Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 530 weergaven
dus eigenlijk een conclusie aan dit topic CALL OF DUTY 5 KAN JE NIET ONLINE SPELEN. :-\ > :biggun:
Laatste reactie door philippeee, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
dus moet je gewoon niet naar multiplayer gaan.. je moet anders cracked servers joinen ofzo weet alleen niet.
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 966 weergaven
Je moet volgens mij persee een update doen? Heeft hier nou niemand meer last van?
Laatste reactie door Mussie, -
- 0 reacties
- 907 weergaven
dus het is geïnstalleerd en ik vind het spel terug in mijn ontspanning en ik kan de map editor spelen wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door murdock09, -
- 0 reacties
- 822 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een vraagje over saints row 2: Ik heb het spel gedownload en zo op me pc geinstaleerd. Als het spel eenmaal opstart dan doet die het gewoon. Maar als ik een nieuw spel wil starten en dat dan kies,dan laad die heeeeeeeel snel en dan kom ik weer op het hoofdmenu van saints row 2 . Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Kan iemand me helpen a.u.b????.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 947 weergaven
:goodpost: tja ik download ook altijd met ConvertXtoDVD, nooit problemen O0 en ondertiteling wordt er automatisch bijgevoegd :angel:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 627 weergaven
als iemand nog een invite over heeft, wil ik er graag één. Ben zelf een grote uploader dus doe mezelf en jullie er goed aan Alvast bedankt! [x] nog niets ontvangen [ ] iets ontvangen
Laatste reactie door lordfallback, -
- 0 reacties
- 631 weergaven
ik heb er nog 3 . ff het volgende. niet allemaal ineens lid worden van duken en mij een een pm sturen en vragen om een code. want wat krijg je dan je hebben ze een code en ze je ze nooit weer op duken.
Laatste reactie door koekie, -
- 0 reacties
- 857 weergaven
Zou heel erg graag ook een invite willen voor Demonoid.. Al tijdje op zoek naar een maar helaas nog geen succes gehad. Mocht je er eentje voor me hebben wil je die dan naar egemin<at>live<punt>nl sturen? Dank is zeer groot...
Laatste reactie door egemin, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo Heeft er iemand voor mij nog een uitnodiging? Ben al zo lang op zoek om aan eentje te geraken. Het zou mij echt een groot plezier doen!! Alvast bedankt! djo_321@hotmail.com Joachim
Laatste reactie door joa1207, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo Heeft er iemand voor mij nog een uitnodiging? Ben al zo lang op zoek om aan eentje te geraken. Het zou mij echt een groot plezier doen!! Alvast bedankt! djo_321@hotmail.com Joachim
Laatste reactie door joa1207, -
- 0 reacties
- 643 weergaven
Hey allemaal, Heeft iemand evt nog een invite over?? Ik probeer nu al echt lang zelf te registreren op die site, maar dat is tot nu toe niet gelukt :'( Als iemand me dus een invite zou kunnen PMen zou dat erg gewaardeerd worden! Alvast bedankt!! Grtz Martijn
Laatste reactie door fastforward, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hoe open jij een nieuw tablad? Misschien dat het daar aan ligt. Ik gebruik ook mozilla. dubbelpost :buck:
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
http://tproxy.guardster.com/proxy.php/333034303000e18c9292022b7dfdf2f272bd94d4dcfcbcfccc14bde4fc5c7d00 maintence krijg ik ook bij jouw site. die dat ik heb gepost is goed O0
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 872 weergaven
nog iemand interesse in een demonoid invite mail me dan teus_hendriksen(at)hotmail(dot)com mod: e-mail aangepast tegen spambots
Laatste reactie door teusjuh, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast roland030- 0 reacties
- 652 weergaven
Hallo, Is er iemand die mij kan helpen aan een invites code voor de demonoid site Ik zou daar graag lid van willen worden Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt groeten, roland
-
- 0 reacties
- 983 weergaven
Laatmaar..
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 839 weergaven
Hi, Ik ben een 16 jarige student economie-wiskunde (5de Aso België). Ik ben al meer dan een jaar op zoek naar een bitme.org invite code omdat ik heel veel studie materiaal (fysica, wiskunde,economie) nodig heb. Ik ben lid bij demonoid en heb daar heel veel gevonden maar de laatste tijd ondervond ik toch problemen daar. Hartelijk bedankt voor uw tijd, Rémon
Laatste reactie door QuantumAge, -
door Gast hamster5- 0 reacties
- 529 weergaven
heeft er iemand nog een uitnodiging alvast bedankt
-
door Gast Frank R- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ook ik zou graag een Demonoid Invitation Code ontvangen. Heeft iemand er nog een? Graag opsturen naar: FRynja[at]gmail[dot]com Bij voorbaat dank!! O0 :friends:
-
- 0 reacties
- 799 weergaven
ik heb er ook weer over
Laatste reactie door riczz2, -
- 0 reacties
- 876 weergaven
Hoi kan je die invite naar mij sturen via PM? ik zie geen envelopje bij jouw () Mijn dank is groot O0 Oja ik ben een blijvertje
Laatste reactie door Foxhound, -
- 0 reacties
- 895 weergaven
hoi, ik ben gestopt met utorrent en ga nu azureus/vuze gebruiken . maar hij heeft nu poorten veranderd. hoe kan ik dat terugdraaien. en waarom veranderen ze de poorten? daar heb ik niet echt verstand van.
Laatste reactie door esther94, -
- 0 reacties
- 866 weergaven
Ik ben ook zo lang op zoek naar een code. Als iemand er een heeft.. ik ben je eeuwig dankbaar. dirtysilly@gmail.com
Laatste reactie door dirtysilly, -
- 0 reacties
- 929 weergaven
Is er toevallig nog iemand die een invite aan mij kwijt wil? :friends:[tt]Bvd[/tt]
Laatste reactie door teach78,