Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 991 weergaven
[table][th] Live: NAC – PEC Zwolle Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 19.45 uur zullen vanavond NAC en PEC Zwolle aftrappen voor hun tweede competitie wedstrijd van 2014. PEC reist af naar Breda met evenveel punten als de thuisploeg. De ploegen zijn terug te vinden op een elfde en twaalfde plaats in de Eredivisie. Beiden ploegen hebben tot nu toe 22 punten verzameld en willen daar vanavond graag nog eens drie aan toevoegen. Aan een gelijkspel hebben beide ploegen niet veel, dus zal er vol voor de winst gespeeld moeten worden. Er zijn websites beschikbaar wa…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 991 weergaven
Ik heb ook avi bestanden 2 bestanden cd 1 en cd2 allebei avi bestanden maar nu wil ik branden met Convert (ga toch proberen) maar nu wil die hem niet branden
Laatste reactie door meissie1595, -
- 0 reacties
- 990 weergaven
Je moet volgens mij persee een update doen? Heeft hier nou niemand meer last van?
Laatste reactie door Mussie, -
- 0 reacties
- 990 weergaven
de laatste tijd vind ik dat me pc te traag is dus wil ik een nieuwe processor kopen alleen heb ik geen idee wat nou goed is en hoeveel je kwijt ben voor een beetje een goede processor. hier wat info over me moederbord http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/naamloos4.jpg http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/naamloos3.jpg http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/naamloos2.jpg http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/naamloos-10.jpg
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 990 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Het Mannetje van de Maan (NL) Het mannetje op de maan kijkt jaloers naar de mensen op aarde, die veel plezier lijken te hebben. Hij reist naar de aarde maar daar wordt hij gevangen genomen door de president van de aarde. Hoe komt [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 989 weergaven
jep, niet aangedacht. maar het is toch echt belangrijk anders word duken uit de lucht gehaalt :buck:
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 989 weergaven
Geen ervaring :zoals:
Laatste reactie door anonymousee, -
- 0 reacties
- 988 weergaven
Dit is een nieuwe release van An Episode in the Life of an Iron Picker Nazif en Senada wonen in Bosnië en ze hebben het niet bepaald breed. Samen hebben ze twee dochters, emsa en Sandra. Nazif verdient geld door oud metaal in te zamelen en het door te verkopen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 988 weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – Roda JC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de vijfde speelronde wordt gespeeld in Rotterdam. Feyenoord mag het in de eigen Kuip opnemen tegen Roda JC. Feyenoord wist pas vorige week de eerste punten te halen tijdens de 3-1 overwinning op NAC. Roda JC heeft ondertussen al zeven punten bij elkaar gespeeld door te winnen van ADO Den Haag en Cambuur Leeuwarden en gelijk te spelen tegen Vitesse. Roda JC wist de laatste vier wedstrijden tegen Feyenoord niet te winnen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis …
Re: football manager 2008
door Gast victorr- 0 reacties
- 988 weergaven
whahahahahha wie kan me helpen met downloaden van san andreas plzz wie wilt mij helpen ik ben pas nieuw :'(
-
- 0 reacties
- 988 weergaven
.
Laatste reactie door Pctje, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast ludacrash- 0 reacties
- 988 weergaven
ik wil wel graag 1 uitnodiging.. wie heeft er 1 voor mij? mijn email': rickjansen_93@hotmail.com :)
-
- 0 reacties
- 987 weergaven
Chimpanzee Oscar is een jonge chimpansee die in de bossen leeft met zijn chimpansee-familie. In deze documentaire is te zien hoe Oscars familie wordt bedreigd door een concurrerende groep chimpansees. Oscar wordt aan zijn lot over gelaten, totdat een verrassende bondgenoot verschijnt en zijn leven voorgoed verandert. Regie: Alastair Fothergill, [...] Het volledige artikel bekijken
Spam
door Gast de.schurk- 0 reacties
- 987 weergaven
Spam verwijderd door moderator.
-
Re: Hollands Supermodel voor de Nintendo DS
door Gast Juultiee- 1 reactie
- 987 weergaven
Hej ja ik heb dat spelletje op kaartje je mag hem wel overkopen is de orginelen zit nog in doos hollands super model;) ik heb heb voor 40,00 verkocht mail me maar op miss_juultiee@live.nl
Laatste reactie door mobas, -
- 0 reacties
- 987 weergaven
[table][th] Live: FC Utrecht – RKC Waalwijk Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Twee clubs die dit seizoen een redelijk moeizame start kennen zijn RKC Waalwijk en FC Utrecht. Als we kijken naar de ranglijst dan zien wij een magere vijftiende positie voor de Utrechters en een veertiende positie voor de club uit Waalwijk. Beide ploegen wisten dit seizoen pas één keer te winnen en dus zullen zowel Utrecht als RKC er vandaag op gebrand zijn om de drie punten mee naar huis te nemen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicat…
- 0 reacties
- 986 weergaven
gebruik de zoek optie rechts boven in beeld er is al zo vaak gevraagd naar de sims 2
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 986 weergaven
Minecraft.v1.2.5.CRACKED-P2P Minecraft.v1.2.5.CRACKED-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Minecraft.v1.2.5.CRACKED-P2P Retail Datum: 04/22/2012 Bestandsnaam: Minecraft.v1.2.5.CRACKED.rar Maat: 47 MB Genre: Avontuur Uitgegeven door: Mojang AB Ontwikkeld door: Mojang AB release Beschrijving Minecraft is een sandbox constructie spel, geïnspireerd door Infiniminer, en gemaakt door Markus Persson, de oprichter van Mojang specificaties. [...] Het volledige artikel bekijken
VERPLAATST: wii spel gedowload en gebrand doet het niet! Error #002 An error has occurred.
door Jeroen- 0 reacties
- 986 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37329.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
The Elder Scrolls V Skyrim Update 10 Incl Dawnguard.DLC-HI2U – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 986 weergaven
The Elder Scrolls V Skyrim Update 10 Incl Dawnguard.DLC-HI2U The Elder Scrolls V Skyrim Update 10 Incl Dawnguard.DLC-Hi2u Release Info Release Group: Hi2u (SCENE) Release Name: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Update.10.Incl.Dawnguard.DLC -Hi2u Releasedatum: 16-09-2012 Bestandsnaam: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Update.10.Incl.Dawnguard.DLC- Hi2u Grootte: 712 MB Genre: Actie | RPG Critici: 9.5/10 Uitgegeven door: Bethesda Game Studios Ontwikkeld door: Bethesda [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 985 weergaven
ja klopt
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 985 weergaven
Hey, ik heb laatst een heel seizoen van South Park gedownload, en ik wilde die afleveringen graag op een cdtje branden. Het zou alleen zonde van een CD zijn als ik maar 1 aflevering per CD zou doen, daarom is mijn vraag of het mogelijk is om meerdere afleveringen op 1 CD te zetten.
Laatste reactie door Bart., -
- 0 reacties
- 985 weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – FC Utrecht Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De koploper uit Zwolle mag het zondagmiddag opnemen tegen FC Utrecht. De Zwollenaren zijn de enige ploeg in de Eredivisie die nog geen punten heeft verspeeld. FC Utrecht wist daarin tegen afgelopen weekend pas de eerste overwinning te behalen. Tegen AZ werd er met 2-0 gewonnen door goals van Steve de Ridder. PEC Zwolle heeft nu tien wedstrijden achter elkaar gewonnen, daarvan waren er vijf vriendschappelijk en vijf voor de Eredivisie. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de liv…
Digitorianen.
door noeke- 1 reactie
- 985 weergaven
;DBen op zoek naar andere Digitorianen! Groetjes van Maccie en Noeke!
Laatste reactie door riczz2, -
Game laptop.
door Rikkert.- 4 reacties
- 985 weergaven
Hallo ik zoek een goeie gamelaptop. •Wat is uw budget? Voor max 800 euro. •Wat is het einddoel van uw pc? Ik wil er vooral mee gamen en downloaden en films kijken. •Heeft u verder specifieke eisen? De grootte van het beeldscherm maakt niet zo veel uit de laptop hoeft niet extra stil te zijn. •Randapperatuur. Een muis enzo hoeft niet. en andere randapperatuur ook nie.wel een oplaad kabel natuurlijk. •Maakt u gebruik van draadloos netwerk? Ja het kan wel maar ik gebruik vaak de kabel deze heb ik zelf wel liggen. Dus graag een laptop met internetkabel aansltuiting en draadloze internet.
Laatste reactie door Tom,