Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 782 weergaven
hoi, ik heb ook een memor32 kaart voor de ps2. heb ook de firmwire erop gezet en de spellen op dvd-r gebrand maar krijg ook nog steeds een zwart beeld. r2 inhouden helpt ook niet. iemand rade me aan om ESR beta 9b erbij te zetten maar mijn pc erkent de memor kaart 32 niet. ik heb de spellen ook eerst van te voren gepatcht. maar krijg de spellen niet aan het draaien. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door garfield24, -
gta 4 downloaden
door gkeeee- 1 reactie
- 782 weergaven
weet iemand mesgien waar ik gta 4 veilig kan downloaden??
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 782 weergaven
LP Sense UI v1.0 Android-P2P LP Sense UI v1.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Releasedatum: 07-06-2012 Bestandsnaam: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Grootte: 11 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving Deze nieuwe versie LP Sense UI, nu op Google te spelen. Dit is de snelste en de beste kloon [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 782 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Our Idiot Brother Drie zussen hebben hun ogenschijnlijk goed voor elkaar. Hun lanterfantende hippiebroer (“Paul Rudd”) is hun een doorn in het oog. Toch heeft hij wellicht meer wijsheid in pacht dan je zou denken. Regie: Jesse Peretz Met: Paul Rudd, Elizabeth Banks, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 782 weergaven
hoi, ik ben gestopt met utorrent en ga nu azureus/vuze gebruiken . maar hij heeft nu poorten veranderd. hoe kan ik dat terugdraaien. en waarom veranderen ze de poorten? daar heb ik niet echt verstand van.
Laatste reactie door esther94, -
- 0 reacties
- 781 weergaven
kan iemand mij aub helpen? ik snap er helemaal niks van. Ik wil bijvoorbeeld een spel downloaden. maar wat bedoelen jullie met : op je microSD kaart plakken? dat ding heb ik geeneens ??? Of is dat dat ding die ik in het gaatje steed waar je anders je andere spellen insteek?? en er staat als ik een spel download: free mirror #1 free mirror #2 free mirror #3 Welke moet ik dan kiezen? en moet ik Free daarna kiezen of Premium? en WAAR moet k dan spel dan plakken? bij de verwisselbare schijf? En als ik een spel heb gedownload krijg ik weer een ander programma namelijk: CAM UnZip ??? daar staat van allerlei dingen in.. wat moet ik daame?? wil iemand me AUB helpe…
Laatste reactie door sopppp, -
- 0 reacties
- 781 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37791.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 781 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van De krekel Deze film bestaat uit zeven verschillende verhaaltjes voor kleuters vanaf drie jaar. De verhaaltjes gaan over een krekel die avonturen beleeft met de andere insecten, vogels en andere dieren. Regie: Zdenek Miler Met: (Series Cast [1]) Antonín Jedlicka Torrent – Download [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 781 weergaven
Hoe kan je beeldscherm op gaan? zitten er dan batterijtjes in bij jouw
Laatste reactie door Jeroen, -
GEZOCHT: Palette Cad
door Gast TBP- 1 reactie
- 781 weergaven
Hallo allemaal, Wie kan mij helpen aan PaletteCAD (http://www.palettecad.info/). Zou super zijn als jullie mij eraan weten te helpen! Dank alvast!! Gr Joost
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 780 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Good Neighbours Is het wel veilig om bij de buren suiker te gaan lenen? 1995. In Canada woedt een bittere taalstrijd. Québec moet zich in een referendum uitspreken over een eventuele afsplitsing. In Notre-Dame-de-Grâce, een vervallen en fanatiek Franstalige buurt van Montréal, wonen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 780 weergaven
Hoeveel mensen hebben dat bestand gedownload?
Laatste reactie door lusde, -
Adaox-Designs
door Gast Advertiser- 0 reacties
- 780 weergaven
/mod: spam. Voor serieuze reclame op DukeN.nl contact opnemen met info@duken.nl
-
- 0 reacties
- 779 weergaven
Wtf. Zo snel? Getikt Ik heb record ;D Wel niet veel maar mijn hoogste ;D
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 779 weergaven
Dans la Maison Een Franse leraar raakt ontmoedigd door het ingeleverde huiswerk van zijn nieuwe leerlingen, op het werk van één leerling na. Deze leerling verkiest een onopvallende plek achterin het klaslokaal, maar hij heeft een scherp gevoel voor observatie en heeft voyeuristische neigingen. Hij wordt door de leraar aangemoedigd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 779 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25857.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 779 weergaven
Dit is een nieuwe release van Seven Psychopaths Marty’s grote droom is om zijn scenario van de film Seven Psychopaths te voltooien. Zijn vrienden Billy en Hans stelen een hond van de gewelddadige gangster Charlie. Dit levert Marty de nodige inspiratie op, zo lang hij het maar overleeft. Regie: Martin [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 779 weergaven
Hallo, Ik heb GTA IV gedownload maar kan hem dus niet opstarten omdat hij geactiveerd moet worden. Ik van alles geprobeerd zoals; paul.dll in offlineactivation-map gegooid en dan op deze manier offlineactivation.exe te starten maar dan geeft die een foutmelding dat de wrapper version van securom te oud is. Toen heb ik op internet gezocht naar andere cracks maar ik kom er niet uit! Kan iemand mij helpen hoe ik het moet doen? Bestaat er een crack die ik kan uitpakken en rechtstreeks kan kopieren? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Alvast bedankt!
Laatste reactie door soepkipp, -
- 0 reacties
- 779 weergaven
hmm.... *even test of hij het niet meer doet* Edit: Hij telt niet meer!
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 778 weergaven
in het menu links boven in sysoption, moet je default resten op on zetten. als je dan in een spel zit moet je op A B X Y L R tegelijk drukken klaar:P
Laatste reactie door jobias, -
Re: World of Warcraft Gratis Spelen
door Gast pietklaasjansen- 0 reacties
- 778 weergaven
[spam]
-
- 0 reacties
- 778 weergaven
VERRAAD!!!!!!! :police:
Laatste reactie door eagledust, -
- 2 reacties
- 777 weergaven
zullen we maar weer eens ONtopic gaan praten ?
Laatste reactie door Oxside, -
whaha mooi zo Ook welkom names mij !
Laatste reactie door Niels., -
PS3 ombouwen
door TamSz- 0 reacties
- 777 weergaven
Heej allemaal, ik heb een playstation 3 die ik graag om wil bouwen, alleen staat er nu de versie 3.50 op. Weet iemand hoe ik hem met deze versie om kan bouwen? Gr. Tamara
Laatste reactie door TamSz,