Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 978 weergaven
hallo mensen ik heb een sony ericsson xperia en wil graag via mijn wi-fi op internet maar het probleem is dat hij mijn router niet kan vinden heeft iemand hier een oplossing voor? alvast bedankt
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 0 reacties
- 978 weergaven
hoe krijg ik hier een screenshot dan bijgevoegd? Post Merge: december 21, 2008, 07:38:25 pm [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door sandra17281, -
- 0 reacties
- 978 weergaven
hoi, ik heb ook een memor32 kaart voor de ps2. heb ook de firmwire erop gezet en de spellen op dvd-r gebrand maar krijg ook nog steeds een zwart beeld. r2 inhouden helpt ook niet. iemand rade me aan om ESR beta 9b erbij te zetten maar mijn pc erkent de memor kaart 32 niet. ik heb de spellen ook eerst van te voren gepatcht. maar krijg de spellen niet aan het draaien. Kan iemand mij helpen? :D :D
Laatste reactie door garfield24, -
- 0 reacties
- 978 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Identity Thief Sandy Bigelow Patterson, gespeeld door “Jason Bateman”, dreigt alles te verliezen als zijn identiteit gestolen blijkt. Hij reist af naar Miami om de oplichter Diana (“Melissa McCarthy”) op te sporen en mee te nemen naar Denver, om zo zijn naam te [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 978 weergaven
Je kan gewoon je memory card aan de zijkant (waar dat klepje zit) erin stoppen O0 dus hier: O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 978 weergaven
ja inderdaad, en dit is een nederlands forum dus de taal hier is ook gewoon nederlands! een zinnetje ofzo in een andere taal is altijd wel leuk maar niet gewoon teksten zoals jij doet. als je dingen gebruikt zoals, Bye en andere kleine dingetjes, das leuk, en niet van die onduidelijke teksten :-[
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 977 weergaven
La vie d’une autre Een vrouw van 41 jaar wordt wakker en is de laatste 15 jaar van haar leven vergeten. Ze denkt dat ze aan het begin staat van een hartstochtelijke relatie maar eigenlijk loopt deze net ten einde. Ze heeft nu maar een paar dagen om haar man [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 977 weergaven
Ik heb nu een tijdje windows 7 en had zin om GTA IV te doen. Geinstalleerd, dat was allemaal gezellig. Maar nu... Heb van GameCopyWorld een crack geplukt alleen daar moet je DAEMON Tools Pro Advance v4.30.303. en Y.A.S.U v1.5.8111 gebruiken. Terwijl ik me kan herinerren dat ik dat vorige keer niet hoefde. Post samenvoeging: december 23, 2009, 19:34:22 pm Ik heb ook al geprobeert om de game offline te activeren met die paul.dll in OfflineActivation map zetten en dan activeren. Maar dan krijg ik deze error
Laatste reactie door snor1991, -
- 4 reacties
- 977 weergaven
Hallo, ik heb gisteren met mijn laptop een probleem gehad waardoor in windows 7 opnieuw moet installeren. Ik had er eerst een 64 bit versie van windows 7 op, maar ik heb alleen een 32 bit op een cd'tje staan dus heb ik die maar geinstalleerd maar nu doet mijn videokaart het niet goed. Ik kan bepaalde programma's niet openen door de videokaart terwijl ik die wel nodig heb voor school. Mijn vraag was kan het zo zijn dat de videokaart het niet doet doordat ik er nu een 32 bit versie op heb staan?
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 977 weergaven
ik heb ati 1024 ;D
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 977 weergaven
The Dark Eye Chains of Satinav-SKIDROW The Dark Eye Chains of Satinav-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: The.Dark.Eye.Chains.of.Satinav-SKIDROW Release Date: 16-06-2012 Retail Datum: 22-06-2012 Bestandsnaam: The.Dark.Eye.Chains.of.Satinav-SKIDROW.rar Bron: DVD9 Maat: 5,12 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Deep Silver Ontwikkeld door: Daedalic Entertainment release Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 977 weergaven
Unieke download van Bernard Eén acteur, één locatie, minimale cameravoering en enkel de toevoeging van muziek. Deze film is een achtbaan van emoties die veel te raden over laat. Regie: Hidde Simons, Joggem Simons Met: Thomas Wander Download / Torrent / NZB Van de bioscoop film is een torrent en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 977 weergaven
Niet veel.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 976 weergaven
Unieke download van Yorick van Wageningen in stripverfilming Vandaag beginnen de opnames voor De wederopstanding van een klootzak, een verfilming van de strip Om mekaar in Dokkum van Guido van Driel, die ook de regie op zich neemt. Na het verschijnen van de strip in 2004 kreeg hij bijna direct [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 975 weergaven
ik heb sinds vandaag precies hetzelfde probleem, op mijn harde schijf zit nog genoeg ruimte en op de lege dvd zit 4.7 gb en de bestanden die ik erop wilde zetten is bijelkaar rond de 3,8 gb. In een ander topic op dit forum zag ik iets over het veranderen van je dvd formaat. Je doet het alsvolgd: ga naar start -> uitvoeren en typ CMD in. nu kom je in een \"dos\" scherm (donker met witte letters ) Dan typ je het volgende: CONVERT C: /fs:ntfs Hierna even de PC herstarten en alles draait nu sneller en je kan ook bestanden op je pc hebben groter als 4 gb. dit was het topic: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,15/topic,18811.msg46451#msg46451 Dit heb …
Laatste reactie door xpeerx, -
- 0 reacties
- 975 weergaven
dus het is geïnstalleerd en ik vind het spel terug in mijn ontspanning en ik kan de map editor spelen wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door murdock09, -
- 0 reacties
- 974 weergaven
Unieke download van The Expatriate Een ex-CIA agent hoopt een nieuw leven op te bouwen met zijn 15-jarige dochter, die volledig van hem vervreemd is. Hij besluit de veiligheidsverantwoordelijke te worden van een Belgische multinational. Maar op een dag blijkt het bedrijf niet meer te bestaan. De werknemers zijn verdwenen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 974 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27382.msg113785#msg113785
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 974 weergaven
IK WIL PCM 2008 SPELEN :buck: :buck: :buck: :buck: :buck: :buck: :buck: :buck:
Laatste reactie door icycledutch, -
Crack?
door koen12345678- 1 reactie
- 974 weergaven
weet iemand presiec wat een crack is of hoe die word hemaakt (ik snap wel wat een crack is en wat hij doet mr ik bedoel meer of iemand er iets meer info over kan geven) bedankt O0
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 973 weergaven
Gevonden Abraham Lincoln: Vampire Hunter Abraham Lincoln: Vampire Hunter onthult het geheime leven van één van de grootste presidenten van Amerika ooit, en het niet eerder vertelde verhaal dat vorm gaf aan een hele natie. Visionair filmmakers Tim Burton en Timur Bekmambetov (regisseur van Wanted) geven een fris en duister [...] Het volledige artikel bekijken
sleur het dan met winrar naar het schijfstation
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 973 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Kuma De 19-jarige Ayse wordt uitgehuwd aan Hassan. Na het huwelijk vertrekken ze naar Wenen waar ze in een klein appartement bij de familie van Hassan gaan worden. De moeder van Hassan heeft zo haar eigen ideeen over hun huwelijk. De film schetst [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 972 weergaven
Maar zoals ik al heb gepostt zijn het 4 vlc bestanden (kijk boven voor info) hoe moet ik diedan extracten tot 1 of hoe werkt dat dan?
Laatste reactie door Maartenn, -
- 2 reacties
- 972 weergaven
Ik kan een spel genaamd Jungleparty niet spelen!!! Wel andere spellen kan ik spelen, zoals NFS, Tekken ed... Hij geeft systeemfout 80020148 aan. Nou weet ik wel dat deze melding in tienvoud op diverse sites staan, maar ik heb dit spel gisteren meerdere malen gespeeld!! Mijn PSP is gedowngrade. Kan ik wel Network Update doen of NOOIT doen ivm downgrade? Thx Post samenvoeging: december 23, 2010, 17:51:19 GEN VSH MENU: USB device..................Memory Stick UMD Iso Mode.............M33 driver ISO Video Mount.........None
Laatste reactie door kniffie73,