Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 836 weergaven
Take Shelter Een man krijgt visioenen over een aankomende verwoestende storm. Hij besluit de oude schuilkelder opnieuw in te richten om zijn familie te beschermen. Maar worden de visioenen werkelijkheid of zit het allemaal in zijn hoofd? Regie: Jeff Nichols Met: Michael Shannon, Jessica Chastain, Shea Whigham, Kathy Baker, Katy [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 835 weergaven
Ja die ja
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 835 weergaven
Weekend Na een feestje gaat Glen nog even naar een gaybar. Daar ontmoet hij Russell. De twee mannen zien hun one-night stand uitgroeien tot een romantisch weekend. De dertigers besluiten zich onvoorwaardelijk voor elkaar in te zetten. Regie: Andrew Haigh Met: Chris New, Tom Cullen, Laura Freeman, Vauxhall Jermaine Download [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 835 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29119.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 835 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31502.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 835 weergaven
@smarkiee http://www.foto-uploaden.nl/upload/19196ca753ff6012e205fa9da153c7a3.gif werkt deze? ik vond het een rare maar probeer deze eens
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 835 weergaven
ik kwam deze net tegen: http://gallery.live.com/liveItemDetail.aspx?li=fc0ceff6-e08c-4777-8121-467a0ffb2e59&bt=1&pl=1 gewoon gratis, een windows gadget. best makkelijk, vind ik zelf
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 835 weergaven
De download is nieuw van 38 témoins Louise komt terug van een zakenreis als ze hoort dat er iemand bij haar in de straat is vermoord. Niemand schijnt iets gezien of gehoord te hebben, ook haar man Pierre niet. Maar Pierre wordt verscheurd door schuldgevoelens. Heeft hij dan toch iets [...] Het volledige artikel bekijken
Tom Clancys H.A.W.X 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 and Crack-SHIELD – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 835 weergaven
Tom Clancys H.A.W.X 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 and Crack-SHIELD Tom Clancys HAWX 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 en Crack-SHIELD Release Info Release Group: SHIELD (P2P) Release Name: Tom.Clancys.HAWX2.MULTi6.Incl.Update.v1.01.and.Crack-SHIELD Releasedatum: 17 februari 2013 Retail Datum: 17 februari 2013 Bestandsnaam: Tom.Clancys.HAWX2.MULTi6 . Incl.Update.v1.01.and.Crack-SHIELD Bron: DVD Grootte: 6,4 GB Regio: N / A Genre: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 835 weergaven
bekijk deze video: :cool2: ;D www.youtube.com/watch?v=gHth7To0O4E Of deze : www.youtube.com/watch?v=QnSzPKAhFt4
Laatste reactie door walid562, -
- 0 reacties
- 834 weergaven
Hallo mensen, Ik heb bij fifa 11 het volgende probleem: als ik naar de volgende wedstrijd wil, komt er dit in beeld het lijkt erop dat je ploeg voor de volgende wedstrijd niet compleet is. En ik kan wel 5 wedstrijden skippen, maar het bericht blijft! Wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door patrickman, -
- 0 reacties
- 834 weergaven
Heeft er iemand van jullie alstublieft voor mij een demonoid invite ik heb hem hard nodig. PM hem me maar alstublieft.
Laatste reactie door daimond, -
Sitecom300n
door Pascalnijhuis- 0 reacties
- 834 weergaven
Weet iemand hoe ik daarmee een 8000 poort kan openen? Want ik weet niet ik zet hem open maar als ik poort scan doe zegt ie dat hij dicht is Alvast bedankt.
Laatste reactie door Pascalnijhuis, -
- 0 reacties
- 834 weergaven
en het is geen gedownloade versie
Laatste reactie door magicm14, -
- 0 reacties
- 833 weergaven
Nee je
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 833 weergaven
WARP-RELOADED WARP-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: WARP-Team Release Date: 13-03-2012 Retail Datum: 15-02-2012 Bestandsnaam: WARP-RELOADED.iso Bron: DVD9 Maat: 1.71 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: Trapdoor release Beschrijving Warp is een puzzel-gebaseerde stealth action game waar je speelt als [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 832 weergaven
Bij je 360 is het 65... Ik ben nu bij Prestige nr. 3 lvl 41 (CoD5) En CoD4 lvl 21
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 832 weergaven
Ik zou je zelf dan een HD4850 naar aanleiding van dat je geen goede PC hebt. Maar het beste is gewoon om een gloednieuwe PC te kopen. Wacht nog wel even de reactie van Tom af.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 832 weergaven
hey, ik heb hier een manier om snel geld te krijgen, maak eerst een paypal account aan , daarna ga je naar deze site en maak je een account aan (xxxxxxxxxxxxxxxx) als je de account hebt aan gemaakt ga je naar Home > The Following Surveys are Available: en dan de links die eronder staan het duurt maar halfuurtje en je kunt dat elke dag doen als je $75 hebt kun je het overmaken naar je paypal account ;D gr Joris. [modbreak=modbreak door Impy] Hier werken wij niet aan mee. Bij deze is de link verwijderd en gaat het topic op :slot: [/modbreak]
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 832 weergaven
Yeaaaah thnx man!!.. Post Merge: juni 25, 2009, 11:49:01 am nou nog een crack erbij? Post Merge: juni 25, 2009, 03:21:40 pm nou nog een crack erbij? enig idee wanneer die komt?
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 831 weergaven
Angry Birds Star Wars-P2P Angry Birds Star Wars-P2P Release Info Release Group: Eres (SCENE) Release Name: Angry.Birds.Star.Wars-P2P Releasedatum: 08-11-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Star.Wars-P2P Grootte: 51 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd Op de markt Beschrijving De bittere vogels voldoen aan de sinistere Sith [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 831 weergaven
De serie 24, seizoen 3 gok ik? Ik kan je er niet mee helpen, torrentz.com al geprobeerd?
Laatste reactie door Luc., -
Re: Forum maken
door gamertje- 0 reacties
- 831 weergaven
excuses denk een gewoonte
Laatste reactie door gamertje, -
- 0 reacties
- 831 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Lawless Tijdens de Amerikaanse drooglegging in de jaren ’30 besluiten de drie Bondurant-broers een illegale drankhandel te beginnen. Ze hebben groot succes maar ze halen wel de woede op de hals van de corrupte agent Rakes die geweld absoluut niet schuwt. Regie: John [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 831 weergaven
Breaking the Girls Twee aantrekkelijke studenten – de onschuldige en wetenschappelijke Sara en de manipulatieve en sexy Alex – worden meer dan vrienden als ze een pact sluiten om elkaars aartsvijand te doden. Maar Alex grijpt al snel de overhand en Sara ontdekt dat ze wordt opgezet voor moord… Torrent [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,