/iurl]
- 0 reacties
- 989 weergaven
[table][th] Live: NAC – ADO Den Haag Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] NAC mag zondagmiddag om 14:30 uur aftrappen tegen ADO Den Haag. De ploeg uit de hofstad hoopt in Breda de eerste punten van het seizoen te halen. De thuisploeg hoopt na de nederlaag van vorige week in eigen stadion nu wel de volle winst te boeken. Beide ploegen lijken zich op te kunnen maken voor een seizoen tussen de plaatsen voor play-offs en nacompetitie. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisi…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Re: PNG-bestand
door PES2008- 0 reacties
- 989 weergaven
Weet je wel wat PNG-bestanden zijn??
Laatste reactie door PES2008, -
- 0 reacties
- 988 weergaven
Nog een processor van intel, oorspronkelijk van een i7 i930 processor. 12V DC (direct current) 0.60 A Bied een leuk prijsje en hij is voor jou. (ex verzenkosten) ophalen kan ook. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 988 weergaven
[table][th] Live: FC Twente – Go Ahead Eagles Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de zaterdagavond gaat tussen twee teams uit het oosten van het land. FC Twente ontvangt Go Ahead Eagles in de Grolsch Veste. Het is een duel tussen de nummer drie en nummer elf van de Eredivisie, waar het verschil tussen beiden tien punten bedraagt. FC Twente staat op een keurige derde plaats met slechts drie punten achter koploper Vitesse. De thuiswedstrijd tegen The Eagles is het perfecte moment om voor een dag gedeeld koploper te zijn. Want als er puur n…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 988 weergaven
Hallo , als ik een dvd of cd in brander-speler steek gaat de auto run niet meer open dwz : tot over een week ging er een mapje open waar ik kon kiezen wat ik ging doen , map openen of branden of gelijk welk , als ik een film in stak ging hij direct open met nero , muziek met windows player. Nu heb ik al van alles geprobeerd ( in het rigister nagekeken of de autorun juist stond , staat juist , al van alles niets helpt , ik heb wel vista . ik heb ook al nero er af gedaan , niets helpt. Weet iemand een oplossing ????
Laatste reactie door rudipatty, -
- 0 reacties
- 987 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24922.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 987 weergaven
Laatste reactie door Farid., -
Re: Karaoke maken
door MiXo- 0 reacties
- 987 weergaven
Hij download niet meer?(1ste link) 2de link is met activeringscode
Laatste reactie door MiXo, -
Re: [Centraal] Anno 1404 Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast brilsmurf007- 0 reacties
- 987 weergaven
hoi
-
Los verkopen of in een keer?
door Gast Vlutje- 4 reacties
- 986 weergaven
Hallo, Ik zit erover te denken om een ps3 te kopen, maar heb nu nog een xbox360, maar ik vroeg me af hoeveel ik hiervoor kan vragen, en of ik het beter los of in 1 keer kan verkopen, ik heb het volgende: -Xbox360 met alle kabels zonder HDMI aansluiting(van vorig jaar november) -20GB harde schijf met daarop de volgende spellen: battlefield 1943 en Southpark:lets go tower defence play -2 wireless controllers met accu packs en plug-and-play kabels - Headset De volgende games: - GoW2: GOTY - Dirt 2 - Dead or Alive 4 - GH3 met 2 wired controllers - Lips met 2 microfoons - C&C Red Alert 3 - Universe at War: Earth Assault - Enemy territory: Quake wars - Crackd…
-
- 0 reacties
- 986 weergaven
No way! 50x gecheckt, vergeleken met de site. Want daar kan ik wel gewoon inloggen. Ik heb ook iemand anders het een paar keer laten proberen, maar weer die error. No way! 50x gecheckt, vergeleken met de site. Want daar kan ik wel gewoon inloggen. Ik heb ook iemand anders het een paar keer laten proberen, maar weer die error. Deze heb ik geprobeerd (allemaal hetzelfde resultaat): news.home.nl news.ziggo.nl news.dbsch1.nb.home.nl testnews.home.nl Dus op deze manier?: Naam@home.nl Naam.ziggo.nl
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 986 weergaven
Gevonden The Bridge 1.07 Episode 05: Het vijfde en laatste maatschappelijke probleem waarop de moordenaar de aandacht vestigt, is de onverschilligheid ten opzichte van kinderarbeid. Een schoolbus vol met kinderen verdwijnt op klaarlichte dag, en de moordenaar eist dat vijf grote bedrijven die indirect van kinderarbeid profiteren, in brand worden [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 986 weergaven
of gewoon de hele map op een dvdtje zetten..
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 985 weergaven
Hallo me ouders pc, is geinfecteerd mer Trojan.DNSchanger maar malware byte's krijgt hem niet weg. Heb andere anti-virus producten proberen te installeren maar updaten allemaal niet door dit virus. Alleen Avast werkt maar ide kan het virus niet vinden. Hier een Malware byte's logje: Malwarebytes' Anti-Malware 1.31 Database versie: 1456 Windows 5.1.2600 Service Pack 3 21-12-2008 16:29:08 mbam-log-2008-12-21 (16-28-25).txt Scan type: Volledige Scan (C:|D:|E:|) Objecten gescand: 143198 Verstreken tijd: 1 hour(s), 5 minute(s), 54 second(s) HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftWindows NTCurrentVersionWinlogonSystem (Rootkit.DNSChanger.H) -> Data: kdpoy.exe -> N…
- 0 reacties
- 985 weergaven
Haha Ik vindt het wel makkelijk soms
Laatste reactie door Marciej123,