Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Re: Deel van het Geheel
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 646 weergaven
stofzuiger ?
-
- 0 reacties
- 8.2k weergaven
Plop wordt Kabouterkoning Kabouter Plop is op weg naar de Kabouterkoning om hem kabouterkoeken aan te bieden. De koning is echter nergens te bekennen en alle kabouters wachten op de nieuwe koning. Ze zien Plop aan voor de troonopvolger en voor dat hij het weet zit Plop op de troon. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Lucky Patcher by ChelpuS v1.7.2 ANDROID-P2P Lucky Patcher door ChelpuS v1.7.2 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Lucky.Patcher.by.ChelpuS.v1.7.2.ANDROID-P2P Release Date: 26-05-2012 Bestandsnaam: Lucky.Patcher.by.ChelpuS.v1.6.7.2.ANDROID-P2P Maat: 3 MB Type: Utility release Beschrijving U kunt deze patcher om een aantal apps ‘Android Market License Verificatie breken. (Voor Geworteld apparaten) Screenshot Associated [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Operation the Final Stand Oekraïne 1944: Een groep verkenners van het Sovjet leger wordt ingezet om een geheimzinnige bouwplaats te inspecteren in het door de Nazi’s bezette gebied. Het Sovjet opperbevel maakt zich grote zorgen omdat het bouwwerk precies in de aanvalslinie staat [...] Het volledige artikel bekijken
Metro Ui HD Widget Tile Win 8 v1.50 Android-P2P – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 799 weergaven
Metro Ui HD Widget Tile Win 8 v1.50 Android-P2P Metro UI HD Widget Tegel Win 8 v1.50 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.50.Android -P2P Releasedatum: 20-08-2012 Bestandsnaam: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.50.Android- P2P Grootte: 6 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving MetroUI HD – Maak van uw mobiele telefoon, tablet [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – Roda JC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de vijfde speelronde wordt gespeeld in Rotterdam. Feyenoord mag het in de eigen Kuip opnemen tegen Roda JC. Feyenoord wist pas vorige week de eerste punten te halen tijdens de 3-1 overwinning op NAC. Roda JC heeft ondertussen al zeven punten bij elkaar gespeeld door te winnen van ADO Den Haag en Cambuur Leeuwarden en gelijk te spelen tegen Vitesse. Roda JC wist de laatste vier wedstrijden tegen Feyenoord niet te winnen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] Live: AZ – FC Groningen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de zaterdagavond wordt gespeeld door AZ en FC Groningen in AFAS Stadion in Alkmaar. Deze twee teams staan onder elkaar op de zevende en achtste positie in het voordeel van FC Groningen dat tevens nog een duel tegoed heeft na de afgelasting van afgelopen weekend tegen FC Twente. De winnaar van dit duel zet zichzelf steviger in de subtop en de verliezer zal moeten vrezen dat het niet afzakt richting het rechterrijtje. AZ zit nog steeds in een lastige periode want ondanks de …
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
[table][th] Live: Cambuur Leeuwarden – ADO Den Haag Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Cambuur Leeuwarden en ADO Den Haag behoren tot de clubs die officieel nergens meer voor voetballen. Beide ploegen zijn veilig gespeeld en kunnen ook niet meer deelnemen aan de play-offs van de Europa League. Voor trainer Henk Fräser is dit geen reden om uit te rusten, maar dit was deze wel op de training te zien. Zo oogden de spelers ongemotiveerd en volgens Fräser is dit de reden geweest waarom ADO in februari zo in de problemen kwam. Mede door deze instelling werd Maurice Steijn …
Aw:mds bestand??
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.6k weergaven
pege schreef: Wie zegt dat ik een man ben
-
Aw:lol
- 1.2k weergaven
Het koekje dacht aan de bakkersvrouw en de bakkersvrouw dacht weer aan de bakkersman. De bakkersman bedacht hoe lame dit is. Maar toen kwam tijn binnen lopen en die verziekte de boel weer. Tot dat DukeN een geneesmiddel had tegen verzieken en tijn hielp. Maar toen kwam tom6309 binnen en sloeg sebasjuh op zijn gezicht, maar hij was scheel en sloeg net mis en belande met zijn hand in de bakkers cake die spontaan ontplofte. Daarna kwam de taart tot leven en de taart at DukeN op. Maar DukeN was sterk genoeg en sloeg de taart op zijn kaarsjes waarmee Duken met deze domme actie zijn handen verbrandde en de taart vond dat hij genoeg schade aangericht had en wandelde de win…
-
Aw:autorun
- 1.4k weergaven
Verander in het register deze sleutel: HKEY_LOCAL_MACHINE\\System\\CurrentControlSet\\Services\\CdRom Daar staat “Autorun†met de value: 0 Dit moet je veranderen naar een 1 (0 betekent dat automatische opstarten van cd is uitgeschakeld) Het register kan je benaderen via: Start -> Uitvoeren -> regedit Succes!
-
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Goede dag ik heb net een trial version van power dvd van cyberlink gedownload. maar ik ben benieuwd waar ik een serial-key kan krijgen of een hack zodat ik de hele versie van dat programma kan gebruiken. als die er niet is zoek ik een programma met een dvd-decoder zodat ik gewone dvd's kan kijken op mijn laptop. alvast bedankt groeten renz
Laatste reactie door NL_Terreur, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
nee is niet genoeg
Laatste reactie door Piet Hein, -
Re: op school wil ik op sites maar die zijn geblokeert
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 758 weergaven
Bij mij op school ook. maar! ga naar google. (werkt alleen als het een engelse of geen nl site is op google.nl) typ de site in, en zoeken maar. druk op vertaal deze pagina en dan zou hij het moeten doen want bij mij op school is zwaar beveiligd. dus veel geluk. is het een nl site? doe dit. google.com en typ de nl site in. en druk op vertalen maar dan staat het er in engels op de nl site xD. hopelijk werkt het. :peace:
-
cod 5 console
door Gast charmed696- 0 reacties
- 1k weergaven
Hey, Ik heb een klein vraagje. Om de console op te roepen in cod 5 moet men gebruik maken van de ~ toets maar bij mij werkt het blijkbaar niet. Wat doe ik fout? ps heb een azerty toetsenbord
-
- 0 reacties
- 916 weergaven
-je moet fm09 patchen -en dan moet je de crack http://thepiratebay.org/torrent/4602798/Football_Manager_2009_Patch_9.2.0_New_Crack_(No_Bug) in de map: *:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2009 plakken * partitie (harde schijf) waar je hem geistalleerd hebt inzetten
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 869 weergaven
Dit hoort in films zoeken
Laatste reactie door Wicca_whitch, -
- 0 reacties
- 555 weergaven
@DukeN zie je plaatje niet.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 693 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37834.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 803 weergaven
Hallo, Ik heb vanmiddag rome total war geïnstalleerd en ik had geen problemen. Mijn neef heeft hem ook geïnstalleerd en hij kan bij multiplayer geen servers vinden dus kunnen we niet samen online spelen. Iemand een idee?
Laatste reactie door Maikuul, -
Re: Handleidingen
door Robbert- 0 reacties
- 356 weergaven
Handleiding is op dit moment verwijderd van hun site, wat een opluchting!
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 524 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41470.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 701 weergaven
Geen sterke binnenkomers in Nederlandse Box Office Net als vorige week staan ook nu American Reunion en Titanic 3D bovenaan. American Reunion doet het deze week minder goed dan de vorige, maar de 668.368 euro die de film opbracht is nog altijd genoeg voor de eerste plek. Lieuwe van Albada [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Take This Waltz De 28-jarige Margot (“Michelle Williams”) is gelukkig getrouwd met kookboekenschrijver Lou, gespeeld door “Seth Rogen”. Dan krijgen ze een nieuwe buurman en Margot begint een affaire met hem. Ze moet kiezen tussen de twee mannen terwijl ze zichzelf beter leert kennen. Regie: Sarah Polley [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Black’s Game Stebbi heeft na een uit de hand gelopen dronken avond een goede advocaat nodig. Zijn jeugdvriend Tóti, een zware jongen met handige connecties, kan hem helpen maar in ruil voor een gunst. Stebbi stemt in en komt in een wereld van [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,