Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 972 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38157.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 972 weergaven
Dit is een nieuwe release van Centre Place Lizzie Baxter is net gedumpt. Haar vriendje ‘Mr. Right’ blijkt ‘Mr. Oh-So Wrong’ te zijn. Haar droom om naar Parijs te verhuizen en daar kunst te gaan maken valt compleet in duigen. Ze ziet het niet meer zitten als ook haar huis [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 972 weergaven
een handig progje met screens helemaal aff!
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 971 weergaven
[table][th] Live: Heracles – NEC Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Heracles Amelo tegen NEC is één van de minder bijzondere voetbalwedstrijden van dit weekend. Op 20-10-2013 zal deze wedstrijd omstreeks 12.30 uur aanvangen in Almelo in het Polman stadion, de thuishaven van Heracles Almelo. De wedstrijd op Zondag 20-10-2013 zal worden gefloten door scheidsrechter Erik Braamhaar. Erg bijzonder belooft de wedstrijd tussen beide clubs niet te worden, Heracles Almelo bekleedt op dit moment de 12e plek in de Eredivisie ranglijst en NEC sluit de Eredivisie ranglijst af op …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 971 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30721.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 971 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Wedding Ceremony Sam is een eeuwige puber die door z’n twintiger jaren strompelt met een veel te groot zelfvertrouwen en halsstarrig vasthoudt aan z’n naïeve noties van liefde en romantiek, die hij vereeuwigd heeft in een reeks onuitgegeven kinderboeken. Hij wordt verliefd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 971 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Killer Elite Danny (Statham) is een ex-huurling die serieus in de problemen komt als Hunter (De Niro), zijn beste vriend en mentor wordt ontvoerd in opdracht van een Arabische sjeik. Die laatste dwingt Danny een moord te plegen. Doet hij dat niet, [...] Het volledige artikel bekijken
Re: een idee?
door headsh0t- 0 reacties
- 971 weergaven
Mij lijkt het absoluut niet handig omdat mensen net zo goed zelf een topic kunnen maken van de error. Er zijn namelijk veel mensen die error-problemen krijgen en dan wordt het hele topic volgepropt met die problemen van mensen.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 970 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20752.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 970 weergaven
welke versie is deze server?
Laatste reactie door giviker, -
werkstuk
door bilal 1999- 2 reacties
- 970 weergaven
mag ik van jullie een werkstuk download bij de files want ik wil eigenlijk niet een werkstuk maken en ik moet het bijna inleveren maakt niet uit wat voor onderwerp je kan beneden bij extra opties en daarna bijlage browse zoek je je werksuk en kan ik hem downloaden of je geeft een website waar ik die werksuk kan downloaden. ik ben te lui ik om een werkstuk te maken dan kan ik lekker langer op duken.nl veel leuker dan een werkstuk. alvast bedankt
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 970 weergaven
Ik heb even gekeken in een ander topic en heb dit doornomen: Ga naar Uitvoeren > typ hier "cmd" > typ in het zwarte scherm "ipconfig" > dan zoek je even je standaard gateway adres op > schrijf dit over of onthoudt dit en ga naar je internet Browser en typ het adres in > als het goed is kan je nu in je router komen ik weet niet of jullie een wachtwoord hebben maar meestal is het Gebruikersnaam: admin en Wachtwoord: admin. okee nu je in de router zit moet je op zoek naar Universal Plug and Play (afkorting UPnP) dit dingetje staat meestal gewoon onder settings in de router, als dit niet is aangevinkt moet je dat cker doen. de kans is groot dat hij daarna gewo…
Laatste reactie door Renedeman, -
Welkom Jan-Erik! Wat JFK al zei, veel plezier @ forum!
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 970 weergaven
Je lult nog steeds bullshit lol, die site is nl zo veilig als ik weet niet wat. Dat jij geen fatsoenlijke virusscanners gebruikt kan ik niets aan doen volges mij jij je maar is meer gaan verdiepen in dit wereldje, je weet niets
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 970 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,33735.msg173179#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 969 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39591.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Hulp gevraagd voor defecte TFT scherm MD6155AH
door Gast bingo49- 1 reactie
- 969 weergaven
Door het aansluiten van een verkeerde adapter op mijn TFT Medion MD6155AH scherm is een IC (de U4) ontploft.Het opschrift is er afgeploft en ik denk zelf aan een LM model ( 5-poots ). Nu ben ik op zoek naar een schema van zo'n monitor . Hopelijk kan iemand mij hieraan helpen. Heb ook al naar Medion gebeld ,maar die kunnen niets voor me betekenen. Ik kan toch moeillijk vragen of iemand zijn draaiende monitor voor me openschroeft om te kijken wat het opschrift is !! Dus hoop ik dat er ergens een schema of ander info te vinden is. bijvoorbaat dank
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 969 weergaven
Unieke download van Nitro Circus Een kijkje in het leven van Travis Pastrana en zijn hechte, hooggekwalificeerde, adrenaline-verslaafde vrienden. Ze filmen hun beleving van onmogelijke, belachelijke, krankzinnig en hysterische avonturen. Ze gaan daar bij wel heel erg ver… Download / Torrent / NZB U kunt de bioscoop film downloaden. De [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 969 weergaven
Dit topic is verplaatst naar (Anti)Virus - Firewalls - Spyware. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24183.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 1 reactie
- 969 weergaven
Undergroud Gamer is een site waar u Retro Games vind. Deze Games kunt u hier downloaden. Alle Games zijn van voor 01-01-2003. Het aanbod is groot.. Ik heb een aantal invites(7) voor mensen, maar deze zal ik alleen geven als jullie ook echt gaan downloaden / EN DELEN! (Delen is verplicht met een verhouding van 1:1 Minimaal.) ]Ik wil dit topic graag openen zodat meer mensen er van komen te weten en de site meer leden krijgt.( de site bestaat zowizo al uit 32.000 leden! dus ontvangers zijn er genoeg. Diegenen die ik een uitnodiging geef, ga ik er van uit dat je power user word (dit gebeurt al redelijk snel aangezien ik 27.56 GB heb geupload en 10.68 GB heb gedownload h…
Laatste reactie door jeki, -
Is het niet mogelijk om een keer een Lan Party te organiseren voor alle DukeN.NL leden? Dan kunnen we op het forum een aantal polls houden voor welke games etc..
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 969 weergaven
Hoi! Ik heb ook een probleem met het branden van wii spellen. Ik he een Sony Vaio met een Sony DVD RW-DW56A brander. Ik heb heel vaak films gebrand op DVD+R, altijd zonder problemen. Ik wil nu WII spellen branden op DVD-R en steeds krijg ik fouten bij het brandprpgramma. Nij IMGburn krijg ik de melding Write protected en bij Nero onbekende brandfout. Inmiddels heb ik verschillende -R DVDtjes geprobeerd (Verbatim, Platinum en Imation). Als ik de spellen om een +R brandt gaat dit goed, alleen mn WIi kan geen +R lezen. Wie kan me helpen???
Laatste reactie door Alwayslost, -
- 0 reacties
- 969 weergaven
oke mooizo O0 hij is altijd aangesloten dus dat is geen probleem. maar als je die harddisk op een andere computer aansluit heeft die dan windows 7? (hij voldoet aan de eisen)
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 968 weergaven
wie kan me helpen met de ondrtiteling te vinden voor de film watchmen en madea goes to jail, street fighter the legend of chun li, ik heb gezogt alleen heb ik het niet gevonden :-\ als iemand het heft gevonden of het heeft hoor ik het graag (als je de film ervan hebt met ondertiteling wil ik het graaag hebben)
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 968 weergaven
Een foute iso dus, even een nieuwe uitzoeken en daarmee proberen.
Laatste reactie door Releases,