Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 850 weergaven
Hallo iedereen, Ik heb nu als videokaart de 3450 256 MB, maar over een jaar wil ik graag een andere, daarom heb ik een paar vragen. 1) Is de 3450 256 MB een AGP of PCI kaart? 2) Waarmee is de 3450 256 MB met een NVidia te vergelijken? 3) Is een NVidia Geforce 7600 GT 256 MB een AGP of PCI kaart? 4) Wat is een goede videokaart voor ongeveer €200,00, waarmee je de nieuwste spellen goed mee kan spelen? Misschien een 4850 of 4870 512 MB of 1024 MB? Ik hoop dat jullie antwoord weten op deze vragen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Robbert, -
- 1 reactie
- 850 weergaven
nice!
Laatste reactie door use4all, -
- 0 reacties
- 849 weergaven
Wtf. Zo snel? Getikt Ik heb record ;D Wel niet veel maar mijn hoogste ;D
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 849 weergaven
2008-12-14 19:05:39 ----A---- C:\WINNT\System32\cdrtc.dll 2008-12-14 19:05:39 ----A---- C:\WINNT\System32\cdral.dll 2008-12-14 19:05:32 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpns.dll 2008-12-14 19:05:29 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpasf.dll 2008-12-14 19:05:29 ----A---- C:\WINNT\System32\wmerror.dll 2008-12-14 19:05:28 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpshell.dll 2008-12-14 19:05:28 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpdxm.dll 2008-12-14 19:05:28 ----A---- C:\WINNT\System32\asferror.dll 2008-12-14 19:05:26 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpui.dll 2008-12-14 19:05:26 ----A---- C:\WINNT\System32\wmploc.dll 2008-12-14 19:05:26 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpcore.dll 2008-12-14 19:05:2…
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 849 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39697.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 849 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29547.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 849 weergaven
Ik heb GTA IV voor de PC!! #JOEPIE# //modbreak: Smileybom en eigenlijk ook in het verkeerde topic geplaatst. Pas er voortaan even mee op. Zie huisregels. Bij tweede keer waarschuwing.
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 849 weergaven
Hee, ik heb een probleem met utorrent want mijn computer kan geen verbinding vinden ofzo. Als ik die test doe krijg ik zo'n site met een kruis. Ik heb al geprobeert om iets te downloaden maar hij blijft op 0.0 staan. Weet iemand wat ik moet doen??? Later
Laatste reactie door Bapao11, -
Re: World of Warcraft Gratis Spelen
door Gast pietklaasjansen- 0 reacties
- 849 weergaven
[spam]
-
- 0 reacties
- 848 weergaven
weet iemand voor de moment een goede site om ds games gratis af te halen??? alvast bedankt
Laatste reactie door treegje, -
- 0 reacties
- 847 weergaven
Deze release is nieuw van Twilight Broken Hearts Robert Pattinson en Kristen Stewart zijn twee van de meest begeerde Hollywood-sterren! Door hun rollen in de grote populaire Twilight Saga zijn ze beiden super-sterren! Het is echter niet alleen hun ‘screen passion’, maar ook hun ‘off screen’ romantiek welke de hele [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 847 weergaven
Swchwrm Een jongen wil graag schrijver worden. Hij wil dit echter aan niemand vertellen en daarom gebruikt hij de naam Swchwrm. De jongen schrijft over zijn opa en de koningin. Regie: Froukje Tan Met: Georgina Verbaan, Hans Dagelet, René van ‘t Hof Download / Torrent / NZB – NL Subs [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 847 weergaven
hmm.... *even test of hij het niet meer doet* Edit: Hij telt niet meer!
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 846 weergaven
Unieke download van Golden Winter NEDERLANDS ONDERTITELD. Vlak voor Kerst vind Oliver een nest met Golden Retriever puppies, maar van hun moeder is geen spoor. Hij gaat naar haar op zoek om ze samen te brengen voor Kerst. Tijdens zijn zoektocht kan hij de hulp van de puppies echter goed [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 846 weergaven
Hallo, ik probeer al gedurende meerdere weken mijn Wii met het internet te verbinden. Het is draadloos. Bij mijn psp lukt het wel. Ik krijg een foutmelding (nl fout 51330). Ik heb gezien dat het een WEP-fout is. Ik heb de WEP-code ingevuld, maar het is toch HEX Key entry method en geen ASCII. Ik vul dit zo in: XXXXXXXXXX. (dus 10 cijfers/letters) Alvast bedankt.
Laatste reactie door arnem10, -
GTR Evolution
door gamertje- 1 reactie
- 846 weergaven
Hoi mensen, Ik zit op me vaders pc en wil GTR Evolution downloaden Het moet een veilige zijn want vorige keer moest de pc weg wegens virus kan iemand me een veilige site geven waar ik hem direct kan downloaden zonder via limwire ofzo Alvast bedankt
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 846 weergaven
http://video.msn.com/video.aspx?mkt=nl-NL&vid=927a47f5-4f2b-4362-8f4d-1f773b852f48
Laatste reactie door Marciej123, -
Cd Branden?
door Deeeemy- 2 reacties
- 846 weergaven
Hallo, Mijn zus vroeg hoe ze een cd met muziek kan maken, maar ik zet nooit muziek op een cd. Dus weet iemand een brand programma? Greetz. :peace:
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 846 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Our Idiot Brother Drie zussen hebben hun ogenschijnlijk goed voor elkaar. Hun lanterfantende hippiebroer (“Paul Rudd”) is hun een doorn in het oog. Toch heeft hij wellicht meer wijsheid in pacht dan je zou denken. Regie: Jesse Peretz Met: Paul Rudd, Elizabeth Banks, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 846 weergaven
Yeaaaah thnx man!!.. Post Merge: juni 25, 2009, 11:49:01 am nou nog een crack erbij? Post Merge: juni 25, 2009, 03:21:40 pm nou nog een crack erbij? enig idee wanneer die komt?
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 846 weergaven
Vet, maar misschien een beetje goedkopp :lies: :lies: :biggun: :guns: :stupid: :irule: :duken:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 846 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29323.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 846 weergaven
Gevonden Milo De tienjarige Milo leidt aan een genetische afwijking maar zelf weet hij dit niet. Zijn ouders houden hem het liefst zo veel mogelijk verborgen. Na een mislukte ontvoering moeten Milo en zijn ouders leren omgaan met de imperfecties in het leven. Regie: Berend Boorsma, Roel Boorsma Met: Stuart [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 845 weergaven
kan iemand mij aub helpen? ik snap er helemaal niks van. Ik wil bijvoorbeeld een spel downloaden. maar wat bedoelen jullie met : op je microSD kaart plakken? dat ding heb ik geeneens ??? Of is dat dat ding die ik in het gaatje steed waar je anders je andere spellen insteek?? en er staat als ik een spel download: free mirror #1 free mirror #2 free mirror #3 Welke moet ik dan kiezen? en moet ik Free daarna kiezen of Premium? en WAAR moet k dan spel dan plakken? bij de verwisselbare schijf? En als ik een spel heb gedownload krijg ik weer een ander programma namelijk: CAM UnZip ??? daar staat van allerlei dingen in.. wat moet ik daame?? wil iemand me AUB helpe…
Laatste reactie door sopppp, -
Re: voorstellen
door Vico- 0 reacties
- 845 weergaven
Je moet nu hier niet discussiëren oven waarom dat hij een Spam Plaats leuk vind. Het is trouwens nog altijd een voorstel topic. Een mod kan DEZE bericht en de die van Sander verwijderen vind ik.
Laatste reactie door Vico,