Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 925 weergaven
oke mooizo O0 hij is altijd aangesloten dus dat is geen probleem. maar als je die harddisk op een andere computer aansluit heeft die dan windows 7? (hij voldoet aan de eisen)
Laatste reactie door Schaapje, -
Ik heb hulp nodig
door Drob- 1 reactie
- 924 weergaven
Ik heb hier over all een aantal keren wat over gevraagd maar ik heb alles all geprobeerd En nu vraag ik iedereen die mij kan helpen met dit probleem om hem op te lossen. ------------------------------------------------------------------------------------ > En nu ben ik het zat met mijn pc ik heb all heel vaak opnieuw geinstalleerd en weg gebracht. > Ik heb last gehad van : Overclock fouten Vastloper's Ik heb de overclock fout zelf verholpen door de BIOS te reseten maar de laaste tijd loop mijn pc heel vaak vast om de 5 minuten wel of na een langere tijd als ik een spel aan het doen ben of een film aan het kijken…
Laatste reactie door Tom, -
kan SABnzbd_DukeN-NL niet uit pakken
door Gast bilybig112- 0 reacties
- 924 weergaven
hoi ik krijg als is SABnzbd_DukeN-NL wil uit pakken een fout melding ??? c:/User/richard/downloads/SABnzbd_DukeN-NL.ex is not supported archive ik heb windos vista ik weet niet of het daar aan licht of iets ander
-
- 0 reacties
- 924 weergaven
Unieke download van Category 8, deel 1 In het Witte Huis staat wetenschapper Jane Whitlow op het punt een demonstratie te geven van een wereldwijd verdedigingssysteem. Ze twijfelt, want het systeem is nog nooit getest en waarschijnlijk onbetrouwbaar. Maar Jane wordt door de president, de vice-president en de minister van [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Downloaden
door Bart'- 0 reacties
- 924 weergaven
Even een paar vragen over wat nou wel en niet mag, ik weet het zelf echt niet meer :-[ dus wie kan mij helpen?? Vraag 1: Wat voor manieren van downloaden is illegaal? Vraag 2: Kunnen ze er makkelijk achter komen dat je iets illegaal hebt gedownload?
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 924 weergaven
Mooie handleiding, ziet er goed uit op je 11e plaatje laat je zien dat je op live TV moet drukken maar je moet op live sports klikken alleen ik heb één probleem, als ik op play druk krijg ik dit bericht: en er verschijnt ook geen wedstrijd op sopcast EDIT: het is gelukt, ik heb geen idee hoe ik het gefixt heb :s
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 924 weergaven
[table][th] Live: Cambuur Leeuwarden – FC Twente Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] FC Twente mag zich eindelijk weer titelkandidaat noemen in de Eredivisie. De Tukkers doen het met vijftien punten uit acht duels uitstekend en zijn qua spelbeeld bovendien één van de smaakmakers. Het aanvallende voetbal is mede te danken aan Shadrach Eghan, die veel indruk maakt. De 19-jarige Ghanees maakte tegen FC Groningen twee doelpunten en uiteindelijk resulteerde dit in een 5-0 overwinning. Jan van Halst is positief verrast met het spel van de Tukkers, al noemde hij de kopp…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 924 weergaven
Ik heb battlefield 2 (gekocht)
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 923 weergaven
Unieke download van Nitro Circus Een kijkje in het leven van Travis Pastrana en zijn hechte, hooggekwalificeerde, adrenaline-verslaafde vrienden. Ze filmen hun beleving van onmogelijke, belachelijke, krankzinnig en hysterische avonturen. Ze gaan daar bij wel heel erg ver… Download / Torrent / NZB U kunt de bioscoop film downloaden. De [...] Het volledige artikel bekijken
Films kijken via laptop op LCD-tv
door Gast Karel12345- 0 reacties
- 923 weergaven
Gegroet iedereen. Wij hebben thuis een Sony KDL-32U2000 LCD-tv. Ik wil daar nu mijn laptop op aansluiten om films te bekijken. Beeld kan ik al aansluiten. Als ik echter geluid van mijn laptop om mijn tv wil krijgen, lukt dit niet. Weet iemand hoe ik dat doe? Bedankt! mvg Karel12345
-
- 0 reacties
- 923 weergaven
Scribblenauts Unlimited-SKIDROW Scribblenauts Unlimited-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (SCENE) Release Name: Scribblenauts.Unlimited-SKIDROW Releasedatum: 21 november 2012 Retail Datum: 20 november 2012 Bestandsnaam: sr-scribblenautsunlimited Bron: DVD Grootte: 1,62 GB Genre: Avontuur, Strategie, Casual Critici: 8.8 van de 10 Uitgegeven door: Warner Bros Ontwikkeld door: 5th Cell Op de markt Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 923 weergaven
Hoi! Ik heb ook een probleem met het branden van wii spellen. Ik he een Sony Vaio met een Sony DVD RW-DW56A brander. Ik heb heel vaak films gebrand op DVD+R, altijd zonder problemen. Ik wil nu WII spellen branden op DVD-R en steeds krijg ik fouten bij het brandprpgramma. Nij IMGburn krijg ik de melding Write protected en bij Nero onbekende brandfout. Inmiddels heb ik verschillende -R DVDtjes geprobeerd (Verbatim, Platinum en Imation). Als ik de spellen om een +R brandt gaat dit goed, alleen mn WIi kan geen +R lezen. Wie kan me helpen???
Laatste reactie door Alwayslost, -
- 0 reacties
- 923 weergaven
Is er toevallig nog iemand die een invite aan mij kwijt wil? :friends:[tt]Bvd[/tt]
Laatste reactie door teach78, -
- 0 reacties
- 923 weergaven
Gevonden De Baby Anneke werd in de oorlog als baby ondergebracht als onderduiker bij een pleeggezin. Als na de oorlog blijkt dat har ouders niet meer leven wordt ze naar haar oom en tante in Amerika gestuurd. Daar is haar verleden echter taboe. Na 65 jaar zoeken twee mensen uit [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 923 weergaven
Gevonden Prometheus In Prometheus reist een team van wetenschappers en ontdekkingsreizigers naar de donkerste uithoeken van het heelal op zoek naar de oorsprong van de mensheid. Maar wat ze daar aantreffen, kan al het leven op aarde in gevaar brengen. Dit leidt tot een angstaanjagende strijd om de toekomst van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 922 weergaven
[table][th] Live: AZ – Cambuur Leeuwarden Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] SC Cambuur gaat op zondag 20-10-2013 een behoorlijke zware dobber krijgen aan de thuis spelende club AZ in Alkmaar. Alle wedstrijden die AZ de afgelopen jaren heeft gespeeld tegen SC Cambuur wisten de Alkmaarders in eigen huis te winnen, geen goed vooruitzicht dus voor trainer Dwight Lodeweges met zijn ploeg SC Cambuur. AZ wist namelijk dit seizoen in eigen huis verbluffende resultaten te laten zien tegen onder anderen Ajax en PSV. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetba…
- 0 reacties
- 922 weergaven
Sang Froid Tales of Werewolves-RELOADED Sang Froid Tales of Weerwolven-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Sang.Froid.Tales.of.Werewolves-RELOADED Releasedatum: 06 april 2013 Retail Datum: 06 april 2013 Bestandsnaam: Sang.Froid.Tales.of. Weerwolven-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,5 GB Genre: Actie, strategie Regio: GRATIS Uitgever: Artifice Studio Ontwikkelaar: Artifice Studio Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 922 weergaven
[table][th] Live: Heracles – NEC Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Heracles Amelo tegen NEC is één van de minder bijzondere voetbalwedstrijden van dit weekend. Op 20-10-2013 zal deze wedstrijd omstreeks 12.30 uur aanvangen in Almelo in het Polman stadion, de thuishaven van Heracles Almelo. De wedstrijd op Zondag 20-10-2013 zal worden gefloten door scheidsrechter Erik Braamhaar. Erg bijzonder belooft de wedstrijd tussen beide clubs niet te worden, Heracles Almelo bekleedt op dit moment de 12e plek in de Eredivisie ranglijst en NEC sluit de Eredivisie ranglijst af op …
- 0 reacties
- 922 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27891.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 921 weergaven
Ik heb command ook al geprobeerd, maar er staat bij mij dat hij al ntsf is. Dus dit heeft niet geholpen. Ik hoop echt dat er iemand de oplossing heeft, want verder is het een goed programma.
Laatste reactie door xpeerx, -
- 0 reacties
- 921 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Identity Thief Sandy Bigelow Patterson, gespeeld door “Jason Bateman”, dreigt alles te verliezen als zijn identiteit gestolen blijkt. Hij reist af naar Miami om de oplichter Diana (“Melissa McCarthy”) op te sporen en mee te nemen naar Denver, om zo zijn naam te [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Spel spelen?
door Brafa- 0 reacties
- 921 weergaven
oow sorry:p Call of Duty 4 voor PC...
Laatste reactie door Brafa, -
- 0 reacties
- 921 weergaven
Gevonden Hitchcock Dit is een biografische film over regisseur “Alfred Hitchcock” en zijn vrouw tijdens de opnames van een van zijn bekendste films: “Psycho” (1957). De productie gaat niet echt van een leien dakje. De film groeit echter uit tot een meesterwerk. Het is niet algemeen bekend dat Hitchcock’s vrouw [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 920 weergaven
Dit is een nieuwe release van Parker Parker (“Jason Statham”) is een professionele dief die alleen steelt van de rijken. Tijdens een klus wordt hij verraden door zijn team en voor dood achter gelaten. Hij spoort ze op en vermomt zich als Texaan. Hij probeert te zaak recht te zetten [...] Het volledige artikel bekijken
Re: videokaart
door stefjuh- 0 reacties
- 920 weergaven
hierbij is het al gelijk opgelost:P stefjuh
Laatste reactie door stefjuh,