Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 704 weergaven
moet je deze handleiding even volgen, dan komt het allemaal goed http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,21296.0 EDIT: net weer te laat
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 656 weergaven
Hallo, Ik heb een South Park Seizoen gedowload en de ondertiteling ook van nlondertitels.com, nu heb een aflevering vanhet seizoen eruit genomen en een ondertiteling ook en ze in een aparte map gezet om te kijken of alles wel lukte, ik heb ze allebei dezelfde naam gegeven en als ik het wil afspelen met VLC Media Player geeft die geen ondertiteling aan! Hier een screenshot van de map: Bedankt
Laatste reactie door Valcorb, -
Torrentinvite.com
door riczz2- 0 reacties
- 657 weergaven
Registratielink: http://torrentinvite.com/forum/register.php heeft nu open registratie. Normaalgesproken gesloten en alleen op uitnodiging. Grijp je kans. Hier kan je je invites delen zoals Torrentleech, Blackcatgames ect. (alle buitenlandse trackers) Ook kan je hier als je wat gedeeld hebt en wat posts en chats hebt gemaakt bekend worden onder de mensen zodat zij je vertrouwen en zij jouw kunnen uitnodigen voor zulke grote trackers. Aangeraden: Begin klein, word dan groot. LET OP! DEZE SITE IS ENGELSTALIG EN ER WORD OOK ALLEEN ENGELS GESPROKEN. DIT IS ENKEL VOOR DE ECHTE VERZAMELAARS. Veel plezier.
Laatste reactie door riczz2, -
- 0 reacties
- 529 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38888.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 512 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41241.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: Gaming toernooien
door Gast r4icards- 0 reacties
- 299 weergaven
De topicstarter zoekt informatie over gaming toernooien, en heeft (lijkt me logisch) al gegoogled. ____________________________________________________________________________________________ [gmod]SPAM[/gmod]
-
- 0 reacties
- 614 weergaven
Dit is een nieuwe release van Girl Model Documentaire over de dertienjarige Nadya, die in Siberië opgroeit maar aan het werk kan als model in Tokio. Het pessimisme van Nadya’s modelscout Ashley over de modellenwereld neemt echter steeds meer toe. Regie: David Redmon, Ashley Sabin Met: Ashley Arbaugh, Rachel Blais [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Heute bin ich blond De 21-jarige Sophie komt erachter dat ze kanker heeft. Ze besluit de moed niet op te geven en blijft genieten van haar leven. Ze houdt een dagboek bij en combineert haar gemoedstoestand met verschillende pruiken. Regie: Marc Rothemund Met: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
De download is nieuw van Bittersweet Diana Prazak wil de beste bokser van de wereld worden. Daarom gaat ze in op de uitnodiging om te vechten tegen de onverslaanbare Frida Wallberg. Diana Prazak heeft niet de looks en media-aandacht van Wallberg. Ze wordt echter wel getraind door zesvoudig wereldkampioen Lucia [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:vob files op dvd zetten
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Zijn die meerdere filmpjes dan geen .avi ofzo?? Want dat zou je dan nog wel aan mekaar kunnen plakken en van de .avi een dvd maken lukt ook wel. Alleen als je meerdere mapjes met die audio_ts en video_ts op 1 dvd wil krijgen dan gaat dat niet lukken. Helaas
-
Aw:nokia n-gage
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Kopieëren naar je telefoon??? Of als het een setup is installeren en dan kan je ondertussen kiezen om te installeren op je telefoon. En anders wat voor soort bestandje is het.....
-
Aw:speedtouch 510
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Waarom gebruik je ze allebei als ik vragen mag? Je moet er gewoon 1 gebruiken want nu stel je bij allebei een NAT tabel op en dat gaat nooit goed.
-
- 0 reacties
- 832 weergaven
Zie centraal topic. Slot.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Ik wou ff met start » uitvoeren » ipconfig/all ff mijn ip adres bekijken maar ik krijg telkens een venster met daarin paar programmatjes waarmee ik iets moet openen.
Laatste reactie door YMessi, -
Re: Hyves,,,
door repoc- 0 reacties
- 799 weergaven
Laatste reactie door repoc, -
Re: Sims 3 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast Mekke- 0 reacties
- 558 weergaven
heey iedereen.. ik heb een vraagje (niet de enige hier xD) maar ik heb de sims 3 maar het zijn helemaal geen .iso of .rar bestanden 0.o kan iemand mij helpen ? het is namelijk een rzr-sims3.001/002/003ect echt vaag... * laat maar oplossing gevonden!
-
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Ziek gek :l
Laatste reactie door Pctje, -
Re: foute muziek
door Gast indianen1963- 0 reacties
- 621 weergaven
-
- 0 reacties
- 626 weergaven
Hallo, Ik heb een South Park Seizoen gedowload en de ondertiteling ook van nlondertitels.com, nu heb een aflevering vanhet seizoen eruit genomen en een ondertiteling ook en ze in een aparte map gezet om te kijken of alles wel lukte, ik heb ze allebei dezelfde naam gegeven en als ik het wil afspelen met VLC Media Player geeft die geen ondertiteling aan! Hier een screenshot van de map: Bedankt Post samenvoeging: maart 21, 2010, 14:56:26 laat maar, opgelost O0
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 663 weergaven
ik heb een Nintendo DS I, met een r4 revolution kaart. Op deze kaart waren vooraf al spellen geinstalleerd. Ik wil graag hier nog een spel bij zetten. In de vele handleidingen die op internet te vinden zijn staan allemaal in haal het sd kaartje uit de r4. In de DS I ( de mijne tenminste) zit er geen sd in de R4 maar in een apart sd slot aan de zijkant van het apparaat. Mijn vraag is dus nu, op welk kaartje moet ik het spel zetten? De R4 of de SD?
Laatste reactie door ZarahCycling, -
- 0 reacties
- 816 weergaven
Ik zou ook wel willen weten hoe ik mijn Xbox 1 zelf kan ombouwen. Ik heb er nu geen geld voor. Dus een duidelijke tutorial zou wel heel fijn zijn. Sent from my Vodafone 845 using Tapatalk EDIT: Ik heb een Xbox versie 1.6 (oude xbox versie, GEEN 360)
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 727 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Webdesign, Hosting en Scripting. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38408.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 726 weergaven
Ryan Gosling en Emma Stone mogelijk weer samen Verleden jaar hadden regisseurs Glenn Ficarra en John Requa met de romkom Crazy, Stupid, Love. een grote hit. De samenwerking met de prima cast blijkt zo goed te zijn bevallen dat de mannen wederom een film willen maken met Ryan Gosling en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 889 weergaven
Dit is een nieuwe release van The Lost Coast Tapes Als de Bigfoot-jager Carl Drybeck beweert dat hij het lichaam van een ‘sasquatch’ in zijn bezit heeft, gaat de journalist Sean Reynolds op onderzoek uit. Hij gelooft weliswaar niet in paranormale gebeurtenissen, maar ziet in Drybeck wel een mooi verhaal. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van On the Road Na de dood van zijn vader ontmoet de aspirerende Newyorkse schrijver Sal Paradise de losbandige en avontuurlijke Dean Moriarty. Dean is een jonge ex-gevangene, volbloed charmeur en echtgenoot van de zeer vrijgevochten en verleidelijke Marylou. Het klikt meteen tussen Sal [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,
