Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Hey Ik heb een spel gedownload (50 cent bulletproof) en op mijn psp gezet. hij staat gewoon op de psp en bij memorystick. Als je het spel start zie je het startscherm van psp en dan wordt het zwart( scherm) Wat moet ik doen? ik zit hier al een paar uur op :'( Help me Alsjeblieft. MOD: Alle zeer groot gedrukte help me in titel verwijderd, en ook in bericht.
Laatste reactie door kempi, -
- 0 reacties
- 965 weergaven
2de keer gekeken en toen bleef hij vas staan op 16 minuten. temeratuur was voor de core 38 en TJ max was 57
Laatste reactie door Sasja, -
Lievelings chips
door Tim.- 0 reacties
- 952 weergaven
Je favoriete chips is Mijne is: echt scherp en zoet tegelijk:P
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 625 weergaven
Ik moet die Cr*ck hebben! Anders word ik Gek!!! :D
Laatste reactie door niebels, -
Re: eerste game
door Farid.- 0 reacties
- 711 weergaven
lol?
Laatste reactie door Farid., -
Re: MySims
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 682 weergaven
Ja
-
- 0 reacties
- 852 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32638.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 698 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34435.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
DEMONOID = OPEN
door maey- 0 reacties
- 529 weergaven
Geen idee waar ik dit bericht hoor te plaatsen maar weet dat er veel gegadigden zijn dus, doe er je voordeel mee! User registration Registrations are open Click here to register
Laatste reactie door maey, -
Re: LCD TV
door stefjuh- 0 reacties
- 556 weergaven
ik zal vanavond ff een foto plaatsen met de duken site open dan kun je het zelf zien!
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 871 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Sleeping Beauty Lucy neemt uit geldnood een baantje aan als Sleeping Beauty: ze wordt in een soort coma gebracht en achteraf wordt ze goed betaald. Ze weet echter niet wat er zich in de tussentijd heeft afgespeeld. Ze mag echter geen vragen stellen. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 754 weergaven
De download is nieuw van The Expendables 2, gratis special Bekijk nu deze gratis special van The Expendables 2. In deze special zie je een aantal interviews met acteurs als Sylvester Stallone en Jean-Claude Van Damme. Verder krijg je een heel leuk kijkje achter de schermen bij de opnames van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 699 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Offline Als Rudy uit de gevangenis komt wil het liefst zo snel mogelijk aan de slag als wasmachine reparateur. Ook wil hij contact met zijn dochter weer oppakken. Dit lukt echter allebei niet. Er is echter een andere manier om in gesprek te [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 4k weergaven
De download is nieuw van Elephant Song Een psychiater verdwijnt op mysterieuze wijze en zijn collega Toby Green moet zien te achterhalen wat er met hem is gebeurt. Hij vermoedt dat de jonge patiënt Michael (“Xavier Dolan”) er meer mee te maken heeft. Toby en Michael raken verwikkeld in een [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:vob files op dvd zetten
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Nero 6 kan je kiezen voor dvd film branden dan heb je 2 mapjes video ts en audio ts dan moet je al jou .vob files in je video ts mapje proppen en op branden drukken. En dan doet nero de rest voor jou :laugh:
-
Aw:Probleem Pro Evolution Soccer 5
- 1.2k weergaven
Is het wel voor de pc en niet voor de xbox toevallig??
-
Aw:Pop-up Killer
- 1.6k weergaven
flexxer schreef: Als die dingen niet helpen dan heb jij gewoon bij al die vragen om van die shit te installeren overal op ja geklikt ofzo :S Scan je pc is op spyware (Hitmanpro ofzo) die controleert ook wel je register sleutels daar staan gewoon heel veel verkeerde in die al die websites openen.
-
hallo ik heb Donderdag een psp gekocht (de nieuwste) en ik wil er graag filmpjes/videoclipjes of zetten alleen hoe krijg ik die filmpjes en videclips nou op me pc en daarna op me PSP wie kan em helpen : help me! :cool2: MVG farid :cool2:
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Xbox 360 rulezz ;D
Laatste reactie door Bart., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
da's duidelijk
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
http://www.un.int/hungary/images/1848-49.jpg
Laatste reactie door marcov, -
Re: gta vice city
door gkeeee- 0 reacties
- 810 weergaven
heel erg bedankt he
Laatste reactie door gkeeee, -
Re: .mkv branden
door Schaapje- 0 reacties
- 1.9k weergaven
nee, converten doe je met convertxtodvd. dus; eerst de .mkv bestanden converten met convertxtodvd naar video_ts, en dan branden met nero
Laatste reactie door Schaapje, -
Re: azeurus vuze vraag
door Gast boone89- 0 reacties
- 825 weergaven
-
It is not fantastic any more
door Gast 923julia- 0 reacties
- 675 weergaven
http://www.fdfvs is a professional online shop ,nowadays ,the productions in our shop is in promotion. Wholesale and retail shoes of nike ,jordon ,puma,adidas,all the series you can have,at low price .fashion high-heel shoes,UGG,Channel,PRADA,GUCCI and so on, you can find all the series of them. you can save 80% at least . There are also fashion handbags of LV,Coach,Prada,Gucci, Channel , offering biggset discount ,. To the point , free shipping. Welcome!