Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Virus Of Spyware
door Gast Play_Gangsta- 1 reactie
- 948 weergaven
Norton detecteerd steed eenofandere w32.silly ding. Weet iemand hoe ik het bestand kan vinden waar het van vandaag komt?
Laatste reactie door KAPE, -
- 0 reacties
- 947 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39591.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 947 weergaven
Hotell Erika heeft alles: een goede baan, veel vrienden en een vaste relatie. Op een dag raakt ze echter alles kwijt. Ze gaat in groepstherapie waar ze meerdere mensen ontmoet. Samen met een groep neemt ze het heft in eigen handen: ze gaan naar hotels waar ze wakker kunnen worden [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 947 weergaven
Unieke download van Safe Haven De jonge Katie probeert een nieuw leven op te bouwen in een klein stadje. Ze kan echter moeilijk mensen vertrouwen. Als ze de jonge weduwnaar Alex ontmoet valt ze voor zijn charmes: daardoor komt haar verleden bovendrijven. Regie: Lasse Hallström Met: Josh Duhamel, Julianne Hough, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 947 weergaven
Je zult maar net geen CoD2 hebben... >
Laatste reactie door headsh0t, -
werk/school
door Mr_PoP- 2 reacties
- 946 weergaven
deze lijkt me ook wel leuk meld in dit topic even waar je naar school gaat en/of waar je werkt ik werk op Ford Genk (België)
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 946 weergaven
Jaa, Slotje..
Laatste reactie door Sneakerz, -
Films kijken via laptop op LCD-tv
door Gast Karel12345- 0 reacties
- 946 weergaven
Gegroet iedereen. Wij hebben thuis een Sony KDL-32U2000 LCD-tv. Ik wil daar nu mijn laptop op aansluiten om films te bekijken. Beeld kan ik al aansluiten. Als ik echter geluid van mijn laptop om mijn tv wil krijgen, lukt dit niet. Weet iemand hoe ik dat doe? Bedankt! mvg Karel12345
-
- 0 reacties
- 946 weergaven
Héél véél nieuwe filmposters! Hieronder weer een reeks niet eerder op FilmTotaal verschenen nieuwe posters, veelal van films die nog moeten verschijnen. Kijk, beoordeel en doe er je voordeel mee. Uiteraard geven we over de meeste van deze films komende tijd méér informatie. Klik op de filmtitel voor méér info [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 946 weergaven
ooooh sory verkeerde crack en serial deze is van fifa 09 sory
Laatste reactie door mitsas, -
- 0 reacties
- 946 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33899.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
dvd brander
door nelleket- 0 reacties
- 946 weergaven
Hallo hoe kan ik zien op mijn laptop of ik een dvd brander of een cd brander heb, want ik heb alle stappen gedaan met convertxtodvd en hij geeft aan lege dvd in doen en hij gaat automatich branden, maar hij doet niets. zou het kunnen omdat ik de software convertxtodvd niet heb gekocht,en eerst wil uitproberen,of heeft dat er niets mee te maken. wie kan mij helpen. alvast bedankt nelleket
Laatste reactie door nelleket, -
- 0 reacties
- 946 weergaven
Unieke download van Dredd De enorme stad Mega City One wordt overspoeld door criminaliteit en geweld. De enige die orde in deze chaos kunnen scheppen zijn de judges: politieagenten, rechters en beulen in één. Judge Dredd is de meest gevreesde judge van allemaal. Zijn missie is om een grote drugsbende [...] Het volledige artikel bekijken
no cd crack
door niro- 2 reacties
- 946 weergaven
heey jongens hebben jullie misschien een no cd crack voor me van EJAY DANCE 7 alvast bedankt greetz Niro
Laatste reactie door niro, -
- 0 reacties
- 945 weergaven
hey medegamers, ik bn net nieuw en gelijk al een vraag. ik heb fifa 09 netjes in de winkel gekocht :P en dan moet je gelijk na het installeren registreren, en dat heb ik gedaan. maar mijn pc heeft g1 internet, daarvoor had ik hem ff aan het internet gezet met het installeren. maar nu dus g1 internet en wil ik spelen staat er dat ik een internet verbinding nodig heb zodat ze het spel kunnen controleren. maar ik wil gewooon zonder internet spelen. is er een crack voor of iets?? reageer please snel want kwil zo dolgraag beginnen b.v.d later
Laatste reactie door Andrinho, -
Het woorden topic
door niro- 0 reacties
- 945 weergaven
heb jij een woord waar je echt hard om moet lachen of een woord waarom je moet huilen. post het hier. ( dit topic bestaat toch nog niet he? :ziek2: )
Laatste reactie door niro, -
- 0 reacties
- 945 weergaven
Second try: http://www.imgupload.co.uk/uploads/dda84e11121b6e06f1a05120e83c2f3b50bdd86f2fd61b0d33622d325b000b9b.swf LoL; Tom jij hebt wel een mooie score MOD: Stumpert je hebt gewoon het spel opgeslagen en niet je score ;D Lol Fred wat bedoel je
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 945 weergaven
http://svs.gsfc.nasa.gov/vis/a010000/a010200/a010287/index.html En dan 1 van die versies kiezen.
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 945 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Stonehenge Apocalypse Wanneer een groep archeologen een menselijk skelet wil opgraven naast het historisch monument Stonehenge, wordt er een deel van een eeuwenoude machine onder de stenen ontdekt. Ze weten niet wat het is, maar activeren het apparaat per ongeluk toch. Ze starten [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 944 weergaven
Dit is een nieuwe release van Ain’t Them Bodies Saints De jaren ’70 in Texas: een crimineel ontsnapt uit de gevangenis en reist door Texas naar zijn vrouw en dochter, die hij nog nooit heeft gezien. Regie: David Lowery Met: Casey Affleck, Ben Foster, Rooney Mara, Keith Carradine, Richard Jackson, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 944 weergaven
Deze release is nieuw van Violeta se fue a los cielos Violeta Parra (1917-1967) is één van de populairste zangeressen uit Chili. Ze vond eigenhandig het nieuwe Chileense levenslied uit. Deze biopic brengt haar leven in beeld moor middel van muziek, herinneringen, hoop en liefde. Regie: Andrés Wood Met: Francisca [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Sims probleem
door OLGAA- 0 reacties
- 944 weergaven
Gedownload! O0 en dan komt het in winrar.. wat moet je dan doen x
Laatste reactie door OLGAA, -
- 0 reacties
- 944 weergaven
http://www.rh.com.my/images/nurit2085.gif
Laatste reactie door jobias, -
- 0 reacties
- 944 weergaven
Playing for Keeps Profvoetballer George Dryer keert na zijn carrière terug naar het dorp waar hij ooit zijn gezin stichtte. Om een betere band met zijn zoon op te bouwen overtuigt zijn ex-vrouw hem om zijn voetbalteam te coachen. Al snel krijgt George de volle aandacht van de lokale voetbalmoeders. [...] Het volledige artikel bekijken
Is het niet mogelijk om een keer een Lan Party te organiseren voor alle DukeN.NL leden? Dan kunnen we op het forum een aantal polls houden voor welke games etc..
Laatste reactie door Bart',