Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: foutmelding na downloaden
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 836 weergaven
Opnieuw installeeren werkt misschien?
-
- 2 reacties
- 836 weergaven
mensen ik heb ff snelf hulp nodig. ik heb net MCafee gekocht via internet en nu moet ik een mail krijgen maar ik kan mijn fucking mail box niet open en ik moet dringen naar mijn mails gvd !!!!!!!!! weet iemand wat ik kan doen
Laatste reactie door HenkGameVids, -
- 0 reacties
- 836 weergaven
Hey, Ik heb een probleempje met LOTR:BFME2. Als ik het online wil spelen, komt er een melding dat er updates zijn. Ik klik daar op OK en dan komt er een melding dat ik administrator moet zijn om de patch ze installeren.. Maar dat ben ik al. Als ik dan handmatig de patch download en installeer, blijft de eerste melding maar komen. Alvast bedankt, Markey54
Laatste reactie door Markey54, -
- 0 reacties
- 836 weergaven
Hoy heb een probleem diverse spellen crashen na een tijdje wat kan ik doen ? Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
Ledenfoto's
door Tom- 1 reactie
- 836 weergaven
Nou, volgend uit een topic in het Full Members board, hierbij de realisatie van het topic. Heb je een fotootje van jezelf? Dump hem hier!
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 835 weergaven
Haha, ik ging vorige week toen ik alleen thuis was om kwart over 12 ofzo nog een eitje bakken Das best lekker ;D
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 835 weergaven
iCam – Webcam Video Streaming v1 5-AnDrOiD-P2P ICAM – Webcam Video Streaming v1 5-Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ICAM – Webcam Video Streaming v1 5-Android-P2P Release Date: 05/17/2012 Bestandsnaam: ICAM – Webcam Video Streaming v1 5-AnDrOiD.apk Maat: 131,98 kB Type: Android release Beschrijving ICAM stelt u in [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 835 weergaven
duken wat voor videokaart heb je dan ?? ik heb d'r ook last van ikzelf heb een Geforce 8600GTS
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 0 reacties
- 834 weergaven
Carrier Command Gaea Mission-SKIDROW Carrier Command Gaea Mission-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Carrier.Command.Gaea.Mission-SKIDROW Releasedatum: 27.09.2012 Retail Datum: 30-09-2012 Bestandsnaam: Carrier.Command.Gaea.Mission-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 3,3 GB Genre: Actie Uitgever: Mastertronic Plus Ontwikkelaar: Bohemen Bescherming: N / A Op de markt Beschrijving Het spel verhaal gaat over een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 834 weergaven
idd
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 834 weergaven
Gewoon niet normaal !!! :-[ Damn.
Laatste reactie door Flying John, -
- 0 reacties
- 834 weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan]. [http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26175.msg104136#new]
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 834 weergaven
Rise of the Guardians – Gratis special Bekijk nu deze gratis special van Rise of the Guardians. In deze special zie je een aantal interviews met acteurs. De film is in de originele versie te huur onder de titel Rise of the Guardians en in het Nederlands onder De Vijf [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 833 weergaven
thanks tom!
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 833 weergaven
Je moet niet het utorrent bestandje aanklikken. Klik in utorrent met rechtermuisknop op deze torrent en klik op "bijbehorende map openen". Als je niet weet wat je met deze bestanden moet doen hier even posten welke extensies deze bestanden hebben.
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 833 weergaven
eeeuuuhhh die realm van jouw die kan alleen gebruikt worden voor wowscape wil je een saerver die leuk is ga dan op de wowfusion server spele :www.wowfusiononline.com
Laatste reactie door koen12345678, -
- 0 reacties
- 833 weergaven
Cold Blooded In een afgesloten vleugel van een ziekenhuis moet agente Frances Jane de wacht houden bij een uitzonderlijke patiënt. Cordero raakte eerder die dag gewond bij een mislukte juwelendiefstal waarbij zijn partner omkwam. Maar pleegde hij ook de moord? Terwijl de vastgeketende Cordero haar vertrouwen probeert te winnen met [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 833 weergaven
Maak hier even een eigen topic voor;)
Laatste reactie door Thijs, -
Ik krijg de laatste tijd steeds een blue screen of death. Met de foutcode 'iastorv' (windows 7) Heeft iemand een oplossing? Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door 'Robin, -
- 1 reactie
- 832 weergaven
Ik heb het spel gedownload van razor 1911 op tpb de image gemount via daemon tools pro en geinstalleerd dan wil ik het spel openen maar geeft hij nog steeds aan dat ik een cd moet plaatsen ook heb ik een crack bestand naar de map waar het spel in staat gekopieerd wie zou mij kunnen helpen om dit probleem op te lossen??????
Laatste reactie door HamiltonFan, -
whaha mooi zo Ook welkom names mij !
Laatste reactie door Niels., -
Re: Uploaders
door Marciej123- 0 reacties
- 832 weergaven
Een vraagje over ftd, je ziet wellis van die mensen die dan reageren en die hebben een plaatje.. Hoe moet je dat instellen ?
Laatste reactie door Marciej123, -
Fallout 3 PC
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 832 weergaven
Ik heb fallout 3 gedownload voor de PC(http://thepiratebay.org/torrent/4475785/Fallout_3_Full-Rip_Skullptura) en ik wil die graag installeren, er staat de ik als ik Vista heb UAC uit moet schakelen, wat is dit? Er staat ook dat ik setup.bat moet installeren, maar die is opeens verdwenen. Weet iemand hoe dit kan? Bvd.
-
- 0 reacties
- 832 weergaven
Ok, ik begrijp dat die spphire HD4850 echt een goede videokaart is (enthousiasme van jou + de reacties van azerty) Ik ga er eens goed over na denken!
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 832 weergaven
hehe loco panter gast :duivel:
Laatste reactie door JStyle,