Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 753 weergaven
Heeft iemand een versie van deamon tools die werkt op Vista (32bits)? Dan ga ik een poging doen om FM te installeren, heb goede hoop dat het gaat lukken. Crack en patch heb ik al, dat werkt. Heb alleen het bekende probleem dat hij om de cd vraagt als ik wil opslaan. Graag een link naar een vetrouwde site voor het downloaden van deamon tools, op bijv. pirate bay bevat 3/4 van de torrents een virus/trojan.
Laatste reactie door Limb00, -
- 0 reacties
- 757 weergaven
fixed: wat vinden jullie ervan? ik was wat oefenen met 3ds max. dit is icon van duken! (ik heb hem geconvert naar mpeg)
Laatste reactie door marcelvn, -
IK HEB HAAST HELP ME
door niro- 0 reacties
- 541 weergaven
hallo, ik weet dat ik hier een paar weken geleden ook een topic heb geplaatst voor een zaal in zuid-limburg! ik wil dus graag een zaal in zuid-limburg waar m'n vrienden en ik ( samen zijn we met z'n 8en ) 1 nacht kunnen overnachten en overdag gewoon LOL maken ( ik weet niet of we gaan slapen ) graag 1 zaal want als daar nog andere mensen zijn vind ik niet zo slim en wc natuurlijk! toen heb ik een reactie gekregen om te kijken voor scouting huizen, geen resultaat want die mogen dat niet toestaan aan niet scouting leden. nu heb ik echt haast want ik wil dit graag op 17 april! ben morgen JARIG HELP ALSJEBLIEFT!!!! :'(
Laatste reactie door niro, -
stuk achter mix?
door niro- 0 reacties
- 539 weergaven
Hallo members! ik heb een vraag. ik heb een vette mix op t internet gevonden en zou hier graag gemixd stukje van alejandro na zetten, dus als de mix stopt met een klein stukje (1min) van alejandro doorgaan. 1. waar vind ik een gemixd stukje van alejandro 2. hoe moet ik dat stukje erna zetten... 3. kun je alejandro ook zelf mixen, en dan knippen. 4. misschien ( ik zoek nog ff verder) vind ik wel de gemixde versie (een leuke) en dan hoef ik hem alleen nog te knippen maar dan moet ik het wel nog laten doorlopen... ik ben niet gehaast maar zou het graag voor maandag (14/6) klaarhebben, zodat ik in iedergeval kan oefenen met de dans met n paar vrienden :…
Laatste reactie door niro, -
- 0 reacties
- 448 weergaven
Hoooi, Ik download regelmatig films met torrent. Op mijn laptop kan ik ze afspelen en dit gaat goed. Tot dat ik ze op dvd wil zetten. Zodra ik dan een film met de dvd speler ga kijken blijft hij op bepaalde punten haken. Hierdoor stopt mijn dvd speler de film en moet ik hem weer opnieus starten. Als ik dan een hoofdstuk verder ga dan waar hij is gestopt en dan terug spoel tot vlak na het moment dat hij stil stond tijdens de film doet hij het weer. Het gebeurt een aantal keer per film. Heel vervelend, terwijl ik als ik het op me laptop afspeel het niet gebeurt. Het ligt ook niet aan mijn dvd speler want het gebeurt bij elke dvd speler. Kan iemand mij helpen? Groet…
Laatste reactie door Moonaa, -
- 0 reacties
- 668 weergaven
Dit is een nieuwe release van Trailer The Woman in the Fifth Hieronder zie je de trailer van The Woman in the Fifth. Ook een eerste poster van de film is te zien. De film is geregisseerd door Pawel Pawlikowski (My Summer of Love) en hoofdrollen zijn voor Kristin Scott [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 613 weergaven
De download is nieuw van Inseparable De jonge ingenieur Li gaat door een moeilijke periode in zijn leven. Hij ondervindt zowel op zijn werk, als thuis met zijn vrouw Pang problemen. Dat alles verandert, wanneer hij de mysterieuze Amerikaanse vreemdeling Chuck ontmoet, die een grote impact op zijn leven heeft. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
. Dark Shadows Nadat hij door een afgewezen geliefde in een vampier is veranderd blijft Barnabas Collins (Johnny Depp) twee eeuwen begraven tot hij herrijst in de wel heel erg veranderde wereld van 1972. Wanneer hij terugkeert naar zijn ooit zo statige huis ontmoet hij de verknipte overblijfselen van de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 599 weergaven
Gevonden Doomsday Book De mensheid stevent af op haar eigen vernietiging. Maar wie krijgt respijt / uitstel op de Dag des Oordeels? In de stijl van I-ROBOT en de visueel bedwelmende en beklemmende Melancholia van regisseur Lars von Trier. De film gaat het filosofische debat aan over technologie en menselijkheid. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Unieke download van Lilet Never Happened Het waargebeurde verhaal over Lilet, een kindprostituee in de straten van de Filipijnen. De Nederlandse hulpverlener Claire probeert kosten wat het kost haar weg te halen uit de straten. Maar met Lilet’s ouders die geen probleem zien in hun dochter’s prostitutie, en Lilet zelf [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 865 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Identity Thief Sandy Bigelow Patterson, gespeeld door “Jason Bateman”, dreigt alles te verliezen als zijn identiteit gestolen blijkt. Hij reist af naar Miami om de oplichter Diana (“Melissa McCarthy”) op te sporen en mee te nemen naar Denver, om zo zijn naam te [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 3.4k weergaven
De download is nieuw van Big Eyes De schilderijen van Margaret Keane (“Amy Adams”) staan bekend om de inmens grote ogen en werden een dikke hit in de jaren 50. Echter kreeg zij geen erkenning voor haar creaties. Haar man Walter Keane (“Christoph Waltz”) gaf zich uit als de kunstenaar [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:een goed brand progamma ?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Wat wil je precies branden want er zijn miljoenen brand tooltjes voor elk wel iets. Dus wil je dvd gaan rippen en dan branden of gedownloade dvd\'s branden? of gewoon cd\'s branden.
-
Aw:Muziek Fans
- 1.5k weergaven
Hardhouse of trance. En dankzij duken ook steeds meer die funmuziek van hem
-
Aw:no cd
- 1.2k weergaven
Een no-cd crack voor een audio cd? :S
-
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
:offtopic:
Laatste reactie door totalyduzz, -
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
heyhey!! Ik ben al een tijdje aan het downloaden en vond het wel leuk om eens een ander programma uit te proberen. Zo kwam ik op een gegeven moment bij FlashFXP... leuk downloaden met nieuwsgroepen, leuke programma's e.d. alleen als ik wil downloaden geeft hij aan: Connection failed (connection refused) Iemand een idee? Zou het aan mijn virusscan liggen? ik heb NOD32... Let me know!! thnx!!!
Laatste reactie door mitsie007, -
- 0 reacties
- 540 weergaven
ik hem toen ik iets probeerde te doen hem verwijdert en nu dus weer opnieuw van deze site gedownloaded (reloaded versie) alleen loopt die nu al vast als ik hem uitpak met winzip. er komt dan te staan: Could not open K:\fifa 09\fifa\rld-fif9.iso. probable cause: ssharing or file permissions problem. zou iemand met dit andere probleem kunnen helpen? gr janniek
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 680 weergaven
ik weet hier niet zo veel van maar heeft hij is op je pc gezeten ofzo dat ie iets heeft ingestelt?? succes! :peace:
Laatste reactie door Jamie.T, -
Re: Transformation Pack
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 542 weergaven
Hier heb je ook nog themas heel makelijk te installeeren met 1 druk op de knop: http://www.crystalxp.net/bricopack/en.htm
-
- 0 reacties
- 698 weergaven
Hoi! Ik heb/had ook een vastloper. Wie wil mij even een berichtje sturen met wat ik moet doen? Ik ben echt een dummy wat downloaden betreft.
Laatste reactie door Oranje, -
- 0 reacties
- 601 weergaven
ik zal 2x1 gb kopen. wat is een voordeel aan een kit? of kan ik ook gewoon 2x1 gb ram kopen? wat is een voordeel aan een kit?
Laatste reactie door El Salvador, -
- 0 reacties
- 502 weergaven
Bert, of Henk
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 0 reacties
- 655 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38341.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: windows 7
door sc0ttty- 0 reacties
- 597 weergaven
Waha ;p. Ben je bekent met downloaden zo ja in wat torrents of nieuwsgroepen? Zo niet kijk dan op het forum voor handige handleidingen om te leren downloaden.
Laatste reactie door sc0ttty,