Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 744 weergaven
weet iemand misschien waar een ik een goede download voor fairytale fights kan vinden voor op de pc, want ik kan er nergens een vinden.. alvast bedankt!
Laatste reactie door Sneakerz, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
Hallo, Ik heb net een ondertiteling aan een film toegevoegd met ConvertXToDVD, maar als ik dan de film bekijk zie ik dat de ondertiteling er eerder is dan de mensen die praten. Wat kan ik hier aan doen? Dankjewel alvast,
Laatste reactie door Nieno, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
Heeft er iemand van jullie alstublieft voor mij een demonoid invite ik heb hem hard nodig. PM hem me maar alstublieft.
Laatste reactie door daimond, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
Bij je 360 is het 65... Ik ben nu bij Prestige nr. 3 lvl 41 (CoD5) En CoD4 lvl 21
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 743 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27283.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
Dit is een nieuwe release van Killer Joe De 22-jarige drugsdealer Chris wordt door zijn eigen moeder bestolen. Hij moet snel met geld op de proppen komen om zijn leverancier te betalen of hij is er geweest. Wanneer hij ontdekt dat zijn moeder een levensverzekering van 50.000 dollar heeft, contacteert [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29780.0
- 0 reacties
- 743 weergaven
Als k mn laptop met Windows vista aan doe is mn bureaublad en taakbalk weg. Ik doe dan crt - alt -del en bij nieuwe taak> explorer.exe Doet het allemaal prima, maar wanneer ik mn laptop weer uit doe en weer opstart moet ik weer hetzelfde doen, is niet echt een probleem maar wel irritant, want het was nooit zo.. Kan dit opgelost worden? plzz help.. bij voorbaat dank, Gr. robbie
Laatste reactie door advando, -
- 0 reacties
- 742 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Neil Young Journeys Mei 2011. Neil Young rijdt in een Crown Victoria, van zijn idylische woonplaats Omemme, Ontatrio, naar het vermaarde Massey Hall in Toronto, voor de laatste twee concerten van zijn wereldtournee. Tijdens de rit vertelt Young verhalen over zijn kinderjaren aan [...] Het volledige artikel bekijken
Volledige trailer �Hemingway & Gellhorn� met Nicole Kidman en Clive Owen – Download / Torrent / NZB
door Vraagbaak- 0 reacties
- 742 weergaven
Volledige trailer Hemingway & Gellhorn met Nicole Kidman en Clive Owen Hieronder vind je de trailer voor HBO Films Hemingway & Gellhorn met in de hoofdrollen Clive Owen en Nicole Kidman. Ze spelen de iconische, Amerikaanse schrijvers Ernest Hemingway en Martha Gellhorn die in de jaren ’30 en ’40 samen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 742 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29511.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 742 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33702.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 742 weergaven
En ondersteund deze videokaart ook iets van Directx 11?? (daar las ik iets over in een ander topic). En heb ik directx 11 nodig? hartstikke bedankt!
Laatste reactie door Jamie.T, -
sims 2 vrije tijd
door Emily14- 0 reacties
- 742 weergaven
heeii, ik download mijn spellen(sims 2) altijd met limewire, dus nu ook. ik wilde sims 2 vrije tijd downloaden. dat lukt verder ook. alleen dan wil ik hem met diamond tools openen, maar dat lukt niet. dan krijg ik dit: Electronic Arts Autorun In electronic arts autorun is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel microsoft over dit probleem. We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous. Als u de inhoud van dit fouten rapport wil weergeven, Klikt u hier. Fouten opsporen …
Laatste reactie door Emily14, -
- 0 reacties
- 742 weergaven
Ligt eraan of er een sopcast mirror tussen staat
- 0 reacties
- 741 weergaven
De download is nieuw van Ice Dragon Mik moet op 11 jarige leeftijd zijn huis verlaten en gaat op zoek naar een nieuwe. Op een IJsdraak reist hij rond. Hij komt in het bezit van een kattenfabriek en wordt vrienden met Bengt en Bertil. Regie: Martin Högdahl Met: Hans Alfredson, [...] Het volledige artikel bekijken
VERPLAATST: topic
door Robin- 0 reacties
- 741 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34075.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 741 weergaven
hey, ik zou graag een beetje willen leren video te editten en dus heb ik adobe after effects gedownd, maar ik begrijp er niet veel van heeft iemand een goede site waat goede tutorials op staan (liefst NL)
Laatste reactie door Dark Legend, -
VERPLAATST: psp
door Tom- 0 reacties
- 741 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24689.0[/iurl]
- 2 reacties
- 741 weergaven
Hallo. Heb hier een dvd+r liggen en nu wil ik er een film op branden. Maar als ik bij computer kijk zie ik dat er al wat gebruikt is terwijl er niks op staat. En nu brand ie er ook niks op. Kan iemand mij helpen zodat ik wel kan branden?
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 741 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27878.0[/iurl]
- 0 reacties
- 741 weergaven
A Kiss and a Promise David Beck heeft een psychische stoornis, maar de buitenwereld merkt daar niets van. Hij runt een pension met zijn vrouw Samantha, een vurig type met masochistische trekjes. Hun enige gast is beginnend schrijver Charlie, een dwangmatige leugenaar die door iedereen aardig gevonden wil worden. De [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 741 weergaven
Weer een homo! btw: schaapje is toch een meisje:P
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 741 weergaven
Gevonden This Is 40 Pete en Debbie, die we kennen uit de film “Knocked Up”, zijn veertig jaar geworden. Ze gebruiken dit moment om te reflecteren op hun leven en dingen te veranderen nu het nog kan. Pete moet zijn gezin en huwelijk onderhouden terwijl zijn platenmaatschappij in zwaar weer [...] Het volledige artikel bekijken
- 6 reacties
- 741 weergaven
Heey, Ik vroeg me af of ik ook met zijn 2en de missie van cod mw2 kon doen, als een vriend van me een xbox controller meeneemt?
Laatste reactie door Deeeemy,