Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 924 weergaven
maar hoe vraag ik zo'n trainer als van gaal of wie dan ook?? als ik zijn naam intyp dan zie ik hem staan als ik erop klik kan ik zien hoe goed hij is enzo en ik kan bijnaam geven maar ik zie nergens iets over cotract aanbieden ofwatdan ook? :cool2: ooh en trouwens ik kan geen nieuwe grasmat leggen in arena want er staat dan er kan geen grasmat in de arena worden gelegt om dat het stadion geen eigendom van de club is. :-[ Post Merge: mei 03, 2009, 09:30:45 am he hoe neem ik zo'n trainer aan dan?? Post Merge: mei 03, 2009, 12:22:51 pm kan er iemand antwoorden geven op mijn vragen en ik heb nog een vraagje kan ik ook een club uitnodigen om een oefenweds…
Laatste reactie door stephanvw, -
- 0 reacties
- 924 weergaven
zo snel bij mijn gaat he 0 kb :o :o dat wil ik ook :'( :'( wat dan heb ik mijn filmpje zo binnen :duivel: :duivel: maar he doe maar niet:( maar geen zien om 7.50 euro permaand tepertalen:(
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 924 weergaven
Frankenweenie Victor speelt graag met zijn hondje Sparky. Als Sparky wordt aangereden en doodgaat weet Victor hem tot leven te brengen. Hij houdt de hond echter wel verborgen. Als Sparky ontsnapt creert hij een grote chaos in de stad. Regie: Tim Burton Met de stemmen van: Winona Ryder, Martin Landau, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 924 weergaven
132113213
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 923 weergaven
weet iemand voor de moment een goede site om ds games gratis af te halen??? alvast bedankt
Laatste reactie door treegje, -
- 0 reacties
- 923 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Peer-2-Peer. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27383.msg113788#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 923 weergaven
ik heb the sims 3 gedowload en geistalleerd! Nu vraagt die alleen naar de cd die ik niet heb, er staat ook geen crack op ( volgens mij ). Heb ook daemon tools geprobeert maar dat werk niet. Alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
Too Much Gay in World of Warcraft?
door Gast sw0431- 0 reacties
- 923 weergaven
Are you sick of all the XXX is gay, you are gay, that talent spec is gay... etc chat? It's bound to happen whenever a group of young kids get together, but is enough enough? I HATE THIS TREND. My respect for people who say "That's a gay item", "That quest is so gay" and "XXX is gay, don't group with him" is so low as to be nonexistent. No matter how old you are, calling stuff gay makes you sound immature and ignorant. To me, you will forever be 15 years old and snickering about "buttsecks" at your lunch table. Yes, you may claim that the word doesn't mean "homosexual" in that context, but if I started calling everything I didn't like "black" and said that it had absolute…
-
Downloaden
door Bart'- 0 reacties
- 923 weergaven
Even een paar vragen over wat nou wel en niet mag, ik weet het zelf echt niet meer :-[ dus wie kan mij helpen?? Vraag 1: Wat voor manieren van downloaden is illegaal? Vraag 2: Kunnen ze er makkelijk achter komen dat je iets illegaal hebt gedownload?
Laatste reactie door Bart', -
Re: cs5 torrent
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 923 weergaven
Er was wel een NZB uit maar denk dat dat gewoon een paar GB aan virussen is. Hij was ook niet eens compleet En zoals Tom al zei. Zal wel een tijdje gaan duren
-
- 0 reacties
- 922 weergaven
hey, ik zou graag een beetje willen leren video te editten en dus heb ik adobe after effects gedownd, maar ik begrijp er niet veel van heeft iemand een goede site waat goede tutorials op staan (liefst NL)
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 5 reacties
- 922 weergaven
Heeft iemand nog een nzbtje voor gta 4 pc?? Liefst eentje waar ik geen payserver voor hoef te nemen.
Laatste reactie door afca123, -
- 0 reacties
- 922 weergaven
Uitleg: /Edit SPAM C&C Slot.
Laatste reactie door rakker126, -
- 0 reacties
- 922 weergaven
whahaaha lmfao ;D
Laatste reactie door mdm13, -
- 0 reacties
- 922 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33781.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 921 weergaven
hallo mensen ik heb een sony ericsson xperia en wil graag via mijn wi-fi op internet maar het probleem is dat hij mijn router niet kan vinden heeft iemand hier een oplossing voor? alvast bedankt
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 0 reacties
- 921 weergaven
[table][th] Live: PSV – ADO Den Haag Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Wederom een wedstrijd om 16:30 op zondagmiddag voor PSV. Voorgaande werd ruim gewonnen van FC Utrecht in Utrecht, waardoor er al voorzichtig gesproken wordt dat PSV uit de crisis is. Toch is het altijd uitkijken met zulke uitspraken, want er moet nog één wedstrijd gespeeld worden voor de winterstop. Dat is de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag. ADO maakt een wisselend seizoen mee, maar de wisselvalligheid levert ze niet vaak punten op. Ze staan op een teleurstellende zestiende plaats met maar…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 921 weergaven
ik heb stonghold legends gedownload en geïnstalleerd en als hij dan het spel gaat laden komt er eerst te staan ( runtime error 203 at 5A003E99) dan kan ik hem gewoon weer starten maar na een paar seconden sluit hij weer af en komt er dit te staan ( er is een fout opgetreden tijdens het laden van NVCPL.dll het wisselbestand is te klein voor het voltooien van deze bewerking) en dan sluit hij het spel af. kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door jeroen755, -
- 0 reacties
- 920 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28100.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
eey mensen sinds ik windows 7 ginstaleerd heb kan ik mijn filmpjes niet afspelen. als ik erop druk komt er te staan dat ht ergens in geheugen opgeslagen is. kan iemand mij helpen
Laatste reactie door Tom, -
Ik zoek de volledige versie van Pandora's box(PC)
door Gast jaimyh12- 3 reacties
- 920 weergaven
Wie kan me helpen aan het spel Pandora's box voor op de pc,is al een ouder spel Alvast bedankt
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 920 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Super Cyclone Een enorme cycloon dreigt de oostkust van de Verenigde Staten te vernietigen. Een natuurramp, waarbij duizenden inwoners het leven zullen laten, lijkt niet te voorkomen. Een meteoroloog en een ingenieur komen met een inventief plan om de kracht van de cycloon [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Re: Spellen draaien niet goed
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 920 weergaven
Zou wisselbestand omhoog halen helpen? :'(
-
- 0 reacties
- 919 weergaven
ik ben egt slecht
Laatste reactie door Vico, -
- 4 reacties
- 919 weergaven
<object width="300" height="400" ><param name="allowfullscreen" value="true" /><param name="allowscriptaccess" value="always" /><param name="movie" value="http://www.facebook.com/v/1490397893828" /><embed src="http://www.facebook.com/v/1490397893828" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="300" height="400"></embed></object>
Laatste reactie door Heisenberg,