Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 860 weergaven
hallo ik heb Windows vista 32 bit ik heb een leuke spel gedawlont Rogue Spear ik krijg dik probleem http://foto-uploaden.nl/zie/ud8gaoq MVg engin O0 O0 [Modbreak=Fredpascal]Van plaatje link gemaakt, zodat deze wel werkt.[/modbreak]
Laatste reactie door engin1234444, -
MyBrute
door Gast qoooooo- 1 reactie
- 860 weergaven
Dit is een tof spelletje waar je een poppetje krijgt en die moet vechten tegen andere spelers. De gevechten zijn echt vet, probeer het uit op: spam
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 859 weergaven
[table][th] Live: AZ – Cambuur Leeuwarden Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] SC Cambuur gaat op zondag 20-10-2013 een behoorlijke zware dobber krijgen aan de thuis spelende club AZ in Alkmaar. Alle wedstrijden die AZ de afgelopen jaren heeft gespeeld tegen SC Cambuur wisten de Alkmaarders in eigen huis te winnen, geen goed vooruitzicht dus voor trainer Dwight Lodeweges met zijn ploeg SC Cambuur. AZ wist namelijk dit seizoen in eigen huis verbluffende resultaten te laten zien tegen onder anderen Ajax en PSV. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetba…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 859 weergaven
een witte iphone is een gayphone.
Laatste reactie door kipneck, -
- 1 reactie
- 859 weergaven
Undergroud Gamer is een site waar u Retro Games vind. Deze Games kunt u hier downloaden. Alle Games zijn van voor 01-01-2003. Het aanbod is groot.. Ik heb een aantal invites(7) voor mensen, maar deze zal ik alleen geven als jullie ook echt gaan downloaden / EN DELEN! (Delen is verplicht met een verhouding van 1:1 Minimaal.) ]Ik wil dit topic graag openen zodat meer mensen er van komen te weten en de site meer leden krijgt.( de site bestaat zowizo al uit 32.000 leden! dus ontvangers zijn er genoeg. Diegenen die ik een uitnodiging geef, ga ik er van uit dat je power user word (dit gebeurt al redelijk snel aangezien ik 27.56 GB heb geupload en 10.68 GB heb gedownload h…
Laatste reactie door jeki, -
- 0 reacties
- 859 weergaven
ja
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: PS2 Singstar downloaden via Torretz
door Gast pietklaasjansen- 0 reacties
- 859 weergaven
[spam]
-
- 7 reacties
- 858 weergaven
Ik heb het idee dat duken vandaag uitgestorven is, rond dit tijdstip. Maar als er zo wat mensen zijn, doe ik wel mee
Laatste reactie door GreenDroid, -
- 1 reactie
- 858 weergaven
Hallo iedereen ik ben waarschijnlijk niet op het goede topic, maar ik kon geen andere vinden Mijn vraag is, hoe kan ik games op mijn mobiel (samsung G600) zetten? Ik wou bijvoorbeeld: Tetris en Sudoku graag. Ik heb een micro sd kaartje. Groetjes, Maarten.
Laatste reactie door Luc., -
- 1 reactie
- 858 weergaven
Hallo ik ben van plan om cod6 te gaan kopen voor op mijn laptop. alleen weet ik niet of mijn laptop dit aan kan. heb er niet zoveel vestand van.. vandaar mijn vraag. processor: intel® core2 duo CPU T6400 [A]2.00 Ghz 2.00Ghz Geheugen RAM: 4.00 GB naam laptop: HP pavilion dv7 Notebook pc videokaart: ATI mobility Radeon HD 4650
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 858 weergaven
. Dark Shadows Nadat hij door een afgewezen geliefde in een vampier is veranderd blijft Barnabas Collins (Johnny Depp) twee eeuwen begraven tot hij herrijst in de wel heel erg veranderde wereld van 1972. Wanneer hij terugkeert naar zijn ooit zo statige huis ontmoet hij de verknipte overblijfselen van de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 858 weergaven
Oeps foutje :redface:
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 858 weergaven
kan je die andere PM die ik heb gestuurd naar die andere gebruiker mischien verwijderen ofzo :peace:
Laatste reactie door Slome_Pino, -
- 0 reacties
- 858 weergaven
Pieta Gangster Kang-do leidt een simpel, eenzaam bestaan. Hij werkt als schuldeiser en als de mensen niet kunnen betalen, zorgt hij er op hardhandige wijze voor dat ze dat met hun verzekeringsgeld wel kunnen. Tot op een dag een oudere vrouw zijn leven besluit in te dringen en alles voor [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 857 weergaven
:goodpost: tja ik download ook altijd met ConvertXtoDVD, nooit problemen O0 en ondertiteling wordt er automatisch bijgevoegd :angel:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 857 weergaven
Deze release is nieuw van Think Like a Man Het leven van vier jonge mannen komt volledig op zijn kop te staan nadat hun geliefde vrouwen het boek hebben gekocht van Harvey, een relatie expert, wiens advies zij maar al te graag opvolgen. Probleem is alleen dat Harvey zelf moeite [...] Het volledige artikel bekijken
ik heb fifa 09 gedownload maar ik kan niet normaal door Pasen als ik dat dan doe doet hij een 1 2'tje en loopt de speler door, ook als ik met de keeper door speel loopt de keeper door. heeft iemand een oplossing? O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 857 weergaven
weet niemandt welke bestand extensie een ps2 kan afspelen :'(
Laatste reactie door blackburn, -
Too Much Gay in World of Warcraft?
door Gast sw0431- 0 reacties
- 857 weergaven
Are you sick of all the XXX is gay, you are gay, that talent spec is gay... etc chat? It's bound to happen whenever a group of young kids get together, but is enough enough? I HATE THIS TREND. My respect for people who say "That's a gay item", "That quest is so gay" and "XXX is gay, don't group with him" is so low as to be nonexistent. No matter how old you are, calling stuff gay makes you sound immature and ignorant. To me, you will forever be 15 years old and snickering about "buttsecks" at your lunch table. Yes, you may claim that the word doesn't mean "homosexual" in that context, but if I started calling everything I didn't like "black" and said that it had absolute…
-
- 0 reacties
- 857 weergaven
Unieke download van The Samaritan Na twintig jaar doorgebracht te hebben in de gevangenis is Foley (Samuel L. Jackson) klaar met zijn leven als oplichter. Wanneer hij de jonge vrouw Iris (Ruth Negga) ontmoet lijkt een nieuwe start werkelijkheid te worden. Maar zijn verleden blijkt een hardnekkige metgezel. Ethan (Luke [...] Het volledige artikel bekijken
Re: cs5 torrent
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 857 weergaven
Er was wel een NZB uit maar denk dat dat gewoon een paar GB aan virussen is. Hij was ook niet eens compleet En zoals Tom al zei. Zal wel een tijdje gaan duren
-
- 0 reacties
- 856 weergaven
Hoy zou graag weten of deze spel zelfde is als het eerste versie ik dank U
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 856 weergaven
[table][th] Live: Heracles – NEC Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Heracles Amelo tegen NEC is één van de minder bijzondere voetbalwedstrijden van dit weekend. Op 20-10-2013 zal deze wedstrijd omstreeks 12.30 uur aanvangen in Almelo in het Polman stadion, de thuishaven van Heracles Almelo. De wedstrijd op Zondag 20-10-2013 zal worden gefloten door scheidsrechter Erik Braamhaar. Erg bijzonder belooft de wedstrijd tussen beide clubs niet te worden, Heracles Almelo bekleedt op dit moment de 12e plek in de Eredivisie ranglijst en NEC sluit de Eredivisie ranglijst af op …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 856 weergaven
Unieke download van AFTER THE TONE Digna Sinke met de stemmen van: Dragan Bakema (Adriaan), Olga Zuiderhoek (moeder Onno), Rifka Lodeizen (Annet), Josefien Hendriks (Saskia), Moniek Kramer (Claudia) Scenario: Henk Burger, Digna Sinke. Op de dag dat architect Onno een belangrijke prijs heeft gewonnen, is hij onvindbaar. Geen scènes met [...] Het volledige artikel bekijken
Welkom @ Duken.nl!
Laatste reactie door Niels.,