Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 913 weergaven
Ik heb command ook al geprobeerd, maar er staat bij mij dat hij al ntsf is. Dus dit heeft niet geholpen. Ik hoop echt dat er iemand de oplossing heeft, want verder is het een goed programma.
Laatste reactie door xpeerx, -
- 0 reacties
- 913 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Muziek Algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30711.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 913 weergaven
Undergroud Gamer is een site waar u Retro Games vind. Deze Games kunt u hier downloaden. Alle Games zijn van voor 01-01-2003. Het aanbod is groot.. Ik heb een aantal invites(7) voor mensen, maar deze zal ik alleen geven als jullie ook echt gaan downloaden / EN DELEN! (Delen is verplicht met een verhouding van 1:1 Minimaal.) ]Ik wil dit topic graag openen zodat meer mensen er van komen te weten en de site meer leden krijgt.( de site bestaat zowizo al uit 32.000 leden! dus ontvangers zijn er genoeg. Diegenen die ik een uitnodiging geef, ga ik er van uit dat je power user word (dit gebeurt al redelijk snel aangezien ik 27.56 GB heb geupload en 10.68 GB heb gedownload h…
Laatste reactie door jeki, -
- 0 reacties
- 913 weergaven
Gevonden Prometheus In Prometheus reist een team van wetenschappers en ontdekkingsreizigers naar de donkerste uithoeken van het heelal op zoek naar de oorsprong van de mensheid. Maar wat ze daar aantreffen, kan al het leven op aarde in gevaar brengen. Dit leidt tot een angstaanjagende strijd om de toekomst van [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 912 weergaven
[table][th] Live: Heracles – NEC Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Heracles Amelo tegen NEC is één van de minder bijzondere voetbalwedstrijden van dit weekend. Op 20-10-2013 zal deze wedstrijd omstreeks 12.30 uur aanvangen in Almelo in het Polman stadion, de thuishaven van Heracles Almelo. De wedstrijd op Zondag 20-10-2013 zal worden gefloten door scheidsrechter Erik Braamhaar. Erg bijzonder belooft de wedstrijd tussen beide clubs niet te worden, Heracles Almelo bekleedt op dit moment de 12e plek in de Eredivisie ranglijst en NEC sluit de Eredivisie ranglijst af op …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 4 reacties
- 912 weergaven
<object width="300" height="400" ><param name="allowfullscreen" value="true" /><param name="allowscriptaccess" value="always" /><param name="movie" value="http://www.facebook.com/v/1490397893828" /><embed src="http://www.facebook.com/v/1490397893828" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="300" height="400"></embed></object>
Laatste reactie door Heisenberg, -
werkstuk
door bilal 1999- 2 reacties
- 912 weergaven
mag ik van jullie een werkstuk download bij de files want ik wil eigenlijk niet een werkstuk maken en ik moet het bijna inleveren maakt niet uit wat voor onderwerp je kan beneden bij extra opties en daarna bijlage browse zoek je je werksuk en kan ik hem downloaden of je geeft een website waar ik die werksuk kan downloaden. ik ben te lui ik om een werkstuk te maken dan kan ik lekker langer op duken.nl veel leuker dan een werkstuk. alvast bedankt
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 912 weergaven
Scribblenauts Unlimited-SKIDROW Scribblenauts Unlimited-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (SCENE) Release Name: Scribblenauts.Unlimited-SKIDROW Releasedatum: 21 november 2012 Retail Datum: 20 november 2012 Bestandsnaam: sr-scribblenautsunlimited Bron: DVD Grootte: 1,62 GB Genre: Avontuur, Strategie, Casual Critici: 8.8 van de 10 Uitgegeven door: Warner Bros Ontwikkeld door: 5th Cell Op de markt Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 912 weergaven
Gevonden Hitchcock Dit is een biografische film over regisseur “Alfred Hitchcock” en zijn vrouw tijdens de opnames van een van zijn bekendste films: “Psycho” (1957). De productie gaat niet echt van een leien dakje. De film groeit echter uit tot een meesterwerk. Het is niet algemeen bekend dat Hitchcock’s vrouw [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 912 weergaven
omg je baseert je dingen niet eens op waarheid jezus wat een dure praat ofzoe whaha
Laatste reactie door icycledutch, -
- 0 reacties
- 911 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27891.0[/iurl]
- 0 reacties
- 911 weergaven
ooooh sory verkeerde crack en serial deze is van fifa 09 sory
Laatste reactie door mitsas, -
- 0 reacties
- 911 weergaven
hoe krijg je hier een code voor dan?
Laatste reactie door PCgamer, -
Ik heb hulp nodig
door Drob- 1 reactie
- 911 weergaven
Ik heb hier over all een aantal keren wat over gevraagd maar ik heb alles all geprobeerd En nu vraag ik iedereen die mij kan helpen met dit probleem om hem op te lossen. ------------------------------------------------------------------------------------ > En nu ben ik het zat met mijn pc ik heb all heel vaak opnieuw geinstalleerd en weg gebracht. > Ik heb last gehad van : Overclock fouten Vastloper's Ik heb de overclock fout zelf verholpen door de BIOS te reseten maar de laaste tijd loop mijn pc heel vaak vast om de 5 minuten wel of na een langere tijd als ik een spel aan het doen ben of een film aan het kijken…
- 0 reacties
- 911 weergaven
Niet veel.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 910 weergaven
Sang Froid Tales of Werewolves-RELOADED Sang Froid Tales of Weerwolven-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Sang.Froid.Tales.of.Werewolves-RELOADED Releasedatum: 06 april 2013 Retail Datum: 06 april 2013 Bestandsnaam: Sang.Froid.Tales.of. Weerwolven-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,5 GB Genre: Actie, strategie Regio: GRATIS Uitgever: Artifice Studio Ontwikkelaar: Artifice Studio Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
Virtual DJ
door gerjan- 0 reacties
- 910 weergaven
wie heeft er Virtual DJ
Laatste reactie door gerjan, -
- 0 reacties
- 909 weergaven
Dit is een nieuwe release van Parker Parker (“Jason Statham”) is een professionele dief die alleen steelt van de rijken. Tijdens een klus wordt hij verraden door zijn team en voor dood achter gelaten. Hij spoort ze op en vermomt zich als Texaan. Hij probeert te zaak recht te zetten [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 909 weergaven
Dat was ff een foutje, hier is de grote versie: [img width=1 height=1]http://img529.imageshack.us/images/thpix.gif
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 909 weergaven
ik heb sinds vandaag precies hetzelfde probleem, op mijn harde schijf zit nog genoeg ruimte en op de lege dvd zit 4.7 gb en de bestanden die ik erop wilde zetten is bijelkaar rond de 3,8 gb. In een ander topic op dit forum zag ik iets over het veranderen van je dvd formaat. Je doet het alsvolgd: ga naar start -> uitvoeren en typ CMD in. nu kom je in een \"dos\" scherm (donker met witte letters ) Dan typ je het volgende: CONVERT C: /fs:ntfs Hierna even de PC herstarten en alles draait nu sneller en je kan ook bestanden op je pc hebben groter als 4 gb. dit was het topic: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,15/topic,18811.msg46451#msg46451 Dit heb …
Laatste reactie door xpeerx, -
- 0 reacties
- 909 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Identity Thief Sandy Bigelow Patterson, gespeeld door “Jason Bateman”, dreigt alles te verliezen als zijn identiteit gestolen blijkt. Hij reist af naar Miami om de oplichter Diana (“Melissa McCarthy”) op te sporen en mee te nemen naar Denver, om zo zijn naam te [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 909 weergaven
weet niemandt welke bestand extensie een ps2 kan afspelen :'(
Laatste reactie door blackburn, -
- 0 reacties
- 909 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Killer Elite Danny (Statham) is een ex-huurling die serieus in de problemen komt als Hunter (De Niro), zijn beste vriend en mentor wordt ontvoerd in opdracht van een Arabische sjeik. Die laatste dwingt Danny een moord te plegen. Doet hij dat niet, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 909 weergaven
zijn er ook nl progamma's?
Laatste reactie door marquancez, -
- 0 reacties
- 909 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33781.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom,