Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 870 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28100.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
Ik heb hulp nodig
door Drob- 1 reactie
- 870 weergaven
Ik heb hier over all een aantal keren wat over gevraagd maar ik heb alles all geprobeerd En nu vraag ik iedereen die mij kan helpen met dit probleem om hem op te lossen. ------------------------------------------------------------------------------------ > En nu ben ik het zat met mijn pc ik heb all heel vaak opnieuw geinstalleerd en weg gebracht. > Ik heb last gehad van : Overclock fouten Vastloper's Ik heb de overclock fout zelf verholpen door de BIOS te reseten maar de laaste tijd loop mijn pc heel vaak vast om de 5 minuten wel of na een langere tijd als ik een spel aan het doen ben of een film aan het kijken…
Laatste reactie door Tom, -
eey mensen sinds ik windows 7 ginstaleerd heb kan ik mijn filmpjes niet afspelen. als ik erop druk komt er te staan dat ht ergens in geheugen opgeslagen is. kan iemand mij helpen
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 870 weergaven
een handig progje met screens helemaal aff!
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 869 weergaven
hallo mensen ik heb een sony ericsson xperia en wil graag via mijn wi-fi op internet maar het probleem is dat hij mijn router niet kan vinden heeft iemand hier een oplossing voor? alvast bedankt
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 0 reacties
- 869 weergaven
Het klopt ook dat je dat er mee kan Luc wist gewoon niet wat hij zei.
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 869 weergaven
Street Fighter X Tekken-SKIDROW Street Fighter X Tekken-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (SCENE) Release Name: Street.Fighter.X.Tekken-SKIDROW Release Date: 03-05-2012 Retail Datum: 06 maart 2012 Bestandsnaam: Street.Fighter.X.Tekken-SKIDROW Bron: DVD Maat: 4,46 GB Genre: Fighting Critici: 8/10 Uitgegeven door: Capcom, Namco Ontwikkeld door: Capcom release Beschrijving De langverwachte droom match-up tussen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 868 weergaven
ps: dan kan je er meestal wel een patch voor downloaden
Laatste reactie door robin1994, -
- 0 reacties
- 868 weergaven
Dit is een nieuwe release van Centre Place Lizzie Baxter is net gedumpt. Haar vriendje ‘Mr. Right’ blijkt ‘Mr. Oh-So Wrong’ te zijn. Haar droom om naar Parijs te verhuizen en daar kunst te gaan maken valt compleet in duigen. Ze ziet het niet meer zitten als ook haar huis [...] Het volledige artikel bekijken
Downloaden
door Bart'- 0 reacties
- 868 weergaven
Even een paar vragen over wat nou wel en niet mag, ik weet het zelf echt niet meer :-[ dus wie kan mij helpen?? Vraag 1: Wat voor manieren van downloaden is illegaal? Vraag 2: Kunnen ze er makkelijk achter komen dat je iets illegaal hebt gedownload?
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 867 weergaven
Iemand???
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 867 weergaven
@Tom Hartelijk bedankt voor je advies. Het is inderdaad iets in de richting van wat ik zou willen hebben. Ik heb zelf nog eens rond gekeken en zelf heb ik dit gevonden: Op gistron.nl de Intel Games PC met: processor: 775 Intel Core2Quad Q9400 95W 2.66GHz/ BOX (beter of slechter dan intel i7?) moederbord: Asus 775 P5Q SE 2 S/R/GBL/ATX geheugen(ram): 2x 2048MB DDR2/800 Kingston HX CL5 KIT Grafische kaart: 9800 nVidia Palit GF9800GT VGA/DVI/HDMI/GDDR3 1024MB Harde schijf: 1500GB Samsung HD154UI 32/S Behuizing: Thermaltake Armor nPSU zwart Voeding: MS- Tech MS-N 620-Val 620W ATX DVD-Brander: Samsung SHS223C 22x SATA / bulk / zwart DVD-Speler: Samsung 16x/48x PATA/ …
Laatste reactie door dragydof, -
- 1 reactie
- 867 weergaven
ik heb the sims 3 gedowload en geistalleerd! Nu vraagt die alleen naar de cd die ik niet heb, er staat ook geen crack op ( volgens mij ). Heb ook daemon tools geprobeert maar dat werk niet. Alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: The Green Hornet (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast sako- 13 reacties
- 867 weergaven
lijkt mij een vette film
Laatste reactie door meikers, -
Hide functie?
door Gast angel_creek- 2 reacties
- 867 weergaven
Yo leden Is het mogelijk om op het forum een hide functie te krijgen? Als je op lees meer druk dat er dan een hele lap tekst tevoorschijn komt? Dat zou bijvoorbeeld een tutorial etc veel overzichtelijker houden. ~~ LatinBabe
Laatste reactie door Robin, -
Gratis Rapidshare accounts
door Gast Stal_Gang- 0 reacties
- 866 weergaven
yo, heb deze link gekregen van een vriend, hij zei dat het geen fake was... hxxp://rapidshare.com/files/132219948/Free_RS_code.rar have fun MOD: Link onwerkzaam gemaakt, mogelijk virus link.
-
- 0 reacties
- 866 weergaven
Ik weet niet of iemand het weet, maar dit is het Nieuwe Leden topic. Het is de bedoeling dat je je hier voorstelt. De volgende keer als je een vraag hebt doe dat dan in de goede board ! mvg, Sander O0
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 866 weergaven
The Dark Knight Rises Het is acht jaar geleden dat Batman in de duisternis is verdwenen en van een held in een banneling is veranderd. Hij heeft de schuld van de dood van Harvey Dent op zich genomen en voor het grotere goed alles opgeofferd. Deze leugen heeft een tijd [...] Het volledige artikel bekijken
Re: BPM studio
door MiXo- 0 reacties
- 866 weergaven
kan je niet mounten, iemand anders die een goede download weet?
Laatste reactie door MiXo, -
Opzoek naar goede homebrews apps etc. voor PSP?
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 866 weergaven
Als je naar homebrews enzovoort zoek... Dan ben je op deze site op het goede adress het is ook nog is neder lands het heet http://www.psp-media.nl/
-
je moet met de hoofdgebruiker inloggen (degene die alle rechten heeft).
Laatste reactie door Schaapje, -
Re: mislukte downloads
door Gast hepa- 0 reacties
- 865 weergaven
ik heb tweaknews
-
- 3 reacties
- 865 weergaven
Ik zoek een programma om van stukjes van liedjes 1 liedje te maken. Tussen het wisselen van liedje wil ik dan ook graag iets zodat het wel lekker overloopt. Kent iemand een goed programma? ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 865 weergaven
Je zult maar net geen CoD2 hebben... >
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: Anubis
door Gast janb- 0 reacties
- 865 weergaven
http://btjunkie.org/torrent/Anubis-nds/76931c63a70372909840ca330e8e0c7631a2c4f8220f