Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 803 weergaven
Trailer voor thriller Sleepless Night Hieronder vind je de trailer voor de thriller Sleepless Night (Nuite Blanche), geregisseerd door Frédéric Jardin. De film, die het uitstekend deed op de festivals, gaat over een gecompromitteerde agent die een vreselijke nacht tegemoet gaat in een Franse nachtclub waar hij zijn gekidnapte zoon [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 803 weergaven
hoi ik heb een pc winkel en hopelijk kan ik jullie zo verder helpen :P :P :P Farcry 2 multyplayer keys Bij mij te krijgen ik zeg hier geen bullshit ze werken allemaal ik heb tenslotte farcry 2 besteld met met dozen helaas waren Alle cd's kapot reden weet ik niet maar bij elke cd zat dus een werkende key !!! Iam not a cheater ! ik verkoop mijn keys daarom nu betaal met paypal op mijn account foxwakko@hotmail.com (1 key = 5 euro storten ) volle garantie binnen de 24 uur krijgt u de key via mail toegestuurt stuur wel een mail naar mij dat je hebt gestort dan kan ik de key naar je mail terugsturen groetjes aan iedereen en hoop dat jullie er ve…
Laatste reactie door foxwakko994, -
Re: torrent site,s
door Gast mmelief- 0 reacties
- 802 weergaven
geen idee , ineens lag ie eruit. balen :'(
-
- 0 reacties
- 802 weergaven
De download is nieuw van Red Lights Professor Matheson, gespeeld door “Sigourney Weaver” ontmaskert dagelijks mediums, helderzienden en paragnosten samen met haar assistent Tom. De enige die ze nooit hebben kunnen ontmaskeren is de blinde Simon Silver (“Robert de Niro”) die zijn comeback maakt als helderziende. Regie: Rodrigo Cortés Met: [...] Het volledige artikel bekijken
Sonic and All Stars Racing Transformed-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 802 weergaven
Sonic and All Stars Racing Transformed-RELOADED Sonic en All Stars Racing Transformed-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Sonic.and.All.Stars.Racing.Transformed-RELOADED Releasedatum: 31.01.13 Retail Datum: 31.01.13 Bestandsnaam: Sonic.and.All.Stars.Racing.Transformed-RELOADED Bron: DVD Grootte: 4,29 GB Genre: Racing Critici: 8,5 Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Sumo Digital Op de markt Beschrijving Sonic en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 802 weergaven
Deze release is nieuw van 170 HZ De onvoorwaardelijke liefde tussen twee dove tieners, de 19-jarige Nick en de 16-jarige Evy, gaat gepaard met stilte. Wanneer de ouders van Evy hun relatie afkeuren, besluiten ze te vluchten en zich schuil te houden in het wrak van een onderzeeër. Daar wordt [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 801 weergaven
Ik heb gister drie downloads gestart. Twee daarvan zijn compleet, de derde loopt nog. Die derde heeft echter connectie-problemen, dus ik wil die eerste twee alvast uitpakken. Maar dit schijnt niet te lukken met de Extract now-functie in Grabit. Hij laat wel zien dat ie aan het repairen en extracten is maar de uitgepakte film komt op een of ander manier niet terecht in de Extracted-map? Het blijft een rij .rar en .par-files in de downloadmap. Doe ik iets nie goed?
-
- 0 reacties
- 801 weergaven
Je drukt op prinstscreen, je opent paint, je doet: CTRL+V en dan komt als het goed het plaatje.. dan ga je naar: www.tinypic.com, en open je die afbeelding, dan uploaden, dan zie je een url met [i M G]naamplaatje[/i M G ] (maar dan aan elkaar), die moet je hier plakken en dan zie je je screenshot O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
:-X sorry
Laatste reactie door kipsatetim, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
Dat nummer staat op de cd van Hitzone 34. Ik ben hem helaas kwijtgeraakt, maar krijg hem via Limewire dan wel torrents niet te pakken, helaas. Heeft iemand meer geluk? Als je hem voor me hebt, zou je hem eventueel kunnen sturen naar het mailadres wat op mijn persoonlijke pagina staat, maar als het een torrent betreft, is een link ernaartoe ook prima. O ja: er zijn veel dode torrents voor Hitzone 34 te vinden, die zoek ik dus niet! Alvast bedankt. Post Merge: maart 25, 2009, 10:43:46 pm Oeps, nu zal je het net zien: was al een half uur bezig met zoeken, ineens wel 5 hits op LimeWire. Slotje.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 801 weergaven
Looper In 2072 heeft de maffia een creatieve manier gevonden om iemand te liquideren. Ze sturen diegene 30 jaar terug in de tijd waar hij omgebracht wordt door een Looper. Joe (“Joseph Gordon-Levitt”) is zo’n Looper. Zijn nieuwe doelwit (“Bruce Willis”) blijkt een toekomstige versie van hemzelf te zijn. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 801 weergaven
Dit is een nieuwe release van Enough Said Eva is een gescheiden vrouw die een nieuwe man ontmoet: Albert. Ze hebben al een relatie als Eva bevriend raakt met Marianne, de ex-vrouw van Albert. Eva komt achter de waarheid over Albert en begint te twijfelen aan hun relatie. Regie: Nicole [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 801 weergaven
zou niet weten moet je ff op www.12game.com kijken
Laatste reactie door boardunit, -
Re: azeurus vuze vraag
door Gast boone89- 0 reacties
- 801 weergaven
-
- 3 reacties
- 801 weergaven
Hallo, Ik heb net the settlers 3 gedownload en geïnstalleerd en er een no-crack in gezet maar hij vraagt nog steeds om de cd. Ik heb al veel verschillende no cd cracks geprobeerd maar hij blijft vragen om een cd. Iemand een oplossing?
Laatste reactie door IfElse, -
- 0 reacties
- 800 weergaven
Gevonden Monsieur Lazhar Het hartverwarmende verhaal van Monsieur Lazhar, een Algerijnse immigrant, die leraar wordt op een lagere school in Montréal. Hij neemt er de plaats in van een lerares die tragisch om het leven is gekomen. Terwijl hij de kinderen helpt om te gaan met hun verlies, heeft hij [...] Het volledige artikel bekijken
VERPLAATST: psp
door Tom- 0 reacties
- 800 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24689.0[/iurl]
- 0 reacties
- 800 weergaven
je hebt hem nu al meerdere keren gepost :s maar wat hebben we hier aan? we kunnen allemaal zelf wel googelen....
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 800 weergaven
Heel erg bedankt, ik kan alleen die tutorials niet echt vinden :redface:
Laatste reactie door Freddytje, -
*SPAM
door Gast GHGGH- 0 reacties
- 800 weergaven
*SPAM
-
Re: vette game??
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 800 weergaven
mss fallout 3? dit is de site: http://fallout.bethsoft.com/index.html
-
- 0 reacties
- 800 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29511.0[/iurl]
- 0 reacties
- 800 weergaven
WARP-RELOADED WARP-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: WARP-Team Release Date: 13-03-2012 Retail Datum: 15-02-2012 Bestandsnaam: WARP-RELOADED.iso Bron: DVD9 Maat: 1.71 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: Trapdoor release Beschrijving Warp is een puzzel-gebaseerde stealth action game waar je speelt als [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 799 weergaven
Ik kreeg net deze mail van Microsoft binnen. alle URL's ga ik er niet bij zetten want ik was bijna zover en dan duw ik aan de zijkant van de muis op die knop van vorige :-[
Laatste reactie door r12dannys, -
- 0 reacties
- 799 weergaven
Kan iemand my aan een Demonoid invite helpen aub gelieve te mailen naar josdownload(at)hotmail(dot)com alvast bedankt... pollowke Mod:/ e-mail veranderd, tegen spambots.
Laatste reactie door pollowke,