Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 810 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28709.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 810 weergaven
Gevonden Alex Cross Alex Cross is politieman en psycholoog die zijn ware aartsvijand leert kennen in een seriemoordenaar. De moordenaar weet de politie altijd een stap voor te blijven. Hij vermoordt de vrouw van Alex Cross en Cross gaat obsessief naar de seriemoordenaar op zoek. Regie: Rob Cohen Met: Jean [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 810 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39697.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 809 weergaven
Wie weet word je wel genomineerd voor het meest irritante bericht! Niet meer doen! Rete irritant
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 809 weergaven
Vet, maar misschien een beetje goedkopp :lies: :lies: :biggun: :guns: :stupid: :irule: :duken:
Laatste reactie door Bart', -
Call of Duty Black Ops II Update 3-SKIDROW – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 808 weergaven
Call of Duty Black Ops II Update 3-SKIDROW Call of Duty Black Ops II Update 3-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Call.of.Duty.Black.Ops.II.Update.3-SKIDROW Releasedatum: 15.12.12 Retail Datum: 15.12.12 Bestandsnaam: Call.of.Duty.Black.Ops.II.Update.3-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 61 MB Genre: First-person shooter Critici: N / A Uitgegeven door: Activision Square Enix Ontwikkeld [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 808 weergaven
Deze release is nieuw van Twilight Broken Hearts Robert Pattinson en Kristen Stewart zijn twee van de meest begeerde Hollywood-sterren! Door hun rollen in de grote populaire Twilight Saga zijn ze beiden super-sterren! Het is echter niet alleen hun ‘screen passion’, maar ook hun ‘off screen’ romantiek welke de hele [...] Het volledige artikel bekijken
windows instaleren
door gkeeee- 0 reacties
- 808 weergaven
ik heb mijn boot perongeluk verwijderd, :-[ ik moet het nu opnieuw instaleren maar ik heb geen cd. ik heb nu eentje van me vriend gekrgen en die ga ik nu instaleren. moet ik de code van mij pc invullen of die mijn vriend gegeven heeft??? Post Merge: maart 27, 2009, 02:20:07 pm en trouwens weet iemand waar ik windows kan downloaden en weet iemand ook hoe ik het op cd moet zetten voor als ik windows opnieuw moet instaleren
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 808 weergaven
is de Logitech Z-5400 nog wel te koop? Zelfs logitech.nl heeft ze niet :-[
Laatste reactie door Farid., -
Re: foutmelding na downloaden
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 808 weergaven
Opnieuw installeeren werkt misschien?
-
- 1 reactie
- 808 weergaven
Ik heb besloten toch liever mijn script voor mezelf te houden ..sorry :-\
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 808 weergaven
eeeuuuhhh die realm van jouw die kan alleen gebruikt worden voor wowscape wil je een saerver die leuk is ga dan op de wowfusion server spele :www.wowfusiononline.com
Laatste reactie door koen12345678, -
- 0 reacties
- 808 weergaven
Hey, Ik heb een probleempje met LOTR:BFME2. Als ik het online wil spelen, komt er een melding dat er updates zijn. Ik klik daar op OK en dan komt er een melding dat ik administrator moet zijn om de patch ze installeren.. Maar dat ben ik al. Als ik dan handmatig de patch download en installeer, blijft de eerste melding maar komen. Alvast bedankt, Markey54
Laatste reactie door Markey54, -
- 0 reacties
- 808 weergaven
Ligt eraan of er een sopcast mirror tussen staat
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 807 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24687.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Re: Anime/Manga Downloaden, welk programma?
door Gast piet.klaassen- 0 reacties
- 807 weergaven
Wilde het volgende even met jullie delen, zie het pdf bestand.. schrijven gaat niet echt lekker maar hiermee kun je (zoals reeds aangetoond) lezen en een dump maken. Succes http://www.tsl.utwente.nl/projects/OV%20MFOC%20Port.zip
-
- 0 reacties
- 807 weergaven
http://video.msn.com/video.aspx?mkt=nl-NL&vid=927a47f5-4f2b-4362-8f4d-1f773b852f48
Laatste reactie door Marciej123, -
- 2 reacties
- 806 weergaven
zullen we maar weer eens ONtopic gaan praten ?
Laatste reactie door Oxside, -
gta 4 downloaden
door gkeeee- 1 reactie
- 806 weergaven
weet iemand mesgien waar ik gta 4 veilig kan downloaden??
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 806 weergaven
pff ;p
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
hoi, Ik heb vandaag proberen mijn externe schijf om te zetten naar een NTFS formaat. Mijn bestanden zijn gebackupt naar mijn documenten en dan heb ik gewoon dezelfde instructies gevolgt zoals jullie in het topic beschreven in FAQ. Maar ik krijg de volgende melding dat er fouten op de schijf zouden staan. Nu vraag ik mij af welke gevolgen de instructies zouden geven als ik deze opvolg. Of zijn er eventueel nog andere oplossingen? Zelf had ik gedacht om misschien gewoon te formateren naar een NFTS formaat en dan de back-up terug te zetten (als dit gaat?) Alvast vriendelijk bedankt
Laatste reactie door Kelly__, -
- 1 reactie
- 806 weergaven
Ik heb het spel gedownload van razor 1911 op tpb de image gemount via daemon tools pro en geinstalleerd dan wil ik het spel openen maar geeft hij nog steeds aan dat ik een cd moet plaatsen ook heb ik een crack bestand naar de map waar het spel in staat gekopieerd wie zou mij kunnen helpen om dit probleem op te lossen??????
Laatste reactie door HamiltonFan, -
Re: tv op de pc
door Gast EAmaster852- 0 reacties
- 806 weergaven
Ja en leer de namen van games. cal of duhty 4 ¿¿
-
- 0 reacties
- 806 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29323.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 806 weergaven
OK jammer
Laatste reactie door Jacob,