Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 518 weergaven
Graag zou ik google+ ook eens uit testen filip.vanheukelom@gmail.com
Laatste reactie door sc0ttty, -
Re: Google Music Invite / Ervaring / Uitnodiging / informatie
door Gast faabs- 0 reacties
- 314 weergaven
thanks!ben al muziek aan t inladen en zie de eerste nr's al op mn telefoon verschijnen:)! kon niet wachten tot de officiele release:)! O0
-
Re: Gooische Vrouwen: De Film (2011) - Download / Torrent / NZB 1 2 3 4
door Gast hondel- 79 reacties
- 10.2k weergaven
bedankt voor deze leuke film :friends:
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
oeps mijn fout nu dan maar de goede DukeN: 26d 3u 4m Eagles: 17d 33m michiel: 15d 20u 42m ma.blok: 13d 3u 27m yvon: 9d 5u 31m Wesley: 9d 1u 17m yihaa: 8d 14u 34m Impy: 6d 22u 38m georges kesters: 6d 16u 29m Dusszz:6d 3u 51m
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Kijk jij eens naar de post die daar voor. Ze zijn allemaal al gebruikt [A] dinges123 Je kan zo'n code maar één keer gebruiken. Ik weet niet of Releases nog meer codes ontvangt en/of vrijgeeft.
Laatste reactie door Sander, -
Re: Gratis je PC schoon houden
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 661 weergaven
Je kan deze gratis winnen? Een goeie Norton antivirus oplossing als de freerunnners, is dat wat? https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
dat wil ik wel geloven dat de laptop nu een stuk sneller is O0
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 867 weergaven
thx man, dus ADSL zeg maar dat is mijn provider dan heb ik dat in ieder geval goed gedaan. Bij mij ging het fout met sabnzb daar gaf hij een error op een poort van mij. komt dat misschien omdat ik altbinz nu gebruik dat ik dat eerst moet verwijderen. en daarna had ik nog problemen met: en dan veranderen in authenticated. als ik toen weer probeerde te re connecten deed hij het niet maar als ik hem gewoon op anonymous hield maakte hij wel een connectie. egt duizendmaal dank als ik dit binnenkort aan de gang krijg met jullie hulp op dit moment zit ik helemaal vast zal ik anders helemaal overnieuw beginnen dat ik misschien iets fout gedaan heb Grtz, Blackpool
Laatste reactie door blackpool, -
- 2 reacties
- 850 weergaven
heeft xsnews ook ssl?
-
- 0 reacties
- 625 weergaven
schijnbaar
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 781 weergaven
Error: System.Net.WebException - De externe server heeft een fout geretourneerd: (404) Niet gevonden.
Laatste reactie door Siddle, -
- 0 reacties
- 777 weergaven
Graag in het centrale topic verder gaan. Deze gaat op slot.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 412 weergaven
Ik re-installeer hem wel.
Laatste reactie door kevimmen, -
- 0 reacties
- 289 weergaven
Ik bedoelde je vraag in het topic stellen. Daar staan trouwens ook veel antwoorden http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23613.1250
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: GTA SA-MP geen servers
door Gast leroy2607- 0 reacties
- 769 weergaven
Ja ik kom er ook achter dat ik geen servers heb maar vinden jullie he goed dat ik ook met jullie speel? zo ja ik heet Leroy2607 in-game(voorlopig)
-
- 0 reacties
- 812 weergaven
google ook ff naar MTA dit is ook een vette multiplayer mod
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
er staat alleen uitpakken in? als ik dat doe vind die veel mappen:data en readme enzo maar de .exe file vind ie niet die staat normaal onder die mappen
Laatste reactie door daanhockeyc1, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb ook GTA SAN ANDREAS (origineel maar met NO CD CRACK) dus ik heb dat bestand even geüpload, zie de bijlage. Als het goed is hoort hij het nu te doen. #JOEPIE# [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 725 weergaven
Ja ik heb internet, ik ga het nu proberen, alvast bedankt Post samenvoeging: april 05, 2010, 15:57:18 Ik heb die scan gedaan en hij zegt dat 10 "apparaten" verouderd zijn, maar als ik die wil downloaden dan moet ik betalen, waar kan ik ze downloaden zonder te hoeven betalen? Post samenvoeging: april 05, 2010, 16:07:24 Ik heb een serial opgezocht nu is hij ze aan het bijwerken... Hoop dat het werkt... O0 Post samenvoeging: april 05, 2010, 16:17:10 Heb m`n drivers bij gewerkt maar nu werkt GTA nog steeds niet... :-[ Heeft iemand een oplossing??
Laatste reactie door Pipmees, -
- 0 reacties
- 735 weergaven
dat zijn 2 (.bin) en 2 (.cue) bestanden allebij met een vlc player logo?
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Maar zoals ik al heb gepostt zijn het 4 vlc bestanden (kijk boven voor info) hoe moet ik diedan extracten tot 1 of hoe werkt dat dan?
- 0 reacties
- 932 weergaven
Dat was ff een foutje, hier is de grote versie: [img width=1 height=1]http://img529.imageshack.us/images/thpix.gif
Re: gta vice city
door gkeeee- 0 reacties
- 809 weergaven
heel erg bedankt he
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 820 weergaven
als je pc hem niet aan kan dan kan hij hem niet aan hier is dus niks aan te doen
Laatste reactie door Schaapje, -
Re: GTA4 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast Danielz1111- 0 reacties
- 646 weergaven