Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 889 weergaven
Unieke download van Bernard Eén acteur, één locatie, minimale cameravoering en enkel de toevoeging van muziek. Deze film is een achtbaan van emoties die veel te raden over laat. Regie: Hidde Simons, Joggem Simons Met: Thomas Wander Download / Torrent / NZB Van de bioscoop film is een torrent en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 888 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30663.msg146136#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 888 weergaven
Unieke download van The Expatriate Een ex-CIA agent hoopt een nieuw leven op te bouwen met zijn 15-jarige dochter, die volledig van hem vervreemd is. Hij besluit de veiligheidsverantwoordelijke te worden van een Belgische multinational. Maar op een dag blijkt het bedrijf niet meer te bestaan. De werknemers zijn verdwenen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 887 weergaven
Unieke download van Yorick van Wageningen in stripverfilming Vandaag beginnen de opnames voor De wederopstanding van een klootzak, een verfilming van de strip Om mekaar in Dokkum van Guido van Driel, die ook de regie op zich neemt. Na het verschijnen van de strip in 2004 kreeg hij bijna direct [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 887 weergaven
Hallo iedereen ik ben waarschijnlijk niet op het goede topic, maar ik kon geen andere vinden Mijn vraag is, hoe kan ik games op mijn mobiel (samsung G600) zetten? Ik wou bijvoorbeeld: Tetris en Sudoku graag. Ik heb een micro sd kaartje. Groetjes, Maarten.
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 887 weergaven
ja
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: cs5 torrent
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 887 weergaven
Er was wel een NZB uit maar denk dat dat gewoon een paar GB aan virussen is. Hij was ook niet eens compleet En zoals Tom al zei. Zal wel een tijdje gaan duren
-
- 0 reacties
- 887 weergaven
wat kan ik hier aan doen?[glow=red,2,300][/glow]
Laatste reactie door marcelvb, -
- 0 reacties
- 886 weergaven
wie kan me helpen met de ondrtiteling te vinden voor de film watchmen en madea goes to jail, street fighter the legend of chun li, ik heb gezogt alleen heb ik het niet gevonden :-\ als iemand het heft gevonden of het heeft hoor ik het graag (als je de film ervan hebt met ondertiteling wil ik het graaag hebben)
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 886 weergaven
hoe krijg je hier een code voor dan?
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 885 weergaven
ik heb sinds vandaag precies hetzelfde probleem, op mijn harde schijf zit nog genoeg ruimte en op de lege dvd zit 4.7 gb en de bestanden die ik erop wilde zetten is bijelkaar rond de 3,8 gb. In een ander topic op dit forum zag ik iets over het veranderen van je dvd formaat. Je doet het alsvolgd: ga naar start -> uitvoeren en typ CMD in. nu kom je in een \"dos\" scherm (donker met witte letters ) Dan typ je het volgende: CONVERT C: /fs:ntfs Hierna even de PC herstarten en alles draait nu sneller en je kan ook bestanden op je pc hebben groter als 4 gb. dit was het topic: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,15/topic,18811.msg46451#msg46451 Dit heb …
Laatste reactie door xpeerx, -
- 0 reacties
- 885 weergaven
Wat zijn de betaalmogelijkheden van Steam?
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 885 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20752.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 885 weergaven
Deze release is nieuw van Blood Ties Chris komt in 1974 uit de gevangenis en wordt opgehaald door zijn broer Frank die politieagent is. Frank probeert Chris op het rechte pad te krijgen maar beide broers raken in een spiraal van criminaliteit terecht. Regie: Guillaume Canet Met: Clive Owen, Marion [...] Het volledige artikel bekijken
Lievelings chips
door Tim.- 0 reacties
- 885 weergaven
Je favoriete chips is Mijne is: echt scherp en zoet tegelijk:P
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 885 weergaven
De download is nieuw van Vader met Vier Kinderen Terug Naar de Natuur De grappige alleenstaande vader en zijn vier kinderen gaan op bezoek bij tante Annika. Het hele gezin gaat daar op avontuur in het natuurreservaat van Annika. Ze komen er al snel achter dat het park zwaar vervuild [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 885 weergaven
Ik heb battlefield 2 (gekocht)
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 884 weergaven
Lords of Football-RELOADED Heren van Voetbal-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: RLD-lof Releasedatum: 05 april 2013 Retail Datum: 5 april 2013 Bestandsnaam: RLD-lof Bron: Scene Grootte: 2,31 GB Genre: Strategie, Indie, Simulatie, Sport Critici: N / A Uitgegeven door: Fish Eagle Ontwikkeld door: Geniaware Srl Op de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 884 weergaven
Héél véél nieuwe filmposters! Hieronder weer een reeks niet eerder op FilmTotaal verschenen nieuwe posters, veelal van films die nog moeten verschijnen. Kijk, beoordeel en doe er je voordeel mee. Uiteraard geven we over de meeste van deze films komende tijd méér informatie. Klik op de filmtitel voor méér info [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 884 weergaven
oke mooizo O0 hij is altijd aangesloten dus dat is geen probleem. maar als je die harddisk op een andere computer aansluit heeft die dan windows 7? (hij voldoet aan de eisen)
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 883 weergaven
Unieke download van Dredd De enorme stad Mega City One wordt overspoeld door criminaliteit en geweld. De enige die orde in deze chaos kunnen scheppen zijn de judges: politieagenten, rechters en beulen in één. Judge Dredd is de meest gevreesde judge van allemaal. Zijn missie is om een grote drugsbende [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 883 weergaven
tja kan ook wel. Zoiets zag ik op laptopshop.nl staan dacht ik.
Laatste reactie door Marciej123, -
Re: Sims probleem
door OLGAA- 0 reacties
- 883 weergaven
Gedownload! O0 en dan komt het in winrar.. wat moet je dan doen x
Laatste reactie door OLGAA, -
- 0 reacties
- 882 weergaven
Dat was ff een foutje, hier is de grote versie: [img width=1 height=1]http://img529.imageshack.us/images/thpix.gif
Laatste reactie door Maartenn, -
Hoe te beginnen met downloaden van nieuwsgroepen
door Gast Sander87- 2 reacties
- 882 weergaven
Hier in het kort vertel ik je de stappenplan hoe je kunt downloaden met nieuwsgroepen. Downloaden kan gewoon op de computer en de programma's die je nodig hebt zijn gewoon gratis. Stap 1 Download het programma “open ftdâ€. Hier kun je alles spots bekijken wat er gepost is. Klik op de link om open Ftd te downloaden. FTD Wanneer je “open ftd†gedownload hebt moet je je even registreren, dit duurt enkele minuten. Klaar met registreren? Dan zie je bovenin de balk een knop met “updatenâ€. Elke keer wanneer je ftd opstart is het verstandig om op de knop updaten te klikken. Nu zie je aan de linker kant allemaal catogorieen staan. DVD is wat we nodig hebben als we f…
Laatste reactie door Duken,