Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 837 weergaven
Kan je er nu wel in als je hem illegaal hebt?
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 0 reacties
- 837 weergaven
Hallo.Als ik eens een filmpje wil uploaden,dan moet ik diverse info hebben over de dvd. Als er een cover bij zit,dan zou ik dat allemaal kunnen lezen,maar nu heb ik al mijn vhs met dazzle omgezet naar dvd en de video`s zijn naar de kringloop gegaan. Daar komt nog bij,dat ik totaal geen benul heb van diverse termen. Zouden jullie mij wat info kunnen geven over de volgende vargen? Beeld; bij de ze info staat wel eens ooit bijvoorbeeld 1.33;1.(4;3). Wat wordt daar mee bedoeld en hoe kan ik daar achter komen bij een dvd zonder cover + info? Regio code; Staat wel eens bij " 2. pal" is dat altijd zo? of kan ik dat opsporen ergens mee? geluid; staat wel ens 2,0 0f 5,0. Wat …
Laatste reactie door sjako, -
- 0 reacties
- 837 weergaven
Ehh opnieuw een probleempje, HDD ging stuk en heb FM opnieuw gedownload. Alles gaat goed, ook phone activation maar zodra ik het spel wil opstarten dan krijg ik zo'n error report scherm te zien. "Football Manager 2009 has encountered a problem and needs to close. blabla
Laatste reactie door Julian018, -
- 0 reacties
- 837 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38330.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 837 weergaven
Dit hoort in films zoeken
Laatste reactie door Wicca_whitch, -
- 0 reacties
- 837 weergaven
Hoi kan je die invite naar mij sturen via PM? ik zie geen envelopje bij jouw () Mijn dank is groot O0 Oja ik ben een blijvertje
Laatste reactie door Foxhound, -
- 0 reacties
- 837 weergaven
Yeaaaah thnx man!!.. Post Merge: juni 25, 2009, 11:49:01 am nou nog een crack erbij? Post Merge: juni 25, 2009, 03:21:40 pm nou nog een crack erbij? enig idee wanneer die komt?
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 837 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33992.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 837 weergaven
in sopcast zelf kun je ook kanalen vinden, maar geen nederlandse...
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 836 weergaven
ik gok het
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 836 weergaven
Wie weet word je wel genomineerd voor het meest irritante bericht! Niet meer doen! Rete irritant
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 836 weergaven
Heb je al een crack gebruikt?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 836 weergaven
Unieke download van The Clinic Cameron en zijn zwangere verloofde Beth rijden door de Australische Outback om de kerstdagen door te brengen bij haar ouders. Na een voorval met een roekeloze chauffeur besluiten ze te overnachten in een sjofel motelletje. Wanneer Cameron in de buurt iets eetbaars gaat zoeken, blijkt [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 835 weergaven
Legend of Grimrock-RELOADED Legend of Grimrock-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Legend.of.Grimrock-Team Release Date: 11-04-2012 Retail Datum: 11-04-2012 Bestandsnaam: Legend.of.Grimrock-RELOADED.rar Bron: DVD9 Maat: 455MB Genre: Avontuur, RPG, Indie Critici: 8.5/10 Uitgegeven door: Almost Human Ontwikkeld door: Almost Human release Beschrijving Legend of Grimrock is een dungeon crawling [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 835 weergaven
Ik bedoel deel 2 van 2009, niet deel 1. Post Merge: mei 19, 2009, 03:27:20 pm Ik bedoel deel 2 van 2009, niet deel 1.
Laatste reactie door jhf1, -
- 0 reacties
- 835 weergaven
OK jammer
Laatste reactie door Jacob, -
- 0 reacties
- 835 weergaven
wie weet een serial voor deze sims? Of weet iemand hoe en waar je hem kan downloaden?
Laatste reactie door Meliissaa, -
windows instaleren
door gkeeee- 0 reacties
- 834 weergaven
ik heb mijn boot perongeluk verwijderd, :-[ ik moet het nu opnieuw instaleren maar ik heb geen cd. ik heb nu eentje van me vriend gekrgen en die ga ik nu instaleren. moet ik de code van mij pc invullen of die mijn vriend gegeven heeft??? Post Merge: maart 27, 2009, 02:20:07 pm en trouwens weet iemand waar ik windows kan downloaden en weet iemand ook hoe ik het op cd moet zetten voor als ik windows opnieuw moet instaleren
Laatste reactie door gkeeee, -
Cd Branden?
door Deeeemy- 2 reacties
- 834 weergaven
Hallo, Mijn zus vroeg hoe ze een cd met muziek kan maken, maar ik zet nooit muziek op een cd. Dus weet iemand een brand programma? Greetz. :peace:
Laatste reactie door Wous, -
Spam
door wa-jo a chim- 3 reacties
- 834 weergaven
[mod]Edit door Zombymario: graag dit soort spam berichten achterwege houden. Dank[/mod]
Laatste reactie door Zombymario, -
cod 5 console
door Gast charmed696- 0 reacties
- 834 weergaven
Hey, Ik heb een klein vraagje. Om de console op te roepen in cod 5 moet men gebruik maken van de ~ toets maar bij mij werkt het blijkbaar niet. Wat doe ik fout? ps heb een azerty toetsenbord
-
SERIAL voor fm09
door .Wouter.- 0 reacties
- 834 weergaven
ik heb bijna overal gezocht (zover ik weet) maar ik kan het nergens vinden zouden jullie een serial hebben bedankt
Laatste reactie door .Wouter., -
eey mensen ik zoek een film watchmen kan iemand mij helpen
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 834 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25857.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 834 weergaven
hoi, Ik heb vandaag proberen mijn externe schijf om te zetten naar een NTFS formaat. Mijn bestanden zijn gebackupt naar mijn documenten en dan heb ik gewoon dezelfde instructies gevolgt zoals jullie in het topic beschreven in FAQ. Maar ik krijg de volgende melding dat er fouten op de schijf zouden staan. Nu vraag ik mij af welke gevolgen de instructies zouden geven als ik deze opvolg. Of zijn er eventueel nog andere oplossingen? Zelf had ik gedacht om misschien gewoon te formateren naar een NFTS formaat en dan de back-up terug te zetten (als dit gaat?) Alvast vriendelijk bedankt
Laatste reactie door Kelly__,