Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 460 weergaven
Algemene informatie: [table] Windows XP SP3 CPU: Intel Pentium 4 2.4 GHz or equivalent RAM: 1 GB Videokaart: ATI Radeon 9600 Pro 128MB of beter, NVIDIA GeForce 6600 128MB of beter, Pixel shader 2.0 en hoger. Windows Vistaâ„¢ SP2 / Windows 7 CPU: Intel Pentium 4 2.8 GHz or equivalent RAM: 1.5 GB Videokaart: ATI Radeon 9600 Pro 128MB of beter, NVIDIA GeForce 6600 128MB of beter, Pixel shader 2.0 en hoger. 8 GB beschikbare ruimte op de harde schijf 8x DVD-ROM drive DirectX 9.0c compatible sound card [/td] [/table] [table] [/table]FIFA Manager 12 is de 11e editie van de franchise, met meer dan 700 honderd verbeteringen over de gehele tijd met een sp…
Laatste reactie door 'Robin, -
Might and Magic Heroes VI Update v1 3 0-RELOADED – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 660 weergaven
Might and Magic Heroes VI Update v1 3 0-RELOADED Might and Magic Heroes VI update v1 3 0-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Might.and.Magic.Heroes.VI.Update.v1.3.0-Team Release Date: 18-04-2012 Retail Datum: 13-10-2011 Bestandsnaam: Might.and.Magic.Heroes.VI.Update.v1.3.0-Team Bron: WEB Maat: 61,5 MB Genre: RPG Critici: 7.5/10 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Blackhole [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Deze release is nieuw van The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2 Na een bewogen bevalling wordt Bella wakker in een ander gedaante. Terwijl ze met hulp van Edward en zijn familie probeert te wennen aan haar nieuwe leven, reist het nieuws van de geboorte de wereld rond. De Volturi [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2k weergaven
Deze release is nieuw van Brasserie Romantiek De ‘Brasserie Romantiek’ is een gerenommeerd restaurant. Het wordt met succes gerund door uitbaatster Pascaline en kok Angelo. Sinds enkele jaren heeft de zaak immers een begeerde ‘koksmuts’ in de Gault Millau-gids. Vanavond is het Valentijn: één van de drukste avonden van het [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: FC Twente – Cambuur Leeuwarden Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Na een week niet gespeeld te hebben mag FC Twente ook weer voetballen. In de Grolsch Veste neemt FC Twente het op tegen Cambuur Leeuwarden. Vorige week werd de wedstrijd van FC Twente bij FC Groningen afgelast vanwege het veld na de enorme sneeuwval. In dat zelfde weekend behaalde Cambuur een goed resultaat door in eigen huis SC Heerenveen met 3-1 naar huis te sturen. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je on…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
Unieke download van WONDERBROEDERS Johan Timmers met: Martin van Waardenberg (broeder Dominicus), Thomas Acda (broeder Johannes), Egbert Jan Weeber (broeder Lucas), Kees Hulst (broeder Paulus), Ton Kas (broeder Fransiscus), Noortje Herlaar (zuster Jessica), Gene Bervoets (kardinaal), Eva Duijvestein, Beppie Melissen (zuster Ursula), Bert Luppes (bisschop Heijntjes), Nick Golterman, Juul Vrijdag [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Share-Party?!!!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Laat ze gewoon allemaal naar drome komen Maar ik denk hier met de mensen die hier op forum komen zijn meestal \'beginnende\' downloaders die niet zoveel spectaculaire dingen hebben (denk ik)
-
Aw:kameleon 2
- 1,2k weergaven
Ik had laatst ook zo\'n NL dvd die niet te kopieren was. Dus er zal daar wel een soort beveiliging opzitten die Shrink en Decrypter er nog niet af haalt tijdens het rippen. Dus je kan proberen een nieuwste versie van deze paketten te installeren en kijken of het dan al wel kan.
-
Aw:PC - TV
- 1,1k weergaven
jerre schreef: Ati Radeon tv kaart? Radeon\'s zijn toch videokaarten :S Of bedoel je gewoon dat je het beeld van je pc monitor ook op je tv wilt zien???
-
Re: fifa 08
door angelo- 0 reacties
- 1k weergaven
Er staaat beeldschermadapters staat vga grafische adapter volgende tekentje is computer daar staat beeldschermen en daaar onder staat algemeen PnP- beeldscherm en der zijn maar 2 computer icoontjes " bedankt en de groenten
Laatste reactie door angelo, -
Waardevolle lp's
door Thijs- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Weet er iemand een site waar je kan zien of jij zeldzame of waardevolle lp's hebt? MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 784 weergaven
Wie weet word je wel genomineerd voor het meest irritante bericht! Niet meer doen! Rete irritant
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 720 weergaven
ik heb er ook weer over
Laatste reactie door riczz2, -
- 0 reacties
- 582 weergaven
Ik ben 13 jaar! En ik woon in: AMSTERDAM-WEST!!!! Wijk: Geuzenveld Buurt: 9!!!
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 499 weergaven
Ik moet die crack hebben!! Anders word ik Gek!!! :-[ :s
Laatste reactie door niebels, -
Probleem met uitpakken Sims 2 uitbreidingen
door Gast NurseAnn- 0 reacties
- 654 weergaven
Beste mensen, ik heb het forum al behoorlijk doorlopen om een eventuele oplossing te vinden voor mn probleem, maar kan het nog niet vinden,.. Ik heb net (heeft de halve dag geduurd) een 12GB bestand gedownload met alle uitbreidingen voor de Sims 2 plus de de gewone Sims2 basis. De originele Sims2 deluxe heb ik al, dus die hoefde ik niet te installeren. Ik had alleen MagicIso nodig om het te installeren, dus dit heb ik geinstalleerd. In de tekstfiles wordt niets uitgelegd, dus ik probeer alles maar gewoon te openen, maar een gewoon .exe bestand opent mn pc niet. Hij kan het vereiste bestand niet vinden of deze is beschadigd. Betekent dit nu dat het gewoon allemaal rom…
-
- 0 reacties
- 440 weergaven
dus eigenlijk een conclusie aan dit topic CALL OF DUTY 5 KAN JE NIET ONLINE SPELEN. :-\ > :biggun:
Laatste reactie door philippeee, -
- 0 reacties
- 604 weergaven
He mannen! Ik heb een probleem als ik alles heb geinstalleerd en wil een nieuwe spel starten dan staat die patch 10.01 er niet tussen alleen nog steeds de standaard update hoe kan ik dat verhelpen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door yunve, -
- 0 reacties
- 448 weergaven
gebruik iframe´s je bent echt gek als je elke pagina overnieuw gaat maken :-[
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 609 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39134.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 3,9k weergaven
Unieke download van V.I.S.S.E.N Twee miljoen mensen in Nederland gaan wel eens vissen. Deze documentaire volgt deze mensen in al hun gedaantes: Boven en onder water. Op het IJ, aan de kust, op de Noordzee, in de stad, de polder en op en aan de meren en rivieren. Regie: Pieter-Rim [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2,4k weergaven
Unieke download van The Hobbit: An Unexpected Journey De hobbit Bilbo Baggins reist samen met de tovenaar Gandalf en dertien dwergen naar de Eenzame Berg, waar de draak Smaug een schat bewaakt die hij heeft gestolen van de dwergen. Bilbo vindt ook een bijzondere ring die een ander iemand van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 481 weergaven
Unieke download van Promised Land Twee verkopers van een aardgasbedrijf (“Matt Damon” en “Frances McDormand”) komen naar een klein plaatsje om nieuwe bronnen aan te boren. Door toedoen van een leraar en een campagneleider krijgen de twee dit echter niet zo maar voor elkaar. Regie: Gus Van Sant Met: Matt [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Share-Party?!!!
- 1,4k weergaven
Als je in een lan zit haal je 2mb tot 10mb per seconde! Dat red je via internet never nooit Dan haal je 100 kb tot 800kb per seconde ofzo
-
Aw:Video TS
- 1,2k weergaven
www.google.nl - typ daar in dvd2avi en voila. Kan je voor 100% zekerheid zeggen dat er dan echt een handleiding uitkomt hoe dat werkt. Of een goed software pakket die dat kan. Maar waarom zou je in godsnaam een dvd omzetten naar avi?!?! :S