Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 831 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl=http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33372.0]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33372.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 831 weergaven
weet iemand misschien op welke pagina die crack staat ::)of de link wil geven ;D In de tijd dat je dit berichtje aan het typen was kon je al aan het zoeken zijn, niemand gaat je helpen als je zelf 0,0% moeite doet. heb de hele middag zitten zoeken en geen 1 van de cracks die k hier heb gevonde werkt dus ??? Lezen kun je schijnbaar ook al niet.
Laatste reactie door Julian018, -
- 0 reacties
- 830 weergaven
pff ;p
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 830 weergaven
Hoe doe ik dat dan?
Laatste reactie door headsh0t, -
Hallo, ik zou graag een nieuwe game pc kopen, ik heb hier eentje samengesteld, van moederbord, behuizing en koeling heb ik niet veel verstand, graag zou ik eens jullie mening hierop willen weten. http://www.alternate.be/html/tu.html?sc=614514755 mvg Arne
Laatste reactie door arnem10, -
- 0 reacties
- 830 weergaven
Hoeveel mensen hebben dat bestand gedownload?
Laatste reactie door lusde, -
- 0 reacties
- 830 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38157.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 830 weergaven
F1 2012-FLT F1 2012-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: F1_2012-FLT Releasedatum: 18-09-2012 Retail Datum: 22-09-2012 Bestandsnaam: F1_2012-FLT Bron: DVD Grootte: 5,5 GB Genre: Racing Critici: N / A Uitgegeven door: Codemasters Ontwikkeld door: Codemasters Op de markt Beschrijving F1 2012 is de volgende aflevering in de populaire [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 829 weergaven
malcolm in the middle simpsons south park 8 simple rulez rodney frasier carpoolers you know the shit whaha
Laatste reactie door icycledutch, -
- 0 reacties
- 829 weergaven
Shoot Many Robots-RELOADED Schiet Veel Robots-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Shoot.Many.Robots-Team Release Date: 06-04-2012 Retail Datum: 06-04-2012 Bestandsnaam: Shoot.Many.Robots-Team Bron: DVD9 Maat: 700 MB Genre: Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Demiurg Studios release Beschrijving Shoot Veel Robots volgt P. Walter Tugnut [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 828 weergaven
Unieke download van Great Expectations De arme weesjongen Pip krijgt via een onbekende weldoener een leven van luxe en welvaart. Ondanks dat lukt het hem niet om zijn jeugdliefde voor zich te winnen. Regie: Mike Newell Met: Ralph Fiennes, Helena Bonham Carter, Jeremy Irvine, Holly Grainger, Robbie Coltrane, Sally Hawkins, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 828 weergaven
Voor single player ? http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_call_of_duty_4.shtml
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 828 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32463.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 4 reacties
- 828 weergaven
@ veldyx.. Lees eens wat valcorb zegt, Das toch ongeveer hetzelfde.. :geheim:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 827 weergaven
. Song for Marion Marion zingt met veel plezier in een koor. Haar nukkige man Arthur vindt het echter maar niets. Als Marion’s gezondheid ernstig verslechtert vraagt zij Arthur om haar plek in het koor over te nemen. Arthur gaat schoorvoetend akkoord. Regie: Paul Andrew Williams Met: Vanessa Redgrave, Gemma [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 827 weergaven
Of je leest even verder dan je neus lang is, want die zoek ik niet ik zoek er ook 1 met een achterkant. Groeten.
Laatste reactie door joranluth, -
- 0 reacties
- 827 weergaven
Lincoln De zestiende president van de Verenigde Staten leidt het Noorden tijdens de Amerikaanse burgeroorlog. Ondertussen vindt hij veel weerstand als hij de slavernij probeert af te schaffen. Regie: Steven Spielberg Met: Daniel Day-Lewis, Sally Field, Tommy Lee Jones, Joseph Gordon-Levitt, David Strathairn, Lee Pace, Bruce McGill, John Hawkes, Lukas [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 827 weergaven
zal ik maar een andere downloaden toch?
Laatste reactie door gamerzondergame, -
- 0 reacties
- 826 weergaven
Dit topic is verplaatst naar (Anti)Virus - Firewalls - Spyware. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26508.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 826 weergaven
maar kan dat gewoon dan? en heeft dit dan überhaupt wel een verschil als ik een andere server pak graag gedaan
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 826 weergaven
Play Deze Zweedse film onderzoekt het waargebeurde verhaal van een groep jongens die veertig kinderen hebben beroofd. Ze gebruikten daarbij geen geweld maar deden alles via een rollenspel. Regie: Ruben Östlund Met: John Ortiz, Anas Abdirahman, Yannick Diakité, Abdiaziz Hilowle, Sebastian Blyckert, Sebastian Hegmar, Nana Manu Torrent / Download / [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 825 weergaven
Hierbij bied ik aan: Xbox 360 Arcade (256mb Memory Unit) voorzien van alle kabels inclusief een harde schijf van 20 GB, een zwarte en een witte wireless controller, een wireless guitar en 6 originele games. Online spelen is niet meer mogelijk. De Xbox verkeert in een zeer goede staat. Originele spellen: 1. Guitar Hero 3: Legends of Rock 2. Call of Duty 3 3. Assassin's Creed 4. Pro Evolution Soccer 2008 5. Naruto: The Broken Bond 6. Xbox Live Arcade Compilation Disc Prijs: €250,- Kan worden opgehaald of verzonden. Verzendkosten zijn voor de koper. Bij interesse en/of vragen graag een PM.
Laatste reactie door WuLLe, -
- 0 reacties
- 825 weergaven
ik heb een probleem nadat ik 1 seizoen heb gespeeld word ik ontslagen de volgende seizoen weer hoe kan ik dit voorkomen Alvast Bedankt
Laatste reactie door Bozkurt, -
- 0 reacties
- 825 weergaven
Ik heb een computer met windows 7 pas geinstalleerd. Ik heb een probleem met mijn computer als ik GTA IV opstart. Als het even bezig is en ik net begin met spelen (bij de eerste missie dat je moet wegrijden met de auto) dan stopt het beeld en beginnen de boxen te kraken. Ik reset de computer dan en start hem opnieuw op en bij het beginscherm zie ik dan probleem oplossen maar dat doet hij niet. als ik op details druk krijg ik dit: Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Landinstelling-id: 1043 Aanvullende informatie over dit probleem: BCCode: 124 BCP1: 0000000000000000 …
Laatste reactie door Laikos, -
- 0 reacties
- 825 weergaven
Tsjaaaa, dat kan ik niet allemaal gaan uitleggen, dat duurt echt veel te lang. Google in ieder geval even op hamachi of op cod4 private server, er is zat informatie te vinden.
Laatste reactie door Tom,