Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Unieke download van Djúpið Een visserboot verongelukt en slechts één persoon overleefd het: Gulli. Dit is wetenschappelijk onverklaarbaar omdat zes uur in ijskoud water heeft gelegen. Hij groeit uit tot een nationale held van IJsland. Zelf kan hij alleen denken aan zijn vrienden die hij is verloren. Regie: Baltasar Kormákur [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Unieke download van Annabelle John heeft een mooi cadeau gevonden voor zijn zwangere vrouw Mia: een vintage pop in een witte trouwjurk: Annabelle. Mia is er echter minder blij mee. Op een nacht krijgen Mia en John bezoek van een satanische sekte die bijzondere plannen hebben met Annabelle. Vanaf dan [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Aw:Share-Party?!!!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
geen id. Maak je gewoon een dc++ hub ff snel die heet duken.nl als je geluk hebt gaat iedereen er dan naar connecten en sharen krijg jij goede reclame
-
Aw:Norton Antivirus Trial verlengen.
- 1.2k weergaven
Jah om je trial te verlengen heb je toch een originele code nodig. Dus of kopen of downloaden jah
-
Aw:Wanadoo Family
- 1.6k weergaven
Telefoon gaat over VoIP dus dat zou wel eens wat problemen in begin kunnen opleveren. Maar me oom heeft het ook telefoon en internet in 1 en hij is er erg tevreden over.
-
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Hey allemaal, Heb eens een vraagje, speelt er hier mischien ook iemand collin mcrae Dirt op de pc?? En zo ja, weet jij mischien waar die verrekte help knop zit, dat is die knop waar je dan info krijgt van je team maat over de instellingen enz. Ik kan het zelf nergens vinden, b.v.d. M.v.g. BoBo
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo, Ik heb eigenlijk alleen nog maar films gedownload, dus dit is m'n eerste spel. Ik heb na het downloaden GTA SA met winrar uitgepakt, en daarna met daemon tools gemount of zoiets, ja sorry hier heb ik niet zoveel verstand van.:-\ , maargoed daarna begonnen met instaleren, maar na een tijdje kreeg ik een een error. :-\ De crack heb ik uitgepakt en de error op de foto krijg je als je op de crack klikt. Kan iemand me helpen want ik kom er niet uit zo. mvg Stijn [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door Stienie, -
Re: gedownloade game installeren
door Gast neslihan- 0 reacties
- 1.5k weergaven
dan zou ik deze bstanden dus overhouden: 2 Mb 2. Sims 2 University / Mini Image / Sims2EP1_1.mdf 0 Mb 2. Sims 2 University / Mini Image / Sims2EP1_1.mds 650 Mb 2. Sims 2 University / Sims 2 University CD1.iso 155 Mb 2. Sims 2 University / Sims 2 University CD2.iso 10 Mb 3. Sims 2 Nightlife / Mini Image / Sims 2 Nightlife Mini Image.mdf 0 Mb 3. Sims 2 Nightlife / Mini Image / Sims 2 Nightlife Mini Image.mds 650 Mb 3. Sims 2 Nightlife / Sims 2 Nightlife CD1.iso 457 Mb 3. Sims 2 Nightlife / Sims 2 Nightlife CD2.iso 15 Mb 4. Sims 2 Open For Business / Crack / Sims2EP3.exe 693 Mb 4. Sims 2 Open For Business / Sims2EP3_1.mdf 0 Mb 4. Sims 2 Open For Bu…
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik weet niet wat voor firewall ik heb,als ik er al een heb.Maar problemen heb ik eigenlijk nooit gehad. Ik download nogal,en heb eigenlijk nooit de firewall uit moeten schakelen of zo. Hoe kan ik die zoeken en controleren. Eerlijk gezegd ben ik een beetje een kluns met de computer.Wat is cache? Ik scan elke week 2 keer met NOD en ALvast en Ad Adware.en schoon ook met C cleaner. Het gekke is dat ik vandaag al 5 keer geschoond heb,en dat hij elke keer net zoveel opschoont als anders in 3 dagen,terwijl ik amper internet op ga. Ook heb ik in veilige modus hersteld naar een datum van voor de problemen,maar ook dat helpt niet. Ik zal eens naar die rootkit kijken,en zoeken o…
Laatste reactie door sjako, -
Ik probeer Harry Potter and the Order of the Phoenix te installeren maar ik heb een code nodig die op de achterkant van het cdhoesje staat ofzo! Waar vind ik die?
Laatste reactie door Jennyfer, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Als ik een film van seeders wil downloaden slaat hij hem op bij Limewire terwijl ik hem graag op uTorrent wil hebben staan. Hoe kan ik veranderen dat de eerste voorkeur uit gaat naar uTorrent??? Alvast bedankt voor jullie hulp....... O0 Groetjes van een beginner.
Laatste reactie door katje55, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
disweb
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 716 weergaven
Ehm, even mijn vraag beantwoorden zou ook wel aardig zijn in plaats van het bericht te verwijderen...
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 876 weergaven
Ik bedoel deel 2 van 2009, niet deel 1. Post Merge: mei 19, 2009, 03:27:20 pm Ik bedoel deel 2 van 2009, niet deel 1.
Laatste reactie door jhf1, -
- 0 reacties
- 568 weergaven
Zal het proberen, bedankt! Post Merge: juni 27, 2009, 01:40:48 pm ik kan de file ook niet uitpakken.. maar dat maakt volgens mij niet zoveel uit want met wiu 1.1 zegt ie dat de file goed geupdate is alleen de size is wrong. Lezen met deamon tools kan die niet, waarschijnlijk omdat het een wii game is euw ik wist niet dat het om een wii game ging? xD
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 547 weergaven
Mijn eerste Photoshop creatie staat in mijn signature. Ik hoor graag reacties.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 719 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32323.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32619.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 887 weergaven
Over die waarschuwng, DukeN heeft een keer gezegt dat hij hem weg zou halen!! :peace: :friends: :police:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 911 weergaven
Hallo Allemaal, Ik ben opzoek naar (als mogelijk) alle seizoenen van de serie 24. In het formaat DivX. Nu kan ik die wel vinden, maar niet de bijbehorende Nederlandse ondertitels. Heeft iemand de goede ondertitels voor deze serie. Concreet: Ondertitels die synchroon lopen met de bepaalde DivX filmpjes. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! O0 Alvast Bedankt!!
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 557 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38885.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 795 weergaven
Ik heb hem in elkaar laten zetten door mijn buurman. Dus het is geen systeem die je uit de winkel kan kopen. En waar kun je zien op hij op ON staat in de BIOS??
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 539 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39403.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 412 weergaven
De database van Battlefield heroes is zoals je mischien al weet gehackt door lulzsec en ik heb ff rond gekeken en er zijn nog al wat duken members die erin staan waarvan hun wachtwoord nogsteeds hetzelfde zijn... zoals dit account van pctje -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mvg, marcelvn
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Cold Light of Day Will (“Henry Cavill”) is op weg naar Spanje om tijd door te brengen met zijn familie. Zijn leven staat echter op z’n kop nadat blijkt dat z’n familie ontvoert is en dat zijn vader (“Bruce Willis”) een undercover [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,