Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 3 reacties
- 831 weergaven
Hallo, Ik heb gisteren een nieuwe laptop gekocht, een asus k52j. De eerste keer dat ik de FN + f12 toets gebruikte deed hij het prima. (f11 en 12 zijn om hem harder en zachter te zetten) Maar vanmorgen toen ik hem opstartte wilde ik het geluid wat zachter zetten, maar er gebeurde niks toen ik op FN en f11 tegelijk drukte. Iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door use4all, -
- 0 reacties
- 831 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Max Max is 6 jaar. Ze woont bij haar vader Toni, een kleine crimineel met een groot hart. Voor Kerst geeft ze hem Rose cadeau, een prostituee die ze bij de bushalte heeft leren kennen. Toni krijgt het niet over zijn hart om [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Re: World of Warcraft Gratis Spelen
door Gast pietklaasjansen- 0 reacties
- 831 weergaven
[spam]
-
- 0 reacties
- 830 weergaven
De download is nieuw van Ice Dragon Mik moet op 11 jarige leeftijd zijn huis verlaten en gaat op zoek naar een nieuwe. Op een IJsdraak reist hij rond. Hij komt in het bezit van een kattenfabriek en wordt vrienden met Bengt en Bertil. Regie: Martin Högdahl Met: Hans Alfredson, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 830 weergaven
Ik kan het net niet lezen, je moet denk ik iets grotere lettergrootte of ander lettertype of kleur;P
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 830 weergaven
Tsjaaaa, dat kan ik niet allemaal gaan uitleggen, dat duurt echt veel te lang. Google in ieder geval even op hamachi of op cod4 private server, er is zat informatie te vinden.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 830 weergaven
waar vind ik registration code van fifa 10 (die van razor)
Laatste reactie door zwarthoed94, -
- 0 reacties
- 830 weergaven
ja, dit kan gewoon want de server is gratis, en er zit veel verschil tussen servers, ikzelf heb een abonnement op Eweka. Ben er heel tevreden mee, misschien kun je die proberen, die deel je bijvoorbeeld met een vriend, dan betaal je maar €3.25 per maand.
Laatste reactie door Jeroen, -
anno 1404
door mrmojorisin- 1 reactie
- 830 weergaven
Bij het opstarten van het spel krijg ik de foutmelding "failed to initialize direct x" ik heb nochtans directx9.0c wat kan het probleem zijn?
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 830 weergaven
heey jfk 99 thx het is inmiddels al gelukt thx man
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 830 weergaven
De download is nieuw van Traviata et nous Documentaire over de uitvoering van de opera La Traviata op het operafestival van Aix-en-Provence. In de documentaire is te zien hoe regisseur François Sivadier en sopraan Nathalie Dessay de hoofdpersoon Violetta gestalte geven. Regie: Philippe Béziat Met: Natalie Dessay, Matthew Polenzani, Louis [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 830 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32497.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 829 weergaven
Hierbij bied ik aan: Xbox 360 Arcade (256mb Memory Unit) voorzien van alle kabels inclusief een harde schijf van 20 GB, een zwarte en een witte wireless controller, een wireless guitar en 6 originele games. Online spelen is niet meer mogelijk. De Xbox verkeert in een zeer goede staat. Originele spellen: 1. Guitar Hero 3: Legends of Rock 2. Call of Duty 3 3. Assassin's Creed 4. Pro Evolution Soccer 2008 5. Naruto: The Broken Bond 6. Xbox Live Arcade Compilation Disc Prijs: €250,- Kan worden opgehaald of verzonden. Verzendkosten zijn voor de koper. Bij interesse en/of vragen graag een PM.
Laatste reactie door WuLLe, -
- 0 reacties
- 829 weergaven
Thnx Bartjuh, dan ga ik maar voor die 3e, dan weet ik tenminste zeker dat ik een goeie heb. heel erg bedankt O0
Laatste reactie door JStyle, -
- 3 reacties
- 829 weergaven
hallo is dit een goede pc om redelijk mee te gamen? http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B208481%5D=1&product%5B212353%5D=1&product%5B76964%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B5545%5D=1&product%5B232753%5D=1&product%5B199370%5D=1&product%5B35577%5D=1&product%5B79085%5D=1 groeten
Laatste reactie door Tom, -
DVD (incl.ondertiteling) converteren naar iPod-formaat
door Gast LarsL- 0 reacties
- 829 weergaven
Hallo allemaal, Ik download al een tijdje (usenet) en ben daar dus wel bekend mee maar heb net een iPod en zou graag een DVD incl.ondertiteling willen rippen en naar iPod-formaat (MP4?) willen converteren, maar het probleem is dat de ondertiteling dan niet mee gaat. Nu kan dat wel met Nero Recode alleen dat duurt ontiegelijk lang. Heeft er misschien iemand nog andere opties? - LarsL
-
- 0 reacties
- 829 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31924.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Fallout 3 PC
door Gast Vlutje- 1 reactie
- 829 weergaven
Ik heb fallout 3 gedownload voor de PC(http://thepiratebay.org/torrent/4475785/Fallout_3_Full-Rip_Skullptura) en ik wil die graag installeren, er staat de ik als ik Vista heb UAC uit moet schakelen, wat is dit? Er staat ook dat ik setup.bat moet installeren, maar die is opeens verdwenen. Weet iemand hoe dit kan? Bvd.
- 1 reactie
- 828 weergaven
Ik kan met htc wildfire verkopen maar ik heb een abbonement met gratis internet. Ik ben van plan een desire te kopen maar kan ik dan dat kaartje gebruiken met gratis internet?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 828 weergaven
hallo
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 828 weergaven
hallo alllemaal, ik zal jullie effe helpen kijk ga nar de map waar de cracks inzitten verwijder alle cracks scan de map met je antivirus dan vindt hij zeker een trojan of 2 want van de eerste crack is de map besmet daardoor als je dat hebt gedaan dan pas moet je een vertrouwde crack downloaden PS.voordat je de crack download zet je antivirus uit download het zet het aan scan de map weer en klaar is kees hier kun je een paar vertrouwde cracks vinden www.crack.ms O0
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 827 weergaven
Allereerst bedankt voor jullie inzet en liefde om mensen te helpen met dit toch behoorlijk fijn fenomeen computer . Heb maanden hiervoor bestanden gekoppeld naar het buroblad , geopend met de webbrowser flesh peak slimbrowser , krijg het sinds een paar dagen niet meer voor elkaar om het met die fijne browser al mijn programmas via het bureublad te openen . Daarvoor is op de een of andere manier het hele systeem in de war geraakt door al de bestanden op mijn bureu blad te willen openen met google silver wat niet lukte. Door via start, configuratie scherm, programma instelling en toegang heb ik het voor elkaar gekregen om de bestanden vanuit het bureablad met windo…
Laatste reactie door janvangeel, -
- 0 reacties
- 827 weergaven
Sleeping Dogs-SKIDROW Sleeping Dogs-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Sleeping.Dogs-SKIDROW Releasedatum: 24.08.2012 Detailhandel Datum: 28.08.2012 Bestandsnaam: Sleeping.Dogs-SKIDROW Bron: DVD9 Grootte: 9,2 GB Genre: Actie Protection : Stoom + Ceg Uitgever: Square Enix Ontwikkelaar: United Front Games Op de markt Beschrijving Geïnspireerd door klassieke Hollywood en Aziatische cinema [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 827 weergaven
<3
- 0 reacties
- 827 weergaven
Graag alleen een poll aanmaken, als je om een mening vraagt.
Laatste reactie door Robbert,