Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Beste experts, Is onderstaand genoeg voor internetten, office, games, video en foto bewerken. =1]http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?product[199055]=1 Groet, Willem
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 795 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een vraagje over saints row 2: Ik heb het spel gedownload en zo op me pc geinstaleerd. Als het spel eenmaal opstart dan doet die het gewoon. Maar als ik een nieuw spel wil starten en dat dan kies,dan laad die heeeeeeeel snel en dan kom ik weer op het hoofdmenu van saints row 2 . Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Kan iemand me helpen a.u.b????.
Laatste reactie door Zombymario, -
GTR Evolution
door gamertje- 1 reactie
- 794 weergaven
Hoi mensen, Ik zit op me vaders pc en wil GTR Evolution downloaden Het moet een veilige zijn want vorige keer moest de pc weg wegens virus kan iemand me een veilige site geven waar ik hem direct kan downloaden zonder via limwire ofzo Alvast bedankt
Laatste reactie door Tom, -
Spam
door wa-jo a chim- 3 reacties
- 794 weergaven
[mod]Edit door Zombymario: graag dit soort spam berichten achterwege houden. Dank[/mod]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 794 weergaven
Gewoon niet normaal !!! :-[ Damn.
Laatste reactie door Flying John, -
Fallout 3 PC
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 794 weergaven
Ik heb fallout 3 gedownload voor de PC(http://thepiratebay.org/torrent/4475785/Fallout_3_Full-Rip_Skullptura) en ik wil die graag installeren, er staat de ik als ik Vista heb UAC uit moet schakelen, wat is dit? Er staat ook dat ik setup.bat moet installeren, maar die is opeens verdwenen. Weet iemand hoe dit kan? Bvd.
-
- 0 reacties
- 793 weergaven
ik heb een probleem nadat ik 1 seizoen heb gespeeld word ik ontslagen de volgende seizoen weer hoe kan ik dit voorkomen Alvast Bedankt
Laatste reactie door Bozkurt, -
- 0 reacties
- 793 weergaven
idd
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 793 weergaven
Voor single player ? http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_call_of_duty_4.shtml
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 792 weergaven
Weer een homo! btw: schaapje is toch een meisje:P
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 792 weergaven
heb jij een grote pik
Laatste reactie door philippeee, -
- 0 reacties
- 792 weergaven
Maak hier even een eigen topic voor;)
Laatste reactie door Thijs, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
Hallo, Ik heb net een ondertiteling aan een film toegevoegd met ConvertXToDVD, maar als ik dan de film bekijk zie ik dat de ondertiteling er eerder is dan de mensen die praten. Wat kan ik hier aan doen? Dankjewel alvast,
Laatste reactie door Nieno, -
Re: Anno 1404 Download - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast quadcore- 0 reacties
- 791 weergaven
Er bevindt zich niks in het NZB-Bestand(alleen .nzb bestand 0.3mb grote). GRTZ
-
- 0 reacties
- 791 weergaven
" Denk dat het "toeslaan" van virussen wel mee valt als je even geen virusscanner hebt. Als je verder niet online bent lijkt het me sowieso geen probleem als je even geen virusscanner hebt. een anti-virus programma zorgt ervoor dat de virus ''gevangen'' worden maar als je dan het anti-virus programma verwijdert kunnen ze ''toeslaan''
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
Er hoeft alleen een slotje op als het nergens op slaat?
Laatste reactie door Oxside, -
- 0 reacties
- 790 weergaven
Oeps vergeten :shame:
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 790 weergaven
Lincoln De zestiende president van de Verenigde Staten leidt het Noorden tijdens de Amerikaanse burgeroorlog. Ondertussen vindt hij veel weerstand als hij de slavernij probeert af te schaffen. Regie: Steven Spielberg Met: Daniel Day-Lewis, Sally Field, Tommy Lee Jones, Joseph Gordon-Levitt, David Strathairn, Lee Pace, Bruce McGill, John Hawkes, Lukas [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: Forum maken
door maikelbe- 0 reacties
- 790 weergaven
het is me gelukt om header te veranderen!
Laatste reactie door maikelbe, -
- 0 reacties
- 790 weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – Vitesse Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Woensdagmiddag om 15:30 uur zal de wedstrijd tussen ADO Den Haag en Vitesse worden herhaald. Deze wedstrijd stond eigenlijk op zondag 15 september 2013 op het programma, maar door hevige regenval werd de wedstrijd afgelast. Dit had alles te maken met de slechte afwatering van het veld in Den Haag en zowel de KNVB als de club was hier niet blij mee. Na onderzoek blijkt dan het veld onder de verantwoording valt van de gemeente Den Haag en er ligt dan ook een claim klaar van ruim honderd duizend…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 790 weergaven
VERRAAD!!!!!!! :police:
Laatste reactie door eagledust, -
- 0 reacties
- 789 weergaven
thanks tom!
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 789 weergaven
thx man, dus ADSL zeg maar dat is mijn provider dan heb ik dat in ieder geval goed gedaan. Bij mij ging het fout met sabnzb daar gaf hij een error op een poort van mij. komt dat misschien omdat ik altbinz nu gebruik dat ik dat eerst moet verwijderen. en daarna had ik nog problemen met: en dan veranderen in authenticated. als ik toen weer probeerde te re connecten deed hij het niet maar als ik hem gewoon op anonymous hield maakte hij wel een connectie. egt duizendmaal dank als ik dit binnenkort aan de gang krijg met jullie hulp op dit moment zit ik helemaal vast zal ik anders helemaal overnieuw beginnen dat ik misschien iets fout gedaan heb Grtz, Blackpool
Laatste reactie door blackpool, -
- 0 reacties
- 789 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Neil Young Journeys Mei 2011. Neil Young rijdt in een Crown Victoria, van zijn idylische woonplaats Omemme, Ontatrio, naar het vermaarde Massey Hall in Toronto, voor de laatste twee concerten van zijn wereldtournee. Tijdens de rit vertelt Young verhalen over zijn kinderjaren aan [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 789 weergaven
niels, ik heb nu dat ik dronken word! moet ik echt 35 minuter naar die herrie luisteren?
Laatste reactie door Jeroen,