Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 897 weergaven
ik heb een nieuwe router dus dacht ik ik zal hem effe laten showen, Met snelheden wireless t/m 300 mbps ik zit nu op mijn zolder met alle deuren dicht met 243 mbps deze gaming router opent automatisch poorten voor spellen en download software. tis zeer handig en kabeloos:> slasher O0 O0
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 897 weergaven
is de Logitech Z-5400 nog wel te koop? Zelfs logitech.nl heeft ze niet :-[
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 897 weergaven
Dit hoort in films zoeken
Laatste reactie door Wicca_whitch, -
- 0 reacties
- 897 weergaven
Cold Blooded In een afgesloten vleugel van een ziekenhuis moet agente Frances Jane de wacht houden bij een uitzonderlijke patiënt. Cordero raakte eerder die dag gewond bij een mislukte juwelendiefstal waarbij zijn partner omkwam. Maar pleegde hij ook de moord? Terwijl de vastgeketende Cordero haar vertrouwen probeert te winnen met [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 897 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31924.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 5 reacties
- 897 weergaven
Mijn proefversie van NOD32 4 is afgelopen. Heeft iemand een idee hoe ik de volledige versie er kan opkrijgen?? gelieve drinkend te antwoorden want ik heb nu geen virusscan erop staan
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 896 weergaven
Hallo, Ik heb net een ondertiteling aan een film toegevoegd met ConvertXToDVD, maar als ik dan de film bekijk zie ik dat de ondertiteling er eerder is dan de mensen die praten. Wat kan ik hier aan doen? Dankjewel alvast,
Laatste reactie door Nieno, -
Download tip -> Dance muziek
door Gast Downen- 0 reacties
- 896 weergaven
Hallo mensen, Ik kwam de volgende site tegen [shadow=red,left]http://www.megaspamspam[/shadow] en heb hier al heel wat gave dance CD's gedownload... wel ff gratis registreren... en downloaden maar! Dir wilde ik ik ff met jullie delen.. (dit is geen spam, ik heb geen relatie of wat ook met de site :s) [modbreak=DukeN] Dit komt voor mij over als spam, voor het downloaden moet je je zelfs registeren [/modbreak]
-
Re: World of Warcraft Gratis Spelen
door Gast frank321- 0 reacties
- 896 weergaven
Die server moet je niet joinen man join wow 8 be my m8 (-= http://wow8.myvnc.com
-
- 0 reacties
- 896 weergaven
De download is nieuw van Jackie De tweeling Sofie en Daan (33) is opgevoed door twee vaders. Wanneer er totaal onverwacht een telefoontje van hun, tot dan toe onbekende, biologische moeder uit Amerika komt, storten ze zich in een avontuur waardoor alle aannames die ze hadden op losse schroeven komen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 896 weergaven
Gefeliciteerd! O0 Ontopic: *komt enthousiast het café binnen met een stel vrienden* Heee goeiedag, we wouden graag twee cola, één cassis, en drie sprite...
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 896 weergaven
wrom heb je weggegeven :-[
Laatste reactie door blackburn, -
- 0 reacties
- 895 weergaven
haha xD .. ja man .. South Park en Gay Program (A) en.. dat ene :police: :police:
Laatste reactie door JStyle, -
- 1 reactie
- 895 weergaven
Ik heb gister drie downloads gestart. Twee daarvan zijn compleet, de derde loopt nog. Die derde heeft echter connectie-problemen, dus ik wil die eerste twee alvast uitpakken. Maar dit schijnt niet te lukken met de Extract now-functie in Grabit. Hij laat wel zien dat ie aan het repairen en extracten is maar de uitgepakte film komt op een of ander manier niet terecht in de Extracted-map? Het blijft een rij .rar en .par-files in de downloadmap. Doe ik iets nie goed?
-
- 0 reacties
- 895 weergaven
Tien foto’s en tv-spotje The Avengers Walt Disney blijft met afbeeldingen strooien uit The Avengers van Marvel Studios. Hieronder zie je wederom tien nieuwe afbeeldingen uit de superheldenfilm van regisseur Joss Whedon. De veelbesproken film gaat in Nederland een week (26 april) eerder in première dan in de States, waar [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 895 weergaven
Ik heb het spel gedownload van razor 1911 op tpb de image gemount via daemon tools pro en geinstalleerd dan wil ik het spel openen maar geeft hij nog steeds aan dat ik een cd moet plaatsen ook heb ik een crack bestand naar de map waar het spel in staat gekopieerd wie zou mij kunnen helpen om dit probleem op te lossen??????
Laatste reactie door HamiltonFan, -
Re: Forum maken
door maikelbe- 0 reacties
- 895 weergaven
o sorry zal het wel even tot een post maken
Laatste reactie door maikelbe, -
- 0 reacties
- 894 weergaven
idd
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 894 weergaven
Shoot Many Robots-RELOADED Schiet Veel Robots-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Shoot.Many.Robots-Team Release Date: 06-04-2012 Retail Datum: 06-04-2012 Bestandsnaam: Shoot.Many.Robots-Team Bron: DVD9 Maat: 700 MB Genre: Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Demiurg Studios release Beschrijving Shoot Veel Robots volgt P. Walter Tugnut [...] Het volledige artikel bekijken
Re: [Lockerz.com] Invites, tips & trucs
door Gast Godlike- 0 reacties
- 894 weergaven
Om snel een invite te krijgen, klik dan op het volgende plaatje. Ik stuur je zo snel mogelijk een invite! Oja: -------- Ik heb nu 130 PTZ!
-
- 0 reacties
- 893 weergaven
Deze release is nieuw van The Prometheus Project Elizabeth Barnes is een mooie en briljante jonge wetenschapper die zich bezighoudt met stamcellenonderzoek. Op een dag sluit ze zich aan bij een geheime groep onderzoekers die werken aan een experimenteel serum tegen alle mogelijke ziektes, op basis van stamcellen. Ondanks ernstige [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 893 weergaven
hoi, ik ben gestopt met utorrent en ga nu azureus/vuze gebruiken . maar hij heeft nu poorten veranderd. hoe kan ik dat terugdraaien. en waarom veranderen ze de poorten? daar heb ik niet echt verstand van.
Laatste reactie door esther94, -
- 0 reacties
- 893 weergaven
Lincoln De zestiende president van de Verenigde Staten leidt het Noorden tijdens de Amerikaanse burgeroorlog. Ondertussen vindt hij veel weerstand als hij de slavernij probeert af te schaffen. Regie: Steven Spielberg Met: Daniel Day-Lewis, Sally Field, Tommy Lee Jones, Joseph Gordon-Levitt, David Strathairn, Lee Pace, Bruce McGill, John Hawkes, Lukas [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 893 weergaven
Jouw psp moet uiteraard omgebouwd zijn. Succes!
Laatste reactie door tubs, -
Hallo!
door Gast stefstoff- 0 reacties
- 893 weergaven
Hee, Ik ben Stefanie en heb me hier aangemeld om meer te leren over downloaden en vooral ook het branden van gedownloade dingen. Ik kom hier zo vaak via Google als ik weer eens iets niet weet, dat ik het nu maar eens tijd vond dat ik me aan ging melden. Groetjes!