Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 702 weergaven
waarom maak je een 2e topic. is overbodig. als we het weten dan hoor je t wel daar is geen 2e topic voor nodig toch
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 553 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39927.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 3.1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Bound Heat – Stories from Slave Life Erotische en passionele avonturen in deze nieuwe thriller van de befaamde “Bound Heat” reeks. Een beeldschone jonge vrouw wordt ontvoerd en naar het domein van de strenge meesteres gebracht. Hier wordt zij onderworpen aan de perverse [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] Live: PSV – FC Twente Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste wedstrijd van de zaterdagavond is gelijk de topper van het weekend. Ondanks dat PSV op een teleurstellende zevende positie terug te vinden is, blijft het een lastige tegenstander voor FC Twente. PSV mag nooit onderschat worden, hoe laag ze ook staan. Het blijft een ploeg dat beschikt over veel kwalitatief goede spelers die elke wedstrijd het verschil kunnen maken, maar dit seizoen nog niet echt laten zien. Als het dit seizoen nog wat wil bereiken, dan zal het veel beter moeten spelen …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Deze release is nieuw van SINTERKLAAS & DIEGO : HET GEHEIM VAN DE RING Roy Poortman met: Peter Faber (Sinterklaas), Harold Verwoert (Diego), Ron Boszhard (herbergier Harres), JohnnyKraaijkamp jr. (De Kraai), Ernst Daniel Smid (Kerstman), Coosje Smid (slechterik Yvette), Merel deZwart, Iris Hesseling (Nienke), Anna Speller (Famke), Merel de Zwart [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 5.8k weergaven
Alleluia Gloria heeft mannen afgezworen toen ze haar manipulatieve ex-man verliet. Toch haalt een vriendin haar over om op een blind date te gaan met de innemende Michel. De twee vallen als een blok voor elkaar, totdat blijkt dat Michel werkt als gigolo. Gloria heeft hier moeite mee maar ziet […] Het volledige artikel bekijken
Newsleecher Damn It
door Gast flexxer- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Jongens ik ben er weer, meneer de KNEUS, uhm ik had een vraagje, ik had newsleecher gedownd en toen een paar daagjes gebruikt, maar uiteindelijk gaf hij aan dat mijn trial version voorbij was, daarna nog veel gezocht naar een crack of gehackte newsleecher, heb vervolgens eentje gekregen van een vriend van mij, met key, en toen deed hij het, maar nadat ik het had afgesloten heb ik het weer opnieuw gestart, maar daarna kreeg ik de melding: KEY REQUIRED This program requires a security key. If you have one, select OK to enter it. After entering a valid key, you will not be prompted again. NA HET KLIKKEN VAN <OK> STAAT ER: Enter the registration name and key below, exac…
-
Aw:mIRC snel?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik haal met de goede bots makkelijk 400kb hoor
-
Aw:.nks bestand????????
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Er staat vast wel iets meer op die cd kwa bestanden???
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Heb pirates of the caribean ( curse of the black pearle) samen met de subs in subsync gezet en de eerste en laatste titel exact gelijk gezet met het gesproken woord. Daarna op save tiles geklikt en voor alle zekerheid de naam veranderd in "goede subs" zodat ik kon zien dat het de gesichroniseerde subs waren. Daarna samen met de film in een map gezet en bekeken met subtitle media player. Het begin is de eerste 5 minuten goed,maar dan gaan de titels steeds meer verlopen,tot in het midden van de film wel 20 seconden. En het eind is ook weer goed. Normaal staan alle titels goed,als de 1e en laatste goed staan,maar nu niet. Ik heb ook al 4 verschillende subs geprobeerd,maar…
Laatste reactie door sjako, -
Re: Status DukeN.NL
door Duken- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Even een (a) test
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb een film gedownload en dacht dat het video-ts bestanden waren, maar als ik de map open heeft het een teken van een AVI bestand en als ik 'm wil afspelen in Nero of Powerdvd doet ie niks. AVI ken ik, Video-ts bestanden ken ik, maar wat is dit? En hoe speel ik dit af? (zie screenshot) [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door jane27176, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hoy heb hulp noodig bij spel damnation is een crackfix bij van vitality ik weet niet waar ik die vitality dll moet copieren die spel loopt fast met klimen Dnk U
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 757 weergaven
Ik heb alles uitgepakt met winrar, alles gelukg klik ik dus op setup.exe krijg ik een melding: >SetupNew\seup.cpp ( 140 PAPP: PVENDOR: PGUID: $15.0.0498 @Windows XP service Pack 3 (2600) Ie version: 8.0.6001.18702
Laatste reactie door Naomivm, -
Dvd brander wil film niet branden
door Gast bossenova- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Graag vraag ik wat assistentie aangezien ik nieuw ben op het vlak van films branden. Ik heb een Lite-on dvdrw sohw 1633 s brander ik gebruik nero express 2 en clone dvd 2. De film is goed uitgepakt bevat geen ontbrekende rar bestanden ( volgens quickpar ) . Deze bestanden kan ik ook gewoon op mijn pc bekijken echter bij het branden gaat het mis. Het log fouten bestand van nero zal ik nog even niet posten,aangezien het erg groot is. Bij clone dvd 2 geeft hij de volgende melding:schrijven naar dvd video mislukt Dvd schrijffout (Whrite dvd9) Er is een schrijffout opgetreden waarschijnlijk door slechte media vervang alsjeblieft de media en probeer het opnieuw. Ik gebruik…
-
DOS op Vista
door Bart'- 0 reacties
- 714 weergaven
Sinds vandaag heb ik een heel oude PC game op mn PC, ik kan deze echter niet draaien, op de site wordt het programma DOSBOX genoemd om het hiermee te spelen, ik snap echter niet hoe dit moet, hierbij de link naar de site: http://hemminga-online.nl/~outis/dosspellen.php Het gaat om het spelletje Gotcha
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 685 weergaven
Verplaats naar Centrale Game Topics A.U.B
Laatste reactie door Valcorb, -
Re: Camera nokia 5530
door VXL- 0 reacties
- 878 weergaven
Oké ik zal het binnenkort proberen hoop ik. Maar met over the air bedoel je gewoon draadloos? En kan dit draadloos updaten via de mobiel zelf niet via wifi?
Laatste reactie door VXL, -
Deamon tools werkt niet! help me aub!!
door Gast stalgije- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb het volgende probleem als ik deamon tools installeer gaat alles goed ik krijg geen error. dan zegt de installatie dat ik mijn pc moet herstarten dit doe ik. En als ik daemon tools wil opstarten krijg ik de volgende error: Dit programma heeft minstens windows 2000 met sptd 1.60 of hoger nodig. Kernel debugger moet gedactiveerd zijn.:'( Iemand enig idee wat dit kan zijn aangezien er bij de versie die ik gedownload heb een sptd van 1.80 bij zit. Besturingssysteem is windows 7 (volgens de site werkt de daemon tools versie op windows 7) Als iemand me hiermee kan helpen zou ik erg blij zijn ^-^ Mvg stalgije
-
- 0 reacties
- 605 weergaven
zit er een spel bij?? wil je hem ruilen tegen een xbox 360 met een paar spellen + 2 controllers??
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 634 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Webdesign, Hosting en Scripting. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36297.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Heeft u gezien dat zo goedkoop Nike Air Max schoenen
door Gast shixiong10h- 0 reacties
- 2.7k weergaven
Heeft u gezien dat zo goedkoop Nike Air Max schoenen, schoenen dsquared, welkom op onze online shop, een poging te hebben eenvoudig shopping.Free verzendkosten op alle bestellingen en alle producten zijn allemaal in goede kwaliteit. Belangrijkste producten: Nike King Nike Air Max 180 Nike Air Classic BW Nike Air Max 1 Supreme Nike Air Max 90 Schoenen Air Structure Triax 91 Nike Air Max Supreme Wildwood Nike Air schoenen Zenyth Nike Air Max schoenen Preview Nike Air Max schoenen Huarache Dsquared Mannen Jeans Dsquared schoenen mannen Dsquared mannen tshirts Dsquared schoenen vrouwen website: www.airmaxroom.com. www.shopdsquared.com. naar uit om met u samenwerken.
-
- 0 reacties
- 872 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Our Idiot Brother Drie zussen hebben hun ogenschijnlijk goed voor elkaar. Hun lanterfantende hippiebroer (“Paul Rudd”) is hun een doorn in het oog. Toch heeft hij wellicht meer wijsheid in pacht dan je zou denken. Regie: Jesse Peretz Met: Paul Rudd, Elizabeth Banks, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 6.4k weergaven
Unsere Mütter, Unsere Väter 01 Berlijn 1941: vijf vrienden nemen afscheid. Ze beloven elkaar eeuwige vriendschap. Maar geen van hen kon vermoeden hoe de oorlog hen zou veranderen. In het eerste deel van Unsere Mütter, Unsere Väter boekt het Duitse leger aan het oostfront enorme successen en rukt op in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Dit is een nieuwe release van SMOORVERLIEFD Hilde Van Mieghem met: Susan Visser (Judith), Anna Drijver (Barbara), Anna Raadsveld (Anna), Beatrice Hillen (Eva), Ruth Becquart (Sabine), Pierre Bokma (Bob), Manuel Broekman (Bastiaan), Tess Bryant (Sophie), Johnny de Mol (Mathias), Tarikh Janssen (Jim), Rik Launspach (Nick), Victor Löw (regisseur), Filip Peeters [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,