Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 802 weergaven
. Argo – Gratis Special Bekijk nu deze gratis special van Argo! Regisseur Ben Affleck en voormalig CIA-agent Tony Mendez onthullen de originele documenten en de achtergronden van de list om de fictieve film Argo te maken waar uiteindelijk heel Hollywood in geloofde. Download / Torrent / NZB – NL [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
hmmm..... ik denk dat als je gewoon googelt je het wel vind zo niet moet je het eve zegge
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
Dit is een nieuwe release van Parker Parker (“Jason Statham”) is een professionele dief die alleen steelt van de rijken. Tijdens een klus wordt hij verraden door zijn team en voor dood achter gelaten. Hij spoort ze op en vermomt zich als Texaan. Hij probeert te zaak recht te zetten [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 801 weergaven
weet iemand voor de moment een goede site om ds games gratis af te halen??? alvast bedankt
Laatste reactie door treegje, -
Re: videokaart
door stefjuh- 0 reacties
- 801 weergaven
hierbij is het al gelijk opgelost:P stefjuh
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
leuk en nu ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]3 maart 2011[/td] [td]Productie land:[/td] [td]USA|UK[/td] [td]Genre:[/td] [td]Avontuur|Drama[/td] [td]Regisseur:[/td] [td]Kevin Macdonald[/td] [td]Acteurs:[/td] [td]Channing Tatum, Jamie Bell and Donald Sutherland[/td] [/table] Verhaallijn: Het is het jaar 140, 20 jaar eerder marcheerden het Negende Legioen van Rome, onder het bevel van Flavius Aquila, naar het noorden. Het keerde nooit meer terug. Flavius's zoon Marcus is vastbesloten om de geschonden reputatie van zijn vader te herstellen. Alleen begeleid door zijn slaaf Esca rijdt Mar…
Laatste reactie door PCgamer, -
- 2 reacties
- 800 weergaven
hallo allemaal, ik heb laatst fifa van deze site gedownload en toen wou die al meteen niet goed uitpakken er kwam namelijk te staan Could not open K:fifa 09fifald-fif9.iso. probable cause: sharing or file permissions problem. nu wil die ook de map reloaded niet meer openen want dan komt er dit te staan: K:fifa 09FIFA.09-RELOADED is niet toegankelijk. kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/Q apparaat. als ik hem verplaats van de K schijf af naar het bureau blad komt er een lege map want dus niet klopt. zou iemand mij kunnen helpen? gr janniek ik heb een probleem om in die map te komen dus dan hoort die niet bij de centrale topic fifa? anders laat he…
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 800 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Operation the Final Stand Oekraïne 1944: Een groep verkenners van het Sovjet leger wordt ingezet om een geheimzinnige bouwplaats te inspecteren in het door de Nazi’s bezette gebied. Het Sovjet opperbevel maakt zich grote zorgen omdat het bouwwerk precies in de aanvalslinie staat [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 800 weergaven
heb er nog meer maar die komen later
Laatste reactie door kaasbroodje, -
VERPLAATST: Weeral probleem!! Krijg rode lijn op mijn bureaublad als ik mijn laptop opstart!
door Fredpascal- 0 reacties
- 800 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27175.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
Re: ook nieuw hier
door Niels.- 0 reacties
- 800 weergaven
:welkom: Moge je veel leren op het forum!
Laatste reactie door Niels., -
- 16 reacties
- 799 weergaven
en nu stoppen met slijmen en nutteloze post plaatsen. bedankt! O0
Laatste reactie door Bart', -
Fifa 2009
door Gast Lloyd_20- 0 reacties
- 799 weergaven
Dag mensen, Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede download van fifa 2009, maar kan deze tot op heden nog steeds niet vinden. Weet er iemand een goede link hiervoor? Het liefst zoek ik er 1tje met Nederlands commentaar. Alvast bedankt! Lloyd
-
- 0 reacties
- 799 weergaven
nog iemand interesse in een demonoid invite mail me dan teus_hendriksen(at)hotmail(dot)com mod: e-mail aangepast tegen spambots
Laatste reactie door teusjuh, -
- 0 reacties
- 799 weergaven
Over die waarschuwng, DukeN heeft een keer gezegt dat hij hem weg zou halen!! :peace: :friends: :police:
Laatste reactie door Bart', -
Hoi Silvan , Welkom op het forum ! Muziek downloaden ? Misschien moet je is Limewire proberen! O0
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 799 weergaven
hee duken, ik heb een nokia n95 8GB en wil er navigatie voor hebben en mijn vraag is welke ik moet hebben. met vriendelijke groet egry
Laatste reactie door egry12, -
- 0 reacties
- 799 weergaven
hee minato, ik heb zelf laats gedowngrade (want ik wou niet wachter tot de jailbreak van versie 4.0.2 uitkomt) en het ging perfect O0 hier is een TuT van duken forum hoe je moet downgrade: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36749.75 :peace:
Laatste reactie door HenkGameVids, -
Re: World of Warcraft Gratis Spelen
door Gast frank321- 0 reacties
- 798 weergaven
Die server moet je niet joinen man join wow 8 be my m8 (-= http://wow8.myvnc.com
-
- 0 reacties
- 798 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30721.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 798 weergaven
Deze release is nieuw van À l’aveugle Een jonge vrouw wordt vermoord aangetroffen in haar eigen huis. Er zijn geen sporen of getuigen: het lijkt de perfecte misdaad. De ervaren rechercheur Lassalle onderzoekt de zaak en wordt geïntrigeerd door de de blinde verdachte Narvik. Regie: Xavier Palud Met: Jacques Gamblin, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 798 weergaven
Hallo, Ik heb the godfather 2 gedownload en met een serial number geïnstalleerd en dat werkte. Maar toen ik het spel wou opstarten kwam er telkens een schermpje van EA waarop letterlijk staat: Voer hier je registratiecode in. Voer de registratiecode in die je vindt in je bevestigingse-mail, in de handleiding of op de verpakking van de game of op de Game Card. Ik heb dezelfde serial ingevoerd maar dat werkte niet. Kan iemand me alstublieft helpen!! Alvast bedankt.
Laatste reactie door jensu_4, -
Re: Camera nokia 5530
door VXL- 0 reacties
- 798 weergaven
Oké ik zal het binnenkort proberen hoop ik. Maar met over the air bedoel je gewoon draadloos? En kan dit draadloos updaten via de mobiel zelf niet via wifi?
Laatste reactie door VXL, -
Anno 1404
door mrmojorisin- 2 reacties
- 798 weergaven
Bij het opstarten van het spel krijg ik de foutmelding "failed to initialize direct x" ik heb nochtans directx9.0c wat kan het probleem zijn?
Laatste reactie door Robin,