Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 902 weergaven
Ik heb hem gedownload, en hij doet het. Je doet het zo: Eerst download je deze: Die installeer je en scipt de serial, dan kopieër je de crack naar de game file. EN DOWNLOAD DAN DEZE NOG: Dat is ook een crack en kopieër die ook naar je game file, En dan moet die het doen. [gmod]Direct links zijn niet toegestaan.[/gmod]
Laatste reactie door 2BeeTwo, -
- 0 reacties
- 901 weergaven
[table][th] Live: Roda JC – FC Utrecht Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 19.45 uur wordt ook een wedstrijd in Kerkrade gespeeld. FC Utrecht zal op bezoek gaan naar het zuiden van het land om te proberen drie punten mee terug te nemen. Dat zal het doen als de huidige nummer negen van de Eredivisie met 24 punten uit negentien wedstrijden. De thuisclub heeft vijf punten minder verzameld, namelijk negentien punten uit evenveel wedstrijden en bezet daardoor de zestiende positie op de ranglijst. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kij…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
www.shoes-trader.com Cheap sell Nike air max,UGG boot, dsquared shoes,gucci
door Gast Dsdfdsfsd- 1 reactie
- 901 weergaven
goedkoop! goedkoop! goedkoop! Kent u de online shop www.shoes-trader.com or www.bag-trader.com ? Hoe goedkoop! UGG boot, Nike air max schoenen, D & G schoenen, en ........... Ik kocht een schoen uit de winkel, erg goed ! Ik stel voor dat je kan kopen uit deze online winkel www.shoes-trader.com Een vriend raadde hem aan mij. Lage prijs, hoge kwaliteit. UGG laarzen: http://www.shoes-trader.com/UGG_1.htm Nike max 90 schoenen: http://www.shoes-trader.com/NIKE%20AIR%20MAX%2090_1.htm GUCCI schoenen :http://www.shoes-trader.com/GUCCI%20AAA%20MAN_1.htm Dsquard schoenen: http://www.shoes-trader.com/DSQUARD%20SHOES%20_1.htm D & G schoenen: http://www.shoes-…
Laatste reactie door Robin, -
ik heb windows media player 11 gedownload als ik het installeer komt er een vraag dat ik me moet valideren heeft iemand een crack ervoor??,
Laatste reactie door gkeeee, -
Re: PNG-bestand
door PES2008- 0 reacties
- 901 weergaven
Weet je wel wat PNG-bestanden zijn??
Laatste reactie door PES2008, -
- 0 reacties
- 901 weergaven
//modbreak: Waar ben je mee bezig man? 2 waarschuwingen: één voor dit topic en één voor de vorige. Bij volgende keer ban van een week.
Laatste reactie door mannetje123, -
- 0 reacties
- 901 weergaven
jah ik ook en met mij komt dat laaste bericht van jou ook
Laatste reactie door sunaj, -
- 0 reacties
- 900 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33070.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 900 weergaven
Deze release is nieuw van Elefante blanco De twee bevriende priesters Nicolas en Julian werken aan de bouw van een ziekenhuis in de sloppenwijken van Buenos Aires. Nicolas is verward door zijn ervaringen maar vindt troost bij de atheistische Luciana. Zijn geloof begint te wankelen. Ondertussen wordt de situatie in [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 900 weergaven
Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Adobe Photoshop Touch.v1.2 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Releasedatum: 24-06-2012 Bestandsnaam: Adobe.Photoshop.Touch.v1.2.ANDROID-P2P Grootte: 49 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving Transformeer beelden met kern Photoshop-functies in een app ontwikkeld voor tablets.Combine afbeeldingen, gelden professionele effecten, delen de resultaten met vrienden en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 900 weergaven
We waren gebleven bij Eagles:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 900 weergaven
niemandt die het weet :'( :'(
Laatste reactie door blackburn, -
- 0 reacties
- 900 weergaven
Wajooo, en dan maar een 10gig HDD :-[
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 900 weergaven
Side Effects Een ambitieuze psychiater (“Jude Law”) weet niet wat hij met zijn patiente Emily (“Rooney Mara”) aan moet. Ze is zwaar depressief. Dan geeft hij haar het nieuwe medicijn Ablixa. Ze knapt zienderogen op. Maar dan wordt Emily’s man vermoord. Emily staat met een mes in haar handen zonder [...] Het volledige artikel bekijken
- 7 reacties
- 900 weergaven
Hoi ik ben opzoek naar een ds lite met flash kaart. Ik wil hem wel eerst eventjes in echt bekijken voordat ik hem echt koop ik wil zo 50euro er voor geven meer heb ik niet. Heeft iemand nog eentje thuis liggen waarmee hij toch niks doet reageer op dit topic! Dan kan je me er erg blij mee maken.
Laatste reactie door x90x, -
- 0 reacties
- 900 weergaven
Gevonden 21 and Over Jeff Chang haalt alleen maar hoge cijfers. Als hij 21 jaar oud wordt, wordt hij meegenomen door zijn vrienden. De avond loopt al snel uit de hand. De volgende dag heeft Jeff echter een belangrijk intake-gesprek. Regie: Jon Lucas, Scott Moore Met: Justin Chon, Miles Teller, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 899 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Matterhorn In een klein gelovig dorpje leidt Fred een eenzaam bestaan. Zijn vrouw is overleden en hij heeft geen contact meer met zijn zoon. Het enige wat hij nog doet is naar de kerk gaan en met de buren praten. Als er in [...] Het volledige artikel bekijken
Re: IQ-test
door ActionWaction- 1 reactie
- 899 weergaven
U bent NORMAAL intelligent! Uw IQ Testresultaat is: 103 Totaal aantal vragen: 25 Juist beantwoord: 13 Score op vragen: 12,27 Resterende tijd: 212 seconden Moeilijke vragen goed: 0 van de 6 Score op moeilijke vragen: 0,00 Score op tijd: 0,00 Totale score: 12,27 + 0,00 = 12,27 Gemiddelde score: 13.19 Score MBO: 11.99 Score HBO: 13.37 Score Universitair: 14.65 Top-IQ: 160
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 899 weergaven
Dit lijkt meer op KinderGarden , maar het is wel grappig @ assyrian: laat maar zitten, ik kan hem met mn blote handen ook wel aan :cool2: :duken: :irule: :biggun: :guns: :banaan: :ziek2:
Laatste reactie door Bart', -
Welkom psvtjuh! Have fun hier op DukeN.nl
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 898 weergaven
Jongens, ik vond daarnet een topic dat me net even iets te ver ging. Het betreft dit topic: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,22515.msg69448/topicseen,topicseen#msg69448 Ik heb er even een slotje op gedaan, zoals je kunt lezen. Is dit een goede reactie of moet het topic weer open?
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 898 weergaven
ik heb fifa 09 gedownload en geinstalleerd maar als ik hem wil open komt er een fout te staan ( in FIFA09.exe is een fout opgetreden en moet worafgesloten. onze excuses voor het ongemak) en dan kan op op rapport verzenden of op niet verzenden klikken. weet iemand een oplossing?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 0 reacties
- 898 weergaven
Laatmaar..
Laatste reactie door Robin, -
Re: Karaoke maken
door MiXo- 0 reacties
- 898 weergaven
Hij download niet meer?(1ste link) 2de link is met activeringscode
Laatste reactie door MiXo, -
- 0 reacties
- 898 weergaven
Deze release is nieuw van Sherlock Holmes 2 Als de kroonprins van Oostenrijk dood wordt aangetroffen, wijst alles erop dat het om een zelfmoord gaat, aldus inspecteur Lestrade. Maar volgens Sherlock Holmes (Robert Downey Jr.) is de prins vermoord, en die moord is slechts één deeltje van een onheilspellende puzzel, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,