Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 671 weergaven
@tom wat heb je gezegd bij de z-5500 dat er kapot was?
Laatste reactie door Wous, -
- 3 reacties
- 591 weergaven
http://www.duken.nl/forums/index.php?action=moderate;area=warnings;e1fdb5a0a32=676d545f278dd3723918a745c3b9dbc1
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 714 weergaven
Hee jongens, ik heb een PM in het engels gekregen, nu kan ik wel basis engels maar niet zo van dat je denkt wow! Dus kunnen jullie mij helpen met het terug sturen van de PM? Dit is de PM: hello J.F.K. 99 I am a new member here only since yesterday but would be very grateful when you could send me an invite code. I tried another member last night, but he did not have one anymore. From what I read this evening, you could possibly help me? I live in the south of the Netherlands and I hope my request will be answered with some good news. best regards, redfoxhunter53, Geert
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
...wat ze wilden raden en dat wwas.. WIST NIKS
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
film te kijken over..
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Altijd nog even de hond uitlaten omdat hij ...
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 672 weergaven
Ja, cancan? is dat waar? I k denk zelv van nie. Mar wat is er miz mee om eeeen beetje onduiudelijk te typuh?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Bedankt
Laatste reactie door headsh0t, -
- 4 reacties
- 2.2k weergaven
En van mij ook!
Laatste reactie door Freddytje, -
Re: Het lukt niet
door Luc.- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ben je wel connected? :
Laatste reactie door Luc., -
Re: het sprookjesbos
door Vico- 0 reacties
- 644 weergaven
waarom zit mijn zin er niet tussen.. omg :-[
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb dus mijn dvd gewist.. En er zit weer een kras op :-[
Re: Hexe Lilli: Die Reise nach Mandolan (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast ricardo2011- 0 reacties
- 404 weergaven
wil deze graag hebben....thanks
-
- 0 reacties
- 919 weergaven
ik ben egt slecht
- 0 reacties
- 944 weergaven
Second try: http://www.imgupload.co.uk/uploads/dda84e11121b6e06f1a05120e83c2f3b50bdd86f2fd61b0d33622d325b000b9b.swf LoL; Tom jij hebt wel een mooie score MOD: Stumpert je hebt gewoon het spel opgeslagen en niet je score ;D Lol Fred wat bedoel je
- 0 reacties
- 746 weergaven
Mijn hobby's zijn: Gamen Voetballen (c2) Pencak silat (<spreek uit als: pentjack silat:P) en Fruity Loops (<waar ik goed slecht in ben) <Mart> :peace:
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 0 reacties
- 667 weergaven
het makkelijkste is ze via nero te branden wijst zich van zelf! anders horen we het wel. succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
8. Je post goede berichten met ook nog eens goede inhoud. Ga zo door!
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 803 weergaven
Uhum... Eerst zei je dat je ging stoppen, omdat er te weinig mensen naar keken. En er moet toch iemand de leiding hebben? Anders komt er niets van. Alleen gooien we het nu over een andere boeg, we willen het hier namelijk nog professioneler en gezelliger maken. Maar dit kost alleen wel even tijd. Verder wordt er nog binnenkort een nieuwsartikel op DukeN.NL geplaatst, voor een oproep. Dus zoals je kan zien, zijn we er nog druk mee bezig. Maar het uiteindelijke resultaat zal dan ook mooi worden. Mijn excuses dan ook als het misschien zeikerig overkwam, maar er moet toch iets ondernomen worden. P.S. En waar wil ik dan ook de leiding inhebben, naast het Magazine? Volgens …
- 1 reactie
- 397 weergaven
Hahaha, headsh0t. Jij krijgt een 8 omdat je altijd zo gezellig bent in de huiskamer
- 0 reacties
- 961 weergaven
Basbulletje krijgt van mij een 7,5. Omdat hij in korte tijd al heel hulpzaam is.. O0
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 885 weergaven
Over die waarschuwng, DukeN heeft een keer gezegt dat hij hem weg zou halen!! :peace: :friends: :police:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 1k weergaven
da's duidelijk
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
bedankt,
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 598 weergaven
http://www.youtube.com/watch?v=NyBV2v88XYg kijk daar eens:p