Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 707 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34987.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hey, Ik heb net Empire: Total War van Razor 1911 gedownload. Uitpakken was geen probleem, heb de mappen dvd1 en dvd2 beiden in één gezamenlijke nieuwe map uitgepakt omdat ik dacht dat dat handiger was bij de installatie. Ik ga dus installeren, en al snel krijg ik een venstertje dat ik het bestandspad moet opgeven naar een .SID bestand, deze was snel te vinden in die grote gezamenlijke map. (schijfpartitie D). En dan, iets daarna stokt de installatie bij rond de 9 GB. geen meldingen van missende bestanden, maar hij doet gewoon niets meer. Het rare is dat als ik de setup afsluit (het is btw de bijgeleverde Razor 1911 setup, dus niet via Steam) En het opnieuw probeer,…
Laatste reactie door mpc007, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Heeft iemand een nzb voor C&C 4?? En een crack er bij als het kan.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 630 weergaven
Er staan weleens onvolledige posts op bijv. Binsearch. Als ik nu Grabit een Dvd laat 'Grabben' en nog niet alle files zijn beschikbaar, hoe hervat ik Grabit dan als dit wel het geval is. Of gaat dat auto?
Laatste reactie door Sillysauce, -
- 0 reacties
- 712 weergaven
Blijkbaar niet.
Laatste reactie door marcov, -
Zelf posten
door dionvoes- 0 reacties
- 639 weergaven
Hallo allemaal!! ik wil zelf posten welke software heb ik nodig. En is er een handleiding beschikbaar??
Laatste reactie door dionvoes, -
- 0 reacties
- 369 weergaven
Lijkt me wel Kan ook een gedownloade
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Jiro Dreams of Sushi Jiro Ono is een meesterchef die in Tokio het driesterrenrestaurant Sukiyabashi Jiro runt. De 85-jarige chef streeft er nog steeds naar om de perfecte sushi te maken. Deze documentaire toont de meester en zijn obsessie in een ode aan [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Frozen Hearth-RELOADED Bevroren Haard-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Frozen.Hearth-RELOADED Releasedatum: 26.11.12 Retail Datum: 26.11.12 Bestandsnaam: Frozen.Hearth-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1,92 GB Genre: RPG Critici: N / A Uitgegeven door: Immanitas Entertainment GmbH Ontwikkeld door: Driekoningen Games Op de markt Beschrijving Frozen Haard is een Real-Time Strategy [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: Vitesse – ADO Den Haag Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Na de doordeweekse speelronde begint speelronde 23 alweer een dag later op vrijdag. Zo blijft de Eredivisie snel achter elkaar doorgaan. ADO Den Haag zal op bezoek gaan in Arnhem waar Vitesse klaarstaat. Op voorhand lijkt dat een kansloze missie van de Hagenaren, maar misschien heeft het ontslag van Maurice Steijn een goede invloed op de ploeg. Het is nu aan Henk Fräser de taak om ADO van de onderste plaats af te halen. Dat de rode lantaarndrager op bezoek komt in Arnhem zal voor Vitesse…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:www.liquidtorrent.org -
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Die site is niet van ons Maar ik ben helaas niet lid dus je zou moeten wachten tot iemand anders die daar lid is jou ook lid wil maken! Succes
-
Aw:nokia n-gage
- 1.1k weergaven
Ja en als je dan die gedownloade bestanden kopieërt naar dat lege mapjes op je n-gage werkt het dan nog niet?
-
Aw:waar ken ik driver downloden
- 1.3k weergaven
robbie88 schreef: Waarom maak je in godsnaam een tweede topic aan met precies dezelfde vraag :S Maar om je vraag toch nog te beantwoorden! Wat jij aangeeft is een 5.1 setje die hoef je er alleen maar in te prikken heb je geen drivers voor nodig. Waarschijnlijk waarom hij het niet doet is of je hebt hem in het verkeerde gaatje van je geluidskaart gestoken of je geluidskaart zelf is niet goed geinstalleerd. Dus controleer eerst zelf welke geluidskaart je hebt en kijk daarna op de website van die fabrikant voor een driver. Succes
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Waarom moet je weten welke firmware je hebt?
Laatste reactie door yannick93, -
sinfulcomics.com
door rambo94- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hey, heeft iemand een account van sinfulcomics.com die ik mag gebruiken?
Laatste reactie door rambo94, -
- 0 reacties
- 871 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26629.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 855 weergaven
" Denk dat het "toeslaan" van virussen wel mee valt als je even geen virusscanner hebt. Als je verder niet online bent lijkt het me sowieso geen probleem als je even geen virusscanner hebt. een anti-virus programma zorgt ervoor dat de virus ''gevangen'' worden maar als je dan het anti-virus programma verwijdert kunnen ze ''toeslaan''
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
Een stuk van een tennisracket waar je hem moet vasthouden??
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 599 weergaven
http://www.youtube.com/watch?v=NyBV2v88XYg kijk daar eens:p
Laatste reactie door jeroen755, -
- 0 reacties
- 645 weergaven
Nou bij mij werkt het wel gewoon, als je het correct uitvoert: [quote] tekst [/quote] doet die het gewoon. Dus was is er nog meer zo fout aan dit forum dan? Even testen dan, dit gebeurt als ik de optie citaat gebruik Post Merge: september 16, 2009, 10:52:55 am Nou bij mij werkt het wel gewoon, als je het correct uitvoert: [quote] tekst [/quote] doet die het gewoon. Dus was is er nog meer zo fout aan dit forum dan? Even testen dan, dit gebeurt als ik de optie citaat gebruik het werkt
Laatste reactie door Sas1963, -
- 0 reacties
- 720 weergaven
een vriend van me kan er crisis op spelen maar kweet niet welke stand maar lelijk ziet het er niet uit
Laatste reactie door waltere, -
- 0 reacties
- 459 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41244.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Angry Birds Space v1.2.0 Cracked GAME READ NFO-ErES – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 800 weergaven
Angry Birds Space v1.2.0 Cracked GAME READ NFO-ErES Angry Birds Space v1.2.0 Gebarsten GAME LEES NFO-ERES Release Info Release Group: ERES ( SCENE) Release Name: Angry.Birds.Space.v1.2.0.Cracked.GAME.READ.NFO-ERES Release Date: 15-07-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Space.v1.2.0.Cracked.GAME.READ.NFO-ERES Maat: 32 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd release Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is nieuw van The Domino Effect Wat gebeurt er als de economie instort? Deze film portretteert mensen die allemaal geraakt worden door de financiële crisis. Omdat de crisis wereldwijd is, is iedereen meer met elkaar verbonden dan men zou denken. Regie: Paula van der Oest Met: Theo Maassen, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 670 weergaven
Dit is een nieuwe release van 3 Rodolfo is tien jaar geleden van zijn vrouw gescheiden en is inmiddels hertrouwd. Hij wil echter weer meer contact met zijn oude gezin en komt steeds vaker langs bij zijn dochter en ex-vrouw. Dit levert veel ongemakkelijke situaties op. Regie: Pablo Stoll Met: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,