Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 4 reacties
- 807 weergaven
@ veldyx.. Lees eens wat valcorb zegt, Das toch ongeveer hetzelfde.. :geheim:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
Secret Files 3-RELOADED Secret Files 3-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Secret.Files.3-RELOADED Releasedatum: 13.09.2012 Retail Datum: 18-09-2012 Bestandsnaam: Secret.Files.3-RELOADED.iso Bron: DVD Grootte: 2 GB Genre: Avontuur Uitgever: Deep Silver Ontwikkelaar: Animatie Arts Bescherming: N / A Op de markt Beschrijving Het moet de gelukkigste dag van haar [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
werk/school
door Mr_PoP- 2 reacties
- 806 weergaven
deze lijkt me ook wel leuk meld in dit topic even waar je naar school gaat en/of waar je werkt ik werk op Ford Genk (België)
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
thx man, dus ADSL zeg maar dat is mijn provider dan heb ik dat in ieder geval goed gedaan. Bij mij ging het fout met sabnzb daar gaf hij een error op een poort van mij. komt dat misschien omdat ik altbinz nu gebruik dat ik dat eerst moet verwijderen. en daarna had ik nog problemen met: en dan veranderen in authenticated. als ik toen weer probeerde te re connecten deed hij het niet maar als ik hem gewoon op anonymous hield maakte hij wel een connectie. egt duizendmaal dank als ik dit binnenkort aan de gang krijg met jullie hulp op dit moment zit ik helemaal vast zal ik anders helemaal overnieuw beginnen dat ik misschien iets fout gedaan heb Grtz, Blackpool
Laatste reactie door blackpool, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
Thanks tom? Hij heeft me geen eens geholpen, ik kom er nog niet uit xD [edit: ik denk dat ik het al snap. Ik gaf mijn LAN ip (verkeerd), maar ik moest mijn WAN ip geven (juist). Ik heb hem even vervangen, en zou iemand dan kunnen proberen of dat ip werkt?]
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
Raad je A-Squared free aan: http://www.emsisoft.com/en/software/free/ Deze scanner is de beste, zie http://www.download.com/A-squared-Free/3000-2239_4-10262215.html Pas wel op de "false positives" soms ziet hij goede bestanden aan voor malware. Een eenvoudige oplossing om goede bestanden NIET definitief te verwijderen is om alle gevonden bestanden in de quarantaine te zetten zodat je ze later altijd weer kan terugzetten. Heb er geen aandelen van maar heb er erg goede ervaringen mee O0
Laatste reactie door wakker, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
Dit is een nieuwe release van Killer Joe De 22-jarige drugsdealer Chris wordt door zijn eigen moeder bestolen. Hij moet snel met geld op de proppen komen om zijn leverancier te betalen of hij is er geweest. Wanneer hij ontdekt dat zijn moeder een levensverzekering van 50.000 dollar heeft, contacteert [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 806 weergaven
Ik vind je toch niet echt een bikkel als je op een zaterdagavond/nacht nog achter je pc zit Dan heb je toch wel wat beters te doen, zoals bier drinken & bier drinken ;D
Laatste reactie door WuLLe, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
Ik heb op dit forum de regels niet kunnen vinden, maar over het algemeen is bumpen verboden bij forums blijkbaar is dat niet zo bij dit forum. Ik zeg niet dat dit topic niet gebumpt mag worden, maar ik zeg dat als bumpen niet mag dit een mega bump is en het dus niet mag wat hij zegt. Ook zegt hij dat er in dit topic "gehijacked" word terwijl dat helemaal niet waar is. En over het probleem in een oud topic, omdat ik zie dat veel moderators tegen gebruikers die hun eigen probleem in andermans topic zetten zeggen dat ze een nieuw topic moeten openen dacht ik dat dat ook moest. Blijkbaar mag je dus gewoon je eigen probleem in andermans topic strooien, oke dan weet ik dat …
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 806 weergaven
De download is nieuw van 2 Days in New York De Franse fotografe Marion (“Julie Delpy”) leeft met haar vriend Mingus (“Chris Rock”) en hun beider kinderen in New York. Dan krijgt ze bezoek van haar vader, haar zus en haar nieuwe vriend, tevens de ex-vriend van Marion. Regie: Julie [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 805 weergaven
Ja die ja
Laatste reactie door Robin, -
VERPLAATST: topic
door Robin- 0 reacties
- 805 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34075.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 805 weergaven
Far Cry 3-RELOADED Far Cry 3-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Far.Cry.3-RELOADED Releasedatum: 28 november 2012 Retail Datum: 29 november 2012 Bestandsnaam: Far.Cry.3-Team Bron: N / A Grootte: 9,5 GB Genre: Shooter, Open World Critici: 91/100 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Montreal Op de markt Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
brander
door Gast rene175- 1 reactie
- 805 weergaven
hey allenmaal ik wil playsteion 2 spellen branden onderanderen gta vice citie maar ik weet niet op welken site je dat doet :'( mail me trug op dit e-mail adres rene.muller@orange.nl
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 805 weergaven
De download is nieuw van Night of the Templar Een middeleeuwse ridder herrijst uit de dood om zijn gelofte te vervullen en bloeddorstig wraak te nemen op de verwanten van degenen die hem lang geleden verraden hebben. In één nacht tijd worden identiteiten onthuld en lotsbestemmingen vervuld. Download / Torrent [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 805 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29780.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 805 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31924.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 805 weergaven
chill, kan je het ook voor mij doen??
Laatste reactie door rick1991, -
- 0 reacties
- 805 weergaven
Pro Evolution Soccer 2013-SKIDROW Pro Evolution Soccer 2013-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Pro.Evolution.Soccer.2013-SKIDROW Releasedatum: 18-09-2012 Retail Datum: 20-09-2012 Bestandsnaam: Pro.Evolution.Soccer.2013-SKIDROW.rar Bron: DVD Grootte: 4,46 GB Genre: Sport Critici: 8.5/10 Uitgegeven door: Konami Ontwikkeld door: Winning Eleven Productions Op de markt Beschrijving Pro Evolution Soccer 2013 keert [...] Het volledige artikel bekijken
Re: startup repair
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 804 weergaven
Je kan een nieuwe winnen? https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
- 2 reacties
- 804 weergaven
Het leek me wel leuk dat iedereen zijn datum post dat ie geboren is en dan in een grote lijst zetten ofzo dat je mensen kan feliciteren Als het niks is gooi ik der een slotje op hoor ;D laat ik beginnen: ben geboren op 19 oktober 1994, dus bijna 15 Marciej123 :peace:
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 804 weergaven
En ondersteund deze videokaart ook iets van Directx 11?? (daar las ik iets over in een ander topic). En heb ik directx 11 nodig? hartstikke bedankt!
Laatste reactie door Jamie.T, -
veel en snel geld ver dienden achter je pc
door Gast ibo1- 4 reacties
- 804 weergaven
verdien snel en veel geld met paypal ook bekend van opra met slechtes 6 euro en een paar minuten tijd dit is geen grap Deze pagina is bedoeld om mensen te HELPEN met hun financiële situaties Lees onderstaande goed door. Het kunnen zeer belangrijke 10 minuten voor U zijn !!! Hoe ik (een vader van 3) en pas 28 jaar binnen één week van €6,- >€1200,-< maakte door een paar emailtjes te sturen !!! Dit kan heel simpel en veilig via jouw (aan te maken) Internet-Account van Paypal. Paypal is relatief nieuw, maar misschien heb je het al eens gezien of gebruikt via eBay. Paypal is een onderdeel van eBay en wordt gezien als een veilige en vertrouwde manie…
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 804 weergaven
http://www.google.nl[/url=hallo]
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 803 weergaven
Zijn het promo's of de hele disc? En is het helemaal compleet? - cd - orgineel doosje - boekje?
Laatste reactie door Farid.,