Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
PS3 ombouwen
door TamSz- 0 reacties
- 851 weergaven
Heej allemaal, ik heb een playstation 3 die ik graag om wil bouwen, alleen staat er nu de versie 3.50 op. Weet iemand hoe ik hem met deze versie om kan bouwen? Gr. Tamara
Laatste reactie door TamSz, -
- 0 reacties
- 850 weergaven
haha xD .. ja man .. South Park en Gay Program (A) en.. dat ene :police: :police:
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 850 weergaven
Iemand???
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 850 weergaven
Haha, ik ging vorige week toen ik alleen thuis was om kwart over 12 ofzo nog een eitje bakken Das best lekker ;D
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 850 weergaven
Far Cry 3-RELOADED Far Cry 3-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Far.Cry.3-RELOADED Releasedatum: 28 november 2012 Retail Datum: 29 november 2012 Bestandsnaam: Far.Cry.3-Team Bron: N / A Grootte: 9,5 GB Genre: Shooter, Open World Critici: 91/100 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Montreal Op de markt Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 850 weergaven
Unieke download van Great Expectations De arme weesjongen Pip krijgt via een onbekende weldoener een leven van luxe en welvaart. Ondanks dat lukt het hem niet om zijn jeugdliefde voor zich te winnen. Regie: Mike Newell Met: Ralph Fiennes, Helena Bonham Carter, Jeremy Irvine, Holly Grainger, Robbie Coltrane, Sally Hawkins, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 850 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van De krekel Deze film bestaat uit zeven verschillende verhaaltjes voor kleuters vanaf drie jaar. De verhaaltjes gaan over een krekel die avonturen beleeft met de andere insecten, vogels en andere dieren. Regie: Zdenek Miler Met: (Series Cast [1]) Antonín Jedlicka Torrent – Download [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 850 weergaven
heeft xsnews ook ssl?
-
- 0 reacties
- 850 weergaven
chill, kan je het ook voor mij doen??
Laatste reactie door rick1991, -
- 0 reacties
- 849 weergaven
@ robertoow: bedankt voor de raad, maar nu vind ik die Carlos Cojones hier toch wel niet zeker! Ben je zeker dat die hier tussen staat :redface:
Laatste reactie door crypt, -
GEZOCHT: Palette Cad
door Gast TBP- 1 reactie
- 849 weergaven
Hallo allemaal, Wie kan mij helpen aan PaletteCAD (http://www.palettecad.info/). Zou super zijn als jullie mij eraan weten te helpen! Dank alvast!! Gr Joost
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 848 weergaven
ik heb vandaag dan eindelijk een sticky gehaald voor me WII maar die werkte niet goed dus ik een router halen maar als nog lukt het niet. zodra me WII de verbinding gaat testen krijg ik steeds een foutmelding dat me WII geen verbinding maakt, deze fout code staat er bij 52031. de router die ik vandaag heb gekocht heb ik aangesloten op een andere router
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 6 reacties
- 848 weergaven
Heey, Ik vroeg me af of ik ook met zijn 2en de missie van cod mw2 kon doen, als een vriend van me een xbox controller meeneemt?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 848 weergaven
" Denk dat het "toeslaan" van virussen wel mee valt als je even geen virusscanner hebt. Als je verder niet online bent lijkt het me sowieso geen probleem als je even geen virusscanner hebt. een anti-virus programma zorgt ervoor dat de virus ''gevangen'' worden maar als je dan het anti-virus programma verwijdert kunnen ze ''toeslaan''
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 848 weergaven
Tien foto’s en tv-spotje The Avengers Walt Disney blijft met afbeeldingen strooien uit The Avengers van Marvel Studios. Hieronder zie je wederom tien nieuwe afbeeldingen uit de superheldenfilm van regisseur Joss Whedon. De veelbesproken film gaat in Nederland een week (26 april) eerder in première dan in de States, waar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 847 weergaven
hoi, ik heb ook een memor32 kaart voor de ps2. heb ook de firmwire erop gezet en de spellen op dvd-r gebrand maar krijg ook nog steeds een zwart beeld. r2 inhouden helpt ook niet. iemand rade me aan om ESR beta 9b erbij te zetten maar mijn pc erkent de memor kaart 32 niet. ik heb de spellen ook eerst van te voren gepatcht. maar krijg de spellen niet aan het draaien. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door garfield24, -
- 0 reacties
- 847 weergaven
niels, ik heb nu dat ik dronken word! moet ik echt 35 minuter naar die herrie luisteren?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 846 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38501.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 846 weergaven
Hoe groot is jouw dvd?? Kan me moeilijk voor stellen dat de film aladin namelijk 4.7 GB is
Laatste reactie door marielle_bell, -
- 0 reacties
- 846 weergaven
Je moet niet het utorrent bestandje aanklikken. Klik in utorrent met rechtermuisknop op deze torrent en klik op "bijbehorende map openen". Als je niet weet wat je met deze bestanden moet doen hier even posten welke extensies deze bestanden hebben.
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 846 weergaven
Kan je er nu wel in als je hem illegaal hebt?
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 0 reacties
- 846 weergaven
dat is ook een goede site ja;)
Laatste reactie door Wous, -
Re: systeem ram
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 846 weergaven
Als je videokaart iets niet aankan dan zal je echt ongelooflijk laggen.
-
Fallout 3 PC
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 846 weergaven
Ik heb fallout 3 gedownload voor de PC(http://thepiratebay.org/torrent/4475785/Fallout_3_Full-Rip_Skullptura) en ik wil die graag installeren, er staat de ik als ik Vista heb UAC uit moet schakelen, wat is dit? Er staat ook dat ik setup.bat moet installeren, maar die is opeens verdwenen. Weet iemand hoe dit kan? Bvd.
-
- 0 reacties
- 845 weergaven
Wtf. Zo snel? Getikt Ik heb record ;D Wel niet veel maar mijn hoogste ;D
Laatste reactie door Vico,