Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Windows XP Prof 32bit NL
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 813 weergaven
Is dit de goede: http://thepiratebay.org/torrent/4279422/Windows_xp_pro_corp_sp3_Nl_nl_dutch_Nederlands Is dit de volle versie? Als jullie een betere vinden post het me... Hij MOET Nederlands zijn. Bedankt. ;D Post Merge: februari 15, 2009, 04:02:46 pm Iemand? Is dit een goede 32 Bit windows xp prof? Als dat niet zo is, zouden jullie me willen helpen met het zoeken naar een goede? (in het nederlands) BVD
-
- 0 reacties
- 813 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38330.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 813 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37473.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 813 weergaven
Ik ben ook zo lang op zoek naar een code. Als iemand er een heeft.. ik ben je eeuwig dankbaar. dirtysilly@gmail.com
Laatste reactie door dirtysilly, -
- 0 reacties
- 812 weergaven
Unieke download van Golden Winter NEDERLANDS ONDERTITELD. Vlak voor Kerst vind Oliver een nest met Golden Retriever puppies, maar van hun moeder is geen spoor. Hij gaat naar haar op zoek om ze samen te brengen voor Kerst. Tijdens zijn zoektocht kan hij de hulp van de puppies echter goed [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 812 weergaven
ik kwam deze net tegen: http://gallery.live.com/liveItemDetail.aspx?li=fc0ceff6-e08c-4777-8121-467a0ffb2e59&bt=1&pl=1 gewoon gratis, een windows gadget. best makkelijk, vind ik zelf
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 812 weergaven
ik heb vandaag dan eindelijk een sticky gehaald voor me WII maar die werkte niet goed dus ik een router halen maar als nog lukt het niet. zodra me WII de verbinding gaat testen krijg ik steeds een foutmelding dat me WII geen verbinding maakt, deze fout code staat er bij 52031. de router die ik vandaag heb gekocht heb ik aangesloten op een andere router
Laatste reactie door kaasbroodje, -
SERIAL voor fm09
door .Wouter.- 0 reacties
- 812 weergaven
ik heb bijna overal gezocht (zover ik weet) maar ik kan het nergens vinden zouden jullie een serial hebben bedankt
Laatste reactie door .Wouter., -
goede torrentsite
door xkissie- 1 reactie
- 812 weergaven
misschien is het voor vele een bekende site kijk er maar eens rond!
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 812 weergaven
De download is nieuw van End of Watch Taylor en Zavala zijn twee jonge politieagenten en goede vrienden, die patrouilleren in de ruigste straten van South Central Los Angeles. De agenten leggen dagelijks hun leven in de waagschaal en worden geconfronteerd met hun huwelijk, liefde, vaderschap en de realiteit van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 812 weergaven
Gevonden Milo De tienjarige Milo leidt aan een genetische afwijking maar zelf weet hij dit niet. Zijn ouders houden hem het liefst zo veel mogelijk verborgen. Na een mislukte ontvoering moeten Milo en zijn ouders leren omgaan met de imperfecties in het leven. Regie: Berend Boorsma, Roel Boorsma Met: Stuart [...] Het volledige artikel bekijken
Re: voorstellen
door Vico- 0 reacties
- 811 weergaven
Je moet nu hier niet discussiëren oven waarom dat hij een Spam Plaats leuk vind. Het is trouwens nog altijd een voorstel topic. Een mod kan DEZE bericht en de die van Sander verwijderen vind ik.
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 811 weergaven
Kan je er nu wel in als je hem illegaal hebt?
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 0 reacties
- 811 weergaven
iCam – Webcam Video Streaming v1 5-AnDrOiD-P2P ICAM – Webcam Video Streaming v1 5-Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ICAM – Webcam Video Streaming v1 5-Android-P2P Release Date: 05/17/2012 Bestandsnaam: ICAM – Webcam Video Streaming v1 5-AnDrOiD.apk Maat: 131,98 kB Type: Android release Beschrijving ICAM stelt u in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 811 weergaven
Unieke download van Beasts of the Southern Wild Beasts of the Southern Wild is de schitterende debuutfilm van regisseur Benh Zeitlin. Het verhaal speelt zich af in een moerasgebied aan de kust ten zuiden van Louisiana dat bekend staat als ‘de Badkuip’. Hier woont de zesjarige Hushpuppy samen met haar [...] Het volledige artikel bekijken
sleur het dan met winrar naar het schijfstation
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 811 weergaven
Ik bedoel deel 2 van 2009, niet deel 1. Post Merge: mei 19, 2009, 03:27:20 pm Ik bedoel deel 2 van 2009, niet deel 1.
Laatste reactie door jhf1, -
- 0 reacties
- 811 weergaven
Hoi kan je die invite naar mij sturen via PM? ik zie geen envelopje bij jouw () Mijn dank is groot O0 Oja ik ben een blijvertje
Laatste reactie door Foxhound, -
- 0 reacties
- 811 weergaven
Yeaaaah thnx man!!.. Post Merge: juni 25, 2009, 11:49:01 am nou nog een crack erbij? Post Merge: juni 25, 2009, 03:21:40 pm nou nog een crack erbij? enig idee wanneer die komt?
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 811 weergaven
Heb je al een crack gebruikt?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 811 weergaven
wrom heb je weggegeven :-[
Laatste reactie door blackburn, -
- 0 reacties
- 811 weergaven
profiel is niet zichtbaar voor iedereen :S je moet ingelogd zijn op hyves.. Meer niet doet het nog steeds niet... Bij mij wel gewoon (en ik ben geen vrienden met haar) oow.. Misschien omdat iemand die ik ken wel vrienden met haar is
Laatste reactie door Farid., -
Spotnet openen?
door Bekende1- 0 reacties
- 810 weergaven
Op een of andere manier lukt het maar niet op de SpotNet films te openen. De database wordt ingelezen (zonder foutmelding), maar wanneer ik dan een film wil aankiezen, loopt het Spotnet vast. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
Laatste reactie door Bekende1, -
- 0 reacties
- 810 weergaven
hey, ik zou graag een beetje willen leren video te editten en dus heb ik adobe after effects gedownd, maar ik begrijp er niet veel van heeft iemand een goede site waat goede tutorials op staan (liefst NL)
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 0 reacties
- 810 weergaven
Hallo, ik probeer al gedurende meerdere weken mijn Wii met het internet te verbinden. Het is draadloos. Bij mijn psp lukt het wel. Ik krijg een foutmelding (nl fout 51330). Ik heb gezien dat het een WEP-fout is. Ik heb de WEP-code ingevuld, maar het is toch HEX Key entry method en geen ASCII. Ik vul dit zo in: XXXXXXXXXX. (dus 10 cijfers/letters) Alvast bedankt.
Laatste reactie door arnem10,