Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 826 weergaven
Hoe doe ik dat dan?
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 826 weergaven
Dans la Maison Een Franse leraar raakt ontmoedigd door het ingeleverde huiswerk van zijn nieuwe leerlingen, op het werk van één leerling na. Deze leerling verkiest een onopvallende plek achterin het klaslokaal, maar hij heeft een scherp gevoel voor observatie en heeft voyeuristische neigingen. Hij wordt door de leraar aangemoedigd [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 3 reacties
- 826 weergaven
hallo is dit een goede pc om redelijk mee te gamen? http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B208481%5D=1&product%5B212353%5D=1&product%5B76964%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B5545%5D=1&product%5B232753%5D=1&product%5B199370%5D=1&product%5B35577%5D=1&product%5B79085%5D=1 groeten
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 826 weergaven
Maak hier even een eigen topic voor;)
Laatste reactie door Thijs, -
- 2 reacties
- 826 weergaven
mensen ik heb ff snelf hulp nodig. ik heb net MCafee gekocht via internet en nu moet ik een mail krijgen maar ik kan mijn fucking mail box niet open en ik moet dringen naar mijn mails gvd !!!!!!!!! weet iemand wat ik kan doen
Laatste reactie door HenkGameVids, -
whaha mooi zo Ook welkom names mij !
Laatste reactie door Niels., -
Fallout 3 PC
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 826 weergaven
Ik heb fallout 3 gedownload voor de PC(http://thepiratebay.org/torrent/4475785/Fallout_3_Full-Rip_Skullptura) en ik wil die graag installeren, er staat de ik als ik Vista heb UAC uit moet schakelen, wat is dit? Er staat ook dat ik setup.bat moet installeren, maar die is opeens verdwenen. Weet iemand hoe dit kan? Bvd.
-
- 0 reacties
- 826 weergaven
hehe loco panter gast :duivel:
Laatste reactie door JStyle, -
Beste experts, Is onderstaand genoeg voor internetten, office, games, video en foto bewerken. =1]http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?product[199055]=1 Groet, Willem
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 826 weergaven
weet iemand misschien op welke pagina die crack staat ::)of de link wil geven ;D In de tijd dat je dit berichtje aan het typen was kon je al aan het zoeken zijn, niemand gaat je helpen als je zelf 0,0% moeite doet. heb de hele middag zitten zoeken en geen 1 van de cracks die k hier heb gevonde werkt dus ??? Lezen kun je schijnbaar ook al niet.
Laatste reactie door Julian018, -
- 0 reacties
- 825 weergaven
Je moet niet het utorrent bestandje aanklikken. Klik in utorrent met rechtermuisknop op deze torrent en klik op "bijbehorende map openen". Als je niet weet wat je met deze bestanden moet doen hier even posten welke extensies deze bestanden hebben.
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 825 weergaven
idd
Laatste reactie door Bart', -
Re: foutmelding na downloaden
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 825 weergaven
Opnieuw installeeren werkt misschien?
-
Ik krijg de laatste tijd steeds een blue screen of death. Met de foutcode 'iastorv' (windows 7) Heeft iemand een oplossing? Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 825 weergaven
Ok, ik begrijp dat die spphire HD4850 echt een goede videokaart is (enthousiasme van jou + de reacties van azerty) Ik ga er eens goed over na denken!
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 825 weergaven
Rise of the Guardians – Gratis special Bekijk nu deze gratis special van Rise of the Guardians. In deze special zie je een aantal interviews met acteurs. De film is in de originele versie te huur onder de titel Rise of the Guardians en in het Nederlands onder De Vijf [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 824 weergaven
thanks tom!
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 824 weergaven
Minecraft – Pocket Edition v0.4.0 ANDROID-P2P Minecraft – Pocket Edition v0.4.0 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Minecraft-Pocket.Edition.v0.4.0.ANDROID-P2P Releasedatum: 07-09-2012 Bestandsnaam: Minecraft-Pocket.Edition.v0.4.0.ANDROID-P2P Grootte: 4.8 MB Type: Strategie Op de markt Beschrijving Bedenk het, bouw het. Maak werelden op de gaan met Minecraft – Pocket Edition.The nieuwe Minecraft – [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 823 weergaven
Carrier Command Gaea Mission-SKIDROW Carrier Command Gaea Mission-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Carrier.Command.Gaea.Mission-SKIDROW Releasedatum: 27.09.2012 Retail Datum: 30-09-2012 Bestandsnaam: Carrier.Command.Gaea.Mission-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 3,3 GB Genre: Actie Uitgever: Mastertronic Plus Ontwikkelaar: Bohemen Bescherming: N / A Op de markt Beschrijving Het spel verhaal gaat over een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 823 weergaven
Cold Blooded In een afgesloten vleugel van een ziekenhuis moet agente Frances Jane de wacht houden bij een uitzonderlijke patiënt. Cordero raakte eerder die dag gewond bij een mislukte juwelendiefstal waarbij zijn partner omkwam. Maar pleegde hij ook de moord? Terwijl de vastgeketende Cordero haar vertrouwen probeert te winnen met [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 823 weergaven
Gewoon niet normaal !!! :-[ Damn.
Laatste reactie door Flying John, -
- 1 reactie
- 823 weergaven
Ik heb het spel gedownload van razor 1911 op tpb de image gemount via daemon tools pro en geinstalleerd dan wil ik het spel openen maar geeft hij nog steeds aan dat ik een cd moet plaatsen ook heb ik een crack bestand naar de map waar het spel in staat gekopieerd wie zou mij kunnen helpen om dit probleem op te lossen??????
Laatste reactie door HamiltonFan, -
- 0 reacties
- 823 weergaven
F1 2012-FLT F1 2012-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: F1_2012-FLT Releasedatum: 18-09-2012 Retail Datum: 22-09-2012 Bestandsnaam: F1_2012-FLT Bron: DVD Grootte: 5,5 GB Genre: Racing Critici: N / A Uitgegeven door: Codemasters Ontwikkeld door: Codemasters Op de markt Beschrijving F1 2012 is de volgende aflevering in de populaire [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 822 weergaven
pff ;p
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 822 weergaven
Shoot Many Robots-RELOADED Schiet Veel Robots-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Shoot.Many.Robots-Team Release Date: 06-04-2012 Retail Datum: 06-04-2012 Bestandsnaam: Shoot.Many.Robots-Team Bron: DVD9 Maat: 700 MB Genre: Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Demiurg Studios release Beschrijving Shoot Veel Robots volgt P. Walter Tugnut [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,