Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
wij games kopieren hoe
door Gast superfranske- 0 reacties
- 931 weergaven
wij games kopieren alvast bedankt op voorhand
-
- 0 reacties
- 931 weergaven
En een achter gelaten JFK
Laatste reactie door Heisenberg, -
gratis wow?
door Gast Gratiswow- 0 reacties
- 931 weergaven
Hey iedereen, Ben begonnen met een nieuwe website: SPAM Kijk even naar de website, heb je daarna nog ideen of tips voor me, mail ze even! Thnx in front, Greets! MOD: Spam verwijderd
-
Is het niet mogelijk om een keer een Lan Party te organiseren voor alle DukeN.NL leden? Dan kunnen we op het forum een aantal polls houden voor welke games etc..
Laatste reactie door Bart', -
VERPLAATST: gta sa
door Robin- 0 reacties
- 930 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27232.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 930 weergaven
. Rosewood Lane Dr. Sonny Blake is een psychiater die radio talkshows doet. Wanneer haar alcoholistische vader sterft, besluit ze weer in het huis waar ze is opgegroeid te gaan wonen. Ze doet echter de ontdekking dat haar buren doodsbang zijn voor de lokale krantenjongen. Sonny denkt dat de buren [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 929 weergaven
Jaa, Slotje..
Laatste reactie door Sneakerz, -
- 0 reacties
- 929 weergaven
Héél véél nieuwe filmposters! Hieronder weer een reeks niet eerder op FilmTotaal verschenen nieuwe posters, veelal van films die nog moeten verschijnen. Kijk, beoordeel en doe er je voordeel mee. Uiteraard geven we over de meeste van deze films komende tijd méér informatie. Klik op de filmtitel voor méér info [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 929 weergaven
Gevonden The Impossible Maria, Henry en hun drie zoontjes brengen hun wintervakantie door in Thailand. Ze genieten intens van de mooie dagen samen in dit tropische paradijs. Maar op de ochtend van 26 december, terwijl de familie aan het zwembad uitrust van het kerstfeest de avond ervoor, beeft de aarde [...] Het volledige artikel bekijken
Re: cs5 torrent
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 929 weergaven
Er was wel een NZB uit maar denk dat dat gewoon een paar GB aan virussen is. Hij was ook niet eens compleet En zoals Tom al zei. Zal wel een tijdje gaan duren
-
- 0 reacties
- 928 weergaven
Deze release is nieuw van Blood Ties Chris komt in 1974 uit de gevangenis en wordt opgehaald door zijn broer Frank die politieagent is. Frank probeert Chris op het rechte pad te krijgen maar beide broers raken in een spiraal van criminaliteit terecht. Regie: Guillaume Canet Met: Clive Owen, Marion [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 927 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30663.msg146136#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 927 weergaven
Unieke download van Safe Haven De jonge Katie probeert een nieuw leven op te bouwen in een klein stadje. Ze kan echter moeilijk mensen vertrouwen. Als ze de jonge weduwnaar Alex ontmoet valt ze voor zijn charmes: daardoor komt haar verleden bovendrijven. Regie: Lasse Hallström Met: Josh Duhamel, Julianne Hough, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 927 weergaven
Ik heb even gekeken in een ander topic en heb dit doornomen: Ga naar Uitvoeren > typ hier "cmd" > typ in het zwarte scherm "ipconfig" > dan zoek je even je standaard gateway adres op > schrijf dit over of onthoudt dit en ga naar je internet Browser en typ het adres in > als het goed is kan je nu in je router komen ik weet niet of jullie een wachtwoord hebben maar meestal is het Gebruikersnaam: admin en Wachtwoord: admin. okee nu je in de router zit moet je op zoek naar Universal Plug and Play (afkorting UPnP) dit dingetje staat meestal gewoon onder settings in de router, als dit niet is aangevinkt moet je dat cker doen. de kans is groot dat hij daarna gewo…
Laatste reactie door Renedeman, -
- 0 reacties
- 927 weergaven
Unieke download van Ruby Sparks De schrijver Calvin kampt met een writersblock. Op advies van zijn psychiater creëert hij een droomvrouw: Ruby. Als dan opeens Ruby dolverliefd in zijn appartement staat is de verbijstering groot. Regie: Jonathan Dayton, Valerie Faris Met: Paul Dano, Zoe Kazan, Antonio Banderas, Annette Bening, Alia [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 927 weergaven
De download is nieuw van Vader met Vier Kinderen Terug Naar de Natuur De grappige alleenstaande vader en zijn vier kinderen gaan op bezoek bij tante Annika. Het hele gezin gaat daar op avontuur in het natuurreservaat van Annika. Ze komen er al snel achter dat het park zwaar vervuild [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 926 weergaven
Wat zijn de betaalmogelijkheden van Steam?
Laatste reactie door Bart', -
- 1 reactie
- 926 weergaven
Undergroud Gamer is een site waar u Retro Games vind. Deze Games kunt u hier downloaden. Alle Games zijn van voor 01-01-2003. Het aanbod is groot.. Ik heb een aantal invites(7) voor mensen, maar deze zal ik alleen geven als jullie ook echt gaan downloaden / EN DELEN! (Delen is verplicht met een verhouding van 1:1 Minimaal.) ]Ik wil dit topic graag openen zodat meer mensen er van komen te weten en de site meer leden krijgt.( de site bestaat zowizo al uit 32.000 leden! dus ontvangers zijn er genoeg. Diegenen die ik een uitnodiging geef, ga ik er van uit dat je power user word (dit gebeurt al redelijk snel aangezien ik 27.56 GB heb geupload en 10.68 GB heb gedownload h…
Laatste reactie door jeki, -
- 0 reacties
- 926 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33899.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 926 weergaven
Als ik de spel start dan moet ik heel lang wachte er staat convert your video card ....
Laatste reactie door jackkiej, -
Re: Voorstellen ... voor de zoveelste keer
door Gast Hotwheels- 0 reacties
- 925 weergaven
Lees dit dan maar ... staat er pas drie dagen op hoor
-
- 0 reacties
- 925 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Kuma De 19-jarige Ayse wordt uitgehuwd aan Hassan. Na het huwelijk vertrekken ze naar Wenen waar ze in een klein appartement bij de familie van Hassan gaan worden. De moeder van Hassan heeft zo haar eigen ideeen over hun huwelijk. De film schetst [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 925 weergaven
Hé DukeN jij ook wakker
Laatste reactie door Farid., -
- 4 reacties
- 925 weergaven
Hallo, ik heb gisteren met mijn laptop een probleem gehad waardoor in windows 7 opnieuw moet installeren. Ik had er eerst een 64 bit versie van windows 7 op, maar ik heb alleen een 32 bit op een cd'tje staan dus heb ik die maar geinstalleerd maar nu doet mijn videokaart het niet goed. Ik kan bepaalde programma's niet openen door de videokaart terwijl ik die wel nodig heb voor school. Mijn vraag was kan het zo zijn dat de videokaart het niet doet doordat ik er nu een 32 bit versie op heb staan?
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 925 weergaven
www.digi-tors.org we are back ;D
Laatste reactie door digitor,