Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 829 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25446.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 829 weergaven
Oeps vergeten :shame:
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 829 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32666.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 829 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28991.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 829 weergaven
Hallo, Ik heb net the settlers 3 gedownload en geïnstalleerd en er een no-crack in gezet maar hij vraagt nog steeds om de cd. Ik heb al veel verschillende no cd cracks geprobeerd maar hij blijft vragen om een cd. Iemand een oplossing?
Laatste reactie door IfElse, -
- 0 reacties
- 829 weergaven
. Sightseers Chris neemt Tina mee op vakantie in zijn caravan om haar te laten zien wat hij mooi vindt. Tina’s bemoeizieke moeder, volgeboekte campings en fruitvliegjes maken de vakantie echter de vakantie tot een hel. Deze tegenslagen maken heel wat agressie los in Chris en Tina. Regie: Ben Wheatley [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 828 weergaven
Ja die ja
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 828 weergaven
Secret Files 3-RELOADED Secret Files 3-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Secret.Files.3-RELOADED Releasedatum: 13.09.2012 Retail Datum: 18-09-2012 Bestandsnaam: Secret.Files.3-RELOADED.iso Bron: DVD Grootte: 2 GB Genre: Avontuur Uitgever: Deep Silver Ontwikkelaar: Animatie Arts Bescherming: N / A Op de markt Beschrijving Het moet de gelukkigste dag van haar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 828 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38501.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 828 weergaven
Je drukt op prinstscreen, je opent paint, je doet: CTRL+V en dan komt als het goed het plaatje.. dan ga je naar: www.tinypic.com, en open je die afbeelding, dan uploaden, dan zie je een url met [i M G]naamplaatje[/i M G ] (maar dan aan elkaar), die moet je hier plakken en dan zie je je screenshot O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 828 weergaven
Kijk, je zou kunnen zeggen je bent nieuw en weet niet wat bumpen is. Maar je kreeg een rode waarschuwing waarin stond dat het laatste bericht langer dan zoveel dagen geleden is. Dus voortaan niet meer posten in een half jaar oud topic, als je misschien hetzelfde probleem hebt kan het nog wel maar in feite voeg jij niks toe.
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 828 weergaven
Kan ik ook al een patch downloaden en waar kan ik de Cracks vinden? Als ik hem dadelijk ga installeren moet het online of offline?
Laatste reactie door mathijs666, -
- 0 reacties
- 828 weergaven
al deze klassiekers en flipping beats wil ik er ook nog graag eentje aan toevoegen ik hoop dat jullie hem waarderen
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 0 reacties
- 828 weergaven
Dit is een nieuwe release van Transit Een bende overvallers heeft net 4 miljoen buit gemaakt bij een overval op een geldwagen. Omdat de politie de wegen in de omgeving heeft afgezet, verstoppen ze het geld in de auto van de nietsvermoedende Nate en zijn vrouw Robyn die met hun [...] Het volledige artikel bekijken
anno 1404
door mrmojorisin- 1 reactie
- 828 weergaven
Bij het opstarten van het spel krijg ik de foutmelding "failed to initialize direct x" ik heb nochtans directx9.0c wat kan het probleem zijn?
Re: Forum maken
door maikelbe- 0 reacties
- 828 weergaven
het is me gelukt om header te veranderen!
Laatste reactie door maikelbe, -
- 0 reacties
- 827 weergaven
Je kunt ook altijd komen spelen op CenarionWoW. Dat is een WoW 3.1.3 realm momenteel die Nederlandstalig is 3 Realms, geen lag, vriendelijke gm en eigen NL content. Addons & WoW Installatie NL: klik hier
Laatste reactie door tendonsie, -
- 0 reacties
- 827 weergaven
hoi, ik heb ook een memor32 kaart voor de ps2. heb ook de firmwire erop gezet en de spellen op dvd-r gebrand maar krijg ook nog steeds een zwart beeld. r2 inhouden helpt ook niet. iemand rade me aan om ESR beta 9b erbij te zetten maar mijn pc erkent de memor kaart 32 niet. ik heb de spellen ook eerst van te voren gepatcht. maar krijg de spellen niet aan het draaien. Kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door garfield24, -
- 0 reacties
- 827 weergaven
Weer een homo! btw: schaapje is toch een meisje:P
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 827 weergaven
Dit is een nieuwe release van End of Watch Politieagenten Mike en Brian zijn naast collega’s ook beste vrienden. We leren ze kennen via het filmproject dat Brian aan het maken is. Door hun harde politieoptreden worden ze het doelwit van een drugsbende. Regie: David Ayer Met: Jake Gyllenhaal, Michael [...] Het volledige artikel bekijken
Games platformen
door jhf1- 1 reactie
- 827 weergaven
:sos:
- 3 reacties
- 827 weergaven
Hallo, Ik heb gisteren een nieuwe laptop gekocht, een asus k52j. De eerste keer dat ik de FN + f12 toets gebruikte deed hij het prima. (f11 en 12 zijn om hem harder en zachter te zetten) Maar vanmorgen toen ik hem opstartte wilde ik het geluid wat zachter zetten, maar er gebeurde niks toen ik op FN en f11 tegelijk drukte. Iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door use4all, -
- 0 reacties
- 827 weergaven
VERRAAD!!!!!!! :police:
Laatste reactie door eagledust, -
- 0 reacties
- 826 weergaven
Ik kreeg net deze mail van Microsoft binnen. alle URL's ga ik er niet bij zetten want ik was bijna zover en dan duw ik aan de zijkant van de muis op die knop van vorige :-[
Laatste reactie door r12dannys, -
- 0 reacties
- 826 weergaven
Laatste reactie door Assyrian,