Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Gevonden Ernest et Célestine De vriendschap tussen een klein muisje en een grote beer. Ernest, een dikke hongerige beer, zoekt in de vuilnisbakken naar iets te eten. De kleine muis die hij wil opeten, smeekt hem: ‘Als je me niet opeet, geef ik je wat je het liefste wil in [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Unieke download van We’re the Millers Een man (“Jason Sudeikis”) wordt door zijn baas gedwongen een grote hoeveelheid wiet over de grens te smokkelen. Hij verzamelt een groepje mensen die zich moeten voordoen als zijn gezin. Zijn samengestelde gezin bestaat uit een stripper, een weggelopen meisje en een nerd uit [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:mds bestand??
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.8k weergaven
hahahahahahah ok dan
-
Aw:Bittorent ILLegaal!!
- 1.2k weergaven
DukeN schreef: Omg wat is dit voor een vergelijking?!?! (echt weer duken logica ) Downloaden is niet illegaal in Nederland je mag alleen niet bestanden delen naar anderen of uploaden dat is wel illegaal.
-
Aw:Er ontbreekt iets
- 1.1k weergaven
straks wordt deze site nog een kloon van cu2
-
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, Ik heb een ds emulator gedownload (en nu ben ik nog metroid aan het downloaden) maar kan ik dan online spelen ? Groetjes,,
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Owja, en deze vraag staat vast op een verkeerde plek, maar heb geen idee waar ik deze vraag neer moest zetten....
Laatste reactie door kiwinasje, -
hallo ik zoek een programma waarmee je kan zien wat er in je netwerk gebeurt dus welke sites er allemaal bezocht worden please help me
Laatste reactie door eddd3, -
- 0 reacties
- 636 weergaven
heb je er misschien eentje voor het spel "Fuel"? Alvast bedankt
Laatste reactie door Tarshoeykens, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
en dit topic gaat over office, niet over playstation ?? :S
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 793 weergaven
Mijn foto van 2 jaar geleden :-[ [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Bapao11, -
- 0 reacties
- 936 weergaven
Deze release is nieuw van Ice Age: Continental Drift Manny, Diego en Sid beginnen aan een groots avontuur nadat door een catastrofe een volledig continent op drift is geraakt. Gescheiden van de rest van de groep, gebruiken ze een ijsberg als geïmproviseerd schip dat hen op een epische zeereis zal [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 637 weergaven
Deze release is nieuw van Keep the Lights On New York, 1997. Filmmaker Erik ontmoet voor het eerst Paul, een knappe advocaat die nog in de kast zit. Deze eerste, heftige ontmoeting gaat al snel over in meer en er ontstaat een relatie en de twee mannen besluiten te gaan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 972 weergaven
Gevonden Beautiful Creatures Lena Duchannes verhuist naar het kleine stadje Gatlin. Ze ontmoet Ethan, die het stadje het liefste zo snel mogelijk zal verlaten. Samen ontdekken ze echter hun familiegeheimen en de duistere krachten van Lena. Regie: Richard LaGravenese Met: Viola Davis, Alice Englert, Jeremy Irons, Emma Thompson, Elton LeBlanc, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Unieke download van More Than Honey Een van de grootste mysteriën van vandaag is de vraag wat er precies met de bijen aan de hand is. Al jaren is er sprake van een grote bijensterfte en niemand schijnt te weten hoe dit precies kan. De bijen spelen echter een belangrijke [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Dit is een nieuwe release van TOSCAANSE BRUILOFT Johan Nijenhuis met: Sophie van Oers (Sanne), Simone Kleinsma (stiefmoeder van Sanne), Ernst Daniël Smid (Tom), Jan Kooijman (Jeroen), Lieke van Lexmond (hockeyster Lisa), Carolien Spoor (Lisa’s zus Dominique), Diederik Ebbinge (Bob, een cosmetische chirurg), Martine Sandifort (Bella, de moeder van Lisa [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 6.8k weergaven
Fifty Shades of Grey Studente Anastasia Steele bezoekt miljardair Christian Grey voor een interview. Ze raakt onder de indruk van deze man en de twee groeien steeds dichter naar elkaar toe. Maar als Anastasia met hem wil zijn, moet ze echter wel zijn vreemde smaak accepteren. Regie: Sam Taylor-Johnson Met: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 6.7k weergaven
De download is nieuw van Alvin and the Chipmunks: The Road Chip Na een reeks misverstanden denken de Chipmunks dat Dave zijn nieuwe vriendin ten huwelijk gaat vragen en hen achter laat in Miami. Ze gaan op reis om het aanzoek te dwarsbomen. Regie: Walt Becker Met: Jason Lee (I), […] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
http://www.crustydemons.co.uk/UK/tattoo_parlour/viewer.php?clip=w3&id=1&msg=DukeN%2ENL%20>www.crustydemons.co.uk
Laatste reactie door Duken, -
Aw:film branden
- 1.6k weergaven
Als je hem wilt branden hoef je alleen die film bestand te selecteren om te branden
-
Aw:F.E.A.R.
- 1.2k weergaven
Je moet die exe file waarmee je fear opstart rechtermuisknop op doen en dan kiezen voor eigenschappen in het snelmenu en in dat venster heb je een tabblad compatibiliteit. Daar moet je kiezen voor starten in Windows2000 dacht ik. Dan werkt de game wel.
-
Aw:Antivirus gebruik
- 1.4k weergaven
Ik gebruik Kaspersky antivirus werkt perfect nooit virussen. En vertraagt je pc niet zo heel erg zoals bv. Norton wel heel erg doet!
-
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Laatste reactie door yihaa, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Jop, heb de box kunnen lenen van een kameraad van mij. En Herman is zo goede cabaretier dat ik dat jullie natuurlijk niet kan onthouden....
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hoi, Ik heb test drive unlimited de gedownloade versie gekregen van een vriend van mij. Hij zegt dat ik het spel gewoon kan instaleren als ik de cd erin doe. Bij hem is dat wel gelukt en bij iemand anders ook. Het probleem is als ik het spel ga installeren dan krijg ik een foutmelding als ie de .dll bestandjes moet installeren. Ik heb er geen toegang tot ofso. hier de foutmelding: [img=http://img502.imageshack.us/img502/3014/testdrivefoutmeldingwo7.jpg En hier is screentje van alle bestanden die op cd staan: ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Bvd, Brunnotti
Laatste reactie door brunnotti,