Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 750 weergaven
Dit is een nieuwe release van Enough Said Eva is een gescheiden vrouw die een nieuwe man ontmoet: Albert. Ze hebben al een relatie als Eva bevriend raakt met Marianne, de ex-vrouw van Albert. Eva komt achter de waarheid over Albert en begint te twijfelen aan hun relatie. Regie: Nicole [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Hallo, ik zou graag een nieuwe game pc kopen, ik heb hier eentje samengesteld, van moederbord, behuizing en koeling heb ik niet veel verstand, graag zou ik eens jullie mening hierop willen weten. http://www.alternate.be/html/tu.html?sc=614514755 mvg Arne
Laatste reactie door arnem10, -
- 0 reacties
- 750 weergaven
De download is nieuw van 2 Days in New York De Franse fotografe Marion (“Julie Delpy”) leeft met haar vriend Mingus (“Chris Rock”) en hun beider kinderen in New York. Dan krijgt ze bezoek van haar vader, haar zus en haar nieuwe vriend, tevens de ex-vriend van Marion. Regie: Julie [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 750 weergaven
Play Deze Zweedse film onderzoekt het waargebeurde verhaal van een groep jongens die veertig kinderen hebben beroofd. Ze gebruikten daarbij geen geweld maar deden alles via een rollenspel. Regie: Ruben Östlund Met: John Ortiz, Anas Abdirahman, Yannick Diakité, Abdiaziz Hilowle, Sebastian Blyckert, Sebastian Hegmar, Nana Manu Torrent / Download / [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 749 weergaven
Nee je
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 749 weergaven
Ik kan het net niet lezen, je moet denk ik iets grotere lettergrootte of ander lettertype of kleur;P
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 749 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29119.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 749 weergaven
Dit is een nieuwe release van The Lost Coast Tapes Als de Bigfoot-jager Carl Drybeck beweert dat hij het lichaam van een ‘sasquatch’ in zijn bezit heeft, gaat de journalist Sean Reynolds op onderzoek uit. Hij gelooft weliswaar niet in paranormale gebeurtenissen, maar ziet in Drybeck wel een mooi verhaal. [...] Het volledige artikel bekijken
DVD (incl.ondertiteling) converteren naar iPod-formaat
door Gast LarsL- 0 reacties
- 749 weergaven
Hallo allemaal, Ik download al een tijdje (usenet) en ben daar dus wel bekend mee maar heb net een iPod en zou graag een DVD incl.ondertiteling willen rippen en naar iPod-formaat (MP4?) willen converteren, maar het probleem is dat de ondertiteling dan niet mee gaat. Nu kan dat wel met Nero Recode alleen dat duurt ontiegelijk lang. Heeft er misschien iemand nog andere opties? - LarsL
-
- 0 reacties
- 749 weergaven
www.digi-tors.org we are back ;D
Laatste reactie door digitor, -
- 0 reacties
- 748 weergaven
Heb je mijn post uberhaupt wel gelezen?
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 748 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25446.0[/iurl]
- 0 reacties
- 748 weergaven
Probeer het nou maar gewoon met Hamachi, er zijn genoeg tutorials op het web die je erbij helpen. Het is echt geen kwestie van even uitleggen, want 1) het kost echt heel wat uren werk en 2) dan zitten we jouw werk te doen. Van afstand. Dat heb ik een aantal keer gedaan voor mensen die een WoW server publiek wilden maken en je bent er zomaar een hele dag aan kwijt. Wat ik dus even wil zeggen, is dat je dit soort dingen beter zelf uit kunt zoeken omdat mensen van afstand niet kunnen begeleiden, het heel wat tijd kost en je er uiteindelijk nog wat van leert. Oftewel: weet waar je aan begint!
- 0 reacties
- 748 weergaven
2008-12-14 19:05:39 ----A---- C:\WINNT\System32\cdrtc.dll 2008-12-14 19:05:39 ----A---- C:\WINNT\System32\cdral.dll 2008-12-14 19:05:32 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpns.dll 2008-12-14 19:05:29 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpasf.dll 2008-12-14 19:05:29 ----A---- C:\WINNT\System32\wmerror.dll 2008-12-14 19:05:28 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpshell.dll 2008-12-14 19:05:28 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpdxm.dll 2008-12-14 19:05:28 ----A---- C:\WINNT\System32\asferror.dll 2008-12-14 19:05:26 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpui.dll 2008-12-14 19:05:26 ----A---- C:\WINNT\System32\wmploc.dll 2008-12-14 19:05:26 ----A---- C:\WINNT\System32\wmpcore.dll 2008-12-14 19:05:2…
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 747 weergaven
Oke bedankt Robin, Dat is wel goedkoop waarom doen ze er dan niet op het begin 4 gig in? maar ik heb vista premium dus ik kan meteen 4 gig er boven op gooien? Want ik ga volgend jaar ICT studeren en dan heb ik wel een snelle laptop nodig
Laatste reactie door Slagers, -
*SPAM
door Gast GHGGH- 0 reacties
- 747 weergaven
*SPAM
-
- 0 reacties
- 747 weergaven
Gevonden Prometheus In Prometheus reist een team van wetenschappers en ontdekkingsreizigers naar de donkerste uithoeken van het heelal op zoek naar de oorsprong van de mensheid. Maar wat ze daar aantreffen, kan al het leven op aarde in gevaar brengen. Dit leidt tot een angstaanjagende strijd om de toekomst van [...] Het volledige artikel bekijken
PS3 ombouwen
door TamSz- 0 reacties
- 747 weergaven
Heej allemaal, ik heb een playstation 3 die ik graag om wil bouwen, alleen staat er nu de versie 3.50 op. Weet iemand hoe ik hem met deze versie om kan bouwen? Gr. Tamara
Laatste reactie door TamSz, -
- 0 reacties
- 747 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32497.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 746 weergaven
Gevonden Monsieur Lazhar Het hartverwarmende verhaal van Monsieur Lazhar, een Algerijnse immigrant, die leraar wordt op een lagere school in Montréal. Hij neemt er de plaats in van een lerares die tragisch om het leven is gekomen. Terwijl hij de kinderen helpt om te gaan met hun verlies, heeft hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 746 weergaven
ik kwam deze net tegen: http://gallery.live.com/liveItemDetail.aspx?li=fc0ceff6-e08c-4777-8121-467a0ffb2e59&bt=1&pl=1 gewoon gratis, een windows gadget. best makkelijk, vind ik zelf
Laatste reactie door Marciej123, -
Games platformen
door jhf1- 1 reactie
- 746 weergaven
:sos:
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 746 weergaven
Daar ben ik opzoek naar. Of gewoon nederlands, als het maar alleen de crack is. Dus niet nog het spel erbij zodat ik het simpel kan downloaden. Bedankt
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 0 reacties
- 746 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet & Netwerken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36865.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Crack?
door koen12345678- 1 reactie
- 746 weergaven
weet iemand presiec wat een crack is of hoe die word hemaakt (ik snap wel wat een crack is en wat hij doet mr ik bedoel meer of iemand er iets meer info over kan geven) bedankt O0
Laatste reactie door Schaapje,