Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 745 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29511.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 745 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29780.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
sims 2 vrije tijd
door Emily14- 0 reacties
- 745 weergaven
heeii, ik download mijn spellen(sims 2) altijd met limewire, dus nu ook. ik wilde sims 2 vrije tijd downloaden. dat lukt verder ook. alleen dan wil ik hem met diamond tools openen, maar dat lukt niet. dan krijg ik dit: Electronic Arts Autorun In electronic arts autorun is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel microsoft over dit probleem. We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous. Als u de inhoud van dit fouten rapport wil weergeven, Klikt u hier. Fouten opsporen …
Laatste reactie door Emily14, -
Hallo, Ik heb iets op The PirateBay Gezet, maar hoe krijg ik mijn eerste seed?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 744 weergaven
Unieke download van Golden Winter NEDERLANDS ONDERTITELD. Vlak voor Kerst vind Oliver een nest met Golden Retriever puppies, maar van hun moeder is geen spoor. Hij gaat naar haar op zoek om ze samen te brengen voor Kerst. Tijdens zijn zoektocht kan hij de hulp van de puppies echter goed [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 744 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33702.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 744 weergaven
heeft xsnews ook ssl?
-
- 0 reacties
- 744 weergaven
Ligt eraan of er een sopcast mirror tussen staat
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 744 weergaven
Take Shelter Een man krijgt visioenen over een aankomende verwoestende storm. Hij besluit de oude schuilkelder opnieuw in te richten om zijn familie te beschermen. Maar worden de visioenen werkelijkheid of zit het allemaal in zijn hoofd? Regie: Jeff Nichols Met: Michael Shannon, Jessica Chastain, Shea Whigham, Kathy Baker, Katy [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 743 weergaven
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
width=600 height=375]http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/22f3d057_vogelcam.jpg Deze was met een streetcam toevallig gemaakt, stond op Dumpert
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
Zo hoort het inderdaad te werken ja. Succes. Jamie :peace:.
Laatste reactie door Jamie.T, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Neil Young Journeys Mei 2011. Neil Young rijdt in een Crown Victoria, van zijn idylische woonplaats Omemme, Ontatrio, naar het vermaarde Massey Hall in Toronto, voor de laatste twee concerten van zijn wereldtournee. Tijdens de rit vertelt Young verhalen over zijn kinderjaren aan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 743 weergaven
Niemand?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 743 weergaven
hoi, Ik heb vandaag proberen mijn externe schijf om te zetten naar een NTFS formaat. Mijn bestanden zijn gebackupt naar mijn documenten en dan heb ik gewoon dezelfde instructies gevolgt zoals jullie in het topic beschreven in FAQ. Maar ik krijg de volgende melding dat er fouten op de schijf zouden staan. Nu vraag ik mij af welke gevolgen de instructies zouden geven als ik deze opvolg. Of zijn er eventueel nog andere oplossingen? Zelf had ik gedacht om misschien gewoon te formateren naar een NFTS formaat en dan de back-up terug te zetten (als dit gaat?) Alvast vriendelijk bedankt
Laatste reactie door Kelly__, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Le voyage extraordinaire Filmkenner Serge Bromberg heeft jaren gewerkt aan de restauratie van de film Le Voyage Dans La Lune uit 1902. In deze documentaire werd volledige proces van de restauratie vastgelegd. Regie: Eric Lange, Serge Bromberg Met: Tom Hanks, Michel Hazanavicius, Michel [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 743 weergaven
Kan iemand my aan een Demonoid invite helpen aub gelieve te mailen naar josdownload(at)hotmail(dot)com alvast bedankt... pollowke Mod:/ e-mail veranderd, tegen spambots.
Laatste reactie door pollowke, -
- 0 reacties
- 742 weergaven
Gevonden This Is 40 Pete en Debbie, die we kennen uit de film “Knocked Up”, zijn veertig jaar geworden. Ze gebruiken dit moment om te reflecteren op hun leven en dingen te veranderen nu het nog kan. Pete moet zijn gezin en huwelijk onderhouden terwijl zijn platenmaatschappij in zwaar weer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 742 weergaven
Laatste reactie door Beuzer, -
- 0 reacties
- 741 weergaven
Breaking the Girls Twee aantrekkelijke studenten – de onschuldige en wetenschappelijke Sara en de manipulatieve en sexy Alex – worden meer dan vrienden als ze een pact sluiten om elkaars aartsvijand te doden. Maar Alex grijpt al snel de overhand en Sara ontdekt dat ze wordt opgezet voor moord… Torrent [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 741 weergaven
Deze release is nieuw van Stolen Ex-crimineel Will Montgomery (“Nicolas Cage”) moet van het juiste pad afwijken als zijn dochter wordt ontvoerd en er 10 miljoen euro losgeld gevraagd wordt. Regie: Simon West Met: Nicolas Cage, Josh Lucas, Malin Akerman, Elton LeBlanc, Danny Huston, Emily D. Haley, Cynthia LeBlanc Download [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 741 weergaven
ohhhh no... it is... it´s a SPAMMER!!!!
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 741 weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – NAC Breda Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vanavond om 20:45 uur neemt PEC Zwolle het in eigen huis op tegen NAC Breda. Bij NAC Breda weten ze eindelijk weer wat winnen is. De ploeg begon dit seizoen zeer zwak en even leek het erop dat de club uit Breda rekening moest houden met degradatievoetbal, maar na twee zeer mooie overwinningen is die vrees weer even weg. Zo won NAC twee weken geleden met 5-1 op bezoek bij Roda JC en werd in eigen huis AZ helemaal van de mat geveegd (3-0). Het elftal van Gudelj had deze week ook nog bekervoetba…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 741 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27213.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 741 weergaven
Wrath of the Titans Tien jaar nadat Perseus de Kraken heeft verslagen leeft hij een rustig leven met zijn zoontje. De strijd tussen de Titanen en de Goden loopt echter door. Perseus voelt zich geroepen om in te grijpen. Regie: Jonathan Liebesman Met: Liam Neeson, Ralph Fiennes, Sam Worthington, Danny [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,