Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Games platformen
door jhf1- 1 reactie
- 841 weergaven
:sos:
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 841 weergaven
Is dit ook een goede, en dat ik hem dan omzet naar Nederlands met een taalpakket? FTD Nummer: 1108684
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 841 weergaven
weet iemand misschien op welke pagina die crack staat ::)of de link wil geven ;D In de tijd dat je dit berichtje aan het typen was kon je al aan het zoeken zijn, niemand gaat je helpen als je zelf 0,0% moeite doet. heb de hele middag zitten zoeken en geen 1 van de cracks die k hier heb gevonde werkt dus ??? Lezen kun je schijnbaar ook al niet.
Laatste reactie door Julian018, -
- 0 reacties
- 841 weergaven
Pro Evolution Soccer 2013-SKIDROW Pro Evolution Soccer 2013-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Pro.Evolution.Soccer.2013-SKIDROW Releasedatum: 18-09-2012 Retail Datum: 20-09-2012 Bestandsnaam: Pro.Evolution.Soccer.2013-SKIDROW.rar Bron: DVD Grootte: 4,46 GB Genre: Sport Critici: 8.5/10 Uitgegeven door: Konami Ontwikkeld door: Winning Eleven Productions Op de markt Beschrijving Pro Evolution Soccer 2013 keert [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 2 reacties
- 840 weergaven
Heeft iemand misschien voor mij een crack of download bestand van pcm 2010. En zou iemand dat dan even willen mailen Groetjes Sem Halters
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 840 weergaven
dat is een beveiliging die op je spellen zit tegen kopiëren enz SecuROM is een cd/dvd kopieerbeveiligingsproduct, meest gebruikt voor spellen die onder Microsoft Windows draaien. Deze kopieerbeveiliging is gemaakt door Sony DADC. SecuROM is erop gericht duplicatie op zowel professionele als consumentenapparatuur voor duplicatie te kunnen weerstaan, en 'reverse engineering' tegen te gaan. SecuRom is controversieel omdat bepaalde aspecten van de bescherming vergelijkbaar zijn met de functies van malware, en consumenten niet altijd worden ingelicht wanneer SecuROM bij een product zit dat ze kopen. bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/SecuROM wikipedia is ook je vriend ;…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 839 weergaven
thanks tom!
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 839 weergaven
zou niet weten moet je ff op www.12game.com kijken
Laatste reactie door boardunit, -
- 0 reacties
- 839 weergaven
Hi, Ik ben een 16 jarige student economie-wiskunde (5de Aso België). Ik ben al meer dan een jaar op zoek naar een bitme.org invite code omdat ik heel veel studie materiaal (fysica, wiskunde,economie) nodig heb. Ik ben lid bij demonoid en heb daar heel veel gevonden maar de laatste tijd ondervond ik toch problemen daar. Hartelijk bedankt voor uw tijd, Rémon
Laatste reactie door QuantumAge, -
- 0 reacties
- 839 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38965.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Beste experts, Is onderstaand genoeg voor internetten, office, games, video en foto bewerken. =1]http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?product[199055]=1 Groet, Willem
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 838 weergaven
ziet er allemaal mooi uit, prachtig!! het is vandaag 14 februari dus het zouw wel leuk lijken als we 1 mooi valentijn plaatje op de site linksboven zouden staan met vriendelijke groeten, zombymario Post Merge: februari 14, 2009, 12:41:47 pm ik heb er elf ook 1 gemaakt voor de kerst tijd (maar ik denk dat die niet zo goed is want ik kan het ook niet zo goed) [verwijderd door de beheerder]
- 0 reacties
- 838 weergaven
je hebt hem nu al meerdere keren gepost :s maar wat hebben we hier aan? we kunnen allemaal zelf wel googelen....
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 837 weergaven
Ik heb een vraagje: Ik heb perongeluk de software verwijderd van het micro kaartje echt alles! Wie kan mij uitleggen hoe en waar ik alles stap voor stap kan laten werken. Want ik ben niet echt handig in die dingen dus stap voor stap zou handig zijn. Alvast Hartelijk Bedankt! Groetjes Marije. Post Merge: juli 08, 2009, 03:12:09 pm Wat is er met die link? Want ik zie niks over mijn probleempje?
Laatste reactie door Marijeee, -
- 0 reacties
- 837 weergaven
Dit is een nieuwe release van End of Watch Politieagenten Mike en Brian zijn naast collega’s ook beste vrienden. We leren ze kennen via het filmproject dat Brian aan het maken is. Door hun harde politieoptreden worden ze het doelwit van een drugsbende. Regie: David Ayer Met: Jake Gyllenhaal, Michael [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 837 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38157.0[/iurl]
- 0 reacties
- 837 weergaven
Derde trailer The Dark Knight Rises! Warner Bros. heeft via de viral website TDKR07202012 de derde trailer van The Dark Knight Rises vrijgegeven. In de laatste Batman film van Christopher Nolan neemt Batman, uiteraard weer gespeeld door Christian Bale, het op tegen de villain Bane (Tom Hardy). Ook krijgt hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 836 weergaven
hallo, vraag hier maar de ds of psp games die je wilt ik zoek ze op en jij hebt een stuk minder werk groetjes jozer95 :peace:
Laatste reactie door Joris., -
Spotnet openen?
door Bekende1- 0 reacties
- 836 weergaven
Op een of andere manier lukt het maar niet op de SpotNet films te openen. De database wordt ingelezen (zonder foutmelding), maar wanneer ik dan een film wil aankiezen, loopt het Spotnet vast. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
Laatste reactie door Bekende1, -
- 0 reacties
- 836 weergaven
Spin-off voor Snow White and the Huntsman Indien Universal Pictures’ Snow White and the Huntsman een succes wordt dan komt er uiteraard een vervolg. Volgens Universal baas Ron Meyer wordt dit echter geen klinkklare sequel, maar een soort spin-off die zich focust op een afzonderlijke personage. Dit eerste zou moeten [...] Het volledige artikel bekijken
gedaan werkt nog steeds niet Uninstall CoD4 eens, verwijder dan de map en installeer het spel opnieuw. Download dan weer de nieuwste patche. Post Merge: februari 26, 2009, 05:44:26 pm Vergeet het maar. Je kan niet meer cracked spelen. Je moet hem gaan kopen.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 836 weergaven
Is dit het misschien?: Zie eerste foto van bijlage En dit zijn alle functies die ik heb: Zie tweede foto van bijlage Post samenvoeging: januari 09, 2011, 19:35:37 [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door jelmer11, -
Re: avi-films op dvd zetten
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 836 weergaven
Ik gebruik altijd convertx2dvd en die doet het perfect, maar ik heb pas 3 seizoenen van de simpsons gedownload(allemaal .avi), maar die kan convertx2dvd niet converteren en branden, hoe kan dit dan?
-
- 0 reacties
- 836 weergaven
Bij mij nieuwe muur/behang en andere troep O0
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 836 weergaven
Ik vind je toch niet echt een bikkel als je op een zaterdagavond/nacht nog achter je pc zit Dan heb je toch wel wat beters te doen, zoals bier drinken & bier drinken ;D
Laatste reactie door WuLLe,