Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 913 weergaven
ik kwam deze net tegen: http://gallery.live.com/liveItemDetail.aspx?li=fc0ceff6-e08c-4777-8121-467a0ffb2e59&bt=1&pl=1 gewoon gratis, een windows gadget. best makkelijk, vind ik zelf
Laatste reactie door Marciej123, -
GTR Evolution
door gamertje- 1 reactie
- 913 weergaven
Hoi mensen, Ik zit op me vaders pc en wil GTR Evolution downloaden Het moet een veilige zijn want vorige keer moest de pc weg wegens virus kan iemand me een veilige site geven waar ik hem direct kan downloaden zonder via limwire ofzo Alvast bedankt
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 913 weergaven
leuk en nu ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 913 weergaven
Kan iemand mij aub helpen? Ik krijg geen enkel spel op mijn DS gezet. Leuker is anders. :'(
Laatste reactie door pepsi, -
VERPLAATST: Weeral probleem!! Krijg rode lijn op mijn bureaublad als ik mijn laptop opstart!
door Fredpascal- 0 reacties
- 913 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27175.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 913 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Full Members Only. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39196.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 913 weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – NAC Breda Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vanavond om 20:45 uur neemt PEC Zwolle het in eigen huis op tegen NAC Breda. Bij NAC Breda weten ze eindelijk weer wat winnen is. De ploeg begon dit seizoen zeer zwak en even leek het erop dat de club uit Breda rekening moest houden met degradatievoetbal, maar na twee zeer mooie overwinningen is die vrees weer even weg. Zo won NAC twee weken geleden met 5-1 op bezoek bij Roda JC en werd in eigen huis AZ helemaal van de mat geveegd (3-0). Het elftal van Gudelj had deze week ook nog bekervoetba…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 913 weergaven
Dag, Wie oooooo wie kan me helpen aan een invite... :-\ had niet gedacht dat het zo moeilijk was om een invite te krijgen.. :-[ is er iemand die me met een invite blij kan maken !! .... als ik ze krijg, dan ga ik anderen ook blij maken maruecoss (at)hotmail.com
Laatste reactie door hatim78, -
- 0 reacties
- 912 weergaven
haha. WC ALLIGATOR :-\
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 912 weergaven
Dit is een nieuwe release van Populaire Frankrijk, 1958. De 21-jarige, beeldschone Rose Pamphyle is verloofd en lijkt voorbestemd voor een zorgeloos maar saai huisvrouwenbestaan. Ze weigert zich hier echter bij neer te leggen en reist af naar het Normandische Lisieux voor een sollicitatiegesprek bij een verzekeringsmaatschappij. Het gesprek met [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 3 reacties
- 912 weergaven
goedenavond, ik heb een nieuw computer nodig rond de 400 - 500 euro. ik weet niet of jullie me hiermee kunnen helpen. ik weet namelijk niets van computers af. ik wil dus een goeie computer. ik heb thuis ook een studio liggen waarmee ik liedjes maak, met zelf geschreven teksten. ik heb dus een goede computer nodig voor een goede studio. als jullie me kunnen helpen ermee zla ik echt er blij mee zijn. mvg, thijs
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 912 weergaven
De download is nieuw van End of Watch Taylor en Zavala zijn twee jonge politieagenten en goede vrienden, die patrouilleren in de ruigste straten van South Central Los Angeles. De agenten leggen dagelijks hun leven in de waagschaal en worden geconfronteerd met hun huwelijk, liefde, vaderschap en de realiteit van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 912 weergaven
Hey, Ik heb een probleempje met LOTR:BFME2. Als ik het online wil spelen, komt er een melding dat er updates zijn. Ik klik daar op OK en dan komt er een melding dat ik administrator moet zijn om de patch ze installeren.. Maar dat ben ik al. Als ik dan handmatig de patch download en installeer, blijft de eerste melding maar komen. Alvast bedankt, Markey54
Laatste reactie door Markey54, -
- 0 reacties
- 912 weergaven
wie weet een serial voor deze sims? Of weet iemand hoe en waar je hem kan downloaden?
Laatste reactie door Meliissaa, -
- 0 reacties
- 911 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Peer-2-Peer. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27383.msg113788#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 911 weergaven
[table][th] Live: Go Ahead Eagles – Cambuur Leeuwarden Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste Eredivisiewedstrijd begint dit weekend met Go Ahead Eagles tegen Cambuur Leeuwarden. Beide clubs werden voorafgaand aan dit seizoen gezien als degradatiekandidaten, maar niets is momenteel minder waar. Zo staat Cambuur op een keurige achtste plek, wat zelfs goed is voor de play-offs om Europees voetbal. GAE staat momenteel tiende met hetzelfde aantal punten: acht uit zes duels. Het doelsaldo is echter wat minder, maar dit is natuurlijk zeker geen schande voor de ploeg …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 911 weergaven
in sopcast zelf kun je ook kanalen vinden, maar geen nederlandse...
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 910 weergaven
Carrier Command Gaea Mission-SKIDROW Carrier Command Gaea Mission-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Carrier.Command.Gaea.Mission-SKIDROW Releasedatum: 27.09.2012 Retail Datum: 30-09-2012 Bestandsnaam: Carrier.Command.Gaea.Mission-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 3,3 GB Genre: Actie Uitgever: Mastertronic Plus Ontwikkelaar: Bohemen Bescherming: N / A Op de markt Beschrijving Het spel verhaal gaat over een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 910 weergaven
Wtf. Zo snel? Getikt Ik heb record ;D Wel niet veel maar mijn hoogste ;D
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 910 weergaven
Deze release is nieuw van Twilight Broken Hearts Robert Pattinson en Kristen Stewart zijn twee van de meest begeerde Hollywood-sterren! Door hun rollen in de grote populaire Twilight Saga zijn ze beiden super-sterren! Het is echter niet alleen hun ‘screen passion’, maar ook hun ‘off screen’ romantiek welke de hele [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 910 weergaven
Dans la Maison Een Franse leraar raakt ontmoedigd door het ingeleverde huiswerk van zijn nieuwe leerlingen, op het werk van één leerling na. Deze leerling verkiest een onopvallende plek achterin het klaslokaal, maar hij heeft een scherp gevoel voor observatie en heeft voyeuristische neigingen. Hij wordt door de leraar aangemoedigd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 910 weergaven
nog iemand interesse in een demonoid invite mail me dan teus_hendriksen(at)hotmail(dot)com mod: e-mail aangepast tegen spambots
Laatste reactie door teusjuh, -
- 0 reacties
- 910 weergaven
" Denk dat het "toeslaan" van virussen wel mee valt als je even geen virusscanner hebt. Als je verder niet online bent lijkt het me sowieso geen probleem als je even geen virusscanner hebt. een anti-virus programma zorgt ervoor dat de virus ''gevangen'' worden maar als je dan het anti-virus programma verwijdert kunnen ze ''toeslaan''
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 910 weergaven
heb er nog meer maar die komen later
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Hoi Silvan , Welkom op het forum ! Muziek downloaden ? Misschien moet je is Limewire proberen! O0
Laatste reactie door Niels.,