Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
De download is nieuw van De Poel Twee gezinnen gaan wildkamperen bij een meertje. Het blijkt echter al snel dat er een geheimzinnige kracht zich ophoudt bij hun kampeerplek. Het duurt niet lang voordat er slachtoffers vallen. Regie: Chris W. Mitchell Met: Gijs Scholten van Aschat, Katja Herbers, Carine Crutzen, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit is een nieuwe release van 2/11 Het spel van de wolf Op 2 november 2004 wordt regisseur “Theo van Gogh” vermoord. Op het hoofdkantoor van de AIVD gaan de alarmbellen af, want ze hebben iets cruciaals over het hoofd gezien. Nu moeten die sporen worden uitgewist. Maar dat blijkt [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Verbindings timeout active mode
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Heb je die poorten opengezet of geforward naar jou ip/computer? En van passive kan je toch ook van meerdere downloaden ?!?! Ik heb ook passive mode en download ook van meerdere users.
-
Aw:irritante pop ups
- 1,1k weergaven
Start -> Instellingen -> Configuratiescherm - dan Software dubbelklikken en klikken op het icoontje Windows onderdelen toevoegen/verwijderen en in die lijst even Internet Explorer uitvinken en IE is weg.
-
Aw:Emule dazzle
- 2,1k weergaven
ooit gehoord van www.google.nl ? werkt perfect zoek de naam van het programma in en volgens mij vindt je vast wel een download link Download link!
-
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Heeft iemand voor mij een programmatje of file, waar ik mijn illegale windows vista ultimate, mee kan activeren? Ik had zo'n file, maar ik kan hem nergens meer vinden. Ik download via nieuwsgroepen. René
Laatste reactie door Limburg2007, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Kan je pc het wel aan : http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest :peace:
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Daar heb ik ze nog niet kunnen vinden. De naam van een zangeres is anders. Dat moet zijn: Pradera Maria do Lores. Vixy net staat wel AVI for Windows (DivX+ MP3) Moet ik die nemen als ik wat zou vinden??? Met dat programma heb ik nog nooit gewerkt. Wel gisteren een filmpje voor mijn kleinzoon kunnen halen. O0 Vond hij prachtig. Met vriendelijke groet, tima
Laatste reactie door tima, -
- 0 reacties
- 858 weergaven
zo snel bij mijn gaat he 0 kb :o :o dat wil ik ook :'( :'( wat dan heb ik mijn filmpje zo binnen :duivel: :duivel: maar he doe maar niet:( maar geen zien om 7.50 euro permaand tepertalen:(
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 687 weergaven
help ? =(
Laatste reactie door Murderdoll, -
- 0 reacties
- 565 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29972.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 559 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32631.0[/iurl]
- 0 reacties
- 554 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32892.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 708 weergaven
Ik ben a technisch maar op de ene of ander manier lukt het mij al jaren perfect te downloaden van nieuwe films, helaas is hier eergisteren een einde aan gekomen. Telkens als ik een film download, en die klaar is ik wil het vervolgens afspelen dan krijg ik of 4 sec beeld met niets er op of een filmpje met download payvix, maar playvix heb ik geprobeerd te downloaden maar hmmm... ik snap het niet meer, en hmmm ik ben verslaafd aan downloaden please help mee.. thanxs ???
Laatste reactie door mimidias, -
Zien of xbox360 gebanned is
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 409 weergaven
Ik heb op marktplaats naar wat accesoires voor mijn xbox gezocht(chatpad, extra controller, netwerk adapter) en heb nu iemand die dit aan mij verkoopt, en misschien ga ik hier vandaag nog langs, maar er zitten ook 2 xboxen bij(alles bij mekaar kost net zoveel als met beide xboxen, dus die neem ik ook):1 met RROD en 1 die geflashed is maar niet gebanned(zegt hij), hoe weet ik zeker dan de geflashde niet gebanned is? Kan ik dit zien op het hoofdmenu ofzo? En als hij gebanned is kun je toch nog wel spellen op de hard disc opslaan en single player games spelen? mvg, Niels
-
- 0 reacties
- 786 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37473.0[/iurl]
- 0 reacties
- 626 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39130.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 540 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Paula van der Oest maakt film over Lucia de Berk De Nederlandse regisseur Paula van der Oest gaat een film maken over verpleegster Lucia de Berk. De opnames van de film met de titel Lucia de B. moeten begin 2013 van start gaan. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 485 weergaven
Deze release is nieuw van Memorial Day Memorial Day, 1995. De dan 13-jarige Kyle Vogel vindt een koffer uit de Tweede Wereldoorlog terwijl hij op bezoek is bij zijn opa. Kyle mag 3 dingen uit de koffer pakken en zijn opa zal hem de verhalen die daar achter zitten vertellen. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2,9k weergaven
De Groeten van Mike! Als de dag aanbreekt dat Mike eindelijk uit het ziekenhuis mag, komt zijn moeder hem niet ophalen. Alhoewel Mike het volste vertrouwen heeft dat zijn moeder wel zal komen, schakelt een zuster de jeugdzorg in. Samen met zijn vriend Vincent probeert Mike hun plannen te dwarsbomen. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
[table][th] Live: RKC Waalwijk – Heerenveen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] SC Heerenveen kan trainer Marco van Basten belonen voor bewezen diensten. Wanneer het vandaag uit weet te winnen tegen RKC, dan heeft Heerenveen in theorie nog een kans op de vierde plek. PSV en Vitesse moeten hiervoor dan minstens gelijkspelen of verliezen en wanneer dat gebeurd verzekerd Heerenveen zich van Europees voetbal. Heerenveen doet het de laatste weken sowieso erg goed en de drie overwinningen op rij waren dan ook geen toeval. Zo scoorde Heerenveen er maar liefst negen en kreeg …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:Verbindings timeout active mode
- 1,1k weergaven
Is het niet gewoon dat de user waar jij het van download niet zo\'n super upload hebt? Waardoor je die 500kb niet haalt dat haal je natuurlijk niet bij iedereen. Alleen bij de mensen met een dikke bandbreedte
-
Aw:hoi
- 1,3k weergaven
Hoi
-
Aw:onvoldoende schijfruimte
- 1,4k weergaven
menunni schreef: Heb je niet toevallig je partitie als FAT32???
-
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Moi ik heb met ps2 omgeboud en ik heb snes station gedownload alleen hij maakt als ik het op cd brand een raar geluid maar doet niks en op een dvd plaats een playstation of een playstation®2-disc hoe moet ik het branden het zijn de volgende bestanden in het mapje INSTALL, SYSTEM en SNES_EMU.ELF maar als iemand een iso bestand heeft ben ik er heel dankbaar voor
Laatste reactie door dennis1986,