Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 761 weergaven
hoi, ik ben gestopt met utorrent en ga nu azureus/vuze gebruiken . maar hij heeft nu poorten veranderd. hoe kan ik dat terugdraaien. en waarom veranderen ze de poorten? daar heb ik niet echt verstand van.
Laatste reactie door esther94, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Full Members Only. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39196.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 761 weergaven
hoi ik heb een pc winkel en hopelijk kan ik jullie zo verder helpen :P :P :P Farcry 2 multyplayer keys Bij mij te krijgen ik zeg hier geen bullshit ze werken allemaal ik heb tenslotte farcry 2 besteld met met dozen helaas waren Alle cd's kapot reden weet ik niet maar bij elke cd zat dus een werkende key !!! Iam not a cheater ! ik verkoop mijn keys daarom nu betaal met paypal op mijn account foxwakko@hotmail.com (1 key = 5 euro storten ) volle garantie binnen de 24 uur krijgt u de key via mail toegestuurt stuur wel een mail naar mij dat je hebt gestort dan kan ik de key naar je mail terugsturen groetjes aan iedereen en hoop dat jullie er ve…
Laatste reactie door foxwakko994, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32463.0[/iurl]
GOED !!!
door Gast selin2- 1 reactie
- 761 weergaven
Spam
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
Er hoeft alleen een slotje op als het nergens op slaat?
Laatste reactie door Oxside, -
- 0 reacties
- 760 weergaven
niels, ik heb nu dat ik dronken word! moet ik echt 35 minuter naar die herrie luisteren?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 760 weergaven
. Sightseers Chris neemt Tina mee op vakantie in zijn caravan om haar te laten zien wat hij mooi vindt. Tina’s bemoeizieke moeder, volgeboekte campings en fruitvliegjes maken de vakantie echter de vakantie tot een hel. Deze tegenslagen maken heel wat agressie los in Chris en Tina. Regie: Ben Wheatley [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Lost
door kaasbroodje- 0 reacties
- 759 weergaven
op = op kaasbroodjeXid2fsjwwcl0fvfmc6g5jtfcq96jcbax kaasbroodjeX6vgc4u9tij2b77753fc1k3j4jsvvlxy kaasbroodjeXsbmehve8d9lvew4r0tla4ahtorwt3y0nv kaasbroodjeX3hb6wtq57ir3t5syo0opj420foseb kaasbroodjeX8lbl9ipllg8y2yzlvtbygyladr
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 759 weergaven
Kijk, je zou kunnen zeggen je bent nieuw en weet niet wat bumpen is. Maar je kreeg een rode waarschuwing waarin stond dat het laatste bericht langer dan zoveel dagen geleden is. Dus voortaan niet meer posten in een half jaar oud topic, als je misschien hetzelfde probleem hebt kan het nog wel maar in feite voeg jij niks toe.
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 759 weergaven
Raad je A-Squared free aan: http://www.emsisoft.com/en/software/free/ Deze scanner is de beste, zie http://www.download.com/A-squared-Free/3000-2239_4-10262215.html Pas wel op de "false positives" soms ziet hij goede bestanden aan voor malware. Een eenvoudige oplossing om goede bestanden NIET definitief te verwijderen is om alle gevonden bestanden in de quarantaine te zetten zodat je ze later altijd weer kan terugzetten. Heb er geen aandelen van maar heb er erg goede ervaringen mee O0
Laatste reactie door wakker, -
- 1 reactie
- 759 weergaven
Ik zoek een goede pokercalculator die automatisch op de tafel de flop en zo in de calculator zet en zo mijn kansen berekend. Een gratis calculator of 1 waar je een werkende license code van hebt
- 0 reacties
- 759 weergaven
Cold Blooded In een afgesloten vleugel van een ziekenhuis moet agente Frances Jane de wacht houden bij een uitzonderlijke patiënt. Cordero raakte eerder die dag gewond bij een mislukte juwelendiefstal waarbij zijn partner omkwam. Maar pleegde hij ook de moord? Terwijl de vastgeketende Cordero haar vertrouwen probeert te winnen met [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 759 weergaven
ik heb de database van divinity gedownload en alles uitgevoerd wat ik moest doen, maar hij laad deze niet. volgens de handleiding van divinity moest ik de cdb bestanden in mijn documenten/pcm2008/database zetten. maar is dit wel de plaats vanwaar het programma deze laad?
Laatste reactie door Henke, -
- 0 reacties
- 758 weergaven
Dit is de mijne (deze is van mijn linux maar ik heb ook een Windows). #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 758 weergaven
en het is geen gedownloade versie
Laatste reactie door magicm14, -
- 0 reacties
- 757 weergaven
thanks tom!
Laatste reactie door Bart', -
GTR Evolution
door gamertje- 1 reactie
- 757 weergaven
Hoi mensen, Ik zit op me vaders pc en wil GTR Evolution downloaden Het moet een veilige zijn want vorige keer moest de pc weg wegens virus kan iemand me een veilige site geven waar ik hem direct kan downloaden zonder via limwire ofzo Alvast bedankt
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 757 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25857.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
spam.net
door Gast jyzx- 1 reactie
- 756 weergaven
Hey, www.spamnet is een nieuwe site waar je muziek/films/software kan downloaden via internet links. het is pas net begonnen dus zoveel staat er nog niet op maar ik denk dat het behoorlijk groot kan worden binnen 1 dag staan er al een paar films op. Groetjes, jyzx
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 756 weergaven
Unieke download van Great Expectations De arme weesjongen Pip krijgt via een onbekende weldoener een leven van luxe en welvaart. Ondanks dat lukt het hem niet om zijn jeugdliefde voor zich te winnen. Regie: Mike Newell Met: Ralph Fiennes, Helena Bonham Carter, Jeremy Irvine, Holly Grainger, Robbie Coltrane, Sally Hawkins, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 756 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28750.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 7 reacties
- 756 weergaven
Het is misschien heel stom, maar ik kom er niet uit. Hoe kun je ook alweer een plaatje tonen, bijvoorbeeld hier op het forum, en tegelijkertijd zorgen dat 'ie klikbaar is? Ik heb dat nodig voor een review. De maximale breedte van de foto is 600 pixels, maar ik wil hem doorsturen (dus klikbaar maken) naar een versie van 1200 pixels, zodat het wat beter te zien is dan dat postzegelformaat. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat doe?
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 756 weergaven
Lincoln De zestiende president van de Verenigde Staten leidt het Noorden tijdens de Amerikaanse burgeroorlog. Ondertussen vindt hij veel weerstand als hij de slavernij probeert af te schaffen. Regie: Steven Spielberg Met: Daniel Day-Lewis, Sally Field, Tommy Lee Jones, Joseph Gordon-Levitt, David Strathairn, Lee Pace, Bruce McGill, John Hawkes, Lukas [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 756 weergaven
chill, kan je het ook voor mij doen??
Laatste reactie door rick1991,