Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 767 weergaven
Unieke download van Great Expectations De arme weesjongen Pip krijgt via een onbekende weldoener een leven van luxe en welvaart. Ondanks dat lukt het hem niet om zijn jeugdliefde voor zich te winnen. Regie: Mike Newell Met: Ralph Fiennes, Helena Bonham Carter, Jeremy Irvine, Holly Grainger, Robbie Coltrane, Sally Hawkins, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 767 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32666.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 766 weergaven
Lincoln De zestiende president van de Verenigde Staten leidt het Noorden tijdens de Amerikaanse burgeroorlog. Ondertussen vindt hij veel weerstand als hij de slavernij probeert af te schaffen. Regie: Steven Spielberg Met: Daniel Day-Lewis, Sally Field, Tommy Lee Jones, Joseph Gordon-Levitt, David Strathairn, Lee Pace, Bruce McGill, John Hawkes, Lukas [...] Het volledige artikel bekijken
Hide functie?
door Gast angel_creek- 2 reacties
- 766 weergaven
Yo leden Is het mogelijk om op het forum een hide functie te krijgen? Als je op lees meer druk dat er dan een hele lap tekst tevoorschijn komt? Dat zou bijvoorbeeld een tutorial etc veel overzichtelijker houden. ~~ LatinBabe
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 765 weergaven
haha xD .. ja man .. South Park en Gay Program (A) en.. dat ene :police: :police:
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 765 weergaven
Dit is de mijne (deze is van mijn linux maar ik heb ook een Windows). #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 765 weergaven
weet iemand misschien op welke pagina die crack staat ::)of de link wil geven ;D In de tijd dat je dit berichtje aan het typen was kon je al aan het zoeken zijn, niemand gaat je helpen als je zelf 0,0% moeite doet. heb de hele middag zitten zoeken en geen 1 van de cracks die k hier heb gevonde werkt dus ??? Lezen kun je schijnbaar ook al niet.
Laatste reactie door Julian018, -
- 0 reacties
- 764 weergaven
Gevonden The Repentant De jihadist Rachid besluit zijn wapens neer te leggen en zijn verleden achter zich te laten. Hij verruilt zijn bergdorpje voor een nieuwe leven als barman in de grote stad. Apotheker Lakhdar is verlaten door zijn vrouw Djamila. Als Rachid een bezoekje krijgt van Lakhdar, wordt hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 764 weergaven
Cold Blooded In een afgesloten vleugel van een ziekenhuis moet agente Frances Jane de wacht houden bij een uitzonderlijke patiënt. Cordero raakte eerder die dag gewond bij een mislukte juwelendiefstal waarbij zijn partner omkwam. Maar pleegde hij ook de moord? Terwijl de vastgeketende Cordero haar vertrouwen probeert te winnen met [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 764 weergaven
Tien foto’s en tv-spotje The Avengers Walt Disney blijft met afbeeldingen strooien uit The Avengers van Marvel Studios. Hieronder zie je wederom tien nieuwe afbeeldingen uit de superheldenfilm van regisseur Joss Whedon. De veelbesproken film gaat in Nederland een week (26 april) eerder in première dan in de States, waar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 764 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32497.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 764 weergaven
Hallo het zijn de volgende : - Notorius - G-Force - A Perfect GetAway - Inglourious Basterds Al heb je maar 1tje zou ik al tevreden zijn . Vriendelijke groeten !
Laatste reactie door dhulstertje, -
Re: Forum maken
door gamertje- 0 reacties
- 763 weergaven
excuses denk een gewoonte
Laatste reactie door gamertje, -
Re: Anime/Manga Downloaden, welk programma?
door Gast piet.klaassen- 0 reacties
- 763 weergaven
Wilde het volgende even met jullie delen, zie het pdf bestand.. schrijven gaat niet echt lekker maar hiermee kun je (zoals reeds aangetoond) lezen en een dump maken. Succes http://www.tsl.utwente.nl/projects/OV%20MFOC%20Port.zip
-
- 0 reacties
- 763 weergaven
ik kwam deze net tegen: http://gallery.live.com/liveItemDetail.aspx?li=fc0ceff6-e08c-4777-8121-467a0ffb2e59&bt=1&pl=1 gewoon gratis, een windows gadget. best makkelijk, vind ik zelf
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 763 weergaven
eeeuuuhhh die realm van jouw die kan alleen gebruikt worden voor wowscape wil je een saerver die leuk is ga dan op de wowfusion server spele :www.wowfusiononline.com
Laatste reactie door koen12345678, -
- 0 reacties
- 763 weergaven
2008-12-14 19:05:39 ----A---- C:\WINNT\System32\cdrtc.dll 2008-12-14 19:05:39 ----A---- C:\WINNT\System32\cdral.dll 2008-12-14 19:05:32 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpns.dll 2008-12-14 19:05:29 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpasf.dll 2008-12-14 19:05:29 ----A---- C:\WINNT\System32\wmerror.dll 2008-12-14 19:05:28 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpshell.dll 2008-12-14 19:05:28 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpdxm.dll 2008-12-14 19:05:28 ----A---- C:\WINNT\System32\asferror.dll 2008-12-14 19:05:26 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpui.dll 2008-12-14 19:05:26 ----A---- C:\WINNT\System32\wmploc.dll 2008-12-14 19:05:26 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpcore.dll 2008-12-14 19:05:2…
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 763 weergaven
De download is nieuw van Night of the Templar Een middeleeuwse ridder herrijst uit de dood om zijn gelofte te vervullen en bloeddorstig wraak te nemen op de verwanten van degenen die hem lang geleden verraden hebben. In één nacht tijd worden identiteiten onthuld en lotsbestemmingen vervuld. Download / Torrent [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 763 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39697.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Hallo, ik zou graag een nieuwe game pc kopen, ik heb hier eentje samengesteld, van moederbord, behuizing en koeling heb ik niet veel verstand, graag zou ik eens jullie mening hierop willen weten. http://www.alternate.be/html/tu.html?sc=614514755 mvg Arne
Laatste reactie door arnem10, -
- 0 reacties
- 763 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32966.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 763 weergaven
Ik heb op dit forum de regels niet kunnen vinden, maar over het algemeen is bumpen verboden bij forums blijkbaar is dat niet zo bij dit forum. Ik zeg niet dat dit topic niet gebumpt mag worden, maar ik zeg dat als bumpen niet mag dit een mega bump is en het dus niet mag wat hij zegt. Ook zegt hij dat er in dit topic "gehijacked" word terwijl dat helemaal niet waar is. En over het probleem in een oud topic, omdat ik zie dat veel moderators tegen gebruikers die hun eigen probleem in andermans topic zetten zeggen dat ze een nieuw topic moeten openen dacht ik dat dat ook moest. Blijkbaar mag je dus gewoon je eigen probleem in andermans topic strooien, oke dan weet ik dat …
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 763 weergaven
chill, kan je het ook voor mij doen??
Laatste reactie door rick1991, -
- 0 reacties
- 763 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een vraagje over saints row 2: Ik heb het spel gedownload en zo op me pc geinstaleerd. Als het spel eenmaal opstart dan doet die het gewoon. Maar als ik een nieuw spel wil starten en dat dan kies,dan laad die heeeeeeeel snel en dan kom ik weer op het hoofdmenu van saints row 2 . Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Kan iemand me helpen a.u.b????.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
ziet er allemaal mooi uit, prachtig!! het is vandaag 14 februari dus het zouw wel leuk lijken als we 1 mooi valentijn plaatje op de site linksboven zouden staan met vriendelijke groeten, zombymario Post Merge: februari 14, 2009, 12:41:47 pm ik heb er elf ook 1 gemaakt voor de kerst tijd (maar ik denk dat die niet zo goed is want ik kan het ook niet zo goed) [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Zombymario,