Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
spam.net
door Gast jyzx- 1 reactie
- 849 weergaven
Hey, www.spamnet is een nieuwe site waar je muziek/films/software kan downloaden via internet links. het is pas net begonnen dus zoveel staat er nog niet op maar ik denk dat het behoorlijk groot kan worden binnen 1 dag staan er al een paar films op. Groetjes, jyzx
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 848 weergaven
De download is nieuw van Jackie De tweeling Sofie en Daan (33) is opgevoed door twee vaders. Wanneer er totaal onverwacht een telefoontje van hun, tot dan toe onbekende, biologische moeder uit Amerika komt, storten ze zich in een avontuur waardoor alle aannames die ze hadden op losse schroeven komen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 848 weergaven
LP Sense UI v1.0 Android-P2P LP Sense UI v1.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Releasedatum: 07-06-2012 Bestandsnaam: LP.Sense.UI.v1.0.Android-P2P Grootte: 11 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving Deze nieuwe versie LP Sense UI, nu op Google te spelen. Dit is de snelste en de beste kloon [...] Het volledige artikel bekijken
windows instaleren
door gkeeee- 0 reacties
- 848 weergaven
ik heb mijn boot perongeluk verwijderd, :-[ ik moet het nu opnieuw instaleren maar ik heb geen cd. ik heb nu eentje van me vriend gekrgen en die ga ik nu instaleren. moet ik de code van mij pc invullen of die mijn vriend gegeven heeft??? Post Merge: maart 27, 2009, 02:20:07 pm en trouwens weet iemand waar ik windows kan downloaden en weet iemand ook hoe ik het op cd moet zetten voor als ik windows opnieuw moet instaleren
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 848 weergaven
hoi, Ik heb vandaag proberen mijn externe schijf om te zetten naar een NTFS formaat. Mijn bestanden zijn gebackupt naar mijn documenten en dan heb ik gewoon dezelfde instructies gevolgt zoals jullie in het topic beschreven in FAQ. Maar ik krijg de volgende melding dat er fouten op de schijf zouden staan. Nu vraag ik mij af welke gevolgen de instructies zouden geven als ik deze opvolg. Of zijn er eventueel nog andere oplossingen? Zelf had ik gedacht om misschien gewoon te formateren naar een NFTS formaat en dan de back-up terug te zetten (als dit gaat?) Alvast vriendelijk bedankt
Laatste reactie door Kelly__, -
- 0 reacties
- 848 weergaven
wrom heb je weggegeven :-[
Laatste reactie door blackburn, -
- 0 reacties
- 848 weergaven
Dit is een nieuwe release van Seven Psychopaths Marty’s grote droom is om zijn scenario van de film Seven Psychopaths te voltooien. Zijn vrienden Billy en Hans stelen een hond van de gewelddadige gangster Charlie. Dit levert Marty de nodige inspiratie op, zo lang hij het maar overleeft. Regie: Martin [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 848 weergaven
OK jammer
Laatste reactie door Jacob, -
- 0 reacties
- 847 weergaven
pff ;p
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 847 weergaven
Ik bedoel deel 2 van 2009, niet deel 1. Post Merge: mei 19, 2009, 03:27:20 pm Ik bedoel deel 2 van 2009, niet deel 1.
Laatste reactie door jhf1, -
- 0 reacties
- 847 weergaven
Ik vind je toch niet echt een bikkel als je op een zaterdagavond/nacht nog achter je pc zit Dan heb je toch wel wat beters te doen, zoals bier drinken & bier drinken ;D
Laatste reactie door WuLLe, -
- 0 reacties
- 847 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet & Netwerken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36865.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: Forum maken
door gamertje- 0 reacties
- 846 weergaven
excuses denk een gewoonte
Laatste reactie door gamertje, -
- 0 reacties
- 846 weergaven
What To Expect When You’re Expecting Een kind op de wereld zetten is voor iedereen een ander avontuur. In deze heerlijke komedie volgen we onder meer TV-fitness goeroe Jules, boekenschrijfster Wendy, model Skyler en fotograaf Holly die bijzondere avonturen beleven om hun kinderwens in vervulling te laten gaan. Ook volgen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 846 weergaven
[table][th] Live: Heerenveen – FC Groningen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vanmiddag om 14:30 uur staat de Derby van het Noorden op het programma. SC Heerenveen en FC Groningen mogen gaan uitmaken wie er momenteel de sterkste van de twee is en als we kijken naar de ranglijst dan verschillen deze twee ploegen niet veel van elkaar. Zo heeft Heerenveen na vijf wedstrijden acht punten verzameld, evenals FC Groningen. Ook het doelsaldo is gelijk, maar Heerenveen staat desondanks vijfde en Groningen zesde. Beide clubs doen het momenteel dan ook erg goed en deze wedstri…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 4 reacties
- 846 weergaven
@ veldyx.. Lees eens wat valcorb zegt, Das toch ongeveer hetzelfde.. :geheim:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 845 weergaven
idd
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 845 weergaven
Dans la Maison Een Franse leraar raakt ontmoedigd door het ingeleverde huiswerk van zijn nieuwe leerlingen, op het werk van één leerling na. Deze leerling verkiest een onopvallende plek achterin het klaslokaal, maar hij heeft een scherp gevoel voor observatie en heeft voyeuristische neigingen. Hij wordt door de leraar aangemoedigd [...] Het volledige artikel bekijken
Ledenfoto's
door Tom- 1 reactie
- 845 weergaven
Nou, volgend uit een topic in het Full Members board, hierbij de realisatie van het topic. Heb je een fotootje van jezelf? Dump hem hier!
Laatste reactie door Tim., -
Re: Anime/Manga Downloaden, welk programma?
door Gast piet.klaassen- 0 reacties
- 844 weergaven
Wilde het volgende even met jullie delen, zie het pdf bestand.. schrijven gaat niet echt lekker maar hiermee kun je (zoals reeds aangetoond) lezen en een dump maken. Succes http://www.tsl.utwente.nl/projects/OV%20MFOC%20Port.zip
-
- 0 reacties
- 844 weergaven
Voor single player ? http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_call_of_duty_4.shtml
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 2 reacties
- 844 weergaven
mensen ik heb ff snelf hulp nodig. ik heb net MCafee gekocht via internet en nu moet ik een mail krijgen maar ik kan mijn fucking mail box niet open en ik moet dringen naar mijn mails gvd !!!!!!!!! weet iemand wat ik kan doen
Laatste reactie door HenkGameVids, -
- 0 reacties
- 844 weergaven
Ok, ik begrijp dat die spphire HD4850 echt een goede videokaart is (enthousiasme van jou + de reacties van azerty) Ik ga er eens goed over na denken!
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 843 weergaven
De download is nieuw van This Must Be the Place De excentrieke Cheyenne was ooit een succesvol popster. Muziek maakt hij allang niet meer, maar hij kleedt zich nog dagelijks alsof hij zó het podium op moet. Zijn leven kabbelt voorbij, totdat zijn vader overlijdt. Hij vertrekt naar Amerika en [...] Het volledige artikel bekijken
Ik krijg de laatste tijd steeds een blue screen of death. Met de foutcode 'iastorv' (windows 7) Heeft iemand een oplossing? Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door 'Robin,