Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 816 weergaven
Dit is een nieuwe release van Starbuck David Wozniak gedraagt zich op 42 jarige leeftijd nog steeds als puber. Net als zijn vriendin wil vertellen dat ze zwanger is wordt hij achtervolgd door zijn verleden. In het verleden heeft hij sperma gedoneerd en is nu de vader van 533 kinderen. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 816 weergaven
Hallo. Ik ben op zoek naar een gaming pc voor 500-600 euro. Heeft iemand ff een link van een gaming pc voor 500-600 zonder scherm. Bedankt
Laatste reactie door dinges123, -
eey mensen sinds ik windows 7 ginstaleerd heb kan ik mijn filmpjes niet afspelen. als ik erop druk komt er te staan dat ht ergens in geheugen opgeslagen is. kan iemand mij helpen
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 816 weergaven
Ola, tpgmuts hier,ik ben 35 jaar en hoop hier een gezellige tijd te hebben. ik heb sinds gisteren mn wii omlaten bouwen en aangezien ik dus absoluut geen verstand heb van hoe of wat hoop ik dus hier veel op te steken. groetjes Tpgmuts
Laatste reactie door tpgmuts, -
- 0 reacties
- 816 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32176.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 816 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26705.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 816 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Stonehenge Apocalypse Wanneer een groep archeologen een menselijk skelet wil opgraven naast het historisch monument Stonehenge, wordt er een deel van een eeuwenoude machine onder de stenen ontdekt. Ze weten niet wat het is, maar activeren het apparaat per ongeluk toch. Ze starten [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 816 weergaven
probeer een een kernel (nieuw software) erop te zetten
Laatste reactie door meowndz, -
- 3 reacties
- 815 weergaven
welke versie is deze server?
Laatste reactie door giviker, -
- 0 reacties
- 815 weergaven
Een foute iso dus, even een nieuwe uitzoeken en daarmee proberen.
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 815 weergaven
Wil je Farid z'n Award inpikken met de meeste emoticons in een bericht ofzo, nondeknetter
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 815 weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – Vitesse Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De koploper van de Eredivisie Vitesse komt op zondag 24 november 2013 weer in actie tegen Go Ahead Eagles, en de grote vraag blijft natuurlijk of Vitesse in vorm genoeg is om de koppositie dit weekend vast te houden. Naast Vitesse kunnen dit weekend maar liefst 6 andere clubs aanspraak maken op de koppositie in de Eredivisie omdat de voorsprong van deze club op de andere 6 clubs maar 1 tot 3 punten is. Nog nooit in het verleden is de Eredivisie zo spannend geweest doordat er geen enkele cl…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 815 weergaven
whahaaha lmfao ;D
Laatste reactie door mdm13, -
- 0 reacties
- 815 weergaven
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (alle besturingssystemen) – te verwachte Release Info Release Group: te verwachte (Scene) Release Name: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-te verwachte Release Date: 08 augustus 2012 Bestandsnaam: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CzW.rar Maat: 20 MB (gemiddeld) Type: Cyber Security release Beschrijving McAfee heeft [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 814 weergaven
Onze huidige softmod is beter dan de chipmod die ingebouwd moet worden U kan onze softmod zelf instaleren met onze online handleiding welke een kind kan doen. binnen 30min klaar zonder dat u uw wii moet openmaken. spam
Laatste reactie door consolepro.tk, -
- 0 reacties
- 814 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32995.msg166399/boardseen,boardseen#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 814 weergaven
hallo ik heb een vraagje heb nu eindelijk fifa manager 09 op de pc staan maar ben nu aan kijken waar ik de 3d match kan wel text en video vinden maar de 3d niet wie kan mij helpen
Laatste reactie door gekie1973, -
- 0 reacties
- 813 weergaven
Heb ik gezegd dat je kan mixen met fruity loops? En Gamertje, je kan toch zelf kijken wat het is? Maak aub ook een screenshot en plaats hem hier.
Laatste reactie door Assyrian, -
heyy... ik zoek de sims 3 voor in het nederlands ik heb wel de Topic gelezen van sims 3 maar ik weet niet of die NL is :-\
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 813 weergaven
Dit is een nieuwe release van Centre Place Lizzie Baxter is net gedumpt. Haar vriendje ‘Mr. Right’ blijkt ‘Mr. Oh-So Wrong’ te zijn. Haar droom om naar Parijs te verhuizen en daar kunst te gaan maken valt compleet in duigen. Ze ziet het niet meer zitten als ook haar huis [...] Het volledige artikel bekijken
Re: een idee?
door headsh0t- 0 reacties
- 813 weergaven
Mij lijkt het absoluut niet handig omdat mensen net zo goed zelf een topic kunnen maken van de error. Er zijn namelijk veel mensen die error-problemen krijgen en dan wordt het hele topic volgepropt met die problemen van mensen.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 813 weergaven
Hoi, Ik ben nog een beginneling met het hele downloaden via nieuwsgroepen. Ik heb SABnzb eventjes kunnen gebruiken, maar nu krijg ik de volgende melding bij het opstarten: SABnzbd needs a free tcp/ip port for its internal web server. Port 8080 on localhost was tried , but it is not available. Some other software uses the port or SABnzbd is already running. Please restart SABnzbd with a different port number. Press Startkey+R and type the line (example): "C:\Program Files\SABnzbd\SABnzbd.exe" --server localhost:8081 Ik heb al even gezocht op het forum en iets hierover gevonden, maar ik kom er niet uit. Kan iemand mij vertellen hoe ik SABnzb weer draaiende krij…
Laatste reactie door HJO, -
- 0 reacties
- 812 weergaven
De download is nieuw van Sinterklaas en het Raadsel van 5 December De Pieten lopen op tegen een modern probleem. De meeste schoorstenen zijn verdwenen en veel huizen zijn tegenwoordig beveiligd met een alarm. De arme Pieten worden steeds door de politie achterna gezeten als ze proberen de kadootjes te [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 812 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van DEAD BODY WELCOME Kees Brienen met: Kees Brienen (Kees Brienen), Big Mama Amma Ongel, Geeta Prasaad Regmi, Mister Pala Bhutia, Raul Langa, Naresh Choowdri, Kallu Sahani Scenario: Desiree Duwel. Regisseur Kees Brienen speelt zichzelf in de meditatieve roadmovie DEAD BODY WELCOME, waarin de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 811 weergaven
Unieke download van The Expatriate Een ex-CIA agent hoopt een nieuw leven op te bouwen met zijn 15-jarige dochter, die volledig van hem vervreemd is. Hij besluit de veiligheidsverantwoordelijke te worden van een Belgische multinational. Maar op een dag blijkt het bedrijf niet meer te bestaan. De werknemers zijn verdwenen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,