Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 862 weergaven
Vet, maar misschien een beetje goedkopp :lies: :lies: :biggun: :guns: :stupid: :irule: :duken:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 862 weergaven
Ligt eraan of er een sopcast mirror tussen staat
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 862 weergaven
hallo
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 861 weergaven
ik heb vandaag dan eindelijk een sticky gehaald voor me WII maar die werkte niet goed dus ik een router halen maar als nog lukt het niet. zodra me WII de verbinding gaat testen krijg ik steeds een foutmelding dat me WII geen verbinding maakt, deze fout code staat er bij 52031. de router die ik vandaag heb gekocht heb ik aangesloten op een andere router
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 861 weergaven
De download is nieuw van End of Watch Taylor en Zavala zijn twee jonge politieagenten en goede vrienden, die patrouilleren in de ruigste straten van South Central Los Angeles. De agenten leggen dagelijks hun leven in de waagschaal en worden geconfronteerd met hun huwelijk, liefde, vaderschap en de realiteit van [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 861 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29323.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 3 reacties
- 860 weergaven
Lol, een vriend van mij is ook met zoiets bezig. Alleen anders dan die van jou
Laatste reactie door SpotPlanet, -
Spam
door wa-jo a chim- 3 reacties
- 860 weergaven
[mod]Edit door Zombymario: graag dit soort spam berichten achterwege houden. Dank[/mod]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 860 weergaven
nice!
Laatste reactie door use4all, -
- 0 reacties
- 859 weergaven
idd ik weet niet wat ik nu moet doen : maarjah dan maar TV kijken O0 haha morgen Tour De France ritje ,, Zwaar in de Alpen :cool2: die ga ik echt vet kyke man xD
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 859 weergaven
weet iemand voor de moment een goede site om ds games gratis af te halen??? alvast bedankt
Laatste reactie door treegje, -
- 0 reacties
- 859 weergaven
Wtf. Zo snel? Getikt Ik heb record ;D Wel niet veel maar mijn hoogste ;D
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 859 weergaven
Je moet niet het utorrent bestandje aanklikken. Klik in utorrent met rechtermuisknop op deze torrent en klik op "bijbehorende map openen". Als je niet weet wat je met deze bestanden moet doen hier even posten welke extensies deze bestanden hebben.
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 859 weergaven
Hallo.Als ik eens een filmpje wil uploaden,dan moet ik diverse info hebben over de dvd. Als er een cover bij zit,dan zou ik dat allemaal kunnen lezen,maar nu heb ik al mijn vhs met dazzle omgezet naar dvd en de video`s zijn naar de kringloop gegaan. Daar komt nog bij,dat ik totaal geen benul heb van diverse termen. Zouden jullie mij wat info kunnen geven over de volgende vargen? Beeld; bij de ze info staat wel eens ooit bijvoorbeeld 1.33;1.(4;3). Wat wordt daar mee bedoeld en hoe kan ik daar achter komen bij een dvd zonder cover + info? Regio code; Staat wel eens bij " 2. pal" is dat altijd zo? of kan ik dat opsporen ergens mee? geluid; staat wel ens 2,0 0f 5,0. Wat …
Laatste reactie door sjako, -
- 0 reacties
- 859 weergaven
Ik heb GTA IV voor de PC!! #JOEPIE# //modbreak: Smileybom en eigenlijk ook in het verkeerde topic geplaatst. Pas er voortaan even mee op. Zie huisregels. Bij tweede keer waarschuwing.
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 859 weergaven
hee minato, ik heb zelf laats gedowngrade (want ik wou niet wachter tot de jailbreak van versie 4.0.2 uitkomt) en het ging perfect O0 hier is een TuT van duken forum hoe je moet downgrade: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36749.75 :peace:
Laatste reactie door HenkGameVids, -
- 0 reacties
- 858 weergaven
Oke bedankt Robin, Dat is wel goedkoop waarom doen ze er dan niet op het begin 4 gig in? maar ik heb vista premium dus ik kan meteen 4 gig er boven op gooien? Want ik ga volgend jaar ICT studeren en dan heb ik wel een snelle laptop nodig
Laatste reactie door Slagers, -
Fifa 2009
door Gast Lloyd_20- 0 reacties
- 858 weergaven
Dag mensen, Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede download van fifa 2009, maar kan deze tot op heden nog steeds niet vinden. Weet er iemand een goede link hiervoor? Het liefst zoek ik er 1tje met Nederlands commentaar. Alvast bedankt! Lloyd
-
- 0 reacties
- 858 weergaven
hoi, ik ben gestopt met utorrent en ga nu azureus/vuze gebruiken . maar hij heeft nu poorten veranderd. hoe kan ik dat terugdraaien. en waarom veranderen ze de poorten? daar heb ik niet echt verstand van.
Laatste reactie door esther94, -
goede torrentsite
door xkissie- 1 reactie
- 858 weergaven
misschien is het voor vele een bekende site kijk er maar eens rond!
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 858 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39697.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 858 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29547.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 858 weergaven
Hee, ik heb een probleem met utorrent want mijn computer kan geen verbinding vinden ofzo. Als ik die test doe krijg ik zo'n site met een kruis. Ik heb al geprobeert om iets te downloaden maar hij blijft op 0.0 staan. Weet iemand wat ik moet doen??? Later
Laatste reactie door Bapao11, -
- 0 reacties
- 858 weergaven
wie weet een serial voor deze sims? Of weet iemand hoe en waar je hem kan downloaden?
Laatste reactie door Meliissaa, -
Beste experts, Is onderstaand genoeg voor internetten, office, games, video en foto bewerken. =1]http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?product[199055]=1 Groet, Willem
Laatste reactie door Tom,