Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 339 weergaven
Hallo, op dit moment heb ik in mijn laptop 4GB intern geheugen, dit wil ik in de toekomst uitbreiden naar meer. Hoeveel GB raden jullie mij aan (max is 8GB) en welke merk intern geheugen moet ik dan hebben ? deze Technische specificaties - Aspire 7750G-2634G64MN: - Processor: Intel Core i7 2630QM - Processor frequentie: 2000 ~ 2900 Turbo MHz - Processor L2 cache: 1024 kB - Processor L3 cache: 6144 kB - Werkgeheugen: 4096 MB - Werkgeheugen max.: 8192 MB - Werkgeheugen type: soDIMM (204pin) DDR3 - Harddisk: 640 GB - Harddisk draaisnelheid: 5400 rpm - Schermdiagonaal: 17,3'' / 43,9 cm - Schermtype: Glossy, LED backlight - Schermresolutie: 1600 x 900 pixels…
Laatste reactie door xtaix, -
- 0 reacties
- 633 weergaven
Evolver v1.0 Cracked-F4CG Evolver v1.0 Cracked-F4CG Release Info Release Group: F4CG (Scene) Release Name: Evolver.v1.0.Cracked-F4CG Release Date: 17-04-2012 Bestandsnaam: Evolver.v1.0.Cracked-F4CG.rar Maat: 35,6 MB Type: Mini Game release Beschrijving Ontdek de geheimen van de evolutie in de Evolver! Door het helpen van de schattige kleine wezens evolueren, bevindt u zich in [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 763 weergaven
Gevonden Shadow Dancer Een jonge moeder, lid van de Ierse Republikeinse beweging, verliest haar broer in handen van de Britse veiligheidsdiensten. Als zij in de problemen komt, wordt ze gered door de persoon van wie ze het minst hulp verwacht… Download / Torrent / NZB U kunt de bioscoop film [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Hot or Not
door Duken- 0 reacties
- 2.1k weergaven
edit.
Laatste reactie door Duken, -
Aw:dvd shrink????????
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.4k weergaven
thepromise schreef: Automatisch verkleint hij jij film sowieso al naar 4,3 gig en jij kan aangeven dat er allerlei ondertitelingen en geluid dingen niet op hoeven zodat je film mooier wordt. Dus als hij volgens jou niet verkleind doe jij 100% zeker iets verkeerd
-
Aw:Bin bestanden
- 1.7k weergaven
Installeer Deamon Tools of Alcohol120% en laad die .cue file dan zie je automatisch in je Windows Verkenner of Deze Computer een extra \'virtuele\' cdrom speler waar je de inhoud van die .cue file kan bekijken!
-
Aw:website hosting/domein
- 1.3k weergaven
DukeN schreef: breek wel in in je sql en zet jou posts aantal op 0
-
VERPLAATST: DVD
door Michiel- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17362.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 3.9k weergaven
ik heb een vaag probleem. heel vaak als ik me aanmeld ben ik niet verbindbaar terwijl de avond er voor nog wel verbindbaar was. als ik dan ga kijken bij me torrent,s staan er ook opeens 2 seeders en dat ben ik zelf 2 keer. ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
suc6
Laatste reactie door Tim., -
VERPLAATST: bugje
door Wesley- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19738.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 998 weergaven
Geachte forumleden, Ik heb een Microsoft game Bejeweled geinstalleerd op 2 pc's. Op de ene pc draait het allemaal goed maar op de andere pc is er een probleem. De configuratie op beide pc's is identiek te noemen. Als ik de game afsluit op de ene pc start Windows XP opnieuw op. Het opstarten van het spel en het spelen daarvan verloopt zonder problemen. Op die ene pc heb ik ook Cdex(audio cd rip programma) geinstalleerd die als ik het programma opstart gelijk de pc afsluit en Xp opnieuw laat starten. Hoe los ik dat op en waar kan dat aan liggen?
Laatste reactie door amber4gold, -
Re: vette game??
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 771 weergaven
mss fallout 3? dit is de site: http://fallout.bethsoft.com/index.html
-
- 0 reacties
- 723 weergaven
hoe kan ik een plaatje hier voegen om het te laten zien, mijn bureaublad eigensgappen
Laatste reactie door gkeeee, -
Re: De rechtzaak tegen PirateBay
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 525 weergaven
BREIN probeerd wereld heerser te worden. Shitt
-
- 0 reacties
- 566 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34952.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 525 weergaven
Offtopic: Wat gebruik je (ik fruity loops 7 xxl) Ontopic: Vet, ik moest hem uitzetten van ons mam. xD
Laatste reactie door Purpleforce, -
Ik krijg de laatste tijd steeds een blue screen of death. Met de foutcode 'iastorv' (windows 7) Heeft iemand een oplossing? Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 634 weergaven
Evolver v1.0 Cracked-F4CG Evolver v1.0 Cracked-F4CG Release Info Release Group: F4CG (Scene) Release Name: Evolver.v1.0.Cracked-F4CG Release Date: 17-04-2012 Bestandsnaam: Evolver.v1.0.Cracked-F4CG.rar Maat: 35,6 MB Type: Mini Game release Beschrijving Ontdek de geheimen van de evolutie in de Evolver! Door het helpen van de schattige kleine wezens evolueren, bevindt u zich in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 790 weergaven
De download is nieuw van Men in Black III The Men in Black zijn terug in een nieuwe film. J. (“Will Smith”) en K.(“Tommy Lee Jones”) zijn inmiddels beide veteranen als het gaat om buitenaards leven. Als de toekomst van de planeet op het spel staat gaat J. terug in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 756 weergaven
Titanics Keys to the Past v1.0-TE Titanics Keys to the Past v1.0-TE Release Info Release Group: TE ( SCENE) Release Name: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Releasedatum: 28-08-2012 Retail Datum: 25-08-2012 Bestandsnaam: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Bron: WEB Grootte: 136,88 MB Genre: Hidden Object Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Dit is een nieuwe release van Little black spiders België, 1978. Een groep zwangere tienermeiden wachten op hun bevalling op een geheime plek, omgeven door zusters. De meesten willen hun misstap zo snel mogelijk achter zich later. Katja, die opgroeide als wees, wil haar kindje echter houden. De zusters hebben [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – Roda JC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de vijfde speelronde wordt gespeeld in Rotterdam. Feyenoord mag het in de eigen Kuip opnemen tegen Roda JC. Feyenoord wist pas vorige week de eerste punten te halen tijdens de 3-1 overwinning op NAC. Roda JC heeft ondertussen al zeven punten bij elkaar gespeeld door te winnen van ADO Den Haag en Cambuur Leeuwarden en gelijk te spelen tegen Vitesse. Roda JC wist de laatste vier wedstrijden tegen Feyenoord niet te winnen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Unieke download van A LONG STORY Jorien van Nes met: Raymond Thiry (Ward), Victor Copariu (Mithali), Iona Flora (Alina), Alina Berzunteanu (Doina), Andi Vasluianu (Doru), Alessia Rusoiu (Anca), Jasmine Popazu (Sorina), Maartje Remmers (Lucy), Maxim Hartman (Remco), Jara Lucieer (Remco’s zus), Marc van Uchelen (intercedent) Scenario: Lotje IJzermans. De teruggetrokken [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Live: PSV – AZ Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de zaterdagavond zal gespeeld worden in Eindhoven. PSV zal de nare smaak van de nederlaag tegen Ajax willen wegspoelen en krijgt daarvoor AZ op bezoek. Beide teams ontlopen elkaar niet veel op de ranglijst. AZ is terug te vinden op de zevende plaats met 27 punten, terwijl PSV één punt minder heeft en zichzelf terugziet op de achtste positie. Een overwinning is erg bruikbaar voor beide teams om aansluiting te houden met de teams uit de subtop. Er zijn websites beschikbaar waa…
Laatste reactie door EredivisieSteams,