Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 582 weergaven
test
Laatste reactie door IfElse, -
- 0 reacties
- 363 weergaven
Dit topic is verplaatst naar De huiskamer. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41233.0[/iurl]
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 599 weergaven
Trailer voor ’Virginia’ met Ed Harris en Jennifer Connelly Nadat Dustin Lance Black de Oscar voor het beste originele scenario won voor Milk (2008), barstte zijn carrière los. Clint Eastwood deed een beroep op hem voor J. Edgar en hij mocht zelfs een eigen script gaan regisseren. Die film, die [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 673 weergaven
EVA-Virtual Assistant v2.11 Android-P2P EVA-Virtual Assistant v2.11 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.11.Android-P2P Release Date: 26-05-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.11.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving De snelste en volledig aan te passen! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA is de meest complete [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 889 weergaven
Deze release is nieuw van Stolen Ex-crimineel Will Montgomery (“Nicolas Cage”) moet van het juiste pad afwijken als zijn dochter wordt ontvoerd en er 10 miljoen euro losgeld gevraagd wordt. Regie: Simon West Met: Nicolas Cage, Josh Lucas, Malin Akerman, Elton LeBlanc, Danny Huston, Emily D. Haley, Cynthia LeBlanc Download [...] Het volledige artikel bekijken
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 594 weergaven
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (Alle ondersteunde besturingssystemen) – CZW Release Info Release Group: CZW (Scene) Release Name: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CZW Releasedatum: 08 augustus 2012 Bestandsnaam: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CzW.rar Grootte: 20 MB (gemiddeld) Type: Cyber Security Op de markt Beschrijving McAfee heeft onlangs [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Boven is het stil Helmer is een alleenstaande boer van vijftig jaar oud. Hij brengt zijn bedlegerige vader naar zolder zodat hij niet meer naar zijn pijpen hoeft te dansen. Als hij de 18-jarige Henk als knecht aanneemt lijkt zijn leven eindelijk beweging [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] Live: Vitesse – AZ Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de dinsdagavond wordt gespeeld in de Gelredome, waar Vitesse AZ ontvangt. Dit is een ontmoeting tussen de nummer twee en zes op de ranglijst. Vitesse staat nog altijd op een goede tweede positie maar kan ingehaald worden door FC Twente wanneer zij hun inhaalwedstrijd bij FC Groningen winnend weten af te sluiten. Maar het gat naar koploper Ajax is slechts twee punten terwijl het gat naar beneden naar bijvoorbeeld AZ al twaalf punten is. Er zijn websites beschikbaar waar …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 3k weergaven
Deze release is nieuw van Foxcatcher Worstelaar Mark Schultz (“Channing Tatum”) heeft Olympisch goud gewonnen maar voelt zich in de schaduw staan van zijn broer Dave (“Mark Ruffalo”). Mark ontmoet de excentrieke miljonair John Du Pont (“Steve Carell”). Du Pont laat Mark overvliegen naar zijn enorme landhuis en zet het [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Share-Party?!!!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
DukeN schreef: En dat is nou juist het probleem Downloaden is juist legaal maar als jij degene bent die de bestanden deelt voor anderen ben je toch illegaal bezig. Dus met zo\'n share-party deel je je bestanden aan anderen is toch illegaal lijkt mij. Maar ik denk niet dat als er ooit zoiets komt dat stichting brein op de stoep staat. Alleen als ze weten dat de \"grote\" jongens ook komen en die komen denk ik niet die hebben we hier niet op het forum
-
Aw:Fifa 06 Crack Nodig
- 1.5k weergaven
search al gebruikt? zijn al zo\'n 20 topics voorbij gekomen met precies dezelfde vraag. Misschien dat je wat aan die topics hebt.....
-
Aw:DVD Shrink (.iso?)
- 1.4k weergaven
Monocromo schreef: Als je gewoon die film ript naar een map op je harde schijf kan je hem daarna meteen branden. Gaat gewoon automatisch.
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Er staat nu dat Football Manager kan zien dat ik Daemon Tools gebruik ofzo... Wat moet ik nu doen?? EDIT: Ik heb nu ergens gelezen dat ik YASU moet downloaden en dan in de map 'directory' moet zetten... maar ik zie nergens de map directory staan en als ik YASU gewoon bij de gehele daemon tools map zet blijft ie dezelfde melding geven..? Weet iemand wat ik moet doen?
Laatste reactie door Bart., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Doe mij maar bier en tieten
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 676 weergaven
Ik heb een waarschuwing!!! Allemaal effe kijken! (sorry, moest dit gewoon laten zien en aangezien dit topic daar voor bedoeld is ;D) :ban:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 747 weergaven
Het is een heel leuk kerst cadeau voor jong en oud!
Laatste reactie door Wouter36, -
- 0 reacties
- 814 weergaven
Zijn het promo's of de hele disc? En is het helemaal compleet? - cd - orgineel doosje - boekje?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 620 weergaven
ik heb wic gedownload. maar als ik het wil installeren dan krijg ik een error genaamd x80040707 :'( ik weet echt niet meer wat ik moet doen het allerbelangrijkste is dat ik de hardware van m'n pc niet wil veranderen behalve met een hele goede reden. O0 mvg spijdie O0
Laatste reactie door firecrack, -
- 0 reacties
- 671 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32641.msg163439/boardseen,boardseen#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ej duken lezers ik verveelde me dus heb een rs private server uitgebracht me 3de al dus heb veel ervaring. moet nog veel aan doen is pas 1 dag (vanaf 26 november) online dus verveel je je en heb je geen zin in rs doe dan warscape (www.war-missions.nl) Oja downloaden duurt lang maar op eigen server zit ik zo over bandbrete heen Let op nog niet zoveel spelers
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 783 weergaven
Vraag kan in het Football manager 2010 centrale topic hierboven. slot.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37847.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Les adieux à la reine De laatste uren voor Louis XVI en Marie Antoinette hebben geslagen. Terwijl machtswellust en verraad hoogtij vieren wordt de Bastille bestormd. Een van de voorlezers van Marie Antoinette, Sinodie, maakt het allemaal van dichtbij mee. Regie: Benoît Jacquot Met: Diane Kruger, Virginie Ledoyen, Léa Seydoux, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 3k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van All Stars 2: Old Stars Door een onverwachts huwelijk van één van de leden van het voetbalelftal Swift Boys, trakteren de jongens zichzelf op een ‘ouderwets trainingskamp’ in de vorm van een lang weekend Barcelona, inclusief het bijwonen van ‘El Clasico’. Maar bij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 787 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Le fils de l’autre Joseph wil net beginnen aan zijn dienstplicht in het Israelische leger. Dan komt hij er achter dat hij niet het biologische kind is van zijn ouders maar eigenlijk Palestijn is. Deze onthulling verandert de levens van de betrokken families [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,