Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 555 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32898.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 811 weergaven
Hallo, Ik heb the godfather 2 gedownload en met een serial number geïnstalleerd en dat werkte. Maar toen ik het spel wou opstarten kwam er telkens een schermpje van EA waarop letterlijk staat: Voer hier je registratiecode in. Voer de registratiecode in die je vindt in je bevestigingse-mail, in de handleiding of op de verpakking van de game of op de Game Card. Ik heb dezelfde serial ingevoerd maar dat werkte niet. Kan iemand me alstublieft helpen!! Alvast bedankt.
Laatste reactie door jensu_4, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
The Cabin in the Woods Vijf vrienden gaan naar een blokhut in het bos. Een leuke vakantie kunnen ze echter wel vergeten. De film zet echter alle conventies over het horrogenre worden overboord gegooid. Regie: Drew Goddard Met: Richard Jenkins, Chris Hemsworth, Kristen Connolly, Brad Dryborough, Patrick Sabongui, Bradley Whitford, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 5,9k weergaven
Unieke download van Achtste Groepers Huilen Niet De stoere Akkie zit in groep 8 en is helemaal wild van voetbal. Tijdens schooltijd wordt haar klas door juf Ina klaargestoomd voor belangrijke zaken als de Citotoets, het schoolkamp en de finale van het schooltoernooi. Na schooltijd gaat ze het liefst voetballen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 756 weergaven
Dit is een nieuwe release van End of Watch Politieagenten Mike en Brian zijn naast collega’s ook beste vrienden. We leren ze kennen via het filmproject dat Brian aan het maken is. Door hun harde politieoptreden worden ze het doelwit van een drugsbende. Regie: David Ayer Met: Jake Gyllenhaal, Michael [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 493 weergaven
De download is nieuw van Purgatory Na een aantal jaar te zijn opgesloten in een instelling wegens een persoonlijke stoornis en moord wordt Kristen Birger voorwaardelijk vrijgelaten. Bij wijze van therapie instrueert het medisch personeel van St. Carrol’s Psychiatric Institution haar om terug te keren naar haar vroegere appartement waar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 897 weergaven
Unieke download van Berberian Sound Studio Een foley artiest is aan het werk bij een Italiaanse giallo film, de typisch Italiaanse pulpvariant op de whodunit-thriller. Hij hakt met messen in op tomaten en kroppen sla om en bloederige geluiden voor de film te maken. Gaandeweg raakt hij verstrikt in een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 876 weergaven
[table][th] Live: AZ – Vitesse Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Zondagmiddag staat de subtopper tussen AZ en Vitesse op het programma. In Alkmaar mag de thuisploeg zich revancheren na het verlies bij FC Utrecht. Vitesse hoopt daarin tegen de winst tegen FC Twente vorige week te herhalen. Beide ploegen willen graag winnen, zodat ze nu al een goede positie hebben voor Europees voetbal. De wedstrijd zou eerst om 14:30 uur gespeeld worden, maar is verplaatst. De wedstrijd wordt nu om 16:30 uur gespeeld. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
. Breakfast at Tiffany’s Holly Golightly is een eigenzinnig meisje dat zich laat fêteren, mee uitnemen en dat, wie weet, voor nog meer in is. Ze is wispelturig, impulsief en een beetje onbetrouwbaar, doet zich graag rijker voor dan ze is, maar is tegelijkertijd lief en charmant. Wanneer Holly en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
De download is nieuw van Anni felici Italië, 1976. Kunstenaar Guido hangt de hele dag rond in zijn atelier met mooie vrouwen. Hij krijgt een opdracht voor een grote expositie die echter helemaal verkeerd afloopt. Ramp boven ramp vertrekken zijn vrouw en kinderen naar een retraite in Frankrijk. Regie: Daniele [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Share-Party?!!!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Ik ga binnenkort naar drome dus heb ik daar genoeg te leechen Voor mij niet echt nodig maar wel leuk bedacht zal wel met je meegaan denk ik als je het gaat doen jerry :laugh:
-
Aw:half-life 2
- 1,3k weergaven
Gewoon steam downloaden en installeren en een gebruikersnaam aanmaken is gewoon gratis je hebt er alleen een geldig email adres voor nodig!
-
Aw:Privé berichten!
- 1,4k weergaven
DukeN schreef: Jat mijn icoontjes dan carnatics die zijn wel gaaf!
-
- 0 reacties
- 2k weergaven
staat er niet tussen ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 915 weergaven
nou ik heb dus vandaag zo'n appaaratje gekocht waar je allemaal van die SD kaarten enzo erin kunt doen :buck: en dan zeg maar aan je PC aansluiten alles gaat goed todat ik een van die bestanden wil verwijderen of bestanden toevoegen :geheim: het rare deraan is dat ik wel de bestanden van de SD kaart naar me PC kan slepen :buck: Bijlage meegeleverd [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door sunaj, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast Frank R- 0 reacties
- 1k weergaven
Ook ik zou graag een Demonoid Invitation Code ontvangen. Heeft iemand er nog een? Graag opsturen naar: FRynja[at]gmail[dot]com Bij voorbaat dank!! O0 :friends:
-
- 0 reacties
- 904 weergaven
We waren gebleven bij Eagles:
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 797 weergaven
Gefeliciteerd! O0 Ontopic: *komt enthousiast het café binnen met een stel vrienden* Heee goeiedag, we wouden graag twee cola, één cassis, en drie sprite...
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 766 weergaven
Voor single player ? http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_call_of_duty_4.shtml
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 657 weergaven
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 489 weergaven
Allemaal inhoudsloze offtopic posts.............................. Wel heeeel makkelijke manier om je postcount omhoog te krijgen :-X en dit bericht is niet inhoudloos?? ??? en trouwens is dat zo erg dan?
Laatste reactie door timmie15, -
Re: pc 600 euro
door Fsowner- 0 reacties
- 669 weergaven
na wat rondgekeken te hebben heb ik dit nu samengesteld: =1&product[35577]=1&product[219782]=1&product[41439]=1&product[230032]=1&product[215038]=1&product]http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[42465]=1&product[35577]=1&product[219782]=1&product[41439]=1&product[230032]=1&product[215038]=1&product wat vinden jullie ervan?
Laatste reactie door Fsowner, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Kijk jij eens naar de post die daar voor. Ze zijn allemaal al gebruikt [A] dinges123 Je kan zo'n code maar één keer gebruiken. Ik weet niet of Releases nog meer codes ontvangt en/of vrijgeeft.
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 603 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet & Netwerken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39127.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
VERPLAATST: :zolid universeel stuurwiel (2006) wel geschikt voor w7? installatieproblemen
door Bart'- 0 reacties
- 514 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40164.0[/iurl]
Laatste reactie door Bart',