Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 925 weergaven
PS2 wordt verkoopt met alle kabels, 1 controller er een 8mb memory card. Wordt verkocht omdat hij nooit meer wordt gebruikt wegens aanschaf Xbox 360 Sony Playstation 2 Slim met 7 spellen: *Alone in the Dark *Enter the Matrix - zonder boekje *X-Men Ledgends II: Rise of Apocalypse - zonder boekje *24: The Game - stalen hoesje *The Sum of all Fears *CSI: 3 Simendions of Murder *True Crime streets of LA €60.00 verzendkosten voor de koper. Alle spellen zijn compleet en niet beschadigt tenzij anders staat gemeld. Farid http://link.marktplaats.nl/367858393
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 925 weergaven
Ik heb nu een tijdje windows 7 en had zin om GTA IV te doen. Geinstalleerd, dat was allemaal gezellig. Maar nu... Heb van GameCopyWorld een crack geplukt alleen daar moet je DAEMON Tools Pro Advance v4.30.303. en Y.A.S.U v1.5.8111 gebruiken. Terwijl ik me kan herinerren dat ik dat vorige keer niet hoefde. Post samenvoeging: december 23, 2009, 19:34:22 pm Ik heb ook al geprobeert om de game offline te activeren met die paul.dll in OfflineActivation map zetten en dan activeren. Maar dan krijg ik deze error
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 925 weergaven
whahaaha lmfao ;D
Laatste reactie door mdm13, -
- 1 reactie
- 924 weergaven
Hallo ik ben van plan om cod6 te gaan kopen voor op mijn laptop. alleen weet ik niet of mijn laptop dit aan kan. heb er niet zoveel vestand van.. vandaar mijn vraag. processor: intel® core2 duo CPU T6400 [A]2.00 Ghz 2.00Ghz Geheugen RAM: 4.00 GB naam laptop: HP pavilion dv7 Notebook pc videokaart: ATI mobility Radeon HD 4650
Laatste reactie door Jeroen, -
Lievelings chips
door Tim.- 0 reacties
- 924 weergaven
Je favoriete chips is Mijne is: echt scherp en zoet tegelijk:P
Laatste reactie door Tim., -
MyBrute
door Gast qoooooo- 1 reactie
- 924 weergaven
Dit is een tof spelletje waar je een poppetje krijgt en die moet vechten tegen andere spelers. De gevechten zijn echt vet, probeer het uit op: spam
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 924 weergaven
The Dark Eye Chains of Satinav-SKIDROW The Dark Eye Chains of Satinav-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: The.Dark.Eye.Chains.of.Satinav-SKIDROW Release Date: 16-06-2012 Retail Datum: 22-06-2012 Bestandsnaam: The.Dark.Eye.Chains.of.Satinav-SKIDROW.rar Bron: DVD9 Maat: 5,12 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Deep Silver Ontwikkeld door: Daedalic Entertainment release Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 924 weergaven
wat kan ik hier aan doen?[glow=red,2,300][/glow]
Laatste reactie door marcelvb, -
Is het niet mogelijk om een keer een Lan Party te organiseren voor alle DukeN.NL leden? Dan kunnen we op het forum een aantal polls houden voor welke games etc..
Laatste reactie door Bart', -
gratis wow?
door Gast Gratiswow- 0 reacties
- 923 weergaven
Hey iedereen, Ben begonnen met een nieuwe website: SPAM Kijk even naar de website, heb je daarna nog ideen of tips voor me, mail ze even! Thnx in front, Greets! MOD: Spam verwijderd
-
- 0 reacties
- 922 weergaven
Weet iemand waarom het zo druk is op het forum? Kan men niet even lekker genieten van t weer? Dan kan ik weer eens alle berichten lezen
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 922 weergaven
En een achter gelaten JFK
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 922 weergaven
Uitleg: /Edit SPAM C&C Slot.
Laatste reactie door rakker126, -
- 0 reacties
- 922 weergaven
gisteren XP geinstalleerd en net weer een vastloper, en ik heb net via eigenschappen van deze computer het automatisch herstarten uitgevinkt. en misschien handig om te weten toen ik op de reset knop drukte, en toen windows ging laden kreeg ipv mijn normale bureaublad een grijs scherm met witte puntjes
Laatste reactie door Sasja, -
Re: cs5 torrent
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 922 weergaven
Er was wel een NZB uit maar denk dat dat gewoon een paar GB aan virussen is. Hij was ook niet eens compleet En zoals Tom al zei. Zal wel een tijdje gaan duren
-
- 0 reacties
- 921 weergaven
wie kan me helpen met de ondrtiteling te vinden voor de film watchmen en madea goes to jail, street fighter the legend of chun li, ik heb gezogt alleen heb ik het niet gevonden :-\ als iemand het heft gevonden of het heeft hoor ik het graag (als je de film ervan hebt met ondertiteling wil ik het graaag hebben)
Laatste reactie door gkeeee, -
wij games kopieren hoe
door Gast superfranske- 0 reacties
- 921 weergaven
wij games kopieren alvast bedankt op voorhand
-
- 0 reacties
- 921 weergaven
Second try: http://www.imgupload.co.uk/uploads/dda84e11121b6e06f1a05120e83c2f3b50bdd86f2fd61b0d33622d325b000b9b.swf LoL; Tom jij hebt wel een mooie score MOD: Stumpert je hebt gewoon het spel opgeslagen en niet je score ;D Lol Fred wat bedoel je
Laatste reactie door Vico, -
- 1 reactie
- 921 weergaven
Als ik de spel start dan moet ik heel lang wachte er staat convert your video card ....
Laatste reactie door jackkiej, -
- 0 reacties
- 920 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30663.msg146136#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 920 weergaven
Jaa, Slotje..
Laatste reactie door Sneakerz, -
- 0 reacties
- 920 weergaven
Deze release is nieuw van Blood Ties Chris komt in 1974 uit de gevangenis en wordt opgehaald door zijn broer Frank die politieagent is. Frank probeert Chris op het rechte pad te krijgen maar beide broers raken in een spiraal van criminaliteit terecht. Regie: Guillaume Canet Met: Clive Owen, Marion [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 920 weergaven
De download is nieuw van The Domino Effect Wat gebeurt er als de economie instort? Deze film portretteert mensen die allemaal geraakt worden door de financiële crisis. Omdat de crisis wereldwijd is, is iedereen meer met elkaar verbonden dan men zou denken. Regie: Paula van der Oest Met: Theo Maassen, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 920 weergaven
Ik heb even gekeken in een ander topic en heb dit doornomen: Ga naar Uitvoeren > typ hier "cmd" > typ in het zwarte scherm "ipconfig" > dan zoek je even je standaard gateway adres op > schrijf dit over of onthoudt dit en ga naar je internet Browser en typ het adres in > als het goed is kan je nu in je router komen ik weet niet of jullie een wachtwoord hebben maar meestal is het Gebruikersnaam: admin en Wachtwoord: admin. okee nu je in de router zit moet je op zoek naar Universal Plug and Play (afkorting UPnP) dit dingetje staat meestal gewoon onder settings in de router, als dit niet is aangevinkt moet je dat cker doen. de kans is groot dat hij daarna gewo…
Laatste reactie door Renedeman, -
Re: Voorstellen ... voor de zoveelste keer
door Gast Hotwheels- 0 reacties
- 919 weergaven
Lees dit dan maar ... staat er pas drie dagen op hoor