Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 889 weergaven
ik heb ati 1024 ;D
Laatste reactie door Pctje, -
Allods Online
door Deeeemy- 0 reacties
- 889 weergaven
Hallo, ik wou allods gaan spelen maar als ik hem download krijg ik zo'n downloader die het spel binnen haalt. Maar nou krijg ik zo'n melding : Pando Media Booster Cannot Be Started. Follow The Instruction On The Help page to reinstall pando media booster and try again. Nou, dan klik ik op het help ding en dan zeggen ze dat ik hem moet verwijderen en dan weer moet installeeren, Nou dan verwijder ik hem en dan zet ik hem er weer op en dan krijg ik deze melding bij het installeren van pando medie booster : A Newer Version Of Pando Media Booster Is Already Installed. En Nu?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 888 weergaven
ik heb gelijk,, de bouwvakkers is toch bijna voorbij.. (volgens mij komen ze volgende week pas terug).. dan moeten hun denk ook beginnen..
Laatste reactie door JStyle, -
Gezocht Frans Duijts
door Gast lor10103- 0 reacties
- 888 weergaven
hee allemaal. ik wil graag de nieuwe album van frans duijts (zo ben ik mezelf) downloaden. maar ik kan hem niet vinden. weten jullie hem misschien te vinden? Bedankt. Gr lorenzo (lor10103)
-
Externe hardeschijf probleem
door Gast Vlutje- 2 reacties
- 888 weergaven
Ik heb pas een externe hardeschijf van 1TB van lacie gekocht, ik probeer deze te installeren, maar het probleem is dat de computer als ik hem aan de pc heb gekoppelt steeds vastloopt, en als ik hem eraf haal heb ik dit niet(dit heb ik soms ook met andere externe apparaten). Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Bvd, Niels
-
- 1 reactie
- 888 weergaven
Ik zal binnenkort een foto van mijn kamer maken. Hij is eindelijk klaar en heb er gisteren voor het eerst geslapen Er is alleen geen PC want die staat beneden
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 888 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Stonehenge Apocalypse Wanneer een groep archeologen een menselijk skelet wil opgraven naast het historisch monument Stonehenge, wordt er een deel van een eeuwenoude machine onder de stenen ontdekt. Ze weten niet wat het is, maar activeren het apparaat per ongeluk toch. Ze starten [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 887 weergaven
Unieke download van Beasts of the Southern Wild Beasts of the Southern Wild is de schitterende debuutfilm van regisseur Benh Zeitlin. Het verhaal speelt zich af in een moerasgebied aan de kust ten zuiden van Louisiana dat bekend staat als ‘de Badkuip’. Hier woont de zesjarige Hushpuppy samen met haar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 887 weergaven
Dark Shadows Army of Evil-SKIDROW Dark Shadows Army of Evil-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Dark.Shadows.Army.of.Evil-SKIDROW Releasedatum: 29.11.12 Retail Datum: 29.11.12 Bestandsnaam: sr-dsaoe Bron: DVD Grootte: 1.4GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: Burian Media Enterprises Ontwikkeld door: Burian Media Enterprises Op de markt Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 887 weergaven
Je bedoelt vandaag werken & ja dat is ook op jou tijd!
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 887 weergaven
maar ik hoop wel dat je gelijk hebt want we zitten nu gewoon lifeless op duken.nl :-[ IK WIL PCM how hard can it be to understand !!
Laatste reactie door icycledutch, -
- 2 reacties
- 886 weergaven
Heeft iemand misschien voor mij een crack of download bestand van pcm 2010. En zou iemand dat dan even willen mailen Groetjes Sem Halters
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 886 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Full Members Only. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39196.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 886 weergaven
jaa wat is dit? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door philippeee, -
no cd crack
door niro- 2 reacties
- 885 weergaven
heey jongens hebben jullie misschien een no cd crack voor me van EJAY DANCE 7 alvast bedankt greetz Niro
Laatste reactie door niro, -
- 0 reacties
- 884 weergaven
Hallo. Ik ben op zoek naar een gaming pc voor 500-600 euro. Heeft iemand ff een link van een gaming pc voor 500-600 zonder scherm. Bedankt
Laatste reactie door dinges123, -
- 1 reactie
- 884 weergaven
Ik zoek een goede pokercalculator die automatisch op de tafel de flop en zo in de calculator zet en zo mijn kansen berekend. Een gratis calculator of 1 waar je een werkende license code van hebt
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 884 weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – Vitesse Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De koploper van de Eredivisie Vitesse komt op zondag 24 november 2013 weer in actie tegen Go Ahead Eagles, en de grote vraag blijft natuurlijk of Vitesse in vorm genoeg is om de koppositie dit weekend vast te houden. Naast Vitesse kunnen dit weekend maar liefst 6 andere clubs aanspraak maken op de koppositie in de Eredivisie omdat de voorsprong van deze club op de andere 6 clubs maar 1 tot 3 punten is. Nog nooit in het verleden is de Eredivisie zo spannend geweest doordat er geen enkele cl…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 884 weergaven
Kan iemand mij aub helpen? Ik krijg geen enkel spel op mijn DS gezet. Leuker is anders. :'(
Laatste reactie door pepsi, -
- 0 reacties
- 883 weergaven
Nou moet ik opeens mijn spel weer gaan registreren, maar hoe? En als ik op "Remind me later" druk krijg ik weer een foutmelding: This application has encountered a fatal error and must close Please restart the application, or contact support at: http://www.rockstargames.com/support Wat moet ik nu weer doen en hoe registreer ik het spel ik ben al lid van rockstar social club en kan je GTA IV wel registreren met een Hotmail account of meot het met een Live ID?
Laatste reactie door mathijs666, -
- 0 reacties
- 883 weergaven
heb er nog meer maar die komen later
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 883 weergaven
Hoe kan je beeldscherm op gaan? zitten er dan batterijtjes in bij jouw
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 883 weergaven
Hoi, Ik ben nog een beginneling met het hele downloaden via nieuwsgroepen. Ik heb SABnzb eventjes kunnen gebruiken, maar nu krijg ik de volgende melding bij het opstarten: SABnzbd needs a free tcp/ip port for its internal web server. Port 8080 on localhost was tried , but it is not available. Some other software uses the port or SABnzbd is already running. Please restart SABnzbd with a different port number. Press Startkey+R and type the line (example): "C:\Program Files\SABnzbd\SABnzbd.exe" --server localhost:8081 Ik heb al even gezocht op het forum en iets hierover gevonden, maar ik kom er niet uit. Kan iemand mij vertellen hoe ik SABnzb weer draaiende krij…
Laatste reactie door HJO, -
- 0 reacties
- 882 weergaven
hmmm..... ik denk dat als je gewoon googelt je het wel vind zo niet moet je het eve zegge
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 882 weergaven
Minecraft – Pocket Edition v0.3.0 ANDROID-P2P Minecraft – Pocket Edition v0.3.0 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Minecraft-Pocket.Edition.v0.3.0.ANDROID-P2P Release Date: 29-04-2012 Bestandsnaam: Minecraft-Pocket.Edition.v0.3.0.ANDROID-P2P Maat: 10 MB Type: Strategie release Beschrijving Verdedig onze planeet van asteroïden en buitenaardse wezens in deze grote toren verdediging game. Asteroid Defense 2 is [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,