Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Aw:Privé berichten!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
DukeN schreef: Jat mijn icoontjes dan carnatics die zijn wel gaaf!
-
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
staat er niet tussen ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
nou ik heb dus vandaag zo'n appaaratje gekocht waar je allemaal van die SD kaarten enzo erin kunt doen :buck: en dan zeg maar aan je PC aansluiten alles gaat goed todat ik een van die bestanden wil verwijderen of bestanden toevoegen :geheim: het rare deraan is dat ik wel de bestanden van de SD kaart naar me PC kan slepen :buck: Bijlage meegeleverd [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door sunaj, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast Frank R- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ook ik zou graag een Demonoid Invitation Code ontvangen. Heeft iemand er nog een? Graag opsturen naar: FRynja[at]gmail[dot]com Bij voorbaat dank!! O0 :friends:
-
- 0 reacties
- 979 weergaven
We waren gebleven bij Eagles:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 896 weergaven
Gefeliciteerd! O0 Ontopic: *komt enthousiast het café binnen met een stel vrienden* Heee goeiedag, we wouden graag twee cola, één cassis, en drie sprite...
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 876 weergaven
Voor single player ? http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_call_of_duty_4.shtml
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 566 weergaven
Allemaal inhoudsloze offtopic posts.............................. Wel heeeel makkelijke manier om je postcount omhoog te krijgen :-X en dit bericht is niet inhoudloos?? ??? en trouwens is dat zo erg dan?
Laatste reactie door timmie15, -
Re: pc 600 euro
door Fsowner- 0 reacties
- 746 weergaven
na wat rondgekeken te hebben heb ik dit nu samengesteld: =1&product[35577]=1&product[219782]=1&product[41439]=1&product[230032]=1&product[215038]=1&product]http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[42465]=1&product[35577]=1&product[219782]=1&product[41439]=1&product[230032]=1&product[215038]=1&product wat vinden jullie ervan?
Laatste reactie door Fsowner, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Kijk jij eens naar de post die daar voor. Ze zijn allemaal al gebruikt [A] dinges123 Je kan zo'n code maar één keer gebruiken. Ik weet niet of Releases nog meer codes ontvangt en/of vrijgeeft.
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 723 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet & Netwerken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39127.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
VERPLAATST: :zolid universeel stuurwiel (2006) wel geschikt voor w7? installatieproblemen
door Bart'- 0 reacties
- 625 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40164.0[/iurl]
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 716 weergaven
Algemene informatie: [table] Windows XP SP3 CPU: Intel Pentium 4 2.4 GHz or equivalent RAM: 1 GB Videokaart: ATI Radeon 9600 Pro 128MB of beter, NVIDIA GeForce 6600 128MB of beter, Pixel shader 2.0 en hoger. Windows Vistaâ„¢ SP2 / Windows 7 CPU: Intel Pentium 4 2.8 GHz or equivalent RAM: 1.5 GB Videokaart: ATI Radeon 9600 Pro 128MB of beter, NVIDIA GeForce 6600 128MB of beter, Pixel shader 2.0 en hoger. 8 GB beschikbare ruimte op de harde schijf 8x DVD-ROM drive DirectX 9.0c compatible sound card [/td] [/table] [table] [/table]FIFA Manager 12 is de 11e editie van de franchise, met meer dan 700 honderd verbeteringen over de gehele tijd met een sp…
Laatste reactie door 'Robin, -
Might and Magic Heroes VI Update v1 3 0-RELOADED – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 777 weergaven
Might and Magic Heroes VI Update v1 3 0-RELOADED Might and Magic Heroes VI update v1 3 0-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Might.and.Magic.Heroes.VI.Update.v1.3.0-Team Release Date: 18-04-2012 Retail Datum: 13-10-2011 Bestandsnaam: Might.and.Magic.Heroes.VI.Update.v1.3.0-Team Bron: WEB Maat: 61,5 MB Genre: RPG Critici: 7.5/10 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Blackhole [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 2.5k weergaven
Deze release is nieuw van The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2 Na een bewogen bevalling wordt Bella wakker in een ander gedaante. Terwijl ze met hulp van Edward en zijn familie probeert te wennen aan haar nieuwe leven, reist het nieuws van de geboorte de wereld rond. De Volturi [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Deze release is nieuw van Brasserie Romantiek De ‘Brasserie Romantiek’ is een gerenommeerd restaurant. Het wordt met succes gerund door uitbaatster Pascaline en kok Angelo. Sinds enkele jaren heeft de zaak immers een begeerde ‘koksmuts’ in de Gault Millau-gids. Vanavond is het Valentijn: één van de drukste avonden van het [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Live: FC Twente – Cambuur Leeuwarden Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Na een week niet gespeeld te hebben mag FC Twente ook weer voetballen. In de Grolsch Veste neemt FC Twente het op tegen Cambuur Leeuwarden. Vorige week werd de wedstrijd van FC Twente bij FC Groningen afgelast vanwege het veld na de enorme sneeuwval. In dat zelfde weekend behaalde Cambuur een goed resultaat door in eigen huis SC Heerenveen met 3-1 naar huis te sturen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je on…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Unieke download van WONDERBROEDERS Johan Timmers met: Martin van Waardenberg (broeder Dominicus), Thomas Acda (broeder Johannes), Egbert Jan Weeber (broeder Lucas), Kees Hulst (broeder Paulus), Ton Kas (broeder Fransiscus), Noortje Herlaar (zuster Jessica), Gene Bervoets (kardinaal), Eva Duijvestein, Beppie Melissen (zuster Ursula), Bert Luppes (bisschop Heijntjes), Nick Golterman, Juul Vrijdag [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Share-Party?!!!
- 1.2k weergaven
Laat ze gewoon allemaal naar drome komen Maar ik denk hier met de mensen die hier op forum komen zijn meestal \'beginnende\' downloaders die niet zoveel spectaculaire dingen hebben (denk ik)
-
Aw:kameleon 2
- 1.2k weergaven
Ik had laatst ook zo\'n NL dvd die niet te kopieren was. Dus er zal daar wel een soort beveiliging opzitten die Shrink en Decrypter er nog niet af haalt tijdens het rippen. Dus je kan proberen een nieuwste versie van deze paketten te installeren en kijken of het dan al wel kan.
-
Aw:PC - TV
- 1.3k weergaven
jerre schreef: Ati Radeon tv kaart? Radeon\'s zijn toch videokaarten :S Of bedoel je gewoon dat je het beeld van je pc monitor ook op je tv wilt zien???
-
Re: fifa 08
door angelo- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Er staaat beeldschermadapters staat vga grafische adapter volgende tekentje is computer daar staat beeldschermen en daaar onder staat algemeen PnP- beeldscherm en der zijn maar 2 computer icoontjes " bedankt en de groenten
Laatste reactie door angelo, -
- 0 reacties
- 826 weergaven
Wie weet word je wel genomineerd voor het meest irritante bericht! Niet meer doen! Rete irritant
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 801 weergaven
ik heb er ook weer over
Laatste reactie door riczz2, -
- 0 reacties
- 595 weergaven
Ik moet die crack hebben!! Anders word ik Gek!!! :-[ :s
Laatste reactie door niebels,