Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 805 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Our Idiot Brother Drie zussen hebben hun ogenschijnlijk goed voor elkaar. Hun lanterfantende hippiebroer (“Paul Rudd”) is hun een doorn in het oog. Toch heeft hij wellicht meer wijsheid in pacht dan je zou denken. Regie: Jesse Peretz Met: Paul Rudd, Elizabeth Banks, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 805 weergaven
hehe loco panter gast :duivel:
Laatste reactie door JStyle, -
- 2 reacties
- 804 weergaven
mensen ik heb ff snelf hulp nodig. ik heb net MCafee gekocht via internet en nu moet ik een mail krijgen maar ik kan mijn fucking mail box niet open en ik moet dringen naar mijn mails gvd !!!!!!!!! weet iemand wat ik kan doen
Laatste reactie door HenkGameVids, -
- 0 reacties
- 804 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33992.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 804 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Super Cyclone Een enorme cycloon dreigt de oostkust van de Verenigde Staten te vernietigen. Een natuurramp, waarbij duizenden inwoners het leven zullen laten, lijkt niet te voorkomen. Een meteoroloog en een ingenieur komen met een inventief plan om de kracht van de cycloon [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 804 weergaven
Unieke download van The Clinic Cameron en zijn zwangere verloofde Beth rijden door de Australische Outback om de kerstdagen door te brengen bij haar ouders. Na een voorval met een roekeloze chauffeur besluiten ze te overnachten in een sjofel motelletje. Wanneer Cameron in de buurt iets eetbaars gaat zoeken, blijkt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 803 weergaven
Je moet niet het utorrent bestandje aanklikken. Klik in utorrent met rechtermuisknop op deze torrent en klik op "bijbehorende map openen". Als je niet weet wat je met deze bestanden moet doen hier even posten welke extensies deze bestanden hebben.
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 803 weergaven
Shoot Many Robots-RELOADED Schiet Veel Robots-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Shoot.Many.Robots-Team Release Date: 06-04-2012 Retail Datum: 06-04-2012 Bestandsnaam: Shoot.Many.Robots-Team Bron: DVD9 Maat: 700 MB Genre: Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Demiurg Studios release Beschrijving Shoot Veel Robots volgt P. Walter Tugnut [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 803 weergaven
[table][th] Live: Heerenveen – FC Groningen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vanmiddag om 14:30 uur staat de Derby van het Noorden op het programma. SC Heerenveen en FC Groningen mogen gaan uitmaken wie er momenteel de sterkste van de twee is en als we kijken naar de ranglijst dan verschillen deze twee ploegen niet veel van elkaar. Zo heeft Heerenveen na vijf wedstrijden acht punten verzameld, evenals FC Groningen. Ook het doelsaldo is gelijk, maar Heerenveen staat desondanks vijfde en Groningen zesde. Beide clubs doen het momenteel dan ook erg goed en deze wedstri…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
whaha mooi zo Ook welkom names mij !
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 803 weergaven
hmm.... *even test of hij het niet meer doet* Edit: Hij telt niet meer!
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 802 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl=http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33372.0]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33372.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 802 weergaven
Of je leest even verder dan je neus lang is, want die zoek ik niet ik zoek er ook 1 met een achterkant. Groeten.
Laatste reactie door joranluth, -
Re: systeem ram
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 802 weergaven
Als je videokaart iets niet aankan dan zal je echt ongelooflijk laggen.
-
- 0 reacties
- 802 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25857.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 802 weergaven
Hoy heb een probleem diverse spellen crashen na een tijdje wat kan ik doen ? Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 802 weergaven
weet iemand misschien op welke pagina die crack staat ::)of de link wil geven ;D In de tijd dat je dit berichtje aan het typen was kon je al aan het zoeken zijn, niemand gaat je helpen als je zelf 0,0% moeite doet. heb de hele middag zitten zoeken en geen 1 van de cracks die k hier heb gevonde werkt dus ??? Lezen kun je schijnbaar ook al niet.
Laatste reactie door Julian018, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
What To Expect When You’re Expecting Een kind op de wereld zetten is voor iedereen een ander avontuur. In deze heerlijke komedie volgen we onder meer TV-fitness goeroe Jules, boekenschrijfster Wendy, model Skyler en fotograaf Holly die bijzondere avonturen beleven om hun kinderwens in vervulling te laten gaan. Ook volgen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 801 weergaven
Hoeveel mensen hebben dat bestand gedownload?
Laatste reactie door lusde, -
- 0 reacties
- 800 weergaven
De download is nieuw van Jackie De tweeling Sofie en Daan (33) is opgevoed door twee vaders. Wanneer er totaal onverwacht een telefoontje van hun, tot dan toe onbekende, biologische moeder uit Amerika komt, storten ze zich in een avontuur waardoor alle aannames die ze hadden op losse schroeven komen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 800 weergaven
Haha, ik ging vorige week toen ik alleen thuis was om kwart over 12 ofzo nog een eitje bakken Das best lekker ;D
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 800 weergaven
LP Sense UI v1.0 Android-P2P LP Sense UI v1.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Releasedatum: 07-06-2012 Bestandsnaam: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Grootte: 11 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving Deze nieuwe versie LP Sense UI, nu op Google te spelen. Dit is de snelste en de beste kloon [...] Het volledige artikel bekijken
- 3 reacties
- 800 weergaven
Lol, een vriend van mij is ook met zoiets bezig. Alleen anders dan die van jou
Laatste reactie door SpotPlanet, -
spam.net
door Gast jyzx- 1 reactie
- 800 weergaven
Hey, www.spamnet is een nieuwe site waar je muziek/films/software kan downloaden via internet links. het is pas net begonnen dus zoveel staat er nog niet op maar ik denk dat het behoorlijk groot kan worden binnen 1 dag staan er al een paar films op. Groetjes, jyzx
Laatste reactie door Duken, -
- 3 reacties
- 800 weergaven
goedenavond, ik heb een nieuw computer nodig rond de 400 - 500 euro. ik weet niet of jullie me hiermee kunnen helpen. ik weet namelijk niets van computers af. ik wil dus een goeie computer. ik heb thuis ook een studio liggen waarmee ik liedjes maak, met zelf geschreven teksten. ik heb dus een goede computer nodig voor een goede studio. als jullie me kunnen helpen ermee zla ik echt er blij mee zijn. mvg, thijs
Laatste reactie door Tom,