Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Probleem met uitpakken Sims 2 uitbreidingen
door Gast NurseAnn- 0 reacties
- 727 weergaven
Beste mensen, ik heb het forum al behoorlijk doorlopen om een eventuele oplossing te vinden voor mn probleem, maar kan het nog niet vinden,.. Ik heb net (heeft de halve dag geduurd) een 12GB bestand gedownload met alle uitbreidingen voor de Sims 2 plus de de gewone Sims2 basis. De originele Sims2 deluxe heb ik al, dus die hoefde ik niet te installeren. Ik had alleen MagicIso nodig om het te installeren, dus dit heb ik geinstalleerd. In de tekstfiles wordt niets uitgelegd, dus ik probeer alles maar gewoon te openen, maar een gewoon .exe bestand opent mn pc niet. Hij kan het vereiste bestand niet vinden of deze is beschadigd. Betekent dit nu dat het gewoon allemaal rom…
-
- 0 reacties
- 532 weergaven
dus eigenlijk een conclusie aan dit topic CALL OF DUTY 5 KAN JE NIET ONLINE SPELEN. :-\ > :biggun:
Laatste reactie door philippeee, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
He mannen! Ik heb een probleem als ik alles heb geinstalleerd en wil een nieuwe spel starten dan staat die patch 10.01 er niet tussen alleen nog steeds de standaard update hoe kan ik dat verhelpen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door yunve, -
- 0 reacties
- 530 weergaven
gebruik iframe´s je bent echt gek als je elke pagina overnieuw gaat maken :-[
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 682 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39134.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 4k weergaven
Unieke download van V.I.S.S.E.N Twee miljoen mensen in Nederland gaan wel eens vissen. Deze documentaire volgt deze mensen in al hun gedaantes: Boven en onder water. Op het IJ, aan de kust, op de Noordzee, in de stad, de polder en op en aan de meren en rivieren. Regie: Pieter-Rim [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 2.6k weergaven
Unieke download van The Hobbit: An Unexpected Journey De hobbit Bilbo Baggins reist samen met de tovenaar Gandalf en dertien dwergen naar de Eenzame Berg, waar de draak Smaug een schat bewaakt die hij heeft gestolen van de dwergen. Bilbo vindt ook een bijzondere ring die een ander iemand van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 564 weergaven
Unieke download van Promised Land Twee verkopers van een aardgasbedrijf (“Matt Damon” en “Frances McDormand”) komen naar een klein plaatsje om nieuwe bronnen aan te boren. Door toedoen van een leraar en een campagneleider krijgen de twee dit echter niet zo maar voor elkaar. Regie: Gus Van Sant Met: Matt [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Share-Party?!!!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Als je in een lan zit haal je 2mb tot 10mb per seconde! Dat red je via internet never nooit Dan haal je 100 kb tot 800kb per seconde ofzo
-
Aw:Video TS
- 1.3k weergaven
www.google.nl - typ daar in dvd2avi en voila. Kan je voor 100% zekerheid zeggen dat er dan echt een handleiding uitkomt hoe dat werkt. Of een goed software pakket die dat kan. Maar waarom zou je in godsnaam een dvd omzetten naar avi?!?! :S
-
Aw:vaag probleempje,,
- 1.3k weergaven
EJay schreef: Dit kan je alleen doen als je tot de groep Administrators hoort of als Administrator ingelogt bent. Anders is die beveiliging wel heel brak van Windows
-
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
hallo als ik bestand wil downloaden verschijnd er secureserv deze test mijn computer op virusen maar dit duurd uuuuuren na 6 uur verbonden met server stuurt deze nog geen bestand heb reeds bij verschillende servers geprobeerd maar geen enkel stuur iets aleen maar ping pong daar ik verbinding heb hoe kan ik dit oplossen? groeten
Laatste reactie door vanhalst geert, -
- 0 reacties
- 714 weergaven
upc http://service.upc.nl/totaalpakketten/bundletool/Internet 10 Mbps € 30.50 veel plezier [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door slachthuis, -
- 0 reacties
- 861 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28709.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 716 weergaven
Dit is een nieuwe release van Grimm’s Snow White Wanneer de koning van een groot en machtig land op gewelddadige manier en onder verdachte omstandigheden om het leven komt, neemt de koningin de leiding over het koninkrijk op zich. Om zeker te zijn dat ze haar macht voor langere tijd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 970 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Out of the Furnace De broers Russel (“Christian Bale”) en Rodney Baze (“Casey Affleck”) groeiden op in een industriestadje in de Verenigde Staten. Ze willen graag ergens anders een beter bestaan opbouwen. Deze droom valt in duigen als Russel in de gevangenis terecht [...] Het volledige artikel bekijken
Opstarten file
door Gast bennie50- 0 reacties
- 2.7k weergaven
Als ik de fileinfo stuur komt dat in het rood te staan maar verder gebeurt er niks. Komt dit omdat ik al een file download? En kan ik de pc uitzetten of moet ik alles in 1 keer downloaden?
-
Aw:Share-Party?!!!
- 1.4k weergaven
Als er genoeg mensen zijn ben je iets langer dan 2 sec bezig (misschien 4 )
-
Aw:Video TS
- 1.2k weergaven
thefleeceman schreef: Loop naar de videotheek huur de dvd die je wilt en voila je hebt je nederlandse ondertiteling en je hebt nog perfect kwaliteit film en geluid ook! Nog de goedkoopste en makkelijkste oplossing ook :laugh:
-
Aw:Vraagje
- 1.5k weergaven
avd555 schreef: Waarom maak je een nieuwe topic meteen aan als die andere al gesloten is? Maar voor jou vraag kijk tussen de handleidingen van Leren Downloaden! Daar staat hoe je ermee om moet gaan.
-
gedownloade game installeren
door Gast neslihan- 0 reacties
- 5.6k weergaven
ik heb zojuist the sims 2 gedownload met vele expansion packs en heb nu de volgende bestanden: 651 Mb 1. Sims 2 / Sims 2 CD 1.iso 650 Mb 1. Sims 2 / Sims 2 CD 2.iso 650 Mb 1. Sims 2 / Sims 2 CD 3.iso 480 Mb 1. Sims 2 / Sims 2 CD 4.iso 139 Mb 10.Sims 2 Happy Holiday Stuff / Sims 2 Happy Holiday Stuff.iso 15 Mb 11.Sims 2 Celebration Stuff / Crack / Sims2SP4.exe 303 Mb 11.Sims 2 Celebration Stuff / Sims 2 Celebration Stuff.iso 10 Mb 12.Sims 2 H&M Fashion Stuff / Crack / Sims2SP5.exe 0 Mb 12.Sims 2 H&M Fashion Stuff / Serials.txt 414 Mb 12.Sims 2 H&M Fashion Stuff / Sims 2 H&M Fashion Stuff.iso 770 Mb 13. Sims 2 Bon Voyage / Sims 2…
-
- 0 reacties
- 685 weergaven
hallo heb nu fifamanager klaar dus kan ik spelen maar kan ik 3d beeld niet vinden staan drie op teks.vidoe.en insta mmar geen 3d waar staat die dan bedankt
Laatste reactie door gekie1973, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo, ik heb een ps2 omgebouwd met een matrix infinity chip. heb altijd ps2 spellen kunnen branden met img burn of alcohol of clone cd en nero. nu is mijn probleem dat de laatste spellen die er te vinden zijn op het net, dat ik die met geen enkel programma meer gebrand krijg. en als ze al gebrand krijg, krijg ik niet de gegevens op dvd te zien. weet iemand of je tegenwoordig weer een ander prog. nodig hebt om toch de spellen goed gebrand te krijgen. zelf heb ik altijd platinum dvd's gebruikt en altijd goed resultaat gehad. misschien kan iemand de tip geven die ik nodig heb.
Laatste reactie door garfield24, -
Re: computer
door philippeee- 0 reacties
- 743 weergaven
ik heb die lg echt een toppertje O0 super mooi hd beeld
Laatste reactie door philippeee, -
- 0 reacties
- 695 weergaven
Waarom wil je meer betalen voor minder?
Laatste reactie door TereZz,