Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 851 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28750.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 850 weergaven
maar hoe vraag ik zo'n trainer als van gaal of wie dan ook?? als ik zijn naam intyp dan zie ik hem staan als ik erop klik kan ik zien hoe goed hij is enzo en ik kan bijnaam geven maar ik zie nergens iets over cotract aanbieden ofwatdan ook? :cool2: ooh en trouwens ik kan geen nieuwe grasmat leggen in arena want er staat dan er kan geen grasmat in de arena worden gelegt om dat het stadion geen eigendom van de club is. :-[ Post Merge: mei 03, 2009, 09:30:45 am he hoe neem ik zo'n trainer aan dan?? Post Merge: mei 03, 2009, 12:22:51 pm kan er iemand antwoorden geven op mijn vragen en ik heb nog een vraagje kan ik ook een club uitnodigen om een oefenweds…
Laatste reactie door stephanvw, -
- 4 reacties
- 850 weergaven
<object width="300" height="400" ><param name="allowfullscreen" value="true" /><param name="allowscriptaccess" value="always" /><param name="movie" value="http://www.facebook.com/v/1490397893828" /><embed src="http://www.facebook.com/v/1490397893828" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="300" height="400"></embed></object>
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: videokaart
door stefjuh- 0 reacties
- 850 weergaven
hierbij is het al gelijk opgelost:P stefjuh
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 850 weergaven
ik heb de database van divinity gedownload en alles uitgevoerd wat ik moest doen, maar hij laad deze niet. volgens de handleiding van divinity moest ik de cdb bestanden in mijn documenten/pcm2008/database zetten. maar is dit wel de plaats vanwaar het programma deze laad?
Laatste reactie door Henke, -
- 0 reacties
- 850 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27703.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 850 weergaven
jaa wat is dit? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door philippeee, -
- 0 reacties
- 849 weergaven
goede handleiding O0. heb zelf ook ooit dat probleem gehad
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: een idee?
door headsh0t- 0 reacties
- 849 weergaven
Mij lijkt het absoluut niet handig omdat mensen net zo goed zelf een topic kunnen maken van de error. Er zijn namelijk veel mensen die error-problemen krijgen en dan wordt het hele topic volgepropt met die problemen van mensen.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 849 weergaven
maar ik hoop wel dat je gelijk hebt want we zitten nu gewoon lifeless op duken.nl :-[ IK WIL PCM how hard can it be to understand !!
Laatste reactie door icycledutch, -
EVA – Virtual Assistant v2.14 Android-P2P – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 848 weergaven
EVA – Virtual Assistant v2.14 Android-P2P EVA – Virtual Assistant v2.14 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.14.Android-P2P Releasedatum: 08-06-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.14.Android-P2P Grootte: 5 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving De snelste en volledig klantgericht! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA is [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 848 weergaven
Gevonden Beautiful Creatures Lena Duchannes verhuist naar het kleine stadje Gatlin. Ze ontmoet Ethan, die het stadje het liefste zo snel mogelijk zal verlaten. Samen ontdekken ze echter hun familiegeheimen en de duistere krachten van Lena. Regie: Richard LaGravenese Met: Viola Davis, Alice Englert, Jeremy Irons, Emma Thompson, Elton LeBlanc, [...] Het volledige artikel bekijken
Welkom Jan-Erik! Wat JFK al zei, veel plezier @ forum!
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 848 weergaven
Deze release is nieuw van Paranorman (ENG) ENGELS GESPROKEN, NEDERLANDS ONDERTITELD Een klein stadje wordt belegerd door zombies. Alleen de verkeerd begrepen lokale jongen Norman, die in staat is om met de doden te spreken, kan het stadje redden. Naast de zombies zal hij het op moeten nemen tegen spoken, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 848 weergaven
ik wil een redelijk goeie game pc internetten kan elke pc dus let daar maar minder op game is hoofd doel assembleren inbegrepen s.v.p. en incl btw azerty of salland waar het goedkoper uit komt zou super zijn, of andere goedkope winkel. ik heb wat samengestelt is dit goed?? =1]http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?product[204433]=1 mening op prijs gestelt en je mag verbetering of heel nieuw systeem en alleen amd en ati omdat het goedkoper is. vriendelijke groet PoKeMoNrUlEz1993. Post Merge: oktober 11, 2009, 11:59:08 am Kan iemand me hier mee helpen? :cool2:
Laatste reactie door PoKeMoNrUlEz1993, -
Re: World of Warcraft Gratis Spelen
door Gast frank321- 0 reacties
- 847 weergaven
Die server moet je niet joinen man join wow 8 be my m8 (-= http://wow8.myvnc.com
-
- 2 reacties
- 847 weergaven
hallo allemaal, ik heb laatst fifa van deze site gedownload en toen wou die al meteen niet goed uitpakken er kwam namelijk te staan Could not open K:fifa 09fifald-fif9.iso. probable cause: sharing or file permissions problem. nu wil die ook de map reloaded niet meer openen want dan komt er dit te staan: K:fifa 09FIFA.09-RELOADED is niet toegankelijk. kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/Q apparaat. als ik hem verplaats van de K schijf af naar het bureau blad komt er een lege map want dus niet klopt. zou iemand mij kunnen helpen? gr janniek ik heb een probleem om in die map te komen dus dan hoort die niet bij de centrale topic fifa? anders laat he…
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 847 weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – Vitesse Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De koploper van de Eredivisie Vitesse komt op zondag 24 november 2013 weer in actie tegen Go Ahead Eagles, en de grote vraag blijft natuurlijk of Vitesse in vorm genoeg is om de koppositie dit weekend vast te houden. Naast Vitesse kunnen dit weekend maar liefst 6 andere clubs aanspraak maken op de koppositie in de Eredivisie omdat de voorsprong van deze club op de andere 6 clubs maar 1 tot 3 punten is. Nog nooit in het verleden is de Eredivisie zo spannend geweest doordat er geen enkele cl…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 4 reacties
- 847 weergaven
Hallo, ik heb gisteren met mijn laptop een probleem gehad waardoor in windows 7 opnieuw moet installeren. Ik had er eerst een 64 bit versie van windows 7 op, maar ik heb alleen een 32 bit op een cd'tje staan dus heb ik die maar geinstalleerd maar nu doet mijn videokaart het niet goed. Ik kan bepaalde programma's niet openen door de videokaart terwijl ik die wel nodig heb voor school. Mijn vraag was kan het zo zijn dat de videokaart het niet doet doordat ik er nu een 32 bit versie op heb staan?
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 847 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20056.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 846 weergaven
Nou moet ik opeens mijn spel weer gaan registreren, maar hoe? En als ik op "Remind me later" druk krijg ik weer een foutmelding: This application has encountered a fatal error and must close Please restart the application, or contact support at: http://www.rockstargames.com/support Wat moet ik nu weer doen en hoe registreer ik het spel ik ben al lid van rockstar social club en kan je GTA IV wel registreren met een Hotmail account of meot het met een Live ID?
Laatste reactie door mathijs666, -
- 0 reacties
- 846 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32638.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
werkstuk
door bilal 1999- 2 reacties
- 846 weergaven
mag ik van jullie een werkstuk download bij de files want ik wil eigenlijk niet een werkstuk maken en ik moet het bijna inleveren maakt niet uit wat voor onderwerp je kan beneden bij extra opties en daarna bijlage browse zoek je je werksuk en kan ik hem downloaden of je geeft een website waar ik die werksuk kan downloaden. ik ben te lui ik om een werkstuk te maken dan kan ik lekker langer op duken.nl veel leuker dan een werkstuk. alvast bedankt
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 846 weergaven
Kan iemand mij aub helpen? Ik krijg geen enkel spel op mijn DS gezet. Leuker is anders. :'(
Laatste reactie door pepsi, -
- 0 reacties
- 846 weergaven
Je bedoelt vandaag werken & ja dat is ook op jou tijd!
Laatste reactie door Marciej123,