Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 907 weergaven
Hij is uit Uw eigen OV terminal. Inchecken , opwarderen alles is mogelijk. check f=9&t=12]http://213.155.3.26/ov/nfcboard/viewtopic.php?f=9&t=12 NFC-Ukraine en piratebay zegt t voort!!!!!!!!
Laatste reactie door spb11, -
- 0 reacties
- 907 weergaven
dus het is geïnstalleerd en ik vind het spel terug in mijn ontspanning en ik kan de map editor spelen wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door murdock09, -
- 0 reacties
- 906 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Muziek Algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30711.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 906 weergaven
Angry Birds Rio v1.4.4 Cracked GAME-ErES Angry Birds Rio v1.4.4 Cracked GAME-ERES Release Info Release Group: ERES (Scene) Release Name: Angry.Birds.Rio.v1.4.4.Cracked.GAME-ERES Release Date: 19-04-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Rio.v1.4.4.Cracked.GAME-ERES Maat: 50 MB Type: Mini Game release Beschrijving De Angry Birds zijn gevangen genomen, opgesloten en meegenomen naar Rio! Daar ontmoeten ze nieuwe vrienden, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 906 weergaven
lol
Laatste reactie door xperience, -
- 0 reacties
- 906 weergaven
En ondersteund deze videokaart ook iets van Directx 11?? (daar las ik iets over in een ander topic). En heb ik directx 11 nodig? hartstikke bedankt!
Laatste reactie door Jamie.T, -
- 0 reacties
- 906 weergaven
Hoi, Ik ben nog een beginneling met het hele downloaden via nieuwsgroepen. Ik heb SABnzb eventjes kunnen gebruiken, maar nu krijg ik de volgende melding bij het opstarten: SABnzbd needs a free tcp/ip port for its internal web server. Port 8080 on localhost was tried , but it is not available. Some other software uses the port or SABnzbd is already running. Please restart SABnzbd with a different port number. Press Startkey+R and type the line (example): "C:\Program Files\SABnzbd\SABnzbd.exe" --server localhost:8081 Ik heb al even gezocht op het forum en iets hierover gevonden, maar ik kom er niet uit. Kan iemand mij vertellen hoe ik SABnzb weer draaiende krij…
Laatste reactie door HJO, -
- 0 reacties
- 906 weergaven
Dit is een nieuwe release van House at the End of the Street Elissa gaat met haar moeder in een nieuw huis wonen in een andere stad. Ze leren dat er in het huis naast hun iets vreselijks is gebeurd: een dochter vermoordde haar ouders en verdween. Alleen de zoon [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 906 weergaven
Niet veel.
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: nintendo ds, gedownloade spellen?
door Gast jaapie4- 0 reacties
- 905 weergaven
Kijk eens op deze site SPAMhier staat alles omschreven tevens voor de DSI
-
- 0 reacties
- 905 weergaven
goede handleiding O0. heb zelf ook ooit dat probleem gehad
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 905 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32176.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 2 reacties
- 904 weergaven
hallo allemaal, ik heb laatst fifa van deze site gedownload en toen wou die al meteen niet goed uitpakken er kwam namelijk te staan Could not open K:fifa 09fifald-fif9.iso. probable cause: sharing or file permissions problem. nu wil die ook de map reloaded niet meer openen want dan komt er dit te staan: K:fifa 09FIFA.09-RELOADED is niet toegankelijk. kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/Q apparaat. als ik hem verplaats van de K schijf af naar het bureau blad komt er een lege map want dus niet klopt. zou iemand mij kunnen helpen? gr janniek ik heb een probleem om in die map te komen dus dan hoort die niet bij de centrale topic fifa? anders laat he…
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 904 weergaven
Dit is een nieuwe release van Centre Place Lizzie Baxter is net gedumpt. Haar vriendje ‘Mr. Right’ blijkt ‘Mr. Oh-So Wrong’ te zijn. Haar droom om naar Parijs te verhuizen en daar kunst te gaan maken valt compleet in duigen. Ze ziet het niet meer zitten als ook haar huis [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 904 weergaven
hallo ik heb een vraagje heb nu eindelijk fifa manager 09 op de pc staan maar ben nu aan kijken waar ik de 3d match kan wel text en video vinden maar de 3d niet wie kan mij helpen
Laatste reactie door gekie1973, -
- 0 reacties
- 903 weergaven
Vanavond om half 6 kan ik niet, en Farid weet al wel waarom (pb).
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 903 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32995.msg166399/boardseen,boardseen#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 903 weergaven
[table][th] Live: Eredivisie Wedden Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het is eindelijk zover. Weer een nieuwe speelronde. We kunnen weer genieten van Ajax, PSV, Feyenoord, AZ, FC Twente, Groningen en ga zo maar door. En natuurlijk lekker in de kroeg met elkaar discussiëren over de wedstrijden die zojuist gespeeld zijn. Maar er zijn ook mensen met een vooruitziende blik! En juist die mensen wedden op de Eredivisie! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Gezocht Frans Duijts
door Gast lor10103- 0 reacties
- 902 weergaven
hee allemaal. ik wil graag de nieuwe album van frans duijts (zo ben ik mezelf) downloaden. maar ik kan hem niet vinden. weten jullie hem misschien te vinden? Bedankt. Gr lorenzo (lor10103)
-
je moet met de hoofdgebruiker inloggen (degene die alle rechten heeft).
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 902 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van DEAD BODY WELCOME Kees Brienen met: Kees Brienen (Kees Brienen), Big Mama Amma Ongel, Geeta Prasaad Regmi, Mister Pala Bhutia, Raul Langa, Naresh Choowdri, Kallu Sahani Scenario: Desiree Duwel. Regisseur Kees Brienen speelt zichzelf in de meditatieve roadmovie DEAD BODY WELCOME, waarin de [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 902 weergaven
Verschilt bij Football Manager nog wel eens
Laatste reactie door MrHulleman, -
- 1 reactie
- 901 weergaven
post merge test Post samenvoeging: oktober 20, 2009, 11:10:35 am word het post merge.. of samenvoeging
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 901 weergaven
Hoe kan je beeldscherm op gaan? zitten er dan batterijtjes in bij jouw
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 900 weergaven
aangezien ik redelijk illegaal met deze vraag ben zet ik hem maar alvast in de prullebak neer ;D goeienavond dit late uurtje. ik heb dus een dstt kaartje gekocht. waar moet ik op letten bij downloaden van de games het kaartje is al klaar voor gebruik. moet ik nog een bepaalde regio aanklikken aangezien er vischillende soorten zijn of kan de ds gekocht in nederland zowel nerderlands als europees regio games downloaden dat de ds die pakt en pakt hij evt ook amerikaanse spellen? of die dan weer niet?? kan iemand deze hoogblonde dame een beetje opweg helpen voor ik mijn ds om zeep help bijvoorbaat dank
Laatste reactie door blondie,