Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 845 weergaven
Wtf. Zo snel? Getikt Ik heb record ;D Wel niet veel maar mijn hoogste ;D
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 845 weergaven
Muscle Trigger Point Anatomy v2 1-Android-P2P Muscle Trigger Point Anatomy V2 1-Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Muscle Triggerpoint Anatomy V2 1-Android-P2P Release Date: 05/17/2012 Bestandsnaam: Muscle Triggerpoint Anatomy V2 1-Android.apk Maat: 4,77 MB Type: Android release Beschrijving Een anatomie referentie voor de meest voorkomende triggerpoints en doorverwijzing [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 845 weergaven
in het menu links boven in sysoption, moet je default resten op on zetten. als je dan in een spel zit moet je op A B X Y L R tegelijk drukken klaar:P
Laatste reactie door jobias, -
- 0 reacties
- 845 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39697.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 845 weergaven
Er hoeft alleen een slotje op als het nergens op slaat?
Laatste reactie door Oxside, -
- 0 reacties
- 844 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Neil Young Journeys Mei 2011. Neil Young rijdt in een Crown Victoria, van zijn idylische woonplaats Omemme, Ontatrio, naar het vermaarde Massey Hall in Toronto, voor de laatste twee concerten van zijn wereldtournee. Tijdens de rit vertelt Young verhalen over zijn kinderjaren aan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 844 weergaven
Probeer het nou maar gewoon met Hamachi, er zijn genoeg tutorials op het web die je erbij helpen. Het is echt geen kwestie van even uitleggen, want 1) het kost echt heel wat uren werk en 2) dan zitten we jouw werk te doen. Van afstand. Dat heb ik een aantal keer gedaan voor mensen die een WoW server publiek wilden maken en je bent er zomaar een hele dag aan kwijt. Wat ik dus even wil zeggen, is dat je dit soort dingen beter zelf uit kunt zoeken omdat mensen van afstand niet kunnen begeleiden, het heel wat tijd kost en je er uiteindelijk nog wat van leert. Oftewel: weet waar je aan begint!
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 844 weergaven
Hallo, Ik vroeg me af of het mogelijk is om dit pdf bestand te openen http://www.ecoman.be/Documenten/ecoman/Bedrijfsspel_ECOMAN_Oplossingen_2010-2011_v2.pdf. Het probleem is dat je een code nodig hebt om het te openen. Bestaat er iets om dit makelijk te kraken?
Laatste reactie door aelias, -
- 1 reactie
- 844 weergaven
Ik zoek een goede pokercalculator die automatisch op de tafel de flop en zo in de calculator zet en zo mijn kansen berekend. Een gratis calculator of 1 waar je een werkende license code van hebt
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 844 weergaven
Dit is een nieuwe release van The Lost Coast Tapes Als de Bigfoot-jager Carl Drybeck beweert dat hij het lichaam van een ‘sasquatch’ in zijn bezit heeft, gaat de journalist Sean Reynolds op onderzoek uit. Hij gelooft weliswaar niet in paranormale gebeurtenissen, maar ziet in Drybeck wel een mooi verhaal. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 844 weergaven
Daar ben ik opzoek naar. Of gewoon nederlands, als het maar alleen de crack is. Dus niet nog het spel erbij zodat ik het simpel kan downloaden. Bedankt
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 0 reacties
- 844 weergaven
Faster Downloads v1.7.7 Android-P2P Snellere Downloads v1.7.7 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Releasedatum: 30-05-2012 Bestandsnaam: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Grootte: 1 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving FasterDownloads is een Download Accelerator dat Android de beperking vermijdt bij het downloaden van bestanden en geeft je een broodnodige snelheid [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 844 weergaven
Over deze foutmelding kan ik helemaal niks vinden... www.srtest.com geprobeerd ? hea bedankt ! ik zie het al mijn pc kan het niet aan :'( :'( maar toch bedankt
Laatste reactie door mmthebeal, -
spam.net
door Gast jyzx- 1 reactie
- 843 weergaven
Hey, www.spamnet is een nieuwe site waar je muziek/films/software kan downloaden via internet links. het is pas net begonnen dus zoveel staat er nog niet op maar ik denk dat het behoorlijk groot kan worden binnen 1 dag staan er al een paar films op. Groetjes, jyzx
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 843 weergaven
Deze release is nieuw van Shame Brandon (Michael Fassbender) is een dertiger in New York die moeite heeft om zijn seksleven onder controle te houden. Wanneer zijn eigenzinnige, jongere zusje bij hem in zijn appartement komt wonen, loopt Brandons leven uit de hand. SHAME is een overtuigende beschouwing van de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 843 weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – NAC Breda Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vanavond om 20:45 uur neemt PEC Zwolle het in eigen huis op tegen NAC Breda. Bij NAC Breda weten ze eindelijk weer wat winnen is. De ploeg begon dit seizoen zeer zwak en even leek het erop dat de club uit Breda rekening moest houden met degradatievoetbal, maar na twee zeer mooie overwinningen is die vrees weer even weg. Zo won NAC twee weken geleden met 5-1 op bezoek bij Roda JC en werd in eigen huis AZ helemaal van de mat geveegd (3-0). Het elftal van Gudelj had deze week ook nog bekervoetba…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 843 weergaven
Lincoln De zestiende president van de Verenigde Staten leidt het Noorden tijdens de Amerikaanse burgeroorlog. Ondertussen vindt hij veel weerstand als hij de slavernij probeert af te schaffen. Regie: Steven Spielberg Met: Daniel Day-Lewis, Sally Field, Tommy Lee Jones, Joseph Gordon-Levitt, David Strathairn, Lee Pace, Bruce McGill, John Hawkes, Lukas [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 843 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32463.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 842 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl=http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33372.0]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33372.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 842 weergaven
http://video.msn.com/video.aspx?mkt=nl-NL&vid=927a47f5-4f2b-4362-8f4d-1f773b852f48
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 842 weergaven
Trailer voor thriller Sleepless Night Hieronder vind je de trailer voor de thriller Sleepless Night (Nuite Blanche), geregisseerd door Frédéric Jardin. De film, die het uitstekend deed op de festivals, gaat over een gecompromitteerde agent die een vreselijke nacht tegemoet gaat in een Franse nachtclub waar hij zijn gekidnapte zoon [...] Het volledige artikel bekijken
GOED !!!
door Gast selin2- 1 reactie
- 842 weergaven
Spam
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 842 weergaven
F1 2012-FLT F1 2012-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: F1_2012-FLT Releasedatum: 18-09-2012 Retail Datum: 22-09-2012 Bestandsnaam: F1_2012-FLT Bron: DVD Grootte: 5,5 GB Genre: Racing Critici: N / A Uitgegeven door: Codemasters Ontwikkeld door: Codemasters Op de markt Beschrijving F1 2012 is de volgende aflevering in de populaire [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 842 weergaven
De download is nieuw van 2 Days in New York De Franse fotografe Marion (“Julie Delpy”) leeft met haar vriend Mingus (“Chris Rock”) en hun beider kinderen in New York. Dan krijgt ze bezoek van haar vader, haar zus en haar nieuwe vriend, tevens de ex-vriend van Marion. Regie: Julie [...] Het volledige artikel bekijken
Dishonored Update 2 and Dunwall City Trials DLC-RELOADED – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 841 weergaven
Dishonored Update 2 and Dunwall City Trials DLC-RELOADED Onteerd Update 2 en Dunwall Stad Trials DLC-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Dishonored.Update.2.and.Dunwall.City.Trials.DLC-Team Releasedatum: 12.12.12 Retail Datum: 12.12.12 Bestandsnaam: Dishonored.Update.2.and.Dunwall.City.Trials.DLC-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1.03 GB Genre: Actie Critici: 9/10 Uitgegeven door: Bethesda Softworks Ontwikkeld door: Arkane Studios Op [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,