Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 857 weergaven
Hallo, ik probeer al gedurende meerdere weken mijn Wii met het internet te verbinden. Het is draadloos. Bij mijn psp lukt het wel. Ik krijg een foutmelding (nl fout 51330). Ik heb gezien dat het een WEP-fout is. Ik heb de WEP-code ingevuld, maar het is toch HEX Key entry method en geen ASCII. Ik vul dit zo in: XXXXXXXXXX. (dus 10 cijfers/letters) Alvast bedankt.
Laatste reactie door arnem10, -
- 0 reacties
- 857 weergaven
Dit hoort in films zoeken
Laatste reactie door Wicca_whitch, -
- 0 reacties
- 856 weergaven
De serie 24, seizoen 3 gok ik? Ik kan je er niet mee helpen, torrentz.com al geprobeerd?
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 856 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29119.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 856 weergaven
Deze release is nieuw van Twilight Broken Hearts Robert Pattinson en Kristen Stewart zijn twee van de meest begeerde Hollywood-sterren! Door hun rollen in de grote populaire Twilight Saga zijn ze beiden super-sterren! Het is echter niet alleen hun ‘screen passion’, maar ook hun ‘off screen’ romantiek welke de hele [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 856 weergaven
is de Logitech Z-5400 nog wel te koop? Zelfs logitech.nl heeft ze niet :-[
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 856 weergaven
Gevonden This Is 40 Pete en Debbie, die we kennen uit de film “Knocked Up”, zijn veertig jaar geworden. Ze gebruiken dit moment om te reflecteren op hun leven en dingen te veranderen nu het nog kan. Pete moet zijn gezin en huwelijk onderhouden terwijl zijn platenmaatschappij in zwaar weer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 856 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25857.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Re: World of Warcraft Gratis Spelen
door Gast pietklaasjansen- 0 reacties
- 856 weergaven
[spam]
-
- 0 reacties
- 856 weergaven
hmm.... *even test of hij het niet meer doet* Edit: Hij telt niet meer!
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 856 weergaven
duken wat voor videokaart heb je dan ?? ik heb d'r ook last van ikzelf heb een Geforce 8600GTS
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 2 reacties
- 855 weergaven
Hierbij bied ik aan: Xbox 360 Arcade (256mb Memory Unit) voorzien van alle kabels inclusief een harde schijf van 20 GB, een zwarte en een witte wireless controller, een wireless guitar en 6 originele games. Online spelen is niet meer mogelijk. De Xbox verkeert in een zeer goede staat. Originele spellen: 1. Guitar Hero 3: Legends of Rock 2. Call of Duty 3 3. Assassin's Creed 4. Pro Evolution Soccer 2008 5. Naruto: The Broken Bond 6. Xbox Live Arcade Compilation Disc Prijs: €250,- Kan worden opgehaald of verzonden. Verzendkosten zijn voor de koper. Bij interesse en/of vragen graag een PM.
Laatste reactie door WuLLe, -
- 0 reacties
- 855 weergaven
Heb je al een crack gebruikt?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 855 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38157.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 855 weergaven
heeft xsnews ook ssl?
-
- 0 reacties
- 855 weergaven
Hey, Ik heb een probleempje met LOTR:BFME2. Als ik het online wil spelen, komt er een melding dat er updates zijn. Ik klik daar op OK en dan komt er een melding dat ik administrator moet zijn om de patch ze installeren.. Maar dat ben ik al. Als ik dan handmatig de patch download en installeer, blijft de eerste melding maar komen. Alvast bedankt, Markey54
Laatste reactie door Markey54, -
- 0 reacties
- 855 weergaven
Unieke download van The Clinic Cameron en zijn zwangere verloofde Beth rijden door de Australische Outback om de kerstdagen door te brengen bij haar ouders. Na een voorval met een roekeloze chauffeur besluiten ze te overnachten in een sjofel motelletje. Wanneer Cameron in de buurt iets eetbaars gaat zoeken, blijkt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 855 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een vraagje over saints row 2: Ik heb het spel gedownload en zo op me pc geinstaleerd. Als het spel eenmaal opstart dan doet die het gewoon. Maar als ik een nieuw spel wil starten en dat dan kies,dan laad die heeeeeeeel snel en dan kom ik weer op het hoofdmenu van saints row 2 . Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Kan iemand me helpen a.u.b????.
Laatste reactie door Zombymario, -
GTR Evolution
door gamertje- 1 reactie
- 854 weergaven
Hoi mensen, Ik zit op me vaders pc en wil GTR Evolution downloaden Het moet een veilige zijn want vorige keer moest de pc weg wegens virus kan iemand me een veilige site geven waar ik hem direct kan downloaden zonder via limwire ofzo Alvast bedankt
Re: voorstellen
door Vico- 0 reacties
- 854 weergaven
Je moet nu hier niet discussiëren oven waarom dat hij een Spam Plaats leuk vind. Het is trouwens nog altijd een voorstel topic. Een mod kan DEZE bericht en de die van Sander verwijderen vind ik.
Laatste reactie door Vico, -
- 3 reacties
- 854 weergaven
hallo is dit een goede pc om redelijk mee te gamen? http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B208481%5D=1&product%5B212353%5D=1&product%5B76964%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B5545%5D=1&product%5B232753%5D=1&product%5B199370%5D=1&product%5B35577%5D=1&product%5B79085%5D=1 groeten
- 0 reacties
- 854 weergaven
Yeaaaah thnx man!!.. Post Merge: juni 25, 2009, 11:49:01 am nou nog een crack erbij? Post Merge: juni 25, 2009, 03:21:40 pm nou nog een crack erbij? enig idee wanneer die komt?
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 854 weergaven
Hoy heb een probleem diverse spellen crashen na een tijdje wat kan ik doen ? Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 854 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Super Cyclone Een enorme cycloon dreigt de oostkust van de Verenigde Staten te vernietigen. Een natuurramp, waarbij duizenden inwoners het leven zullen laten, lijkt niet te voorkomen. Een meteoroloog en een ingenieur komen met een inventief plan om de kracht van de cycloon [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 853 weergaven
Unieke download van Golden Winter NEDERLANDS ONDERTITELD. Vlak voor Kerst vind Oliver een nest met Golden Retriever puppies, maar van hun moeder is geen spoor. Hij gaat naar haar op zoek om ze samen te brengen voor Kerst. Tijdens zijn zoektocht kan hij de hulp van de puppies echter goed [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,