Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 813 weergaven
Pro Evolution Soccer 2013-SKIDROW Pro Evolution Soccer 2013-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Pro.Evolution.Soccer.2013-SKIDROW Releasedatum: 18-09-2012 Retail Datum: 20-09-2012 Bestandsnaam: Pro.Evolution.Soccer.2013-SKIDROW.rar Bron: DVD Grootte: 4,46 GB Genre: Sport Critici: 8.5/10 Uitgegeven door: Konami Ontwikkeld door: Winning Eleven Productions Op de markt Beschrijving Pro Evolution Soccer 2013 keert [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 813 weergaven
VERRAAD!!!!!!! :police:
Laatste reactie door eagledust, -
- 0 reacties
- 812 weergaven
Ik kreeg net deze mail van Microsoft binnen. alle URL's ga ik er niet bij zetten want ik was bijna zover en dan duw ik aan de zijkant van de muis op die knop van vorige :-[
Laatste reactie door r12dannys, -
Re: startup repair
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 812 weergaven
Je kan een nieuwe winnen? https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
- 0 reacties
- 812 weergaven
De download is nieuw van Night of the Templar Een middeleeuwse ridder herrijst uit de dood om zijn gelofte te vervullen en bloeddorstig wraak te nemen op de verwanten van degenen die hem lang geleden verraden hebben. In één nacht tijd worden identiteiten onthuld en lotsbestemmingen vervuld. Download / Torrent [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 812 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29780.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 812 weergaven
Ik kan met htc wildfire verkopen maar ik heb een abbonement met gratis internet. Ik ben van plan een desire te kopen maar kan ik dan dat kaartje gebruiken met gratis internet?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 3 reacties
- 812 weergaven
Hallo, Ik heb net the settlers 3 gedownload en geïnstalleerd en er een no-crack in gezet maar hij vraagt nog steeds om de cd. Ik heb al veel verschillende no cd cracks geprobeerd maar hij blijft vragen om een cd. Iemand een oplossing?
Laatste reactie door IfElse, -
veel en snel geld ver dienden achter je pc
door Gast ibo1- 4 reacties
- 812 weergaven
verdien snel en veel geld met paypal ook bekend van opra met slechtes 6 euro en een paar minuten tijd dit is geen grap Deze pagina is bedoeld om mensen te HELPEN met hun financiële situaties Lees onderstaande goed door. Het kunnen zeer belangrijke 10 minuten voor U zijn !!! Hoe ik (een vader van 3) en pas 28 jaar binnen één week van €6,- >€1200,-< maakte door een paar emailtjes te sturen !!! Dit kan heel simpel en veilig via jouw (aan te maken) Internet-Account van Paypal. Paypal is relatief nieuw, maar misschien heb je het al eens gezien of gebruikt via eBay. Paypal is een onderdeel van eBay en wordt gezien als een veilige en vertrouwde manie…
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 812 weergaven
Deze release is nieuw van 170 HZ De onvoorwaardelijke liefde tussen twee dove tieners, de 19-jarige Nick en de 16-jarige Evy, gaat gepaard met stilte. Wanneer de ouders van Evy hun relatie afkeuren, besluiten ze te vluchten en zich schuil te houden in het wrak van een onderzeeër. Daar wordt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 811 weergaven
Je drukt op prinstscreen, je opent paint, je doet: CTRL+V en dan komt als het goed het plaatje.. dan ga je naar: www.tinypic.com, en open je die afbeelding, dan uploaden, dan zie je een url met [i M G]naamplaatje[/i M G ] (maar dan aan elkaar), die moet je hier plakken en dan zie je je screenshot O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 811 weergaven
:-X sorry
Laatste reactie door kipsatetim, -
- 0 reacties
- 811 weergaven
Dit is een nieuwe release van Enough Said Eva is een gescheiden vrouw die een nieuwe man ontmoet: Albert. Ze hebben al een relatie als Eva bevriend raakt met Marianne, de ex-vrouw van Albert. Eva komt achter de waarheid over Albert en begint te twijfelen aan hun relatie. Regie: Nicole [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 811 weergaven
Trailer voor thriller Sleepless Night Hieronder vind je de trailer voor de thriller Sleepless Night (Nuite Blanche), geregisseerd door Frédéric Jardin. De film, die het uitstekend deed op de festivals, gaat over een gecompromitteerde agent die een vreselijke nacht tegemoet gaat in een Franse nachtclub waar hij zijn gekidnapte zoon [...] Het volledige artikel bekijken
- 3 reacties
- 811 weergaven
Hallo, Ik heb gisteren een nieuwe laptop gekocht, een asus k52j. De eerste keer dat ik de FN + f12 toets gebruikte deed hij het prima. (f11 en 12 zijn om hem harder en zachter te zetten) Maar vanmorgen toen ik hem opstartte wilde ik het geluid wat zachter zetten, maar er gebeurde niks toen ik op FN en f11 tegelijk drukte. Iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door use4all, -
- 5 reacties
- 811 weergaven
Mijn proefversie van NOD32 4 is afgelopen. Heeft iemand een idee hoe ik de volledige versie er kan opkrijgen?? gelieve drinkend te antwoorden want ik heb nu geen virusscan erop staan
Laatste reactie door marcov, -
- 1 reactie
- 810 weergaven
Ik heb gister drie downloads gestart. Twee daarvan zijn compleet, de derde loopt nog. Die derde heeft echter connectie-problemen, dus ik wil die eerste twee alvast uitpakken. Maar dit schijnt niet te lukken met de Extract now-functie in Grabit. Hij laat wel zien dat ie aan het repairen en extracten is maar de uitgepakte film komt op een of ander manier niet terecht in de Extracted-map? Het blijft een rij .rar en .par-files in de downloadmap. Doe ik iets nie goed?
-
- 6 reacties
- 810 weergaven
hallo, ik heb laatst fallout 3 gedownload van skullptura... dus ik heb hem geïnstalleerd start em op klik op ''new'' en dan op''yes''... dan gaat ie laden en staat er opeens ''fallout 3 werkt niet meer'' hoe moet dit?
Laatste reactie door roykev3, -
- 0 reacties
- 810 weergaven
Dat nummer staat op de cd van Hitzone 34. Ik ben hem helaas kwijtgeraakt, maar krijg hem via Limewire dan wel torrents niet te pakken, helaas. Heeft iemand meer geluk? Als je hem voor me hebt, zou je hem eventueel kunnen sturen naar het mailadres wat op mijn persoonlijke pagina staat, maar als het een torrent betreft, is een link ernaartoe ook prima. O ja: er zijn veel dode torrents voor Hitzone 34 te vinden, die zoek ik dus niet! Alvast bedankt. Post Merge: maart 25, 2009, 10:43:46 pm Oeps, nu zal je het net zien: was al een half uur bezig met zoeken, ineens wel 5 hits op LimeWire. Slotje.
Laatste reactie door Tom, -
Re: torrent site,s
door Gast mmelief- 0 reacties
- 810 weergaven
geen idee , ineens lag ie eruit. balen :'(
-
- 0 reacties
- 810 weergaven
Looper In 2072 heeft de maffia een creatieve manier gevonden om iemand te liquideren. Ze sturen diegene 30 jaar terug in de tijd waar hij omgebracht wordt door een Looper. Joe (“Joseph Gordon-Levitt”) is zo’n Looper. Zijn nieuwe doelwit (“Bruce Willis”) blijkt een toekomstige versie van hemzelf te zijn. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 810 weergaven
Heey ik heb een radio site maar als ik naar hyves ga he dan zie ik zo.n logo voor de link hoe doe ik dat ook bij mij?
Laatste reactie door Pascalnijhuis, -
Re: vette game??
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 810 weergaven
mss fallout 3? dit is de site: http://fallout.bethsoft.com/index.html
-
- 0 reacties
- 810 weergaven
Hoe kan ik met Vmware internetverbinding maken?Want dat heeft hij niet?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 810 weergaven
hoi ik heb een pc winkel en hopelijk kan ik jullie zo verder helpen :P :P :P Farcry 2 multyplayer keys Bij mij te krijgen ik zeg hier geen bullshit ze werken allemaal ik heb tenslotte farcry 2 besteld met met dozen helaas waren Alle cd's kapot reden weet ik niet maar bij elke cd zat dus een werkende key !!! Iam not a cheater ! ik verkoop mijn keys daarom nu betaal met paypal op mijn account foxwakko@hotmail.com (1 key = 5 euro storten ) volle garantie binnen de 24 uur krijgt u de key via mail toegestuurt stuur wel een mail naar mij dat je hebt gestort dan kan ik de key naar je mail terugsturen groetjes aan iedereen en hoop dat jullie er ve…
Laatste reactie door foxwakko994,