Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 631 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32892.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 803 weergaven
Ik ben a technisch maar op de ene of ander manier lukt het mij al jaren perfect te downloaden van nieuwe films, helaas is hier eergisteren een einde aan gekomen. Telkens als ik een film download, en die klaar is ik wil het vervolgens afspelen dan krijg ik of 4 sec beeld met niets er op of een filmpje met download payvix, maar playvix heb ik geprobeerd te downloaden maar hmmm... ik snap het niet meer, en hmmm ik ben verslaafd aan downloaden please help mee.. thanxs ???
Laatste reactie door mimidias, -
Zien of xbox360 gebanned is
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 486 weergaven
Ik heb op marktplaats naar wat accesoires voor mijn xbox gezocht(chatpad, extra controller, netwerk adapter) en heb nu iemand die dit aan mij verkoopt, en misschien ga ik hier vandaag nog langs, maar er zitten ook 2 xboxen bij(alles bij mekaar kost net zoveel als met beide xboxen, dus die neem ik ook):1 met RROD en 1 die geflashed is maar niet gebanned(zegt hij), hoe weet ik zeker dan de geflashde niet gebanned is? Kan ik dit zien op het hoofdmenu ofzo? En als hij gebanned is kun je toch nog wel spellen op de hard disc opslaan en single player games spelen? mvg, Niels
-
- 0 reacties
- 911 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37473.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 718 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39130.0[/iurl]
- 0 reacties
- 689 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Paula van der Oest maakt film over Lucia de Berk De Nederlandse regisseur Paula van der Oest gaat een film maken over verpleegster Lucia de Berk. De opnames van de film met de titel Lucia de B. moeten begin 2013 van start gaan. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 574 weergaven
Deze release is nieuw van Memorial Day Memorial Day, 1995. De dan 13-jarige Kyle Vogel vindt een koffer uit de Tweede Wereldoorlog terwijl hij op bezoek is bij zijn opa. Kyle mag 3 dingen uit de koffer pakken en zijn opa zal hem de verhalen die daar achter zitten vertellen. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 3k weergaven
De Groeten van Mike! Als de dag aanbreekt dat Mike eindelijk uit het ziekenhuis mag, komt zijn moeder hem niet ophalen. Alhoewel Mike het volste vertrouwen heeft dat zijn moeder wel zal komen, schakelt een zuster de jeugdzorg in. Samen met zijn vriend Vincent probeert Mike hun plannen te dwarsbomen. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2k weergaven
[table][th] Live: RKC Waalwijk – Heerenveen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] SC Heerenveen kan trainer Marco van Basten belonen voor bewezen diensten. Wanneer het vandaag uit weet te winnen tegen RKC, dan heeft Heerenveen in theorie nog een kans op de vierde plek. PSV en Vitesse moeten hiervoor dan minstens gelijkspelen of verliezen en wanneer dat gebeurd verzekerd Heerenveen zich van Europees voetbal. Heerenveen doet het de laatste weken sowieso erg goed en de drie overwinningen op rij waren dan ook geen toeval. Zo scoorde Heerenveen er maar liefst negen en kreeg …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:Verbindings timeout active mode
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Is het niet gewoon dat de user waar jij het van download niet zo\'n super upload hebt? Waardoor je die 500kb niet haalt dat haal je natuurlijk niet bij iedereen. Alleen bij de mensen met een dikke bandbreedte
-
Aw:hoi
- 1.3k weergaven
Hoi
-
Aw:onvoldoende schijfruimte
- 1.5k weergaven
menunni schreef: Heb je niet toevallig je partitie als FAT32???
-
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Moi ik heb met ps2 omgeboud en ik heb snes station gedownload alleen hij maakt als ik het op cd brand een raar geluid maar doet niks en op een dvd plaats een playstation of een playstation®2-disc hoe moet ik het branden het zijn de volgende bestanden in het mapje INSTALL, SYSTEM en SNES_EMU.ELF maar als iemand een iso bestand heeft ben ik er heel dankbaar voor
Laatste reactie door dennis1986, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
niet bij mij zeuren , ze zeggen het!
Laatste reactie door Farid., -
Re: Het lukt niet
door Luc.- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ben je wel connected? :
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 760 weergaven
ow, eerst wilde ik hem nog 10 keer zo lang maken maar heb ik maar niet gedaan :peace: > :ban: :lies: :goodpost:NOT! :stupid:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 957 weergaven
Oeps foutje :redface:
Laatste reactie door Heisenberg, -
SERIAL voor fm09
door .Wouter.- 0 reacties
- 860 weergaven
ik heb bijna overal gezocht (zover ik weet) maar ik kan het nergens vinden zouden jullie een serial hebben bedankt
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 785 weergaven
mij maakt het niet so veel uit maar wel erg bedankt voor jullie reacties, mar kan ik nou gta vice city op mijn pc hebben? als het goed is wel maar daar heb k het zelfde probleem mee. moet ik een nieuw topic openen??
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 704 weergaven
sorry.
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 634 weergaven
wat wil je er mee want je gaf wel antwoord op de vraag wat ga je er mee doen en jij noemde zoon beetje alle dingen op die je er op kan doen maar wil je echt de nieuwste games spelen enz en wat voorn programma's wil je draaien of wil je juist veel visuele dingen doen maar als je hem ook voor school wilt gebruiken zou ik een laptop kiezen want een pc in je tas gaat niet zo makkelijk greetz
Laatste reactie door maxim130, -
- 0 reacties
- 702 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38614.0[/iurl]
- 0 reacties
- 560 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Nieuwe leden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39651.0[/iurl]
Re: Opstartherstel
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 0 reacties
- 398 weergaven
Gewoon normaal opstarten of anders f8 en dan in veiligheidmodus proberen.
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
We Bought a Zoo Na de dood van zijn vrouw koopt Benjamin (“Matt Damon”) een groot huis voor hem en zijn dochter. In de achtertuin ligt een complete dierentuin. Hoewel hij eerst aarzelt om de dierentuin te gaan bestieren doet hij het uiteindelijk toch. Daar maakt hij kennis met de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,