Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 936 weergaven
Hoy heb een brobleem met die spel kan niet saven error code 42 kan imand helpen AUB
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 936 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Muziek Algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30711.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 936 weergaven
Unieke download van The Expatriate Een ex-CIA agent hoopt een nieuw leven op te bouwen met zijn 15-jarige dochter, die volledig van hem vervreemd is. Hij besluit de veiligheidsverantwoordelijke te worden van een Belgische multinational. Maar op een dag blijkt het bedrijf niet meer te bestaan. De werknemers zijn verdwenen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 936 weergaven
Deze release is nieuw van De Prijs Van De Hemel Een dertienjarig voetbaltalent wordt gevolgd. De valkuilen zijn talrijk: torenhoge verwachtingen, het grote geld dat lonkt, de voetbaljungle, een chaotisch gezinsleven en een wispelturige vader. Regie: Jack Janssen Download / Torrent / NZB – NL Subs U kunt de film [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 936 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24533.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 936 weergaven
La vie d’une autre Een vrouw van 41 jaar wordt wakker en is de laatste 15 jaar van haar leven vergeten. Ze denkt dat ze aan het begin staat van een hartstochtelijke relatie maar eigenlijk loopt deze net ten einde. Ze heeft nu maar een paar dagen om haar man [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 936 weergaven
zijn er ook nl progamma's?
Laatste reactie door marquancez, -
- 0 reacties
- 936 weergaven
hallo alllemaal, ik zal jullie effe helpen kijk ga nar de map waar de cracks inzitten verwijder alle cracks scan de map met je antivirus dan vindt hij zeker een trojan of 2 want van de eerste crack is de map besmet daardoor als je dat hebt gedaan dan pas moet je een vertrouwde crack downloaden PS.voordat je de crack download zet je antivirus uit download het zet het aan scan de map weer en klaar is kees hier kun je een paar vertrouwde cracks vinden www.crack.ms O0
Laatste reactie door miran102, -
Re: Computer
door stefjuh- 0 reacties
- 935 weergaven
Ik zou even op de raad van tom afgaan want ik kan niks meer betekenen:P groetjes STEFjuh
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 935 weergaven
De download is nieuw van The Domino Effect Wat gebeurt er als de economie instort? Deze film portretteert mensen die allemaal geraakt worden door de financiële crisis. Omdat de crisis wereldwijd is, is iedereen meer met elkaar verbonden dan men zou denken. Regie: Paula van der Oest Met: Theo Maassen, [...] Het volledige artikel bekijken
Re: BPM studio
door MiXo- 0 reacties
- 935 weergaven
kan je niet mounten, iemand anders die een goede download weet?
Laatste reactie door MiXo, -
- 0 reacties
- 935 weergaven
Je lult nog steeds bullshit lol, die site is nl zo veilig als ik weet niet wat. Dat jij geen fatsoenlijke virusscanners gebruikt kan ik niets aan doen volges mij jij je maar is meer gaan verdiepen in dit wereldje, je weet niets
Laatste reactie door marcov, -
Hulp gevraagd voor defecte TFT scherm MD6155AH
door Gast bingo49- 1 reactie
- 934 weergaven
Door het aansluiten van een verkeerde adapter op mijn TFT Medion MD6155AH scherm is een IC (de U4) ontploft.Het opschrift is er afgeploft en ik denk zelf aan een LM model ( 5-poots ). Nu ben ik op zoek naar een schema van zo'n monitor . Hopelijk kan iemand mij hieraan helpen. Heb ook al naar Medion gebeld ,maar die kunnen niets voor me betekenen. Ik kan toch moeillijk vragen of iemand zijn draaiende monitor voor me openschroeft om te kijken wat het opschrift is !! Dus hoop ik dat er ergens een schema of ander info te vinden is. bijvoorbaat dank
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 934 weergaven
Jup mininova is dood :s R.I.P :'( :mickey:
Laatste reactie door svenholtman, -
MyBrute
door Gast qoooooo- 1 reactie
- 934 weergaven
Dit is een tof spelletje waar je een poppetje krijgt en die moet vechten tegen andere spelers. De gevechten zijn echt vet, probeer het uit op: spam
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 934 weergaven
PS2 wordt verkoopt met alle kabels, 1 controller er een 8mb memory card. Wordt verkocht omdat hij nooit meer wordt gebruikt wegens aanschaf Xbox 360 Sony Playstation 2 Slim met 7 spellen: *Alone in the Dark *Enter the Matrix - zonder boekje *X-Men Ledgends II: Rise of Apocalypse - zonder boekje *24: The Game - stalen hoesje *The Sum of all Fears *CSI: 3 Simendions of Murder *True Crime streets of LA €60.00 verzendkosten voor de koper. Alle spellen zijn compleet en niet beschadigt tenzij anders staat gemeld. Farid http://link.marktplaats.nl/367858393
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 934 weergaven
The Dark Eye Chains of Satinav-SKIDROW The Dark Eye Chains of Satinav-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: The.Dark.Eye.Chains.of.Satinav-SKIDROW Release Date: 16-06-2012 Retail Datum: 22-06-2012 Bestandsnaam: The.Dark.Eye.Chains.of.Satinav-SKIDROW.rar Bron: DVD9 Maat: 5,12 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Deep Silver Ontwikkeld door: Daedalic Entertainment release Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 934 weergaven
omg je baseert je dingen niet eens op waarheid jezus wat een dure praat ofzoe whaha
Laatste reactie door icycledutch, -
- 3 reacties
- 933 weergaven
Ik zoek een programma om van stukjes van liedjes 1 liedje te maken. Tussen het wisselen van liedje wil ik dan ook graag iets zodat het wel lekker overloopt. Kent iemand een goed programma? ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 932 weergaven
wie kan me helpen met de ondrtiteling te vinden voor de film watchmen en madea goes to jail, street fighter the legend of chun li, ik heb gezogt alleen heb ik het niet gevonden :-\ als iemand het heft gevonden of het heeft hoor ik het graag (als je de film ervan hebt met ondertiteling wil ik het graaag hebben)
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 932 weergaven
hoi, ik heb ook een memor32 kaart voor de ps2. heb ook de firmwire erop gezet en de spellen op dvd-r gebrand maar krijg ook nog steeds een zwart beeld. r2 inhouden helpt ook niet. iemand rade me aan om ESR beta 9b erbij te zetten maar mijn pc erkent de memor kaart 32 niet. ik heb de spellen ook eerst van te voren gepatcht. maar krijg de spellen niet aan het draaien. Kan iemand mij helpen? :D :D
Laatste reactie door garfield24, -
- 1 reactie
- 932 weergaven
Hallo ik ben van plan om cod6 te gaan kopen voor op mijn laptop. alleen weet ik niet of mijn laptop dit aan kan. heb er niet zoveel vestand van.. vandaar mijn vraag. processor: intel® core2 duo CPU T6400 [A]2.00 Ghz 2.00Ghz Geheugen RAM: 4.00 GB naam laptop: HP pavilion dv7 Notebook pc videokaart: ATI mobility Radeon HD 4650
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 932 weergaven
Uitleg: /Edit SPAM C&C Slot.
Laatste reactie door rakker126, -
- 0 reacties
- 932 weergaven
wow kaasbroodje, jij hebt echt smaak
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 932 weergaven
wat kan ik hier aan doen?[glow=red,2,300][/glow]