Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 882 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl=http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33372.0]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33372.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 882 weergaven
Ik heb een nieuwe laptop en die maakt zelf een schijfverdeling van C: 250Gb en D: 250Gb. Op de D schijf staat alleen een backup bestand va 20Gb ofzo. Is het mogelijk om die verdeling te veranderen dus bijvoorbeeld C: 450Gb en D: 50Gb. Ik vind het een beeje zonde als de pc niet optimaal wordt benut. Wie kan me hierbij helpen en wat zijn eventueel de gevolgen? Alvast bedankt O0 :zwaai:
Laatste reactie door Erwin., -
My brute
door Gast flukiese- 0 reacties
- 882 weergaven
EDIT Click it validate fight me lvl up so i get pupils and xp. i will return the favor.
-
- 0 reacties
- 882 weergaven
Deze release is nieuw van Shame Brandon (Michael Fassbender) is een dertiger in New York die moeite heeft om zijn seksleven onder controle te houden. Wanneer zijn eigenzinnige, jongere zusje bij hem in zijn appartement komt wonen, loopt Brandons leven uit de hand. SHAME is een overtuigende beschouwing van de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 882 weergaven
F1 2012-FLT F1 2012-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: F1_2012-FLT Releasedatum: 18-09-2012 Retail Datum: 22-09-2012 Bestandsnaam: F1_2012-FLT Bron: DVD Grootte: 5,5 GB Genre: Racing Critici: N / A Uitgegeven door: Codemasters Ontwikkeld door: Codemasters Op de markt Beschrijving F1 2012 is de volgende aflevering in de populaire [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 882 weergaven
Pro Evolution Soccer 2013-SKIDROW Pro Evolution Soccer 2013-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Pro.Evolution.Soccer.2013-SKIDROW Releasedatum: 18-09-2012 Retail Datum: 20-09-2012 Bestandsnaam: Pro.Evolution.Soccer.2013-SKIDROW.rar Bron: DVD Grootte: 4,46 GB Genre: Sport Critici: 8.5/10 Uitgegeven door: Konami Ontwikkeld door: Winning Eleven Productions Op de markt Beschrijving Pro Evolution Soccer 2013 keert [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 882 weergaven
Play Deze Zweedse film onderzoekt het waargebeurde verhaal van een groep jongens die veertig kinderen hebben beroofd. Ze gebruikten daarbij geen geweld maar deden alles via een rollenspel. Regie: Ruben Östlund Met: John Ortiz, Anas Abdirahman, Yannick Diakité, Abdiaziz Hilowle, Sebastian Blyckert, Sebastian Hegmar, Nana Manu Torrent / Download / [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 881 weergaven
http://video.msn.com/video.aspx?mkt=nl-NL&vid=927a47f5-4f2b-4362-8f4d-1f773b852f48
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 881 weergaven
Hoi kan je die invite naar mij sturen via PM? ik zie geen envelopje bij jouw () Mijn dank is groot O0 Oja ik ben een blijvertje
Laatste reactie door Foxhound, -
- 0 reacties
- 881 weergaven
Ik ben ook zo lang op zoek naar een code. Als iemand er een heeft.. ik ben je eeuwig dankbaar. dirtysilly@gmail.com
Laatste reactie door dirtysilly, -
- 0 reacties
- 881 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38159.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 881 weergaven
Hallo, Ik heb net the settlers 3 gedownload en geïnstalleerd en er een no-crack in gezet maar hij vraagt nog steeds om de cd. Ik heb al veel verschillende no cd cracks geprobeerd maar hij blijft vragen om een cd. Iemand een oplossing?
Laatste reactie door IfElse, -
- 0 reacties
- 881 weergaven
Oke, je vorige bericht is verwijderd dus plaats een nieuwe met wat meer detail, dan kan ik je helpen.
Laatste reactie door Assyrian, -
Star Trek: Legacy
door Trizomu- 2 reacties
- 880 weergaven
Daar ik nogal een fan ben van Star Trek, op film gebied en nog niet op game, ben ik al een tijd op zoek naar de game Star Trek: Legacy . Het is wel geen nieuwe game en misschien daardoor moeilijk te vinden, als ik me niet vergis uitgebracht einde 2006.Heb reeds gezocht via Google/Demonoid en TPB, op de laatste vindt ik wel een versie maar men Duits is nog slechter dan mijn Frans.Dus nul komma nul Of zou ik toch maar beter op de 2e handsmarkt uitkijken voor de game? In ieder geval reeds bedankt voor de moeite
Laatste reactie door Trizomu, -
- 0 reacties
- 880 weergaven
Tis nog erger dan de kinderafdeling :slaap:
Laatste reactie door Pctje, -
Re: Anno 1404 Download - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast quadcore- 0 reacties
- 880 weergaven
Er bevindt zich niks in het NZB-Bestand(alleen .nzb bestand 0.3mb grote). GRTZ
-
ik heb windows vista nu maar wil ook graag windows 7 64 bit maar ik weet nog niet goed hoe je een 2 paritie maakt zodat ik vista en windows 7 heb. kan iemand mij dat even uitleggen?
Laatste reactie door magicm14, -
DOS op Vista
door Bart'- 0 reacties
- 880 weergaven
Sinds vandaag heb ik een heel oude PC game op mn PC, ik kan deze echter niet draaien, op de site wordt het programma DOSBOX genoemd om het hiermee te spelen, ik snap echter niet hoe dit moet, hierbij de link naar de site: http://hemminga-online.nl/~outis/dosspellen.php Het gaat om het spelletje Gotcha
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 880 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29780.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 880 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Le voyage extraordinaire Filmkenner Serge Bromberg heeft jaren gewerkt aan de restauratie van de film Le Voyage Dans La Lune uit 1902. In deze documentaire werd volledige proces van de restauratie vastgelegd. Regie: Eric Lange, Serge Bromberg Met: Tom Hanks, Michel Hazanavicius, Michel [...] Het volledige artikel bekijken
Ledenfoto's
door Tom- 1 reactie
- 880 weergaven
Nou, volgend uit een topic in het Full Members board, hierbij de realisatie van het topic. Heb je een fotootje van jezelf? Dump hem hier!
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 879 weergaven
thanks tom!
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 879 weergaven
Met welk programma speel je de film af? Beste oplossing is VLC Media Player en anders het K-Lite Codecpack.
- 0 reacties
- 879 weergaven
Oeps vergeten :shame:
- 0 reacties
- 879 weergaven
Of je leest even verder dan je neus lang is, want die zoek ik niet ik zoek er ook 1 met een achterkant. Groeten.
Laatste reactie door joranluth,