Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 875 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Kuma De 19-jarige Ayse wordt uitgehuwd aan Hassan. Na het huwelijk vertrekken ze naar Wenen waar ze in een klein appartement bij de familie van Hassan gaan worden. De moeder van Hassan heeft zo haar eigen ideeen over hun huwelijk. De film schetst [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 875 weergaven
Mooie handleiding, ziet er goed uit op je 11e plaatje laat je zien dat je op live TV moet drukken maar je moet op live sports klikken alleen ik heb één probleem, als ik op play druk krijg ik dit bericht: en er verschijnt ook geen wedstrijd op sopcast EDIT: het is gelukt, ik heb geen idee hoe ik het gefixt heb :s
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 875 weergaven
The Dark Eye Chains of Satinav-SKIDROW The Dark Eye Chains of Satinav-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: The.Dark.Eye.Chains.of.Satinav-SKIDROW Release Date: 16-06-2012 Retail Datum: 22-06-2012 Bestandsnaam: The.Dark.Eye.Chains.of.Satinav-SKIDROW.rar Bron: DVD9 Maat: 5,12 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Deep Silver Ontwikkeld door: Daedalic Entertainment release Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Ipod Touch 4G
door Tim.- 3 reacties
- 875 weergaven
wil niet lullig doen maar enigste bestaat niet het is enige even dat je het weet niet lullig bedoelt;) want het is een heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel gemaakt fout;)
Laatste reactie door Tim., -
Crack?
door koen12345678- 1 reactie
- 875 weergaven
weet iemand presiec wat een crack is of hoe die word hemaakt (ik snap wel wat een crack is en wat hij doet mr ik bedoel meer of iemand er iets meer info over kan geven) bedankt O0
Laatste reactie door Schaapje, -
Re: nummers sturen
door marcov- 0 reacties
- 874 weergaven
Mensen iets verder kijken dan je neus lang is he: Knocker Boys: http://www.google.com/search?hl=en&q=download+tricks+upon+travellers+-+knocker+boys&btnG=Google+Search (5e link van google) En die ander is net zo makkelijk te vinden.. gewoon bij goole het volgende intype: "download <artiest naam - titel naam>" easy as that is it mensen!
Laatste reactie door marcov, -
Re: Spel spelen?
door Brafa- 0 reacties
- 874 weergaven
oow sorry:p Call of Duty 4 voor PC...
Laatste reactie door Brafa, -
Is het niet mogelijk om een keer een Lan Party te organiseren voor alle DukeN.NL leden? Dan kunnen we op het forum een aantal polls houden voor welke games etc..
Laatste reactie door Bart', -
- 3 reacties
- 873 weergaven
Geweldig probleem. Ik heb een map " te branden films" met allemaal ts mappen met diverse films. Normaal bestaat zo`n film uit wat dingetjes die TSbub-TSifo en zoiets heten,en dan nog enkele van die media player icoontjes die TS 01 - ts 03 enz. heten met allemaal delen van de film er op die samen dus èèn totaal vormen. Afhankelijk van of ik er menu`s uit wil halen of niet,brand ik die met FAB,nero of ashmpoo. Nu echter,bevatten die TS bestandjes allemaal de gehele film van het begin tot het eind als ik ze aanklik en bekijk met media player of VLC media player. Als bijvoorbeeld een gedownloade film van ongeveer 4 GB uit 5 TS bestandjes bestaat,dan is het eerste ongeveer …
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: Camera nokia 5530
door VXL- 0 reacties
- 873 weergaven
Oké ik zal het binnenkort proberen hoop ik. Maar met over the air bedoel je gewoon draadloos? En kan dit draadloos updaten via de mobiel zelf niet via wifi?
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 873 weergaven
Scribblenauts Unlimited-SKIDROW Scribblenauts Unlimited-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (SCENE) Release Name: Scribblenauts.Unlimited-SKIDROW Releasedatum: 21 november 2012 Retail Datum: 20 november 2012 Bestandsnaam: sr-scribblenautsunlimited Bron: DVD Grootte: 1,62 GB Genre: Avontuur, Strategie, Casual Critici: 8.8 van de 10 Uitgegeven door: Warner Bros Ontwikkeld door: 5th Cell Op de markt Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 873 weergaven
zijn er ook nl progamma's?
Laatste reactie door marquancez, -
- 0 reacties
- 873 weergaven
heeii, ik download mijn spellen(sims 2) altijd met limewire, dus nu ook. ik wilde sims 2 vrije tijd downloaden. dat lukt verder ook. alleen dan wil ik hem met diamond tools openen, maar dat lukt niet. dan krijg ik dit: Electronic Arts Autorun In electronic arts autorun is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel microsoft over dit probleem. We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymoud. Als u de inhoud van dit foutenrapport wil weergeven, Klikt u hier. Fouten opsporen …
Laatste reactie door Emily14, -
- 0 reacties
- 873 weergaven
hai welk download programma heb jij? :-\
Laatste reactie door madonna123, -
- 0 reacties
- 872 weergaven
hoi, ik heb ook een memor32 kaart voor de ps2. heb ook de firmwire erop gezet en de spellen op dvd-r gebrand maar krijg ook nog steeds een zwart beeld. r2 inhouden helpt ook niet. iemand rade me aan om ESR beta 9b erbij te zetten maar mijn pc erkent de memor kaart 32 niet. ik heb de spellen ook eerst van te voren gepatcht. maar krijg de spellen niet aan het draaien. Kan iemand mij helpen? :D :D
Laatste reactie door garfield24, -
- 0 reacties
- 872 weergaven
Unieke download van Safe Haven De jonge Katie probeert een nieuw leven op te bouwen in een klein stadje. Ze kan echter moeilijk mensen vertrouwen. Als ze de jonge weduwnaar Alex ontmoet valt ze voor zijn charmes: daardoor komt haar verleden bovendrijven. Regie: Lasse Hallström Met: Josh Duhamel, Julianne Hough, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 872 weergaven
http://svs.gsfc.nasa.gov/vis/a010000/a010200/a010287/index.html En dan 1 van die versies kiezen.
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 871 weergaven
Dit is een nieuwe release van Parker Parker (“Jason Statham”) is een professionele dief die alleen steelt van de rijken. Tijdens een klus wordt hij verraden door zijn team en voor dood achter gelaten. Hij spoort ze op en vermomt zich als Texaan. Hij probeert te zaak recht te zetten [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 871 weergaven
Dankjewel Releases dat je het even voor me op gezocht heb en dat ik niet verder gekeken heb dan me neus lang is. Alsjeblieft Gerarldo!
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 871 weergaven
Unieke download van Category 8, deel 1 In het Witte Huis staat wetenschapper Jane Whitlow op het punt een demonstratie te geven van een wereldwijd verdedigingssysteem. Ze twijfelt, want het systeem is nog nooit getest en waarschijnlijk onbetrouwbaar. Maar Jane wordt door de president, de vice-president en de minister van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 871 weergaven
De download is nieuw van Kiss Me Mia (Ruth Vega Fernandez) en Frida (Liv Mjönes) ontmoeten elkaar voor het eerst bij het verlovingsfeest van hun ouders. Mia’s vader staat op het punt te trouwen met de moeder van Frida, waardoor zij stiefzussen worden. Al snel wordt echter duidelijk dat ze [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 871 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33781.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 871 weergaven
Gevonden Prometheus In Prometheus reist een team van wetenschappers en ontdekkingsreizigers naar de donkerste uithoeken van het heelal op zoek naar de oorsprong van de mensheid. Maar wat ze daar aantreffen, kan al het leven op aarde in gevaar brengen. Dit leidt tot een angstaanjagende strijd om de toekomst van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 871 weergaven
omg je baseert je dingen niet eens op waarheid jezus wat een dure praat ofzoe whaha
Laatste reactie door icycledutch, -
- 0 reacties
- 870 weergaven
Dit is een nieuwe release van Ain’t Them Bodies Saints De jaren ’70 in Texas: een crimineel ontsnapt uit de gevangenis en reist door Texas naar zijn vrouw en dochter, die hij nog nooit heeft gezien. Regie: David Lowery Met: Casey Affleck, Ben Foster, Rooney Mara, Keith Carradine, Richard Jackson, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,