Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 824 weergaven
Laatste reactie door Beuzer, -
- 0 reacties
- 906 weergaven
lol
Laatste reactie door xperience, -
- 0 reacties
- 740 weergaven
Hoe kan ik mijn framerate hoger krijgen ?
Laatste reactie door koetjeboe0, -
- 0 reacties
- 765 weergaven
wat voor file is dan de trojan -.- . de iso kan niet. yazu en daemon van site gedownload.. dus geen virus. een of andere fake noob.
Laatste reactie door noobxl, -
- 0 reacties
- 858 weergaven
:o http://thepiratebay.org/torrent/4555248/GTA.IV.Crack.Securom.Bypass.Launcher.UBER-PROPER-FeD0R die had ik net binnen 5 seconden binnen ofzo, alleeen bij mij is hij 552kb^^ magoed, zal we niet uitmaken, in iedergeval bedankt, zal heb strax thuis eens even testen ;D ;D ;D
Laatste reactie door xNoldor, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
Wat zijn je instellingen in de game?
Laatste reactie door Beuzer, -
- 0 reacties
- 922 weergaven
whahaaha lmfao ;D
Laatste reactie door mdm13, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
Bedoel je de opties in gta4 of iets anders? Want als ik bij gta4 naar Options ga, dan kan ik deze 4 dingen kiezen: Controls, Audio, Displayen Grapichs.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 812 weergaven
Alles , weet je hoe je met Nieuwsgroepen moet downloaden ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 875 weergaven
Hallo, Ik heb GTA IV gedownload maar kan hem dus niet opstarten omdat hij geactiveerd moet worden. Ik van alles geprobeerd zoals; paul.dll in offlineactivation-map gegooid en dan op deze manier offlineactivation.exe te starten maar dan geeft die een foutmelding dat de wrapper version van securom te oud is. Toen heb ik op internet gezocht naar andere cracks maar ik kom er niet uit! Kan iemand mij helpen hoe ik het moet doen? Bestaat er een crack die ik kan uitpakken en rechtstreeks kan kopieren? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Alvast bedankt!
Laatste reactie door soepkipp, -
- 0 reacties
- 794 weergaven
lol
Laatste reactie door xperience, -
- 0 reacties
- 840 weergaven
weet iemand misschien op welke pagina die crack staat ::)of de link wil geven ;D In de tijd dat je dit berichtje aan het typen was kon je al aan het zoeken zijn, niemand gaat je helpen als je zelf 0,0% moeite doet. heb de hele middag zitten zoeken en geen 1 van de cracks die k hier heb gevonde werkt dus ??? Lezen kun je schijnbaar ook al niet.
Laatste reactie door Julian018, -
- 0 reacties
- 815 weergaven
duken wat voor videokaart heb je dan ?? ik heb d'r ook last van ikzelf heb een Geforce 8600GTS
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 1 reactie
- 387 weergaven
zon 3ds lijkt me een gaaf ding, nu maar hopen met de 3d dat als er call of duty voor wordt gemaakt, iets betere kwaliteit. Ik had 4,5 en 6 op mijn r4 staan, maar ik vind hem niet leuk voor de ds, een beetje heel erg nep.
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 686 weergaven
Bij mij werkt het niet, het blijft op het zwart scherm met Loading vastzitten & ik heb dezelfde R4 zoals op de foto (de juiste r4) ik heb het al geformatteerd naar Fat32. wat nu?
Laatste reactie door Nick.L, -
- 0 reacties
- 553 weergaven
Ja, staat ook in mijn 1e post. [A]Impy: Mijn fysiek adres zie ik niet in de dropdown menu staan om te kiezen bij welke computer deze poorten open moeten... Het fysiek adres van mijn laptop begint met 00-21-5D... staat er niet tussen. :| Ik heb ook geprobeerd mijn static IP in te vullen, maar de poort blijft gesloten... Bij alles. D: Post samenvoeging: februari 25, 2010, 21:41:08 Toch lastig hè.
Laatste reactie door November, -
- 0 reacties
- 715 weergaven
Wat bedoelen ze met "Name Servers" Dit staat in de static IP guide
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 553 weergaven
Hoezo niet :-[
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 764 weergaven
seven remix xp 1.0 maar vista is tog beter? Post Merge: maart 15, 2009, 07:50:06 am je kan tog ook vista downloaden en instaleren terwel je windows xp hebt Post Merge: maart 15, 2009, 08:39:37 am jammer, ik wou wachten met me pc opnieuw installeren tot windows 7 uit is maar dat wordt dan een beetje laat ;D ik ken wel een site waar je windows 7 kan downloaden en instaleren. Post Merge: maart 15, 2009, 11:12:44 am eey mensen sinds ik windows 7 ginstaleerd heb kan ik mijn filmpjes niet afspelen. als ik erop druk komt er te staan dat ht ergens in geheugen opgeslagen is. kan iemand mij helpen
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 683 weergaven
ik heb vista gedownload mar bij mij lukt het nit!
- 0 reacties
- 750 weergaven
ik heb hier zo vista proberen te downloaden het lukte maar alleen bij het laats kwam er iets en toen eindigde het download :'(
- 0 reacties
- 803 weergaven
Ik kreeg net deze mail van Microsoft binnen. alle URL's ga ik er niet bij zetten want ik was bijna zover en dan duw ik aan de zijkant van de muis op die knop van vorige :-[
Laatste reactie door r12dannys, -
- 0 reacties
- 823 weergaven
@ Farid Probeer deze eens: http://thepiratebay.org/torrent/4648242/Vista_product_keys Ik zie veel positieve posts dus misschien het proberen waard?
Laatste reactie door Sander, -
Re: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 539 weergaven
Als je het toch over beveiliging hebt... https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
- 0 reacties
- 595 weergaven
Niemand.
Laatste reactie door headsh0t,