Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 762 weergaven
Dit is een nieuwe release van End of Watch Politieagenten Mike en Brian zijn naast collega’s ook beste vrienden. We leren ze kennen via het filmproject dat Brian aan het maken is. Door hun harde politieoptreden worden ze het doelwit van een drugsbende. Regie: David Ayer Met: Jake Gyllenhaal, Michael [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
??? :-[ [modbreak] In het vervolg graag minder smileys gebruiken, zo'n 15 Ã 20 smileys is nogal overdreven[/modbreak]
Laatste reactie door engin1234444, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
The Sims 3 Katy Perrys Sweet Treats-FLT De Sims 3 Katy Perrys Sweet Treats-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: The_Sims_3_Katy_Perrys_Sweet_Treats-FLT Release Date: 05-06-2012 Retail Datum: 05-06-2012 Bestandsnaam: flt-s3kp Bron: DVD Maat: 2,6 GB Genre: Leven Simulatie Critici: N / A Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: The [...] Het volledige artikel bekijken
Re: [Lockerz.com] Invites, tips & trucs
door Gast Godlike- 0 reacties
- 762 weergaven
Om snel een invite te krijgen, klik dan op het volgende plaatje. Ik stuur je zo snel mogelijk een invite! Oja: -------- Ik heb nu 130 PTZ!
-
- 0 reacties
- 762 weergaven
Pro Evolution Soccer 2013-SKIDROW Pro Evolution Soccer 2013-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Pro.Evolution.Soccer.2013-SKIDROW Releasedatum: 18-09-2012 Retail Datum: 20-09-2012 Bestandsnaam: Pro.Evolution.Soccer.2013-SKIDROW.rar Bron: DVD Grootte: 4,46 GB Genre: Sport Critici: 8.5/10 Uitgegeven door: Konami Ontwikkeld door: Winning Eleven Productions Op de markt Beschrijving Pro Evolution Soccer 2013 keert [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 761 weergaven
Hoe doe ik dat dan?
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
ja, dit kan gewoon want de server is gratis, en er zit veel verschil tussen servers, ikzelf heb een abonnement op Eweka. Ben er heel tevreden mee, misschien kun je die proberen, die deel je bijvoorbeeld met een vriend, dan betaal je maar €3.25 per maand.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
Deze release is nieuw van 170 HZ De onvoorwaardelijke liefde tussen twee dove tieners, de 19-jarige Nick en de 16-jarige Evy, gaat gepaard met stilte. Wanneer de ouders van Evy hun relatie afkeuren, besluiten ze te vluchten en zich schuil te houden in het wrak van een onderzeeër. Daar wordt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 760 weergaven
hallo, vraag hier maar de ds of psp games die je wilt ik zoek ze op en jij hebt een stuk minder werk groetjes jozer95 :peace:
Laatste reactie door Joris., -
- 2 reacties
- 760 weergaven
Heeft iemand misschien voor mij een crack of download bestand van pcm 2010. En zou iemand dat dan even willen mailen Groetjes Sem Halters
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 760 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38501.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 760 weergaven
je hebt hem nu al meerdere keren gepost :s maar wat hebben we hier aan? we kunnen allemaal zelf wel googelen....
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 760 weergaven
Dit is een nieuwe release van Mega Piranha Tijdens een boottocht in de Caribische zee, vallen een Amerikaanse ambassadeur en zijn gezelschap ten prooi aan een groep genetisch gemanipuleerde reuzenpiranha’s. Er wordt eerst van uit gegaan dat de boot werd opgeblazen door terroristen en twee agenten worden er naartoe gestuurd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 760 weergaven
Deze release is nieuw van Shame Brandon (Michael Fassbender) is een dertiger in New York die moeite heeft om zijn seksleven onder controle te houden. Wanneer zijn eigenzinnige, jongere zusje bij hem in zijn appartement komt wonen, loopt Brandons leven uit de hand. SHAME is een overtuigende beschouwing van de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 760 weergaven
Bij mij nieuwe muur/behang en andere troep O0
Laatste reactie door Farid., -
Fallout 3 PC
door Gast Vlutje- 1 reactie
- 760 weergaven
Ik heb fallout 3 gedownload voor de PC(http://thepiratebay.org/torrent/4475785/Fallout_3_Full-Rip_Skullptura) en ik wil die graag installeren, er staat de ik als ik Vista heb UAC uit moet schakelen, wat is dit? Er staat ook dat ik setup.bat moet installeren, maar die is opeens verdwenen. Weet iemand hoe dit kan? Bvd.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 760 weergaven
De download is nieuw van 2 Days in New York De Franse fotografe Marion (“Julie Delpy”) leeft met haar vriend Mingus (“Chris Rock”) en hun beider kinderen in New York. Dan krijgt ze bezoek van haar vader, haar zus en haar nieuwe vriend, tevens de ex-vriend van Marion. Regie: Julie [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 760 weergaven
Play Deze Zweedse film onderzoekt het waargebeurde verhaal van een groep jongens die veertig kinderen hebben beroofd. Ze gebruikten daarbij geen geweld maar deden alles via een rollenspel. Regie: Ruben Östlund Met: John Ortiz, Anas Abdirahman, Yannick Diakité, Abdiaziz Hilowle, Sebastian Blyckert, Sebastian Hegmar, Nana Manu Torrent / Download / [...] Het volledige artikel bekijken
DVD (incl.ondertiteling) converteren naar iPod-formaat
door Gast LarsL- 0 reacties
- 759 weergaven
Hallo allemaal, Ik download al een tijdje (usenet) en ben daar dus wel bekend mee maar heb net een iPod en zou graag een DVD incl.ondertiteling willen rippen en naar iPod-formaat (MP4?) willen converteren, maar het probleem is dat de ondertiteling dan niet mee gaat. Nu kan dat wel met Nero Recode alleen dat duurt ontiegelijk lang. Heeft er misschien iemand nog andere opties? - LarsL
-
- 0 reacties
- 759 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet & Netwerken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36865.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 759 weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan]. [http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26175.msg104136#new]
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 758 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29119.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 758 weergaven
Hallo. Heb hier een dvd+r liggen en nu wil ik er een film op branden. Maar als ik bij computer kijk zie ik dat er al wat gebruikt is terwijl er niks op staat. En nu brand ie er ook niks op. Kan iemand mij helpen zodat ik wel kan branden?
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 758 weergaven
Dit is een nieuwe release van Enough Said Eva is een gescheiden vrouw die een nieuwe man ontmoet: Albert. Ze hebben al een relatie als Eva bevriend raakt met Marianne, de ex-vrouw van Albert. Eva komt achter de waarheid over Albert en begint te twijfelen aan hun relatie. Regie: Nicole [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 758 weergaven
in sopcast zelf kun je ook kanalen vinden, maar geen nederlandse...
Laatste reactie door Jeroen,