Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 823 weergaven
Idd ! Welkom Duffy!
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 823 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]woensdag 15 juni 2011[/td] [td]Productie land:[/td] [td]Verenigde Staten[/td] [td]Genre:[/td] [td]Animatie, Avonturenfilm[/td] [td]Regisseur:[/td] [td]Jennifer Yuh[/td] [td]Acteurs:[/td] [td]Edwin Evers, Rik Felderhof, Yolanthe Cabau van Kasbergen, Sander de Heer, Jörgen Raymann[/td] [/table] Verhaallijn: Het vervolg op animatiefilm Kung Fu Panda uit 2008 waarin de dikke Panda Po een onwaarschijnlijk goede vechter werd Po's droom is uitgekomen nu hij De Drakenkrijger is en de Vredesvallei beschermt samen met zijn vr…
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
Hulp gevraagd voor defecte TFT scherm MD6155AH
door Gast bingo49- 1 reactie
- 822 weergaven
Door het aansluiten van een verkeerde adapter op mijn TFT Medion MD6155AH scherm is een IC (de U4) ontploft.Het opschrift is er afgeploft en ik denk zelf aan een LM model ( 5-poots ). Nu ben ik op zoek naar een schema van zo'n monitor . Hopelijk kan iemand mij hieraan helpen. Heb ook al naar Medion gebeld ,maar die kunnen niets voor me betekenen. Ik kan toch moeillijk vragen of iemand zijn draaiende monitor voor me openschroeft om te kijken wat het opschrift is !! Dus hoop ik dat er ergens een schema of ander info te vinden is. bijvoorbaat dank
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 822 weergaven
goede handleiding O0. heb zelf ook ooit dat probleem gehad
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 822 weergaven
Niet veel.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 821 weergaven
Unieke download van App Anna, gespeeld door “Hannah Hoekstra”, is verslaafd aan sociale media, haar telefoon en apps. Na een wild feest waar ze zich weinig van herinnert is er een mysterieuze app op haar telefoon geïnstalleerd. De app lijkt antwoord te hebben op al haar vragen. De cryptische teksten [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 821 weergaven
ik heb stonghold legends gedownload en geïnstalleerd en als hij dan het spel gaat laden komt er eerst te staan ( runtime error 203 at 5A003E99) dan kan ik hem gewoon weer starten maar na een paar seconden sluit hij weer af en komt er dit te staan ( er is een fout opgetreden tijdens het laden van NVCPL.dll het wisselbestand is te klein voor het voltooien van deze bewerking) en dan sluit hij het spel af. kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door jeroen755, -
wij games kopieren hoe
door Gast superfranske- 0 reacties
- 820 weergaven
wij games kopieren alvast bedankt op voorhand
-
- 0 reacties
- 820 weergaven
Hotell Erika heeft alles: een goede baan, veel vrienden en een vaste relatie. Op een dag raakt ze echter alles kwijt. Ze gaat in groepstherapie waar ze meerdere mensen ontmoet. Samen met een groep neemt ze het heft in eigen handen: ze gaan naar hotels waar ze wakker kunnen worden [...] Het volledige artikel bekijken
Ik heb een game gedownload, maar de crack zat er niet bij. Het spel heet Blazing Angels Squadrons Of WWII. Weet iemand waar ik de crack kan downlaoden of het spel en dat ik dan alleen de crack aanvink om te downloaden?
Laatste reactie door mummy, -
EVA – Virtual Assistant v2.14 Android-P2P – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 820 weergaven
EVA – Virtual Assistant v2.14 Android-P2P EVA – Virtual Assistant v2.14 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.14.Android-P2P Releasedatum: 08-06-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.14.Android-P2P Grootte: 5 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving De snelste en volledig klantgericht! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA is [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 820 weergaven
Nou moet ik opeens mijn spel weer gaan registreren, maar hoe? En als ik op "Remind me later" druk krijg ik weer een foutmelding: This application has encountered a fatal error and must close Please restart the application, or contact support at: http://www.rockstargames.com/support Wat moet ik nu weer doen en hoe registreer ik het spel ik ben al lid van rockstar social club en kan je GTA IV wel registreren met een Hotmail account of meot het met een Live ID?
Laatste reactie door mathijs666, -
Re: The Green Hornet (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast sako- 13 reacties
- 820 weergaven
lijkt mij een vette film
Laatste reactie door meikers, -
Re: Spellen draaien niet goed
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 820 weergaven
Zou wisselbestand omhoog halen helpen? :'(
-
- 0 reacties
- 819 weergaven
En een achter gelaten JFK
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 819 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20056.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 818 weergaven
[table][th] Live: PSV – ADO Den Haag Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Wederom een wedstrijd om 16:30 op zondagmiddag voor PSV. Voorgaande werd ruim gewonnen van FC Utrecht in Utrecht, waardoor er al voorzichtig gesproken wordt dat PSV uit de crisis is. Toch is het altijd uitkijken met zulke uitspraken, want er moet nog één wedstrijd gespeeld worden voor de winterstop. Dat is de thuiswedstrijd tegen ADO Den Haag. ADO maakt een wisselend seizoen mee, maar de wisselvalligheid levert ze niet vaak punten op. Ze staan op een teleurstellende zestiende plaats met maar…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 818 weergaven
Maar zoals ik al heb gepostt zijn het 4 vlc bestanden (kijk boven voor info) hoe moet ik diedan extracten tot 1 of hoe werkt dat dan?
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 818 weergaven
Gevonden Beautiful Creatures Lena Duchannes verhuist naar het kleine stadje Gatlin. Ze ontmoet Ethan, die het stadje het liefste zo snel mogelijk zal verlaten. Samen ontdekken ze echter hun familiegeheimen en de duistere krachten van Lena. Regie: Richard LaGravenese Met: Viola Davis, Alice Englert, Jeremy Irons, Emma Thompson, Elton LeBlanc, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 818 weergaven
De Samsung F480 Touchwiz: http://www.portablegear.nl/media/visuals/nieuws/groot/samsung-f480-groot.jpg #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
FIFA 11 PS3 Toernooi CL
door Gast dibyo- 3 reacties
- 817 weergaven
Hey ik ben bezig om een CL-toernooi voor de PS3 te organiseren en aangezien ik nu al 16 deelnemers heb, wil ik er nog minstens 16 bij. Daarom speur ik elke forum af. Heeft iemand interesse om mee te doen ? Maak dan eerst een account op FifaVoetbal en schrijf je in bij dit forum: http://www.fifavoetbal.net/forum/index.php?showtopic=2700&st=20&gopid=145647&#entry145647 Teams die gekozen zijn, mag je niet meer kiezen, maar er zijn nog genoeg goede teams. Veel speelplezier en hopelijk tot ziens!
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 0 reacties
- 817 weergaven
Unieke download van A Story of Children and Film Mark Cousins maakt een reis door de filmgeschiedenis naar de rol die kinderen hebben gespeeld: hoe beïnvloeden films het leven van kinderen? Hoe uiten die jeugdherinneringen zich bij de regisseurs van later? Regie: Mark Cousins Download / Torrent / NZB – [...] Het volledige artikel bekijken
Allods Online
door Deeeemy- 0 reacties
- 817 weergaven
Hallo, ik wou allods gaan spelen maar als ik hem download krijg ik zo'n downloader die het spel binnen haalt. Maar nou krijg ik zo'n melding : Pando Media Booster Cannot Be Started. Follow The Instruction On The Help page to reinstall pando media booster and try again. Nou, dan klik ik op het help ding en dan zeggen ze dat ik hem moet verwijderen en dan weer moet installeeren, Nou dan verwijder ik hem en dan zet ik hem er weer op en dan krijg ik deze melding bij het installeren van pando medie booster : A Newer Version Of Pando Media Booster Is Already Installed. En Nu?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 816 weergaven
Hallo Ik heb een probleem met het branden van een wii spel op een DVD-R, zal het even uitleggen het ging eerst prima en toen mijn DVD`s op waren heb ik nieuwe besteld eerst maxel maar die doen het niet en toen Verbatim, maar die doen het ook niet hij geeft aan Interpretation can not write medium incompatible format, ik begrijp er niets van want hij deed het prima ik brand met ImgBurn op 4 x write speet het is een ISO bestand en hij doet het bij elk spel zou iemand mij kunnen helpen wat de oorzaak hiervan kan zijn
Laatste reactie door *Ina*, -
- 0 reacties
- 816 weergaven
aangezien ik redelijk illegaal met deze vraag ben zet ik hem maar alvast in de prullebak neer ;D goeienavond dit late uurtje. ik heb dus een dstt kaartje gekocht. waar moet ik op letten bij downloaden van de games het kaartje is al klaar voor gebruik. moet ik nog een bepaalde regio aanklikken aangezien er vischillende soorten zijn of kan de ds gekocht in nederland zowel nerderlands als europees regio games downloaden dat de ds die pakt en pakt hij evt ook amerikaanse spellen? of die dan weer niet?? kan iemand deze hoogblonde dame een beetje opweg helpen voor ik mijn ds om zeep help bijvoorbaat dank
Laatste reactie door blondie,