Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 818 weergaven
ik heb een ander navigatie systeem in plaats van tomtom maar kan ik dan ook gewoon kaarten van de tomtom downloaden op dat andere navigatie systeem of kan dat niet? :-\
Laatste reactie door blackpool, -
- 0 reacties
- 818 weergaven
Dit is een nieuwe release van SuperClásico Het leven van Christian loopt alles behalve voorspoedig. Zijn wijnhandel is bijna failliet en en zijn vrouw heeft hem verlaten om zich in Argentinie te laten vermaken door een stel voetballers. Christian besluit met zijn zoon naar Argentinie af te reizen om zijn [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 818 weergaven
Dark Shadows Army of Evil-SKIDROW Dark Shadows Army of Evil-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Dark.Shadows.Army.of.Evil-SKIDROW Releasedatum: 29.11.12 Retail Datum: 29.11.12 Bestandsnaam: sr-dsaoe Bron: DVD Grootte: 1.4GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: Burian Media Enterprises Ontwikkeld door: Burian Media Enterprises Op de markt Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 818 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27283.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 818 weergaven
Hallo. Heb fallout 3 gedownload en geinstalleerd patch 1.7 en een no cd crack gedownload. Nu start ik hem op en klik op New. En dan na 3 seconden ofzo zeg windos dat ie niet meer reageert. Weet iemand hoe dit komt?? Waar staan mijn specs? Dan zet ik ze er wel ff op.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 2 reacties
- 818 weergaven
halo allen sinds een week of 5 maakte ik gebruik van spotnet 1.5 maar ruim een dag haalde die met het bijwerken geen nieuwe spots meer binnen want wel eens meer gebeurd maar na een paar uurtjes was dat weer over en kon ik weer bijwerken maar na een dag niet kunnen bijwerken besloot ik spotnet 1.5 te vervangen door de versie 1.7 in de hoop dat het updaten van spots weer zou kunnen helaas......... ik kwam van de regen in de drup want nu zie ik met de versie spotnet 1.7 helemaal geen spot meer staan dus om het duidelijk uit te liggen als ik op bv films . muziek of boeken druk komt er niets en blijf alles gewoon helemaal blanco :-\ :-[ zou verschrikkelijk blij…
Laatste reactie door dick1953, -
- 0 reacties
- 818 weergaven
Wrath of the Titans Tien jaar nadat Perseus de Kraken heeft verslagen leeft hij een rustig leven met zijn zoontje. De strijd tussen de Titanen en de Goden loopt echter door. Perseus voelt zich geroepen om in te grijpen. Regie: Jonathan Liebesman Met: Liam Neeson, Ralph Fiennes, Sam Worthington, Danny [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 818 weergaven
WAAAAAAT!!!?!?!?!?!?? DEMO!!! shit, ik moet steam NU installeren, Mensen die me willen toevoegen, jonspruyt<aap>hotmail.com , weet me naam niet meer zo 1.2.3.
Laatste reactie door Jon, -
Re: Alt binz
door snor1991- 0 reacties
- 818 weergaven
Hier moet je vraag staan: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/board,6.0 En omschrijf wat er gebeurt. Hier kunnen we niks mee.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 817 weergaven
Heey ik heb een radio site maar als ik naar hyves ga he dan zie ik zo.n logo voor de link hoe doe ik dat ook bij mij?
Laatste reactie door Pascalnijhuis, -
- 0 reacties
- 817 weergaven
De download is nieuw van This Must Be the Place De excentrieke Cheyenne was ooit een succesvol popster. Muziek maakt hij allang niet meer, maar hij kleedt zich nog dagelijks alsof hij zó het podium op moet. Zijn leven kabbelt voorbij, totdat zijn vader overlijdt. Hij vertrekt naar Amerika en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 817 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29215.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
eey mensen ik zoek een film watchmen kan iemand mij helpen
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 817 weergaven
Ik wil graag -Wii music -wii pokemon Battle revolution -guitar hero wariors of rock -mario sonic en de winter spelen -Super smash Bros brawl -wii party Wie kan me helpen branden want mijn computer leest dvd - r van verbatum niet dus ik kan ook niet branden.Ik wil er wel een vergoeding geven tegen alle omkosten indien nodig. Alvast bedankt, x90x
Laatste reactie door x90x, -
- 0 reacties
- 817 weergaven
Ligt eraan of er een sopcast mirror tussen staat
Laatste reactie door Heisenberg, -
VERPLAATST: topic
door Robin- 0 reacties
- 816 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34075.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 816 weergaven
Gary Ross stapt alsnog op bij Catching Fire Even leek het er nog op dat Gary Ross gewoon de regisseur zou worden van Catching Fire, het vervolg op het succesvolle The Hunger Games. Nu blijkt uit zijn officiële statement dat hij toch zal vertrekken van de franchise. De reden voor [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Mortal Kombat - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast thesander705- 0 reacties
- 816 weergaven
lol
-
- 0 reacties
- 816 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38159.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: Nieuwe printer
door VXL- 0 reacties
- 816 weergaven
Bij de brother die ik heb, waren het ook 4 verschillende cardridges, maar het nadeel bij die ding was, dan hij elke keer ging reinigen en dat hierbij heel veel inkt verloren ging, tenminste dat denk ik.
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 816 weergaven
Maar ik heb die Patch-PCM2009-1.0.3.3.exe niet Creator.. Hoe geraak ik aan die 'dvd'? :s ik ben nu eerste link op google van: Patch-PCM2009-1.0.3.3.exe (gamezone.com) aan het downloaden krijg ik zo die Patch-PCM2009-1.0.3.3.exe ?
Laatste reactie door Niiels, -
- 0 reacties
- 816 weergaven
Als k mn laptop met Windows vista aan doe is mn bureaublad en taakbalk weg. Ik doe dan crt - alt -del en bij nieuwe taak> explorer.exe Doet het allemaal prima, maar wanneer ik mn laptop weer uit doe en weer opstart moet ik weer hetzelfde doen, is niet echt een probleem maar wel irritant, want het was nooit zo.. Kan dit opgelost worden? plzz help.. bij voorbaat dank, Gr. robbie
Laatste reactie door advando, -
- 0 reacties
- 816 weergaven
The Vow Paige en Leo zijn een net getrouwd als ze een auto-ongeluk krijgen. Paige raakt haar geheugen kwijt en Leo is als een vreemde voor haar. Leo is echter vastbesloten om haar liefde terug te winnen. Regie: Michael Sucsy Met: Channing Tatum, Rachel McAdams, Sam Neill, Jessica Lange, Wendy [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 816 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31371.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 815 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25446.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom,