Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 764 weergaven
. Song for Marion Marion zingt met veel plezier in een koor. Haar nukkige man Arthur vindt het echter maar niets. Als Marion’s gezondheid ernstig verslechtert vraagt zij Arthur om haar plek in het koor over te nemen. Arthur gaat schoorvoetend akkoord. Regie: Paul Andrew Williams Met: Vanessa Redgrave, Gemma [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 764 weergaven
Maak hier even een eigen topic voor;)
Laatste reactie door Thijs, -
- 2 reacties
- 764 weergaven
mensen ik heb ff snelf hulp nodig. ik heb net MCafee gekocht via internet en nu moet ik een mail krijgen maar ik kan mijn fucking mail box niet open en ik moet dringen naar mijn mails gvd !!!!!!!!! weet iemand wat ik kan doen
Laatste reactie door HenkGameVids, -
- 0 reacties
- 764 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29547.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 764 weergaven
Ik vind je toch niet echt een bikkel als je op een zaterdagavond/nacht nog achter je pc zit Dan heb je toch wel wat beters te doen, zoals bier drinken & bier drinken ;D
Laatste reactie door WuLLe, -
- 0 reacties
- 764 weergaven
<?php include("langsettings.php"); // Requests allowed only from localhost extract($_POST); extract($_SERVER); $host = "127.0.0.1"; $timeout = "1"; if ($REMOTE_ADDR) { if ($REMOTE_ADDR != $host) { echo "<p><h2> FORBIDDEN FOR CLIENT $REMOTE_ADDR <h2></p>"; exit; } } ?> <html> <head> <meta name="author" content="Pascal Beij"> <link href="xampp.css" rel="stylesheet" type="text/css"> <title></title> </head> <body> <p> <h1><?=$TEXT['phonebook-head']?></h1> <i>(Requests allowed from localhost only)</i><br/&…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 764 weergaven
Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW Releasedatum: 09/19/2012 Bestandsnaam: Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW.rar Bron: DVD Grootte: 1,4 GB Genre: Extreme Sports Critici: 6,0 Uitgegeven door: Activision Ontwikkeld door: Robomodo Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
Fallout 3 PC
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 764 weergaven
Ik heb fallout 3 gedownload voor de PC(http://thepiratebay.org/torrent/4475785/Fallout_3_Full-Rip_Skullptura) en ik wil die graag installeren, er staat de ik als ik Vista heb UAC uit moet schakelen, wat is dit? Er staat ook dat ik setup.bat moet installeren, maar die is opeens verdwenen. Weet iemand hoe dit kan? Bvd.
-
- 0 reacties
- 763 weergaven
Carrier Command Gaea Mission-SKIDROW Carrier Command Gaea Mission-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Carrier.Command.Gaea.Mission-SKIDROW Releasedatum: 27.09.2012 Retail Datum: 30-09-2012 Bestandsnaam: Carrier.Command.Gaea.Mission-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 3,3 GB Genre: Actie Uitgever: Mastertronic Plus Ontwikkelaar: Bohemen Bescherming: N / A Op de markt Beschrijving Het spel verhaal gaat over een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 763 weergaven
Dit topic is verplaatst naar http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/board,18.0. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31504.msg154770#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 763 weergaven
Sorry heb hem al gevonden
Laatste reactie door njitram, -
Het woorden topic
door niro- 0 reacties
- 763 weergaven
heb jij een woord waar je echt hard om moet lachen of een woord waarom je moet huilen. post het hier. ( dit topic bestaat toch nog niet he? :ziek2: )
Laatste reactie door niro, -
- 0 reacties
- 763 weergaven
Trailer voor thriller Sleepless Night Hieronder vind je de trailer voor de thriller Sleepless Night (Nuite Blanche), geregisseerd door Frédéric Jardin. De film, die het uitstekend deed op de festivals, gaat over een gecompromitteerde agent die een vreselijke nacht tegemoet gaat in een Franse nachtclub waar hij zijn gekidnapte zoon [...] Het volledige artikel bekijken
Beste experts, Is onderstaand genoeg voor internetten, office, games, video en foto bewerken. =1]http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?product[199055]=1 Groet, Willem
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
kan iemand mij aub helpen? ik snap er helemaal niks van. Ik wil bijvoorbeeld een spel downloaden. maar wat bedoelen jullie met : op je microSD kaart plakken? dat ding heb ik geeneens ??? Of is dat dat ding die ik in het gaatje steed waar je anders je andere spellen insteek?? en er staat als ik een spel download: free mirror #1 free mirror #2 free mirror #3 Welke moet ik dan kiezen? en moet ik Free daarna kiezen of Premium? en WAAR moet k dan spel dan plakken? bij de verwisselbare schijf? En als ik een spel heb gedownload krijg ik weer een ander programma namelijk: CAM UnZip ??? daar staat van allerlei dingen in.. wat moet ik daame?? wil iemand me AUB helpe…
Laatste reactie door sopppp, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
Weet iemand waarom het zo druk is op het forum? Kan men niet even lekker genieten van t weer? Dan kan ik weer eens alle berichten lezen
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 762 weergaven
Als je Virtual DJ hebt moet je wel automix aanzetten Ja ik heb Virtual DJ, maar waar kan ik die automix knop vinden???
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32638.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Re: azeurus vuze vraag
door Gast boone89- 0 reacties
- 762 weergaven
-
- 0 reacties
- 762 weergaven
Rise of the Guardians – Gratis special Bekijk nu deze gratis special van Rise of the Guardians. In deze special zie je een aantal interviews met acteurs. De film is in de originele versie te huur onder de titel Rise of the Guardians en in het Nederlands onder De Vijf [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 761 weergaven
Iemand???
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
zou niet weten moet je ff op www.12game.com kijken
Laatste reactie door boardunit, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
Voor single player ? http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_call_of_duty_4.shtml
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Our Idiot Brother Drie zussen hebben hun ogenschijnlijk goed voor elkaar. Hun lanterfantende hippiebroer (“Paul Rudd”) is hun een doorn in het oog. Toch heeft hij wellicht meer wijsheid in pacht dan je zou denken. Regie: Jesse Peretz Met: Paul Rudd, Elizabeth Banks, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,