Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
wii updaten
door TOMHOFMAN- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Hallo ik heb een probleem Als ik de updates wil doen voor de wii geef die aan (error:test fialed-chech your connections and try again) Wat moet ik doen Groetjes Tom
Laatste reactie door Robin, -
Re: PNG-bestand
door PES2008- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Weet je wel wat PNG-bestanden zijn??
Laatste reactie door PES2008, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Slotje idd O0
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
daarom waarvoor is dit topic nodig? dit is tog een (srry voor het slecht gedrag) teringtopic Als je het niet nuttig vind, reageer dan ook niet.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic niet goed check de ander ff Hier de link: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,22706.0 Pc
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik heb vorige week me psp laten ombouwen en heb er Monster Hunter Freedom 2 opgezet, alleen als ik een level speel en door de gebieden heen loop slaat hij erg vaak vast tijdens de laadtijden, ik kan niet eens een level uitspelen omdat hij zo vaak stil valt Het gebeurt altijd bij het laadscherm, deze bevriest en uiteindelijk valt de psp uit, weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Laatste reactie door ToAnPSP, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Unieke download van Take This Waltz De 28-jarige Margot (“Michelle Williams”) is gelukkig getrouwd met kookboekenschrijver Lou, gespeeld door “Seth Rogen”. Dan krijgen ze een nieuwe buurman en Margot begint een affaire met hem. Ze moet kiezen tussen de twee mannen terwijl ze zichzelf beter leert kennen. Regie: Sarah Polley [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: UPnP Software
door Pctje- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hoezo kan je geen poorten in je router openzetten?
Laatste reactie door Pctje, -
wie weet er nog een goede site of games ,te donloden
Laatste reactie door gerjan, -
videokaart
door sep- 1 reactie
- 1,1k weergaven
Voor de nieuwe spellen, bijvoorbeeld fifa 10 en pes 10, is het aanbevolen om een bepaalde videokaart te hebben maar die heb ik niet. En bij fifa 10 was mijn beeld niet goed. Kan je zoiets ook downloaden?
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Op 'alternate.nl' staan altijd wel mooie bij
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: NAC – PEC Zwolle Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 19.45 uur zullen vanavond NAC en PEC Zwolle aftrappen voor hun tweede competitie wedstrijd van 2014. PEC reist af naar Breda met evenveel punten als de thuisploeg. De ploegen zijn terug te vinden op een elfde en twaalfde plaats in de Eredivisie. Beiden ploegen hebben tot nu toe 22 punten verzameld en willen daar vanavond graag nog eens drie aan toevoegen. Aan een gelijkspel hebben beide ploegen niet veel, dus zal er vol voor de winst gespeeld moeten worden. Er zijn websites beschikbaar wa…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:Ik geef het op!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Hahahah wil je lege dvd\'s al onderzetter gebruiken of wil je er wat op hebben staan nog?
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Heracles – PEC Zwolle Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het eerste duel van zaterdagavond gaat tussen twee elftallen die beiden een paar jaar geleden nog op het randje van promotie/degradatie zaten, maar nu een paar jaar later lijken men de weg omhoog ingeslagen te hebben. Mede door een financieel rustig beleid en geen gekke dingen met trainers ontslaan. Hierdoor zijn men boven teams zoals NAC, RKC gegroeid. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie …
Aw:virtuele schijf
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
1 topic is toch genoeg. Lees anders ff de andere topics door over Fifa2006 er zijn de laatste tijd heel veel problemen daarmee en je moet bij gamecopyworld.com een kleine image binnenhalen en dat installeren ofzoiets wordt allemaal in de andere topics ook uitgelegt
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Trois mondes Als Al iemand aanrijdt staat zijn leven in een klap op zijn kop. Op aanraden van zijn vrienden rijdt hij snel door zonder naar het slachtoffer te kijken. Julliette heeft het echter allemaal zien gebeuren en gaat helpt de vrouw van het [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Chimpanzee Oscar is een jonge chimpansee die in de bossen leeft met zijn chimpansee-familie. In deze documentaire is te zien hoe Oscars familie wordt bedreigd door een concurrerende groep chimpansees. Oscar wordt aan zijn lot over gelaten, totdat een verrassende bondgenoot verschijnt en zijn leven voorgoed verandert. Regie: Alastair Fothergill, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
ik heb nu alles gedaan tekstdocument aangemaakt en zoals hierboven vermeld gedaan, naar waar mee ik download in gevuld maar de naam voor uploaden is dat dezelfde? ik kan nu nog niet verder kijken dan de 16 de, ik heb payserver news.tweakdsl.nl dit heb ik bij beide ingevuld en de rest zo gelaten zoals staat vermeld maar krijg niet echt meer spots binnen. iemand een oplossing Post samenvoeging: februari 18, 2011, 14:39:28 ripe te vlug is toch gelukt, het was even uitvogelen maar iedereen bedankt voor de tips O0
Laatste reactie door pat32rick, -
Digitorianen.
door noeke- 1 reactie
- 1,1k weergaven
;DBen op zoek naar andere Digitorianen! Groetjes van Maccie en Noeke!
Laatste reactie door riczz2, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33829.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33070.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Okee sorry speel ook geen sims 2 op de nds (is veel aders dan op de pc)
Laatste reactie door ferrariking, -
- 4 reacties
- 1,1k weergaven
<object width="300" height="400" ><param name="allowfullscreen" value="true" /><param name="allowscriptaccess" value="always" /><param name="movie" value="http://www.facebook.com/v/1490397893828" /><embed src="http://www.facebook.com/v/1490397893828" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="300" height="400"></embed></object>
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
da's duidelijk
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Off-top. Haha lekker aardig Een doe-het-zelf forum!
Laatste reactie door Luc.,