Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 787 weergaven
http://www.seedpeer.com/more/2341784.html weet iemand of dit een goede is ? ik volg het al een tijdje en heb me ff aangemeld om ook te zoeken. dit is geen virus maar wel een fake ik heb hem ook al geprobeerd,werkt nie
Laatste reactie door timmie15, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik zoek de Dvd van Ilse de Lange Live at Ahoy 2009 (de retail versie) Heeft iemand die beschikbaar? Ook zoek ik Mamma Mia (de film) Alvast bedankt Groet Perdokkie
Laatste reactie door perdokkie, -
Re: Serials, Crack, Torrents etc. Sites
door Gast Monatoetje- 0 reacties
- 695 weergaven
Torrent site NL http://www.DutchRevenge.org Momenteel uitnodiging nodig. Binnen kort misschien weer vrije toegang... Doneren is niet verplicht maar mag wel ;-)
-
- 0 reacties
- 620 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb sinds een aantal jaar een DSTT kaart voor mijn NDS lite. Alles deed het prima. Tot ik de nieuw Proffesor Layton wilde downloaden. Dat lukte als maar niet, na een aantal minuten spelen werd het scherm zwart en liep het spel vat. Toen las ik op een forum hier dat ik dan mijn kaart moet updaten, Ook hier opgezocht hoe ik dat moest doen... Ik heb... * Mijn kaart geformateerd * toen een nieuwe frimware gedownload (nl die van 2010) * toen die via WinRar uitgepakt. * toen de TTMENU.DAT en TTMENU.SYS uit de map gehaald en los er bij gezet. *toen de kaart terug in mijn NDS Lite en dat zie ik een blauw schrem met verticale strepen met onderin een Load…
Laatste reactie door SHIDDING, -
progje
door Gast jaap 2005- 0 reacties
- 399 weergaven
hallo. ik zoek progje voor min pc. want ik krijg steeds zwart scherm. en moet ik hem weer op nieuw instaleren. dat woord ik zoo zat . ik had het progje hier bij dukke van daan. en stom van mij niet op geslagen. dus weet iemand hoe dat ding heet? mijn dank zou erg groot zijn mvg jaap :-[
-
- 0 reacties
- 446 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41742.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Unieke download van Amour van Michael Haneke wint Gouden Palm Vanavond zijn in Cannes de prijzen van het 64e Filmfestival van Cannes uitgereikt en de grote winnaar is Amour. De film van de Oostenrijkse regisseur Michael Haneke werd bekroond met de Gouden Palm. Het is voor Haneke zijn tweede palm [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Unieke download van Kid De vrolijke Kid woont met zijn broer Billy en zijn moeder op een boerderij. Als hun moeder wordt vermoord moeten Kid en Billy op zoek naar hun eigen geluk. Regie: Fien Troch Met: Maarten Meeusen, Bent Simons, Gabriela Carrizo, Rit Ghoos, René Jacobs, Sander van Sweevelt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 3.5k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Dos disparos De 17-jarige Mariano vindt een pistool in zijn huis. In een opwelling besluit hij twee keer op zichzelf te schieten. Hij overleeft dit, maar zijn actie zet alle familierelaties op scherp. Regie: Martín Rejtman Met: Rafael Federman, Manuela Martelli, Susana Pampin, [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Muziek DVDs
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Neem degene met veel users erin des te meer kans heb je om iets te vinden. Share genoeg en ga er in een aantal zitten. Ikzelf heb iets van 50 hubs waar ik inzit zodat ik tenminste alles vindt wat ik wil hebben.
-
Aw:lol
- 1.2k weergaven
tom6309 schreef: ah boeie dit is veel leuker :laugh: Het koekje dacht aan de bakkersvrouw en de bakkersvrouw dacht weer aan de bakkersman. De bakkersman bedacht hoe lame dit is. Maar toen kwam tijn binnen lopen en die verziekte de boel weer.
-
Aw:Bitspirit Melding
- 1.2k weergaven
Jou partitie is FAT32. En een FAT32 partitie kan niet omgaan met een bestand wat groter is als 4gb. Dus je zou je partitie om moeten zetten naar een NTFS partitie die kan wel omgaan met groter bestanden als 4gb. En hoe je het kan omzetten werkt als volgt: 1. Klik op Start, wijs achtereenvolgens Alle programma\'s en Bureau-accessoires aan en klik op Opdrachtprompt. 2. Typ het volgende bij de opdrachtprompt, waarbij stationsletter het station is dat u wilt converteren: convert stationsletter: /fs:ntfs Typ de volgende opdracht als u bijvoorbeeld station E wilt converteren naar NTFS: convert e: /fs:ntfs Opmerking Als het besturingssysteem zich op het station bevindt…
-
fifa
door Frank1324117107- 0 reacties
- 1.5k weergaven
heeft iemand de crack van fifa 2007
Laatste reactie door Frank1324117107, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb vandaag me sony ericsson w850i binnengekregen en wil er nu games opzetten ( heb ze gedownload via een torrent. ) Alleen ik vraag me af hoe ik ze er op kan zetten. Als ik ze uitpak krijg ik heel veel bestandjes en dan heb ik geen idee wat ik ermee aan moet. Zie hieronder het plaatje http://img232.imageshack.us/img232/2723/mobielie8.png Als iemand mij kan vertellen hoe ik zoiets op me mobiel krijg zal dat fijn zijn . Nouja, alvast bedankt
Laatste reactie door DigiDjeff, -
Welke poort gebruik ik?
door Gast jasper.t- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Betse mensen, Wie weet hoe ik kan zien welke poort ik gebruik, welk nummer voor te downloaden. Bij SABnzbd staat dat dat meestal 119 is, maar volgens mij is dat bij mij anders want die downloads komen niet op gang. Alvast bedankt.
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hey beste allemaal, Ik heb hier een vraagje voor jullie, die ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden. Ik wil erg graag filmpjes gaan editen en dan vooral die van me spellen (worldofwarcraft, en een paar shooters) maar nu zat ik dus een te zoeken en er zijn zoveel programma's voor, dus vroeg ik me af of jullie mischien een goed programma kennen waarmee je lekker veel kan editen met veel opties. Groetjes Xariasta. PS graag site erbij zetten en versie. ;D
Laatste reactie door xariasta, -
Re: Status DukeN.NL
door Tom- 0 reacties
- 1.1k weergaven
DukeN, ik heb je een PMmetje gestuurd met daarin een handleiding over het downloaden met BitTorrent en het gebruik van Azureus Vuze. Hij is te groot om op het forum te zetten. Er staan 59 plaatjes in, vandaar. Kijk maar even wat je er mee doet.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Nou moet ik opeens mijn spel weer gaan registreren, maar hoe? En als ik op "Remind me later" druk krijg ik weer een foutmelding: This application has encountered a fatal error and must close Please restart the application, or contact support at: http://www.rockstargames.com/support Wat moet ik nu weer doen en hoe registreer ik het spel ik ben al lid van rockstar social club en kan je GTA IV wel registreren met een Hotmail account of meot het met een Live ID? Kan iemand mij helpen ik wil zo graag GTA IV spelen. Post Merge: december 24, 2008, 03:13:01 pm Ik blijf de fout houden ook als ik hem repareer en als ie het doet krijg ik weer die RESC10 Kan iemand mij helpe…
Laatste reactie door mathijs666, -
- 0 reacties
- 923 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Peer-2-Peer. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27383.msg113788#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
VERPLAATST: muis
door Tom- 0 reacties
- 683 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29212.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
sleur het dan met winrar naar het schijfstation
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 954 weergaven
Nee want je hebt een legale key nodig (die je krijgt bij het kopen van het spel) om online te kunnen spelen. De keys die je er bij krijgt werken wel, maar ze zijn al in gebruik dus je kan niet online spelen. Gr. headsh0t
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 977 weergaven
@Tom Hartelijk bedankt voor je advies. Het is inderdaad iets in de richting van wat ik zou willen hebben. Ik heb zelf nog eens rond gekeken en zelf heb ik dit gevonden: Op gistron.nl de Intel Games PC met: processor: 775 Intel Core2Quad Q9400 95W 2.66GHz/ BOX (beter of slechter dan intel i7?) moederbord: Asus 775 P5Q SE 2 S/R/GBL/ATX geheugen(ram): 2x 2048MB DDR2/800 Kingston HX CL5 KIT Grafische kaart: 9800 nVidia Palit GF9800GT VGA/DVI/HDMI/GDDR3 1024MB Harde schijf: 1500GB Samsung HD154UI 32/S Behuizing: Thermaltake Armor nPSU zwart Voeding: MS- Tech MS-N 620-Val 620W ATX DVD-Brander: Samsung SHS223C 22x SATA / bulk / zwart DVD-Speler: Samsung 16x/48x PATA/ …
Laatste reactie door dragydof, -
Inspector Magnusson Murder on the Titanic v34.120331-TE – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Inspector Magnusson Murder on the Titanic v34.120331-TE Inspecteur Magnusson Moord op de Titanic v34.120331-TE Release Info Release Group: TE (Scene) Release Name: Inspector.Magnusson.Murder.on.the.Titanic.v34.120331-TE Release Date: 13-04-2012 Bestandsnaam: Inspector.Magnusson.Murder.on.the.Titanic.v34.120331-TE Maat: 101 MB Type: Mini Game release Beschrijving Ontrafel een verhaal van moord en samenzwering op de RMS Titanic. Op de bewuste [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 798 weergaven
The Walking Dead Episode 5-RELOADED The Walking Dead Episode 5-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: The.Walking.Dead.Episode.5-RELOADED Releasedatum: 21.11.2012 Retail Datum: 22-11-2012 Bestandsnaam: The.Walking.Dead.Episode.5-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,37 GB Genre : Avontuur Bescherming: Steam Uitgever : Telltale Games Developer : Telltale Games Op de markt Beschrijving De levende [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,