Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 815 weergaven
. Small Apartments Franklin Franklin speelt alpenhoorn en droomt van Zwitserland. Zijn dwaze broer stuurt hem afgeknipte vingernagels per post. Eén van zijn buren is een vergeetachtige blower en de andere een norse bemoeial. Aan de overkant van de straat woont een moeder met haar 15-jarige dochter die hij graag [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 815 weergaven
. Silent City Een Westerse vrouw weet een baan te bemachtigen bij een beroemd Japans visrestaurant. Ze komt echter niet in de keuken te werken maar in de ruimte waar ze in haar eentje vis moet fileren. Dan besluit ze een tweede baan te nemen en het gebrek aan communicatie, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 815 weergaven
Frozen Hearth-RELOADED Bevroren Haard-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Frozen.Hearth-RELOADED Releasedatum: 26.11.12 Retail Datum: 26.11.12 Bestandsnaam: Frozen.Hearth-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1,92 GB Genre: RPG Critici: N / A Uitgegeven door: Immanitas Entertainment GmbH Ontwikkeld door: Driekoningen Games Op de markt Beschrijving Frozen Haard is een Real-Time Strategy [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 815 weergaven
al deze klassiekers en flipping beats wil ik er ook nog graag eentje aan toevoegen ik hoop dat jullie hem waarderen
Laatste reactie door DutchFighter, -
Ik krijg de laatste tijd steeds een blue screen of death. Met de foutcode 'iastorv' (windows 7) Heeft iemand een oplossing? Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 815 weergaven
Hallo iedereen, Ik heb nu als videokaart de 3450 256 MB, maar over een jaar wil ik graag een andere, daarom heb ik een paar vragen. 1) Is de 3450 256 MB een AGP of PCI kaart? 2) Waarmee is de 3450 256 MB met een NVidia te vergelijken? 3) Is een NVidia Geforce 7600 GT 256 MB een AGP of PCI kaart? 4) Wat is een goede videokaart voor ongeveer €200,00, waarmee je de nieuwste spellen goed mee kan spelen? Misschien een 4850 of 4870 512 MB of 1024 MB? Ik hoop dat jullie antwoord weten op deze vragen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 815 weergaven
Angry Birds Space v1.0.0 GAME-CRD Angry Birds Space v1.0.0 GAME-CRD Release Info Release Group: CRD ( SCENE) Release Name: Angry.Birds.Space.v1.0.0.GAME-CRD Release Date: 04-04-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Space.v1.0.0.GAME-CRD Maat: 31 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd release Beschrijving Na een gigantische klauw ontvoert hun [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 815 weergaven
Minecraft – Pocket Edition v0.4.0 ANDROID-P2P Minecraft – Pocket Edition v0.4.0 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Minecraft-Pocket.Edition.v0.4.0.ANDROID-P2P Releasedatum: 07-09-2012 Bestandsnaam: Minecraft-Pocket.Edition.v0.4.0.ANDROID-P2P Grootte: 4.8 MB Type: Strategie Op de markt Beschrijving Bedenk het, bouw het. Maak werelden op de gaan met Minecraft – Pocket Edition.The nieuwe Minecraft – [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 815 weergaven
duken wat voor videokaart heb je dan ?? ik heb d'r ook last van ikzelf heb een Geforce 8600GTS
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 0 reacties
- 814 weergaven
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 814 weergaven
Zojuist binnen gekregen en kan eventueel morgen gelijk op de post gedaan worden. Nieuw in verpakking, nog helemaal gesealed. Start bod 20 euro ex verzendkosten. Picture http://dl.dropbox.com/u/19653877/IMG_0490.JPG http://dl.dropbox.com/u/19653877/IMG_0491.JPG
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 814 weergaven
Zijn het promo's of de hele disc? En is het helemaal compleet? - cd - orgineel doosje - boekje?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 814 weergaven
Dit is een nieuwe release van Mega Piranha Tijdens een boottocht in de Caribische zee, vallen een Amerikaanse ambassadeur en zijn gezelschap ten prooi aan een groep genetisch gemanipuleerde reuzenpiranha’s. Er wordt eerst van uit gegaan dat de boot werd opgeblazen door terroristen en twee agenten worden er naartoe gestuurd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 814 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Dating Games People Play Nadat Nick Jenkins plotseling gedumpt wordt door zijn verloofde stort hij zich in het vrijgezellen uitgaansleven samen met zijn vriend en huisgenoot Jed Rollins. Het duurt niet lang of hij ontmoet de bloedmooie Mona Evans en valt als een [...] Het volledige artikel bekijken
Ace Combat Assault Horizon Enhanced Edition-FLT – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 814 weergaven
Ace Combat Assault Horizon Enhanced Edition-FLT Ace Combat Assault Horizon Enhanced Edition-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: Ace_Combat_Assault_Horizon_Enhanced_Edition-FLT Releasedatum: 25.01.13 Retail Datum: 25.01.13 Bestandsnaam: Ace_Combat_Assault_Horizon_Enhanced_Edition-FLT Bron: N / A Grootte: 7.3 GB Regio: – Genre: Actie Uitgever: Namco Bandai Games America Ontwikkelaar: Project Aces Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 814 weergaven
ohhhh no... it is... it´s a SPAMMER!!!!
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 814 weergaven
weet iemand misschien waar een ik een goede download voor fairytale fights kan vinden voor op de pc, want ik kan er nergens een vinden.. alvast bedankt!
Laatste reactie door Sneakerz, -
- 0 reacties
- 814 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Le voyage extraordinaire Filmkenner Serge Bromberg heeft jaren gewerkt aan de restauratie van de film Le Voyage Dans La Lune uit 1902. In deze documentaire werd volledige proces van de restauratie vastgelegd. Regie: Eric Lange, Serge Bromberg Met: Tom Hanks, Michel Hazanavicius, Michel [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 813 weergaven
En die is: Geen PM ontvangen :-\
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: Download snelheid vreselijk langzaam.
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 813 weergaven
hoeveel peers zijn er?
-
- 0 reacties
- 813 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Last Stand Arnold Schwarzenegger is een sheriff van een plaatsje langs de Mexicaanse grens. Hij kan bijna van zijn pensioen gaan genieten. Maar dan komt er een drugsbaron de stad in die de grens over wilt steken. De sheriff neemt zijn verantwoordelijk [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 813 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39166.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 813 weergaven
De download is nieuw van Devil’s Knot Een kleine stad in Arkansas wordt opgeschrikt door de brute moord op drie kleine jongens. Al gauw worden drie tieners met een voorliefde voor metal en occultisme aangezien voor de daders. Prive-detective Ron Lax gelooft echter in hun onschuld. Regie: Atom Egoyan Met: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 813 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27213.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 813 weergaven
google ook ff naar MTA dit is ook een vette multiplayer mod
Laatste reactie door Dark Legend,