Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 957 weergaven
ik weet niet of dit het goede plekje is verplaats hem anders maar O0 Maar nu on-topic net een nieuwe skin gedownload voor me pc. dan krijg ik een mapje met dit Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ? O0 Mvg HBK
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 0 reacties
- 957 weergaven
Ola, tpgmuts hier,ik ben 35 jaar en hoop hier een gezellige tijd te hebben. ik heb sinds gisteren mn wii omlaten bouwen en aangezien ik dus absoluut geen verstand heb van hoe of wat hoop ik dus hier veel op te steken. groetjes Tpgmuts
Laatste reactie door tpgmuts, -
Opzoek naar goede homebrews apps etc. voor PSP?
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 957 weergaven
Als je naar homebrews enzovoort zoek... Dan ben je op deze site op het goede adress het is ook nog is neder lands het heet http://www.psp-media.nl/
-
- 1 reactie
- 956 weergaven
Als ik de spel start dan moet ik heel lang wachte er staat convert your video card ....
Laatste reactie door jackkiej, -
- 0 reacties
- 955 weergaven
weet niemandt welke bestand extensie een ps2 kan afspelen :'(
Laatste reactie door blackburn, -
- 0 reacties
- 955 weergaven
Deze release is nieuw van Paranorman (ENG) ENGELS GESPROKEN, NEDERLANDS ONDERTITELD Een klein stadje wordt belegerd door zombies. Alleen de verkeerd begrepen lokale jongen Norman, die in staat is om met de doden te spreken, kan het stadje redden. Naast de zombies zal hij het op moeten nemen tegen spoken, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 955 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Max Max is 6 jaar. Ze woont bij haar vader Toni, een kleine crimineel met een groot hart. Voor Kerst geeft ze hem Rose cadeau, een prostituee die ze bij de bushalte heeft leren kennen. Toni krijgt het niet over zijn hart om [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 955 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20056.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Re: cs5 torrent
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 955 weergaven
Er was wel een NZB uit maar denk dat dat gewoon een paar GB aan virussen is. Hij was ook niet eens compleet En zoals Tom al zei. Zal wel een tijdje gaan duren
-
- 0 reacties
- 955 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28030.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Re: Spellen draaien niet goed
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 955 weergaven
Zou wisselbestand omhoog halen helpen? :'(
-
- 0 reacties
- 954 weergaven
Ik kan het net niet lezen, je moet denk ik iets grotere lettergrootte of ander lettertype of kleur;P
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 954 weergaven
Gevonden Beautiful Creatures Lena Duchannes verhuist naar het kleine stadje Gatlin. Ze ontmoet Ethan, die het stadje het liefste zo snel mogelijk zal verlaten. Samen ontdekken ze echter hun familiegeheimen en de duistere krachten van Lena. Regie: Richard LaGravenese Met: Viola Davis, Alice Englert, Jeremy Irons, Emma Thompson, Elton LeBlanc, [...] Het volledige artikel bekijken
Virtual DJ
door gerjan- 0 reacties
- 954 weergaven
wie heeft er Virtual DJ
Laatste reactie door gerjan, -
MyBrute
door Gast qoooooo- 1 reactie
- 954 weergaven
Dit is een tof spelletje waar je een poppetje krijgt en die moet vechten tegen andere spelers. De gevechten zijn echt vet, probeer het uit op: spam
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 953 weergaven
Ik had als bijnaam gtafreak omdat ik zoveel GTA speelde.. Nu heb ik de naam #JOEPIE#, geen idee waarom eigenlijk... mijn voornaam is niels.
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 953 weergaven
ooooh sory verkeerde crack en serial deze is van fifa 09 sory
Laatste reactie door mitsas, -
- 0 reacties
- 953 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Our Idiot Brother Drie zussen hebben hun ogenschijnlijk goed voor elkaar. Hun lanterfantende hippiebroer (“Paul Rudd”) is hun een doorn in het oog. Toch heeft hij wellicht meer wijsheid in pacht dan je zou denken. Regie: Jesse Peretz Met: Paul Rudd, Elizabeth Banks, [...] Het volledige artikel bekijken
heyy... ik zoek de sims 3 voor in het nederlands ik heb wel de Topic gelezen van sims 3 maar ik weet niet of die NL is :-\
Laatste reactie door Robin, -
Utorrent
door Gast abda- 0 reacties
- 953 weergaven
Als ik PCM2010 wil download lukt het niet er staat "medium is tegen schrijven beveiligd" wat moet ik doen?
-
- 0 reacties
- 953 weergaven
hee duken, ik heb een nokia n95 8GB en wil er navigatie voor hebben en mijn vraag is welke ik moet hebben. met vriendelijke groet egry
Laatste reactie door egry12, -
- 0 reacties
- 952 weergaven
Dankjewel Releases dat je het even voor me op gezocht heb en dat ik niet verder gekeken heb dan me neus lang is. Alsjeblieft Gerarldo!
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 952 weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – Vitesse Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Woensdagmiddag om 15:30 uur zal de wedstrijd tussen ADO Den Haag en Vitesse worden herhaald. Deze wedstrijd stond eigenlijk op zondag 15 september 2013 op het programma, maar door hevige regenval werd de wedstrijd afgelast. Dit had alles te maken met de slechte afwatering van het veld in Den Haag en zowel de KNVB als de club was hier niet blij mee. Na onderzoek blijkt dan het veld onder de verantwoording valt van de gemeente Den Haag en er ligt dan ook een claim klaar van ruim honderd duizend…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 951 weergaven
was gister ook lekker weg gegeweest. was niet meer in staat om te reageren :redface:
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 951 weergaven
Unieke download van Beasts of the Southern Wild Beasts of the Southern Wild is de schitterende debuutfilm van regisseur Benh Zeitlin. Het verhaal speelt zich af in een moerasgebied aan de kust ten zuiden van Louisiana dat bekend staat als ‘de Badkuip’. Hier woont de zesjarige Hushpuppy samen met haar [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,