Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 877 weergaven
Jongens????????? Dit is niet leuk! Lever er ook effe 1 in Ps. sorry voor dubbelpost
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 877 weergaven
Hej allemaal, Ik heb een probleem. Er komt geen geluid uit mijn PC. Komt omdat ik mijn geluidskaart neit heb geïstaleerd. Ik wilde dus op internet een drivre downloaden (gratis ofcourse;)) maar ik kan er gewoon geen vinden. Zou een van jullie mij kunnen helpen? HEt is een TYCO 04202 ALvast bedankt! Mvg!
Laatste reactie door nebojsa6, -
- 0 reacties
- 877 weergaven
Hij doet het weer
Laatste reactie door gamefreaks, -
- 0 reacties
- 877 weergaven
krijg je een heleboel winrar files en als je uitpakt dan krijg je
Laatste reactie door C.K7, -
- 0 reacties
- 877 weergaven
Verkeerd topic lees even het eerste bericht.
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 876 weergaven
Pardon? Wie doet er racistisch dan?
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 876 weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25507.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 876 weergaven
Unieke download van Paranormal Activity 4 Vijf jaar nadat Katie samen met haar neefje Hunter spoorloos verdween en ze voor dood en verderf zorgde, keert ze nu terug in een nieuwe stad. Klaar om nieuwe slachtoffers te maken met haar demonische woede. Een buurmeisje legt alle gruwelijke gebeurtenissen vast. Het [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Welkom @ Duken.nl!
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 875 weergaven
Deze release is nieuw van Enemy Een leraar huurt een film op aanraden van zijn collega’s. In de film blijkt een exacte dubbelganger van hem te spelen. Al snel raakt hij geobsedeerd door deze dubbelganger. Ze ontmoeten elkaar en worden jaloers op elkaars leven. Regie: Denis Villeneuve Met: Jake Gyllenhaal, [...] Het volledige artikel bekijken
MyBrute
door Gast qoooooo- 1 reactie
- 875 weergaven
Dit is een tof spelletje waar je een poppetje krijgt en die moet vechten tegen andere spelers. De gevechten zijn echt vet, probeer het uit op: spam
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 875 weergaven
Uprising44 The Silent Shadows-SKIDROW Uprising44 The Silent Shadows-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Uprising44.The.Silent.Shadows-SKIDROW Releasedatum: 14.09.2012 Retail Datum: 18-09-2012 Bestandsnaam: Uprising44.The.Silent.Shadows-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 2,6 GB Genre: Strategie Uitgever: DMD Enterprise Ontwikkelaar: DMD Enterprise Bescherming: N / A Op de markt Beschrijving Uprising44: The Silent Shadows combineert [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 875 weergaven
Unieke download van The Samaritan Na twintig jaar doorgebracht te hebben in de gevangenis is Foley (Samuel L. Jackson) klaar met zijn leven als oplichter. Wanneer hij de jonge vrouw Iris (Ruth Negga) ontmoet lijkt een nieuwe start werkelijkheid te worden. Maar zijn verleden blijkt een hardnekkige metgezel. Ethan (Luke [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 875 weergaven
kan je die andere PM die ik heb gestuurd naar die andere gebruiker mischien verwijderen ofzo :peace:
Laatste reactie door Slome_Pino, -
- 0 reacties
- 874 weergaven
[table][th] Live: FC Utrecht – NAC Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Bas Nijhuis zal op zaterdag 19 oktober 2013 de wedstrijd tussen FC Utrecht en NAC Breda gaan fluiten. De wedstrijd FC Utrecht tegen NAC Breda zal worden gespeeld in het Galgenwaard stadion, de thuisbasis van FC Utrecht en zal de 3e competitiewedstrijd zijn. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie is via de onderstaande links te down…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 874 weergaven
Je moet volgens mij persee een update doen? Heeft hier nou niemand meer last van?
Laatste reactie door Mussie, -
- 0 reacties
- 874 weergaven
wat kan ik hier aan doen?[glow=red,2,300][/glow]
Laatste reactie door marcelvb, -
- 0 reacties
- 873 weergaven
ik heb sinds vandaag precies hetzelfde probleem, op mijn harde schijf zit nog genoeg ruimte en op de lege dvd zit 4.7 gb en de bestanden die ik erop wilde zetten is bijelkaar rond de 3,8 gb. In een ander topic op dit forum zag ik iets over het veranderen van je dvd formaat. Je doet het alsvolgd: ga naar start -> uitvoeren en typ CMD in. nu kom je in een \"dos\" scherm (donker met witte letters ) Dan typ je het volgende: CONVERT C: /fs:ntfs Hierna even de PC herstarten en alles draait nu sneller en je kan ook bestanden op je pc hebben groter als 4 gb. dit was het topic: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,15/topic,18811.msg46451#msg46451 Dit heb …
Laatste reactie door xpeerx, -
- 1 reactie
- 873 weergaven
is daar dan een award voor? die ga ik zeker halen!!! > > :2funny: :2funny: :angel: :angel: :angel: :crazy: :crazy: :knuppel: :knuppel: :duken: :duken: :ban: :ban: :ban: :stank: :stank: :celb: :celb: :dans2: :dans2: :gamer: :gamer: :hand: :hand: :slaap: :slaap: :slaap: :irule: :irule: :vechten: :vechten: :vis: :vis: :stupid: :stupid: :pics: :pics: :zielig: :knuffel: :knuffel: :ziek: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :proost: :superman: :superman: :jerry: :jerry: :welkom: :welkom: :offtopic: :offtopic: :goodpost: :goodpost: :post1: :post1: :pc: :pc: :spam: :spam: :treaddead: :treaddead: :biggun: :biggun: :guns: :guns: :drank: :drank: :ziek2: :ziek2: :lies: :lies: :hijacked:…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 873 weergaven
De download is nieuw van Vader met Vier Kinderen Terug Naar de Natuur De grappige alleenstaande vader en zijn vier kinderen gaan op bezoek bij tante Annika. Het hele gezin gaat daar op avontuur in het natuurreservaat van Annika. Ze komen er al snel achter dat het park zwaar vervuild [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 873 weergaven
Als ik de spel start dan moet ik heel lang wachte er staat convert your video card ....
Laatste reactie door jackkiej, -
- 1 reactie
- 872 weergaven
Hallo ik ben van plan om cod6 te gaan kopen voor op mijn laptop. alleen weet ik niet of mijn laptop dit aan kan. heb er niet zoveel vestand van.. vandaar mijn vraag. processor: intel® core2 duo CPU T6400 [A]2.00 Ghz 2.00Ghz Geheugen RAM: 4.00 GB naam laptop: HP pavilion dv7 Notebook pc videokaart: ATI mobility Radeon HD 4650
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 872 weergaven
ja
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 872 weergaven
Het spel kopen.
Laatste reactie door Julian018, -
- 0 reacties
- 872 weergaven
Une Pure Affaire Het leven van de familie Pelame wordt gekenmerkt door gebrek aan geld, frustraties en tal van ruzies. Alles verandert wanneer de vader de lokale dealer wordt.. Download / Torrent / NZB – NL Subs de film is te downloaden als torrent en nzb De handleiding om te [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,