Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 913 weergaven
Hallo jongens, ik had ff een vraagje, als dit hier niet thuis hoort dan even melden a.u.b dan zet ik hem waar die wel hoort, maar nu terzake, alles doet het gewoon enzovoort, hij draait 100%. Maar na een tijdje als ik aan het spelen ben dan wordt mijn pc te warm en slaat die af/sluit automatisch af. Dus weet iemand hoe ik dit kan voorkomen? want mijn pc zou het spel wel aankunnen, ik draai gewoon alle spellen op medium/high...??? ik heb een geforce 8800 en de rest ik ook allemaal 2 jaar oud... Maar toendertijd wel het beste :-\ Dus weet iemand een makelijke/goekope manier om mijn pc te verkoelen O0 Ik hoor het graag alvast bedankt, topries
Laatste reactie door topries, -
- 0 reacties
- 913 weergaven
is maar gekheid
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 913 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]3 maart 2011[/td] [td]Productie land:[/td] [td]USA|UK[/td] [td]Genre:[/td] [td]Avontuur|Drama[/td] [td]Regisseur:[/td] [td]Kevin Macdonald[/td] [td]Acteurs:[/td] [td]Channing Tatum, Jamie Bell and Donald Sutherland[/td] [/table] Verhaallijn: Het is het jaar 140, 20 jaar eerder marcheerden het Negende Legioen van Rome, onder het bevel van Flavius Aquila, naar het noorden. Het keerde nooit meer terug. Flavius's zoon Marcus is vastbesloten om de geschonden reputatie van zijn vader te herstellen. Alleen begeleid door zijn slaaf Esca rijdt Mar…
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 912 weergaven
Dankjewel Releases dat je het even voor me op gezocht heb en dat ik niet verder gekeken heb dan me neus lang is. Alsjeblieft Gerarldo!
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 912 weergaven
Stam = smelt. Verledentijd = +te. Smeltte.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 911 weergaven
hoi, ik heb ook een memor32 kaart voor de ps2. heb ook de firmwire erop gezet en de spellen op dvd-r gebrand maar krijg ook nog steeds een zwart beeld. r2 inhouden helpt ook niet. iemand rade me aan om ESR beta 9b erbij te zetten maar mijn pc erkent de memor kaart 32 niet. ik heb de spellen ook eerst van te voren gepatcht. maar krijg de spellen niet aan het draaien. Kan iemand mij helpen? :D :D
Laatste reactie door garfield24, -
- 0 reacties
- 911 weergaven
Ja ik ben supporter van de Standard Luik uit Belgie
Laatste reactie door nielszz22, -
- 0 reacties
- 910 weergaven
Morgen rond half 6 dus? Sorry ben niet erg goed in rekenen Maar iig leuk dat je meedoet! :friends:
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 910 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37473.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 910 weergaven
Hallo Allemaal, Ik ben opzoek naar (als mogelijk) alle seizoenen van de serie 24. In het formaat DivX. Nu kan ik die wel vinden, maar niet de bijbehorende Nederlandse ondertitels. Heeft iemand de goede ondertitels voor deze serie. Concreet: Ondertitels die synchroon lopen met de bepaalde DivX filmpjes. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! O0 Alvast Bedankt!!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
Re: Hyves,,,
door repoc- 0 reacties
- 910 weergaven
Laatste reactie door repoc, -
- 0 reacties
- 910 weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – Vitesse Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De koploper van de Eredivisie Vitesse komt op zondag 24 november 2013 weer in actie tegen Go Ahead Eagles, en de grote vraag blijft natuurlijk of Vitesse in vorm genoeg is om de koppositie dit weekend vast te houden. Naast Vitesse kunnen dit weekend maar liefst 6 andere clubs aanspraak maken op de koppositie in de Eredivisie omdat de voorsprong van deze club op de andere 6 clubs maar 1 tot 3 punten is. Nog nooit in het verleden is de Eredivisie zo spannend geweest doordat er geen enkele cl…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 910 weergaven
Hee, ik heb een probleem met utorrent want mijn computer kan geen verbinding vinden ofzo. Als ik die test doe krijg ik zo'n site met een kruis. Ik heb al geprobeert om iets te downloaden maar hij blijft op 0.0 staan. Weet iemand wat ik moet doen??? Later
Laatste reactie door Bapao11, -
- 0 reacties
- 910 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27352.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 909 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Notre paradis De dertigjarige prostituee Vassili komt steeds moeilijker aan klanten. Als hij een gewonde jongen vindt neem hij hem mee naar huis en noemt hem Angelo. De twee worden verliefd op elkaar en Vassili neemt hem mee op zijn afspraken wat de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 909 weergaven
ik weet niet of dit het goede plekje is verplaats hem anders maar O0 Maar nu on-topic net een nieuwe skin gedownload voor me pc. dan krijg ik een mapje met dit Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ? O0 Mvg HBK
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
Re: Anubis
door Gast janb- 0 reacties
- 909 weergaven
http://btjunkie.org/torrent/Anubis-nds/76931c63a70372909840ca330e8e0c7631a2c4f8220f
-
- 0 reacties
- 909 weergaven
. Rosewood Lane Dr. Sonny Blake is een psychiater die radio talkshows doet. Wanneer haar alcoholistische vader sterft, besluit ze weer in het huis waar ze is opgegroeid te gaan wonen. Ze doet echter de ontdekking dat haar buren doodsbang zijn voor de lokale krantenjongen. Sonny denkt dat de buren [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 908 weergaven
Ja tuurlijk kan ik voor WPA kiezen, maar ik heb mijn oude wachtwoord genomen, en deze is wep, en ik wou hem zowiezo eerst even testen, en als hij het doet kan ik altijd nog omzetten naar WPA. Maar kan je kijken naar al die andere dingen, wat ik daar ongeveer moet kiezen, en waar ik dat kan vinden. Want bij sommige gedeelten staat volgens mij ook, dit ligt aan je huidige ... Ik weet zo niet meer wat er precies stond, maar zoiets, dus ik neem aan dat ik misschien verschillende dingen uit de boekjes van mijn oude modem moet halen ofzo. De router is btw met een telefoonkabel ingang, dus ik heb de modem er tussen uit gehaald. Ik had het eerst alsvolgt, een modem(speedtouch)…
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 908 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20752.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 908 weergaven
is de Logitech Z-5400 nog wel te koop? Zelfs logitech.nl heeft ze niet :-[
Laatste reactie door Farid., -
- 2 reacties
- 908 weergaven
Goeiemorge allen, Ik en mijn vriend zijn bezig met een thuisnetwerkje, de bedoeling is om die op te bouwen dat bestaat uit 2 computers. De eerste is een Windows 7 met de naam: DATA-PC, de tweede is een Windows XP met de naam: BACK-UP. Het delen van mappen, enz ging tot gister allemaal goed, maar nu komen we vast te zitten met het volgend probleem: We willen een map maken waarin als 1 gebruiker een mapje maakt de andere er niet in kan komen en ook andersom, : Kan iemand ons uit de brand helpen? Bij voorbaat dank, Aardbei (en mijn vriend)
Laatste reactie door Mr. B, -
- 0 reacties
- 908 weergaven
De download is nieuw van Broken City De burgemeester van New York (gespeeld door “Russell Crowe”) vermoedt dat zijn vrouw (“Catherine Zeta-Jones”) een affaire heeft. Hij huurt een prive-detective (“Mark Wahlberg”) in. Die bevestigt de affaire. Maar dan wordt het dode lichaam van de minnaar gevonden. Regie: Allen Hughes Met: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 907 weergaven
misschien moet je even de juiste codecs downloaden dan moet het werken. succes
Laatste reactie door rubsub, -
Gratis Rapidshare accounts
door Gast Stal_Gang- 0 reacties
- 907 weergaven
yo, heb deze link gekregen van een vriend, hij zei dat het geen fake was... hxxp://rapidshare.com/files/132219948/Free_RS_code.rar have fun MOD: Link onwerkzaam gemaakt, mogelijk virus link.