Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 852 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Wedding Ceremony Sam is een eeuwige puber die door z’n twintiger jaren strompelt met een veel te groot zelfvertrouwen en halsstarrig vasthoudt aan z’n naïeve noties van liefde en romantiek, die hij vereeuwigd heeft in een reeks onuitgegeven kinderboeken. Hij wordt verliefd [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 852 weergaven
Je zult maar net geen CoD2 hebben... >
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 852 weergaven
Hé DukeN jij ook wakker
Laatste reactie door Farid., -
gratis wow?
door Gast Gratiswow- 0 reacties
- 852 weergaven
Hey iedereen, Ben begonnen met een nieuwe website: SPAM Kijk even naar de website, heb je daarna nog ideen of tips voor me, mail ze even! Thnx in front, Greets! MOD: Spam verwijderd
-
- 0 reacties
- 852 weergaven
Street Fighter X Tekken-SKIDROW Street Fighter X Tekken-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (SCENE) Release Name: Street.Fighter.X.Tekken-SKIDROW Release Date: 03-05-2012 Retail Datum: 06 maart 2012 Bestandsnaam: Street.Fighter.X.Tekken-SKIDROW Bron: DVD Maat: 4,46 GB Genre: Fighting Critici: 8/10 Uitgegeven door: Capcom, Namco Ontwikkeld door: Capcom release Beschrijving De langverwachte droom match-up tussen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 852 weergaven
probeer een een kernel (nieuw software) erop te zetten
Laatste reactie door meowndz, -
Ik heb een game gedownload, maar de crack zat er niet bij. Het spel heet Blazing Angels Squadrons Of WWII. Weet iemand waar ik de crack kan downlaoden of het spel en dat ik dan alleen de crack aanvink om te downloaden?
Laatste reactie door mummy, -
- 0 reacties
- 851 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26705.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 851 weergaven
Gevonden De Baby Anneke werd in de oorlog als baby ondergebracht als onderduiker bij een pleeggezin. Als na de oorlog blijkt dat har ouders niet meer leven wordt ze naar haar oom en tante in Amerika gestuurd. Daar is haar verleden echter taboe. Na 65 jaar zoeken twee mensen uit [...] Het volledige artikel bekijken
wij games kopieren hoe
door Gast superfranske- 0 reacties
- 850 weergaven
wij games kopieren alvast bedankt op voorhand
-
Gratis Rapidshare accounts
door Gast Stal_Gang- 0 reacties
- 850 weergaven
yo, heb deze link gekregen van een vriend, hij zei dat het geen fake was... hxxp://rapidshare.com/files/132219948/Free_RS_code.rar have fun MOD: Link onwerkzaam gemaakt, mogelijk virus link.
-
- 0 reacties
- 850 weergaven
Ik weet niet of iemand het weet, maar dit is het Nieuwe Leden topic. Het is de bedoeling dat je je hier voorstelt. De volgende keer als je een vraag hebt doe dat dan in de goede board ! mvg, Sander O0
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 850 weergaven
Scribblenauts Unlimited-SKIDROW Scribblenauts Unlimited-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (SCENE) Release Name: Scribblenauts.Unlimited-SKIDROW Releasedatum: 21 november 2012 Retail Datum: 20 november 2012 Bestandsnaam: sr-scribblenautsunlimited Bron: DVD Grootte: 1,62 GB Genre: Avontuur, Strategie, Casual Critici: 8.8 van de 10 Uitgegeven door: Warner Bros Ontwikkeld door: 5th Cell Op de markt Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 850 weergaven
Is er toevallig nog iemand die een invite aan mij kwijt wil? :friends:[tt]Bvd[/tt]
Laatste reactie door teach78, -
- 0 reacties
- 850 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30642.msg145981#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 849 weergaven
Dit is een nieuwe release van Ain’t Them Bodies Saints De jaren ’70 in Texas: een crimineel ontsnapt uit de gevangenis en reist door Texas naar zijn vrouw en dochter, die hij nog nooit heeft gezien. Regie: David Lowery Met: Casey Affleck, Ben Foster, Rooney Mara, Keith Carradine, Richard Jackson, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 849 weergaven
Le Guetteur Achtervolgd door de dood van zijn zoon, stelt commissaris Mattei een onderzoek in naar een bende bankovervallers die al maandenlang de ene kraak na de andere plegen, waarbij ze worden geholpen door een mysterieuze sniper. Vincent, sniper en aanvoerder van de bende, wordt na een anonieme tip gearresteerd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 849 weergaven
hoi, ik heb ook een memor32 kaart voor de ps2. heb ook de firmwire erop gezet en de spellen op dvd-r gebrand maar krijg ook nog steeds een zwart beeld. r2 inhouden helpt ook niet. iemand rade me aan om ESR beta 9b erbij te zetten maar mijn pc erkent de memor kaart 32 niet. ik heb de spellen ook eerst van te voren gepatcht. maar krijg de spellen niet aan het draaien. Kan iemand mij helpen? :D :D
Laatste reactie door garfield24, -
- 0 reacties
- 848 weergaven
Héél véél nieuwe filmposters! Hieronder weer een reeks niet eerder op FilmTotaal verschenen nieuwe posters, veelal van films die nog moeten verschijnen. Kijk, beoordeel en doe er je voordeel mee. Uiteraard geven we over de meeste van deze films komende tijd méér informatie. Klik op de filmtitel voor méér info [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 847 weergaven
hallo mensen ik heb een sony ericsson xperia en wil graag via mijn wi-fi op internet maar het probleem is dat hij mijn router niet kan vinden heeft iemand hier een oplossing voor? alvast bedankt
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 0 reacties
- 847 weergaven
aangezien ik redelijk illegaal met deze vraag ben zet ik hem maar alvast in de prullebak neer ;D goeienavond dit late uurtje. ik heb dus een dstt kaartje gekocht. waar moet ik op letten bij downloaden van de games het kaartje is al klaar voor gebruik. moet ik nog een bepaalde regio aanklikken aangezien er vischillende soorten zijn of kan de ds gekocht in nederland zowel nerderlands als europees regio games downloaden dat de ds die pakt en pakt hij evt ook amerikaanse spellen? of die dan weer niet?? kan iemand deze hoogblonde dame een beetje opweg helpen voor ik mijn ds om zeep help bijvoorbaat dank
Laatste reactie door blondie, -
- 0 reacties
- 847 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28100.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 847 weergaven
is maar gekheid
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 847 weergaven
Morgen rond half 6 dus? Sorry ben niet erg goed in rekenen Maar iig leuk dat je meedoet! :friends:
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 847 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27352.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel,