Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 841 weergaven
http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,33134.0 die torrents werken niet ik heb meer bronnen nodig Weet iemand een andere torrent/NZB?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 841 weergaven
La vie d’une autre Een vrouw van 41 jaar wordt wakker en is de laatste 15 jaar van haar leven vergeten. Ze denkt dat ze aan het begin staat van een hartstochtelijke relatie maar eigenlijk loopt deze net ten einde. Ze heeft nu maar een paar dagen om haar man [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 841 weergaven
Gevonden Hitchcock Dit is een biografische film over regisseur “Alfred Hitchcock” en zijn vrouw tijdens de opnames van een van zijn bekendste films: “Psycho” (1957). De productie gaat niet echt van een leien dakje. De film groeit echter uit tot een meesterwerk. Het is niet algemeen bekend dat Hitchcock’s vrouw [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 840 weergaven
Maar zoals ik al heb gepostt zijn het 4 vlc bestanden (kijk boven voor info) hoe moet ik diedan extracten tot 1 of hoe werkt dat dan?
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 840 weergaven
Dit is een nieuwe release van Starbuck David Wozniak gedraagt zich op 42 jarige leeftijd nog steeds als puber. Net als zijn vriendin wil vertellen dat ze zwanger is wordt hij achtervolgd door zijn verleden. In het verleden heeft hij sperma gedoneerd en is nu de vader van 533 kinderen. [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 840 weergaven
ik heb the sims 3 gedowload en geistalleerd! Nu vraagt die alleen naar de cd die ik niet heb, er staat ook geen crack op ( volgens mij ). Heb ook daemon tools geprobeert maar dat werk niet. Alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 840 weergaven
router wachtwoord heb je echt niet nodig hoor:s , lijkt me sterk dat dat op Duken staat..
Laatste reactie door TereZz, -
- 0 reacties
- 840 weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25697.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 839 weergaven
Ja tuurlijk kan ik voor WPA kiezen, maar ik heb mijn oude wachtwoord genomen, en deze is wep, en ik wou hem zowiezo eerst even testen, en als hij het doet kan ik altijd nog omzetten naar WPA. Maar kan je kijken naar al die andere dingen, wat ik daar ongeveer moet kiezen, en waar ik dat kan vinden. Want bij sommige gedeelten staat volgens mij ook, dit ligt aan je huidige ... Ik weet zo niet meer wat er precies stond, maar zoiets, dus ik neem aan dat ik misschien verschillende dingen uit de boekjes van mijn oude modem moet halen ofzo. De router is btw met een telefoonkabel ingang, dus ik heb de modem er tussen uit gehaald. Ik had het eerst alsvolgt, een modem(speedtouch)…
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 839 weergaven
Deze release is nieuw van À l’aveugle Een jonge vrouw wordt vermoord aangetroffen in haar eigen huis. Er zijn geen sporen of getuigen: het lijkt de perfecte misdaad. De ervaren rechercheur Lassalle onderzoekt de zaak en wordt geïntrigeerd door de de blinde verdachte Narvik. Regie: Xavier Palud Met: Jacques Gamblin, [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 839 weergaven
als je onze clan of effe vrienden wilt worden of wars met ons wilt doen kan je altijd op het webstide te recht MVG Makaveli
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 838 weergaven
was gister ook lekker weg gegeweest. was niet meer in staat om te reageren :redface:
Laatste reactie door Piet Hein, -
Gezocht Frans Duijts
door Gast lor10103- 0 reacties
- 838 weergaven
hee allemaal. ik wil graag de nieuwe album van frans duijts (zo ben ik mezelf) downloaden. maar ik kan hem niet vinden. weten jullie hem misschien te vinden? Bedankt. Gr lorenzo (lor10103)
-
- 0 reacties
- 838 weergaven
Haha Ik vindt het wel makkelijk soms
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 838 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Muziek Algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30711.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 837 weergaven
Hallo jongens, ik had ff een vraagje, als dit hier niet thuis hoort dan even melden a.u.b dan zet ik hem waar die wel hoort, maar nu terzake, alles doet het gewoon enzovoort, hij draait 100%. Maar na een tijdje als ik aan het spelen ben dan wordt mijn pc te warm en slaat die af/sluit automatisch af. Dus weet iemand hoe ik dit kan voorkomen? want mijn pc zou het spel wel aankunnen, ik draai gewoon alle spellen op medium/high...??? ik heb een geforce 8800 en de rest ik ook allemaal 2 jaar oud... Maar toendertijd wel het beste :-\ Dus weet iemand een makelijke/goekope manier om mijn pc te verkoelen O0 Ik hoor het graag alvast bedankt, topries
Laatste reactie door topries, -
- 0 reacties
- 837 weergaven
Bedankt voor de reactie Met CWhredder had ik al gescand (die had ik al) en die vond niks. Mt roguerremover heb ik ook gescand maar die vond ook niks. De link van de vundofix die je me gaf werkte niet. Ik ging dus zelf even naar de homepagina en daar heb ik hem alsnog gedownload. Hij heeft niks gevonden. Ik heb ook al die smitfraud gestart, dit is het rapport: SmitFraudFix v2.319 Scan done at 13:03:27,95, ma 05-05-2008 Run from C:\Windows\System32\SmitfraudFix OS: Microsoft Windows [versie 6.0.6001] - Windows_NT The filesystem type is NTFS Fix run in normal mode »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Process »»»»»»»»»»»»»»»»»»»…
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 836 weergaven
Unieke download van Yorick van Wageningen in stripverfilming Vandaag beginnen de opnames voor De wederopstanding van een klootzak, een verfilming van de strip Om mekaar in Dokkum van Guido van Driel, die ook de regie op zich neemt. Na het verschijnen van de strip in 2004 kreeg hij bijna direct [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 836 weergaven
ik ben egt slecht
Laatste reactie door Vico, -
FIFA 11 PS3 Toernooi CL
door Gast dibyo- 3 reacties
- 836 weergaven
Hey ik ben bezig om een CL-toernooi voor de PS3 te organiseren en aangezien ik nu al 16 deelnemers heb, wil ik er nog minstens 16 bij. Daarom speur ik elke forum af. Heeft iemand interesse om mee te doen ? Maak dan eerst een account op FifaVoetbal en schrijf je in bij dit forum: http://www.fifavoetbal.net/forum/index.php?showtopic=2700&st=20&gopid=145647&#entry145647 Teams die gekozen zijn, mag je niet meer kiezen, maar er zijn nog genoeg goede teams. Veel speelplezier en hopelijk tot ziens!
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 0 reacties
- 836 weergaven
ik weet niet of dit het goede plekje is verplaats hem anders maar O0 Maar nu on-topic net een nieuwe skin gedownload voor me pc. dan krijg ik een mapje met dit Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ? O0 Mvg HBK
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
Re: The Green Hornet (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast sako- 13 reacties
- 836 weergaven
lijkt mij een vette film
Laatste reactie door meikers, -
- 0 reacties
- 836 weergaven
dus het is geïnstalleerd en ik vind het spel terug in mijn ontspanning en ik kan de map editor spelen wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door murdock09, -
- 0 reacties
- 835 weergaven
Hallo weet iemand een NZB van microsoft train simulator oftewel MSTS? ik zou daar erg blij mee zijn
Laatste reactie door eddd3, -
- 0 reacties
- 834 weergaven
Unieke download van App Anna, gespeeld door “Hannah Hoekstra”, is verslaafd aan sociale media, haar telefoon en apps. Na een wild feest waar ze zich weinig van herinnert is er een mysterieuze app op haar telefoon geïnstalleerd. De app lijkt antwoord te hebben op al haar vragen. De cryptische teksten [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,