Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
ondertiteling
door gkeeee- 1 reactie
- 2.2k weergaven
kan iemand voor me een ondertiteling regelen van fast and furious 4(2009)
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
zijn ze gratis en komen er geen dingen te staan(koop een ..... om dit.....) terwijl de film zich afspeelt??
Laatste reactie door marcov, -
- 7 reacties
- 1.3k weergaven
ik heb een film (.avi bestand) die ik wil overzetten naaar dvd ik heb eerste keer convertxtodvd geprobeerd maar alleen lukt het wel maar komt er te staan op de beeld om de 5 sec, koop........... om dit bericht niet meer te zien. kan iemand mij helpen om een avi bestand om te zetten naar dvd en terwijl de film zich af speelt op de dvd speler moet er niets komen te staan behalve dat de film zich afspeelt
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
In het vervolg graag beter lezen.
Re: kan cd-rw niet meer wissen
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 703 weergaven
Misschien kan je het niet meer wissen...
-
- 0 reacties
- 876 weergaven
nog iemand interesse in een demonoid invite mail me dan teus_hendriksen(at)hotmail(dot)com mod: e-mail aangepast tegen spambots
Laatste reactie door teusjuh, -
Wii omgebouwd
door Gast nicbal140- 1 reactie
- 957 weergaven
Hallooo, Ik heb een paar dagen geleden mijn wii laten ombouwen. Maar ik kan geen torrents afspelen. Weet iemand een site waar ik wii spellen af kan halen zonder dat het torrents zijn ?
Laatste reactie door teun2, -
- 0 reacties
- 795 weergaven
Met welk programma speel je de film af? Beste oplossing is VLC Media Player en anders het K-Lite Codecpack.
wij games kopieren hoe
door Gast superfranske- 0 reacties
- 1.1k weergaven
wij games kopieren alvast bedankt op voorhand
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
wie kan me helpen met de ondrtiteling te vinden voor de film watchmen en madea goes to jail, street fighter the legend of chun li, ik heb gezogt alleen heb ik het niet gevonden :-\ als iemand het heft gevonden of het heeft hoor ik het graag (als je de film ervan hebt met ondertiteling wil ik het graaag hebben)
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 865 weergaven
Ja dat klopt Farid, maar op CSS zijn weer weinig non steam-servers, en krijgt pc'tje geen problemen als hij met de originele CSS op non-steam servers gaat spelen? Gr Lajos
Laatste reactie door headsh0t, -
Lost seizoen 1 tm 5
door Gast lor10103- 1 reactie
- 2k weergaven
hee, ik ben op zoek naar lost seizoen 1 tm 5. graag elk seizoen met de afleveringen apart sturen. dan kan ik ze omstebeurd downloaden, want anders wordt mij geheugen te veel. alvast bedankt. Gr. lor10103
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 769 weergaven
Je moet eerst cd unmounten en daarna cd 2 mounten waarschijnlijk doet hij het dan en dan vraagt hij om cd 3 doe je weer mounten en unmounten enzovoorts
Laatste reactie door blackpool, -
ik heb perongeluk de map met de tacktieken verwijdert dus ik kan nu geen nieuw spel meer starten :'( omdat hij dan niet de tactics kan laden. maar heeft iemand de tactics voor mij. dat ik via een link van bijvoorbeeld rapidshare kan downloaden? (hier de link te zetten) alvast bedankt :friends:
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 811 weergaven
Goedemorgen jongens, voor mij maar een kopje thee O0 Alles goed hier?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 821 weergaven
als je pc hem niet aan kan dan kan hij hem niet aan hier is dus niks aan te doen
Laatste reactie door Schaapje, -
- 1 reactie
- 806 weergaven
ik heb gehoord dat als ik iets van thepiratebay ga downloaden dat ik gesnapt kan wordn omdat die site door noordwegen is gesnapt ofsow is dat waar
Laatste reactie door Tom, -
[Opgelost]De vliegeraar(The kiterunner)NL Subs
door Gast colinvanruth- 6 reacties
- 3k weergaven
Hey guys, ik zoek De vliegeraar (Engels: The kite runner) maar ik vind hem nergens :S het liefste wil ik DVD RETAIL, Of een Goede AVI die mooi op de tv is. was bijna vergeten te zeggen hij moet ook NL Subs zijn Thanx alvast Fazzel100,
Laatste reactie door Brain, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28247.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
Re: Downloadsnelheid Contest
- 723 weergaven
Dit is met torrents Post Merge: maart 02, 2009, 12:48:44 pm Ohjah, wordt er nog geupdate? [verwijderd door de beheerder]
-
Re: serial number dreamweaver cs4
- 806 weergaven
Zou ik je torrent van dreamweaver cs4 mogen hebben?
-
- 0 reacties
- 760 weergaven
je moet de link van de afbeelding tussen zetten dus zegmaar
Laatste reactie door Schaapje, -
Laat maar.
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28223.0[/iurl]
- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Heee iedereen! Ik wou even vragen, weten jullie misschien waar ik het beste: GTA IV kan downloaden. Welke ook snel is, omdat hij ongeveer 13,5 GB is. En een crack daarvoor, weten jullie misschien ook een beetje hoe lang het zou duren voordat die dan klaar is? Alvast bedankt!!
Laatste reactie door Heisenberg,