Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Hallo, Ik heb iets op The PirateBay Gezet, maar hoe krijg ik mijn eerste seed?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 908 weergaven
[table][th] Live: AZ – Cambuur Leeuwarden Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] SC Cambuur gaat op zondag 20-10-2013 een behoorlijke zware dobber krijgen aan de thuis spelende club AZ in Alkmaar. Alle wedstrijden die AZ de afgelopen jaren heeft gespeeld tegen SC Cambuur wisten de Alkmaarders in eigen huis te winnen, geen goed vooruitzicht dus voor trainer Dwight Lodeweges met zijn ploeg SC Cambuur. AZ wist namelijk dit seizoen in eigen huis verbluffende resultaten te laten zien tegen onder anderen Ajax en PSV. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetba…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 908 weergaven
Hallo leden , Ik heb een probleem met het spel harry potter en de half bloed prins Eerst wist ik niet in welke map ik de crack moest zetten , maar nu is de crack in deze map gezet : D:\Program Files\Electronic Arts\Harry Potter en de Halfbloed Prinsâ„¢\pc Maar het gene wat die nu aan geeft is : geen cd/dvd gevonden plaats een cd om harry potter en de half bloed prins te kunnen spelen , en als ik het via het icoontje hp6 afspeel dan start die op maar dan geeft die zwart beeld aan en doet die niks .. Groeten , Thomas ;D
Laatste reactie door thmzzz, -
- 0 reacties
- 908 weergaven
niks.
Laatste reactie door Robin, -
Re: Sims probleem
door OLGAA- 0 reacties
- 908 weergaven
Gedownload! O0 en dan komt het in winrar.. wat moet je dan doen x
Laatste reactie door OLGAA, -
- 0 reacties
- 908 weergaven
Street Fighter X Tekken-SKIDROW Street Fighter X Tekken-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (SCENE) Release Name: Street.Fighter.X.Tekken-SKIDROW Release Date: 03-05-2012 Retail Datum: 06 maart 2012 Bestandsnaam: Street.Fighter.X.Tekken-SKIDROW Bron: DVD Maat: 4,46 GB Genre: Fighting Critici: 8/10 Uitgegeven door: Capcom, Namco Ontwikkeld door: Capcom release Beschrijving De langverwachte droom match-up tussen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 907 weergaven
Dit is een nieuwe release van Ain’t Them Bodies Saints De jaren ’70 in Texas: een crimineel ontsnapt uit de gevangenis en reist door Texas naar zijn vrouw en dochter, die hij nog nooit heeft gezien. Regie: David Lowery Met: Casey Affleck, Ben Foster, Rooney Mara, Keith Carradine, Richard Jackson, [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 907 weergaven
hallo allemaal, ik heb laatst fifa van deze site gedownload en toen wou die al meteen niet goed uitpakken er kwam namelijk te staan Could not open K:fifa 09fifald-fif9.iso. probable cause: sharing or file permissions problem. nu wil die ook de map reloaded niet meer openen want dan komt er dit te staan: K:fifa 09FIFA.09-RELOADED is niet toegankelijk. kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/Q apparaat. als ik hem verplaats van de K schijf af naar het bureau blad komt er een lege map want dus niet klopt. zou iemand mij kunnen helpen? gr janniek ik heb een probleem om in die map te komen dus dan hoort die niet bij de centrale topic fifa? anders laat he…
Laatste reactie door janniek, -
Crack?
door koen12345678- 1 reactie
- 907 weergaven
weet iemand presiec wat een crack is of hoe die word hemaakt (ik snap wel wat een crack is en wat hij doet mr ik bedoel meer of iemand er iets meer info over kan geven) bedankt O0
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 906 weergaven
Dit is een nieuwe release van Act of Valor In Act of Valor zien we echte Navy SEAL’s aan het werk in een sterk verhaal over het hedendaagse wereldwijde anti-terrorisme. De film combineert indrukwekkende gevechtsscènes, tactiek en pure emotie. Act of Valor is geïnspireerd op waargebeurde missies. We worden deel [...] Het volledige artikel bekijken
Re: nummers sturen
door marcov- 0 reacties
- 906 weergaven
Mensen iets verder kijken dan je neus lang is he: Knocker Boys: http://www.google.com/search?hl=en&q=download+tricks+upon+travellers+-+knocker+boys&btnG=Google+Search (5e link van google) En die ander is net zo makkelijk te vinden.. gewoon bij goole het volgende intype: "download <artiest naam - titel naam>" easy as that is it mensen!
Laatste reactie door marcov, -
Re: BPM studio
door MiXo- 0 reacties
- 906 weergaven
kan je niet mounten, iemand anders die een goede download weet?
Laatste reactie door MiXo, -
- 0 reacties
- 905 weergaven
hoe krijg ik hier een screenshot dan bijgevoegd? Post Merge: december 21, 2008, 07:38:25 pm [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door sandra17281, -
- 1 reactie
- 905 weergaven
post merge test Post samenvoeging: oktober 20, 2009, 11:10:35 am word het post merge.. of samenvoeging
Laatste reactie door Robbert, -
Re: Spel spelen?
door Brafa- 0 reacties
- 905 weergaven
oow sorry:p Call of Duty 4 voor PC...
Laatste reactie door Brafa, -
- 0 reacties
- 905 weergaven
Unieke download van A Story of Children and Film Mark Cousins maakt een reis door de filmgeschiedenis naar de rol die kinderen hebben gespeeld: hoe beïnvloeden films het leven van kinderen? Hoe uiten die jeugdherinneringen zich bij de regisseurs van later? Regie: Mark Cousins Download / Torrent / NZB – [...] Het volledige artikel bekijken
Hide functie?
door Gast angel_creek- 2 reacties
- 905 weergaven
Yo leden Is het mogelijk om op het forum een hide functie te krijgen? Als je op lees meer druk dat er dan een hele lap tekst tevoorschijn komt? Dat zou bijvoorbeeld een tutorial etc veel overzichtelijker houden. ~~ LatinBabe
- 0 reacties
- 905 weergaven
een handig progje met screens helemaal aff!
Laatste reactie door martijn1, -
- 2 reacties
- 904 weergaven
Helloww, Heeft iemand hier ooit al iets gekocht van Amazon.com ? Ik zou er mij een headphone van iFrogz willen kopen maar ik weet niet of het eigenlijk wel te betrouwen is of niet... Want de prijzen liggen zeer erg laag t.o.v andere websites/winkels. Alvast bedankt ! :peace:
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 904 weergaven
Doctor Who – The Eternity Clock – FLT Doctor Who – Eternity Clock – FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: Doctor_Who_The_Eternity_Clock-FLT Releasedatum: 20 november 2012 Retail Datum: TBA 2012 Bestandsnaam: Doctor_Who_The_Eternity_Clock-FLT.rar Bron: DVD Grootte: 2 GB (1 DVD) Genre: Actie | Avontuur Critici: Geen Critici Toch Uitgegeven [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 904 weergaven
Gevonden Abraham Lincoln: Vampire Hunter Abraham Lincoln: Vampire Hunter onthult het geheime leven van één van de grootste presidenten van Amerika ooit, en het niet eerder vertelde verhaal dat vorm gaf aan een hele natie. Visionair filmmakers Tim Burton en Timur Bekmambetov (regisseur van Wanted) geven een fris en duister [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 904 weergaven
http://svs.gsfc.nasa.gov/vis/a010000/a010200/a010287/index.html En dan 1 van die versies kiezen.
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 904 weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25697.0[/iurl]
- 0 reacties
- 903 weergaven
Pass. ik heb géén idee..
Laatste reactie door Maartenn, -
- 4 reacties
- 903 weergaven
Hallo, ik heb gisteren met mijn laptop een probleem gehad waardoor in windows 7 opnieuw moet installeren. Ik had er eerst een 64 bit versie van windows 7 op, maar ik heb alleen een 32 bit op een cd'tje staan dus heb ik die maar geinstalleerd maar nu doet mijn videokaart het niet goed. Ik kan bepaalde programma's niet openen door de videokaart terwijl ik die wel nodig heb voor school. Mijn vraag was kan het zo zijn dat de videokaart het niet doet doordat ik er nu een 32 bit versie op heb staan?
Laatste reactie door Wous,