Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 755 weergaven
Unieke download van God Bless America Frank heeft het helemaal gehad met het leven en staat op het punt er een eind aan te maken. Hij bedenkt zich echter en maakt het zijn missie om de meest domme, intolerante en onaangename mensen neer te schieten. Tijdens zijn eerste moord ontmoet [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 3.1k weergaven
Les Miserables – The Movie Les Misérables speelt zich af in het 19e eeuwse Frankrijk en vertelt het verhaal van ex-gevangene Jean Valjean. Valjean wordt tientallen jaren achtervolgd door de meedogenloze agent Javert na zijn voorwaardelijke vrijlating. Het leven van Valjean verandert voor altijd wanneer hij de zorg op zich [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – FC Utrecht Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De koploper uit Zwolle mag het zondagmiddag opnemen tegen FC Utrecht. De Zwollenaren zijn de enige ploeg in de Eredivisie die nog geen punten heeft verspeeld. FC Utrecht wist daarin tegen afgelopen weekend pas de eerste overwinning te behalen. Tegen AZ werd er met 2-0 gewonnen door goals van Steve de Ridder. PEC Zwolle heeft nu tien wedstrijden achter elkaar gewonnen, daarvan waren er vijf vriendschappelijk en vijf voor de Eredivisie. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de liv…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Deze release is nieuw van Captain Phillips Captain Phillips (“Tom Hanks”) is de kapitein van het Amerikaans vrachtschip MV Maersk Alabama. Als hij met zijn bemanningsleden vlak bij de Somalische kust vaart, worden ze overvallen door Somalische piraten. Captain Phillips en zijn bemanningsleden kunnen de aanval niet winnen, maar Captain [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
[table][th] Live: Stream Vitesse – AZ Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vandaag zenden we weer vele wedstrijden gratis uit waaronder de wedstrijd tussen Vitesse en AZ. Je kan je nu aanmelden om deze voetbalwedstrijd gratis te volgen. Na het aanmelden kan je direct de wedstrijd gratis volgen vanaf de aftrap tot de laatste seconde. Veel kijkplezier! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer Sopcast. Sopcast eredivisie is via de…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
De download is nieuw van Bad Neighbours Mac en Kelly hebben een pasgeboren baby. Dan komt er een studentendispuut met 50 studenten naast hun wonen. Hun wilde feesten, georganiseerd door Teddy, lopen vaak helemaal uit de hand. Teddy en Mac krijgen een hoog oplopende burenruzie. Regie: Nicholas Stoller Met: Seth [...] Het volledige artikel bekijken
probleem met mirc
door Gast bonistel- 0 reacties
- 2.8k weergaven
HOI, als ik mirc wil gebruiken staat er bij status not conected. ben ik dan niet verbonden . wie kan mij daarbij helpen... En om een film te dowloaden moet je dan altijd zo lang wachten.. wie kan me helpen...... :
-
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Laatste reactie door Captain Buttface, -
Aw:Share-Party?!!!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.4k weergaven
DukeN schreef: Neem je server mee naar drome ideale plek. Heb je 2000 man lekker promoten voor je site
-
Aw:Norton Antivirus Trial verlengen.
- 1.2k weergaven
Gewoon verwijderen en opnieuw installeren met een goede code en geen trial code
-
Aw:counter-strike
- 1.4k weergaven
hahah vindt het wel grappig duken.nl heeft zijn eigen cs clan Maar vraagje hoe goed zijn jullie? Spelen jullie al lang of nog maar pas? En staan jullie op CB? Zo ja, welke rank?
-
alt.binz
door Gast djdarkniss- 0 reacties
- 1.4k weergaven
hoi allenmaal ik heb vandaag alt.binz gedownlad maar ik heb een probleem ik wil graag iets download maar de staus blijf helmaal op nul staan wat doe ik niet goed help me mvg jos
-
- 0 reacties
- 933 weergaven
Je moet ze converteren. Hier is daar handleiding voor: http://www.duken.nl/content/view/429/5/ Erg handig programma kan ook gelijk ondertiteling bij gezet worden en gebrand worden
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25315.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Virtual DJ
door gerjan- 0 reacties
- 954 weergaven
wie heeft er Virtual DJ
Laatste reactie door gerjan, -
- 0 reacties
- 570 weergaven
Allemaal inhoudsloze offtopic posts.............................. Wel heeeel makkelijke manier om je postcount omhoog te krijgen :-X
Laatste reactie door Bart', -
M.G.C clan
door mikey_33- 0 reacties
- 732 weergaven
Doe allemaal mee met mijn clan op Call of Duty Modern Warfare 2 Deze clan is voor ''BAZEN'' Als je meedoet zet je steam naam hieronder ik voeg je toe als vriend en ik geef je een uitnodiging van mijn groep. Zet dit voor je naam: ^1M.G^4.C|^0 (dat is de clan naam die moet je voor je naam doen als je meedoet)
Laatste reactie door mikey_33, -
Re: pc valt uit.
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 512 weergaven
Maximaal 70 graden O.O Mijne haalt in de zomer temperaturen van 80-90 graden.
-
- 0 reacties
- 737 weergaven
ik zoek het spel van 2010 Fifa World cup voor de psp. Weet iemand waar ik die kan vinden (downloaden?)
Laatste reactie door ZarahCycling, -
- 0 reacties
- 442 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40969.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 363 weergaven
ten eerste: echt bedankt dat je hier even een topic voor maakt maar nu heb ik direct in het begin al weer een probleem :/ ik wil de naam veranderen maar dan krij ik een foutmelding: de
Laatste reactie door roykev3, -
Time Mysteries The Ancient Specters v0.1 20120309-TE – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 601 weergaven
Time Mysteries The Ancient Specters v0.1 20120309-TE Tijd Mysteries De oude spoken v0.1 20120309-TE Release Info Release Group: TE (SCENE) Release Name: Time.Mysteries.The.Ancient.Specters.v0.1.20120309-TE Release Date: 03-04-2012 Retail Datum: 01-04-2012 Bestandsnaam: Time.Mysteries.The.Ancient.Specters.v0.1.20120309-TE Bron: WEB Maat: 233 MB Genre: Puzzel Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games release Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 742 weergaven
De download is nieuw van Café de Flore De film vertelt de epische liefdesverhalen van twee mensen. Antoine is gescheiden en een succesvolle DJ in het huidige Montréal. Zijn leven lijkt perfect: hij heeft een bloeiende carrière, twee prachtige dochters, z’n partner Rose op wie hij smoorverliefd is. Maar perfectie [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 649 weergaven
ssLauncher the Original v1.6.2 Android-P2P ssLauncher the Original v1.6.2 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ssLauncher.the.Original.v1.6.2.Android-P2P Release Date: 17-06-2012 Filename: ssLauncher.the.Original.v1.6.2.Android-P2P Size: 5 MB Type: Utility Release Description The fastest and fully customizable! ‘ssLauncher the Original’ is implementing all features of ssLauncher(free version). Additionally, this includes more features, some of [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Silver Linings Playbook Pat (“Bradley Cooper”) is alles kwijtgeraakt: zijn huis, zijn baan en zijn vrouw. Na acht maanden in een psychiatrische kliniek te hebben gaat hij bij zijn ouders wonen en probeert zijn leven weer op te rit te krijgen. Dan ontmoet [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,