Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
sims 2 vrije tijd
door Emily14- 0 reacties
- 730 weergaven
heeii, ik download mijn spellen(sims 2) altijd met limewire, dus nu ook. ik wilde sims 2 vrije tijd downloaden. dat lukt verder ook. alleen dan wil ik hem met diamond tools openen, maar dat lukt niet. dan krijg ik dit: Electronic Arts Autorun In electronic arts autorun is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel microsoft over dit probleem. We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous. Als u de inhoud van dit fouten rapport wil weergeven, Klikt u hier. Fouten opsporen …
Laatste reactie door Emily14, -
Hide functie?
door Gast angel_creek- 2 reacties
- 730 weergaven
Yo leden Is het mogelijk om op het forum een hide functie te krijgen? Als je op lees meer druk dat er dan een hele lap tekst tevoorschijn komt? Dat zou bijvoorbeeld een tutorial etc veel overzichtelijker houden. ~~ LatinBabe
Laatste reactie door Robin, -
Re: Alt binz
door snor1991- 0 reacties
- 730 weergaven
Hier moet je vraag staan: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/board,6.0 En omschrijf wat er gebeurt. Hier kunnen we niks mee.
Laatste reactie door snor1991, -
Nova Launcher Prime v1.1.2 FULL ANDROID-P2P – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 729 weergaven
Nova Launcher Prime v1.1.2 FULL ANDROID-P2P Nova Prime Launcher v1.1.2 volledige Android-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 729 weergaven
Spin-off voor Snow White and the Huntsman Indien Universal Pictures’ Snow White and the Huntsman een succes wordt dan komt er uiteraard een vervolg. Volgens Universal baas Ron Meyer wordt dit echter geen klinkklare sequel, maar een soort spin-off die zich focust op een afzonderlijke personage. Dit eerste zou moeten [...] Het volledige artikel bekijken
Men of War Vietnam Special Edition MULTi6-PROPHET – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 729 weergaven
Men of War Vietnam Special Edition MULTi6-PROPHET Men of War Vietnam Special Edition MULTi6-PROFEET Release Info Release Group: PROFEET (Scene) Release Name: Men.of.War.Vietnam.Special.Edition.MULTi6-PROFEET Releasedatum: 10 maart 2013 Retail Datum: 10 maart 2013 Bestandsnaam: Men.of.War.Vietnam. Special.Edition.MULTi6-PROPHET Bron: DVD Grootte: 5,6 GB Regio: – Genre: Real-Time Strategy Uitgever: 1C Company Ontwikkelaar: 1C [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 729 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27213.0[/iurl]
- 0 reacties
- 728 weergaven
Poort openstellen moet softwarematig in zijn firewall, in dit geval Panda. MAar harwarematig wat jij bedoelt moet natuurlijk ook gebeuren
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
hey, ik zou graag een beetje willen leren video te editten en dus heb ik adobe after effects gedownd, maar ik begrijp er niet veel van heeft iemand een goede site waat goede tutorials op staan (liefst NL)
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
Allereerst bedankt voor jullie inzet en liefde om mensen te helpen met dit toch behoorlijk fijn fenomeen computer . Heb maanden hiervoor bestanden gekoppeld naar het buroblad , geopend met de webbrowser flesh peak slimbrowser , krijg het sinds een paar dagen niet meer voor elkaar om het met die fijne browser al mijn programmas via het bureublad te openen . Daarvoor is op de een of andere manier het hele systeem in de war geraakt door al de bestanden op mijn bureu blad te willen openen met google silver wat niet lukte. Door via start, configuratie scherm, programma instelling en toegang heb ik het voor elkaar gekregen om de bestanden vanuit het bureablad met windo…
Laatste reactie door janvangeel, -
[TKG] Ps3
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 728 weergaven
Beste lezer, Ik zoek een ps3, welke versie maakt niet uit(fat/slim/40GB/250GB) die in goede staat is, maar het maximale wat ik ervoor uit wil geven is 280 euro(dit betekent niet dat ik het zo makkelijk uitgeef), ik wil niets opsturen, en ook niet meer dan 1 uur rijden(ik woon in Borne, Overijssel). Het liefst heb ik er ook een paar games bij en het liefste ook een aankoopbon, maar dit is niet verplicht. Wel moet er minstens 1 controller bij zitten, mvg, Niels Als je een ps3 hebt die hieraan voldoet kun je mailen naar: niels-vlutje@hotmail.com of me een PM sturen.
-
Re: foutmelding na downloaden
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 728 weergaven
Opnieuw installeeren werkt misschien?
-
- 0 reacties
- 728 weergaven
Deze release is nieuw van Stolen Ex-crimineel Will Montgomery (“Nicolas Cage”) moet van het juiste pad afwijken als zijn dochter wordt ontvoerd en er 10 miljoen euro losgeld gevraagd wordt. Regie: Simon West Met: Nicolas Cage, Josh Lucas, Malin Akerman, Elton LeBlanc, Danny Huston, Emily D. Haley, Cynthia LeBlanc Download [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 728 weergaven
Ik kan met htc wildfire verkopen maar ik heb een abbonement met gratis internet. Ik ben van plan een desire te kopen maar kan ik dan dat kaartje gebruiken met gratis internet?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 3 reacties
- 728 weergaven
Hallo, Ik heb gisteren een nieuwe laptop gekocht, een asus k52j. De eerste keer dat ik de FN + f12 toets gebruikte deed hij het prima. (f11 en 12 zijn om hem harder en zachter te zetten) Maar vanmorgen toen ik hem opstartte wilde ik het geluid wat zachter zetten, maar er gebeurde niks toen ik op FN en f11 tegelijk drukte. Iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door use4all, -
Fallout 3 PC
door Gast Vlutje- 1 reactie
- 728 weergaven
Ik heb fallout 3 gedownload voor de PC(http://thepiratebay.org/torrent/4475785/Fallout_3_Full-Rip_Skullptura) en ik wil die graag installeren, er staat de ik als ik Vista heb UAC uit moet schakelen, wat is dit? Er staat ook dat ik setup.bat moet installeren, maar die is opeens verdwenen. Weet iemand hoe dit kan? Bvd.
- 0 reacties
- 727 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32966.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 727 weergaven
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 726 weergaven
width=600 height=375]http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/22f3d057_vogelcam.jpg Deze was met een streetcam toevallig gemaakt, stond op Dumpert
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 726 weergaven
Looper In 2072 heeft de maffia een creatieve manier gevonden om iemand te liquideren. Ze sturen diegene 30 jaar terug in de tijd waar hij omgebracht wordt door een Looper. Joe (“Joseph Gordon-Levitt”) is zo’n Looper. Zijn nieuwe doelwit (“Bruce Willis”) blijkt een toekomstige versie van hemzelf te zijn. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
- 2 reacties
- 726 weergaven
heeft xsnews ook ssl?
-
- 0 reacties
- 726 weergaven
Ik weet het niet meer zeker... maar vul de eerste 20 cijfers in en dan word dacht ik automatich nog een vakje geopend waar je de laatst in kunt zetten!misschien even spatie of enter drukken na de eerste 20 cijfers. als dit niet klopt hoor ik het graag dan haal ik dit weg maar hier staat mij wat van bij. p.s. kopieren lukt waarschijnlijk niet even handmatig intypen.
Laatste reactie door heronic, -
Handige tips edit
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 726 weergaven
Bij handige tips staat er een programmatje named: Voip Buster en je kan er maar 1 min achterelkaar mee bellen... Met het programmatje Free Call kan je 5 min achter elkaar naar vaste nummers. Misschien als DukeN het goed vind kan daar een soort van handlijdinkje van gemaakt worden.
-
- 0 reacties
- 725 weergaven
Thnx Bartjuh, dan ga ik maar voor die 3e, dan weet ik tenminste zeker dat ik een goeie heb. heel erg bedankt O0
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 725 weergaven
. Silent City Een Westerse vrouw weet een baan te bemachtigen bij een beroemd Japans visrestaurant. Ze komt echter niet in de keuken te werken maar in de ruimte waar ze in haar eentje vis moet fileren. Dan besluit ze een tweede baan te nemen en het gebrek aan communicatie, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,