Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
niet bij mij zeuren , ze zeggen het!
Laatste reactie door Farid., -
Re: Het lukt niet
door Luc.- 0 reacties
- 954 weergaven
Ben je wel connected? :
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 687 weergaven
ow, eerst wilde ik hem nog 10 keer zo lang maken maar heb ik maar niet gedaan :peace: > :ban: :lies: :goodpost:NOT! :stupid:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 860 weergaven
Oeps foutje :redface:
Laatste reactie door Heisenberg, -
SERIAL voor fm09
door .Wouter.- 0 reacties
- 787 weergaven
ik heb bijna overal gezocht (zover ik weet) maar ik kan het nergens vinden zouden jullie een serial hebben bedankt
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 705 weergaven
mij maakt het niet so veel uit maar wel erg bedankt voor jullie reacties, mar kan ik nou gta vice city op mijn pc hebben? als het goed is wel maar daar heb k het zelfde probleem mee. moet ik een nieuw topic openen??
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 620 weergaven
sorry.
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 552 weergaven
wat wil je er mee want je gaf wel antwoord op de vraag wat ga je er mee doen en jij noemde zoon beetje alle dingen op die je er op kan doen maar wil je echt de nieuwste games spelen enz en wat voorn programma's wil je draaien of wil je juist veel visuele dingen doen maar als je hem ook voor school wilt gebruiken zou ik een laptop kiezen want een pc in je tas gaat niet zo makkelijk greetz
Laatste reactie door maxim130, -
- 0 reacties
- 573 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38614.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 483 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Nieuwe leden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39651.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: Opstartherstel
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 0 reacties
- 322 weergaven
Gewoon normaal opstarten of anders f8 en dan in veiligheidmodus proberen.
-
- 0 reacties
- 938 weergaven
We Bought a Zoo Na de dood van zijn vrouw koopt Benjamin (“Matt Damon”) een groot huis voor hem en zijn dochter. In de achtertuin ligt een complete dierentuin. Hoewel hij eerst aarzelt om de dierentuin te gaan bestieren doet hij het uiteindelijk toch. Daar maakt hij kennis met de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 692 weergaven
De download is nieuw van Wrath of the Titans Gratis Special Voordat er goden waren, heersten de Titans over de wereld. Ontdek hoe Kronos’ zonen hem en de andere Titans voor eeuwig gevangen namen in de Tartarus gevangenis en ontdek de vervloekte plaats die zelfs de Goden tot waanzin dreven [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
De download is nieuw van Night Train to Lisbon De leraar Raimund houdt een vrouw tegen die van een brug wil springen. Vervolgens verdwijnt ze spoorloos en laat haar jas achter. In de jas vindt Raimund vindt hij een Portugees boek wat hem doet besluiten naar Lissabon af te reizen. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 937 weergaven
[table][th] Live: Feyenoord – Roda JC Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de vijfde speelronde wordt gespeeld in Rotterdam. Feyenoord mag het in de eigen Kuip opnemen tegen Roda JC. Feyenoord wist pas vorige week de eerste punten te halen tijdens de 3-1 overwinning op NAC. Roda JC heeft ondertussen al zeven punten bij elkaar gespeeld door te winnen van ADO Den Haag en Cambuur Leeuwarden en gelijk te spelen tegen Vitesse. Roda JC wist de laatste vier wedstrijden tegen Feyenoord niet te winnen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
<p>[table][th] Live: Stream FC Utrecht – Ajax Eredivisie 2014 Steam [/th][/table]<br /> <br />[table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]<br /> <br />[/table]<br />Vandaag zenden we weer vele wedstrijden gratis uit waaronder de wedstrijd tussen FC Utrecht en Ajax. Je kan je nu aanmelden om deze voetbalwedstrijd gratis te volgen. Na het aanmelden kan je direct de wedstrijd gratis volgen vanaf de aftrap tot de laatste seconde. Veel kijkplezier!<br />Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van 2/11 HET SPEL VAN DE WOLF Thomas Korthals Altes met: Susan Visser (Ellen), Johan Leysen (Sybrand van Hulst), Pierre Bokma (Joris Demmink), William Hope (CIA), Merijn de Jong (Olaf), Mike Reus (David), Lotje van Lunteren (Annemarie), Ali Cifteci (Nathan), Joris Smit (Roel), Tijn [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Verbindings timeout active mode
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Anders zet je in je firewall dat dc++ of revconnect volledige toegang mogen tot het internet. Dan zou hij niet meer tegen gehouden moeten worden.
-
Aw:hoi
- 1,5k weergaven
tom6309 schreef: Hahah jah ik dacht doe gezellig mee
-
Aw:gedownload ISO-bestand twee keer te groot
- 1,2k weergaven
Die 7gig zal wel een volle rip van de dvd zijn geweest dus met alle opties erop. Als je die iso bestand gewoon inlaadt met DVD Shrink (zoals al gezegt was) kan je er onderdelen vanaf halen. bv. ondertitelingen van hongaars etc. en dts audio. Daarmee maak je de film al een stuk kleiner en kan je hem op een dvdtje van 4,3 gig branden.
-
- 0 reacties
- 773 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24231.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 646 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26493.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 546 weergaven
ik sleep die crack gewoon over de spel, de crack zit ook bij de spel in mijn station schijf, bij nfspu2,
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 557 weergaven
Je kan ook een verwijzing geven naar de officiele Nederlandse War Rock site www.warrock.nl
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 690 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30003.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin.,