Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 919 weergaven
Unieke download van Category 8, deel 1 In het Witte Huis staat wetenschapper Jane Whitlow op het punt een demonstratie te geven van een wereldwijd verdedigingssysteem. Ze twijfelt, want het systeem is nog nooit getest en waarschijnlijk onbetrouwbaar. Maar Jane wordt door de president, de vice-president en de minister van [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 919 weergaven
Hé DukeN jij ook wakker
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 919 weergaven
De download is nieuw van Vader met Vier Kinderen Terug Naar de Natuur De grappige alleenstaande vader en zijn vier kinderen gaan op bezoek bij tante Annika. Het hele gezin gaat daar op avontuur in het natuurreservaat van Annika. Ze komen er al snel achter dat het park zwaar vervuild [...] Het volledige artikel bekijken
Downloaden
door Bart'- 0 reacties
- 919 weergaven
Even een paar vragen over wat nou wel en niet mag, ik weet het zelf echt niet meer :-[ dus wie kan mij helpen?? Vraag 1: Wat voor manieren van downloaden is illegaal? Vraag 2: Kunnen ze er makkelijk achter komen dat je iets illegaal hebt gedownload?
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 919 weergaven
Ik heb battlefield 2 (gekocht)
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 919 weergaven
oke mooizo O0 hij is altijd aangesloten dus dat is geen probleem. maar als je die harddisk op een andere computer aansluit heeft die dan windows 7? (hij voldoet aan de eisen)
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 918 weergaven
Wat zijn de betaalmogelijkheden van Steam?
Laatste reactie door Bart', -
- 3 reacties
- 918 weergaven
Ik zoek een programma om van stukjes van liedjes 1 liedje te maken. Tussen het wisselen van liedje wil ik dan ook graag iets zodat het wel lekker overloopt. Kent iemand een goed programma? ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 918 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33899.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 918 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24533.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 918 weergaven
Is er toevallig nog iemand die een invite aan mij kwijt wil? :friends:[tt]Bvd[/tt]
Laatste reactie door teach78, -
- 2 reacties
- 917 weergaven
Hallo. Heb hier een dvd+r liggen en nu wil ik er een film op branden. Maar als ik bij computer kijk zie ik dat er al wat gebruikt is terwijl er niks op staat. En nu brand ie er ook niks op. Kan iemand mij helpen zodat ik wel kan branden?
Laatste reactie door Rikkert., -
Films kijken via laptop op LCD-tv
door Gast Karel12345- 0 reacties
- 917 weergaven
Gegroet iedereen. Wij hebben thuis een Sony KDL-32U2000 LCD-tv. Ik wil daar nu mijn laptop op aansluiten om films te bekijken. Beeld kan ik al aansluiten. Als ik echter geluid van mijn laptop om mijn tv wil krijgen, lukt dit niet. Weet iemand hoe ik dat doe? Bedankt! mvg Karel12345
-
- 0 reacties
- 917 weergaven
Héél véél nieuwe filmposters! Hieronder weer een reeks niet eerder op FilmTotaal verschenen nieuwe posters, veelal van films die nog moeten verschijnen. Kijk, beoordeel en doe er je voordeel mee. Uiteraard geven we over de meeste van deze films komende tijd méér informatie. Klik op de filmtitel voor méér info [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 917 weergaven
Unieke download van Safe Haven De jonge Katie probeert een nieuw leven op te bouwen in een klein stadje. Ze kan echter moeilijk mensen vertrouwen. Als ze de jonge weduwnaar Alex ontmoet valt ze voor zijn charmes: daardoor komt haar verleden bovendrijven. Regie: Lasse Hallström Met: Josh Duhamel, Julianne Hough, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 917 weergaven
Mooie handleiding, ziet er goed uit op je 11e plaatje laat je zien dat je op live TV moet drukken maar je moet op live sports klikken alleen ik heb één probleem, als ik op play druk krijg ik dit bericht: en er verschijnt ook geen wedstrijd op sopcast EDIT: het is gelukt, ik heb geen idee hoe ik het gefixt heb :s
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 916 weergaven
Gevonden The Impossible Maria, Henry en hun drie zoontjes brengen hun wintervakantie door in Thailand. Ze genieten intens van de mooie dagen samen in dit tropische paradijs. Maar op de ochtend van 26 december, terwijl de familie aan het zwembad uitrust van het kerstfeest de avond ervoor, beeft de aarde [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 916 weergaven
Hoi! Ik heb ook een probleem met het branden van wii spellen. Ik he een Sony Vaio met een Sony DVD RW-DW56A brander. Ik heb heel vaak films gebrand op DVD+R, altijd zonder problemen. Ik wil nu WII spellen branden op DVD-R en steeds krijg ik fouten bij het brandprpgramma. Nij IMGburn krijg ik de melding Write protected en bij Nero onbekende brandfout. Inmiddels heb ik verschillende -R DVDtjes geprobeerd (Verbatim, Platinum en Imation). Als ik de spellen om een +R brandt gaat dit goed, alleen mn WIi kan geen +R lezen. Wie kan me helpen???
Laatste reactie door Alwayslost, -
kan SABnzbd_DukeN-NL niet uit pakken
door Gast bilybig112- 0 reacties
- 916 weergaven
hoi ik krijg als is SABnzbd_DukeN-NL wil uit pakken een fout melding ??? c:/User/richard/downloads/SABnzbd_DukeN-NL.ex is not supported archive ik heb windos vista ik weet niet of het daar aan licht of iets ander
-
- 0 reacties
- 916 weergaven
Gevonden De Baby Anneke werd in de oorlog als baby ondergebracht als onderduiker bij een pleeggezin. Als na de oorlog blijkt dat har ouders niet meer leven wordt ze naar haar oom en tante in Amerika gestuurd. Daar is haar verleden echter taboe. Na 65 jaar zoeken twee mensen uit [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 915 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Kuma De 19-jarige Ayse wordt uitgehuwd aan Hassan. Na het huwelijk vertrekken ze naar Wenen waar ze in een klein appartement bij de familie van Hassan gaan worden. De moeder van Hassan heeft zo haar eigen ideeen over hun huwelijk. De film schetst [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 915 weergaven
Unieke download van Ruby Sparks De schrijver Calvin kampt met een writersblock. Op advies van zijn psychiater creëert hij een droomvrouw: Ruby. Als dan opeens Ruby dolverliefd in zijn appartement staat is de verbijstering groot. Regie: Jonathan Dayton, Valerie Faris Met: Paul Dano, Zoe Kazan, Antonio Banderas, Annette Bening, Alia [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 915 weergaven
[table][th] Live: Cambuur Leeuwarden – FC Twente Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] FC Twente mag zich eindelijk weer titelkandidaat noemen in de Eredivisie. De Tukkers doen het met vijftien punten uit acht duels uitstekend en zijn qua spelbeeld bovendien één van de smaakmakers. Het aanvallende voetbal is mede te danken aan Shadrach Eghan, die veel indruk maakt. De 19-jarige Ghanees maakte tegen FC Groningen twee doelpunten en uiteindelijk resulteerde dit in een 5-0 overwinning. Jan van Halst is positief verrast met het spel van de Tukkers, al noemde hij de kopp…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 914 weergaven
hoi, ik heb ook een memor32 kaart voor de ps2. heb ook de firmwire erop gezet en de spellen op dvd-r gebrand maar krijg ook nog steeds een zwart beeld. r2 inhouden helpt ook niet. iemand rade me aan om ESR beta 9b erbij te zetten maar mijn pc erkent de memor kaart 32 niet. ik heb de spellen ook eerst van te voren gepatcht. maar krijg de spellen niet aan het draaien. Kan iemand mij helpen? :D :D
Laatste reactie door garfield24, -
- 0 reacties
- 914 weergaven
Unieke download van Nitro Circus Een kijkje in het leven van Travis Pastrana en zijn hechte, hooggekwalificeerde, adrenaline-verslaafde vrienden. Ze filmen hun beleving van onmogelijke, belachelijke, krankzinnig en hysterische avonturen. Ze gaan daar bij wel heel erg ver… Download / Torrent / NZB U kunt de bioscoop film downloaden. De [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,